Fans shop
trička, šály, nálepky..  
Kalendář chachara
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Chachaři na YouTube
507 chacharů na záchranářské misi v Hradci Králové,
Nahrál: chachari.cz
Zobrazení: 1888
21 hlasů
Čas: 15:57 Entertainment

 



Ultras
PROČ PROTI MODERNÍMU FOTBALU?
chachari · 38 Komentářů · 10861 Přečteno · Tisknout

Proč bojovat proti modernímu zkomercionalizovanému fotbalovému prostředí? Nechceme žádnému chacharovi tento boj vnucovat, nikomu nebudeme nic přikazovat. Přečtěte si následující řádky, udělejte si obrázek a zaujměte sami vlastní postoj…

Posledních několik let proti sobě stojí dva odlišné trendy, které řeší, jak kultivovat fotbalové prostředí. Tábor fotbalových bafuňářů, majitelů klubů a sponzorů, svazů a dalších, v čele s UEFA vidí ve fotbale především byznys a peníze. Logicky se pak snaží, aby do fotbalu plynulo stále více peněz, aby s fotbalem bylo spojeno co nejvíce aktivit firem, sponzorských akcí, TV přenosů. Podaří se to jedině tehdy, bude-li o fotbal mezi veřejností zájem a stadiony budou plné. Toho lze dosáhnout zatraktivněním fotbalu prostřednictvím médií a dále pomocí reklamních akcí pro diváky na stadionu. Vše se opět točí kolem peněz. Divák je nakrmen masovou zábavou a zaplatí za to tučné peníze, utrácí za vstupné, občerstvení, reklamní předměty, bulletiny. Divák je zde v roli konzumenta, zákazníka fungující firmy, mnohdy se z něj stává pouhý šašek. I na evropské stadiony pronikají vlivy amerických soutěží NFL, NBA či NHL, kde jsou diváci loutkami požírající hamburgery, popcorn a colu, kteří zařvou pouze tehdy, když se jim to rozsvítí na světelné tabuli. Jinak je zde sport druhořadý a atmosféra není důležitá vůbec.
Tábor fotbalových fanoušků oddaně fandících svému klubu a městu na každém zápase vyznává zcela jiné hodnoty. Nezajímají je peníze, komerční akce na stadionech, nehledí na to, zda se jejich klubu daří nebo ne. Na fotbal chodí fandit svému klubu za každých okolností. Klub je pro ně vším, jsou ochotni pro něj obětovat spoustu času a peněz, vytvářejí efektní choreografie a bezpečnou pyroshow (při pyroshow nebyl v české lize nikdo zraněn). Tito skalní fanoušci vkládají do fotbalu zcela jiné hodnoty než sponzoři a firmy. Fotbal jsou především emoce, radost, smutek, bolest, nadšení, které jsou člověku zcela vlastní. Fotbal byl od začátku postaven na těchto hodnotách. Pokud k tomu přičteme ještě hrdost na svůj klub, důraz na tradice, máme tady pak něco, na což můžeme být opravdu pyšní. Je to ten pocit, který cítíte, když stojíte na stadionu a zpíváte „Baníčku my jsme s tebou“ se zaťatou pěstí nebo rukou na srdci. Místo výchovy nových fanoušků, kteří se za tuto hodnotu postaví, však čeká fotbalové prostředí rozklad, vše zanedlouho ovládnou peníze, sponzoři...

Uveďme zde několik příkladů:
UEFA, ČMFS
UEFA tlačí na jednotlivé národní svazy, aby ve všech zemích postupně ze stadiónů zmizela veškerá pyrotechnika. Čeho se tím UEFA snaží docílit? Ačkoliv je organizované používání pyrotechniky bezpečné, (z vlastní zkušenosti víte, že na Bazalech s pyrotechniku problémy nejsou), chce UEFA docílit toho, aby na fotbale bylo prostředí opravdu takové, jako v divadle a kině, kde pyrotechnika samozřejmě nehoří. ČMFS prosazuje úplný zákaz pyrotechniky i míst na stání, což může mít za následek zničení nádherné fotbalové atmosféry, podobně jako se tomu stalo v Anglii!

