Fans shop
trička, šály, nálepky..  
Kalendář chachara
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Chachaři na YouTube
Ve slunečně rozkvětlý Středeční den (09. 05. 2012, 18:00h.) si na stadion Baníku BAZALY v podvečer našlo cestu něco přes třináct tisíc (přesněji 13 127) CHACHARŮ, převážně v klubových barvách ! ! ! Hned v úvodu celého utkání CHACHAŘI vytahují Velkonosnou plachtu (80 x 26m - Luxus!!!) s Výstižným černým nápisem - BAZALY a Bílým - NÁŠ DOMOV, se siluetou FCB! To Vše na zajímavě šachovnicovém, modrobílém podkladu! Ku tomu po bokách vlály modrobílé vlajky a nad tím vším se "třpytily" modré folie!!!
Nahrál: chachari.cz
Zobrazení: 1455
20 hlasů
Čas: 27:03 Sports

 



Baník info
PRIMÁTOR JE LHÁŘ!!!
chachari · 249 Komentářů · 13469 Přečteno · Tisknout

Řeči o novém ostravském stadionu slýcháme z nejvyšších míst politiky již několik let, podporu v Ostravě slibovali od bývalého premiéra Jiřího Paroubka, přes bývalého předsedy Poslanecké sněmovny Lubomíra Zaorálka až po celou řadu regionálních politiků. Nejsrozumitelněji se loni vyjádřil primátor města Petr Kajnar, který prohlásil: „V roce 2013 bude fotbalový stadion stát na sto procent. Nedovedu si představit, že by to bylo jinak."

 

Rok se sešel s rokem, stejná politická garnitura mezi tím u Ostravanů na podzim obhájila svá koryta na radnici, poté co v předvolebním boji nešetřila sliby o supermoderním stadionu, který Ostrava potřebuje. Dnes však zodpovědní radní, opět v čele s primátorem Kajnarem oznámili, že nový moderní stadion v Ostravě hned tak stát nebude a velké plány byly odloženy na neurčito. Místo toho město plánuje rekonstrukci atletického stadionu ve Vítkovicích za 400 milionů a dalších 500 miliónů nasype do černé díry jménem ČEZ Arena. Primátor se na tiskovce blýskl hláškami, jako „... máme Zlatou tretru, co má Plzeň? To je jako F1 v atletice!".

 

Nesouhlas s rozhodnutím radních dnes přišlo na magistrát vyjádřit asi padesát fandů Baníku. Ti se na tiskovku nedostali a pod dohledem přivolaných strážníků skandovali v předsálí. Právě k fandům Baníku se primátor také vyjadřoval. Dají se pochopit slova: Jako město nejsme spokojeni, jakým způsobem město prezentují radikální fanoušci Baníku a jsme rozhodnuti udělat maximum, abychom tuto radikalitu potlačili". Úletem je však označení poklidného květnového pochodu „NE!!! Vítkovicím" za akci radikálů. Tímto pan primátor urazil na čtyři tisíce občanů, voličů. Co bude tohle rozhodnutí znamenat pro Baník je ve hvězdách. Radnice sice klubu nabízí azyl na staveništi ve Vítkovicích, ale to s důstojným prostředím, které bylo slibováno v předvolebním programu, nemá nic společného. Spíše to vypadá, že hodlá nejpopulárnější klub Moravy a Slezska vyštvat z města. Je na nás abychom primátorovi a radním vůbec dali nenásilnou formou pocítit, co pro nás Baník znamená!!! Web chachari.cz se distancuje od jakéhokoliv protiprávního jednání a  násilností.

 

 

Komentáře
FRmarkEE , 16.02.2011 15:12:19
" Úletem je však označení poklidného květnového pochodu rNE!!! Vítkovicím" za akci radikálů. " z toho mi je na blití :-! a ostatně z toho celého smiley ... Nastal čas se zase spojit
Kvetos , 16.02.2011 15:20:23
No, a jak se petřičně říká: Kdo lže, ten krade! Takže vlastně vůbec nic překvapivého!
havirov , 16.02.2011 15:20:44
Po dnešní tiskové konferenci a vyjádření, že Baník bude hrát po konci příští sezony na zrekonstruovaném atletickém stadionu ve Vítkovicích, by měli začít bojkotovat domácí zápasy všichni fanoušci FCB, počínaje zápasu se Spartou. Na BAZALY VSTUP ZAKÁZAN!!!!!
Aqix , 16.02.2011 15:21:53
Chachaři, chacharky, chacharčata. Teď musíme každý do jednoho táhnout za jeden provaz. Ať vidí že Baník není jen klub ale že je to historie, životní styl a modla nás všech. smiley
LordikBanik , 16.02.2011 15:24:27
na Vitky chodit nebudu, to uz radsi ten hokej. Kajnar je lzive hovado a v pristich volbach nedoporucuju volit
Mattes , 16.02.2011 15:29:23
bojkotovat domácí zápasy je kravina, to ty blbečky z radnice nezajímá.. smiley

