Fans shop trička, šály, nálepky..
Kalendář chachara
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
| 7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
| 14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
| 21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
| 28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
Chachaři na YouTube
Zhuba třistapadesát Příznivců Slezského klubu se přijělo podívat v Pátek do Prahy na výkon hráču FCB!!!
Zobrazení:
1589
8
hlasů
Čas:
11:34
Entertainment
|
Po internetových fórech, hospodách a všude možně se na Ostravsku diskutuje o možných formách protestů, proti rozhodnutí ostravské radnice. Na včerejším přáteláku jsme se v širším kruhu shodli, že je nutné ukázat především jednotu baníkovských fans a vyvarovat se jakýchkoliv násilných protestů. Ty by se primátorovi, který nazval čtyři tisíce baníkovců z protestního pochodu za radikály, pouze hodily do krámu.
První testem jednoty by měl být zápas se Spartou. Vyzýváme tímto všechny přítomné fanoušky, kteří nesouhlasí s rozhodnutím radnice, aby nezpívali tradiční úvodní hymnu, v prvních pěti minutách zápasu nefandili a byli zticha. Kvalitní support odstartujeme až po protestní pětiminutovce. Mnohým se to může zdát málo, ale berte to pouze jako první test jednoty. Další kroky jak radním ukážeme, že jsme nezapomněli, budou následovat.
Mimo této protestní akce máme na Spartu přichystány i další jednotící prvky. Po roce opět ožije akce „modrobílá čepice", čímž vyzýváme všechny baníkovce, kteří čepku pořídili v loňském roce, aby na zápas přišli s čepicí na hlavě. Pro ty, kteří ji nemají bude u vstupů připraveno dalších tisíc kusů za tradiční cenu 50 Kč. Novinkou bude „akce vlajka". Na stejných místech jako čepice můžete pořídit i novou kvalitní vlajku na mávání (90 x 60 cm, sítotisk, polyester), rovněž za symbolického půl sta. Jde o cenu, kterou z vlastních zdrojů dotujeme, proto věříme, že se po připravené tisícovce vlajek zapráší. Kdo dřív přijde...


Komentáře
, 21.02.2011 19:28:54
Snad je to kompromis, který budou všichni schopni akceptovat. Pro mě osobně je to správná cesta, i když je to taky ke vzteku. |
, 21.02.2011 19:31:49
Super,konečně jsme se dočkali Vašeho vyjádření a já jsem nadšený  Berme to jako zkoušku,pač každý ví,že zkurvený projekt KF nás rozdělil jako nikdy!!! Ale teď je na čase se opět semknout a bojovat o to,co nám je nejdražší Ale těch čepek a vlajek bude fakt málo,je třeba na příští zápasy dodat další   Už se těším na pondělí!!! Jinak by to ticho mohlo být i trošku déle třeba 10min. A toho pochodu se určitě dočkáme   BAZALY DOMOV BANÍKU!!! |
, 21.02.2011 19:33:54
Toto prohlášením jde předpokládám z dílny těch, co chodili i na podzim..? |
, 21.02.2011 19:34:21
Na první pohled to vypadá pěkně, ale když se nad tím zamyslím, tak chci vidět těch X tisíc vandráků, kteří se o něčem takovém těžko dozví, nějaká připitá partička začne tu hymnu zpívat, a dav se přidá... |
, 21.02.2011 19:36:12
super nápad s vlajkama.. snad budou dycky všude přítomné!!  |
, 21.02.2011 19:36:13
Ta vlajka vypadá nějak luxusně na to že stojí jen 50kč ne ? xD Jinak souhlasím. Uvažuju že bych třeba vytiskl nějaké letáky, a rozdával bych je před zápasem stím, aby všichni věděli a třeba nějaký pošuk to nerozeřval na eSku.. |
, 21.02.2011 19:36:44
Těším se na vlaječku, jak malý Jarda! Souhlasím s jakoukoliv formou protestu (hlavně NÉ!!! násilnosti, bo na to bulvár enem čeká), a do začátku to naprosto stačí!!! Ale chcu se zeptat: Bude se fandit proti radnici, proti Kajnárkovi, proti Peterovi, a proti Vítkovicím, . . . ? A nebo jenom "slušně"? |
, 21.02.2011 19:38:50
Tak to spoléhám na členy Ultras,že budou stát u vstupů a každému připomenou,že se nebude 5 minut fandit,to snad není problém. Nikdo se snad nechce stěhovat,tak to snad vydržíme!!! |
, 21.02.2011 19:43:36
1) centos: jo, taky myslím, ale ber to jako kompromis. Čas nějaké větší akce příjde. Tohle mi příjde rozumné a to jsem taky na stadion nechodil.
2) xbrckox: já spolehám na to, že tam budeš stát Ty ... |
, 21.02.2011 19:43:54
V jednotě je síla. Teď musíme ukázat, že umíme držet při sobě. BP |
, 21.02.2011 19:44:19
přijedu podpořit od Břeclavi, jsme na horách na Ramzové, takže v pondělí Ostrava volá |
, 21.02.2011 19:46:04
vlajka super a určitě si koupím i čepku jen by mně zajimálo jak to uděláme stěma co nebudou vědět že nebudem fandit v prvních 5 minutách |
, 21.02.2011 19:46:34
TommyFCB: Letacky jsou v plánu, pokud mas zajem napis PM ja ti pak poslu vzor letacku ktery muzes vytiskout a rozdavat pripadne se jinak zapojit. |
, 21.02.2011 19:46:48
Vandráci, co si zajdou čistě jenom na Spartu, budou fandit právě jenom těch úvodních 5 minut ... nic ve zlém, ale jsem zvědav na tu komedii... čepky a vlajky budou vypadat určitě dobře, zvlášť vlajky snad i do budoucna. Já tam stejně ale nebudu toto totiž není žádná efektivní forma protestu, výsledný efekt navenek bude akorát vypadat jako kdyby byla euforie (vlajky, čepky..) - shodou náhod, stejně jako když se hrálo ve Vítkovicích  |
, 21.02.2011 19:47:35
A co bude s chacharama z CH1? |
, 21.02.2011 19:48:00
Solit4ry: Já se tam klidně postavím  A budu se i těšit  |
, 21.02.2011 19:49:54
jak tu nekdo napsal stat u vchodu a bud jim dat nak na vedomi nebo letaky, ktere ovsem by musely byt zhotoveny na rychlo teda |
, 21.02.2011 19:52:41
chtělo by to nálepky " KAJNAR JE LHÁŘ!!!" a lepit je všude po městě!  |
, 21.02.2011 19:52:57
Kurva hoši a co když dáme v 2 minutě branku  Budeme i tak držet hubu??? Asi jo,to by bylo úplně efektní,ale to by všichni nevydrželi  |
, 21.02.2011 19:56:55
ros Pošli mi vzor na foldyna.tom17@seznam.cz Jinak nwm jestli se můžu jinak zapojit protože nwm v kolik hodin se dostanu na Bazaly, musím ze školy (Orlová) do Havířova a pak do Ostravy... |
, 21.02.2011 20:02:34
chtelo by to rozlepit do salin a autobusu v mhd |
, 21.02.2011 20:03:18
Pokud je vám 50 za vlaječku málo, tak klidně dejte více:-). Jak je psáno vlaječky jsou dotovány a peníze se určitě neztratí. |
, 21.02.2011 20:04:35
Dobrý nápad pánové.
Jedině v jednotě je síla
A co tak tričko "Stydím se za svého primátora" |
, 21.02.2011 20:04:38
No 50,- je směšná cena, to by si měl každý uvědomit a podle toho do čapky přihodit nějakou pětku navíc, pokud může. |
, 21.02.2011 20:05:35
Další kroky jak radním ukážeme, že jsme nezapomněli, budou následovat...to jest co? |
, 21.02.2011 20:07:37
Přesně,souhlasím se Solit4ry a Ondrou,můžeme dát více a na dlší zápasy to bude jenom lepší a lepší    |
, 21.02.2011 20:08:30
krásné!!! 
