Chachaři.cz, Stránky Fans FC Baníku Ostrava.

PROPAGACE SLEZSKÉ: Ceny předány

V poločase sobotního zápasu se Střížkovem byly předány ceny výhercům letní soutěže propagace Slezské. První cena za baníkovský rozcestník v australském Brisbane se skládala z originálu dresu Baníku s vlastním potiskem, trička Thordivision, čepice FCB značky Kappa, kryglu FCB,  DVD „Ultras Baník 07/08"  série baníkovských nálepek ´08 a ultras čokoládek.

 

 


Cenami byli odměněni autoři všech děl, které se umístily v první desítce. Ve dvou případech (druhé a čtvrté místo) se autoři nedostavili a touto cestou je vyzýváme, aby se s námi zkontaktovali. Jestliže tak do utkání se Spartou neučiní, použijeme dané ceny při příští podobné příležitosti.

VÝSLEDKY SOUTĚŽE:
1.  č. 57, baníkovský rozcestník v Brisbane – 64 bodů

 

 

 


2.  č. 10, šála „Chuligani“ v rukou zpěváka Happy Mondays na Colours – 44 b.

 

 


3.  č. 1, grafitti nápis „Baník 1922“ na pláži v Chorvatsku – 41 b.

 

 


4.  č. 23, tramvaj v Praze – 39 b.

 

 


5.  č. 30, nápis Silesian Hunters v Chorvatsku – 36 b.

 

 


6.  č. 38, s vlajkou Baníku v Gdaňsku a Gdyni – 33 b.

 

 


7.  č.14, busta T. G. Masaryk se šálou „Chuligani“, Praha – 33 b.

 

 


8.  č. 17, vosková figurína Hitlera, San Marino – 32 b.

 

 


9.  č. 6, polepený zpěvák Sunshine, Zábřeh n/M – 26 b.

 

 


10.  č. 33, Thordivision tuning – 21 b.

 

 

Všechny zaslané propagace najdete v galerii

 



CO ROZHODOVALO:
Bylo vybráno deset porotců (za web chachari.cz Paul, ČNL a Ros, za web thordivision.com Frankie, Čiko a Young Aggressor, za kotel Kurri, Leny a Ynezz a autor nápadu na soutěž Chachar junior), kteří dle vlastního uvážení seřadili svou top 10. První místo znamenalo 10 bodů, druhé devět,… desáté jeden bod. Nakonec se sčítaly hlasy pouze devíti lidí, protože desátý se na soutěž bohužel vykašlal… Osm z devíti hlasujících pak svůj názor na soutěž, a také podle čeho se rozhodovali vyjádřili v krátkém komentáři.

 

 

místo ynezz cnl ros young frankie junior paul čiko kurri




1 57 57 57 38 33 11 57 14 38




2 23 23 1 30 57 10 1 17 10




3 6 14 10 16 17 57 10 19 14




4 38 1 23 17 1 30 30 62 57




5 10 30 18 33 38 1 23 58 60




6 20 6 6 58 30 17 33 23 6




7 7 10 14 32 35 22 7 39 18




8 1 5 32 44 23 14 6 45 39




9 17 8 39 55 16 62 54 30 16




10 25 16 8 50 62 37 41 25 17


































číslo fotky
1.
2.
3.
4.
5.
6. 7.
8.
9.
10.

body

57 40 9 8 7






64
1.místo
38 20

7 6





33
6-7.místo
11 10









10

14 10
16


4 3


33
6-7.místo
23
18
7 6 5
3


39
4.místo
1
18
14 6

3


41
3.místo
30
9
14 6 5

2

36
5.místo
10
18 16
6
4



44
2.místo
6

8

15
3


26
9.místo
16

8




4 1
13

17
9 8 7
5

2 1
32
8.místo
19

8







8

62


7



2 1
10

18



6
4



10

33 10


6 5




21
10.místo
58



6 5




11
60



6





6

20




5




5

7





8



8

32





4 3


7

35





4



4

22





4



4

39





4 3 2

9

5






3


3

44






3


3

45






3


3

8







2 1
3

55







2

2

54







2

2

25








2
2

50








1
1

37








1
1

41








1
1

* číslování fotek je dle mapy kterou najdete zde

 


Paul: První ročník soutěže se rozjel velmi dobře, je příjemné vidět baníkovské špendlíky  na všech světových kontinentech. Při svém hodnocení jsem bral v úvahu především vtipnost fotky, neopakovatelnost situace a pracnost. Například vyrobený znak je pro mě více než vlepka někde na zábradlí. Nejméně mně zaujaly situace, kdy někdo před něčím pózoval se šálou a podobně. Každopádně díky všem za fotky a snad příští rok znovu!

ČNL: Úroveň soutěže mě celkem zklamala, předem se někteří nechali slyšet, jaká že veledíla neudělají, ale do praxe to již nepřenesli. Většina soutěžních fotografií byla o pouhém nalepení nálepky či dokonce o vyfocení se v místě dovolené se šalou či vlajkou, což mi přijde dost málo. Nejvíce oceňuji vyhrání si s rozcestníkem v australském Brisbane, pražského tramvajáka, který asi někdy narazí, a také sprejové dílka, které budou Baník prezentovat delší dobu. Od vyhlášení soutěže jsem čekal, že se někdo vytáhne s nějakým kvalitním grafitti dílkem, nestalo se tak. 