DIKTÁT SPONZORŮ (peníze zmůžou hodně)
Sponzoři si například často vymůžou změnu názvu klubu. Příkladem byl i náš Baník, který se ještě nedávno jmenoval FC Baník Ostrava Ispat. Zanedlouho tak nemusí proti sobě hrát Brno či Olomouc, ale Vodafone a T-Mobile. Stačí se podívat na naši hokejovou ligu… Sponzoři a majitelé klubů někdy neuznávají ani tradiční klubové barvy existující desetiletí. Baník oblékal oranžovou, i když naše barvy jsou modrá a bílá, České Budějovice zase z tradiční černobílé kombinace přešly na „cool“ moderní růžovou. Další příklady najdeme v Liberci nebo ve Zlíně.

SPARTA PRAHA
Vedení tohoto klubu se již dlouho snaží přilákat do ochozů více diváků pořádáním akcí typu DJ’s párty přímo na stadionu nebo skákacími hrady pro děti. Ve snaze přilákat co nejvíce rodinných diváků jsou zde zakazovány tradiční pokřiky obsahující hanlivé výrazy, domácímu kotli je zakázána pyrotechnika i choreografie.
Výsledek? Bojkot kotle fanoušků Sparty trvající dodnes, při zápasech vytvářejí hostující fanoušci domácí prostředí svým hráčům, a pokud se nehraje pěkný fotbal, není se na co dívat, neboť na tribunách se nic neděje. Lidé jsou tak nuceni si kupovat alespoň předraženou kolu či minerálku, sledují fotbal jako v kině s popcornem v ruce.

ANGLIE
Anglie je často uváděná jako příklad skvělé atmosféry a výborné fanouškovské kultury. Víte ale vůbec, že fanoušci na stadionech musí neustále sedět, že místa na stání zde nenajdete a že podobnými opatřeními neskutečně utrpěla atmosféra? Nefandí se už tak jako dříve. Na starou dobrou anglickou atmosféru před časem v rozhovoru nostalgicky vzpomínal Luděk Mikloško. Fanoušky Manchesteru United nedávno kritizoval kouč Alex Ferguson. Na Old Trafford je prý při domácích utkáních příliš ticho. A odpověď fanoušků? „Nemůžeme vstát a fandit, protože jakmile vstaneme, nahrnou se k nám stewardi a přimějí nás si sednout pod hrozbou odebrání permanentky.“, popisuje praktiky na Old Trafford člen asociace nezávislých fanoušků MU Colin Hedrie. „Připadáme si jako v policejním státě. Když si stoupneme, někdo nám hned zkroutí ruku za zády a vyvede nás z hlediště. Jakou atmosféru by si pan Ferguson za takových podmínek na stadionu představoval? Jediné, co v hledišti vládne, je strach, že přijdeme o vstupenku, za kterou jste zaplatili tisíc liber.“, pokračuje. Že jste tohle o Anglii nevěděli? Nesmíte tolik věřit médiím, které neustále Anglii vystavují jako příklad skvělé a bezproblémové atmosféry...

AUSTRIA SALZBURG (poprava tradičního klubu):
Zatím nejotřesnější případ se odehrál před několika lety v rakouském klubu Austria Salzburg. Nový majitel – koncern RED BULL – převzal klub a udělal tyto kroky:
1) klub se přejmenoval na Red Bull Salzburg
2) nový majitel přinesl nové klubové (firemní) barvy
3) tradiční barvy klubu byly zakázány, dokonce nebyli na stadion vpouštěni fans s klubovými symboly ve starých barvách
4) rok založení klubu se stoletou tradicí se změnil na rok 2005
5) fanouškům sdružujícím se ve fan clubech dal podepisovat loajalitu k „novému“ klubu a čestné prohlášení, že se na zápasech nebudou projevovat vulgárně, či odpalovat pyrotechniku
6) v rámci represí proti ultras byl odstraněn podstavec pro megafonistu, což ztížilo fandění.
7) v přerušeních zápasů je z ampliónů pouštěna diskotéková hudba
8) mezi tribunami pobíhají toreadoři, aby celý zápas vypadal jako býčí zápasy
Protože se tohle může stát každému klubu v Evropě, spustila se automaticky lavina solidarity a fans v celé Evropě vyjádřili podporu fanouškům Austrie.

