Fans shop trička, šály, nálepky..
Kalendář chachara
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
| 7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
| 14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
| 21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
| 28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
Chachaři na YouTube
Zhuba třistapadesát Příznivců Slezského klubu se přijělo podívat v Pátek do Prahy na výkon hráču FCB!!!
Zobrazení:
1589
8
hlasů
Čas:
11:34
Entertainment
|
Kvě
05
Sparta - Baník 1:0 „BOJKOT BOJKOTŮ?"
CNL · 85 Komentářů · 8089 Přečteno
·
Před výjezdem na Letnou byly hned z několika stran slyšet hlasy o jakýchsi bojkotech zápasu. Pro jedny byly důvodem žalostné výsledky Baníku, druzí si údajně nemůžou dát před zápasem pivo, další našli důvod ve vstupenkách na občanku, v pondělním termínu, v omezení kapacity hostujícího sektoru či v nutnosti kupovat jízdenky na vlak. Baník tak nakonec podporovalo pouhých 137 lidí. Není to tak dávno, co se všichni bouřili nad nesmyslnosti Lubasova výroku o zákazu výjezdů. Nyní vyšší místa postupují systematičtěji s důrazem na důsledné dodržování železničních či stadiónových řádů a ti, co se bouřili vyhlašují bojkoty. Jasně, je to každého věc, ale není právě tohle voda na mlýn těm, co nám chtěli výjezdy zakazovat? Na druhou stranu ruku na srdce, který z důvodů podle vás ubral nejvíce lidí? Opravdu by nás bez vstupenek na občanku a omezení kapacity při dnešních výkonech bylo aspoň tisíc?
Pojďme raději od otázky zda jet nebo zůstat doma k samotnému výjezdu. Poloprázdný vlak opět procházela již tradiční četa revizorů, na druhou stranu alespoň v naší části vlaku policejní četa cestu neznepříjemňovala svými zbytečnými rozmary a zákazy. U vstupu do sektoru již čekaly televizní štáby a opět jim někteří pózovali do kamer se šálami „Zkurvená Sparta", které byly důvodem nevpuštění na stadion. Když se takového chytráka zeptáte „proč to děláš", odpoví vám „oni to chtěli"... Ať už nevpuštění této šály je buzerací nebo není, tak je to v rozporu s řádem stadionu (§6 1a) a včera očividně nabroušená ochranka jen důsledně dělala svou práci. Do stejné kategorie by se se skřípěním zubů možná dalo zařadit i povinné zouvání. O tom že jde ochrance pouze o provokaci vás přesvědčily nemístné narážky, arogance či například dožadování se padesáti kliků za umožnění vstupu na stadion.
Přímo na provizorním hostujícím sektoru na balkónu vedle tribuny byl místo vlajky vyvěšen transparent „Fotbal bez fans. Dokázali jste to!". Sektory za brankami musí být kvůli trestu na Letné zavřeny, ale z části obsazená rodinná tribuna v těchto prostorách stadionu porušením zákazu není... Přes nízký počet chachaři předvedli poměrně solidní support a až do 83. minuty živili přes převahu domácích naději na bodový zisk. To se nepodařilo, přesto se po delší době na závěrečné děkovačce ukázalo všech jedenáct hráčů Baníku. Sparťanský sektor, kterého by se letenští mocipáni nejraději zbavili, byl vytvořen na protilehlém rohu stadionu. Některé z vlajek domácí na výraz nedělní chuligánské porážky vyvěsili opačně.
Největší šok na zúčastněné chachary čekal až při odchodu ze stadionu. Místní ochranka už má za sebou množství incidentů v minulosti, ale stále dokáže překvapit. Pod schodištěm čekali baníkovci na otevření brány a nadržená ochranka zde nejprve verbální provokací a po chvíli i ostře fyzicky začala napadat v klidu stojící a nic netušící baníkovce. Nějakou tu ránu si odnesla nemalá část chacharů, výjimkou nebylo kopání do hlav k zemi sražených baníkovců či mlácení hlavou o schody. Tento útok někteří z členů ochranky doplňovali o provokativní výkřiky „pojďte si pro ránu" či „tak se ukažte fighteři"... Celý incident z bezprostřední blízkosti často s úsměvem sledovali jak členové policejní pořádkové jednotky tak i kriminální policie. Zmiňovaný prostor je monitorován kamerovým systémem stadionu, je otázkou zda jsou kamerové systémy instalovány pouze ke stíhání přestupků fanoušků nebo se letenský klub je ochoten zabývat i opakovanou brutalitou své ochranky. Pokud se vás násilí „strážců pořádku" po včerejším zápase dotklo, kontaktujte nás na mailu chachari@chachari.cz a vaše bez urážek sepsané zážitky jistě zaujmou i na Spartě.
