Fans shop trička, šály, nálepky..
Kalendář chachara
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
| 7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
| 14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
| 21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
| 28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
Chachaři na YouTube
507 chacharů na záchranářské misi v Hradci Králové,
Zobrazení:
1870
21
hlasů
Čas:
15:57
Entertainment
|
Brněnský klub poslal do Ostravy všech tisíc lístků, které bleskově ve dvou vlnách (v pondělí a ve čtvrtek) našly během několika hodin své majitele. Všichni zájemci o zápas však uspokojeni nebyli, a tak bylo jasné, že se do Brna vydá také spousta lidí bez vstupenky. Brněnský klub sice šířil pohádku o vyprodaném stadionu, ale tomu snad nevěřil vůbec nikdo. České dráhy připojily k vytipovanému spoji šest vagónů, které byly obsazeny již na hlaváku a po přistoupení chacharů na Svinově se ve vlaku nedalo hnout. Cesta byla celkem peklo a stav některých individuí posilňoval již déletrvající tušení, že utkání se asi bez problémů neobejde. Baníkovské vagóny končily na zastávce Brno - Slatina, kde z vlaku vypadávalo nespočet ožralů, jako na objednávku přítomných senzacechtivých novinářů. Odtud se chachaři přesunuli do připravených busů, které vyrazily před hostující sektor.
Na první bráně hodlala ochranka poměrně naivně třídit lidi na ty se vstupenkami a bez nich, ale po chvíli byla brána proražena a tato kontrola vzala za své. O několik metrů dále fungovala osobní kontrola normálně, třetí instance (turniket a kontrola vstupenek) již nebyla, protože by chachary bez vstupenek nebylo jak vracet zpět... Do hostujícího sektoru se tak narvalo 1.312 chacharů, což je o 125 lidí více než loňský brněnský rekord ostravských fans. Už před úvodním hvizdem začalo pár jedinců lomcovat s poměrně chatrně zajištěnou bránou na hřiště, která brzo povolila a více než padesát osob vtrhlo na hrací plochu. Tam k údivu mnohých zastavili a nenásledoval útok na domácí vlajky. Po šarvátkách s ochrankou, s hasiči, mávání rohovým praporkem či stříkání hasičákem naběhla policejní pořádková jednotka a uklidnila situaci. Během těchto incidentů někteří zvědaví chytráci solidně otrhali vlajku „Vlajkonoši domácí" přes kterou potřebovali vidět...
Výtržnosti zápas odložily o 25 minut. Utkání začalo a support ostravského sektoru byl na počet přítomných pouze průměrný. Hráči nehráli špatně, ale po půl hodině Baník prohrával 1:0. Gól nám vstřelil exbaníkovec Marek Heinz, který se místo přehnané radosti baníkovskému kotli omlouval. Po poločase mělo přijít na řadu z úvodu zápasu odložené choreo, ale nebylo to ono. Z plánovaného ultras chaosu argentinského stylu (igelity, vlajky na tyčích, krepáky, balónky, množství nastříhaných papírků, stroboskopy), vzešel baníkovský chaos, kde si každý dělal co chtěl, s minimálním efektem. Problém byl jak v organizaci tak i v neovladatelnosti lidí. Některým lidem nečinil problém naše vlajky vyválet v kalužích... Support se nezlepšil ani po přestávce, spíše naopak. Přes drtivý úvodní tlak dostal Baník druhou rozhodující branku. Těžko hledat pozitiva...
Po zápase opět přesun autobusy do Slatiny a přeplněnými vagóny zpět do Ostravy. Zajímavější odjezd pak měli hráči Baníku, jejichž autobus se ocitl pod palbou. Mezi množstvím sněhových kuliček se ocitla i popelnice, která trochu poškodila klubový autobus.
Tolik strohé bezkonfliktní popsání výjezdu, ale po vyslechnutí či přečtení některých ohlasů si tentokrát neodpustím vlastní postřehy, co mi v neděli zkurvilo náladu...
Cesta v přeplněném vlaku byla utrpením, chování některých ožralců na pár facek, a také že nějaké padly. Od nejednoho znechuceného člověka jsem slyšel, že příště jede po vlastní ose... Absolutně také nechápu proč má tolik lidí potřebu vybavovat se nebo fotit s policajty. Náladu mi pak nadobro vzaly události na stadionu. Kdo mě zná, dobře ví, že nejsem žádný svatoušek, ale s tím co se na brněnském stadionu dělo nemohu souhlasit. Můžeme tady vykřikovat o boji proti modernímu fotbalu, o svých právech, o spojování všech fanoušků Baníku atd., ale proč by na nás nyní měl brát někdo ohled? Klub reagoval rychle, na Slavii se budou prodávat lístky na občanku, tohle jsme jistě nechtěli a mnozí na to ostře nadávají, ale je se čemu divit? Dělají toho pro fans, jako málokterý klub u nás, ale tohle přece nemohou přejít bez povšimnutí, média by je roznesla na kopytech. Další věcí, která ve mně vyvolala otázku „co tady vůbec dělám?" bylo chování některých baníkovců, kteří se považují za vyšší sortu a násilím vyhazují fyzicky slabší baníkovce z jejich míst ve vlaku...
Tak a hurá do komentářů...
Komentáře
, 24.02.2009 18:19:29
jjá bych ty komentáře rovnou zakazal... bude klid... za chvili tu začnou hadky co jak kde proč atd.
PS: Čnl co jsi měl ze slohovky  |
, 24.02.2009 18:21:35
Absolutní souhlas. Byl jsem po neděli znechucený a jsem jeden z těch, co uvažuje, že na Slavii pojede po své trase. |
, 24.02.2009 18:22:07
tak hura a hadat se...  |
, 24.02.2009 18:23:16
No jo no. Jak jsem vystoupily z vlaku tak začli ožralové padat do kaluží a novináři už cvakali 
Ale toho Heinze ste nemusely vypískat  |
, 24.02.2009 18:25:30
super napsano a nazor na posledni odstavec mam naprosto stejny,nikdo nechce at se chovame jako svatousci ale v brne to uz bylo nad rámec slusnosti  |
, 24.02.2009 18:54:39
uf! tak tenhle článek mě tady docela překvapil |
, 24.02.2009 19:01:14
CNL to napsal skvele, podepisuju se pod jeho nazor stotoznuju se s kazdym bodem. Stejne pocity jako on mam i ja. Nebud me svatousci ale ani bezmyslenkovite hovada |
, 24.02.2009 19:12:22
no osobně jsem tam nebyl ale mrzi me to tak jak tak! ..rvačky a semtam nejaka vytrzena sedacka k fotbalu patří ale tohle se mi zdalo opravdu moc, myslim ze atmosfera na vyjezdech uz byla delsi dobu tak trošku napjata a timhle to asi vyvrcholilo, ..ale to uz je jedno, v sobotu znovu a na bazaly!!!  ..jen jsem se hodne zleknul vety ze naš bus s hrači byl pod palbou kuliček a popelnice???!!!!! ..doufam ze to neudelali nasi fans!! ..jinak skvěle napsany članek ..BANIK PIČO |
, 24.02.2009 19:12:59
Lépe už to snad ani napsat nejde   |
, 24.02.2009 19:15:25
Podle mě se na všem v Brně podepsala vyšší moc. Tedy BEDŘICH. Stalo ser30;
Myslím, že to choreo tak špatné nebylo, ale když už vnášíme tvrdou a oprávněnou kritiku do vlastních řad, je třeba něco udělat s tím zpěvem. Tak falešně se už hymna snad nikdy nezpívala.
