Fans shop trička, šály, nálepky..
Kalendář chachara
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
| 7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
| 14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
| 21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
| 28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
Chachaři na YouTube
507 chacharů na záchranářské misi v Hradci Králové,
Zobrazení:
1870
21
hlasů
Čas:
15:57
Entertainment
|
Kvě
18
Dynamo - Baník 3:2 „ČESKÝ FOTBAL PRO FANOUŠKY!"
CNL · 59 Komentářů · 6820 Přečteno
·
Výjezd na jih Čech tak nějak začal již s týdenním předstihem, kdy klub SK Dynamo České Budějovice dal fanouškům Baníku jasně najevo, že je na svém stadionu nechce. Jihočeši nasadili na hostující sektor vstupenky za 190 Kč, což by sice v porovnání se Spartou, Slavii či Mladou Boleslavi nebylo nic extrémního, ale na zbytek stadionu (včetně hlavní tribuny) byly k mání lístky podstatně levnější a to za 80, 100 a 120 Kč! Pro zápas s Baníkem navíc jihočeští funkcionáři požadovali prodej předražených vstupenek do sektoru hostů na občanky v Ostravě. Na zbytek stadionu však vstupenky na jméno nezavedli, opět dvojí metr... Tyto diskriminační podmínky se chachaři rozhodli ignorovat. Budějovičtí již v týdnu před zápasem vycítili, že se něco děje, přesto trvali na svém a v pátek na svém klubovém webu ještě přitvrdili lživým prohlášením „Pokud se jako fanoušek Baníku chystáte v neděli na fotbal, neprodleně si ve svém klubu zakupte vstupenku. Přímo na stadionu v den zápasu nebude prodej vstupenek pro fanoušky Baníku uskutečněn!". Chachaři však nepolevili, v ostravském předprodeji se neprodala jediná vstupenka a na jih Čech vyrazili bez nich.
Vlakem do města Budvaru dorazilo okolo padesáti baníkovců, kteří v pokladně stadionu neměli nejmenší problém s volným zakoupením vstupenek na jakýkoliv sektor. Přestože na plánech stadionu vyvěšených na pokladnách či dokonce vytištěných na lístcích byl hostující sektor označen cenou 120 Kč, čekaly na chachary vstupenky v ceně 190 Kč. Většina baníkovců na tuto skutečnost reagovala zakoupením vstupenky za 80 Kč na jižní tribunu. Zde se jejich přítomnost vůbec nelíbila budějovické ochrance, která zasáhla a po pár ranách ostravské fans z jižní tribunu vytlačila ven. U dalších příchozích zde poté probíhala kontrola dokladů a na základě místa bydliště byli lidé z této části stadionu vykazováni. Některým z těchto chacharů bylo na pokladně vráceno vstupné, jiní již takové štěstí neměli.
Podmínky nastavené pro hostující sektor akceptovalo přes dvacet fans Baníku, minimálně z poloviny šlo o fanynky. Zbytek chacharů se přesunul před sektor, ale budějovičtí zde nadále trvali na svém, stejně jako při následném hromadném přesunu za hlavní tribunu asi v desetiminutovém telefonickém rozhovoru PR manažer Dynama Radim Šupka. Ten do této chvíle na nastavení diskriminačních podmínek pro hosty neviděl nic špatného. Dvě minuty po rozhovoru (25. minuta zápasu) však zaslal sms „Vše je vyřízeno k vaší spokojenosti!" a vstup do hostujícího sektoru byl chacharům najednou nabídnut za běžnou cenu 100 Kč. Baníkovci si však zachovali svou hrdost a než v polovině poločasu obíhat stadion, podstupovat kontroly a přijít na sektor někdy před přestávkou se jich 67 shromáždilo za plotem u částečně otevřeného rohu stadionu, odkud šlo sledovat asi třetinu hřiště. Zde se fandilo a především hlasitě skandovalo protestní hesla typu „Český fotbal pro fanoušky!". V poločase se o nezvyklou skupinu za plotem zajímali někteří novináři a při nástupu do druhé půle přišli fanouškům zatleskat i hráči Baníku.