Kontakty na Spartě:
bezpečnostní technik: j.prask@sparta.cz
personální ředitel: otava@sparta.cz
technický ředitel: a.kriz@sparta.cz
Komentáře
, 05.05.2009 12:01:29
to, co se dělo včera jsem ještě nezažili, o mě hovno, to sere pes, ale mlátit ženské.... |
, 05.05.2009 12:30:26
No já tam nebyl (bo mě kámoši překecali ať nejedu), ale pokud máte někdo vidoe o této brutalitě natočenou třeba mobilem, tak to určitě uploadněte někam a hoďte sem linky...tohleto prostě musí jít ven... |
, 05.05.2009 12:37:04
Frigo: To myslíš Ylonu? No mě říkala, že dostala.. chudák.. doufám, že se tohle konečně dostane ven a ty hovada z novin pochopí, že nejsme taková hovada, jak to vypadá.. |
, 05.05.2009 12:42:02
rayuu, no vzhledem k tomu, že jsem byl v 1. lajně, tak jsem k ní nemohl, to už jsem ležel byla zrovna na schodech. Co ti budu vykládat.
Tady něco je, ale je to mizerné - snad to má někdo lepší http://www.youtube.com/watch?v=zWScix...WScixFLXME |
, 05.05.2009 13:17:29
no byl to vazne hnus, stojim a najednou mi tece krev z nosu:-) |
, 05.05.2009 13:45:01
Kdyby se našel někdo schopný a ochotný napsat článek pro Bazal, tak prosím na mail:kyby@seznam.cz...DÍKY!!! |
, 05.05.2009 13:53:41
frigo: to video je moje, sem to natáčel přes mobil....Jinak, už sem psal jinde, co se tam dělo, nemělo to obdoby a klidně si budu stěžovat |
, 05.05.2009 14:08:19
trevor20: myslel jsem si to. Jestli to dokážeš dobře zpracovat, tak si myslím, že spousta lidí by ti byla i vděčná hnus, Jebat Opavu  |
, 05.05.2009 14:16:15
no, já takovej borec přes pc nejsem ale stále to mám uložené v mobilu, kdo se toho bude chtít ujmout a kvalitně zpracovat, žádnej problém... |
, 05.05.2009 14:34:57
No už jsem taky sepsal menší vyjádření, ale co už naděláme. Když jsem si přečetl dnešní noviny, kde byla zmíněná nějaká petarda na můstku, ale to, že sparťani na konci zápasu použili pyrotechniku nic. |
, 05.05.2009 14:53:56
trevor20, ale máš, některým se nepoštěstilo.
BY mě zajímalo, jestli ty kurvy se také museli zout. A když jo, tak to přenesli v prdeli, co by jim bylo podobné. |
, 05.05.2009 14:59:13
Kdo má ty videa tak by to chtělo určitě někde zveřejnit. A klidně by se toho mohl někdo chopit, kdo v tom umí chodit a najmout si právníka, pokud by ty videa byly dobré a bylo na nich vidět přesně to, co se tam včera dělo za hnus. Já si na stadion můžu vzít sotva šálu a ochranka je na nás připravená s bandážema na rukách, s chráničema zubů atd.? dokonce jsem tam viděl i boxera...no hnus |
, 05.05.2009 15:06:18
To Jareck a co jako že sparťani použili pyrotechniku, snad si na ně nechceš stěžovat, nebo přemyšlíš tak přízemně, že ti nedochází co tady píšeš za nesmysl?! Snad bys nechtěl aby se o ACS psalo, že tím že použili pyro něco porušili a hrubě se tím provinili? Na jednu stranu tady (někteří kratkozrací jedinci) vyřvavají svobodu fanouškům, pryč s moderním fotbalem, podepisujou se pod zprávy A.C.A.B. a přitom ani neví co to znamená a obnáší. Vždyť ať je to sparťan, slávista, brňák a nebo chachar, všichni máme několik společných nepřátel, některé media, ČMFS a hlavně Policii !!! Nikdo by nikdy neměl bonzovat fízlům, to že ho někdo z cizího tábora fans napadl a nebo ukradl šálu, nikdo by se s nima neměl fotit, vykecávat se s nima a přitom si jim stěžovat, tak jak jsem to viděl u některých jedinců včera. Můžete ACS, Brno nebo kohokoliv jného nenavidět koik chcete ale v některých věcech jsme i s něma na stejné lodi... |
, 05.05.2009 15:13:46
našel sem navrh řešení některých situací , ikdyž ty řeší už dávno známe:
http://www.chacharblog.mujblog.centru...52689.aspx |
, 05.05.2009 15:21:00
čí je tade to video?