Protože se to může stát opravdu i u nás, (pošlapání barev a změnu názvu už jsme si v nedávné době bohužel zažili), spojují se fans z celé Evropy pod hlavičkou CONTRO IL CALCIO MODERNO! (Proti modernímu fotbalu!).
Pokud jste dočetli až do konce, jistě si pomalu děláte vlastní úsudek... Pokud jsem nebyl zcela objektivní, přijměte mou omluvu, ale vězte, že se mi o tomto problému nepíše lehce. Můžete si být jisti, že akce PROTI MODERNÍMU FOTBALU budou na Bazalech pokračovat, protože Baník si vzít nenecháme a nepřejeme to ani žádnému jinému klubu.

Komentáře
Stuart , 11.02.2008 12:19:30
perfektní článek smiley
UnoOS , 11.02.2008 12:50:00
Výborný článek a objektivní i přes fakt, že je to hodně emotivní téma. Fanoušci spojme se proti modernímu fotbalu!
MidgardSchmied , 11.02.2008 14:18:40
gratuluju, svěle napsaný článek !!! smiley
KkarlosS , 11.02.2008 14:22:30
Naprosto parádně napsané a proto: CONTRO IL CALCIO MODERNO! smileysmileysmileysmileysmiley smiley
fcb fcb , 11.02.2008 15:57:32
fakt super článek....fcb CONTRO IL CALCIO MODERNO!!
vincek , 11.02.2008 16:01:09
Lepší článek sem ještě nečetlsmiley Nikdy se nam to nesmít stát jako Salzburgu smiley
bober , 11.02.2008 16:09:11
souhlas ve všem. Pěkně napsáno
cipik , 11.02.2008 16:37:36
řečena celá pravda smileysmileysmileysmiley
ToncekBP , 11.02.2008 18:47:46
paradně napsanosmileysmiley smileyCONTRO IL CALCIO MODERNO!!smiley
fcbtomas , 11.02.2008 19:09:20
Velmi velmi dobré smiley
ftblmaster , 11.02.2008 20:02:51
skvělý názorsmiley,docela je mi i líto fans salzburku.
rostachachar , 11.02.2008 21:41:51
ULTRAS UVANTI
Paul , 11.02.2008 22:07:56
Jen bych doplnil k té Austrii Salzburg: věrným fanouškům Austrie, které nové vedení ignorovalo a odmítalo přistoupit na jakékoli dohody se povedlo obnovit (resp. vytvořit "nový" ) klub pod názvem SV Austria Salzburg s původním znakem a barvami. Hrají nějakou nižší soutěž (1. Klasse Nord).
gieksa-banik , 12.02.2008 10:40:02
super napsane......CONTRO IL CALCIO MODERNOsmiley
kingallik , 12.02.2008 14:02:16
parádní ¨clanek , pryc s oranzovousmiley
trevor20 , 14.02.2008 10:10:22
tak s tou austrií je to drsný,to vyzní jak za komunistu...hlavně věta:3) tradiční barvy klubu byly zakázány, dokonce nebyli na stadion vpouštěni fans s klubovými symboly ve starých barvách...
to je moc....smiley
HanysFCB , 15.02.2008 12:33:03
nechci tady nic rozepisovat byla by to dalsi slohovka..vyjadrim se kratce a jasne
CONTRO IL CALCIO MODERNO smiley
vlasa007 , 15.02.2008 13:42:36
super článek, fakt skvěle napsáno smiley
smiley CONTRO IL CALCIO MODERNO smiley
Banikovec666 , 15.02.2008 17:14:50
skvely članek ale tu austrii lituju
paax , 16.02.2008 12:07:40
Hm, to je sice pěkné, ale pokud se budou dít na stadionech po republice takové excesy jako se spartou u nás, tak to tak dopadne a na Bazalech (i když bůh ví kde budeme nakonec sedět) budeme sedět se založenýma rukama. Pak je už pozdě brečet nad rozlitým mlékem. UEFA a celý fotbal jde do sraček a bude to jen horší a horší, otázkou je to co můžou fanoušci změnit. Třeba ten Manchaster - proč fandové nebojkotují kupování permic, nebo jiné obstrukce? Nakonec sklepnou podpatek a udělají to, co se jim nakáže protože u nich o ten fotbal na rozdíl od nás zájem je. V ČR ty obstrukce budou platit pro koho? Pro těch průměrně v ČR 2500 (to číslo není podstatné, tak či onak je směšné) diváků? :-))) Sami si svým chováním o to říkáme stejně jako si v 70-80 letech o to řekli v Anglii. Sory můj obyčejný vandrácký názor. Mimochodem s tou klubovou tradicí souhlas 100%, tohle je věc nedotknutelná a jsem také rád, že naši konečně smazali tu skurvenou oranžovou mrdku z dresů.