Druhá půle již proběhla ve stejném duchu - fandění a protestní skandování za plotem. Přes dvě vstřelené branky Baník opět po hrubých chybách prohrál a s blížícím se závěrem rostlo očekávání zda fotbalisté přijdou fanouškům poděkovat za podporu a příjezd na jih Čech. Zatleskání asi osmi fotbalistů od postraní čáry směrem k chacharům za plotem bylo za daných okolností pro mnohé zklamáním. Světlou výjimkou byl gólman Tonda Buček, který neváhal přeskočit hrazení a vydal se až k plotu, kde si s fanoušky podal ruce a prohodil pár slov. Velké rozčarování naopak způsobil Verner Lička, který v médiích vypustil, že si fanoušků fandících za plotem nevšiml...
Doufejme, že celá kauza včerejším závěrečným hvizdem nekončí. Baník avizoval zaslání oficiální žádosti vedení svazu, aby se tématikou cen vstupenek pro hosty zabýval na příštím jednání ligového shromáždění. Možnosti ohrazení se proti postupu budějovického Dynama zvažujeme i my fanoušci.
Komentáře
, 18.05.2009 10:53:55
Respekt těm co tam stáli .., Tonda je vata ) Werner je stary cap |
, 18.05.2009 10:57:06
Neskutečná buzerace a idiotismus ze strany ČB,ale i přesto povedený výjezd, ,jen doplním že se za plotem fandilo místím tenisovým legendám ,pár šikovným cyklistkám a bruslařkám,a dokonce Martinu Doktorov i |
, 18.05.2009 11:21:20
Bojkot jak má být! Jen me trochu sklamali hráči a reakce vedení.Všude se chlubí svími fanoušky a není ani schopno se jich zastat prijdemi ze vzdy se jen na oko na techhle situaci medialne zviditelni a ale kde nic tu nic. Ale jinak dobrý výjezd. |
, 18.05.2009 11:45:44
fuck off Dynamo!to je do nebe volajici co se u nas deje za humus.....vse pro fanousky |
, 18.05.2009 11:47:35
Mé mínění o hráčích FCB po tomto zápase opět dostalo podstatnou trhlinu. Respekt Tonda!!!
PS.: Kde je ten kabel??? |
, 18.05.2009 11:53:40
Nebyl jsem, ale přesto: pseudosolidarita našeho vedení s fans je opravdu úsměvná... Samo má na zavedení restriktivních opatření vůči fans FCB x procent viny a teď kolem sebe kope kvůli cenám vstupenek, které s FCB vůbec nijak nesouvisí a jeho plošné zavedení Budějovicím prostě umožnila jen nová legislativa... ten problém je někde jinde.. Kdyby to tak jako Baník udělaly další fanouškovské tábory, nebojím se, že by po 5 zápasech s fans Brna, Sparty a Slavie za branami samotné vedení ČB nesáhlo ke změně...K hráčům je zbytečné se vyjadřovat, odjakživa tvrdím, že to je banda vandrovin, pro které jsou tlachy o fans úplně vyprázdněným gestem. Respekt Bučkovi. |
, 18.05.2009 12:28:53
koukám, dle článku to bylo v budějovicích docela chaotický... |
, 18.05.2009 13:04:56
Luxusni vyjezd, podpora tenistu byla drsna, a jak se zpivalo ukaz picu.... na tu babu s fochu a pak tam na to tancila, a nebo ten Typek co tam chaoticky behal u postrani cary a rval Dynamo po cely zapas a pak pred nama zdrhal nemel chybu. Cesta zpatky byla ve stilu filmu na notasu a nebo turnaji v CS 1.6....   A nechapu vedeni fcb kdyz na webove stranky napisou ze jsme si nechteli koupit lisky kdyz jsme meli koupeny vseci Jizni tribuna C sektor... |
, 18.05.2009 13:53:13