to je od ondry z prahy ne? nebo jak se menuje  |
, 05.05.2009 15:40:28
Některé individua asi nepochopí že předvádět se před televizní kamerou či fotoaparátem nebo pořvávat na nezainteresované kolemjdoucí lidi banik pyčo s šálou fcb není to pravé ořechové pro propagaci baniku. Hlavně jsi tady nestěžujte, kde byli ti fanoušci co byli v Brně na hřišti (viz. odkaz chacharjd), tato akce byla právě VÁMI tvrdě odsouzena v komentářích pod článkem a že jste dostali pár facek po zápase, když polovina lidí co na výjezdu byla vlastní šály ChzB nebo Zkurvená Sparta se nemůžete divit. Nebrečte jak slávisti! |
, 05.05.2009 15:47:40
_rdjaR: co ty si za cypa kurva? Že má někdo šálu Zkurvená Sparta tak ho může ochranka, která tam má udržovat klid třískat hlava nehlava? VZPAMATUJ SE ! ! ! |
, 05.05.2009 16:09:26
nebyl jsem tam takze nemuzu soudit ochranku nebo co to bylo za chuje tam, ale sokoval me pohled na sektor FCB ale ani jsem moc vetsi ucast necekal,ale aspon tech 300-400 mohlo byt!..no co, uz se tesim na srpen,kdy zacne nova sezona, mozna i nova era Baniku, a uvidite ze pri dalsim zapasem na ToaLetné nas zase bude 3 litry min.,KING BANIK! |
, 05.05.2009 16:25:30
A co když nová lepší éra Baníku nezačne , to už nebudete chodit? Najde si snad jinou zábavu? Jinou modu? Nebo co bude? A to neplatí jen o výjezdech ale i o domacích zápasech a nemám na mysli ochozy ale kotel, který značně v posledních zápasech prořídl. To radši nechoďte vůbec, nechte se ukecávat kamarády, že nemá cenu na Baník chodit, či jezdit, stéjně teď nehraje nic. A až se mu zase začne dařit, tak se zase můžete plácat po ramenou jací jste to věrní a nejlepší FANS! |
, 05.05.2009 16:31:59
pyro na fotbal patří, to bych vůbec neřešil, dále, na hlavák přijel ten "speciál", vystoupilo těch pár fans a hned nějací dva frajeři se před kamerami televizí začli přetahovat o šálu fcb a měli z toho strašnou prdel
btw, ted sem četl na oficiálech otevřený dopis, co se pošle na spartu, tak doufám, že to nějak vyřeší |
, 05.05.2009 16:59:27
Syndrom FCB : Mě nevadí, že použili pyrotechniku, já jsem pro pyrotechniku, ale jen jsem poukázal na určitou spravedlnost, kdy v mediích vytýkají naši petardu někde na můstku, ale pyrotechniku sparty ani nezmíní... Zbytek s tebou souhlasím.... |
, 05.05.2009 17:01:12
to:Syndrom FCB ani nejde o to jestli se dari ale posledni dobou je uz tolik ruznych opatreni a buzeraci ze clovek si nebude brat volno na to aby se nechal celej den buzerovat.Plus listky na obcanku ktere jsou predrazene,plus celodeni buzerace.Myslim si ze bez techto opatreni by i pres debilni termin nasi ceske televize jelo do prahy i pres mizerne vykony 500-1000 fans ale takhle kdyz se to secte tak lze jen podekovat tem co toto utrpeni vydrzeli a jeli podporit FCB i v tomto pro nas nepriznivem obdobi.  |
, 05.05.2009 17:07:36
Jak existují časy dobré, tak jsou i časy zlé, tím že se necháte tady touhle buzerací odradit, tak jim jen nahravate na smeč. Nic není zadarmo a i utrpení k tomu bohužel patří !!! |
, 05.05.2009 17:16:38
to winter: ale piču že by jelo 1000 chacharů, to sou všechno výmluvy kdo opravdu má zájem o to podpořit baník tak pojede vždy. No tak se platí za vlak no bohužel ale zaplatil sem 180 za cestu tam a zpátky a měl sem pohodlý jak cip, z hlaváku nás jelo jen 12 a kdyby sme chtěli tak si mohl každý zabrat své kupečko a zpátky to samé. Co se týká buzerace od acabů tak ta tež na to že se jednalo o spartu byla minimalní a pokut bylo taky na poslední dobu málo. |
, 05.05.2009 17:54:00
Lidé, kteří máte osobní zkušenost se zásahem ochranky na spartě po utkání, ozvěte se mi na pirvát(soukromá zpráva) nebo icq(uvedeno v profilu). |
, 05.05.2009 17:55:02
to martin22 ,Proste se seslo i docela hodne tech nepriznivych veci najednou.To neni jen o buzeraci ale pondelni termin tomu taky nenahral plus opet vymisli kolem listku ne kazdy ma chut pokazde pres nekoho shanet listek na obcanku,plus mizerne vykony.Za druhe ten zapas byl o nicem nejen diky tomu ze tam nebyli banikovci ale i souperovy rady diky temto nesmyslnym opatrenim radne proridli.Pokud budou tyto opatreni zesilovat tak nam za chvili postaci stadion pro 5000 lidi a to nejenom nam.Protoze kdyz uz ani zapas Sparta - Banik co se tyce atmosfery nestoji za nic tak to uz je teda hodne velka bida.Zatim se vsechno dela akorat pro to aby chodil co nejmin lidi.A to nejde jen o vcerejsi zapas.Tak slabe navstevy uz teda nebyli hodne dlouho. |
, 05.05.2009 17:58:02
