Fans shop
trička, šály, nálepky..  
Kalendář chachara
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
Chachaři na YouTube
FC Baník Ostrava - FK Mladá Boleslav 2:2 8.5.2010. Po vítěztví na Kladně byl Baník neustále se stejným bodovým ziskem jen o skóre horší jak Sparta. V tomto utkání, ale nevyužil šanci a gólem v posledních minutách přišel o vítěztví a tím io možnost se dostat do čela tabulky(letenští taky jen remizovali v Liberci). Vynikající dramatický zápas se smutným koncem pro Baník. Po tomto zápase měl Baník jistotu 3.místa a tím i poháru.
Nahrál: chachari.cz
Zobrazení: 5057
10 hlasů
Čas: 02:35 Sports

 



Výjezdy
Video incidentu v Mladé Boleslavi
chachari · 80 Komentářů · 8057 Přečteno · Tisknout

Mailem k nám dorazil telefonem natočený obrazový materiál incidentu, který se v Mladé Boleslavi udál za plotem, poblíž našeho sektoru a policie jej shrnula takto: „Během prvního poločasu se pak skupinka fanoušků Baníku snažila dostat na stadion přes plot. Po opakované výzvě policistů, kterou ignorovali, proti nim bylo použito donucovacích prostředků".

 

Neuposlechnutí výzvy tam možná bylo, ale že by se někdo snažil přes plot dostat na stadion???

 

 

 

Komentáře
KkarlosS , 25.08.2010 13:17:41
Výzvu jsme neignorovali, chtěli jsme diskutovat o tom, že se chcem prostě dívat na fotbal, a pak už jsme odcházeli

A ještě něco děkuji vážně za "podporu" sektoru smiley vysrali jste se na nás, pište si pičoviny, že se nic dělat nedalo, ale ani jste se nepokusili!!!!
Patrik , 25.08.2010 13:34:20
přesně jak říká karlos to vaše jedno acab jedno nechte fanoušky a pak už spokojene banicku my jsme s tebou...
CNL , 25.08.2010 13:37:12
První komentář ukazuje, že začíná další vášnivá debata...
KkarlosS: vy jste chtěli diskutovat a řešit s policajtama, že se chcete dívat na fotbal? To myslíš jako vtip?
Když jste chtěli vidět fotbal, proč jste nešli na stadion? Na 60 baníkovců tam bylo aniž by občanku muselo ukazovat.
Souhlasím, všichni jsme se na vás vysrali, nepřekonali jsme dva ploty a ochranku a nešli se s fízly bít smiley.
a hurá do mě...
POPO , 25.08.2010 13:51:31
Výzva se uskutečnit ani nedala, když zacpali východ smiley
KkarlosS , 25.08.2010 14:00:24
CNL: Špatně zvolené slovo diskutovat, prostě jsme neodešli hnedka, ale říkali jsme že se chcem dívat na fotbal
Na stadion jsme to ani nezkoušeli, přišli jsme o něco později, jelikož jsme aspoň někteří čekali a zkusili vyjednat v Kolíně vydání dvou katowičáků co byli odvezeni na záchytku resp. do nemocnice. Šli jsme přímo tam odkud by se dalo vidět, taky pochybuju, že by nás na domácí v takové bandě pustili.
Nenapsal jsem nic z toho, že se máte jít bít s fízlama, ani jste se nepokusili prostě ať vás z toho sektoru pustí, nebo jsme mohli přestat fandit, zalézt za tribunu, něco..............tak běžte do piče!!!
Zkurvení Ultras Baník, teď jste dokázali jaké jste vyjebané kurvy, nic míň!!!
A díky, že se tady otevřeně přiznáváš, že s tímto jednáním policie souhlasíš!!!
Prosím všichni uznávejte CNL? je to borec nad borce!!! smiley
JEBAT ULTRAS BANÍK!!
FCB FOREVER , 25.08.2010 14:39:16
KkarlosS: Já snad začnu fandit Opavě smileysmileysmiley
dr_tOOOm , 25.08.2010 14:42:07
KkarlosS: přečti si co jsi napsal

Šli jsme přímo tam odkud by se dalo vidět, taky pochybuju, že by nás na domácí v takové bandě pustili.

