SMĚR PRAHA
Třinec 11:21 (Ex146 Praha)
Těšín 11:31
Karviná 11:49
Bohumín 12:04 (2 vozy FCB na konci)
Ostrava hl. n. 12:13
Ostrava-Svinov 12:22
Hranice n/M 12:47
Olomouc hl. n. 13:17
Zábřeh n/M 13:40
Č. Třebová 14:02
Pardubice odj. 14:41
Praha hl.n. 15:50
Praha-Vršovice 16:00
Přípoj z: Orlová pošta 11:02 do Ostravy na Hlavák; Vsetín 11:06 a ValMez 11:24 do Hranic; Opava 11:43 do Svinova; Havířov 11:05 a O-Kunčice 11:19 do Svinova; FM-Lipina 11:27 na Hlavák.
Kdo může jet až na poslední chvíli, tak jede ze Svinova v 12:46 rychlík přes Studénku a Suchdol do Hranic na přestup na expres do Prahy a pak v 12:58 Regiojet nebo v 13:50 Pendolino.
SMĚR OSTRAVA
Když se nás bude chtít po zápase PČR zbavit, tak možná pozdrží následující vlak:
Praha-Vršovice 20:02
Praha hl.n. příj. 20:06
Praha hl.n. odj. 20:17 (Ex403 Kraków)
Pardubice 21:18
Č. Třebová 21:56
Zábřeh n/M 22:19
Olomouc hl.n. 22:42
Hranice n/M 23:12
Suchdol n/O 23:26
Studénka 23:34
O-Svinov 23:45
Ostrava hl.n. 23:54
Bohumín 0:03
Přípoj do: New Jičín 23:31 ze Suchdolu, Havířov 0:15 ze Svinova; Opava 0:13 ze Svinova; FM-Lipina 0:17 z Hlaváku.
Když si nás bude chtít v Praze po zápase PČR ještě 2,5 h užít:
Praha-Vršovice 21:00 (za loko 2 vozy FCB)
Praha hl.n. 22:13
Pardubice 23:20
Č. Třebová 0:03
Zábřeh n/M 0:29
Olomouc hl.n 0:58
O-Svinov 1:58
Ostrava hl.n. 2:08
Bohumín 2:17
Karviná hl.n. 2:49
Těšín 3:09
Třinec 3:17
Tým | Z | S | B | |
---|---|---|---|---|
1. | SK Slavia Praha | 9 | 20:1 | 25 |
2. | AC Sparta Praha | 9 | 20:9 | 22 |
3. | FC Viktoria Plzeň | 9 | 16:7 | 18 |
4. | FC Baník Ostrava | 9 | 12:8 | 17 |
5. | SK Sigma Olomouc | 9 | 16:13 | 17 |
6. | FK Jablonec | 9 | 9:5 | 14 |
7. | 1. FC Slovácko | 9 | 6:9 | 13 |
8. | FC Slovan Liberec | 9 | 15:11 | 12 |
9. | FC Hradec Králové | 9 | 8:9 | 12 |
10. | FK Mladá Boleslav | 9 | 15:13 | 11 |
11. | MFK Karviná | 9 | 8:13 | 11 |
12. | Bohemians Praha 1905 | 9 | 8:13 | 9 |
13. | FK Pardubice | 9 | 8:14 | 7 |
14. | FK Dukla Praha | 9 | 7:14 | 7 |
15. | FK Teplice | 9 | 10:18 | 6 |
16. | SK Dynamo České Budějovice | 9 | 2:23 | 1 |