CNL , 16.02.2008 13:24:17
paax: proč se hned označuješ nálepkou "vandrácký názor"? Tohle co píšeš s tím samozřejmě souvisí a excesy jako Sparta tomuto tažení dávají do rukou největší argumenty, to je nesporné. Když už se bohužel stalo, tak nezbývá nic jiného než poukazovat na skutečnost, že jde o jev naprosto ojedinělý a že ač média vytvářejí jinou realitu, žijeme v tomto směru v naprosto umírněné zemi, což dokládají i studie porovnávající divácké násilí v jednotlivých zemích.
Souhlasím, že to jde do sraček. Co mohou fans změnit? Pokud nemají páky na vyšších místech, tak je jednou z forem, podle mě, právě šíření osvěty mezi ostatními diváky, kteří si až tak moc neuvědomují kam fotbal směřuje.
MUFC - ono je těžké říct Anglánovi, který má ke svému klubu vztah, aby na něj nechodil. Je však dobrá volba stadion opustit, vyklidit pole a nechat je dělat si co chtějí? Přesto spousta těch nejzarytějších fans MUFC už na Old Trafford nechodí, domácí zápasy sledují jen v TV po hospodách. Jezdí pouze na výjezdy po Anglii nebo po Evropě. Doma si založili vlastní klub FC United of Manchester, kde chodí kvůli atmosféře dále a nikdo je zde neobtěžuje nesmyslnými zákazy. Klub hraje nějakou šestou ligu, ale atmosférou patří daleko výše.
viz - http://www.youtube.com/watch?v=Vq_-eNy2t1E&fea%20ture=related
Vlastní klub si založili také fans Austrie Salzburg
paax , 16.02.2008 14:11:31
CNL : No s tím "vandráckým názorem" to byl takový rýýp :-) Uvidíme, já jen doufám, že tak daleko jako to je v Anglii, nebo kdekoli jinde to nedojde, čemuž nasvědčuje už jen to, že se podařilo přebarvit oranž na bílo, za to prostě smekám a je fajn, že i klub si to uvědomuje a fanoušky bere opravdu jako 13tého hráče. Tradice je tradice, holt uvidíme co se bude dít. Každopádně zákaz pyrotechniky je hloupost, pokud její použití je v mezích bezpečnosti, ale "stačí jeden trouba", který hodí dýmovnici nebo dělobuch na hřiště či za brankáře a veškerá snaha je v piči, to jsem právě chtěl naznačit i ohledně obstrukcí, že stačí jedna hovadina a ten "křehký" mír a tolerance je hned v prdeli (viz. třeba následné zrušení všemi očekávané sálové klání) a zpětně se ti nahoře nechtějí moc otáčet a já se jim ani moc nedivím. Jejich zájem je jednoznačný, předcházet problémům, to že utrpí atmosféra si jsou vědomy obě strany, otázkou je, koho to bude mrzet více. Že to bylo jen jednou, ale předtím 100x nic asi moc neobstojí. A to nemluvím o tom, když si to vezmou do parády novináři... to je pak ámen s veškerou atmosferou a můžeme si pak už jen psát posmutnělé články, nebo zakládat vlastní kluby. Možná, že máme tu výhodu, že u nás fotbal není tak navštěvovaná věc jako v okolích státech (myslím 1 ligy) a proto by podobné obstrukce ubrali ještě více na už tak kritické ligové návštěvnosti, čehož si jsou kluby, ČMSF asi velice vědomy. Tak se nechme překvapit. Samozřejmě souhlasím s článkem i s tvým komentářem, ale každá mince má 2 strany.
paax , 16.02.2008 14:16:50
PS : trošku mě v návaznosti na to pobavil F.Straků, který se tak strašně v TV s Kotrbou rozpovídali o klubové tradici... :-)))