Nenapsal jsem nic z toho, že se máte jít bít s fízlama, ani jste se nepokusili prostě ať vás z toho sektoru pustí

Takže pokud to před jakýkoliv pokusem vzdáte vy tak je to v pořádku (a pokus koupit si lístek k domácím nebyl nijak rizikový), ale pokud se fandící chachaři nepokusí být potichu nebo zalézt za tribunu (má to vůbec nějaký smysl?všiml by si toho někdo nebo by se o tom jen napsalo jednou v deníku a jednou tady?) tak jsou kurvy.
James , 25.08.2010 14:57:21
Řeknu jedno, ti co se znají, vždy se za sebe postaví, ti co se neznají tak to mají v piči a tak se budu chovat aji po tomto incidentu z MB! Měl jsem tež známe v sektoru a nikdo nepřišel podpořit mne ani ostatní, takže JEBAT S VÁMA!
Syndrom FCB , 25.08.2010 15:09:20
KkarlosS - dej si facku a pak se zamysli. Co si vůbec dovoluješ tady psát jebat Ultras Baník. Polovička těch pro tebe Ultras Baník je chuligansky aktivnějších, než ti co se považují za chuligány. A ještě něco, já taky nemusím s ČNL v hodně věcech souhlasit, v něčem mě dokonce může i srát, ale nikdy nezapomínám na to, co on a jeho vrstevníci kteří už bohužel aktivní nejsou, narozdíl od tebe na Baníku byli a znamenali. To, jakou má Baník na chuliganské scéně pověst (někdy už jen tu pověst) můžeš děkovat jen jim a jemu. Nesaháte těm co na Baníku byli kdysi ani po kotníky, to si uvědom frajírku. Pokud se mi něco nebude líbit, tak si to s nim vyříkam s oči do oči a nebudu tady vypisovat hovna, to nech Aqixum a jiným exotům.
FRmarkEE , 25.08.2010 16:32:50
Vyjebanost cajtů je jasná ,ale stejně nepochopím proč ta dvacítka nešla na stadion. Nejlepší je se vymlouvat ,že by vás tam nepustili aniž by jste to zkusili smiley . Fandění za plotem začíná být IN =)))
ftblmaster , 25.08.2010 16:45:05
Jste normální? Jebe ti v palici Karlosi? To si nemůžete vyříkat mezi sebou? Chápu, že tě to sere, ale roztrubovat tyhle problémy na webu..smiley
Ludovic , 25.08.2010 17:06:25
Bohužel to jen dokazuje situaci mezi námi.. Chtěl bych zažít 90. léta..
fish944 , 25.08.2010 17:38:13
No mě hlava nebere,proč jde všechno do takých sraček..Nechápu,když zbytečně některe sebraly proč jste se z toho sektoru nesebraly a nešly do piče...a toto nebylo poprve,Prominte ale slovo Ultras je něco a vy se jako ultras neprezentujete.
Kozak92 , 25.08.2010 18:52:37
KkarlosS: Má pravdu měli jsme se jich zastat a pomoct jim!!!Jsme na jedný koleji a měli bychom si pomáhat v každé situaci!!!JEDEN NA VŠECHNY, VŠICHNI NA JEDNOHO!!! ZA BANÍK ŽIVOT DEJ!!!smileysmiley
cacayafcb , 25.08.2010 19:04:53
pro LUDOVIC i ostatní.Já to fakt nechápu,sere mě to jak cyp ale kurva já to mu fakt nerozumím.Co se včil robi?Já pamatuju kotel i z 80 let i výjezdy a tak se banda mezi sebou nikdy nemrdala.Kurva dejme,dejte se všeci dokupy.Souhlasím s Ludovicem byly skvěle doby!!!Tak nebudme za chuje.KING BANÍK!
paax , 25.08.2010 19:24:26
Už je to zase tu? :-)) Ať už to je jakkoli, z videa bohužel nejde vydedukovat co se tam dělo přesně, nicméně z toho co jsem viděl: táži se PROČ bych měl být vyhnán z nějakého místa, které nebylo nějak nebezpečné pro mě, nebo ostatní? Svobodně jsem se rozhodl na tom místě být! Nebo v tom je něco jiného?
Micky , 25.08.2010 19:26:27
jebat ultras...jebat kartu fanouška...jebat občanky...a nechcete jebat už celý Baník ? smiley protože mi už nějak nedochází proč teda na ten fotbal jezdite když je to tak všechno na piču ...smiley
Kudlas , 25.08.2010 19:50:09
opravdu nechápu, co už chcete, na stadion ses mohl dostat na kartu na op nebo i bez čehokoli, vy tse zůstali stejně před stadionem.. a myslíš, že by je z toho sektoru pustili? mám z vaších keců dost, někteří by se měli zpamatovat, ČNL to není! ten řekl pravdu..
POPO , 25.08.2010 19:58:06
Nikdo o tom, že jsem na stadion nechtěly, nic neřekl. smiley
LordikBanik , 25.08.2010 21:26:26
je jasne, ze se tam urcite neco odehralo, tako o tom vubec kotel nemusel vedet nebo tak, taky si treba zvopakovat v hlave, jak to doopravdy vsecko bylo, trosku omezit ty litry piva pred zapasem by to chtelo. Ale je skoda, ze se to vsecko takhle kurvi. Staci se ale kouknout na chalany z West Hamu a je mi stydno, v jakych srackach se nachazi nejslavnejsi cesky fanklub. Zkuste se nekdy podivat na YouTube, oni sou jak rodina, a my sme jak Vesely Dm z Kamenakova oproti nim. Chtelo by se to podivat z5 a rict si, ze je bordel jak cyp a zacit to resit a ne se furt hadat a rikat VY NA ME MRDATE, JA NA VAS TAKY !! Z nekterych musi byt kazdymu chacharovi na bliti, a to ze tou nekdu napsal JEBAT ULTRAS FCB !! no sorry synku, ale ty bys potreboval stejne jako pan Petera, Bruzl, Hasek a dalsi poradne pres hubu