a čapky+vlaječky téžž   |
, 21.02.2011 20:08:56
axapetr Přímo xD A zezadu bych napsal, my se té oranžové nezbavíme... Nebo něco v tomhle smyslu Nejdřív dresy, teď Kajnar  |
, 21.02.2011 20:14:00
chcu slyšet ty komentátory co budou na to říkat, když budem potichu...    |
, 21.02.2011 20:36:57
S tím trikem "Stydím se za svého primátora" to je dobrý nápad, teď to jen zrealizovat  |
, 21.02.2011 20:41:59
udělal jsem na facebooku akci: FCB Tichem proti radnici
tak se hlašte a sdílejte. Tak to i někteří vandroši zaregistrujou... |
, 21.02.2011 21:00:06
Myslím,že ne všichni čtou tyto webovky tak o té akci nebudou vedet..Tak bych to možná udělal tak,že by někdo z megafonem chodil pod ochozem před začátkem zápasu a řekl jim to...jak to bylo jednu dobu v mistrovské sezoně..ale to jen muj nápad :-) |
, 21.02.2011 21:09:26
také sem na své skupině na FB rozeslal vzkazy všem členům s odkazem na tuto stránku......  BP!!! TOHLE MUSÍ VYJÍT!!!!! |
, 21.02.2011 21:14:34
Je treba aby se nejací lidi z kotle rozlezli po stadionu mezi lidi a uklidnili ty wandraky keri budou chtit fandit. Aby byla jednota pak to rozjedem,ve velkem. Treba je lisknout po hube jak to budou naschval kazit. Bo i taci se najdou,nasere se tam spousta namrdanych wandraku.     |
, 21.02.2011 21:17:01
Jo a klidně bych se přidal k tomu roznášení letáků, stačí jen poslat předlohu  |
, 21.02.2011 21:22:52
Kdo má zájem o předlohu letáku, napište "ROS"ovi PM. Určitě bude rád, že vás dohazuju ... |
, 21.02.2011 21:44:23
Čekal jsem něco razantnějšího .. Ale přes týden se toho moc udělat nedá .. Těším se na další kroky  |
, 21.02.2011 21:55:06
baki : Sdílím tvé sympatie k vandrákům .. Ale ty taky vypadáš jako 15 letý emař .. To tvé "w" ve slově "vandráci" je tomu celkem důkazem .. Takzhle nikdo dospělý nepíše .. Ty ses taky k chacharům přidal minulou sezónu když o něco šlo, že? |
, 21.02.2011 21:56:27
Takhle * (překlep) |
, 21.02.2011 21:59:47
Formu prostestu respektuju, budu prvních 5 minut ticho. Jinak čepku mam doma beru sebou, vlajku kupuju. ALE čekal sem něco MNOHEM razantnějšiho.. Největší škoda je několikrát zmiňovaného pochodu, který by byl před takovým zápasem velice efektivní. Říkáte že je to teprv začátek, ale tímhle zápasem sme asi propásli nejlepši moment! Uplně se zapomnělo na lidi mimo stadion! Do pondělí je dost času zorganizovat něco navíc.. |
, 21.02.2011 22:00:44
Sakra lidi rozjeďte tu konverzaci .. Ráno jdu na ranní (škola ) ale nechce se mi spát .. |
, 21.02.2011 22:10:29
Rodney, baki neni zady vandrak, klidne ti ukeze i listek ze zapasu se spartou z minuleho roku ;D |
, 21.02.2011 22:16:58
K pochodu: opravdu si myslíte že je reálné zorganizovat něco za týden navíc ve všední den? Hodně lidí je v práci nebo ve škole a tak dorazí akorát na zápas, navíc když akci nejde udělat pořádná reklama. Opět jak je psáno není to zdaleka jediná akce. Vyčkejte, uvidíte. |
, 21.02.2011 22:21:14
pěkně blbí protest, spíš by se měla zazpívat hymna, zafandit pár pokřiků a do deseti minut opustit všichni stadion |
, 21.02.2011 22:23:03
Maara : To teda není nic extra, tam byl právě každej vandrák z Ovy .. Ať ukáže lístek ještě ze začátku sezóny kdy jsme 3 zápasy hráli na Vítkovicích  |
, 21.02.2011 22:39:08
Micki : Tím, že bychom opustili stadion, by se vůbec nic nevyřešilo, akorát bychom nahráli radnici do karet. |
, 21.02.2011 22:40:45
Vlajka je LUXUS a na začátek a na to, že nebyl čas to je ve velké pohodě !!! Už se nemůžu dočkat, až skonči těch deset minut !!!! Bude PEKLOOO !!!!  |
, 21.02.2011 22:44:26
chci poděkovat ultras za činnost...ať se jedná o formy protestu, činnost v produkci = vlaječky, čapky.. jsem rád, že máme takové schonpé lidi, že se vymýšlí nové a nové věci a vůbec ..zkrátka díky Vám, že to nemáte u prdele. Za těmi akcemi je spousta času prác atd. Není snadné vymyslet něco, co se líbí všem a co je vhodné (vzhledem k termínu utkání). Vy, jež píšete, že se úplně zapomnělo na lidi mimo stadión, tak vám poradím..příjďte NA stadión. Venku jste hovno platní..
myslí, že vzhledem k počtům acab a zavřené CH1 můžeme v pondělí čekat celkem solidní válku
Jsem rád, že patřím mezi chachary |
, 21.02.2011 22:59:58
Přijde mi to směšné...když už být na stadioně, tak nefandit vůbec a vyprázdnit kotel, ať vidí co je čeká ve Vítkovicích... |
, 21.02.2011 23:17:41
Souhlas s Bendrem. Jinak 5-ti minutám ticha snad nejde ani říkat protest... |
, 21.02.2011 23:19:23
Bender: naprosty souhlas, chce to něco viditelneho, nějak formu nátlaku - nenásilného! Vyprázdnit kotel je vyborny napad, tady toho si nikdo ani nevšimne.. |
, 21.02.2011 23:28:13
A kdo ji všimne vyklizeného kotle? Pár lidí a těm kteří se to hodí to opět označí za akci pár radikálů... Když už chcete něco vyklízet, tak celé ochozy jinak to nemá smysl a na Spartu je taková akce dost nereálná... |
, 21.02.2011 23:29:28
Rodney, to byla ironie, jasně, že tam byl každý kokot.. |
, 21.02.2011 23:37:45
vykliďme kotel! tomu řikam protest.. |
, 21.02.2011 23:39:10
Harty FCB : Čím bychom jim nahráli, to že by měli 18 tisíc volných sedaček by jim nahrálo? Tím že se nebude fandit 10 minut jim nic neudělá, když na těch zápasech nebude vůbec nikdo ale budeme venku srát fízly, tak si rozmyslí, jestli nebude lepší nám hrát do karet a pokusit se nás na ten stadion dostat... Podívej se na protest legie varšava, bojovali 3 roky, ale vyhráli...
http://www.youtube.com/watch?v=QcKIm6...cKIm6GEFsc
Tohle jsme měli udělat už na podzim, ale to by nesměli být vedoucí ultras moc měcí  |
, 21.02.2011 23:45:54
hmm to hledim, protest legie dobry jak cyp. My bysme se museli spokojit s vyklizenim kotle, ale i tak |
, 21.02.2011 23:48:20
Právě jsem se dodíval na ČT1 - Na stopě - téma Hooligans. Po pocitu naprosté bezradnosti a žalu nad demencí vládnoucí fotbalové garnitury a médií,cítím naději. Tady jsem objevil balzám na duši. Balzám je tato akce, díky za ní. A nemějte strach, že na Skách bude neinformovanost a zpěv... o to se už postaráme my vandráci, kteří chodíme raději na stadión než mimo něj. Je na čase zapomenout na to, co nás rozděluje a zaměřit se na to, co máme společné. Stydím se za svého primátora. King Baník! |
, 22.02.2011 00:05:51
V této situaci nemá význam vyklízet kotel, nebo se vůbec dělit na kotel a nekotel. Síla je jenom v jednotě všech, nebo alespoň většiny. BP. |
, 22.02.2011 00:47:57
Obecně je to dobré řešení (to ticho by mohlo být delší), ale vem si tu zatrpklost. Já taky na podzim nechodil na stadion, a tak doufám, že další krok proti radnici a podmínkám pro nás bude razantnější. Přecijen je smutné bojovat proti jednomu zlu a "zapomenout" na něj, když se objeví zlo další. Každopádně teď podpořím a stejně tak by se, pokud možno, měl hryznout každý. |
, 22.02.2011 06:07:27
Lidi je jasně řečeno že to je jen první pokus o to aby se všichni spojili. Já si myslím že je to hodně dobře myšleno. |
, 22.02.2011 07:42:04
Jsem jednoznačně pro a nyní to musíme šířit mezi fans, co nečtou facebook a tady tento web!!! |
, 22.02.2011 07:46:55
Ondra: a co takhle bránit vstupy vlastními těly? |
, 22.02.2011 08:52:28
chci se jen zeptat, jestli je nějak domluveno s vedením, resp.s někým, že vlajky budou "vpuštěny" na stadion. Předpokládám, že vlajky budou na tyčkách, protože kdyby nebyly, tak jsou asi k ničemu, když s nimi nelze bez tyčky mávat...no a když je to rizikový zápas... |
, 22.02.2011 09:36:11
richifcb: Ano vlajky jsou komplet s tyčkama. |
, 22.02.2011 09:44:35
V kolik začíná prodej vlajek!?! |
, 22.02.2011 09:58:03
No utíkáme jako vždy v pondělí dříve z práce aby jsme ten výkop stihli. Je smutné, že se asi ke koupi vlajky nedostanu, snad bude i v dalších zápasech ke koupi nebo alespoň tady na eshopu.
