V neděli 22.09.2019 od 15:30 h hraje FCB v Mladé Boleslavi!!! Z Bohumína 3 vozy FCB na konci vlaku EC144 a z Prahy speciál přímo do Bolky. Zpět z Bolky speciál do Prahy, pak přestup hned na Ex do Hranic a přestup na rychlík do Ostravy.
SMĚR BOLKA
Návsí-Jablo 7:11 (EC 144 směr Praha)
Třinec Centrale 7:19
Těšín 7:27
Karviná hl.n. 7:44
Bohumín 7:58/8:06 (3 vozy FCB na konci do Bolky)
Ostrava hl. n. 8:15
Ostrava-Svinov 8:23
Hranice n/M 8:48
Olomouc hl. n. 9:20
Zábřeh n/M 9:43
Č. Třebová 10:05
Pardubice 10:39
Praha hl. n.11:39/12:00 (3 vozy FCB speciál do Bolky)
M. Boleslav město 13:45
Přípoj z: Studénka 7:54 Suchdol 8:02 Vsetín 6:50 ValMez 7:07 do Hranic; Opava vých. 7:42 Havířov 7:08 do Svinova; FM-Lipina 7:30 na Hlavák; Šumperk 8:30 do Zábřehu; Orlová AN 7:00 nebo Orlová pošta 7:06 do Bohumína.
SMĚR OSTRAVA
M. Boleslav město 18:00 (speciál 3 vozy do Prahy)
Praha hl.n. 19:15 (přestup na Ex směr Vsetín)
Praha hl.n. 19:24
Pardubice hl.n. 20:23
Česká Třebová 21:01
Zábřeh na Moravě 21:25
Olomouc hl.n. 21:53
Lipník n.Bečvou 22:12
Hranice na Moravě 22:27 (přestup na rychlík směr Bohumín)
Hranice na Moravě 22:43
Suchdol n.Odrou 22:57
Studénka 23:05
Ostrava-Svinov 23:17
Ostrava hl.n 23:23
Bohumín 23:34
Tým | Z | S | B | |
---|---|---|---|---|
1. | AC Sparta Praha Sparta | 16 | 40:11 | 41 |
2. | SK Slavia Praha Slavia | 16 | 30:11 | 39 |
3. | 1. FC Slovácko Slovácko | 16 | 20:16 | 28 |
4. | SK Sigma Olomouc Olomouc | 16 | 26:19 | 27 |
5. | FC Viktoria Plzeň Plzeň | 15 | 34:23 | 26 |
6. | FK Mladá Boleslav Ml. Boleslav | 15 | 32:25 | 26 |
7. | FC Baník Ostrava Ostrava | 16 | 22:15 | 24 |
8. | FC Slovan Liberec Liberec | 16 | 23:24 | 21 |
9. | Bohemians Praha 1905 Bohemians | 16 | 13:19 | 21 |
10. | FK Teplice Teplice | 16 | 13:15 | 20 |
11. | FC Hradec Králové Hradec Kr. | 16 | 17:23 | 17 |
12. | FK Jablonec Jablonec | 16 | 15:21 | 16 |
13. | MFK Karviná Karviná | 16 | 18:29 | 13 |
14. | FK Pardubice Pardubice | 16 | 12:23 | 13 |
15. | FC Zlín Zlín | 16 | 15:37 | 11 |
16. | SK Dynamo České Budějovice Č. Budějovice | 16 | 15:34 | 10 |