Někteří hráči si prostě neváží toho, že jim dal někdo tu moc, nosit dočasně na dresu můj znak. Fakt nechápu, že někomu dělá takový problém přijít k plotu, a plácnout si s pár děckama, které za nima natáhnou ruku. Mi osobně je to jedno, hlavně že už vedení nedělá z FCB cirkus. Nikdy jim neodpustím, jak nechali v jednom přáteláku (chvíli po mistrovské sezóně), hrát toho hokejistu Kubinu, a to jenom proto že je slavný.. Znám na fotbale x lidí kteří by si to zasloužili mnohem více než zrovna on. Doufám, že si tehdá vedení dobře uvědomilo svou chybu, když jsem je za to potrestal bojkotem, který spočíval v tom, že jsem si následující rok nekoupil na Bazalech ani malé pivo. Ty vole kdy už zmoudřím  |
, 18.05.2009 13:59:55
Tentokrát se přidám...mám z toho hodně smíšené pocity. Možná polovina hráčů z dálky zamává, Verner si dle MF Dnes ani nevšimne, že tam nejsme. Tak nevím, komu vlastně fandit... |
, 18.05.2009 14:26:44
s prominutím ... už jsem si všiml, že Verner ja asi slepý (výkon některých hráčů), ale že by byl i hluchý? Podle mého názoru jsme museli jít slyšet na stadion... jak jinak by si nás jinak hráči všimly ?
A jak psal chacharjd...Všude se chlubí svími fanoušky a není ani schopno se jich zastat ... |
, 18.05.2009 15:08:36
To co se deje posledni dobou v nasem fotbale je proste diskriminace.Bud maji platit ceny a opatreni pro vsechny stejne a nebo nic.Ale neco podobneho bylo uz i na Sparte.Ale protoze se jedna o fanousky Baniku tak to nikoho nezajima ale kdyby tam nechteli pustit jedineho roma tak o to by se zajimala snad i vlada.To by bylo kecu jaka je to diskriminace.Pritom je to uplne to same.Jinak obdiv tem co tam byli  |
, 18.05.2009 15:11:15
aquafresh: S tím Kubinou mě to taky pekně sralo a měl jsem na to úplně stejný názor jako Ty, že už si může zahrát za Baník kdokoliv. Naštěstí jsem neudělal žadný blbý bojkot s pivem jako Ty.
Jde vidět, že ty kecy ze strany vedení a hráčů jsou fakt jen kecy. Nejaký "otevřený dopis" (několikátý za poslední měsíc) mě už vůbec nezajímá. Jestli si myslí, že tak se stačí zastat fans, tak to je fakt jen tak na oko pro všechny. Jinak je zajimavé, že ten důvod byl jen o ceně vstupenek a o OP do sektoru hostů, ani zmínka. A nikde nic o tom že jsme se snažili dostat do jiného sektoru bez omezování jako v sektoru pro hosty a od tama jsme byli s platnými vstupenkami vytlačeni.
Jinak ten záhadný kabel byl vyřešen v našem kupé. Tmavší spolucestující na záchodě a kabel za vlekem, tak to je snad jasné..... (jen ty jiskry jsou záhadou) |
, 18.05.2009 15:26:41
Vam to povidam od začatku, Lička neni Večeřa. karel Večeřa byl dobrym koučem, pro fans by udělal prvni posledni, ale Lička ne. Lička ma svoji slavu a nic jiniho, proto tvrdim, že by se mělo vedeni FCB omluvit Karlu Večeřovi a vzit ho zpět, bo Baník pod Večeřou hral jeden z nejhezčich utočnych fotbalu v lize. |
, 18.05.2009 15:35:38
letopisyfcb:Souhlasím!a navic se ukazuje ze Vecera za vysledky nemohl,protoze po jeho odvolani je to jeste horsi.Takze VECERA ZPATKY,pokud ovsem bude chtit on kdyz ho vyhodili |
, 18.05.2009 17:08:13
sheva: jako jeden z mála jsem nějak záhadně zůstal v sektoru C na jižní tribuně, ale vůbec jsem vás neslyšel. Kdyby jo, hned bych se šel přidat.