No doufám, že ti naši nedají v první pětiminutovce gool. |
, 22.02.2011 09:58:31
ros: no to mi došlo, že s tyčkama, ale security u vchodu nebudou dělat problémy? A ještě jeden dotaz, je možno si ji koupit tento týden někde? Třeba v Baru-abi? Díky za info. |
, 22.02.2011 10:16:07
Taky se přidávám k dotazu , jestli securitka nebude zabavovat ty tyčky ? To by pak ztrácelo smysl... |
, 22.02.2011 10:20:03
Ne nebude zabavovat, vlajky jsou k dispozici na stadione, a tim padem odpovidam na dotaz čislo dvě, prodavát se začnou při otevření stadionu. |
, 22.02.2011 10:25:42
ros: stadion se otevírá v 16h. to je hodinu a půl...když ji mermomocí chci a přijedu jako obvykle 20 min.před zápasem, tak asi už nebudou. Proto ten dotaz ohledně dřívější možnosti koupě. |
, 22.02.2011 10:29:11
Jsem rád, že se v dostatečném předstihu oznámil způsob protestu a snad se zapojí vsichni... Jinak capku uz mam z lonska a vlajku urcite kupuju  |
, 22.02.2011 10:37:27
Ne je to akce na tenhle zapas, pokud nemas moznost prijit drive rekni kamaradovi(ce) vic v tomhle nepomuzu. |
, 22.02.2011 10:59:41
to ros: Chci se zeptat, když je ta vlajka akce na jeden zápas, příští zápas už mi asi ale u vstupu na stadion tyčku od vlajky zabaví co? Jinak akci tleskám PS: kolik těch vlajek je ?  |
, 22.02.2011 11:11:17
1 000 |
, 22.02.2011 11:36:37
Text k protestni akci "Tady bude, kurva, TICHO!!!" na webu iDnes. Nenechte se zviklat nadpisem a dočtěte do konce. Pokud dole kliknete na odkaz "Tento članek se mi libi", pak by měl vydržet na titulní strance iDnes cely tyden. http://vetvicka.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=178460&bk=14514 |
, 22.02.2011 12:12:38
Chce to rovnou založit politickou stranu nebo hnutí, které bude mít v programu stavbu nového stadionu ve Svinově, protože jinak nám prasátka u korýtek na radnici před volbama zase naslibují, že novy stadion bude.
Pokud nebudou mít strach o koryta, tak nový stadion stejně nebude. Nevím kolik podpisu a lidí na založení stany nebo hnutí je třeba, ale víc než bude v pondělí na bazalech to určitě nebude.
Akorát bude ještě třeba vybrat zastupitele do strany, protože pak budeme pro zastupitelé pořád jen kašpárci co se jim před volbama něco slíbí a boužel jak je u nás zvykem po volbách neplní. |
, 22.02.2011 12:28:52
Guderian souhlas vyklidit kotel 5 minut bez fandeni co to je za protest ?? |
, 22.02.2011 12:34:27
satan to není špatný nápad a v komunálu jde prorazit v pohodě se podívej na malé vesnice nebo městečka normálové na to serou a rodiní příslušníci + kamarádi a ti co z toho pak něco budou mít + pár co naletěli tu stranu zvolí
Založit stranu a hnutí mohou nejméně tři občané starší 18 let (přípravný výbor).
Písemný návrh na registraci strany a hnutí se podává poštou nebo osobně v podatelně Ministerstva vnitra
Petici alespoň jednoho tisíce občanů, kteří požadují, aby strana nebo hnutí vznikly. Každý uvede své jméno a příjmení, rodné číslo (rozdíl oproti petici dle petičního zákona!), bydliště a podpis.
# Stanovy politické strany nebo politického hnutí ve dvou vyhotoveních.
Stanovy musí obsahovat:
* Název a zkratku strany nebo hnutí.
* Adresu sídla (sídlo musí být v ČR).
* Programové cíle (vysvětlení).
* Přehled práv a povinností členů.
* Ustanovení o vnitřní organizační struktuře strany či hnutí.
* Přehled orgánů strany.
* Přehled o tom, zda a v jakém rozsahu mohou jednotlivé orgány činit právní úkony jménem strany a hnutí a v jakém rozsahu toto mohou dělat jiní členové či pracovníci.
* Zásady hospodaření strany.
* Způsob stanovení členských příspěvků, pokud chcete, aby se v zakládané straně příspěvky platily. (Výška členských příspěvků nesmí přesáhnout 50 000 Kč za rok na jednoho člena.)
* Popis, jak bude naloženo s majetkem strany, pokud bude strana či hnutí zrušeno a pokud tento majetek nepřipadne státu.
ale pozor ti pánové co ted sedí na ostravské radnici (modrý pták a oranžová kajnarova (_y_) ) mají určitě kamarády na tomto ministerstvu takže jako radikálové by se to nepodařilo muselo by se to udělat jinak tajněji a pak se ukázat pokud baníkovců je jak to někdo psal 600000(volit mohou jen ti ostravští) bylo by to masox + hodně lidi co nevolí je jedno koho zvolíš v komunálu tak tam nejdou by se přidalo a dalo by se ovládnout radnici no ta síla tu je jen se dohodnout a zorganizovat to + čekat jak se ti sedláci kuplíři tuneláři k tomu postaví
jinak bych mohl dělat pokaldníka k penězům má kladný vztah  |
, 22.02.2011 12:37:54
Petr Kajnar, Ing. ČSSD 27696 hlasů
Lumír Palyza, Ing. ČSSD 26185 hlasů
 |
, 22.02.2011 12:57:29
wikingos: no když ten pokladník je již obsazený, tak já bych chtěl dělat 1 místopředsedu. Rejstřík trestů mám čistý...
Strana by se mohla jmenovat: Nové Bazaly. |
, 22.02.2011 13:03:15
Těmi pěti minutami jim tak ublížíte. Nikdo z těch zainteresovaných cipů si toho ani nevšimne a když už jo, tak přejdou s úměvem na rtech..  |
, 22.02.2011 13:03:41
*to přejdou |
, 22.02.2011 13:18:13
Postrádám smysl této ,,akce´´. |
, 22.02.2011 13:19:29
A tenisáky se budou rozdávat kde? |
, 22.02.2011 13:23:05
Ty vlajky budou super !  |
, 22.02.2011 13:36:27
RJZ: proč myslíš? Bude to v tv, redaktoři u mikrofonu si taky možná přisadí, dle mne to je dobře načasované. |
, 22.02.2011 13:37:43
zidane: no kde, u vchodů  |
, 22.02.2011 13:38:34
Tato forma "protestu" mi příjde více méně směšná, pokud se ale jedná o nějakou zkoušku jednoty, budiž...pak by ale asi bylo dobré (pro takové jako já - zastánce razantnějšího, viditelnějšího protestu..) oznámit, jaké další kroky se chystají, pokud se tato "zkouška jednoty" povede..jestli budou další kroky protesty typu, že příští zápas se nebude fandit prvních deset minut, další kolo patnáct atd. tak se obávám, že pod touhle formou protestu se spousta lidí nepodepíše, pokud se ale odvážít(m)e a odhodlát(m)e k protestům viz.např. Legia, myslím, že na stadion dojdou i osoby, které na něj z jakýchkoliv důvodů od začátku sezony nechodili, protože si zřejmě snad už všichni uvědomujeme, že tady už opravdu končí legrace, a pokud se něco neprovede dříve než bude opravdu pozdě, skončíme s brekem jako klokani, ne-li hůře..je na čase začít něco dělat, když ne teď tak už nemusíme nikdy, protože už nebude co řešit, víme to všichni, "normálové", "chuligáni", i "ultras".. |
, 22.02.2011 13:51:13
richifcb: Protože předpokládám že přijdou lidi na Spartu, ne na Baník, těm je uplně jedno jestli se příště přijdou podívat na Spartu do Vítkovic nebo na Bazaly. Smysl této akce by byl v tom kdyby se spojil CH1 a kotel. Dokud bude Petera majitelem tak se to asi nestane.
Jen k těm vlajkám, super nápad, parádní vlajky, akorát proč je neprodávat na zápase např. doma s Příbramí? Se Spartou jen aby to dalo pěkný efekt na fotkách? Koupí si to lidi kteří s Baníkem nic moc společného nemají. Nebo jde o taktický tah Ultras nalákat co nejvíce lidí a je jim jedno odkud, ale hlavně ať jsou 5 minut zticha? |
, 22.02.2011 14:25:50
Od kolika hodin budete stát před vchodama a prodávat vlajky a čepice? Už vidím, že na mě nezbyde a vykoupí to vandráci, co nejezdí na výjezdy atd.  Čepicu mám, ale chce ji kámoš, vlajku beru všemi deseti, je super!!! KING BANÍK!!! |
, 22.02.2011 15:30:10
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1100492707-na-stope/411236100132008/ jen tak trochu mimo..... conici propujcili svuj song tady tenhle traparne??  |
, 22.02.2011 16:26:33
Kajnar a spol. se snaží vytvořit dojem, že stadion i vše ostatní sere jen několik set radikálů. Pokud vyklidíme kotel nebo nás bude třeba i tisíc stát před bránama, zkrátka pokud zvolíme "radikálnější" řešení s menší účastí, můžeme rovnou napsat "KAJNAR MÁ PRAVDU!". A pokud si někdo myslí, že je při tomto zápase reálné zařídit prázdný stadion nebo hromadný odchod z Bazalů, tak je úplně mimo realitu... |
, 22.02.2011 17:20:03
Ta vlajka je super   |
, 22.02.2011 17:20:08
pridam se, ale byl bych pro aby sme byli ticho vice jak 5 minut. at dame gol nebo ne, klidne 15-20 minut |
, 22.02.2011 17:49:17
Ti co tady připomínají legii, tak si prvně zjistěte o co tam šlo. To byl boj s majitelem. Teď je to "boj" proti prolhané radnici, takže je asi zbytečné škodit nějak výrazně klubu, hráčům, za to že není nový stadion. |
, 22.02.2011 18:14:18
já si myslím že jde zatim o dobrý krok,ted je třeba vyskoušet jestli dokažem drzet pri sobe a jak umíme byt jednotni potom co nas rozdelila KF. Tento zapas to ukaze,podle toho se pak muzou konat dalsi kroky. |
, 22.02.2011 18:14:53
5ti minut si nikdo nevšimne  |
, 22.02.2011 18:56:34
Tak už to neřešte. Jak je napsané , tak je to zkouška JEDNOTY. Tak spíš bych počkl na ty další formy protesty a ty až taky komentoval. |
, 22.02.2011 19:15:23
co takhle misto prvniho poločasu udělat pochod před radnici tam zaprotestovat a na druhy poločas se vratit na bazaly a tam pak udělat tu pravou atmosferu ktera by pomohla porazit ty kokoty pražske!!!MUJ NAZOR |
, 22.02.2011 19:46:57
hubi: no to je dost blbý nápad. Za prvé: nikoho k tomu prakticky nedonutíš a za druhé: na radnici v tu dobu nikdo nebude. Proč tady zase furt někdo vymýšlí něco jiného? Ještě není pondělí a zkouška jednoty už má trhliny. Jednou se navrhlo tohle, tak to kurva už neřešte a hlavně přijďte na Bazaly v pondělí. |
, 22.02.2011 20:37:00
Ty čepice a vlajka budou v vztupu do kotle či u vztupu na ochozy ta zkouška jednoty bude dobrá a pak něco většího  |
, 22.02.2011 20:39:33
takže si to zrekapitulujem : u vchodu budou pravděpodobně rozlezlí ultras a budou rozdávat lístečky s upozorněním. poté se nebude zpívat hymna ani nic jiného, místo toho budou všichni do jednoho držet huby. Ti co toto nechcete respektovat a myslíte si že si tam budete řvát jak se vám zlíbí, vězte, že od někoho dostanete pěstí. JEDNOTA JE JEDNOTA a těm, kterým se to nelíbí, tak na Bazaly radši ani nechoďte!  |
, 22.02.2011 20:49:43
a u jakého vchodu budou ty čepice a vlajky prosím |
, 22.02.2011 21:08:21
Vlajka je pecka! S protestem souhlasím, 5 minut uteče ale jako voda, podle mě minimálně 10minut, né-li 15minut.