http://fotbalzive.ct24.cz/video.asp?video_id=2343&streamType=WH
Alberto , 18.02.2008 17:10:59
Můj příspěvěk přímo nesouvisí s akcí PROTI MODERNÍMU FOTBALU. Mám taky názor, že příliš regulace škodí. Atmosféra na Baníku je neopakovatelná a s regulací se vytratí.
Sleduji na baníkovských webech nadšení z toho, že Baník opustí Bazaly a bude hrát na "měststkém" stadińu ve Vítkách. Já toto nadšení nesdílím - mohl bych říct i proto, že regulace se tam ještě zvýší - vše bude pod kontrolou, bude se chránit majetek Vítkovic a atletická dráha ....
Proto zveřejňuji i zde komentář k článku "Ostrava bude mít stadion pro fotbal a atletiku", který je na www.banicek.cz

"Doufám, že kromě tohoto stadiónu Baník bude mít i vlastní. Nedovedu si představit, že na jednom stadiónu budou hrát 1. ligu Baník i Vítkovice (koupil je Geofin a ten určitě nechce hrát 2. ligu!!!)
Je to jistě pěkný stadión, ale je to jako by chtěli po Spartě a Slávii aby měli "svůj" stadión na Strahově a oba tam hráli 1. ligu. ....."

Apeluji na Vás, všechny fandy Baníku. Nemůžeme přece nechat zašantročit Baník někam do Vítkovic !!! Někteří z Vás jistě pamatují dobu, kdy Vítky byly mistrem.
Baník bez svého stadińu už nebude Baník.
Byl bych rád, kdyby jsme my fandi Baníku vyvinuli tlak na současný management a majitele aby dal záruky pro výstavbu, resp. opravu nových Bazalů (nebo jiného stadiónu). Asi víte, že na Bazalech se budou stavet luxusní byty a cbchodní centru. Tomuto záměru "nestabilní" svah Bazalů vyhovuje ...?!!!
Byl bych rád abyste si toto vše nechaliprojít hlavou a zorganizovali (za pomoci tohoto webu) nátlakovou bakci.
Zdraví Vás Alberto
klam , 18.02.2008 18:58:27
stadion jedine na SLEZSKE.kurwamacz.smileysmiley bo Ostravica granica a my jsme SK SLEZSKá,to už Kahoun a spol s.r.o nevísmiley.Alberto tady si nemáme co procházet hlavou to POTREBUJE akci za zachovani NASEHO MILOVANEHOsmiley tam kde ma sve svate misto.jestli tam budou kdy chtit stavet byty a dalsi Kauf,vlastnimy tely jim v tom MUSIME zabranit a ne tady jen zvanit,jak je ta oranzova netradicni,protoze timto to jen zacina,sponzori si mysli ze daji klubu love a je to jejich klub a co dal.stadion ve vitkach(ten navrh je dobry,lepsi je vsak na BUKOVANSKEHO a nikde jinde) nebo jiz zminovane ruzove dresy,strihani hracu dohola....i tak to muze dopadnoutsmiley doufam ze v Baniku a vubec v Ostrave je par rozumnych lidi kteri to nenechaji "dojit do Salzburgusmiley"-to uz je fakt extrem(ale lze vyresit zalozenim vlastniho klubu-extrem).CONTRO IL CALCIO MODERNO,jebat kappu,jebat Opavu. a hlavne smiley na BAZALECH
smileysmileysmiley
janeck , 19.02.2008 16:04:39
kde to žijem policajti řeknou kamery jsou kamery sponzor řekne oranžová je oranžová ČMFS si řekne žadné pyro a ............ nelibí se mi ani na sparte zvlaštní vchody do kotle
Alberto , 19.02.2008 17:41:13
Kahoun, Truchta a spol jsou malí páni. Velí tomu majitelé - Petera, Vacek a občanské sdružení Baníku Ostrava (majitelé). Aby Baník nedopadl hůř než výše uvedená Austria Salzburg !!! Třeba že sloučí Baník s Vítkama pod jménem "FC Vítkovice vložky Always Ostrava".
Nechodím do kotle, chodím teď na tribunu. V kotli jsem pobýval před dvaceti lety. Proto myslím, že Vy, mí nástupci a nástupci mých kámošů, co jsme fandili Kulům, Šreinerovi, Daňkovi, Ličkovi, .... byste měli pod vlajkou CONTRO IL CALCIO MODERNO se spojit a vyvinout tlak na majitele Baníku a město Ostrava, podpisové akce a petice, ... Myslím, že všichni věrní baníkovští fandi se k této akci připojí. Včetně mně. ...smiley
FCB_CHACHAR , 20.02.2008 11:40:48
velmi ferovy članek uplne me to dojima je to pravda a banik je jak ste uz rikali SK SLEZSKA a ne zkurve negrovske Vitkovice