Jinak hnus co se všechno děje v naší lize.
nejepší u nás |
, 18.05.2009 17:13:34
z5 VEČEŘU |
, 18.05.2009 17:17:44
Je to prostě hnus to chování pořadatélů při výjezdech Banikovcu. Všude člověka skoro vysvlečou předtím než ho pustí na stadion a vstupné podle pohlaví (viz slovácko) už je taky moc. Fotbalový svaz a vedení FCB už by s tím mělo něco dělat jinak na výjezdy bude jezdit 20 lidí |
, 18.05.2009 17:18:23
Jen bych chtěl dodat, že Večeřa PRÝ už v Baníku trénovat nechtěl ani na jaře. Bo hráči mu přerostli přes hlavu a on je nezvládal, tak chtěl jít pryč. Domluvili se že aspoň do léta tu bude ... Teda, esli je to pravda. |
, 18.05.2009 17:33:17
Zajimave ze vetsina opatreni plati jen pri zapasech Baniku a vyhradne jen pro banikovce.Mozna by nebylo spatne na venkovni zapasy bojkotovat kupovani vstupenek a kupovat si listky az v miste jako normalni fans.Prece pokud neporusuji navstevni rad stadionu tak mne s nej prece jen tak nemuzou vyhodit.Kdyz nejsou schopni zajistit normalni distribuci listku tak jim to maximalne komplikovat.Myslim ze u takovych zaúpasu jako Brno nebo Olomouc by to slo docela dobre jim zamotat ten jejich system na obcanku.Protoze Banik ma hodne fans co nemaji s ostravou mnoho spolecneho.  |
, 18.05.2009 17:39:07
Werner Pička hluchoslepá klubová legenda |
, 18.05.2009 17:46:18
metylovicefans: kašli na to, i kdyby bylo 100x zmíněno, že Večeřa už tým nezvládal a sám chtěl pryč, tak bude mnoho lidí psát o křivdě a volání po jeho návratu. Na rozdíl od některých hráčů se zaječími úmysly to aspoň viditelně neojebával.
letopisyfcb: "pro fans by udělal první poslední", škoda, že to tak nebylo...
Tyto příspěvky nejsou zastáváním se Ličky, pouze poukazuji na to, že se tady občas někomu vybuduje status nedotknutelnosti.
winter: v budějovicích vše probíhalo právě podle vzoru, po kterém voláš |
, 18.05.2009 18:04:58
To, že Večeřovi hrači přerostli přes hlavu sem nevěděl. Ale je škoda, že Večeřa už neni koučem FCB. Mně se jeho styl hry libil a jestli chtěl odejit už v zimě tak to beru. |
, 18.05.2009 18:09:37
Zkusil někdo zauvažovat nad tím, že to ten Lička třeba opravdu neslyšel? Třeba má problém s nedoslýchavostí, třeba je hluchý, já nevím, nejsem jeho osobní doktor. Přesto mi přijde hodně stupidní kvůli tomu na něho plivat. A jestli tady chce někdo srovnávat jeho historický přínos pro Baník s přivandrovalým Brňákem, který se pro mě osobně na Bazalech nejvíce zapsal tím, že zakázal hráčům černé pásky po tragické smrti J.B. cestou do Prahy a plivl tím do xichtu všem fans, kteří do Prahy jeli, tak se není o čem bavit |
, 18.05.2009 18:30:29
winter: v budejovocich to s tim bydlistem mimo ostravu moc nevyslo. My 4 meli frydek (to by jeste slo), pak uherske hradiske, boskovice a beroun ... nezajem, pry muzou zustat jen ti co meli ceske budejovice v obcance  |
, 18.05.2009 19:40:01
Konečně už i výše postavení fanoušci si uědomují, že vedení asi nestojí plně za námi Bych už jím uplně přespal lést do řiti a poslouchat je, klidně at nám zakážou pyro a podobne sračky. Stejně není nic krásnějšího než stroboskopy na hřišti Uplně bych s nima přestal komunikovat a choval se jako práví OLD SCHOOL ULTRAS. Bud by přispoupili na naše podmínky nebo by hráli bez kotle. |
, 18.05.2009 19:47:29