Jen technická, kolik je vlajek? Konečně bude mít každý kdo chce svou a nebudou se krást kotelnické. |
, 22.02.2011 21:09:15
Neserte mě, vlezu, kouknu a vidím, ne?! Je to tu jak dotazník z Brávíčka. U vlezu na tribunu to asi nebude, tak co myslíte? Že by v prostoru hodin jako vždy? Přijďte včas, více není potřeba. |
, 22.02.2011 21:10:37
paax: "... proto věříme, že se po připravené tisícovce vlajek zapráší." |
, 22.02.2011 21:47:38
VLAJKY I ČEPICE BUDOU K DISPOZICI U KAŽDÉ BRÁNY STADIONU (raději upřesním, že mimo sektoru hostů) - projdeš na stadion a tyto věci uvidíš před sebou. Čepic i vlajek je tisíc, protože na více jednoduše nebylo. Zdražovat jsme i za cenu ztráty nechtěli, záměrem je, aby je mělo co nejvíce lidí, pokud chcete přispět něčím navíc, možnost tu vždy je.
Na stejném místě se budou rozdávat také letáky k akci TICHEM PROTI RADNICI!!!.
Tyčky na vlajky - nebylo to jednoduché, ale našla se akceptovatelná varianta. |
, 22.02.2011 22:37:57
Kyby: o nějaké vetši akci na Spartu bez delší přípravy asi nemůže být řeč, spíše jde o to, co bude pokud se "zkouška jednoty" podaří..
Kurri: a proč by forma protestu alá legia nemohla fungovat i v tomto připadě? Na tom,že za vzniklou situaci může i Petera se zřejmě neshodnem,přesto vyvynout tlak i na něj,ať má větší zájem tlačit na radnici dle mě není úplně zcestné..Myslím si,že to,že se nebude fandit zase až tak pánům na radnici vadit nebude,jako to když na ně začne vyvýjet tlak Petera,protože bude mít na stadionu každé kolo (polo)prázdno..budeme tak dlouho chtít "zbytečně neškodit týmu",až se dostaneme do takové situace,že už v podstatě nebude komu "škodit".. |
, 22.02.2011 22:43:33
CNL: škoda, že mimo sektor hostí, tam by měly určitě velký úspěch :-) |
, 22.02.2011 22:52:57
Hammass máš pravdu, pořád se ohlížíte na tým a na klub, ti hrajou prd at se fandí nebo ne, jim to stejně hovno pomůže. Už si konečně uvědomte že tady jde o nás, fans Baníku a musíme bojovat o svoje místo jak s Peterou, tak s radnicí. A že to nemá nic společného s Legií? Vždyt sme podzim taky bojovali proti vedení, proti cenám lístkům, proti kartam blbečků. Na to ste zapomněli? To je pro mně daleko závažnější problem než to, jestli budu chodit na superhyper moderní prokamerovaný a ve finále i předražený svinov, nebo Vítkovice... |
, 22.02.2011 23:21:51
to už tu nikomu nevadí že se lístky na domací utkání prodávají na jméno a v den zápasu si lístek ani nemůžu koupit na Bazalech. To už se protestuje jenom kvůli Vítkovicím a lístky na jméno už se akceptovali? |
, 23.02.2011 07:00:04
kuku1989 : To se řeší stále, ale tobě by vadily lístky na jméno, když je vedle toho stěhování do Vítkovic? |
, 23.02.2011 10:33:39
http://pyszko.blog.idnes.cz/c/178771/...Banik.html |
, 23.02.2011 10:52:17
Zdravim vsechny fans baniku.Chtel bych se zeptat,jsem z plzne a nedaly me v praci dovolenou abych mohl prijet na banicek se spartou.Moc bych chtel ale ziskat cepici a vlajku.Muzete me nekdo poradit jak a co proto muzu udelat abych to ziskal?  |
, 23.02.2011 11:09:14
http://fcb.cz/marketing/aktuality/fan...uskum.html
o protestu ani slovo ehm :] |
, 23.02.2011 11:11:19
No hromadný odchod si myslím že není mimo realitu....rozdělit se po celém stadioně po skupinkách a pak jenom burcovat a myslím že kdyby odešla dvě třetiny stadionu je reálné a mělo by to efekt....jenom se bojím že by nás ze stadionu stejně nikdo nepustil a následoval by bordel, ACAB bude čakat na sebemenší záminku.....nefandit pět minut(z toho půlka bude stejně řvát pičoviny) toho si nikdo ani nevšimne.....můj názor je že je to zhovna do sračky :-) ale popravdě řešení nemám, zdá se mě to jako začarovaný kruh....jediné co by na město zabralo by byl nějaký protest před radnicí jinak to že někdo stojí před stadionem nebo je uvnitř a nefandí je jim úplně jedno  |
, 23.02.2011 12:21:09
Ludvík Kastrol a František Kurýr, to mě vždy pobaví |
, 23.02.2011 12:41:18
Ten jednotici prvek tedy je, ze si vsichni koupi dopredu listek na jmeno? |
, 23.02.2011 13:14:13
Klapacius: ti, kteří chodili na stadion na podzim, si je asi koupí, ti kteří nechodili možná zvažují, kde je nás více potřeba.
Pueblo: můžu za to já. |
, 23.02.2011 13:16:34
CNL: aha ja myslel ze ten clanek je jejich vlastni iniciativa ale pokrytecky si vykousli jen to "vhodne"..ok |
, 23.02.2011 14:41:20
pro mě je to velmi málo,takového protestu si nikdo ani nevšimne. Jsem rpo intezivnější protesty !!Je málo i čepek a vlajek. |
, 23.02.2011 15:02:57
Nechápu, proč tady řešíte, jestli tahle akce má smysl nebo ne!! Neumíte snad číst?? Jde jenom o to, jestli jsou všichni Chachaři schopni držet opět za jeden provaz. Takže, když se asi ukáže v pondělí, že to má každý v paži a každý si bude protestovat po svojem, tak to je jasný signál, že nemá vůbec cenu organizovat nějaké výraznější kroky, které nutně vyžadují JEDNOTU!! |
, 23.02.2011 17:19:15
"Jde jenom o to, jestli jsou všichni Chachaři schopni držet opět za jeden provaz."
To je hezké, ale k tomu mi nějak chybí vyjádření CH1, že se bojkot ruší. |
, 23.02.2011 18:45:40
Ještě bych chtěl položit pár otázek..
1) Proč se stále řeší CH1 a bojkoty, když jsou lístky slevněny tak, že jde koupit do kotle za 90kč což je podle mě přijatelná cena. Já myslel, že to bylo hlavně kvůli toho, že KF měla o polovinu levnější lístky a normálně vyšli draho na náš region. Ovšem teď mi přijde, že někteří naprosto zapoměli proti čemu protestují.