to martin22 ,Proste se seslo i docela hodne tech nepriznivych veci najednou.To neni jen o buzeraci ale pondelni termin tomu taky nenahral plus opet vymisli kolem listku ne kazdy ma chut pokazde pres nekoho shanet listek na obcanku,plus mizerne vykony.Za druhe ten zapas byl o nicem nejen diky tomu ze tam nebyli banikovci ale i souperovy rady diky temto nesmyslnym opatrenim radne proridli.Pokud budou tyto opatreni zesilovat tak nam za chvili postaci stadion pro 5000 lidi a to nejenom nam.Protoze kdyz uz ani zapas Sparta - Banik co se tyce atmosfery nestoji za nic tak to uz je teda hodne velka bida.Zatim se vsechno dela akorat pro to aby chodil co nejmin lidi.A to nejde jen o vcerejsi zapas.Tak slabe navstevy uz teda nebyli hodne dlouho. |
, 05.05.2009 18:04:36
Zmrdi. Přišti vyjezd se zaplni sektor a ti pořadatele dostanou na hubu, bo jak nas tam je hafo tak se strachy klepou pražske kurvy |
, 05.05.2009 18:05:12
Nenatačelo se video z pondělni hooligans bitky??? sem zvědav jak to probihalo |
, 05.05.2009 18:22:07
tuhle sezonu už to vypadá bledě tak snad se v té příští baníček ukáže v tom nejlepším světle. A nechápu proč zakazovali vstup s šálou zkurvaná sparta.....copak v praze se nesmí mluvit pravda?  |
, 05.05.2009 18:42:01
letopisyfcb: Bylo to v neděli a natáčela ho policie, je to někde na stránkách Primy |
, 05.05.2009 18:53:02
letopisyfcb : odkaz na toto video je na fóru v tématu Sparta-Baník  |
, 05.05.2009 18:57:55
Co ku výjezdu na spartu, prostě jen BUZERACE dostat zničeho nic tohle jako nemá logiku.. děkuji Frigo , že kdybys mohl pomohl by si mi vážím si toho heh... jinak jen pár modřin to se dá přežít i s úsměvem všici víme, že oni na to jen čekali až budou moct provést to co zrobili už i náznaky ktomu jako je bandáž na rukách či ty chrániče zubů... ale co už snad vyjde najevo ta pravda!! zkurvená sparta... Baník pičo a hurá na další zápas  |
, 05.05.2009 19:11:47
Však mezi tou ochrankou byli i chuligáni Sparty, chtěli si praštit do Baníkovců |
, 05.05.2009 19:20:11
ženo moje, však ty víš jebat Opavu   |
, 05.05.2009 19:21:36
tu kurvu   |
, 05.05.2009 19:38:02
Nevite nekdo povolany co presne znamenala ta prazska vlajka vzhuru nohama? Autor clanku tvrdil, ze to bylo na dukaz chuliganske prohry ACS, ale tomu se mi nechce verit. Ze by uznali porazku. Hlavne pak kdyz bitka byla predcasne ukoncena a tudiz nemohl byt jednoznacny vytez...?? |
, 05.05.2009 19:55:01
dnk: Přesnětak to ale je!! |
, 05.05.2009 19:56:31
dnk: A viděl jsem tuším, že dvě obrácené...............Jinak právě před chvilkou promluvil na TV Nova Bedřich, tentorkát pojmenovaný jako "rváč"   a opět tak krásně ukázal na kameru tu nejnovější šálu Baníku  |
, 05.05.2009 20:01:13
Pondělní navštívení hlavního města policejního státu.Resumé :0 bodů,buzerace od steroidů za nečinného přihlížení činovníků StB ... => do Budějovic všeci!!!   |
, 05.05.2009 20:23:20
chacharjd: Si děláš srandu?Vyděl jsi ty chůje?Já jen chtěl odtáhnout toho co mu tekla ta krev a oni se za to pustili i do mě. Hlavně ten v té modré mikině byl aktivní.Ten to nejvíce uřval ať se ukážeme jak nás pár zahnali na ty schody.A potom ten z tou pláťenou kšiltkou. Bokem schytal solidně, ale pak když měl už za sebou celou skupinu tak byl hrdina. A nebyli to jen sparťani, ale i chuligáni se Slávie a borci z posiloven okolo Letné.Největší vrchol?Když jsme šli podchodem na nádraží a kámoš jen trošku vybočil, protože tam stal chůj se šálou sparťanskou a hned se rozběhla banda ,,potápěčů" a začala řvát že ty buzerante zkus to ještě jednou a strávíš tu do neděle!!! Nebo týpek jak jsme šli tak se zeptal ,,potapěče" že ,,Pičo, v kolik jede ten vlak?" a ten ho drapnul za krk vyzvyhl do výšky a začal řvát že Co píčo?Ským mluvíš atd... |
, 05.05.2009 20:34:20
nechcu tu podporovat nasili na stadionu a udalost z prvniho kola v Brne jsem tady odsoudil ale myslim ze priste na Letne by nebylo na skodu,kdyby byla obdobne prohnana mistni ochranka!!!!    |
, 05.05.2009 20:44:43
Tomik, tak když něco odsuzuješ, tak si za tím stůj a nenabadej tady chuligány kterým nerozumíš, bo ani nechceš k něčemu čeho sám nejsi schopný a vadí ti to. Nikdo ti nebráni se projevit a příště jim to vrátit... |
, 05.05.2009 20:48:43
juridzi, aby byli slavisti a spartani pohromade mi prijde jako nehorazna pičovina, ale potom co jsem vešel do sektoru se tak jeden pořadatel nebo co to bylo, rozlížel, poklepe na druheho a řikal něco jako ,,tu jsou samí normalové, nikoho ze včerejška tu nevidím.