BILA a MODRA VERNE BARVYsmileysmileysmiley
Dejv , 20.02.2008 19:37:03
Musim rict ze clanek se povedl i kdyz je upozrnovan na problem pouze z jedne strany!!!!Ano v anglii utrpela atmosfera hodne diky toho ze fanousky posadili, ale je otazkou do jake miry si za to mohou fanousci sami.Jen se staci funkcionarum UEFA nebo CMFS kouknout na zapas banik-sparta a je jim hned jasno o cem bude prvni bod : jak zajistit bezpecnost na stadionech a to chcou dokazat za kazdou cenu jako toho docilili v anglii,a je jim uplne jedno ze nebudou nejake ohne a horsi atmosfera.jedine reseni je v tom ze by se fanousci umirnili, a uefa nebo cmfs by tem fanouskum zacala vice verit a pak jse zase mohli po cele evrope delat pyroshow na stadionech.Jinak kdyz se bude protestovat stylem,ze se budou ty ohne jeste vhazovat na hraci plochu tak tomu taky neprida.Jinak ty oranzove sity jsou na posrani vypadame ne jak ty plny tradic ale jak mistni chlapci s preboru co si delaj srandu na placku pred barakem, a stehovani z bazalu jeste vetsi picovina mel by se postavit uplne novy stadion jenom pro banik tak s kapacitou kole 25000 divaku i kdyz je to neralne urcite by si to pral kazdy banikovecsmileysmiley
Nemanja , 20.02.2008 20:34:00
1) Oranžová? Kurva co to je za barvu?! Sme snad nějací Holanďani?!

2) Pyrotechnika na stadion patří. Ale jen na choreografii. Myslim, že by nebylo z cesty, kdyby jádro kotle mělo třeba vlastí "pyrotechniky", kteří by prošli nějakym přezkoušením. Samozřejmě by to byli normální fans, jedni z nás. Tím by se určitě omezilo bordelu, a atmosféra by neutrpěla.

3) Nový stadion? Proč ne! Ale jedině vlastní. Pokud Bazaly nevyhovují staticky, tak s tím už se nic bohužel udělat nedá. Ale když už novy stadion, tak na stejnem mistě! A s těma, kecama, že je tu nedostatečně zpevněny podloží, ať jdou do prdele. Navrtávací piloty, nebo dostatečný nadimenzování stavebního podloží by to vyřešilo. Ikdyž je pravda, že by to o něco zvedlo cenu stadionu.
kubiss , 21.02.2008 18:20:43
paradni clanek naprosto s tim souhlasim je hnus co si nekteri lide mysli ze si muzou udelat za byznis z neceho co tak milujeme a co je pro nas vsimsmileysmiley
Hanis1922 , 21.02.2008 18:42:15

Vy kucí ostravský........ fakt Vás chápu........je to všechno levota, za kterou jsou schovaný jen a jen prachy. Ty prachy držej vandráci, kteří si myslí, že když mají prachy, tak mají i rozum.....ale to je právě, to co není pravda.......
Frigo , 21.02.2008 19:09:38
Super článek - sobota pičo! smileysmiley
jerry fcb , 22.02.2008 13:21:47
smileysmileysmileyfakt super clanek hodne me to dojmulo smileysmileysmileysmileysmileysmiley
FCBman , 22.02.2008 21:04:40
Jj souhlasím se vším co tam bylo zmíněno.., je to strašný, jak ty peníze hýbou světem... Už to začíná na spartě, tak doufám, že když už, tak to opravdu zůstane jen v praze...
Ale nechápu, proč chtějí přesouvat stadion Baníku, když na Bazalech by se klidně mohlo hrát po rekonstrukci. Když je tam nestabilní podloží, tak jak tam můžou pak někdy postavět nějaký ty činžovíní domy či co to mají v plánu??? Vždyť to by se propadlo už tím tuplem, protože je to ještě těžší, než nějaké tribuny a trávník.. Nevím, co to na nás chtějí hrát, ale vážně tomu nerozumím a byl bych rád, kdyby vedení opravdu přišlo s podrobným plánem a vysvětlením.