2) Proč vznikla událost, že se půjde před zápasem na CH1 ? Moc nechápu co od toho čekáte. Rvačku s cajtama ??? Nebo jste tak hloupí a myslíte si že vás bezproblému pustí nad sektor sparťanů ? aby jste jim tam mohli hodit pár světlic tak jako Plzeňákům ??? |
, 23.02.2011 18:55:34
Jinak už teď je jasné že nedržíme při sobě, protože Havířov a Karviná na stadion nejdou... Takže už teď můžeme říct, že se akce nepovedla... |
, 23.02.2011 19:11:55
TommyFCB: To máš pravdu. Já jsem nechodil právě kvůli nestejné ceně vstupenek. Nynější ceny mě docela hlodají  |
, 23.02.2011 19:25:39
taky sem četl že karviná s havířovem to bojkotují.jestli se nedokažem ani takhle sjednotit tak pak nejake vetší protesty nemaji ani smysl |
, 23.02.2011 19:31:48
a co kdyby se udělal před zápasem pochod od radnice , kde by se chvilku protestovalo a pak slo na stadion a tam bysme 20 minut byli zticha. Tím bysme nikoho nenasrali (konkretně kainara) ale zaroven bysme dali dost najevo co chcem ale furt lepsi tech 5 minut nez aby se to rozdelilo, (karvina doma, havirov pred stadionem, marianske pred radnici - to by bylo na hovno)   |
, 23.02.2011 19:41:30
chtel bych se zeptat kdy zase bude možnost koupit u vstupu konfety celkem by se to hodilo |
, 23.02.2011 19:41:41
je to v pondelí a vetsina lidi stiha jen tak tak zapas.takze nevim jestli je reálne aby se zucastnilo aspon tolik lidi jako minule,navic na radnici asi nikdo nebude
.Co se tyče toho na stadione asi by bylo lepsi aspon tech 20 minut ale uvidime nekteří : možná nevydrží ani těch 5 bez fandení. |
, 23.02.2011 19:44:35
Sjednocené už to nikdy nebude, max ve Vítkách kde budem snad fandit všichni před branami stadionu. Jinak ne, bohužel... |
, 23.02.2011 19:46:22
no tak i kdyby , pěti minut si nikdo nevšimne, tech 20 je lepsi  |
, 23.02.2011 19:49:51
no to je jedno hlavne me potesila vlajka a čapka horsi je to s tim rozdělením.
kdyz nebudem jednotni tak zadny protest nikdy nesplni svuj učel |
, 23.02.2011 19:57:15
Jej tu nejde přeci o žádných 5 minut, jde o to jestli dokážeme že jsme jednotní, to je jediné. Postupně přijdou razantnější protesty, toto je jen taková zkouška... |
, 23.02.2011 19:59:39
Bojkot na CH1 není jen kvůli cenám vstupenek, je tam více aspektů na které zatím Petera nepřistoupil. |
, 23.02.2011 20:01:50
Bender: např jake? ceny vstupenek byli pro nektere hlavni. |
, 23.02.2011 20:03:11
říkáte 10, 15, 20 minut. klidně. já to vydržím. vy co tohle toto píšete, zřejmě taky vydržíte. ale musíte myslet taky na ostatní, přece sami nevěříte, že tak dlouho ti lidi vydrží. 5 minut se mi zdá přijatelné a plně toto podporuji.
co se týče CH1: zdá se mi, že tam chodíte jen proto, že to je zdarma. pokud fandíte - na stadioně vás stejně nejde slyšet. hráče tímto vůbec nepodporujete. to že tam máte pyro.... na stadioně to máme taky, je pravda že ne každý zápas ale stejně se něco najde....  |
, 23.02.2011 20:04:16
Bender: Co já vím bojkot byl kvůli toho že vznikla KF, která měla normální ceny a zbytek kdo ji nechtěl měl smůlu a musel platit přehnané částky. To byl hlavní důvod, že nebylo na výběr. Nyní se bez Karty dostanu za 90 kč na stadion, takže pokud ji nechcu nemám ji, pokud ano mám ji... Jaký jiný důvod byl ??? |
, 23.02.2011 20:09:07
navic jestli bazaly uz za rok a pul nebudou tak se tam uz mozna ti z ch1 nepodivaji pokud ten bojkot nezrusi. |
, 23.02.2011 20:16:18
pokud vím tak tam ješte myslim o to ze ten kdo není z ostravy a nema kf tak se na zapas třeba nedostane,dále potom listky na jměno atd |
, 23.02.2011 20:18:01
Bender - jinak několik lidí mi říkalo že tam chodí jen kvůli toho aby se "zabavili" s cajtama a že to je pro ně jediný důvod...Tak samo co čekat od toho že tam jdete před zápasem, v dobu kdy budou přícházet sparťani do sektoru ? Jo může to být solidní rvačka proti acabům z obou stran, ale nic víc... |
, 23.02.2011 20:26:04
Důvody jsou i takové aby klub odmítal distribuci lístků na výjezdy v Ostravě, přijde nám to jako diskriminace, když si svobodný občan v demokratické zemi nemůže koupit lístek až na stadionu. Dále aby se Petera pokusil zajistit aby nebyly na Bazalech lístky na jméno jak pro nás, tak pro fanoušky hostů, je jasné, že ve většine případu o tom rozhoduje PČR, ale chtělo by to vidět aspoň snahu z jeho strany a aby na příští sezonu šla koupit permice bez potřeby KF, samozřejmě za vyšší cenu, ale aby byla ta možnost, toť je asi vše z našich požadavků. |
, 23.02.2011 20:37:03
Bender - jo tak teď je třeba si rozmyslet který druh protestu si vybrat, buď to že pujdu na CH1 a budu protestovat proti tomu co píšeš s čímž souhlasím (hl. s permicema, se zbytkem to dle mě asi nepůjde udělat) a nebo proti tomu aby jsme se stěhovali z Bazalů. S tím, že pokud budem hrát v těch vítkách tak mi nějaké permice můžou být u prdele... |
, 24.02.2011 00:02:11
Jenom něco k vlajkám.Nechápu jejich cenu,kterou navíc jak píšeš,dotujete ze svého.Každý správný fanda ví,že peníze z těchto akcí jdou do čapky na choreo a podobné akce.Takhle vlajky skončí u vandráků,kteří jdou jenom na sraltu a ještě se budou plácet po ramenou jaký mají krásný suvenýr za babku,který jim stejně bude v lepším případě viset na stěně,v horším případě ležet někde v šuplíku.Myslím,že cena za tu krásu by mohla být 100-150Kč a to je ještě ta spodní hranice.BP  |
, 24.02.2011 00:15:28
TommyFCB: samozřejmě stěhování z Bazalů je nepřípustné, každý jsme tam prožili kus života a protesty proti stěhování jsou na místě, sice nám to "asi" v ničem nepomůže, ale radnice musí vidět, že nám to není lhostejné, takže na místě jsou protesty proti již výše zmíněným věcem i proti stěhování. Já se kvůli zákazu na stadiony už na Bazaly bohužel nepodívám a do Vítkovic chodit nebudu, stejně jako spousta dalších, až pak si možná pánové z města a z vedení uvědomí jakou chybu udělali když jim bude chodit na zápas 3000 diváků. |
, 24.02.2011 02:05:49
Bender: Já se bohužel obávám, že stěhování do Vítkovic prospěje jejich věci více, než si kdo myslí. Ultrafani zůstanou doma a jejich místo zastoupí ke změnám liberální omladina. Nevěřím tomu, že ve Vítkovicích bude ticho. Podle mě prostě není tolik lidí, kteří lpí na principech, tradici a historii. To se možná dozvíme v následujících týdnech. |
, 24.02.2011 05:48:33
Tohoto prostestu by se měli učastnit lidi jak na stadioně tak mimo něj (CH1). Chachaři jednotně.. |
, 24.02.2011 09:01:56
Čus baby a synci, určitě budu za svůj názor kamenován, ale v protestu na CH1 už od počátku nevidím žádný přínos a osobně jsem proti němu. Je prostě nereálné, aby tato forma protestu přinesla nějaký užitek, ba naopak, je akorát kontraproduktivní, Baník je teď akorát negativně propíraný ( v souvislosti se zápasem s plzní ) v bulvárních médiích, na které reagují obyčejní obyvatelé Ostravy slovy: "Co by těm chuligánům měli stavět nový stadion, vždyť potřebujeme čističku odpadních vod, vědeckou knihovnu atd...!" a tím vytváří tlak na radnici, která se pak opravdu vysere na stavbu nového stadionu a nějak to obkecá a pak se bude spoléhat na nejednotu Baníkovců.