Třeba to byl kameraman z Primy  |
, 05.05.2009 21:09:15
Férově fakt...Jak jsme vycházeli tak se tam o tom bavilo pár našich..Možná né, píšu jen to co jsem slyšel..Stejně to byli všichni vypatlanci... |
, 05.05.2009 21:26:18
nechci podporovat násilí, ale chce to něco udělat.. a čekám, že se do toho zapojí i slavní ultras - kurri, kyby, čnl a mnoho dalších.. viď hrnku Let´s the war begin! |
, 05.05.2009 21:28:35
mimochodem, jsem rád, že jsme to dali všem posměváčkům zase najevo.. že chuligáni u nás v republice jsou jen jedni!! |
, 05.05.2009 22:23:58
Pár postřehů, sorry za dlouhý článek, ale musel jsem.
Výsledky: Že nastalo zlé období ohledně výsledků, to už tu bylo 100x... Je to jako ekonomická recese.. Je nemyslitelné, donekonečna profitovat z prosperity. Já tu byl před 10ti lety, a pokud do mě neuhodí blesk, vím že budu i za dalších 10. Proto hráče jebu, a vím, že až nastane správná chvíle, zase se budu radovat z výher.
Placení vlaku..: Ač vychován (a v mozku pevně zaryto) jezdit zásadně na CH.P., i za cenu několikanásobného vyhození, klidně případného nedojetí na zápas, jsem sám sobě nedávno položil otázku. Co dělám celé dny v práci? Odpověď zní: Makám jak debil, a celých 14 dní mezi výjezdama, se roky netěším na nic jiného než na to, až sednu do vlaku a omrknu kus republiky. Došel jsem k závěru, že za relax ve vlaku, pokec s lidma které mám rád, cigárko na záchodě, posmívání se Chábimu když po padesáté přepočítává lidi, plus jiné laskominky, mi za těch posraných 180Kč (pokud se nepodaří proklouznout) prostě stojí. Nedokážu pochopit že někomu ne.
Pondělí: Hmm.. Dovolená slouží právě pro výjezdy ne? Možná mám jen pohodovou práci, ale jsem přesvědčen, že zařídit si jeden (dva) den/y, až na pár vyjímek prostě jde. O školou povinných nemá ani cenu mluvit.
Peníze: Nevím jestli je to jen můj pocit, ale na FCB mi přijde, že ten co má nejmenší kasu, nejvíce jezdí... Naopak ten, co kasu má, bude tvrdit: Nebyli love. Z vlastní zkušenosti: Kdo opravdu chce, pojede i s nulou v kapse.
Omezení sektoru, diktování podmínek klubem, dělání šašků.........: A jsem u toho.. 137 lidí  137!!!!! Ano, je třeba překonávat utrpení, i za cenu skřípění zubů kdeco překousnout, ovšem něco vytrpět, v mých očích neznamená nechat se ponižovat. Jméno na vstupence (které se stalo tak nějak samozřejmostí, a už to ani skoro nikdo neřeší), + nedat si pár pivek (což k normálnímu výjezďákovi vždy tak nějak patřilo) + další kupa otravování personálem stadionu, PČR a jinýma institucema, a to vše s vědomím, že si člověk tento exklusivní balíček zakoupí za čtvrt litru za zápas..., toto vše můžu brát za utrpení, a nikomu nic nevyčítám - i když i toto vidím pro důvod nejít jim na ten zasraný stadion, který se jmenuje 3x do roka jinak. Ale aby člověku někdo s úsměvem řekl, ať si vyzuje boty, tak to je maximálně na kemr do líca, a zaražení onomu borcovi ve vestě, srolovanou čtvrtlitrovou vstupenku přímo do chřtánu. Čeho je moc, toho je příliš. Vytrpět - ANO, nechat se ponižovat - NE! Čekal bych 50, ne 137... To ani nemluvím o mamlasovi, co si nechá vzít kvůli 90 minutám fotbalu šálu, a vyzuje boty s tím, že si koupí v Sáře šálu novou.. Chápu že pro některé lidi je fotbal stále neokoukaný, a na stadion prostě chtějí, - ale než někomu dělat šaška, je v mých očích přijatelnější skočit si na TV přenos do hospody kousek od stadionu..