http://moravskoslezsky.denik.cz/multi...97162.html
CHACHAŘI je třeba jít do sebe a trošku to sladit.  |
, 24.02.2009 19:27:34
Naprostou s Tebou souhlasím |
, 24.02.2009 19:40:28
Mě osobně celkem zklamal druhý poločas...ale ten první...jo ten stál kur*a za to....Fotbal jsme hrály krásny..i když gol chyběl...a co se toho začátku tíče...Z toho bych nedělal zas takovou aféru jako v novinách..Bože se stalo...Jenom jsme ukázaly Brnákum to,že jsi na jejich stadionu mužem dovolit relativně hodně..To oni by si nikdy nedovolily na Bazalech..(Bo jich tam ani tolik nepřijede)....A nepochopím ty media..Dělají z toho uplnou katastrofu..Píšou o tom,v rádiu o tom vedou diskuze a všemožné ankety..přitom jde o hovno..Ale to,že existují místa jako je např.Janov,Chanov a další takové prdele kde se denodeně krade a né-li vraží ,tak to ty mrdky medialní nezajíma...přitom to máme(mají) denodeně na očích..Jenomže néééé,Oni raději píšou o tom,že se jednou za uherský rok strhne trošku mela na fotbale,což je pro ně zřejmě apokalipsa...no,ale chujs tym,bo mi to je celkem v p***,tak jako dalších milion věcí.....Fajná neděla jak cyp!!!!!!   |
, 24.02.2009 19:41:20
konečně,konečně,konečně tu někdo napsal pravdu.doteď byl každý téměř lynčován,když řekl cokoliv proti těm událostem,co se děly.je pravdou,že jsme tímto sami proti sobě.smekám kloubouk.a ještě jedna věc...MÁME CELÉ JARO,ABYCHOM DOKÁZALI,ŽE JSME OPRAVDU NEJLEPŠÍ FANS.tak se snažme,na žižkov úchvatný support a návštěva   |
, 24.02.2009 19:45:14
Dobrý článek . Pivo k fotbalu patří ale to co jsem viděl za ožralé hovada to bylo hrozné,někteří neveděli kde vlastně jsou . Fotbal nebyl špatný byl to první zápas jedeme dál |
, 24.02.2009 19:49:50
ááá teď sem to poslouchala....mno a chtělo by to hodinu zpěvu:-D...jinak já také byla v neděli na zápase a nejvíc mě zaskočili ožralové!! To by se mělo uklidnit, co z toho fotbalu maj?? Zápas eště ani nezačal a oni se tam váleli a nemohli se postavit:-( Toto mě mrzí!! A také to, co napsaly noviny...prej pochcané, zesrané, poblité a ožralé hovada....háží všechny do jednoho pytle!! |
, 24.02.2009 19:49:56
je to tak. ja nejel,měl jsem problém doma a jsem rad...Co se týče výjezdu sparty a podobně jezdíme delší dobu raději v pět ráno vlakem a nebo autem,dáme v praze jídlo,někoho sem tam proženem,mame nějakou kořist...Co se týče vlaku,ožralé vandry poblité hnus!!?!?Takže co se vlaku týče ,nejlépe nejezdit na blízské výjezdy...Plzeň,Teplice,liberec ,Jablonec...Tady jezdí fanoušci a chuligáni....Když se jede v velkém počtu ,ti co norálně nejezdí tak si myslí že jsou nějací fanoušci,chachaři,chuloši ale jsou odpad Baníku co se za něj schováva a pod vlivem chlastu si na něco hrajou....Lovit,bít,zábava ale toto asi ne........... |
, 24.02.2009 19:53:39
ale jinak souhlas s KoRnem...troška adrenalinu neuškodí:-) |
, 24.02.2009 20:02:56
Souhlas se článkem. Jinak to snad ani nejde.Ve vlaku hnus, na hajzlech hnus, příjezd a "vykutálení se" některých lidí z vlaku a některé události na stadionu jen voda na mlýn pro veškerá média. |
, 24.02.2009 20:15:51
Pro f_c_b:Jo a kdyby CNL napsal,že to byla perfektní jazda...napíšeš taky-Souhlas se článkem....Máš svuj názor???Tedkom jsi psal jak v těch novinach-Hnus ve vlaku,ty hajzly taky hnus atd...Přitom jaký hnus???To byl tvuj první výjezd nebo co?Si zvykej...je hafo dalšícha horších věcí...Dobre neříkam,našlo se tam pár faktoru,nad kterýma jsem se raději zasmal bo kurva brečet jsem tam nechtěl...Ale co narobíš...no také to je ten svět...Někdy to ide a někdy ne... |
, 24.02.2009 20:17:31
dotaz trosku mimo misu spise pro Hodyho nebo CNL, by me jen zajimalo jaka je spojitost nebo spoluprace mezi vama (jako chachari.cz) a thordivision.com...??..predem diky za odp. |
, 24.02.2009 20:17:55
Ok, takže takhle to zase vidím já.... Mnohem více, než fňukání nad utrpením z cesty s některýma trotlama (kteří se občas opravdu chovají nevhodně), mě mrzí úplně jiné věci. Ještě skokem k tomu vlaku. Nepíšu nic nového, všichni už půl roku dopředu věděli jak to bude vypadat, ale stejně se budete i na potisícáté tvářit, jako by se podobný scénář odehrával poprvé.. A teď teda k věci. Když jsem od některých lidí po zápase hltal info z líčení událostí, které se děly na stadionu, byl jsem nadšen. Těšil jsem se na návrat domů jako málokdy, abych se mohl podívat alespoň na videa, kde uvidím peklo jak lev. Když jsem to dokoukal, uvědomil jsem si, že to co bylo kdysi na shrnutí do dvou vět, je dnes zážitkem na celý život... Nejen že se nic (až na pár ran) nestalo, ale namísto alespoň symbolické pochvaly za dobrou akci, se člověk i přes to všechno naopak dočká nechutných řečí z vlastních řad. Stalo se opravdu něco tak hrozného? Pokud je toto překročení hranice i pro samotné fans, co bude hranicí za dalších 10 let? Možná by bylo lepší, kdybysme se jako "vandráci" chovali úplně všichni. Alespoň by se někteří lidi začali zajímat i o něco jiného, než o kdejakého ožralce, jen proto, aby o něm potom mohli psát na netu, jak byl otřesný. Mě osobně se třeba zase nelíbí ohně. Ohně odpalované stylem, aby si náhodou rozhodčí nešlukl kouře, ohně užívané systémem, kdy ten kdo má tu drzost, či nedejbože neznalost a přehodí jej přes plot, je skoro proliskán. Říkám za sebe, to ať radši nejsou ohně vůbec. Přitom mi nejde o to, že by měly nutně končit na hřišti, ale pouze o to, že z posranosti ze zloby a.s. není ta MOŽNOST. Kamarádíčkování některých lidí s vedením za pár permanentek, a ústupků mám tudíž úplně v píči. A to že mají být lístky na jméno? Toto určitě nechci ani já, ale plakat nebudu. Pro mě za mě, ať jsou sektory na výjezdech prázdné, hlavně že sedneme do vlaku, a dojedeme symbolicky do města. Věřím že né každému to takhle vyhovuje, ale k tomu je potřeba si uvědomit kdo je to Baník. Už poněkolikáté to opakuji. Baník nejsou hráči! Baník je to co člověk cítí v srdci, a lidi kteří s ním jezdí po dlouhé léta i třeba za cenu osobních neúspěchů jak pracovních, tak osobních. Už jenom kvůli tomu můžu s klidnou duší říct, že jakékoliv represe ze strany rádoby mocností jako je např. vedení, jsou mi důvodem k úsměvu na tváři. Chápu že vedení by mělo mluvit tak jak si přejí média, ale až tak moc jim do prdele zase lézt nemusí. Vedení se nezastalo kluků z hřiště v Brně, nezastalo se Gieksy doma se Spartou, nezastalo se nikdy nikoho, dokonce ani mě ne, za celoživotní poctivou docházku, když jsem si až v TV poslechl, že o mě na stadionu vlastně ani nestojí. OK, však sportovně říkám, já o dobrý vztah s nimi taky ne. Abych byl kompletní, nestojím o dobrý vztah ani s lidmi, kteří stojí svým chováním proti fanatizování atmosféry na stadionech, a jakoukoliv "anomálii" jako byla např. tato brněnská ostře odsuzují, čímž svádějí na scestí zatím nezkažené chachary, kteří by jednou mohli následovat v poselství, které jim bylo v Brně nabídnuto. Důkazem budíž mi většina reakcí na poslední odstavec. Tak zas někdy  |
, 24.02.2009 20:28:09
Celkem mi to vystoupení ohledně vtrhnutí na hřiště nevadí, to k fotbalu patří! Sice jsme mezi posledníma státama, kde si to ti lidi dovolí, ale co! Ale co mě štve je frajírek, kterému bych dal facku a otočil by se 2x, ale patří k tvrdému jádru chuligánu a má za sebou dalších 30 frajerů a vyhodí mě i další lidi z místa, běž frajere někam!