Kibic-FCB , 25.08.2010 21:28:06
Syndrom to napsal docela výstižně. Dnešní mladí si vůbec neváží lidí, kteří pro Baník v době své éry doslova dýchali. Já, když jsem začínal jezdit, tak pro mě bylo svátkem, že s lidmi jako je např. ČNL, můžu sedět třeba v kupé. Nechci jej ani nikoho jiného heroizovat ale tehdy to tak prostě bylo. Ikdyž dnes ho ani jiné tvářičky třeba osobně neznáte, tak vězte, že mnohdy nejsou vidět oni ale jejich činy.
Micky , 25.08.2010 22:26:54
Kibic-FCB : smiley smiley Stručne a jasné , pravdivé !
Kurri , 25.08.2010 23:14:33
Parádasmiley. ještěže se nikdo nepokoušel dostat ven (Já jsem malem neprošel ani dovnitř s batohem přes ten miniturniket), protože by to tu byla nuda a kakarloš by se neměl kde vybrečet a kde si ulevit.smiley Jsi ještě asi nebyl v MB na stadionu v sektoru hostí.... Víš co znamená slovo jebat? Tak začni, když to máte mezi sebou tak oblíbené.....
Kudlas , 25.08.2010 23:19:25
můžu se zeptat co je to za novou módu brečet na netu? vám už nestačí deníčky pro velké holky?
urážet Ultras na netu by ti (vám) šlo, ale co dkyby se si jednou řekli, jo oni objetují svůj volný čas aby namalovali choreo, asi to enbylo nic jednoduchýho, ta plachta v boleslavi atd.. je toho hodně.. a jak tu napsali trošku respekt k lidem co toho na Baníku mají hodně za sebou...
FCBprajzska , 25.08.2010 23:36:38
Myslím, že než se tady vzájemně napadat na netu, by bylo lepší využít volný čas a pisálkovské schopnosti například k napsání dopisu vedení Baníku, aby podobně jako slávistické vedení tlačilo na Policii, aby nedocházelo k neadekvátním zákrokům a fanoušci se dostali na stadion. Existuje také možnost podniknout proti Policii právní kroky - např. podání žaloby na omezování osobní svobody, nebo alespoň podat podnět na Inspekci, ať daný zákrok prošetří. Lze také kontaktovat média...Všechno je mnohém lepší než hloupé řečnění na diskuzích!
mArOoo , 26.08.2010 00:41:07
ty piico mam dost!! jak nedko muze nadavat a na ultras?? a psat: jabt ultras? mmam dost! ten kdo to napsal by se mel zamyslet ! a kdyz st emeli na cestu tam i zpet tak nevim prox stesi nekupili listek ! dobre beru acabi sou kurvy ae na ultras nadavat to je troche moc !! kotel za nic nemuze ! tak klidek! smileysmiley
rajli , 26.08.2010 00:49:33
myslim ze tyto nesmyslne nadavky mezi chachary odvedly rec od tematu a to je policejni brutalita ktera by se uz konecne mela resit...smileysmiley tak se nehadejme meli bychom mit stejne zajmy aby se tyhle svinarny uz neopakovaly, tim ze se tu budeme osocovat nic nevyresime
KkarlosS , 26.08.2010 07:04:00
Když už je tu tolik komentů, dobře omlouvám se, beru zpět Jebat Ultras Baník, ale mrzí mě, že nepřišla žádná podpora od kotle, aspoň ve stylu, že by nějakou dobu nefandili nebo prostě něco, takhle to opravdu vyznělo, že jim je naprosto lhostejné co se dělo. Mi je jasné, že by násnepustili, ale není opravdu dobrý pocit, že lidi, co by měli být za jedno vesele fandí a co se děje jiným je prakticky nezajímá..............taky mě mrzí, že tady každý píše, měli jste jít na stadion bla bla bla, tudíž jakoby s tím policejním zákrokem souhlasili. Konec
Hody , 26.08.2010 07:49:47
ono by možná stačilo jenom na protest třeba opustit sektor. když zadrželi slavisty taky nešli na stadion
Micky , 26.08.2010 08:16:12
A myslíš že by acab pustil kdyby se dověděli že chceme opustit sektor ?
rayuu , 26.08.2010 09:01:42
A proto nás jezdí a chodí stále méně.. jelikož A.C.A.B. má nadvládu nad všemi a už mi připadají, jak Chuck Norrisové, poněvadž oni určují zákon.. do té doby, než se spojíme a budeme jeden tým, do té doby bude přestávat jezdit stále více lidí.. je to, jako všude.. nesouhlasím se zákroky a nesouhlasím s tím, aby se s tím nic nedělalo a fandilo dále.. to jste nikdy neviděli jeden za všechny, všichni za jednoho? A ten kdo je zradil, tak byl prostě zabit? A co třeba udělat jednotné výjezdové trička? Proč by jsme se měli dělit na chuligány, ultras, hranické brigády a dalších 100 diviz.. (to může být napsáno, jak na dresu třeba ze zadu). Měli by jsme být jednotní a né v emocích psát jebat ultras, CNL dělat, že neviděl možnost nic udělat nebo aspoň dát signál Jarkovi, aby se aspoň změnili pokřiky.. většina lidí se z výjezdů aspoň od vidění znalo, tak kde jsou ty doby, kdy si přišel do jakéhokoliv kupé chacharů, slušně si pozdravil baník pičo, sedl si a pil? Teď je asi každý egoista a to vám řeknu, že radši budu jezdit na "B" nebo na ženy..smiley