Fajný výjezd poprvé kdy se koněčně rozhodlo něco pořádně bojkotovat!!! |
, 18.05.2009 20:40:07
to kacer...mas uplnou pravdu...uz delsi dobu me sere to tluste zkurvene prase ktery si hraje na manazera komunikace, ale ve skutecnosti jsme mu vsichni u pice a smeje se nam do xichtu...a to jeho "demonstrativni" prohlaseni jako reakce na vstupne...Víc jsme pro fanoušky asi dělat nemohli,r0; uvedl manažer pro komunikaci a vnější vztahy FC Baník Igor Bruzl....Igore, kdyby ti slo opravdu o fanousky, tak ty listky od CB vubec neprijmes a posles cele CB do pice za to jak se zachovali k FCB fans...ale ty nas mas uplne v pici ze??? |
, 18.05.2009 21:12:12
From vladjena..: A to když nám přišli hráči zatleskat v poločase , to si jako myslel že mávaj na kámoše?
Vedení by si opravdu mělo uvědomit že má nejlepší fanoušky zde , a začit si jich vážit . (přesto že někdo řekne že nás bylo málo tak v takové situaci kdy tým o nic a nic nehraje by se v budějkách třeba olomouc nebo brno nikdy nesešlo a i pro slavii by to nebyl špatný vyjezd !!!) Vedení využívá svých fanoušků jen k reklamě . Když sme v tv tak to sme fandily fantasticky (viz eden) ale když něco tak bud jen něco napíše na web jakože něco podniklo,a nebo se od nás distancuje! |
, 18.05.2009 21:45:29
vhacharjd: momentálně má nejlepší fans Slavia
vladjena: mě se zapsal krásným fotbalem a 3. místem v lize |
, 18.05.2009 22:18:28
Omluva, úplně mimo téma.
Když už se tady řeší ty bojkoty... Nebylo by od věci, kdyby si "někdo" udělal chvilku času, a sepsal pro osvěžení paměti možná úplně první (???) bojkot, který probíhal snad před deseti (???) lety, po dobu půl (?) roku. Za čerta nemůžu vyhrabat nic kde je to zaznamenáno, a je škoda si to nepřipomenout, když je to teď poměrně aktuální téma. |
, 18.05.2009 22:55:11
haVaj: Kdybych si otevrel hospodu a poustel bych tam jen lidi co maji podle obcanky bydliste to a to tak bych sel okamzite k soudu protoze by to byla diskriminace.Prece mne nemuze nikdo vyhodit ze stadionu pokud neporusuji jeho vnitrni rad.Jen kvuli tomu ze bydlim na severni morave.Co je tady to za system.Chtelo by aby se do toho vlozil nekdo kdo tomu rozumi protoze to co se ted deje neni urcite zcela ciste.Za druhe pokud obcanky nekotroluji vsem na stadionu ale jen nekomu tak je to prece jen dalsi diskriminace.Tak bud to maji kontrolovat u vsech a nebo u nikoho.Jo ale kdyby nejaky banikovec ulomil jednu tycku na plote tak by se o tom psalo 14 dni ale kdyz nektere kluby cini tyto nekale prektiky tak to nikoho nezajima.Nejlepsi reseni zadne listky na obcanku proste nekupovat.  |
, 19.05.2009 08:56:46
RE: winter
Taky bych prostě přestal kupovat lístky na občanku,dobré by bylo kdybysme to takhle nezačali dělat jenom my,ale i ostatní fans,(Brno,Sparta,.....) hostující sektory by byly prázdné a kluby by to poznaly na vstupném při ceně lístku 100 a výše,i když na druho stranu by to poznaly jen ty menší kluby (s menší rozpočtem).Zku...né čmfs by pak skutečně mělo fotbal bez fans |
, 19.05.2009 10:32:51
S tím (ne)kupováním lístků na OP souhlas. Další bojkot bych viděl vůbec nefandit na zápasech jak domácích tak na výjezdech ( i když mě to bude mrzet ) a ne pouze 20 min...to bylo celkem kničemu. A tento protest až do doby, kdy se nám vrátí Náš Zlatý Baník. No a co se týče vedení, tak VEN A TO VŠICHNI.