Jinak kamaráde s Tebou souhlasím a přikláním se k pravým ULTRAS! Celkem mě ale některé chování znechutilo a uvažuji, že na Slávii pojedu po vlastní ose.. i když bohužel se děje šaškárna s lístky, což mi je líto těch z větší dálky! |
, 24.02.2009 20:32:38
to CNL: Možná jsi nebyl svatoušek, ale teď se jim asi snažíš být. S tím co se dělo na stadionu nemohu souhlasit? Ale? Najednou? Všichni musí uznat co pro choreo a věci kolem děláš. Ale asi ne každému dochází proč tomu tak je. Dříve jsi byl chuligán se vším všudy (kromě tvých návrhů šnečků na trika) a po čase jsi začal zjišťovat, že se baníkem dá i živit. Dnes už nemůžeš tedy souhlasit s tím co se dělo v Brně, protože by tě vedení odstavilo od příjmů? Zajímalo by mě co jsi klukům z Gieksy říkal, aby toho nechali, protože před tebou to zkoušelo pár nadšenců a narazili. Dělej tak ať nedojebeš družbu!  |
, 24.02.2009 20:34:50
Chuligani a ostatni fanousci nebudou mit nikdy spolecne nazory,kazdy ma svou pravdu |
, 24.02.2009 20:37:09
jarek broncik : ja CNL osobne neznam, jen vim od kamosu z kotle ze toho pro Banik dela asi ze vsech fans nejvic co muze ..ale tvuj prispevek uplne nechapu.. |
, 24.02.2009 20:38:51
Jo:aquafresh ..NE,ŽE BYCH TI CHTĚL LÉZT DO PRDELE,ALE TO COS NAPSAL JÁ ŽERU I S KLAVESNICU...Jsi správní tipos... |
, 24.02.2009 20:39:07
Jack: kazdy poradny klub musi mit i sve chuligany, ikdyz se v mnoha vecech neshodnete tak bez nich by sme asi nebyli naprosta jednička mezi FANS |
, 24.02.2009 20:39:58
Pro teho TomikaFCB ja...hej ser na to..Já to taky už moc nechápu... ..Jebat Opavu |
, 24.02.2009 20:40:32
EEEEEE TEDA PRO F_c-b |
, 24.02.2009 20:41:18
parádní výjezd!! a super napsaný článek!!! neni dobré ,že kvůli pár jedincům padá na ostravské fans tmavý stín!!!! taky se mi nelíbilo chováni některých ožralců, neříkam taky si vypiju,ale chování 2 slečen cestou na zpět me zarazilo!!! zku... slova mého nejoblíbenějšího chorálu,ale co stává se ,ale vykřikovat cestou zpět... kdyby tak fandily na stadionu, nemusel být druhý poločas tak slabý!!!! ale jinak parádní výjezd!!!! doma musíme vyhrát, i když se nedostanu, budu držet palečky a na slavku 100% vyrážím!!! i když s těmi lístky nevím nevím.... chudáci ti ,kteří nejsou z ov nebo jejího okolí..... tak Baník pičo!! a ukázat se v lepším světle!!!!   |
, 24.02.2009 20:42:21
KoRn : nebyl ty si ten borec s tou hadicou co tam kropil Fochaky ??..  |
, 24.02.2009 20:43:38
TomiKFCB:ne já byl ten fochák |
, 24.02.2009 20:45:07
KoRn : to je dost cerny humor |
, 24.02.2009 21:20:38
no co dodat k brnu sice se mi ti ožralove taky moc nelíbí a zvlášt potom ten dredař......ae z tim co se delo na stadaku mužu jen souhlasit brno si o to koledovalo když tvrdilo že maj vyprodaný stadak a když nám dali jen 800 lístků olej do ohne prilili určite i media z "bedřichem" nebo z kym ae co me nasralo nejvíc byly ty kydy novacke po zápase..........to že nás tam bylo jen 750.....a to že nepokoje na stadionu vyvolali katowičáci.....myslím že sme na tom meli stejný podíl........jen at se nás tu kurwy bojí.........myslím ze na jedne vlajce a bylo to i na vlepce bylo napsane neco v tom smyslu "fandete si komu chcete, ale musíte za to pykat"? tak at pykaj BANÍK PYČO   |
, 24.02.2009 21:28:56
bylo to good docela spokojen a chtěl bych i vědět něco o výjezdu na slávku jelikož sem byl v brně bez lístku :-) a nečekal sem že se dostanu na stadion a na Slávku bych se rád dostal tak by mě zajímalo jestli budou na prdej i llístky tam :-) |
, 24.02.2009 21:52:29
KoRn: žádný první výjezd,.. ale prostě mám podobný názor jako CNL v téhle věci. Vidíš sám co Tv a ostatní udělají třeba z jedné fotky, z jednoho videa,když se člověk který není schopný chodit válí v kalužích atd. Rázem to jsou stovky na mol ožralých fans Baníku. |
, 24.02.2009 21:52:44
Skoro Všichni tu jebete do CNL ale co já vím od jiných lidí tak on dává do ultras dění na bazalech co nejvíc..a jen vyjádřil svůj názor..já mám stejný jako on...co je moc tak je moc...jěště jednou nebo prkrát toto...a zavedou se další opatření a pak ani neškrtnem...   |
, 24.02.2009 21:54:02
Já tam bohužel kvůli nemoci nebyl, tak si neumím vytvořit pořádný názor... 50% mého já si myslí, že to byla super akce a 50% si myslí že se kvůli takové píčovině budu dávat občanku abych se dostal na výjezdu na stadion  |
, 24.02.2009 22:17:21
Kdyby ti "nejlepší fanoušci" aspoň drželi basu s "nejlepšími chuligány", když už jim nepomáhají. A kdyby se ti "nejlepší chuligáni" přestali chovat k ostatním arogantně, když už je pod jejich úroveň fandit, nedejčerte "ultrasovat". A kdyby společně zliskali ty najebané vandráky, co se plazí po zemi nebo dokonce fotí či vybavují s policajty. Pak by tu byl SILNÝ Baník, ke kterému by měl každý respekt a byl by OPRAVDU NEJLEPŠÍ!!! A taky by nám mohlo být jedno, jestli chtějí k lístku občanku nebo číslo nohy...stejně každý ví, jak to s takovými opatřeními bývá...
Ale už dávno nejsem tak naivní, abych v to věřil.
Místo toho se tu vedou a budou vést nesmyslné nicneřešící debaty (včetně tohoto mého příspěvku), každý si bude hrabat na svém písečku. Chuligáni rychle přestávají být "nejlepšími chuligány" a "nejlepší fans" je budou pomalu následovat...smutná realita!!! |
, 24.02.2009 22:32:36
k ožralym netřeba vyjadřovat ale sere mě ten support s naší strany  |
, 24.02.2009 22:35:29
Kyby má bouhžel pravdu melo by se z tím neco delat a hlavne by sme si nemely navzájem podrážet nohy jak při lonském utkání se spartou.....a hlavne by sme si meli vážit družby a ne na ne pokřikovat polští židi či co....meli by sme se celý Baník smeknout do kupi a společne bojovat proti tomu proti čemu bojujem korupce policjení násílí a podobne veci.....a ne tleskat nekdy opravdu brutálním zásahům A.C.A.B |
, 24.02.2009 22:36:22
Kyby:Bohužel ale nastavá smutná realita,hodně smutná! |
, 24.02.2009 22:52:02
Nebyl sem bohuzel na zapase, ale i tak reknu svuj nazor na to, za ktery budu lyncovan . Myslim si ze vtrhnuti na hriste nebylo treba. Myslim si ze fandit dokazeme i jinak nez tim ze budem preskakovat branky nebo podobne a behat po celem hristi. Pamatuju si, tak jako si budete pamatovat i vy, skvele choreo, skvele fandeni na stadione, jak na mistrovskou sezonu, tak i po ni. Tady se projevovali vsichni fanousci, a v tom dobrem svetle. Kazdy klub nam zavidel fanousky, atmosferu na stadione. Ale ted si myslim ze to upada, a horsi se to. Brno me je pro to osobnim dukazem. Proto bych to zavedl tak jako v Anglii. Maji to dobre promakane, a neni to jen muj nazor, delas bordel na stadione atp. nelibi se ti normalne fandit, dostanes zakaz na par let a hned si to rozmyslis - zda-li chces normalne fandit a delat klubu dobre jmeno, nebo se tam jdes jenom pobit nebo rozmlatit sedacky. Nerikam ze jsem uplne proti bitkam, ty proste k fotbalu patri, ale kdyz se ma kvuli tomu zrusit zapas, aby Banik napr. kontumacne prohral tak to zas ne... Ale i presto jake tam maji bezpecnostni opatreni, dokazou vytvorit fanousci nezapomenutelnou atmosferu na stadione. A o to jde... Fotbal = bitky, to mi je jasne, ale skakat kvuli tomu na hriste :-X... To je muj nazor na celou vec ... BP ... Myslim si ze jeste stale dokazeme vytvorit tu nejlepsi atmosferu!!! |
, 24.02.2009 23:05:13
Calvin: ja tu necu nikoho lincovat ae muj názor je ten.......že nebýt chuliganu nemeli by sme takový respekt u jiných klubu a hlavne nez bych dorazil z ka na bazaly byl bych nekolikrát okraden, zbyt a buh ví co ješte občas musíme vystrčít růžky aby ostatní vedeli kdo je tu BOSS jako vrchol drzosti sem už považoval to že při víjezdu na sigmany či do zlína po me průvodčí chtel lístek.....jasne je to jeho práce ae myslím že to by si dovolit mezi Baníkovcema nemel mám ztrach že další generace už ani slovo CHACHARPAS nebude znát........ale to je tvuj názor který respektuju |
, 24.02.2009 23:41:51
tu jsou zas komentáře některých  |
, 24.02.2009 23:43:15
ČNL souhlasím s Tebou. Myslím, že ta nová flaga "Porno hooligans" by dobře hořela Éra "Baníček nejlepší u nás" asi pomalu končí, na druhou stranu aspoň zůstanou ti věrní. |
, 25.02.2009 00:04:38
naštěstí já osobně jsem nak extra víc opilců než normalně neviděl . K věcem před zápasem už tu bylo napsáno dost , mě osobně se daleko víc líbí styl ultras než hools takže tím je můj názor celkem jasný. Škoda jak cyp toho chorea , nápad byl parádní snad se to ještě zkusí znovu , ale chtělo by to ještě naký chorál ve stylu argentina . Pískání na Heinze se mi nelíbilo vůbec , celkem zajímavý pohled jak Mara celkem štvalo ,že dal baníku gól. |
, 25.02.2009 04:43:03
Kyby: ultras i hools by si měli sednout a nějak se domluvit a vyřešit to.