Ros: Od soutěže Propagace Slezské jsem očekával více. Ne co se týče příspěvků (těch dorazilo dost), ale nápadů realizací propagace. Co se týče mého hodnocení, zvítězil dle mého názoru nad ostatní vyčnívající nápad. Nevím zda tam ještě rozcestník je, ale i kdyby nebyl, určitě si mě získal vtipem a nápadem. Čekal sem i více provedení co se týče grafitti nebo podobných výtvorů. Roztažené šály na určitých místech mě moc neoslovily, nálepky už třeba ano, pokud jsou správně umístěné :-).

Frankie: V první řadě bych chtěl poděkovat fanouškům, kteří se do soutěže zapojili. Osobně jsem nečekal, že se sejde tolik fotek, a že bude takto z čeho vybírat. Co se týče celkové úrovně soutěže, tak tu snad ani nejde nějak duchaplně ohodnotit. Jde především o to, že každému se líbí něco jiného, tudíž např. co já osobně považoval za propadák, slavilo u ostatních porotců úspěch. Namátkou zmíním bustu Masaryka se šálou FCB, kterou za nějak zvlášť vydařenou propagaci klubu nepovažuji (pointa v tom je, ale že by se jednalo o propagaci…), nebo například šálu na Colours of Ostrava, kde jsem taktéž neshledal velký důvod k ocenění snímku. Přeci jen propagace klubu ve vlastním městě, není až takové terno.
To mně přivádí k mému hodnocení, které bylo asi jako u všech čistě subjektivní a záleželo na každém porotci, jak ocení souboj originality, nebezpečnosti, vzdálenosti, humoru, nákladnosti a dalších faktorů, které snímky obsahovaly. Konkrétně jsem tedy hlasoval takto:
- třetí místo jsem přisoudil fotce ze San Marina. Přišla mně vtipná a téměř apolitická :). Jen nevím, jestli bych se shodnul s Čikem na jeho textu, o neslavně známé osobnosti :).
- druhé místo u mne obsadila akce z Brisbane, která mě dostala svou originalitou a také tím, že k vytvoření rozcestníku bylo potřeba nějakého času a šikovnosti. Skvělý nápad trochu degraduje zvolená destinace, protože mám pocit, že většina klokanožroutů nebude vědět co je to Evropa, neřknu li Česko, neřknu li Ostrava. I kdyby to věděli, tak stejně nebudou vědět, co je to fotbal. Ale to je víceméně jejich problém, ne náš :).
- první místo bylo pro mě jasnou volbou a ani jsem neměl morální dilema, nejedná li se o střet zájmů. Na první místo jsem totiž dal šílený TD tunning zánovního Favorita. Pro mne je to jasná jednička díky originalitě, díky finanční náročnosti, díky tomu, že auto se rázem stává neprodejným kusem plechů :), ale i díky mobilitě tunéra, který může takto propagovat Baník cestou necestou. Někdo by mohl namítnout, že se jedná jen o propagaci určitého webu, ale jestliže tento web propaguje Baník, nevidím na tom nic nepatřičného.  
Pod stupněm vítězů jsem seřadil: Grafitti na pláži (skutečně by mě nenapadlo tahat na dovolenou pikslu barev a štětec :)), Gdaňsk a Gdyně, SH – Chorvatsko, tramvaje v Praze (za statečnost!), Eiffelova věž (tuším jediná fotka z daleké Afriky :)) a Chalkidiki Řecko (slečna má ještě co ukázat, takže v následujících letech může stoupat v žebříčku výše – odvahu! :)).
Sám jsem zvědavý, zda li se z této soutěže stane jakási tradice, či nikoliv, ale jestliže by měla pokračovat i v příštím roce tak věřím, že se najdou další nové a originální nápady, protože fantazie fanoušků FCB je velmi bohatá (jednodušeji řečeno – na kokotiny je užije :)).

Čiko: Jaké je to hezké, propagace Slezské… Je dobře, že text tohoto známého songu FCB inspiroval ke vzniku této soutěže. Na první místo jsem dal fotku busty Masaryka se šálou Baníku. Tomáš Garigue Masaryk chodil s náma na Baník – o tom zpívají baníkovci, v tom je velká symbolika. Určitě vtipná a odvážná je fotka ze San Marina, na které je vosková figurína nechvalně známého politika. Pro mě jsou zajímavé i fotky z hudebního prostředí – Sunshine, nebo šála Chuligani z Bazalů na Colours of Ostrava v rukou zpěváka skupiny Happy Mondays. V roce 2004 dostal ode mě velkou samolepku FCB oslavující titul kytarista SPS, po třech letech jsem mu na koncertě zkontroloval jeho futrál od kytary a samolepka tam pořád byla. Stejně tak má na futrále samolepku FCB i Hroch z Visacího Zámku. Soutěž bude určitě pokračovat i další léto. Fanoušci budou mít delší dobu na inspiraci.