kOviGkS , 26.08.2010 09:56:07
Chce se mi napsat plno věci,ale nemá to asi smyslsmiley
JirikFCB , 26.08.2010 10:15:47
http://www.slaviaultras.cz/t/54261-Ml...Praha.html
chacharzona , 26.08.2010 10:50:28
ČESKÝ FOTBAL PRO FANOUŠKY !!!
rajli , 26.08.2010 11:25:05
jirikFCB: slavie je hold ve vsem uplne jinde.smileysmiley
HanysFCB , 26.08.2010 12:01:50
JirikFCB : v jednosci sila no...trošku mě zamrzelo po tom co zadržely naše lidi za stadionem se po pokřiku ACAB fandilo jako by nic...jednou se může v takove situaci na fotbale objevit každý, at už právem nebo neprávem a není nic hezčího než vědět že kamarádi tam jsou s váma a udělaji pro vaši svobodu maximum.
HanysFCB , 26.08.2010 12:12:50
jinak sorry pokud se opakuju v něčem co už je napsane, teprve ted si čtu článek a okamžitě mě napadlo něco napsat aniž bych si četl co už se zde píše/řeší
bulano , 26.08.2010 12:21:46
HanysFCB:taky me mrzi,ze sme nedokazali neco udelatsmiley
Jurasfcb , 26.08.2010 12:51:55
No fizlum se naplnuje jejich cil,začiname se rozdelovat s přichodem vyjebane KF a ted se nesmyslne hadat a uražet co bude přište? , budeme se mezi sebou valit pro potešeni PCR ? ,meli bychom byt jednotni z videa nemuzu rict co se podrobneji delo za plotem ale meli bychom stat všichni za jednoho a neopoustet sektory JEN když se zadrži fans Z GKS ! smiley možna ma domenka ale myslim si že kdyby byl zadrženy treba jen 1 gks tak se cely sektor kvuli nemu opusti...meli bychom se chovat takhle aji k našim řadam a navzajem se držet a ne jen k družebnim lidem.Cesky fotbal pro fanoušky !smileysmiley
rajli , 26.08.2010 13:03:53
Jurasfcb: ted byli v koline zatceni dva smiley a pulka lidi stejne odjela. takze to neni nic proti chacharum. meli bychom drzet pospolu vzdy a vsude
Jurasfcb , 26.08.2010 13:20:12
rajli:ano vim...chtel sem poukazat na jine vyjezdy sparta treba minula sezona...
Ivo , 26.08.2010 13:39:26
Můžu vědět, kde přesně jinde slavie je?
rajli , 26.08.2010 13:41:23
Mrazik FCB: jak ve fandeni, tak v choreiich, tak v soudrznosti fans.
cherry , 26.08.2010 13:44:07
Je mi líto že to musím napsat ale Baník už žádné ultras nemá.Má jen lidi co dělají chorea.A to je smutné...
gieksa-banik , 26.08.2010 13:46:41
LordikBanik to napsal spravne ... Chtelo by to zacit delat nejake akce at se vice pozname a tahnem za 1 provaz smiley a ne hazet na sebe spinu v tezke dobe kdyz nas A.C.A.B. sikanuji...smiley
TroskycFCB , 26.08.2010 16:14:21
Tak jako když lidi co tvořili a tvoří historii baníku ví dopředu že nic nedělat je lepší než něco udělat....a teď nemyslím nějaký výbrky co by lidi zaplatili krimem to nechce nikdo ale třeba místo půlhodinového "olé banik ostrava" řvát půl hodiny "půsťte fanoušky" to by snad šlo ne?Ano hovno by se vyřešilo ale minimálně ti co skončili držkou na zemi v poutech by si řekli ano sou semnou.Podle mě právě tahle ta lhostejnost k ostatním nás nejvíc rozděluje.A to platí i zpětně na lidi co byli venku hned všecky co byli ve vnitř odsoudili a jebat "ultras" a podobně.Když nejsme schopni podpořit ani zavřené lidi před našima očima tak by mě zajímalo v čem jsme ještě "Ultras"
jerzy1964 , 26.08.2010 17:42:14
Neoficiální ultras nebo jak si říkáte na fotbal nechoďte když vám to tak vadí. Kdyby vám na Baníku aspoň trochu záleželo tak se chováte jinak ...smiley
Syndrom FCB , 26.08.2010 20:29:13
Už jsou tady, právě jsem viděl UFO...
ChaChaReK , 26.08.2010 20:56:11
Ultras..Spamatuj te se.. vaše atmosféra stojí za HOVNO! Se ani nedivím že Kotel opouští víc a víc Lidí!
jerzy1964 , 26.08.2010 22:14:26
ChaChaReK za 1) nejdřív se nauč česky a za 2) Jaký má smysl vůbec protest na CH1. Nic tam neděláte jen stojíte a hrajete si na nějaké žoldáky co utekli z kotle a udělají nějakou revoluci ?? Taky mi vadí některé věci na KF ale věci se dají řešit i jinak než se dělit na skupiny hrát si na něco co nejste a brečet někde v koutě ... smiley
AvaLanchE , 26.08.2010 23:17:13
Nj.. v dnešní době se problémy řeší přes internet místo z očí do očí a místo řešení přichází zas nové problémy...