A my ostatní: važme si toho co pro nás oba tabory udělaly a nekurveme jejich práci, ale naopak. Pomáhajjme jim abychom byli ještě lepší. |
, 25.02.2009 08:03:38
javelin008: Taky mas urcite pravdu, taky jsem treba pro aby se sjednal nejaky respect ze jo. Ale ja nevim Me todle neprijde jako stastny napad vbehnout na hriste, kolik lidi timto ziska k vam respekt?... Myslim si ze respekt sme si ziskali jinak. Zase nerikam ale ze proste musime byt nejaci prizdi sraci, to ne, jen rikam ze by mela byt urcita hranice. Samozrejme nemit Banik takovou pozici jakou ma ted, tak uz je asi po me, a to jako fakt   ... No tak to je vse . Proste k fotbalu patri pivo, tak jako bitky, ale nic se nema prehanet .   |
, 25.02.2009 08:21:17
ja přesně nevím kdo to všechno začal v tom brně,ale v televizi psaly že ty vrata a vběhnutí na hřiště začly naši přátele s Gieksy,bylo by asi dobré kdyby jsme se snima pobavily aby krotily své vášně!!protože za jejich chovaní budeme trpět mi co jsme Ultras a chodíme se dívat na fotbal a potporovat náš Baníček , |
, 25.02.2009 08:36:14
Prvně můj osobní názor na neděli: Chování některých lidí cestou do Brna a na stadioně bylo otřesné. Není mi jedno jaký je pohled na fans Baníku díky těmto lidem. Jet na Baník s tím že se jen ožeru a vyřvu ve vlaku a ještě jako bonus třeba něco rozbiju, tak to fakt nemusím. Divím se že tohle někomu nevadí. Když jsem viděl lidi vypadavjíci z vlaku ve Slatině, tak to mě fakt dostalo. Uplný ideál pro média. Další věc je potrhaná vlajka díky člověku, který opilostí snad ani nevěděl že tam nějaká vlajka je a v klidu po ní lozil. Lidi ztracejíci šály, tahaní s nimi po zemi, to samé s vlajky na tyčích a jiné nemožné chování se symboly Baníku mě opravdu serou!!! O zpívání hymny ani nemluvím. Hnus v modrobílém.
"Procházka" po hřišti se mi líbila, ale zase jsem ji nějak nepochopil. Jaký byl důvod? Když už se dostalo na hřiště, tak mi to přišlo jen jako nejaká předváděčka. Až na náběh na boční sektor, se úplně zapomělo na sektor domacích (papírově) a díky tomu mi to tak přišlo. Vím že nemám do toho co kecat, tak pardon chuliganum. Jen píšu svůj názor. Rozhodně to neodsuzuji. Nikdy nebudeme svatoušci a na to jsem hrdý!!! Jinak můj názor je, že si za to vše může Brno samo, když má ploty zabezpečené jako pro srnky.
Tedˇ k některým názorům- Budu za řitˇolezce ČNL, ale musím se ho zastat, protože vím co si vše během týdne protrpí se vším co se musí zařídit, dovést, připravit a na vše je úplně sám. A nejde jen o choreo. (Moskva, vstupenky...) Potom se ani nedivím že má už některých věcí dost. To že někdo napíše, že napsal co napsal jen kvůli příjmům, nebo jak to bylo, tak to je hodně ubohé. Prostě má už jiný názor a jiný pohled na to všechno. Nic víc bych za tím nehledal. Je jasné že se jeho názor na "procházku" mnoha lidem nelíbí (včetně mě), ale nemusí nikdo psát že to napsal jen kvůli příjmům a nevím čemu.
Další věc je odsuzování proti "kontrolovanému" odpalování pyra. aquafresh: To chceš aby nás každého po odpálení obvinili a proto budeme dělat naschvály? Tady každý ví že si vedení váží každého fanouška, ale pořád nemůže vše trpět. Navíc nemůže jen nečině přihlížet kvůli mediím a ACABům. Nemyslím si, že by se vedení nikdy nezastalo fans. Když nestojíš o to, co píšeš, tak to je tvá věc, ale nemusíš škodit ostatním. Je to tvůj názor. Kdyby tady nebylo (jak ty nazíváš) "kamarádíčkování některých lidí s vedením za pár permanentek", tak by tady nebyl Baník jaký tu je. Hrálo by se v oranžových, nebo růžových dresech, nebyla by tu taková komunikace mezi fans a vedením, která je jen k prospěchu všech a myslím že to není vše. Jinak by si vedení dělalo co chtělo. Myslim že můžeme v klidu říct, že to máme taky ve svých rukou co jak bude s Baníkem.
davidxxx : "ale v televizi psaly" si deláš prdel že budeme něco dělat kvůli televize, ne? GieKSa-Baník!!!! |
, 25.02.2009 08:51:06
pro Kurri- ja jsem byl asi 10metrů od těch vrat a většinou tam byli hoši s Gieksy!!ale to je stejně už jedno!stalo jse stalo!!  ale snad už bude vše v poho na vyjezdách |
, 25.02.2009 09:30:13
Naprosty souhlas s Kybym!!! |
, 25.02.2009 09:41:26
hm..na matchi sem nebyl ale tak jako jak tady říkáté ta ,,procházka'' po hřišti se mi osobně líbila...nebylo to nějak strašné nic se nestalo ale media a acab z toho udělali zase něco velkého...prostě tohle tak bylo a je....myslím si že to co tady píšou někteří že za to co je Baník mezi fans můžem děkovat chuligánům nikomu jinému ...to oni se chodí bít a získáwat repsekt 
davidxxx: nesmíš wěřit co v televizi říkali...já sem zase četl že to otevřela ochranka sama tak widíš....
    |
, 25.02.2009 10:23:51
davidxxx a Banicek 4ever: Davide, ty si opravdu blbec! Pro Banicka: Otevřeli to sami chuligáni, NOVA sledovala telenovely, tak tam něco šoupnou museli.. |
, 25.02.2009 10:47:57
prekvalpilo me ze tady jsou nekdy i celkem prijatelne a rozumne komentare...cekal sjem vetsi sracky
ceho lituju ja? a co me nejvic sere?
ve zkratce...
co jsme sledoval fotbal - prehrali jsme je ve stredu lehce jak lev, ale proste mame obranu asi na picu.... a zakonceni taky lipove nevim :-)
jizda vlakem a busem? strasne..to co nekteri predvadi... mel jsem vetsi chute liskat takove lidi co se foti s fizlama a delaji do medii ten nejhorsi obrazek jaky muze byt - obrazek zvere, jeste vic nez kohokoliv jineho ten den..... na zbliti, humus
predzapasove rodeo?
za to si muze brno, nemaji tam mit branku jak zadni vratka pro decka v materske skolce aby neutekli pred vychovatelkama...
ta branka je tam kazdy rok takova.... minule ji tam nejaky ozraly hovad prorval sam, predminuly rok myslim ji nekdo dokonce ani enzamknul kdyz to enkdo zkousel... tento rok.... proste vyeskalovalo to co se hromadilo celou zimu, me se to moc libilo, by to to prave co k fotbalu patri, at si rika kazdy co chce kdo chce... chcete moralizovat? co se takoveho proboha stalo? vbehlo se na tartan a dostalo facky par poradatelu?
jedine co me mrzi je to ze cela akce zustala nevyuzita, protoze kdyz uz, tak se melo bezet vstric lidem kteri meli prijit o flagy... akorat to mozna bude i tim ze tam mohlo byt vic tech kteri tam byt meli! ale to uz je ted jedno!
tak ci tak to byl celkem povedeny vyjazd se vsim vsudy....a co rikaji televize a noviny a ruzne idnesy? jebu na to, rikaji porad stejne sracky, a delaji rosambo z uplnych picovin - coz par facek a jedna prorazena branka jak u plotu moji babiny - rozhodne jsou...
takze jebat vsechny
GIEKSA BANIK!!! |
, 25.02.2009 10:49:11
Vycházku některých fans mimo vyhrazený sektor bych neodsuzoval. A už vůbec bych neházel vinu na družební přátele, určitě to nebyli JEN oni. Jen mě trochu zklamalo, že celá akce nebyla nijak organizována a nesledovala žádný účel Vzít rohový praporek a mávat s ním, či ničit vše co mi přijde pod ruku to už je podle mě trochu ubohé. Většina lidí na ploše pak jen stála a čekala co bude. Přišlo mi, že ochranka by např. nájezdu na Brněnské flagy nezabránila. Trochu jsem to čekal, ale bohužel nic nepřišlo... Druhé vniknutí kvůli posměškům pár brněnských už se mi zdálo lepší. Těch pár baníkovců tam šlo za jasným cílem dát jim za vyučenou (bohužel Brňáci měli strach jít naproti). Jinak chování ve vlaku a v autobusech opět děs... Tímto si respekt nezasloužíme... Škoda i chorea a vlajky ( na brno mají asi vlajky smůlu že? viz. chuligáni z bazalů). |
, 25.02.2009 10:54:05
a myslim ze je rozhodne na miste podekovat kamaradum z gieksy za velmi pocetnou podporu!
takovou jakou my, lenive kurvy, nikdy poradne neudeli...nechci byt ritolezec, at si kazdy mysli co chce, mam v kunde!
a prijeli to v poradne bande, vice nez 130 lidi a to normalni fanousci i chuliganka...
ted je na nas jim to oplatit stejnou merou, tak kamonnn!!, lenivi chachari!
a k orzalym sockam a hovadum.... jak tady pise spravne kyby, kdyby jsme se vsichni radeji shodli a poradne eliminovali prave tohle to.... co haze nejvetsi stin na nas, CHACHARY! je na case neco s tim poradne delat!
takze BANIK PICO!