Za sebe tvrdím: Výjezdy ANO - a to co nejvíce lidí, Stadion za těchto okolností NE, pouze vyvěšení transparentů (ty na ACS velice pěkné!), a k tomu prázdný sektor. A PROČ BOJKOTUJU? (vsuvka pro některé rýpaly - bojkotoval bych i kdybych neřešil svůj specifický problém). Odpovím hned. Příště až se bude muset u vstupu (s lístkem za 5kil) podlézt 40ti centimetrová lať po čtyřech, s tím že kdo nepodleze a shodí tyč, nikam nejde, bude to ještě pořád OK? Pro některé zřejmě ano... Lze oponovat: Nechodit na fotbal = voda na mlýn těm hajzlům, ale já říkám, dokud se to nestopne a nebude bojkotovat co nejvíce lidí, dříve nebo později na to všichni dojedeme, a zmrdíci budou stále zkoušet, kam až můžou zajít s dalším přidáváním nesmyslných buzerací. Contro il calcio moderno  |
, 05.05.2009 22:41:27
aquafresh: Luxus článek    |
, 05.05.2009 22:41:49
Jo kdyby se tak misto reci vice jezdilo a chodilo na domaci zapasy na netu kazdy hubu plnou kecu ale skutek utek opravdovych fans je kurevsky malo  |
, 05.05.2009 22:52:49
to:aquafresh vyborne napsane.mas pravdu ze nez se nechat takhle ponizovat tak nema cenu tam jit.ale tyto opatreni uz mozna hranici s omezovanim osobni svobody.protoze pokud tyto opatreni vyzaduji po hostujicich fanouscich tak by mne zajimalo jestli stejna pravidla byli pro fanosky domacich a pokud ne tak je to diskriminace.a chci videt jak tam 6000 lidi lozi po ctyrech.   |
, 05.05.2009 23:08:38
MladýAC samozřejmě nemyslel mě, který doma nechyběl přes 5 let, a výjezdy na FCB má letos krom dvou "hodně specifických" úplně všechny. doufám  |
, 05.05.2009 23:10:23
Jo Mladý to teď napsal dobře, kecy, kecy a zase kecy!!!
To aquafresh, máš v hodně věcech pravdu a souhlasím s tebou, jen jedno vidím jinak... Uvědomte si, že když na ty stadióny chodit nebudem, tak nás tam nikdo postrádat nebude, vůbec nikdo !!! Tady je to každému jedno, vidíte že by si snad někdo stěžoval kromě FANS na to, že na stadionu nebyla skoro žádná atmosféra.Nikdo po nás ani neštěkne.
i když na jednu stranu je v něčem dobré, že se to na Baníku trochu od těch náplav pročistí  |
, 05.05.2009 23:56:49
Syndrom: Ano, uznávám máš pravdu, i když je to v přímém rozporu s tím co jsem předtím napsal, a za čím si stojím. Bohužel je to bezradnost, a stále nepřichází recept jak s tou pakáží vymést..To je těžko, asi je to nezvratné.
No nic, na pár týdnů se zase loučím. |
, 06.05.2009 00:34:38
to aquafresh: Jestli jsi reagoval na mě s tou šálou a zutím, Hele šáli je škoda sere mě to, ale je to jen hmotná věc, ale moje povzbuzování baníčku nahradit nejde. Pojedu, že mě proheldávaji a musím si zout boty, proč ne, nejsem žádný vandal ani nenosím nože, nemám co skrývat, vzali mi šálu, jo to mě sere, hádal jsem se snima, skoro jsem to dal, ale nepovedlo se, ale holt jednou to přežiju a snad se s tím něco do příště udělá, ale nejít na Baník, kvuli nějakým zmrdům, co chcou mít z fotbalu popcornové divadlo, nepodpořit svými hlasivky baník jen proto, že bych přišel o 250 za šálu.....sorry to není muj styl....možná budu jediný tady, ale je to muj styl...za Baník život(i šálu) dej s úctou Jareck.. |
, 06.05.2009 08:30:08
kurva v pl. v forech max. 3 vzkazy k veci a dost a jezdi kazdy jak fanatik za svym klubem vyjizdeji i pres zakaz vycestovani a nehledi na nic u nas se to nejvic musi nejdrive prokecat na internetu esi je vlak zadara esi jede ten a ten z toho potom pulka se rozhodne jestli jede me neinteresuje pondeli patek nedele svatek ale to ze hraje muj klub snad ne? GIEKSA+BANÍK  |
, 06.05.2009 09:44:47
Nebyl jsem tam,ale dokážu si to živě představit.To,že byla účast jaká byla se dalo očekávat.Již od Slávie by se měli všichni zamyslet o co tady jde.Nejde tu o fotbal!Jde tu o Baník!Nejde tu o cenu,ani lístky na jméno.Jde tu o to porazit ochranku a PČR!Do té doby dokud se toto nestane to bude takhle v prdeli jako tento zápas na ACS!Je to jen můj názor,ale je mi z toho smutno když čtu jak to jde s Baníkem do <> I NOSTRI CUORI BATTONO PER BANÍK!!!   |