Young Aggressor: Když se to pokusím shrnout tak v prvé řadě bych rád poděkoval všem soutěžícím za zaslání soutěžních fotek a troufám si tvrdit, že se jen potvrdilo, že fans FCB není prezentace jejich klubu lhostejná. Řekl bych, že soutěž se vydařila a měla úroveň jaká se od nejlepších fans u nás dá očekávat. Pokud jde o mne, snažil sem se posoudit jak originalitu a rizikovost, tak i nákladnost a celkový dojem propagačních prvků použitých na fotkách. Přestože se některé motivy často opakovaly, byla každá fotka jiná a měla něco do sebe. Díky všem a i když soutěž skončila směle propagujte dále!!! Baník pičo

Kurri: Soutěž byla vytvořena hlavně za účelem naučit lidi propagovat Baník po celém světě všemi možnými způsoby a hlavně i pobavit a motivovat ostatní Chachary. Někdo pojal soutěž s vtipem, někdo to bral opravdu vážně a přípravu si opravdu užil. Ze začátku soutěž nevypadala moc aktivně, ale časem se to zlepšilo a některé fotky propagace byly opravdu super. Třeba vymýšlet více podobných zajímavých a účinných soutěží a třeba je dělat na etapy po celý rok a udělat třeba velké finále.
Mě se osobně nejvíce líbilo:
č.38 - Gdaňsk a Gdyňe:za vtip a „odvahu“
č.10 - Šála Chuligáni z Bazalů na Colours: dokonalé roztáhnutí šály (to plno lidí ani nedokáže) světoznámou kapelou před tolika lidma
č.14 -Tomáš Garigue Masaryk, chodil s náma na Baník: netřeba komentovat...
č.57 - Rozcestník v Brisbane: Hlavně za přípravu a nápad
Jinak toho bylo mnohem více zajímavého, ale tohle mě zaujalo asi nejvíce.

Ynezz:
Nemám rád psaní pětiřádkových komentářů k soutěžím. Soutěž samotná mě ale celkem překvapila jak celkem slušnou účastí, tak některými příspěvky. Záměrně píšu „některými“, protože většina si slovo propagace vyložila jako fotoalbum z dovolené, škoda. Jsem rád, že soutěž jasně vyhrál FCB Rozcestník v Brisbane, ať už kvůli nápadu, provedení nebo tak vzdálenému místu. Hodně mě potěšily i vandalské výtvory a tak tajně doufám, že se příští rok zvedne jejich počet a hlavně provedení - co si budeme povídat, že? - kvalita byla docela punková. Nemám rád tramvajáky, kteří nejezdí se šálou Baníku.

Publikováno: 19.10.2008
Kategorie článků Kalendář zápasů
Tabulka
Tým Z S B
1. AC Sparta Praha Sparta 29 66:25 73
2. SK Slavia Praha Slavia 29 60:22 69
3. FC Viktoria Plzeň Plzeň 29 64:33 59
4. FC Baník Ostrava Ostrava 29 46:37 44
5. FK Mladá Boleslav Ml. Boleslav 29 49:45 43
6. 1. FC Slovácko Slovácko 29 37:38 40
7. FC Slovan Liberec Liberec 29 44:44 39
8. SK Sigma Olomouc Olomouc 29 39:41 37
9. FC Hradec Králové Hradec Kr. 29 31:36 37
10. FK Teplice Teplice 29 31:37 36
11. Bohemians Praha 1905 Bohemians 29 27:39 32
12. FK Jablonec Jablonec 29 34:44 29
13. FK Pardubice Pardubice 29 28:40 28
14. FC Zlín Zlín 29 36:60 25
15. SK Dynamo České Budějovice Č. Budějovice 29 32:60 23
16. MFK Karviná Karviná 29 29:52 22
Napsali o Baníku Poslední příspěvky fóra Partnerské weby
chacharwear_logo_6013d40bdc6c9.png (20 KB)
 

m_bb.png (28 KB)
Načítám, prosím vydržte...

Přihlášení uživatele

Nastavení souhlasu s personalizací

S vaším souhlasem můžeme níže uvedené informace užívat k dále uvedeným účelům nebo je sdílet s vybranými partnery. Pro jednotlivé účely (typy zpracování) můžete upravit své nastavení a svou volbu potvrdit tlačítkem „Uložit nastavení“:

Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookies

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

Analytické soubory cookies

Počítají návštěvnost webu a sběrem anonymních statistik umožňují provozovateli lépe pochopit své návštěvníky a stránky tak neustále vylepšovat.

Marketingové soubory cookies

Shromažďují informace pro lepší přizpůsobení reklamy vašim zájmům, a to na těchto webových stránkách i mimo ně.

Nastavení souhlasu s personalizací

Abychom vám usnadnili procházení stránek, nabídli přizpůsobený obsah nebo reklamu a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies, které sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzu. Jejich nastavení upravíte odkazem "Upravit nastavení" a kdykoliv jej můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů a používání souborů cookies.