  |
, 25.02.2009 10:54:19
Raayuu: Abys příště od toho 30-tikilového blbečka pěkně nenachytal |
, 25.02.2009 11:03:05
Trošku to upřesním... Ano Kurri, pochopitelně máš pravdu. Dodávám, že se určitě NEZTOTOŽŇUJU s názorem jarka broncika na CNL. Vždyť Baník by byl dle mého názoru bez jeho dlouholeté systematické práce + ještě jednoho člověka možná stěží poloviční. Impérium které si tu vybudovali zaslouží respekt i přes můj odlišný náhled na jedinou situaci. I s těma organizovaně odpalovanýma ohněma jsem to trošku přepískl.. Důvodem pro mou podrážděnou reakci byla pouze jedna jediná věc, a to ta, že slyšet podobné reakce jsem si už zvykl od kdejakých lidí, ale bohužel (bohudík) zatím ne od tak vysoce (na nejen ostravské scéně) postavených lidí, od kterých bych očekával spíše preventivní osvětu při obhájení situace, před dnešní "anglickou mládeží", která je hotová sotva uvidí kapku krve, než to že už v nápisu si přečtu o smutném rekordu. Taky nejsem chuligán, ale to neznamená, že nemůžu jednou za 10 let zkousnout některé situace, bez odsuzujících keců. Při té akci sebrali i některé lidi, a těm se namísto podpory dostalo slov, že nepatří na fotbal bo toto se už vážně nesluší.. Prostě mě toto jednání zamrzelo. Končím s diskusí z mé strany. |
, 25.02.2009 11:08:19
Při té akci sebrali i některé lidi, a těm se namísto podpory dostalo slov, že nepatří na fotbal bo toto se už vážně nesluší.. Prostě mě toto jednání zamrzelo
ten kluk vi o cem mluvi...pravda jak lev.. |
, 25.02.2009 11:18:16
Myslím,že nadřazování některych baníkovců nad druhé se již satává běžnou věcí,viz.vyhazování baníkovců z jejich míst ve vlaku jínými.Setkal sem se s tím již dříve. |
, 25.02.2009 11:36:01
dle mého prostého názoru by se ohně měli používat jen v případě že se budou házet na hřiště nebo do autobusu hostujících fans jinak v podstatě nemají žádný smysl a je to drahé...co se týká klubu tak nevím co je to za modu že obstaravají lístky ven nikdo se jim o to neprosil vždy jsme si vyjezdy dělali sami a vubec sme je k tomu nepotřebovali a oni byli čistí stačilo říct že si vše organizujem ..... |
, 25.02.2009 11:45:17
.........v Brně na hřišti bylo min. 50% lidí do nějaké akce (braní brněnských vlajek) nepoužitelných (většinou tam jenom tak zevlovali, spíš zavazeli a čekali jestli je fízli seberou nebo ne), ale jinak opravdu škoda té nevyužité příležitosti!! O brance na hřiště netřeba víc psat, vloni na ni stačil jeden člověk, který z toho byl pak tak vyvalený, že ju aj sám zavřel 
.........jinak lámání plotů a náběhy na hřiště tu byly vždycky (mistrovská sezóna byla v tomto pohledu unikátní) a bohužel vlajky sa obětí této zábavy staly nejednou (za chvílu budu moset vyrábět třetí bo naša už zas dosluhuje, ještě že to nestojí takové peníze jako ty profi dělané, těch je fakt o hodně větší škoda!!).
.........chuligáni i ultras jsou naší největší devízou, ať mi nikdo z tzv. normálů netvrdí, že na to co tyto dvě skupiny baníkovců dokázaly, nebyl někdy hrdý a nechlubil sa tím v práci spolupracovníkom ale měli by být (zůstat) jednotní a spolupracovat, jako např. v Itálii. Také se mi nelíbí arogance některých k obyčejným fans (mezi něž různou chamraď, která není ani schopna chodit a mluvit nepočítám!), protože výjezdové počty jsou také důležité .
.........no a závěrem, ať ten svůj monolog trochu odlehčím. "Ten kdo bude tvrdit, že sa na výjezdu nikdy neožral tak lže!!" Jenom sa mu to nesmí stávat 15x za sezónu navíc v nedělu bylo opravdu náledí, takže na pády spousty lidí neměl alkohol ten největší vliv!! Jak říká jeden můj oblíbenec: "Chlastámééé, útočímééé!!!"  |
, 25.02.2009 11:49:40
AD 1: Chování vandrovin na výjezdech typu Sparta, Olomouc, Brno je koloritem, který se řeší furt a stejně nevyřeší...o tom, že je z těch trosek na zvracení, není sporu, ale podle mě prostě není způsob, jak je eliminovat. Tedy pokud bychom se dobrovolně nevzdali výhod chacharpasu, což je sci-fi, které postrádá logiku...
AD2: jakkoliv se můžete neztotožňovat s názorem ČNL, tak to je poslední člověk, o kterého si tady někdo může otírat hubu. Nikdo jiný pro FCB a jeho fans scénu tady neudělal tolik co on...můžete s ním nesouhlasit, slušnou formou argumentovat, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat. Respect!
AD 3: A hlavně: DÍKY DO KATOWIC!!! Gieksa-Baník!!! |
, 25.02.2009 11:51:13
velmi dobře napsaný poslední odstavec, plně souhlasím !  |
, 25.02.2009 11:51:19
to CNL: naprosto přesný názor, s kterým naprosto souhlasím. Prostě mě to to taky pěkně zkurvilo celý zápas. A to pískání na Heinze ? Asi se opravdu u nás rychle zapomíná, ale bohužel to je tady u nás normální. To, že někdo vlítne na trávník a začne tam mlátit ostrahu nebo ničit reklamy, to je pro mě ubohé. A to ničení vlajky ? Na to už nejde říct nic, jen že takové idioty bych příště pověsil místo té vlajky. Těšil jsem se na výjezd do Brna jako malej kluk, ale bohužel musím říct, že jsem měl pak posraný celý den.
Baníček nejlepší u nás  |
, 25.02.2009 11:58:22
Raayuu, 24.02.2009 20:28:09: ...Ale co mě štve je frajírek, kterému bych dal facku a otočil by se 2x, ale patří k tvrdému jádru chuligánu a má za sebou dalších 30 frajerů a vyhodí mě i další lidi z místa, běž frajere někam!
Mlady-APPLE COMMANDO , 25.02.2009 10:54:19
Raayuu: Abys příště od toho 30-tikilového blbečka pěkně nenachytal
30kg Mlady-APPLE COMMANDO: takovým jako vy mají jako normální fans vděčit za to že se ve městě cítí bezpečně? To že je nebudou mlátit opaváci ale "pouze" vy (nebo ty) moc bezpečné není. Nebo nejsi chuligán ""střežící bezpečnost"" ve městě (jak se tady píše v jednom úsměvném článku) ale jen nějaký Apple-commando vandrák? |
, 25.02.2009 12:11:17
Dr_t000m:
Ja se o žádné prosení nevděčím zájímavé pro mě je jen to že na každém výjezdu je vše oka a pak příjdou tady ty typu brno,olomouc,zlín a nastávají tyto problémy zpití vandráci se vybavují s fízlama nepustí sednout dokonce ani družební přátele demolují vlak obtěžují civilisty atd. tak ať se pak kurva nedivi že jednu chytnou já znám většinu výjezdových fans co jezdí na každý výjezd a 99% z nich je maximálně v pohodě a mám k nim úctu a rád se s nima pobavím ale k zbytku co se vždy přivalí jak velká vlna na tyto výjezdy co jsem psal zpere se a pak dělá bugr vůbec ne! |
, 25.02.2009 12:22:00
...původně jsem se do této debaty nechtěl vůbec zapojovat(tušil jsem, že se bude jednat o věčný spor dobra a zla), ale nakonec jsem se usmyslil, že i já se musím vyřvat do světa...Nechci nikoho obhajovat, odsuzovat, s nikým se stotožňovat nebo mu oponovat, prostě jsme ucítil potřebu zdělit svůj názor na současné dění okolo fotbalu a Baníku především. To co zde napíšu se nebude týkat dění minulého víkendu(zápas Brno-Baník,cesta vlakem na tento zápas a vše spojené s tímto fotbalovým kláním), ale jedná se o můj celkový názor. Tento příspěvek bude mým posledním v tomto článku, a už se k němu nebudu vracet, i když mi možná někteří budou kontrovat a nedejbaník možná i nadávat.
Takže, nesouhlasím s nepotřebným násilím na stadionech, ať je to Doma, v Brně nebo kdekoliv jinde. Jedná se o zviditelnění(ať negativní či pozitivní) před celou republikou. Potom se nemůžeme divit že celá veřejnost je informována pouze o "chuligánských" aktivitách, kdy jsou napadáni lidi kteří o to vlastně ani nestojí, a které k ničemu ani nevedou. Tím spíš si vážím lidí kteří se v poklidu postaví někde bokem v lese banda na bandu, proti lidem kteří moc dobře ví co chcou a jak můžou skončit. Netvrdím a ani nevěřím tomu, že kdyby nebylo tohoto nepotřebného násilí na stadiónu, tak Veřejné složky nebudou zasahovat proti hodným chuligánům(někde v lese), ale možná by alespoň někteři lidi(z řad prosté veřejnosti) pochopili, že praví chuligáni nejsou obyčejní vandalové, stojící o násilí za každou cenu. Tímto netrvdím, že nepotřebné násilí na stadionech páchají praví chuligáni.