Zrovna v této komunitě je dost problém to,že lidé nemají vlastní hlavu a nechávají se strhnout. Chtělo by si to sednout a probrat vše, ale musí být ochota. Smutné je, že si nemůžem všichni fanoušci Baníku sednout do hospody a pořešit to a ještě smutnější je ,že když si sedne odhadem 50 TOP lidí ,tak to vyřeší a nespokojený dav náhle zmizí... smileysmileysmiley
pavelekh , 26.08.2010 23:22:21
tak a máte to tady....rozdělili jste bazaly a banikovce na vandraky kravataky a buh vi na co ještě a teraz plačete že nemate podporu,,, myslita si že jste nej a pri tom hovno hovno kurva seberte se a valcete za jeden konec, ja fandim 30 let baniku a už ani nevim podle vas kaj patřim ale o proti vam nekterym jezdim a chodim a blbe nekecam tak jak pisu seberte se a konecne ukazte tu banikovskou silu a to bez karet i s kartama...na věky spolu... kde je teraz u vas mam bile srdce modrou krev!!!!!!!!!!!!!!!! tak se proberte kurva uz!!!!!!!
french , 27.08.2010 02:39:37
Nekteri tady breci jak prazaci.
Janec , 27.08.2010 07:13:07
No vidím že to jde všechno pěkně do kytek... přesně k vuli těmto situacím pak nemůže čekat když už se něco semele že pomůžou všichni když vidí že se nedrží při sobě a nevěří že jeden druhého v tom nenechá... smiley kua seberme se, jsme všichni chachaři a měli by jsme stát všichni při sobě a je jedno jestli je někdo chuloš, ultras nebo obyč fanoušek.... sami sebe takhle rozkládáme zevnitř... smiley
garnyz , 27.08.2010 07:59:51
jebat komentáře! smiley
Aqix , 27.08.2010 09:33:21
Syndrom FCB...
neber si me do huby prosimte děkuju....a jinak jebat tyhle komentaře...kde jsou ty časy kdy fans baniku nefňukali a drželi spolu.... smiley smiley
Petrsvetr , 27.08.2010 14:30:25
No když to tu tak vidím, tak jediná a neohrožená chuliganská grupa tu je PČR. V tlupě napadají jiné bandy i jednotlivce, protože nesympatizují s A.C.A.B., dělají to ve dne v noci a nikde se neschovávají, používají zbraně jako jiní v dobách minulých a jsou to takoví zmrdi, že dokážou každý zákon obrátit ve svůj prospěch (pro případ, že občas, výjmečně narazí se to násobí). Kde se objeví šíří poplašné zprávy a vyvolavají paniku, čímž si ještě kupodivu získají uznání místních ovcí a to i přesto, že je nutí k zabarikadování svých příbytků a následné evakuaci.smiley
Jinak v celé diskuzi se tu řeší až následky nikoli příčina, což tu vystihl snad jen paax , 25.08.2010 19:24:26.
Sem myslel, že fízl může někoho vyzvat pouze, aby se nedopouštěl protiprávního jednání, což stání na trávě určitě není. A jakoukoliv jinou bezdůvodnou výzvu považuji za policejní šikanu, popřípadě provokaci.
Syndrom FCB , 27.08.2010 18:26:32
Aqix - pro mě a nejen pro mě si mamrd všech mamrdů a už si to nesčetně krát na tomhle webu dokázal, takže vyliž...