P.S. pouze můj názor, nikomu ho nepodsouvám
+  |
, 19.05.2009 11:20:53
Nebo nedat se, koupit listky na občanku, přijet v počtu 350 fans, udělat choreo a podpořit svuj klub. ČMFS uvidí že jejich zkurvená opatření nemají šanci a buď je zvětší a to se už přidá každy klub v ČR nebo je zruší nadobro
+ vládne |
, 19.05.2009 14:48:30
FCBfrnCzkGKS tim ze je koupimtak jenom vyjadrim to ze s timto systemem souhlasim.a to nemuzu.vzdy kolik je slusnych fanousku a jen pro to ze nejsou s ostravy nemaji temer moznost si koupit listek.O tech dalsich obstrukcich ani nemluvim.Spis je lepsi na zapasy jezdit a inkognito si kupovot schvalne listky do mist ktere nejsou urceny pro hostujici fanousky.A u zapasu jako je treba Olmouc tim poradatelum maximalne komplikovat zivot tak jako ho oni komplikuji nam.To je jen muj nazor.  |
, 19.05.2009 15:20:15
Co to tady pořád někteří melete o nějakém nefandění! Tady se přece nejedná o to jak Baník hraje, ale úplně o jiné věci a hlavně o SVOBODĚ FANOUŠKŮ! Většina z vás máte Baník v srdci jen když se vám to hodí, chlácholite se jací jste věrní fanoušci a přitom jste prach obyčejné děvky! Mě je úplně jedno jestli je Baník první a nebo bude hrát druhou ligu, pokud hráči na hříšti za můj milovaný klub odevzdají maximum. Kdyby Baník hrál třetí ligu a Vítkovice první, tak 80% vás co tady tak hrdě hlásite jací nejste chachaři, bude chodit na Vítek a Baník by vás vůbec nezajímal. Tak to bohužel je, to titul vás dotáhnul na Bazaly. Jo a jediné co se v ČB bojkotovalo byl předražený sektor hostů na OP a přitom pro zbytek stadiónu toto neplatilo a lístky byli o 100 kč levnější. O ničem jiném to prozatím nebylo!
aquafresh: jo je to asi 10 let co byl bojkot, jednou s věcí co to tehdy zapřičinila byla ta, že vlajka CHULIGANI Z BAZALŮ nesměla viset na plotě, ale bylo toho samozřejmě více. 
ZLATÉ ČASY PŘED TITULEM, ŠKODA ŽE UŽ SE NIKDY NEVRÁTÍ... |
, 19.05.2009 15:48:40
Syndrom FCB : myslím si že druha liga by to vrátila (do doby než by Baník zase postoupil) . |
, 19.05.2009 16:01:12
Syndrom FCB : myslím si že druha liga by to vrátila (do doby než by Baník zase postoupil) . |
, 19.05.2009 16:07:39
aquafresh:
Chuliganska "ročenka" - 2000/2001.