Co se týče vlakových výjezdů na zápasy blízké dostupnosti, tak jsem se už asi dokázal obrnit proti těmhle individuím kteří to v hospodě táhnou už od čtvrtku, i když se hraje až v pondělí, čímž rozhodně neobhajuji tento postup, ale nemohu ho rezolutně odmítnout, jelikož lidí jsou roztodivný druh a co hlava to jiný typ.Veřejné mínění jde sice opět s těmito excesy do mínusových položek, ale přece nebudeme třídit lidi na ty co mají méně či více než 2 promile, a potom jim zakazovat vstup do vlaku. Samozřejmě si taky víc užívám dlouhých výjezdů ve 100 lidech, než zvěřinci typu Brno,Sparta atd...Ale tohle mě nerozhodí.
Dále už bych snad jen poděkoval lidem typu ČNL, Kurri a všem kdo se potlouká kolem dění okolo ultras Baníku, za vše co dokázali, dokazují a věřím ještě dokážou...ať už mají názor na věc jaký chtějí...
Díky za pozornost...s pozdravem, bp5 |
, 25.02.2009 12:26:20
 |
, 25.02.2009 12:32:09
Mlady-APPLE COMMANDO: jesli teda raayuu dělal takový bordel tak to se ti omlouvám a takové lidi klidně usměrňuj. V opačným případě-totiž že se choval normálně jako ostatní se nad svým chováním příště nejdříve zamysli |
, 25.02.2009 12:47:29
Mě nějaký vběhnutí na hřiště vůbec nevadí, prostě to k tomu patří a hotovo s tím se nedá nic dělat. Spíš mi vadí, jak tu každej brečí nad ožralýma prasatama který kolem sebe kurví dalším 20 lidem fotbal protože padají a válí se do všech stran. PROČ SE KURVA JEDNOU NEVAHÁZÍ TYHLE PIČE PŘES PLOT DO HŘIŠTĚ, NESTRÁVÍ NOC NĚKDE NA ZÁCHYTCE A NEJEDOU DRUHEJ DEN DOM JAK ZPRÁSKANÍ PSI S 5000KČ DLUHU?!?!?!Určitě by si pro příště každej rozmyslel jestli se chce ožrat a kurvit Baník a nebo by letěl zase!Navrhuju aby se tohle udělalo už na Slavii, není nač čekat. Ty lístky na jméno nezájem, prostě se nebudou kupovat v předprodeji a bude se jezdit zase jako dřív všichni bez lístků a kupovat až na místě, nevím co je tohle zase za modu? Já kterej jezdím z jihu sem se třeba vůbec málem nedostal na stadion kvůli tomu!
Pozitivum bych viděl v tom, že v sektoru byly vlajky na tyčích a nebyly použity jako zbraně. Nad tím se tu ale ještě nikdo nepozastavil... |
, 25.02.2009 14:36:46
pěkny članek....
tohle brno bylo extremne hnusne....vběhnutí na hřiště celkem efektivní a asi jedina trošku pozitivní věc  |
, 25.02.2009 15:47:09
ještě myslím že i sami lidi byli překvapeni, že se to povedlo. je to vidět na zaběrech jak jssou z toho paf a nikdo nevi co ma dělat.
A prostě stalo se stalo, s tím nic neudělá |
, 25.02.2009 16:06:00
ale tohle se buhzel deje i doma na Bazalech,vetsina lidi z kotle to mozna nevidi ale zkuste si sedet na ochozech pred totalne sjetym debilem,ktery řve jak na trhu, v jednom kuse mi bere šalu a potom na koncu zapasu normalne zacne chcat a jako bonus hodi do vzduchu plast s pivem, (pouze uvadim osobni zkusenost, konk. na zapase FCB - Č.B. v listopadu 08,) kdyby tohle udelal v kotli tak si myslim ze by dom nedosel po svych, na ochozech bohuzel chybi lide kteri by s podobnym odpadem udelali poradek, mozna by nebylo na skodu kdyby ste tam taky semtam poslali mensi hlidku ..to bylo jen tak pro orientaci |
, 25.02.2009 16:35:32
to že nějaké řádění k fotbalu patří je fakt. Ale nějaké hranice by to mělo mít. Ty lístky na občanku je docela maras, ale klub se tím asi kreje. Jinak co víc, škoda prohry, fotbal to nebyl špatný. Máme celé jaro nato ukázat všem kdo je ten novináři zatracovaný baník. První šance je hned v sobotu, další v praze v pondělí, další... A ti ožralové? když jim to stojí zato jed na výjezd z kterého si asi moc nepamatují. To je jejich věc. Tak v sobotu zdar na bazalech  |
, 25.02.2009 17:30:29
dr_tOOOm: Já jsem radši ani neceknul a odešel.. |
, 25.02.2009 17:32:06
FCBujoGKS |
, 25.02.2009 18:11:48
No k zápasu nemůžu napsat nic, bo jsem tam nebyl. Na celou věc mám svůj názor ale je zbytečné jej prezentovat.
Mám jen pár postřehů :
- Baník se píše s velkým písmenem na začátku slova. Tohoto písmene docílíte tím, že zmáčknete na klávesnici tlačítko Shift(šipka nahoru), které naleznete v levé dolní části klávesnice. Velkého písmena můžete také docílit zmáčknutím tlačítka Caps Lock, avšak pouze před počátečním písmenem. Poté(tedy před druhým písmenem) to tlačítko(Caps Lock) zmáčkněte znova, aby jste vypnuli jeho funkci,
- Bazaly se píšou taktéž s velkým písmenem na začátku slova. Aby jste docílili správného výsledku, tak použijete ten samý postup jako u tvoření slova Baník,
- GieKSa se píše se třemi velkými písmeny rozmístěnými neledabyle v tomto slovu. Fanoušky GKS-u poznáte tak, že na vás budou mluvit cizím jazykem.
Ano, GKS rovná se GieKSa.
Pokud takovéto cizomluvce potkáte ve vlaku, tak jim prosím uvolněte místo k sezení. Oni, narozdíl od vás, cestujou delší trasu tam i zpět. A jestli jsou ve vlaku opravdoví fanoušci, kteří si zaslouží úctu, tak jsou to právě oni. Dělají pro svůj klub hodně všichni, ať už jsou to pseudo, či jen kibice a jen díky nim ten klub nepadl.
Celé to píšu proto, že někteří s tím máte ještě pořád problémy.
Co se týče pravopisu, tak ten neřeším. Někteří z vás, a možná o tom ani nevíte, jste potomci Avarů, kteří pronikli na Slovensko a vyrobili tam vaše praprapředky a ti zase vyrobili vaše otce, kteří se přistěhovali za prací do Slezska, kde se smísili s původním obyvatelstvem a výsledkem jste vy. Nenadávám tedy za pravopis, protože respektuji váš původ.
P.S. Kdo si vzpomene na chování některých Trnaváků ve vlaku a porovná to z chováním některých našich spolufanoušků, tak mi dá jistě zapravdu, že tam ta krev východních bratří bude. |
, 25.02.2009 18:32:43
taky mi vadí když někdo jede na jen aby se ožral a ještě než nasedne do vlaku tak se potácí ale nedělejte zesebe zase takové svatoušky když je výjezd tak chlastá úplně každý a myslím si že už se každému někdy stalo že to přehnal. Nehleďte na druhé a radši každý píte tak aby ste byli schopni pořádně na fotbale fandit.    |
, 25.02.2009 18:53:07
martin22 resne tak radsi by bylo kdyby se vsichni domluvili v kotlu aby jsme ozrale vandraky a co delaji bordel vyvedli z kotle(neboli z vlaku) popripade jim nafackovali?aspon nam nebudou delat ostudu i klubu.jinak celkem byl super vyjezd do brna akurat ta zima uz na konci byla,a to v behnuti na hriste a prolomeni plotu to patri k fotbalu?muj nazor?jinak se do me puste   |
, 25.02.2009 19:25:44
Kibic-FCB - 
Jen mi příjde trošku podivné že "vandráci" (říkejte si jim jak chcete,pro mě vždy vandráci) se řeší až teď. Vždy byli už předtím na výjezdech na Moravu a v Praze......
Ikdyž na druhou stranu je pravda že Brno bylo extrém .Byl jsem svědkem když při vystupováni z busu (před zápasem) byl jeden člověk tak opilý že ležel téměř polomrtvý na zemi busu a při vystupováni ho lidi skoro ušlapali.
Nejhorší z celého výjezdu však byl pro mně okamžik když takoví podobní vlezli do vagonu kde bylo hodně mých přátel z GieKSy,divili se co to máme mezi sebou za lidi a mně jen čekalo vysvětlováni a vysvětlování.......  |
, 25.02.2009 19:35:59
otazka na vyjezd na slavii LIDI Z PRAHY sezenou listek jak? dik za odpoved...BP
kdyz je to na op  |
, 25.02.2009 19:41:06
radasingo -
Dobrý den.
Ještě jedna změna. Původně jsme chtěli mít všechny lístky v OV, ale
vzhledem k zájmu našich fans z Prahy bude 100 lístků z celkové kvóty 610
vstupenek pro fandy Baníku v předprodeji na doklad totožnosti přímo na
stadionu Slavie.
O podrobnostech předprodeje budeme my i Slavia informovat.
Jinak to zatím platí pro jaro, uvidíme, jak se budou fandové chovat a pod
jak velkým tlakem budeme my.
Díky.