Zpátky k protestu na CH1. Nikomu neberu jeho názory a postoje, spíše naopak si vážím lidí, kteří si stojí za svým, ale celý protest vedl jen k tomu, že jsme se MY CHACHAŘI, rozdělili na MY a ONI a jedni říkají, že ti druzí jsou čuráci, bo lezou Peterovi do prdele a druzí jsou kokoti, bo dělají bordel na CH1. Jen si vzpomeňte na heslo: Rozděl a panuj! a to je přesně náš případ. Rozděleni na několik skupin nedosáhneme vůbec nic. Měli bysme si všichni říct, co je Baníkovskou prioritou a podle toho se zařídit. Podle mě má hrát Baník na Slezské a každý by se tomu měl podřídit i za cenu slevení ze svých zásad. Když se nesjednotíme dnes, tak už nikdy!!!  |
, 24.02.2011 10:19:54
hoši jedna věc...chce se mi z té diskuse zvracet..proč 5 minut? proč ne 10, 15, proč neodejít ze stadionu, proč neopustit kotel? proč neuděláme pochod? proč vlaječky za 50? proč ne za kilo? proč je dotujete? hm tak se dostane jen k vandrákům..kde budou na prodej? nezapomělo se tak trochu na CH1?..ty pičo...jste normální? držte hubu a krok...už teď se ukazuje, jak na tom s tou jednotou jsme...brečíte všichni jako baby..to radši ty vole zůstaňte doma, nebo si někde na fb zorganizujte svůj vlastní bojkot a pochodujte a protestujte si třeba do Svinova..hlavně už tady přestaňte zvracet..každý má právo se vyjádřit, ale být já ultras a tohle číst, tak si asi hodím mašli, ptž takovém ustádu oslů bych vážně kibicovat nechtěl..má úcta... |
, 24.02.2011 10:40:56
http://www.youtube.com/watch?v=smTcBy...mTcByoW-CY nový stadion Arky Gdynia za 500 000 000  |
, 24.02.2011 11:14:20
No? Tak hoši z CH1: Nechcete se už prosím vysrat na nějakou KF a další věci kolem permic a přijít konečně spátky na stadion a ukázát všem v TV že je MNOHEM důležitější se nestěhovat, a že vám nejde o to dělat jenom s prominutim bordel, protože srejnak podle TV nic jineho tohle neni??? Určitě za tu cenu, která je slušná je lepší variantou podpořit ZASE BANIK na stadioně??? prosim vykašlete se nato !!!      |
, 24.02.2011 12:55:39
bezzubSH no hlavně ty sloupy v hledišti jsou úžasné |
, 24.02.2011 13:59:36
To radnici bude strašně trhat žíly, když nebudete 5 minut fandit :-D Očekávám ještě ten den mimořádné zasedání radnice a odklepnutí postavení stadionu pro 50000 lidí. |
, 24.02.2011 14:02:54
Taky se mi nelíbí forma pouhých 5-ti minut, ale prosím vás, mohli byste přestat zatracovat tuhle iniciativu, dokud nepříjdou další kroky? Pičovat umí každý, přijít s konstruktivním řešením, které bude přijatelné pro většinu už ne. Tohle chápu a to jsem pro daleko radikálnější kroky. |
, 24.02.2011 14:37:58
souhlasím s UnoOS , aby jsme mohli dělat protesty , tak je nejduležitější se sjednotit a to možná co nejdřív! BP |
, 24.02.2011 14:47:21
ja vam reknu jedno, pokud bude zrovna v tomhle zapase 5 minut ticho tak to pujde kurevsky poznat. Jenom jestlli se to dodrzi, bo vandraci jsou vetsinou neinformovatelne hovada, ktera si neprectou i ten blby letacek |
, 24.02.2011 14:49:25
Taktéž se připojím, přestaňte všichni vymýšlet pičoviny. Nefandí se 5minut a basta, komu se to nelíbí, ať Mirečkovi prdel políbí.
To je kurva tak těžké to přijmout? Určitě to není poslední protest, vždyť je to i napsané, že je to jen test jednoty, tak proč tu všichni musí hned pičovat a mít tisíc keců proti tomu? Stačí že Karviná a Havířov mají v plánu své vlastní akce, tak alespoň ti co budou na stadionu by mohli být jednotní ne?
Jiank i já sám mám svou vlastní akci, nikde ve větách už týden nedělám tři vykřičníky!  |
, 24.02.2011 15:02:03
Hovno vyřešite s 5minutama stadion nebude tak se stim smiřte!Jeto pičovina 5minut nefandit ja jdu na Baník a chcu fandit od začatku do konce!Jděte si postěžovat na radnici a netahejte pičoviny na stadion žese nebude 5min fandit co stoho budetemit leda tak hovno!!! |
, 24.02.2011 15:17:18
Kurvafix, proč máte pořad nějaké problémy s tím pětiminutovým nefanděním. Jak už psali přede mnou, je to ZKOUŠKA JEDNOTY, která jestli se osvědčí, tak přijdou další protesty. A jestli i přesto budete fandit, tak věřte tomu, že vás někdo uzemní. |
, 24.02.2011 15:57:48
Oggy: Ty jsi fakt KOKOT,zrovna kvůli takovým bambrlokům se to může všechno posrat!!! Když stadion nebude tak nebude,ale nebudeme jen tak držet hubu a těšit se do Vítkovic ty vole JEDNOTA je důležitá,KF nás rozdělila jak nic jiného a celé republice jsme teď pro smích!!! Kde jsou kurva ti chachaři z dřívějších dob,to jste byli všichni velcí baníkovci a teď se hádate jako děcka o pičovinách. Tleskám vám!!! CO kdyby jste raději dodrželi co se tu napsalo a brali to jak to je!!! Že je teď Sparta??? No a co??? Přišli jste na Spartu???? Tak přijďte na další domácí zápas a bude třeba pochod!!!Nebo pojeďme na Olomouc ve velkém a uděláme něco tam!!! Tak se už konečně spojme a neřešte kokotiny  Jedno nás všechny spojuje,Láska k Baníčku a je fuk,jestli stojíš v kotli,sedíš na ochozech nebo jsi na CH1,nebo jen sedíš doma u TV,pač třeba nemůžeš na stadion. Držte už konečně piču a udělejte co se má   BP |
, 24.02.2011 16:06:32
souhlasím, třeba mi není jedno kde hrajem a myslím že každému na tom záleží, a kdo bude při prvních 5 minutách řvát tak není baníkovec, je mu jedno kde se bude hrát a zaslouží si dostat přez hubu !!!   |
, 24.02.2011 16:11:05
V žádném případě nejde o 5, 10 nebo 30 minut. Síla myšlenky je v té poněkolikáté opakované "jednotě".Copak si myslíte, že půl milionu lidí na ČT4 si toho nevšimne. Jde o to,aby po "tichu" zazněly ty správné chorály, které se věci týkají a dát to Kainarovi pořádně sežrat.Politici jsou egoisti a narcisti-je třeba zautočit na jeho ego před celou republikou a dostat problém do medií.Chachaři jsou mu u řitě,ale co prezentují media o něm a o straně,to už ho srát bude. Nesmí se ustat, nesedět doma na prdeli a říkat si, že to nemá cenu (viz příspěvky nahoře).Tady už nejde jenom o Baníček,ale o celou Ostravu a těch "spletl jsem se" je více,jenomže až tady se ťalo do živého.Každá bitva má své vůdce, taktiku a bojovníky(chachary).Teď je dáno toto,tak se toho držme a neměnte jednotlivě taktiku-bude to bez celkového efektu.Ne každý může být šéf,tak to přeneste přes své baníkovské srdce a připojte se aktivitou.Mluvte s lidma,kteří to nechápou,vysvětlujte problém-tak pomůže každý baníkovec a zapojí se následně více lidí. Stejně asi nějaká ta facka padne,ale dobře tak!!! |
, 24.02.2011 16:15:33
ano směje se nám celá republika... a proto bysme měli dělat to co se jednou rozhodne... jednota je jednota a s tím nic neuděláme. vám se zdá že 5 minut je krátká doba, ale když budeme zticha tak to bude sakra dlouho. a věřte tomu, že to poznat pujde, a taky bych se vsadil, že komentatoři se taky o tom zminí a budou se pídit po tom, proč sme zticha.... baníček nás spojuje. spojuje nás taky jeden cíl, tak taky musíme táhnout za jeden provaz. a je nás hodně....   efekt to určitě bude mít! BP!! |
, 24.02.2011 17:47:13
Hovno se nam směje cela republika!Maji vas všichni v piči!Kolik klubu nema svuj stadion,dělaji protesty a jine kokotiny už několik let a kam to vede,leda do řiti! |
, 24.02.2011 18:15:58
oggy: tek nechoď na ten stadion vůbec smiř se stím že prostě to ticho bude!
A teď všem EFEKT to mít zajistě bude a JEdnota je JEDNOTA a později se udělají jiné akce zkuste to dodržet alespoň za BANÍČEK  |
, 24.02.2011 18:16:31
oggy: no tak to rači zůstaň doma! je možné že to nevýjde ale vždycky je nějaká šance a tu malou šanci se snažíme využít tak si ty kecy strč víš kam |
, 24.02.2011 18:18:27
Oggy: Hej synku,vzpamatuj se.... Běž už si koupit permici do vítkovic,tam ti to bude slušet Nikdo tě nenutí,aby jsi chodil protestovat,když ti to je u řiti!!! Ale jsou lidi,pro které Baníček znamená srdcovou záležitost a ti se jednoduše nesmíří s touto situací a naštěstí je těchto lidí mnohem více než takových hlupáku jako ty!!! Jsi ostuda   |
, 24.02.2011 18:19:13
prostě jeden za všechny všichni za baník  už je to zorganizované tak když tohle nechceš podporovat , tak tu aspoň nepiš |
, 24.02.2011 18:21:57
Kluci souhlas sváma Všichni za baník za baník život dej fcb fcb těším se už na zápas jestli bude vlát tisíc vlajek bude to nezkutečný zážitelk a ták což to je vždycky na baníku tak se hoši mějte BP!  |
, 24.02.2011 18:24:18
Bože,proč mě vždycky vytočí takoví mamlasi BANÍK FOREVER    |
, 24.02.2011 18:37:43
souhlasím s prvním testem jednoty a protestu 5 minut ticha. Chce to ty letáky u všech vchodu a vylepit nějaké větší letáky u pokladen. Po 5 minutách TICHA správné pokřiky ohledně celého toho co se děje kolem,at pochopí všeci v ČR u televize. Přes média je ten správný tlak FCB |
, 24.02.2011 20:02:07
Nevím proč Kajnar pořád žije v iluzi, že stadion bude stát 1,5 miliardy To jako levnějic se nedá postavit? Vidí jeden návrh za 1,5 miliardy tak bude pořád dokola říkat takovou cenu.Žid jeden  |
, 24.02.2011 20:09:12
Nevím jak moc bude mít protest efekt. Chápu smysl a to je zkouška jednoty. Už nechápu to, proč Havířov i Karviná + další budou na CH1. Jde o to, že smyslem akce bylo zapojit co nejvíce lidí a to hlavně normálů.