Tento ročník zastihl ostravské chuligany v krizi, která byla nejvíce viditelná v jeho samotném závěru. Baník opět bojoval jen o udržení v 1. lize, policie otravovala vzduch, jak jen mohla a navíc se prohloubil konflikt s vedením klubu, ohledně zákazu používání pyra na Bazalech. Spor vedl k rozpuštění domácího kotle na většinu podzimních zápasů
vic jsem toho zatim nenasel |
, 19.05.2009 16:34:05
TomiKFCB - nevím který bojkot aquafresh přesně myslel, ale ten s tou vlajkou který jsem psal já, se myslím udal v sezóně 98/99. Ale on to ani tak bojkot nebyl, jako spíše otevřený boj s tehdejším vedením... |
, 19.05.2009 17:58:27
Syndrom FCB
tak to nevím, jsem maldsi rocnik takze starsi sezony zas tak nepamatuju, jen jsem nedavno videl nejake fans sestrihy z ceskych stadionu a vim ze tam bylo datum 23.9. 2001 a na ochozech na Bazalech byla brutalni řežba s těžkooděnci a ochrankou, ale nikdy jsem o tom nidke necet ale vypadalo to celkem zajimave no, nevis pri jake prilezitosti nebo proc k tomu doslo? pokusim se najit ten sestrih z toho |
, 19.05.2009 18:02:30
to Syndrom FCB...s necim s tebou souhlasim s necim ne, ...napsals Mě je úplně jedno jestli je Baník první a nebo bude hrát druhou ligu, pokud hráči na hříšti za můj milovaný klub odevzdají maximum...mas pravdu ale myslis si ze na jare hraci odevzdali max.? takze ono to je taky o tom ze fans musi videt ze hraci makaji, zamerne sem nenapsal vyhravaji pac se vyhravat stale neda, ale makat se musi stale...no a kdyz fans vidi ze hraci na to jebou, jaka ma teda podle tebe prijit ze strany fans reakce? |
, 19.05.2009 18:24:17
Fanoušci hostující týmu jsou povinni zdržovat se pouze v sektoru určeném majiteli stadionu pro příznivce hostujícího týmu (návštěvní řád Střeleckého ostrova) ... ovšem o kontrole občanského průkazu se tam nepíše nic .. |
, 19.05.2009 18:49:55
radim88 - určitě né ta, že svůj klub nebudu dále podporovat a na protest budu mlčet. Pokud hráči neodvadějí pro Baník maximum, tak se na ně dá vyrukovat jinak, tak jako např. před dvěma lety v Českých Budějovicích. Zasvěcení a ti co tam tenkrát byli ví o co tehdy šlo a věř, že svůj účel to tenkrát do určité míry splnilo. Je rozdíl mezi nepodporou hráčů a nepodporou klubu. Klub jsme My! |
, 19.05.2009 19:32:41
Stuart: tak priste vsichni sundame banikovske symboly, zmirnime ostravsky dialekt a pujdem normalne na tribunu a jak ti dokazou ze jsi fanousek hostujiciho tymu?  |
, 19.05.2009 19:47:21
Pořadatel má právo požadovat po divákovi, aby se při vstupu na stadion legitimoval a údaje takto zjištěné systematicky využíval v případech porušení návštěvního řádu.