S pozdravem
Igor Bruzl, manažer pro komunikaci a vnější vztahy FC Baník Ostrava |
, 25.02.2009 19:44:41
Nemohu si pomoct , ale nejlépe to tu napsal Kyby. Každý by si měl nejdříve vyčistit svůj práh, než bude házet špínu na druhé. Kdysi v 90 letech nás jezdilo cca od 50 - 200 kousků a v podstatě jsme se všichni vzájemně znali. Nedělal se rozdíl mezi ultras a hools, neboť ulra scéna teprve zrála. Pokud člověk někde schytal prostě to bral jako normální věc, která k fotbalu patří. Jediné a podstatné mínus byly občasné zbraně: nože, šroubováky,tyčky atd.
V dnešní době bych viděl jenom snad dobré to, že aspoň ty zbraně zmizely.(až na nešťastnou akci Sigmy-Brna-Blavy ) Hlavní problém vidím v tom, že se ekipa v počtu okolo 1000 lidím návzájem nezná a ani to snad v této cifře nejde. Problém vandráctví by měli řešit všichni: ať už fyzicky , či nějakou třeba vlepkovou kampaní. Co na závěr, držme při sobě a na Sešívky zadara  |
, 25.02.2009 20:14:06
Je to dost zajímavé jak se to vyvíjí vše ...připadá mi jakoby to upe upadalo všechno  |
, 25.02.2009 21:21:38
Hoši tak co tady nekteri pisou,tomu se nestacim divit!!!!To s vandrakama nekomentuju...to je zbytecne,ale u ceho jsem se pozastavil je to,ze je asi spatne,ze se neco stalo???Kazdy si hraje na chuligana,kazdy o tom mluvi,ale asi poradne ani nevi kdo to chuligan je!!!Kazdy ma hlavu na krku a sam nese odpovednost za to,kdyz neco udela a chyti ho!!!!Podle me to co se stalo bylo chuliganstvi...a myslim si ze nikdo kdo se povazuje za chuligana mi to nevyvrati!A prave me to docela dostalo a prekvapilo,ze to pisou lidi,kteri pisou...vim ze vedeni to musi odsoudit,vim ze to odsuzujou lidi,ale ze to odsoudime i my???To se na vse muzem rovnou vysrat....kdo si muze dovolit delat bordel na stadione a je mu to jedno,at ho dela!!!Zatim poradatele nedelame my sami,jak tomu nekde bylo...to je muj nazor!!!Chcou listky na jmeno?Tak si koupime jine a kam chcem a kdo chce at dela bordel mimo,at se vedeni nemusi stydet za tu smecku hoven,ktere odsuzuje!Muze rict,nasi fanousci byli v sektoru a bordel nedelali...tem jsme listky neprodali...ty vole o cem to teda ted je?kdo nam veli?vedeni?hosi,hosi...nechapu,nebo uz tomu asi nerozumim!A ze nam vychazi vztric?Ano vychazi dobre,ale kdo je nam vic?Vedeni,nebo nase banda?Ktera teda kdysi drzela pri sobe!Vzdyt tehdy jsme ve 100lidech delali to same co ted v 1000lidech a jeste jsme to zapijeli jak jsme dobri!!!Ted ti sami lidi jsou proti???Jdu do duchodu ty vole!!!   |
, 25.02.2009 21:37:08
Byl sem tam, úplně nahoře. Že sme tam mrzli o půl hodiny déle je mi celkem jedno, ale nechápu proč na bazalech se chovají někteří jak lidi a na výjezdu jak zvířata. Nějaký dmnt tam třepe 5 minut s brankou jak blb, někdo mu řekne ať toho nechá aby se mohlo konečně hrát, otočí se a ten blb s tím začne mávat znova . Jel sem autem a myslím že podle toho co tu čtu u toho zůstanu. Jinak fotbalově sme byli lepší, Neuwirth předvedl opět kvalitní výkon  |
, 25.02.2009 22:08:18
Vite co je jeste zajimave?Proc rvete A.C.A.B????Ze prijde den,kdy je odsud pozenem atd...vsak vam se libi poradek ne????Tak at hlidaji!Kam by jste je chteli hnat?Ted kdyz uz se vyhnali sami,tak se vam to zase nelibi,bo se dela bordel....co vlastne chcete?A ze vedeni spolupracuje s policii vam nevadi???Jakto?Jak to upada.........ja myslim ze na nejake radeni,je tak jeste rok,maximalne dva...tak nekazte lidem,co chcou zlobit to,co vy uz mate nejspis za sebou!!!! |
, 25.02.2009 22:08:22
tak uz nas pustily chachari  |
, 25.02.2009 22:10:52
jj to je dobre!!!!!!vas pustili a tady se dejou veci......a hlavne pisou... |
, 25.02.2009 23:17:32
No prostě se takové věci občas stanou.Takže bych s toho nedělal velkou vědu.Pokud někdo jezdí už delší dobu tak třeba ví že např. v Opavě byl kolikrát mnohem větší bordel.Vždyť tentokrát se ani nic tak extra nestalo akorát media s toho udělala velkou aféru.A nejvíc se mi líbí chytré kecy fanoušku jiných klubů jak oni jsou slušní a perfektní.To mají sice pravdu ale ve 30 lidech na výjezdu se moc velký bordel udělat.Už vidím jak by např. slavisti kdyby jich na bazaly přijelo třeba 2000 byli hodni a nedělali bordel.Dělali a možná větší než mi.Naštěstí se to nikdy nestane.Mi máme to štěstí že nás jezdí hodně a to prostě nese se sebou větší rizika a každý si nás více všímá.Každý jsme jiný a mněli bychom držet spolu a ne se ještě třídit na hodné a zlé.A myslím že bychom mněli být hrdi na to že máme tak skvělou družbu s GKS a ostatní kluby nám můžou jen závidět.Baník pičo!!    |
, 26.02.2009 08:04:54
winter:    |
, 26.02.2009 09:26:50
Tohle nemělo s fotbalem nic společného... směs hnusu, násilí a vymazanosti některých jedinců zapříčinila to, že se na fans bude veřejnost dívat ještě více skrz prsty... SUPER!!! opět se "VÁM" něco povedlo!!! To můžete rovnou skandovat Aby zanik, ten zk***** Baník... ((     |
, 26.02.2009 09:57:03
Kurva tady je zas moralistů.....jen ať si každý šáhne každý do svého svědomý......já mám např. všechny výjezdy minulou sezónu a celý podzim a jediný rozdíl mezi výjezdy typu Brno,Olomouc a třeba někde kde nás je 300 tak je rozdíl v počtu ožralých  Nech mě někdo říká když se jede třeba do mostu že jsou všeci střízlivý,ne většina stejně na kašu rozdíl je možná v chováni ale to je taky možná tím že sou lidi víc na očích ale tady se to podává jací jsme abstinenti.....ne chlastá většina ale možná s jiným výsledkem.PS: v Plzni mě nepustili jelikož jsem nadýchal.....su vadrák?budu bitý?   |
, 26.02.2009 11:08:13
Tak a už se na to vyprdněte, co se stalo to se stalo.  |
, 26.02.2009 13:05:32
Pár mých postřehů k výjezdu:
K fotbalu: Baník byl lepším týmem, ale nevyhrál. Kolik takových zápasů ještě bude...
K výtržnostem:
Hodně najebaných, pro mě nepochopitelné napadení ochranky z FOCHu.
Já jezním na fotbal! Zajímá mě Baník! Nezajímá mě bengál! Pokud se někdo před utkání nalije a má z fotbalu hovno, je to jeho věc. Pokud se někdo nalije a pak dělá bordel, pak je to i moje věc, protože tím trpí Baník. Přikláním se k tomu, aby existovala evidence problémových osob, tedy těch co dělají bordel. Tato evidence by měla být přístupná všem klubům a pořadatelé by měli mít právo v případě nutnosti legitimovat fanouška. Samozřejmě se musí změnit legislativa (zákony). Toto je vzkaz pro pány Langra, Mokrého a Martinů. Zdejnodušeně - děláš bordel, nemáš na statiónu co dělat... Jo a ještě mám jeden vzkaz pro pana Starku. Pokud nevpustí fanoušky hostujicího týmu na stadión, tak nevím pro koho se v Příbrami ten fotbal bude hrát...