1)Tím, že budou menší skupinky protestovat každá svým způsobem (nemyslím tím, že lidé v těchto skupinkách mají jiný cíl, než všichni ostatní) to tomu moc nepomůže. Jen mohli pro tento zápas svůj protest přizpůsobit těm, co jdou na stadion (je podle mě jednodušší přijít v cca 500 lidech na staďák, než stěhovat cca 4500 lidí na CH1).
2)Je mi jasné, že je ACAB nenechají okolo stadionu v klidu, takže bude opět bordel a nahraje to kecům CYPŮ z radnice o radikalismu a podobné žvásty a nahraje to SEDMILHÁŘI do karet, jako nic jiného. Všichni toho NÝMANDA budou plácat po ramenou, jak že to fans pěkně pojmenoval. Zároveň to odradí některé normály, aby se připojili k dalším a později tvrdším protestům. |
, 24.02.2011 20:13:59
Navíc když se podívám na stránky Havířováků, tak už po intru a větě "CH1 - momentálně sektor Baníku" to vypadá, že kdo jde na Bazaly tak je skurvený sparťan |
, 24.02.2011 20:16:06
thordivision.com - ti mají zase článek NE Rekonstrukci, ale už není žádný závěr o formě protestu |
, 24.02.2011 21:21:51
Na CH1 se nikdo nedostane. |
, 24.02.2011 21:53:40
Hammass Souhlas |
, 24.02.2011 22:59:41
lionk - vzpamatuj se... |
, 25.02.2011 02:14:20
Čus Bus,kurva děcka jak se tak na to čučám tak někteři chuji by si měli dat přes pysk!!!!!Cypove kurva umite čist????Je jasně napsane že flaga se prodava za pulsta a gdo chce muže dať vic,že protestnych 5 minut,je enem zkušebních a že flaga je k dostani u všech vchodu(kromě chuju z tribuny) a že je jich zatim enem 1000!!!!!!Chuji tak si to kurva přečtěte než se zas nějáký cyp bode ptat na podobné jeblé otázky!!!!!!!Čus v pondělí |
, 25.02.2011 08:16:13
nick kopr: chtěl bych se tě zeptat, proč mi nadáváš do chujů? Představ si, že já chodím na tribunu a jako chuj si teda nepřipadám. Tak se laskavě zklidni a dej si na hlavu mokrý ručník. |
, 25.02.2011 10:12:45
No vůbec nejlepší věc by byla, zrušit komentáře pod článekm, protože co někteří píšou |
, 25.02.2011 10:56:11
V průměru se vystřídá na Bazalech 50 tisíc lidí,kdyby jsme všichni dali 200 měsíčně tak to dělá 10 milionů za měsíc 120 milionů za rok.Nepočítám fans mimo Ostravsko.Podnikatelé by dali 2000.Za 3 roky by se poctivím vybíráním na nový stadion vybralo...Klokani vybrali 2,5 mega my 250. |
, 25.02.2011 11:58:07
Diego11: neděláš náhodou v bance? rád bych ti svěřil veškeré svoje úspory  |
, 25.02.2011 12:02:48
dival jsem se jeste jednou na tv studio s kajnarem na CT4, plus sem si znova procetl jeho vyroky na tiskovce...pak sem si znova pustil video z demonstrace proti ovzdusi kde upadl...ten clovek musi neco brat...chova se jak na praskach na ktere si da dva piva....neco je s nim v neporadku...nebo je to vse z nervozity jak ho hanba liska?? nemuzu si pomoct...taky mate ten pocit?? |
, 25.02.2011 14:51:10
Vy mladi ste banda cypu!A cypama zustanete!Sami budete kupovat permici do vitkovic tak proč dělate kolem toho tolik pičovin a uražite druhe!Ja mam taki pravo něco řict,melete tady jenom hovna.Stadion pro 50000lidi kodo by naten stadion chodil?Mně neni jedno že Baník za chvilu nebude mit svuj stanek ale ja i vy stim piču udělate a nakonec si koupite permici tak jako ja kokot,čurak a janevim jake tytuly tu ještě budu mit ve vitkovicach tak zdar vy čuraci a napište až přijdete ze školy čist ty vaše pičoviny je docela sranda |
, 25.02.2011 14:58:35
OGGY alespoň někdo do té školy chodí, jak vidím tvůj příspěvek moc jsi tomu asi nedal... doufám, že umíš číst lépe než psát... když nejsi schopný nefandit 5 minut tak ti očividně je jedno, že Baník bude hrát ve Vítkách a nebude mít stadion... jsme přece chachaři a nevzdáme to jen tak! |
, 25.02.2011 15:09:23
http://img.janforman.com/201103011506...17ndsx.jpg
Dnešní vydání Moravskoslezského deníku |
, 25.02.2011 15:09:57
oggy : uz asi jenom proto, ze Banik patri do Slezska. A ver tomu, ze po tobe to precist vazne sranda neni. |
, 25.02.2011 15:18:48
hosi proc se porad urazite tohle nema uz cenu cist je to jen zkouska jednoty |
, 25.02.2011 15:23:33
http://moravskoslezsky.denik.cz/fotba...taky_text5 |
, 25.02.2011 16:34:01
oggy: Vysmíváš se tu ostatním, že jsou školáci, a sám píšeš jak dobytek. |
, 25.02.2011 16:36:43
Nereagujte na toho "oggyho", nemá to cenu, stejně si bude furt mlet to svoje. |
, 25.02.2011 18:51:27
OGGY: No největší sranda je tady číst tebe,ty loulo Představ si,že třeba já chodím do práce,mám syna a myslím si,že už jsem na nějaké úrovni a nesměju se lidem,co chodí do školy,já jim to přeju ať v životě něco dokážou Já Baníček Miluji,sám jsem hrál fotbal se Svěrkym,Varadim,teď s Latošem a Peťou Drozdem a kdyby mi přál ten nahoře,tak bych chtěl aby i můj syn hrál za Baníček Ale jak píše Hearty FCB,na tebe je škoda těch úderů prstem do klávesnice  Opět ti tleskám a buď stále takovým skvělým velkým Baníkovcem Jsi chloubou naších fans Baník Forever           |
, 25.02.2011 18:55:45
S Váma ostatníma se těším v Pondělí na Bazalech   Snad to všechno vyjde a bude to stát za to  Musíme bojovat a věřím v to,že budeme jednotní jak nikdy,pokud teda ten bambrlok Oggy zůstane doma RADNICE BANDA ČURAKU....    |
, 25.02.2011 19:04:12
Kuci ja misto školy chodil na Baník!Tu školu necham na vas Trochu psat umim vyplatu si vypočitam no a kdybych byl tak chitry jako vy jak by ten svět vypadal Už se těšim na ponděli kuci    |
, 25.02.2011 20:18:27
S obsahem tohoto článku souhlasím a podporuji ho! Za sebe jen říkám, že pro mne je to i protest proti soudruhovi Peterovi...  |
, 25.02.2011 21:11:26
konecne poradny komentar |
, 25.02.2011 21:17:52
Absolutni Bojkot!!!CH1 sektor Baniku!!!Rozumně uvažující baníkovec, tam byl vyhnán!!! |
, 25.02.2011 22:20:15
"Rozumně" uvažující BANÍKOVEC jak říkáš, půjde na stadion, tam prvních 5minut nebude fandit a pak vytvoří hráčům skvělou atmosféru, protože od toho tady fanoušci jsou. Opravdu nevím, jak dlouho Vás to na vaši pověstné CH1 bude bavit, zatím jste nepomohli vůbec ničemu. Nehledě na to, že CH1 bude uzavřená, okolo 200 policajtů a stejný počet pisálků, kteří budou velice rádi čekat, až se zase něco semele, aby měli 14 dnů psát o tom, jaké jsme hovada... |
, 25.02.2011 22:24:36
OstravakCz -Víš za jakým důvodem se začalo chodit na CH1 ? Jediná věc která mi na KF vadí je, že jí musím mít na to abych si mohl koupit permici, nic víc a proč protestovat proti permicím v době, kdy jde o stěhování celého Baníku ??? Jistě ať si každý rozhodne co je pro něj důležitější... Jinak jestli se opět stane něco jako při zápase s plzní tak dělám jakože nic a zůstávám dál v kotli, protože je víc jak jasné proč tam jdete. Určitě to není proto že lístek za 90kč by byl drahý. Jinak můžu se tě zeptat na osobní názor ? Co od toho sám osobně čekáš ??? Každý inteligentní člověk pochopí to že vás tam na tenhle zápas nikdo nepustí...Nebo ti přijde rozumné pustit chuligánku Baníku nad sektor sparty ? Místo toho aby jste podpořili jednotu, tak si jdete zase "užít" |
, 26.02.2011 06:47:27
TommyFCB - ano důvod chození na ch1 bylo zavedení KF+drahé lístky, vstupy na OP pro fans hostů.. něco je splněno něco ne. Navíc i to jak se arogantní vedení včele se zkur***synem Peterou chová a nebojuje za fanoušky!!!.. A chová se npeřímo jako primátor Kajnar-můj názor... |
, 26.02.2011 12:00:35
Matty - Ukaž mi jedno vedení v ČR, které bojuje za fanoušky xD A jak za ně má bojovat prosímtě ? Promiň, jsem proti Peterovi, KF, Cajtům, ale za to co předvedli proti Plzni bych se za ně taky nepostavil. Nebo tobě přijde normální hodit do sektoru hostů pár ohňů jen tak ? Trefit auto s malým děckem atd. ? Nechápu jak stále může nekdo nechápat to, že je tam na zápas proti Spartě hold nepustí...Vstupenky na jméno, je taky složitá věc, protože kolikrát se jedná o aktivitu ze strany PČR, ale jinak souhlas. A jak říkám teď ať se každý rozhodne jak chce, já si vyberu na 100% volbu protest proti Vítkovicím, pro některé je důležitější to, že mají hosté lístek na jméno. - Jinak myslíš že ostatní za nás taky takhle bojují ať nemáme lístky na jméno ?  |
, 26.02.2011 12:15:31
Výborně ! Ch1 si uděla zase pěkný den že? A BANIK bude zase za ty hovada !!! OMg cena je 90 tak se vyjebejte !!!! Přesně tak !!! Bojuje sparta za lístky bez jména ? Nebo vubec někdo ??? NE! Jenom naše CH1 !!!     |
, 26.02.2011 12:39:59
TommyFCB
a myslíš si, že házeli po Plzeňácích či lidech z fochu?.. nwm ná ch1 sem na macz s plzní nebyl, ae ono to mohlo být i vymyšlené-známé zpravodajství od A.C.A.B.