Baník pičo smiley a CONTRO IL CALCIO MODERNO!!!smiley
Alberto , 24.02.2008 07:39:31
FCBane, Nemanjo, kubissi a další. Navrhuji doplnit název akce CONTRO IL CALCIO MODERNO o NE PŘEMÍSTĚNÍ FCB NA "MĚSTSKÝ" STADIÓN!!!! Městský stadión jen na pohárové zápasy !!! Bazaly pro ligu a po jejich rekonstrulci i pro poháry!!!
Ale tlacháním na webu to nezměníme. Majitelé, občanské sdružení, ostatní se už těší jak prodají pozemky pod našima Bazalama a "namažou" si kapsy!! Je třeba akce !!! Peníze pro nový stadión Baníku, nebo rekonstrukci Bazalů se přece musí najít. přece musí najít Jeden stadiń pro Ostrava je málo !!!
JE OSTUDA, ŽE PRO OSTRAVU JSOU PENÍZE JEN NA JEDEN STADIŃ !! A TO JEŠTĚ ATLETICKÝ !!!
cOpr , 24.02.2008 18:01:20
Tak koukam na finale Anglickeho poharu (tot-che), ale neprislo mi, ze vsichni musi sedet, kdyz koukam na detailni zabery do hlediste, ale jinak jsem proti zakazum, tak jak jsou v clanku popsany.smiley
unilogin , 19.12.2011 00:48:42
Please delete all porno from your site!
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Hodnocení
Musíte být přihlášeni, abyste mohli hodnotit.

Prosím přihlaste se anebo se zaregistrujte.

Perfektní! Perfektní! 90% [9 Hlasů]
Velmi dobrý Velmi dobrý 10% [1 Hlas]
Dobrý Dobrý 0% [Žádné hlasy]
Průměrný Průměrný 0% [Žádné hlasy]
Nedostatečný Nedostatečný 0% [Žádné hlasy]
BANÍK BANÍKU
ZACHRAŇME BANÍČEK
Tabulka
1. Liberec 30 68:29 66
2. AC Sparta 30 51:25 64
3. Plzeň 30 66:33 63
4. Ml. Boleslav 30 49:34 50
5. FK Teplice 30 36:30 46
6. Dukla 30 42:35 42
7. Slovácko 30 29:32 41
8. FK Jablonec 30 54:43 40
9. Příbram 30 44:56 39
10. Č. Budějovice 30 30:51 35
11. Olomouc 30 42:38 34
12. SK Slavia 30 28:34 34
13. Hradec Králové 30 22:38 31
14. FC Baník 30 31:48 28
15. Bohemians 1905 30 20:54 24
16. Žižkov 30 23:55 19
                  
Follow chachari_cz on Twitter

 

Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Nechte si poslat nové.
Právě online
Hostů: 0

Uživatelé
° Nejnovější: Pefr1407
° Nových tento měsíc: 17
° Nových minulý měsíc: 11
° Celkem: 3,888
Vyhledávání
v článcích
v novinkách
ve fóru
v odkazech
v členech
 
Majitel webového serveru upozorňuje, že za veškerý psaný a jiný obsah nezodpovídá on, nýbrž přímý autor. Od jakéhokoliv názoru se distancuje, a rozhodně se s ním neztotožňuje, pouze zprostředkovává prostor pro vyjádření názoru fanoušků Baníku Ostrava na internetu. Stránka na které se právě nacházíte obsahuje materiál, který někteří lidé mohou považovat za kontroverzní. Provozovatelé těchto stránek nejsou dle právní úpravy zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti) a zejména §6 citovaného zákona, odpovědni za příspěvky návštěvníků těchto stránek.
 
Powered by PHP-Fusion 2003-2009 © www.chachari.cz (Privacy policy)
 new
TOPlist