Chachaři.cz, Stránky Fans FC Baníku Ostrava.

ROZHOVOR S KARLEM KULOU

O vyjádření ke kartě FCB jsme požádali bývalého dlouholetého hráče FC Baník Ostrava , dnes Předsedu představenstva FK Fotbal Třinec, v neposlední řadě honorárního člena OS BB, který bude muset v následujícím roce řešit možná obdobný problém jako FC Baník Ostrava.

 

Vedení FCB vyhlásilo na letošní sezónu akci "Zaplňme Bazaly", i když se začínající sezonou byl nucen zavést adresný ticketing pro všechny své domácí zápasy. Pro získání karty FCB (kterou musí mít každý kdo chce permanentní vstupenku), musí dotyčný odevzdat jméno, příjmení, adresu, rodné číslo, číslo OP, telefonní číslo a volitelně email. Zároveň kupující podepisuje souhlas s předáním těchto údajů třetí straně což bylo ze začátku spuštění prodeje negováno s tím, že údaje bude mít k dispozici jen klub. Je to opravdu nutné, získávat veškeré tyto údaje, které klub vyžaduje? Nemají tyto požadavky právě opačný efekt než diváky dostat na stadion?

 

Myslím si , že požadování tolika osobních údajů fanoušky akorát naštve a některé to může i odradit. Byl bych pro jednodušší variantu . Příjmení, jméno, adresa dle OP a datum narození. Email, telefonní číslo, číslo OP by tam mohlo zůstat jako nepovinné údaje.

Je třeba vzít v úvahu, že i vedení FCB je pod obrovským tlakem FAČR, médií, veřejnosti a nikdo už nechce, aby se opakovalo to, co se stalo při utkání se Spartou.

 

 

V Polsku je již delší dobu zavedena celostátní povinná registrace fanoušků v 1.a 2.lize, pravidla jsou stanovena zákonem. U nás to řeší soukromá firma, nebo klub sám, nemělo by to být řešeno na jiné úrovni a profesionálně? Jaký vliv to bude mít a návštěvnost?

 

Ano mělo by to být, dle mého názoru, řešeno pro všechny účastníky Synot ligy stejně. Zdali i pro FNL nevím, prozatím si myslím, že to v našich podmínkách a s návštěvností do 1000 diváků FNL nepotřebuje. Co se týče zákonů, tak těch v ČR chybí více. Ale fotbalovému prostředí by to pomohlo, kdyby se něco podobného jako v Polsku zavedlo i u nás. Fotbalové zákony ve fotbalově vyspělých zemích fungují.

 

 

V den zápasu pro ty, co nemají Kartu FCB, bude možno koupit lístky na takzvaný adresný ticketing (u kterého musejí uvést jméno, příjmení, datum narození a číslo OP.), ale jen v pobočkách obchodních center a to maximálně dvě hodiny před zahájením utkání, pak už vstupenka nepůjde sehnat. Neměl by být systém nastaven tak aby neomezoval možnost náštěvy diváků?

 

Systém by měl být nastaven hlavně pro fanoušky. Myslím si, že možnost zakoupit si lístek v adresném ticketingu by měl mít fanoušek i na stadiónu a maximálně do 30 min. před zahájením utkání.

 

 

Nemyslíte, že nařízení adresného ticketingu pro jediný klub z šestnácti je vážným narušením konkurenčního prostředí? Neměl se v tomto případě klub obrátit na ÚOHS?

 

Nařízení adresného ticketingu jen pro jediný klub problém nevyřeší. Vím, že nelze házet všechny fanoušky do jednoho pytle, ale pravidla na všech stadionech by měla být stejná. Na fotbalových stadionech by mělo být pro diváky vytvořeno bezpečné a kulturní prostředí. Nevím na co se pořád čeká ? Až přijde někdo o život ? To už bude pozdě!

Mně osobně adresný ticketing nevadí, nejdu na fotbal proto, abych něco zničil, na někoho nadával, někoho urážel, nebo něco házel na hrací plochu. Pokud se tak budou chovat i ostatní, není se čeho bát...

 

 

Děkujeme za rozhovor. 

Publikováno: 03.08.2014
Kategorie článků Kalendář zápasů
Tabulka
Tým Z S B
1. SK Slavia Praha 9 20:1 25
2. AC Sparta Praha 9 20:9 22
3. FC Viktoria Plzeň 9 16:7 18
4. FC Baník Ostrava 9 12:8 17
5. SK Sigma Olomouc 9 16:13 17
6. FK Jablonec 9 9:5 14
7. 1. FC Slovácko 9 6:9 13
8. FC Slovan Liberec 9 15:11 12
9. FC Hradec Králové 9 8:9 12
10. FK Mladá Boleslav 9 15:13 11
11. MFK Karviná 9 8:13 11
12. Bohemians Praha 1905 9 8:13 9
13. FK Pardubice 9 8:14 7
14. FK Dukla Praha 9 7:14 7
15. FK Teplice 9 10:18 6
16. SK Dynamo České Budějovice 9 2:23 1
Napsali o Baníku Poslední příspěvky fóra Partnerské weby
chacharwear_logo_6013d40bdc6c9.png (20 KB)
 

m_bb.png (28 KB)
Načítám, prosím vydržte...

Přihlášení uživatele

Nastavení souhlasu s personalizací

S vaším souhlasem můžeme níže uvedené informace užívat k dále uvedeným účelům nebo je sdílet s vybranými partnery. Pro jednotlivé účely (typy zpracování) můžete upravit své nastavení a svou volbu potvrdit tlačítkem „Uložit nastavení“:

Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookies

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

Analytické soubory cookies

Počítají návštěvnost webu a sběrem anonymních statistik umožňují provozovateli lépe pochopit své návštěvníky a stránky tak neustále vylepšovat.

Marketingové soubory cookies

Shromažďují informace pro lepší přizpůsobení reklamy vašim zájmům, a to na těchto webových stránkách i mimo ně.

Nastavení souhlasu s personalizací

Abychom vám usnadnili procházení stránek, nabídli přizpůsobený obsah nebo reklamu a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies, které sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzu. Jejich nastavení upravíte odkazem "Upravit nastavení" a kdykoliv jej můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů a používání souborů cookies.