KING BANÍK!!! |
, 26.02.2009 13:10:20
To Kibic - FCB
Pokud jsem se v mém příspěvku dopustil nějakých gramatických chyb, tak se všem omlouvám. BANÍK PYČO! |
, 26.02.2009 14:24:38
Tak jsem se asi po deseti letech dostal na net a nestačím se divit.Každej tu poukazuje na problémy mezi normálama, chuligánkou a vandrákama. Jeden souhlasí s néčím názorem, další se do nich pustí, protože prosazují svůj názor a pak je tady třetí skupina a to jsou fanoušci ostatních klubů, kteří se poslední dobou musí náramě bavit na náš účet. Každej si pojede tu svojí písničku a kecama na netu se ničeho nedosáhne. Možná by mohli zástupci webu po zápasových článcích místo komentářů vypsat pouze anketu s pár bodama, kterým by se přidávali hlasy. Pak bysme se vyvarovali těchto " smysluplných " diskuzí a snad bysme ostatním nebyli jen pro smích. Veřejně všem servírovat problémy ve vlastních řadách mi nepřipadá jeko dobrá věc. Nechci se dočkat toho, až se na netu objeví vyjádření, že momentálně procházíme krizí a uvidí se, jak vše do budoucna dopadne |
, 26.02.2009 19:16:47
No nebyt Ostravskych chuliganu tak pulka CR by si ani nevsimla ze zacla liga.Pry ten bordel vysel na 80000.No tak levnejsi a ucinejsi reklamu na nasi GL by svaz nikde neporidil.Tak muzou byt radi ze si aspon kazdy vsiml ze zacla liga.A za druhe krome vytrhle jedne brany se skoro nic vazenho tak moc nestalo.Myslim ze uz byli mnohem vetsi vytrznosti.    |
, 26.02.2009 21:41:10
Nechápu jednu věc. Když katovice hráli doma s jestrzebie tak naši vtrhli na hřiště a chtěli napadnout soupeře a rvali se s acabama, zápas byl kontumován přišla o podle mě hodně důležité 3 body a tady byl článek jak to bylo perfektní a kdo víco. Zatímco v brně vběhnutí na hřiště každý odsuzuje, to fakt nechápu. Prosím vás aby mi to už někdo konečně vysvětlil bo v tom mám bordel     
BP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!        |
, 26.02.2009 22:14:21
martin22: ten zapas byl kontumovan jeste pred zminovanym incidentem, kvuli zasazeni hl. rozhodciho konfetou... na hriste se v behlo az po definitivnim ukonceni zapasu!  |
, 26.02.2009 22:56:54
rdjaR: zápas byl přerušen kvůli zasažení rozhodčího komfetou, a teprve až po řádění našich fanoušků byl zápas kontumován |
, 26.02.2009 23:08:05
lépe řečeno zápas byl přerušen, potom trefily komfetou i asistenta a i někoho z hráčů a zápas byl ukončen ale pokud by se nestalo to co se stalo tak by zápas nemusel být kontumován v neprospěcch gks, ale to je jedno mě de o to že v tom článku se píše že to byla jazda a že to k fotbalu patří a v brně se to odsuzuje, to my vysvětli |
, 27.02.2009 00:53:49
martin22: já bych řekl že ti, co odsuzovali tehdy, to odsuzují i teď. A zase ti, co říkali že to k fotbalu patří, říkají to samé i teď. Podle mě na to názor změnilo mizivé procento |
, 27.02.2009 09:40:05
Absolutní souhlas s Kybym! On je taky jeden z mála, který opravdu ví, o čem mluví.... Mladí chuloši by si měli uvědomit, že to, že na sebe oblečou mikinu Lonsdale, ještě z nich chuligány neudělá, a někteří ultras by si zase měli uvědomit, že výjezd není jenom o tom, zlískat se ve vlaku pod obraz. Problémy jsou jak v jednom, tak v druhém táboře a ti zkušenější a aktivnější by si měli s těmi druhými rázně poradit! A pokud se to nezačne řešit teď, může být už brzy pozdě. Jako staří výjezďáci, když jsme začínali jezdit, tak jsme hlavně měli neskutečnou úctu ke starším, a to teď absolutně chybí. Pro mladé chuloše je každý ostatní kdo není chuloš jen "vandrákem" a dávají to rázně na jevo, a někteří fans se chovají pro ostudu. Kdysi nikdo o sobě neřekl, že je chuligán. Všichni byli baníkovci a táhlo se za jeden provaz, ale do bitky za klub šli vždycky všichni, když to situace vyžadovala a nikdy se neuteklo, protože ta hrdost ke klubu byla zaslepující! A proto jsme si taky vydobyli pozici neporazitelných. Myslím že dnešním mladým chulošům tato příslušnost ke klubu chybí, protože za sebou nemají ultras minulost a rovnou se už stali chuligány... Proto jim už taky až tak moc nevadí, když z nějakého střetu utečou, a několik ostud je na světě..... Měli bychom si už konečně uvědomit, že se jedni bez druhých neobejdeme, a tak se i k sobě začít chovat. Náš nepřítel je někde jinde!!!! |
, 27.02.2009 11:27:52
wwwking to napsal pekne. Sice to krapatko uz nesouvisi s timto clenkem ale. Ale dostat to ze sebe fakt uz dlouho chci:
Ti nactlileti pseudochulosi v 'hadrach', co jsou krali napr. Hrabuvskych diskaren, co se arogantne chovaji k borcum co jezdi treba 25 let a co nasledne utikaji jako myski, tak s nema se MUSI neco udelat!!! Ja uz ne, uz jsem stary kekot a jsem nekde jinde, ale Ti co jsou aktivni, maji slovo a respekt, tak Ti museji zasahnout. Stacila by stejna aktivita jako s potiranim zvalancu... |
, 27.02.2009 11:54:42
wwwiking - nemuzu stebou v nekterych vecech souhlasit,ja mam uctu ke starsim co na fotbale neco dokazaly a myslim si ze spousta s nas,ale u me lidi co si vezmou salu baniku jedou se na fotbal ozrat a delat bordel ve vlaku,sou drzi atd sou proste vandraci a ze jich je ...u me ti lidi skoncily po domaci sparte jak moje kamarady skopavaly ze schodu a hazely fizlum a rvaly polske kurvy. ZMRDI jedni ,to jim nikdy neodpustim!!Zadna tolerance snima...beru normalni fanousky ale u me je bohuzel vetsina chatra je to smutne ale je to tak...Ktem bitkam tolik lidi vyklada nikdy se neutikalo ale znam opravdu malo lidi co nikdy neuteklo.Ted je cas se postavit na nohy a ne brecet nad tim co bylo.casy se meni a kurevsky a proti nam uz nestoji 30 opavy nebo 40 sparty tak jak kdysi...A ktomu clanku to sem necekal mam nato docela nervy ze se zrobi jazda a nekdo to tady oficialne skritizuje ze sme individua a tak.Bohuzel nekteri lidi nato maji jiny nazor piste si klub bude delat problemy a tak.Za chvily budete ohne odpalovat pred zapasem a po zapase jak bylo kdysi na sparte bo klub jim rekl...Mam uplne nahaku co vy mate nebo nemate sklubem a nebudu se ridit podle toho...  |
, 27.02.2009 14:04:24
Každý tu napíše co o čem si myslí. Ale nejprve bychm se měli všichni do jednoho poučit z vlastních chyb. Bo jinak to půjde z kopce. Co se stalo, stalo. Teď je před náma celé jaro, a my můžem všem ukázat jak se pořádně podporuje svůj klub. Toť můj názor nato vše. Psát velká písmenka jsem se už naučil. Tak ne Bazalech  |
, 27.02.2009 16:37:13
hlavně by si měli uvědomit přisluhovači Baníku co chcou je mi blbě jak jim lezete do prdele kvuli lístkum na slávii a všemu kvuli nesmyslné a budižkničemu choreografii... hlavně by jste měli smazat to hesla tady... proti modernímu fotbalu atd protože takhle si akorát serete do huby.... no jo no kšeft je kšeft .... |
, 28.02.2009 11:18:24
Co se to tu zase děje. Proč tolik rozporů mezi sebou. Uvědomte si, že všichni fandíme stejnému klubu, tak by to chtělo vzájemný respekt.  |
, 28.02.2009 13:11:25
tu ty clanky pise kibi? to jo...ja ho znam ale on us si me asi nepamatuje z taboru z DDM Astra frenstat takze zdravim! |
, 01.03.2009 14:50:46
myslím, že ČNL s tímto článkem a hlavně s tou glosou,projevující vlastní názor celkem přestřelil, ale asi nad tím hodně dlouho přemýšlel,co píše a co všechno si bude muset vyslechnout...oprávněně... hnus |
, 02.03.2009 22:51:07
Je zbytečné abych zde již psal slova a věty, které tu zazněli. Proto mam vzkaz jen pro ty, co tu prosí o zrušení komentařů. Komentaře jsou od toho, aby zde chachaři napsali svůj názor nebo cosik dodali. Podle mě se dá i touto cestou něco vyřešit a uvědomit si kde se stala chyba a proč a kde by se co mělo napravit a změnit. Leckdy je to lepší způsob než si dát sraz v několika lidech v hospodě a probrat to tam. Na jednu stranu je pravda, že Ti dotyční to v té hospodě proberou a udělají z toho stručný závěr, ale zas to bude jen mezi nima a stereo typ života vandractva poběží i nadále. Proto tyhle komentaře vítám. |
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
|
Tabulka
| 1. |
Liberec |
30 |
68:29 |
66 |
| 2. |
AC Sparta |
30 |
51:25 |
64 |
| 3. |
Plzeň |
30 |
66:33 |
63 |
| 4. |
Ml. Boleslav |
30 |
49:34 |
50 |
| 5. |
FK Teplice |
30 |
36:30 |
46 |
| 6. |
Dukla |
30 |
42:35 |
42 |
| 7. |
Slovácko |
30 |
29:32 |
41 |
| 8. |
FK Jablonec |
30 |
54:43 |
40 |
| 9. |
Příbram |
30 |
44:56 |
39 |
| 10. |
Č. Budějovice |
30 |
30:51 |
35 |
| 11. |
Olomouc |
30 |
42:38 |
34 |
| 12. |
SK Slavia |
30 |
28:34 |
34 |
| 13. |
Hradec Králové |
30 |
22:38 |
31 |
| 14. |
FC Baník |
30 |
31:48 |
28 |
| 15. |
Bohemians 1905 |
30 |
20:54 |
24 |
| 16. |
Žižkov |
30 |
23:55 |
19 |
|