http://www.skcb.cz/zobraz.asp?t=navst...stevni-rad |
, 19.05.2009 19:47:49
tomiKFCB:to jsem taky tak udelal v č.budejovicich ze jsem si koupil listek na tribunu nemel jsem nic na sobe co se tyce baniku za symboly uz jsem byl na tribune, ale nekteri banikovci vedle me meli saly tak nas ochranka vyvedla do sektoru pro hosty |
, 19.05.2009 22:58:31
Ohledně toho bojkotu před cca 10 lety.. Jo, myslím, že to tenkrát bylo jak píše Syndrom. Jediné co si z té doby pamatuju je jen to, že se doma rozpustil kotel na cca. půl roku, ale vedení na to vůbec nereagovalo, a nakonec bylo někde (snad v Bazalu) poznačeno, že se tím vůbec nic nevyřešilo. Jsem byl ještě malý, takže jsem do toho vůbec neviděl, a proto jsem si to chtěl osvěžit. Třeba na to, že se pak držela vlajka CHzB v rukách, jsem si vzpomněl až teď díky Syndromovi. |
, 19.05.2009 23:07:20
Nebo je to možná ten jak píše Tomík FCB. Či já vím No možná bude lepší uvažovat nad tím co je teď |
, 20.05.2009 16:20:30
jeden z dalších názorů na vedení: Ovšem jestli se něco v patek změní a dojde k nějákemu pokroku tak se omlouvám(ikdyž myslím že ne):
http://www.chacharblog.mujblog.centrum.cz/clanky/Nazorovy-clanek-na-vedeni-fcb-53703.aspx |
, 20.05.2009 17:28:44
chacharjd vyborne napsane.bohuzel jedine co se za dane situace da delat je maximalni bojkot vseho protoze jinak se to asi nikam nepohne.Mozna by to chtelo i nekoho kdo tem radum opravdu rozumi protoze zapasy na Sparte a v Budejovicich nebyli uplne ciste.Ale to media tak moc nezajima.Ale kdyby nekdo s Banikovcu rozkopl kos na nadrazi tak to by byla afera na cely tyde.  |
, 20.05.2009 23:28:27
chacharjd...skvěle napsané...jak jsem psal výše...bruzl si s náma vytírá prdel, a ... napsal bych víc ale je to tu monitorované, tak musím tlumit emoce...vubec bych se ale nedivil, kdyby se po setkání s fanoušky bruzl nahl ke kahounovi se slovy "to jsou ale kokoti ti fanousci" |
, 21.05.2009 06:56:03
radim88: Ty máš ale info . Si myslíš že když tady napíšeš že je Bruzl žalud, tak tě neoustí na Bazaly?? Nebo tě rovnou zavřou???  |
, 21.05.2009 11:50:56
no rozhodně bych to napsal trochu jinak a určitě by neslo o puštění na stadion...ale to je jedno... |
, 21.05.2009 14:11:03
bacha,je to tu monitorované radši nikdo nic nepište,nebo si zjistí vaše jméno,bydliště a na stadion se už nedostanete .... |
, 21.05.2009 18:52:30
Gio kurwa by ses divil, ale pokud někoho jmenuješ a napíšeš u toho že mu rozkopeš držku tak věř tomu že jsi naplni skutkovou podstatu tr. činu...ono být hrdina doma u kompu je jedna věc, ale hlásit se pak tomu cos napsal "live", bez toho abys byl krytý anonymitou netu je věc druhá...já se snažím psát a říkat to za čím si pak ale budu stát za každých okolností... |
, 22.05.2009 12:04:04
Radim: věř tomu,že tímhle jsi skutkovou podstatu TČ rozhodně nenaplnil  |
, 22.05.2009 18:33:13
to Poilop...jedna se o paragraf 49/1a,1c...neni to tr. cin ,ale je to prestupek proti obcanskemu souziti... |
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
|
Tabulka
| 1. |
Liberec |
30 |
68:29 |
66 |
| 2. |
AC Sparta |
30 |
51:25 |
64 |
| 3. |
Plzeň |
30 |
66:33 |
63 |
| 4. |
Ml. Boleslav |
30 |
49:34 |
50 |
| 5. |
FK Teplice |
30 |
36:30 |
46 |
| 6. |
Dukla |
30 |
42:35 |
42 |
| 7. |
Slovácko |
30 |
29:32 |
41 |
| 8. |
FK Jablonec |
30 |
54:43 |
40 |
| 9. |
Příbram |
30 |
44:56 |
39 |
| 10. |
Č. Budějovice |
30 |
30:51 |
35 |
| 11. |
Olomouc |
30 |
42:38 |
34 |
| 12. |
SK Slavia |
30 |
28:34 |
34 |
| 13. |
Hradec Králové |
30 |
22:38 |
31 |
| 14. |
FC Baník |
30 |
31:48 |
28 |
| 15. |
Bohemians 1905 |
30 |
20:54 |
24 |
| 16. |
Žižkov |
30 |
23:55 |
19 |
|