Všem ostatním se za svůj příspěvek který je hodně od tématu omlouvám.
Pstronk , 27.08.2010 19:12:30
myslím že toto videjke se sem ted hodi
http://www.youtube.com/watch?v=Ws-mn3...s-mn3M23dc
LosPistos , 27.08.2010 20:09:54
ad Pstronk: smiley smiley
Hody , 27.08.2010 20:24:56
sice starší kousek ale dá se zo snad použít i teď
http://thordivision.com/index.php?a=461.php?a=461
Myny , 27.08.2010 20:25:04
Syndrom FCB: Dobře ty smiley
Myny , 27.08.2010 20:28:02
sakra jsem tam chtěla dát tohohle smajlíka smiley
Aqix , 27.08.2010 22:39:07
Syndrom FCB: zato ty tu dokazujes ze si vlastne nejvetsi z banikovcu... pardon... hluboce se ti omlouvam a klanim se ti...jenom si dalši z těch co tu maji tunu kecu a hovno z toho....adio pane banikovče...
Ludovic , 27.08.2010 23:53:43
Aqixi, Aqixi, ty troubo, kdyby jsi tak alespoň věděl, o čem mluvíš..
Petrsvetr , 28.08.2010 01:07:24
Pstronk , 27.08.2010 19:12:30
nádhera, škoda že v dnešní době už pro nás utopiesmiley
kaltz68 , 28.08.2010 02:26:20
ChaChaRek:Ty si ale pěkny chuj.Co tu pičuješ do ultras.Oni snad můžou za úbytek lidí v kotli?Je snad na každém jestli podpoří Baníček v kotli,na stadioně nebo na CH1 i když na to mám svůj názor.A něco pro bojkotáře:Už s Olomoucí jsem nechápal bojkot a teď jsem zvědavý v sobotu jak to bude.V MB jste mohli jít na stadion(pokud jezdíte na výjezdy)a bez veškeré kontroly a přesto jste to(někteří) nevyužili.Tak mi už konečně řekněte o co vám jde.BPsmiley
chachar4ever , 28.08.2010 12:00:27
ale nejvic me serou ty skurvene bojkoty, tak se hold s tou kartou klubu neco nepovedlo a co jako, no tak neco sepisem at to na pristi rok zrusi, vic pro to udelat nemuzem, tim ze si tu budem nadavat nic nevyresime smileysmiley
Aqix , 28.08.2010 13:01:38
Ludovic: sry ale ja vim o čem mluvim...miluju lidi co jsou zamrzli a mluvi pořad o jedne a te same věci... seru na nějake podělane komentaře....většina z lidi co tu něco hrdinsky piše pak v kotly mlči nebo keca pičoviny... a o tom už jsem se několikrat přesvědčil...neřikam ze jsem dokonaly... neřikam ze jsem udělal pro banik vic než někteři z vas ale mam svuj nazor a jen kvuli tomu jsem pi*a. Rozhoně ale budu radši pi*a nez ten co se řidi davem. Mimochodem hodně z vas si tu stěžuje že lidi nemaj svuj nazor a když ho pak někdo projevi tak ho vypičujete. Ale co jebat to. Však se tady hadejte do nekonečna. Ja si radši stoupnu do kotle a budu podporovat banik smiley smiley
baki , 28.08.2010 14:04:00
Kde jsou ty staré dobré časy,kam sme se to dostali...kurwa....smileysmiley
Syndrom FCB , 28.08.2010 15:32:03
Mám respekt ke starším chacharům (i když s některýma mnohdy nesouhlasím a oni to ví) kteří pro Baník něco udělali, kteří za něho bojovali, kteří mu budovali jméno, kteří jsou zodpovědní za to jaké má Baník na poli fans jméno. Mám respekt k tradicím, ke kultuře, ke které se už 13 let aktivně hlasím. Vím, co to znamená být Ultras, být chuligánem a v neposlední řadě být chacharem. Moc dobře vím, že vše, co teď píšu, se neslučuje s tím abych teď momentálně podporoval svůj milovaný klub přímo v hledišti, protože pro mě to není ten můj Baník. Vím totiž, co celou dobu křičím, vím co zanamená, když nosím na triku Contro il Calcio moderno. Mám v sobě svou hrdost a nechci na vše, co jsem celé ty roky dělal, plivat.