, 06.05.2009 09:59:05
2 KkarlosS: Aha. Tak to je zajimave. Uznali porazku aniz by byla vylozene jasna... *a sorry za super hrubku-samo sebou "vitez" |
, 06.05.2009 10:07:58
dnk: Tohle nevím, ale myslím, že to asi spělo k jasné jejich porážce |
, 06.05.2009 10:53:13
Vrchol prijde pokud by se neco podobneho s ochrankou zaclo dit na Bazalech |
, 06.05.2009 13:50:57
Jeste jsem chtel dodat, ze jsem si nikdy nevsiml, ze by nasi chuligani po prohre davali vlajku vzhuru nohama. Ale mozna jsem tomu jenom nevenoval pozornost. Jinak chuligani jen tak dal a priste dejte uz i brnakum.  |
, 06.05.2009 15:05:05
Jak piše aquafresh. Na Baník klidně i bez peněz, hlavně aby byly lupeny   |
, 06.05.2009 15:10:27
Dělají z Vás cvičené opice, doufám že příště až budou lupeny na jméno, bude nejen tady BOJKOT ohledně kupování lupenu... |
, 06.05.2009 15:34:59
dnk:jak mužeš vědět jestli byla jasná nebo ne?z pár záběru z Tv a internetu? |
, 06.05.2009 17:13:32
No to neee zrušte komentáře..a nebo ne aspoň se mám ve škole čemu zasmát  |
, 06.05.2009 17:16:22
nato jebu abych jel na spartu či slaviji a chtěli po mně opčanku aby věděli otkut jsem a pak mně nepustili dal kurva naco jezdit abych tam šaškoval kolem stadionu tomi nestoji zato!Tady vidite kam to dospělo pry listky na opčanku a bude bezpečno na stadioně a bude chodit vic lidi ale kde jsou!A o bojkotu bych tu nepsal.Banik hraje mizerně chuj stym ale je to taki duvot proč chodi malo lidi.Pokut neni Banik 1 či 2 tak bude chodit miň lidi tak to je! |
, 06.05.2009 19:11:14
No ja sem chybel prvni vyjezd na jare bo nebyly love a strasne toho moc lituju ale banicek nejsou vysledky je to hrdost a jestli se nekdo diva na vysledky tak je to akorat tak chuj pro me jsou vysledky jenom bonus.. a do budejovic jedem snam v hojnem poctu    |
, 06.05.2009 19:49:31
ted chodit po stadionu se zaplým natáčením na mobilu..musí to ven! |
, 06.05.2009 22:32:49
Gio:jeden borec natacel,ale prisla za nim "ochranka",NEBOLI PORADATELSKA SLUZBA,ze to musí okamzite vypnout,ze muze natacet az oni reknou
BUZERACE FANS |
, 07.05.2009 09:29:09
2 penezenka: No to nevim, ale jako jasnou bych ji videl, kdyby tam nedojeli fizlove zakurveni a vetsina ACS bud zustala lezet nebo utekla... Ale ACS ji dle vseho jako jasnou bralo...  |
, 07.05.2009 09:41:27
dnk: Víš jak se říká...CO MI NENÍ ROVNO PO TOM JE MI HOVNO
A zvlášť nepotřebné řešit nějaké takové věci na stránkách ultras |
, 07.05.2009 09:52:29
v klidu mladej |
, 07.05.2009 11:05:51
Jarecek: "za baník život dej", ale šálu odevzdáš jako klíče na letišti... co si o tobě pak může člověk myslet ...
4all:
Tato stránka se pyšní velkým "proti modernímu fotbalu" , ale mám pocit, jakoby už i zde lidi zapomínali, o čem to kurwa je... Dokud se bude stále podporovat prodej vstupenek v předprodejích ,at už na jméno nebo ne, jen proto, abychom měli nejvyšší výjezdové počty, nebo abychom viděli Baníček na vlastní oči, půjde to do ještě větších howen...je to otázka volby, která je zřejmš před námi: raději nevidět pár zápasů mojeho milovaného klubu a stát před stadionem,(a toto je naše obět), ale doufat, že pokud budeme jednotní, budou snad i naše děti vědět, co to je být na fotbale, kde se stojí, je pyro, a že na plotě jsou i flagy a ne jen reklamní panely... nebo můžeme kupovat lístky, dle jejich pravidel, jezdit"speciálem", kde je více kriminálky než při zátahu na drogové delery,nechat se buzerovat polityky, PČR, ČMFS, pořadateli, a já nevím kým ještě, jen abychom viděli zápas, ale pak počítejme s tím ,že už z nás je jen produkt moderního fotbalu,proti kterému zde tak "hrdě" bojujeme...je proto otázkou, zda-li by neměli nejpovolanější a NEJRESPEKTOVANĚJŠÍ z řad jak ultras(duše a hlas Baníčku) tak i hooligans(síla a hrdost) dát hlavy dohromady, nechat žabomyších válek, jebat na své ega a sjednotit sebe, a tím pádem i zbytek fanouškovského spektra v Ostravě, vše pro dobro Baníčku...a o tem přece jde nejvíce, tak je třeba to teď dokázat...všem je jasné,že pokud se nedají tyto dvě skupiny dohromady, nebude to fungovat... |