vedení v ČR není ani jedno , ale právě naše by mohlo být to první bojují, ale v tomhle tomhle případě to se chce sjednotit napříč republikou proti ČMFS a vstupům na OP. |
, 26.02.2011 12:52:41
Matty- jo myslím se že to do toho kotle házeli schválně a nejsem jediný kdo si to myslí. Z kotle to vypadalo úplně jinak a tak jsme tam všichni šli a pak se od kámoše dozvím že to bylo vyprovokované celé z naší strany. Trošku zklamání. S lístkama na jméno taky nesouhlasím, ale takhle se na tom nic nezmění. Musely by se domluvit všechny tábory, nebo alespoň ty hlavní že na jedno kolo nechají prázdné své kotle třeba nebo něco takového. To že jde pár Baníkovců mimo sektor a dělají bordel určitě nezruší lístky na OP. |
, 26.02.2011 12:53:24
david 025 "BANIK bude zase za ty hovada" ? LOL |
, 26.02.2011 12:54:47
radši bych bojoval proti stehováni do vitkovic nez proti listkum na jmeno,nevim jak ostatní ale radsi bych chodi na bazaly i za cenu op nez do vitkovic |
, 26.02.2011 13:46:42
Chlopi coje na te ch1 tak zvlaštniho?Za moje doby v 80letech tam chodili naši romšti spoluopčane. |
, 26.02.2011 14:09:02
naprosto souhlasím Těším se na pondělí..  |
, 26.02.2011 17:57:59
Hej lidi vyserte se už na to,kdo chodí na CH1 a kdo ne,komu je jedno lístky na OP a kdo za to chce bojovat. Každý jsme nějací a máme svoje názory,ale snad všichni Milujeme baníček ať už stojíme v kotli nebo sedíme někde jinde Neřešte to kurva,přijďte v pondělí na Bazaly a ať to tam vypadá jak má. 5minut ticha za ty kokoty a pak rachot jak nikdy!!!   Lístku je prodaných jen pár,tak doufám,že lidi ještě o víkendu nakoupí lupeny a přijdou i když je zima jak kráva... Za Baník život dej....FCB |
, 26.02.2011 20:23:28
Jednu oranžovou sračku s dresy jsme již přežili, teď nezbývá než doufat, že přežijeme ještě větší oranžovou sračku od Kajnara  |
, 27.02.2011 18:13:41
http://www.thordivision.com/index.php....php?a=692
z článku:
Skupina kolem Ch1 hodlá protestovat v den zápasu v černém pod schodama u turniketů. Tohle gesto je mi sympatické. Baníku člověk nemůže jen tak přestat fandit a nic na tom nemění fakt, že to nebude přímo na stadionu. Pokud se nebude opakovat Plzeň je možné, že takováto aktivita časem nějakou změnu přinese. Možná jste zaregistrovali, že jsem se nezmínil o nejvěrnějších bojovnících proti modernímu fotbalu - kotli, semknuvší se kolem webu chachari.cz. Tak tedy tito lidé za uplynulý půlrok nakreslili nějaké to choreo proti modernímu fotbalu, prodávají cucavé bonbóny Baníčky, aktuálně budou prodávat vlajky a čepice a také chtějí šokovat fotbalovou veřejnost pěti minutami ticha při zápase se Spartou. Nejlepší způsob jak dostat oponenta na svou stranu je koupit si ho. Tady možná ale ani nikdo nikoho nekupoval, možná jen kromě akciové společnosti FC Baník Ostrava vznikla společnost Kotel, a.s. Jak říká klasik: peníze přece nesmrdí, tak co. |
, 27.02.2011 18:53:35
Autor tohoto článku mi čte myšlenky jen bych to takto neuměl napsat!!!! Přesněji popsat situaci asi nejde. |
, 27.02.2011 19:27:46
V tom článku není nic, s čím bych nesouhlasil... Zkrátka mi mluví z duše... |
, 27.02.2011 19:48:18
Článek jasně vystihuje současnou situaci.
Mám jít na policejní fotbal a fandit Baničku (chodím na něj 30 let), nebo sedět u bedny? |
, 27.02.2011 21:15:12
TommyFCB - Ty jsi uplne mimo.... |
, 27.02.2011 23:45:28
Syndrom FCB souhlas když přijmuli naši ultras KF mužou rovnou kreslit chorea typu"Moderní ultras pro moderní fotbal"atd at si neserou do huby ... |
, 28.02.2011 08:23:37
Younth_casual jenze tobe asi nedochazi ze vetsina z techtio fans si poridila KF jen aby mohli mit permici a podporovat svýuj klub primo na stadionu |
, 28.02.2011 14:24:58
Tak hlavně ať se to dnes vydaří! Souhlasím s tím, že zrovna na tomhle zápase si ticha všimnou - a to jak komentátoři tak i tisk a tv - rozhodně se tím upoutá pozornost a hlavně se ukáže jednota!
Jen jeden návrh - jasně že pochody a protesty upoutáte pozornost, ale chtělo by to něco masovějšího! Baníček má statisíce fanoušků, jasně nejsou to ti skalní kteří chodí na stadiony, ale i tak by se jich mělo využít...
Zkuste dát dokupy petici za to, aby měl Baníček vlastní nový stadion - umístěte ji nejen na fc, ale pomocí fandů ji dostaňte do okolních měst, do hospod, sport klubů a všude tam, kde se schází sportovní fanoušci - a troufám si říct, že každý příznivec fotbalu a "našeho" týmu Vám to milerád podepíše, třebaže sám fandí jen doma u TV...... A takové množství podpisů už nikdo ignorovat nemůže!  |
, 28.02.2011 14:32:49
lenpar a to jsi se kvůli tomu musel registrovat aby si nám řekl moudro co ví snad i 5 leté děcko že V JEDNOTĚ JE SÍLA .
ale které také ví že lidi v tomto státouskupení jsou ovce které se dají koupit za pár grošů a svému bratrovi nůž do zad vrazit oni ví že se nesjednotíme a ví že s pár jedincema zatočí a nejde tady vůbec o lidi nebo baník ale o ty peníze které ukradou opět zase a znova
  byl je a snad i bude |
, 28.02.2011 14:51:17
Jednota je věc, která je ctí. a není to jednota jednoho zápasu (čehož opět budeme svědky). Lidi choďte a jezdětě a ne jen kecejte. A na závěr ... My budem PS: Pro idioty - internet není dobrá zábava  |
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
|
Tabulka
| 1. |
Liberec |
30 |
68:29 |
66 |
| 2. |
AC Sparta |
30 |
51:25 |
64 |
| 3. |
Plzeň |
30 |
66:33 |
63 |
| 4. |
Ml. Boleslav |
30 |
49:34 |
50 |
| 5. |
FK Teplice |
30 |
36:30 |
46 |
| 6. |
Dukla |
30 |
42:35 |
42 |
| 7. |
Slovácko |
30 |
29:32 |
41 |
| 8. |
FK Jablonec |
30 |
54:43 |
40 |
| 9. |
Příbram |
30 |
44:56 |
39 |
| 10. |
Č. Budějovice |
30 |
30:51 |
35 |
| 11. |
Olomouc |
30 |
42:38 |
34 |
| 12. |
SK Slavia |
30 |
28:34 |
34 |
| 13. |
Hradec Králové |
30 |
22:38 |
31 |
| 14. |
FC Baník |
30 |
31:48 |
28 |
| 15. |
Bohemians 1905 |
30 |
20:54 |
24 |
| 16. |
Žižkov |
30 |
23:55 |
19 |
|