A Axiku, hráči, Petera, titul, UEFA a ani umístění není Baník, není to ani KF, jsou to jen a jen jeho fanoušci, ti kteří utvářeli a formovali Baník do podoby, v jaké jsi ho poznal. Ti fanoušci Baníku, kteří vžy stáli věrně bok po boku, neutíkali s boje a nenechali si od nikoho srát na hlavu.

Možná máš pravdu, že jsem zamrzlý, ale taky nejsem prodejný a hlavně jsem věrný tradicím a lidem, kteří je vytvářeli. Největším baníkovcem zdaleka nejsem, ti co mě znají osobně ví, že za roky co na Baníku funguju jsem mu hodně obětoval a hodně se snažil pro jeho jméno udělat. I teď v tehle situaci jaká je, ta snaha byla, ale nemá to cenu, s některýma už pohnout nejde a ani jim to nevyčitám, ostatně mají svůj věk a něco už cití jinak (nebo spíše už chtějí mít svůj klid), jiní vůbec nepochopili podstatu problému a pořád tady něco říkají o podpoře Baníku za každou cenu, jiní spíše než, že by pochopili, tak to dělají s trucu a ani pořádně neví proč a pak jsou ti co ví proč, ale nějak to v záplavě tady tohohle chaosu vyznívá do ztracena.

Pokud chceš dělat chytrého, tak si prvni od někoho zjisti, to jak vypadaly výjezdy před rokem 2004, zjisti si něco o tom, kolik útlaků ze strany klubu, policie už museli před tímhle rokem chachaři ustát a vždy z toho vyšli vítězně, bez toho aby ztratili svou tvář, tak jako ji ztrácejí teď.

Ale co, je to vina nás všech.

To je můj poslední příspěvek tady k tomuhle věčnému tématu, od teď už každý sám za sebe, to už je vám snad po úvodních kolech jasné všem...
Syndrom FCB , 28.08.2010 15:49:39
Ještě dodatek. Nezajimá mě ani moc to jak hraje Baník na hřišti (i když samozřejmě chci aby vítězil), ale zajimá mě to jak se prezentuje v hledišti a v ulicích, to je můj svět.
LordikBanik , 28.08.2010 20:18:25
Syndrom ma pravdu to se musi uznat, a souhlasim i s tim dodatkem, Banik si vybojoval svou pozici v GL jako tradicni a uspesny klub ne tim, ze mel vzdy hrace typu Sverky, Baros, Bolf, ale tim ze mel verne fanousky, kteri se niceho nebali a dokazali svuj tym prezentovat i v zahranici. Vzdy sme patrili k top fans a ted sme kde ? V prdeli, protoze sme se strasne nechali ovlivnit mnoha faktorama jak ACABi, KF nebo fans kteri chodili jen na Sraltu tzv. vandraci. A v tom ma byt podle me nase sila, ze se nenechame nicim zviklat a jit si tvrde za svym ( v mezich zakona, nerikam ze by kvuli Baniku mel nekdo zastrelit ACABa ), jenze bohuzel stalo se a ted sme v nekolika ruznych kategoriich ktere sebou pohrdaji a spolecne maji uz jen to, ze chodi but na CH1 nebo na Bazaly. Ja rikam, ze by sme se meli vymrdat na tyto kategorie a zacit se sjednocovat, protoze sem myslel ze vetsine z nich zalezi na Baniku a v tom ma byt nase sila ktera se nesmi znicit. Jenze bohuzel lidi se obraceji zady ke vsem, a proto je to v hajzlu. Vse
LordikBanik , 28.08.2010 20:21:48
+ kdyz k tomu prictete internetove vysilani zadara na Tipovani.cz, KF, ACABy a k tomu jeste same prohry Banicku na hristi tak se ani nedivim, ze uz se lidem na ten fotbal moc nechce chodit. Prosim omluvte pravopisne chyby v obou prispevcich, diky smiley
Aqix , 29.08.2010 00:34:47
Syndrom FCB... Ja plně souhlasim s tim co si řekl a i osobne vim jak vypadali vyjezdy před rokem 2004..protoze jsem se jich taky učastnil....A Ano banik je hlavně o fanoušcích a o to víc mě štve že ti fanoušci jsou pryč...jak rád bych viděl zase plný kotel fanoušku kteři serou na stupidnosti všech a jsou plně pohlceni banikem..smileysmiley teď je akorat vše v haji....baničku se nedaři... stadion je prázdný.... fanoušci spolu nedrží člení se, hadaji se mezi sebou, a v kotly polovina lidi jen stojí a mlčí jakoby ani chorály neznali....I proto jsem i hodněkrat řekl ze lepsi nez vsechny protesty mimo stadion je lepsi protest na stadionu at si uvědomi ze se fans proste nezbaví... misto toho spoussta lidi odešla a asi se jim podařilo to o co jim šlo....ti kteři za banik bojovali... jsou pryč...a zbyla už jen hrstka...smileysmiley
Aqix , 29.08.2010 00:38:54
+ Jsem taky pro tradice, taky bych viděl nejradši fotbal bez těch modernich sraček ale už prostě není ta stará doba a proti některým věcem se bojovat prostě nedá.
LordikBanik , 29.08.2010 01:04:52
Aqix : proti cajtum nemas sanci, pokud jim hostujici klub povoli vse na co maji narok ( buzerace, posmesky, foto s OP, listky na jmeno ) tak se s tim tezko da neco delat, navic pro vsechny kluby sme vetsinou ti spatni, ti co vse nici, takze jim by to nevadilo, kdybysme neprijeli vubec. Bohuzel dokopalo se to tak jak se to dokopalo a nezbyva nez jen verit v naky zazrak, ktery je ovsem v nedohlednu