, 07.05.2009 12:59:42
Hammass :Naprostý souhlas!!! tady si to přečtem jenom min ale až při hromadnem protestu se o tom dový ti jenž by to měli vědět. Musíme se sjednotit !!! a stat za sebou nejen ti nejvyšší ultras a hools ale i i obyčejní přesto věrní !! |
, 07.05.2009 13:15:18
to jsou jen sny já bych taky rád viděl 4 tisíce banikovcu valicich se třeba na kladno at uz bez listku nebo s něma ...prostě něco ukazat .... ale sny jsou sny ... |
, 07.05.2009 13:28:24
Hammass:  !!!souhlas jak cyp   |
, 07.05.2009 14:47:46
Přesně,pokud to tak půjde dál,tak bude jezdit ještě mín lidí,a vás 20 co pojede(respekt vám) zase budete tady psát,jak málo je věrných atd.Oni věrní jsou,ale nenechají ze sebe dělat šašky a chcou proti tomu bojovat,proto vy Nejvěrnější a nejpovolanější by jste měli něco začít dělat,nějakou akci.A nebo radši se necháte mlátit ochrankou,vyzouvat si boty,brát si šály donekonečna ? |
, 07.05.2009 15:36:48
Hammass: podpis |
, 07.05.2009 15:51:41
Posldní komentáře maji hlavu i patu,ale realizace podle mně je složitá..Lidi se jen tak mezi sebou nedomluví...Myslím si že při domácím zápase by se v kotli mělo prostě mezi sebou říct,co vlastně kdo chce...Aby chuloši přišli ,vzali tlampač ,a řekli svůj názor jak by to mělo fungovat,a ti co se starají o kotel zase oni jakou představu...Myslím si že poslední dobou to je chaoz...Pokud se nenastaví pravidla,nikdy to nebude celek...Kdysi nebyl problém říct si o pomoc,vše se vyplatilo,jebeme se mezi sebou...Buď se utvoří celek,jinak to co je teď na hřišti bude i v hledišti i mimo něj... |
, 07.05.2009 16:22:11
Hammass:        |
, 07.05.2009 17:00:15
Z.kurvená Sparta!!! |
, 08.05.2009 14:37:59
kdyz kazdy dela to co je mu narizovano a necha si srat na hlavu tak se nedivte ze to je takove jake to je. |
, 08.05.2009 15:19:14
Dovolím si to trochu zlehčit .Kdyby to bylo obráceně a 137 lidí by přijelo k nám,tak pro Olomouc,Brno,Prahu by ten počet tak zhruba odpovídal tomu co knám jezdí,takže jejich klasika.Pro zbytek ligy ,kdyby přijeli v takovém počtu by to byl jeden z nej.výjezdů v kariéře |
, 10.05.2009 14:24:49
Můj důvod nejetí na fotbal: Myslím,že by fans FCB měli dát jasně vedení najevo,že tady nejde o pár výsledků ,ale celkové koncepce,je na houby.Rád sbírám šály v jiných městech,viz Brno,ale nebudu podporovat špatné vedení Baníku.Utrácím s přáteli desetitisíce za suvenýry FCB,podporuje je Magistrát a výsledek ? Dluhy,prodávají hráče bez jakékoli náhrady,pořádají večírky a berou tučné penéze.Myslím,že kdyby 2-3 zápasy nepřišel na fotbal nikdo,majitel by rychle sjednal nápravu.měli bychom vymyslet zcela zásadní protest,jinak Baník nebude ani v první lize.Tolik proher je hnus.Jinak jsem pyšný na fight,udělali jste mi obrovskou radost,jsem pyšný fanoušek a příště se budu snažit se zúčastnit taky.kdyby tak vedení bylo jako my fanoušci srdcaři !!! Díky hrdinům ,co vyhráli nad ACS !!!!!!!!!!!!! |
, 29.05.2009 21:36:38
Vypadalo to velmi nadějně,ale co už prohráli jsme bo je SPARTA silný soupeř.  |
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Hodnocení
Musíte být přihlášeni, abyste mohli hodnotit.
Prosím přihlaste se anebo se zaregistrujte.
Žádné hodnocení ještě nebylo zaznamenáno.
|
Tabulka
| 1. |
Liberec |
30 |
68:29 |
66 |
| 2. |
AC Sparta |
30 |
51:25 |
64 |
| 3. |
Plzeň |
30 |
66:33 |
63 |
| 4. |
Ml. Boleslav |
30 |
49:34 |
50 |
| 5. |
FK Teplice |
30 |
36:30 |
46 |
| 6. |
Dukla |
30 |
42:35 |
42 |
| 7. |
Slovácko |
30 |
29:32 |
41 |
| 8. |
FK Jablonec |
30 |
54:43 |
40 |
| 9. |
Příbram |
30 |
44:56 |
39 |
| 10. |
Č. Budějovice |
30 |
30:51 |
35 |
| 11. |
Olomouc |
30 |
42:38 |
34 |
| 12. |
SK Slavia |
30 |
28:34 |
34 |
| 13. |
Hradec Králové |
30 |
22:38 |
31 |
| 14. |
FC Baník |
30 |
31:48 |
28 |
| 15. |
Bohemians 1905 |
30 |
20:54 |
24 |
| 16. |
Žižkov |
30 |
23:55 |
19 |
|