A kotel ted resit nema cenu, protoze spousta lidi si do kotle kupi listek a pak ho jen projde a de na sektory S nebo P a oni pak daj vyprodano a kotel je pritom poloprazdny.
tommy23 , 29.08.2010 12:46:26
loni všichni vzývali koubka a hráče jak bohy a jak jsou perfektní a fajn.Nj pokud se daří tak to je vpořádku, ale pokud příjde krize a nedaří se tolik tak ti samí nadávají na ty samé lidi co před pár týdny milovali,např Peteru.To byl fajn ...když zachránil ligu doma na Bazalech a ted ho všichni kamenujou kvůli KF.a tak bych mohl pokračovat dál.Vím že tato situace není zrovna nejlepší ale proč hned zatracovat?Pokud jsem fanoušek tak se s svým klubem jsem pořád,když hraje o poháry, ale i když bojuje o záchranu,tak nenadávejte a radši fanděte.BANÍK PIČO!!!!!!smiley[/b][/i][/i][/u][/b]
ProfessorFCB , 02.09.2010 15:06:10
NASRAT !!!! POlicie smileysmiley smileysmileysmileysmiley
Irons , 03.09.2010 08:53:26
Jak to tady tak pročítám, tak musím konstatovat, že krize ze hřiště se plynule přenesla i mezi chacharskou scénu. Je mi z toho smutno... Vyserte se na to řešit naše problémy na webu a pokud máte potřebu tak to proberte face to face. smileyKING BANÍK!!!smiley
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Hodnocení
Musíte být přihlášeni, abyste mohli hodnotit.

Prosím přihlaste se anebo se zaregistrujte.

Žádné hodnocení ještě nebylo zaznamenáno.
Příští zápas
za


Mladá Boleslav
Mladá Boleslav
vs. Baník Ostrava
Baník Ostrava

19.02.2012, 15:00 (Ne)
Propagace Slezské
Tabulka
1. AC Sparta 16 33:12 40
2. Liberec 16 38:19 34
3. Plzeň 16 38:22 30
4. Ml. Boleslav 16 27:17 28
5. FK Jablonec 16 38:18 27
6. Příbram 16 28:28 27
7. FK Teplice 16 18:19 24
8. Slovácko 16 16:18 23
9. Dukla 16 20:20 20
10. SK Slavia 16 15:20 20
11. Hradec Králové 16 13:20 19
12. Bohemians 1905 16 12:27 19
13. Č. Budějovice 16 17:32 13
14. FC Baník 16 12:27 10
15. Olomouc 16 15:20 7
16. Žižkov 16 10:31 7
                  
Follow chachari_cz on Twitter

 

Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Nechte si poslat nové.
Právě online
Hostů: 0

Uživatelé
° Nejnovější: blade_ova
° Nových tento měsíc: 0
° Nových minulý měsíc: 7
° Celkem: 3,825
Vyhledávání
v článcích
v novinkách
ve fóru
v odkazech
v členech
 
Majitel webového serveru upozorňuje, že za veškerý psaný a jiný obsah nezodpovídá on, nýbrž přímý autor. Od jakéhokoliv názoru se distancuje, a rozhodně se s ním neztotožňuje, pouze zprostředkovává prostor pro vyjádření názoru fanoušků Baníku Ostrava na internetu. Stránka na které se právě nacházíte obsahuje materiál, který někteří lidé mohou považovat za kontroverzní. Provozovatelé těchto stránek nejsou dle právní úpravy zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti) a zejména §6 citovaného zákona, odpovědni za příspěvky návštěvníků těchto stránek.
 
Powered by PHP-Fusion 2003-2009 © www.chachari.cz (Privacy policy)
 new
TOPlist