KAJNAR VEN!!!
dzandra , 16.02.2011 15:41:49
Jak jsem to tu napsal v diskuzi, patera opravdu obcházel stadiony ve frýdku a v havířově
Hody , 16.02.2011 15:43:31
zajímavé že se na fcb ještě nic neobjevilo
Kuncja3 , 16.02.2011 15:46:06
smileysmileysmiley
ChujZVyskovic , 16.02.2011 15:47:24
Možná by nebylo špatné uspořádat demonstraci před radnicí teď 28.2. před zápasem se spartou(je to pondělí, takže tam bude zastupitelstvo) a následně zápas bojkotovat a všechny další taky.Ty hajzly z radnice to možná zajímat nebude, ale konečně to dá podnět vedení FCB aby začlo kurva jednat, bo toho co se týká věcí okolo nového stadionu pro baník moc neudělali smiley Vidím to jasně, Svinov a nebo ať si petera s kajnarem fandí sám.Snad se staří baníkovci zase po čase spojí a společně přispějeme k zachování tradice, protože nebuďte naivní, pokud by se Baník na Vítek přestěhoval, bylo by to poslední stěhování v historii a to nemůžeme dopustit!smiley
chacharzona , 16.02.2011 15:50:48
BANDA KOKOTŮ, RADNICE BANDA KOKOTŮ !!!
kubajs , 16.02.2011 15:51:51
řekli, že postaví globus - postavil se. řekli že postaví karolinu - staví se. řekli že svinovské mosty se postaví nove - příprava už začla. SLÍBILI ŽE POSTAVÍ NOVÝ STADION - A NIC!!! chtějí 13 000 míst ve Vítkovicích, ale nás je daleko, daleko víc... nechceme stadion ve vitkovicich, už to stačilo minulou sezonu. MY CHCEME STADION NOVÝ, když už teda Bazaly budou končit.... smiley smiley
Divoky , 16.02.2011 15:52:07
baník a ve vítkách no pěkná chujovinasmiley
Tomas Podaril , 16.02.2011 15:53:33
ja jel v kvetnu na pochod do Ostravy 300km z vysociny podporit Banik a nepripadam si kuaa jako nejaky radikal , stejne s nami vsemi nakonec vydupou smejdi....
masa15 , 16.02.2011 15:54:54
Zdravím...

Nejsem vtom tak zběhlej jak vy,jsem obyčejnej fanoušek,co jezdí každý domácí zápas na Baník a na BAZALY...Jsem rozhodně pro,at se udělají ruzné akce před radnicí,něco podobného,jak byl ten pochod v květnu...Ale,také si myslím že bojkotovat domácí zápasy,nechodit na bazaly ted není uplně správné řešení...O Baník a tradici musíme bojovat,..před radnici,udělat vše proto...ale také bychom měli povzbuzovat i náš klub,naše hráče,kteří fanoušky potřebuji..Ale to je jen muj názor,za který mě doufám tady hned neukamenujete
matejoso , 16.02.2011 15:56:04
Po navratu z ranni protestni akce jsem snad poprve zauvazoval, ze vyhodim listek na 1.kolo do kose a pridam se k bojkotujicim radoby "vernym" fans (tim opravdu nechci nikoho urazit), ale po precteni tohoto velmi dobre napsaneho reportu je mi jasne, ze ted nas Banicek potrebuje jako nikdy jindy predtim!!! Zadna jina vec nemuze sjednotit tabory fans jako prave tato nastala situace... Banicek je nasim zivotem tak pojdme ukazat jaka je v nas sila (tim nemyslim tu fyzickou smiley ) ........ baaanda curaku, radnice banda curaku, banda curaaaaakuuuuu ... BP!!! smiley
w , 16.02.2011 15:59:45
havirov - ano tím se opravdu všechno vyřeší...
CNL , 16.02.2011 16:07:46
Havířov: jsem asi tupý a nechápu, vysvětli mi prosím, jak si z dnešního výstupu vyvodil tyto závěry a čemu prospějí. vďaka
pueblo , 16.02.2011 16:16:14
"Úletem je však označení poklidného květnového pochodu rNE!!! Vítkovicím" za akci radikálů."

hmmm takze muj 70 lety tata, muj bracha, nase deti...vsichni sme radikalove...cekal sem ze dnesni zpravy budou zle ale ze az tak mi hnou zluci ti zmrdi....

achjo...
pueblo , 16.02.2011 16:26:40
myslim ze naopak chodit by melo co nejvice lidi a cely zapas skandovat protestni hesla....

trosku blby priklad ale dosahli by neceho egyptani kdyby sedeli doma na zadku a rekli si "budu bojkotovat mubaraka tim ze si nekoupim statni noviny" ???

tim ze se neprijde dostanou dalsi argument k utlumu fotbalu v OVe - nezajem fans a budou to mit podchycene...spekulanti tohoto typu na tohle jenom cekaji
Herman , 16.02.2011 16:27:45
Jsem taky pro protest před radnicí před zápasem ze Spartou at pěkně kolabuje doprava před radnicí. A aspon ti blbci na radnici uvidí co pro nás Baník znamená.
VÍTKOVICE NEE!!!
rajli , 16.02.2011 16:30:57
určitě udělat protest před radnicí. pořádný, ale bez výtržností. transparenty a naše hlasivky. jinak teď ještě Baník podporovat ale jakmile se přestěhuje tak jebat domácí zápasy na Vítkách a jezdit pouze ven ci chodit na baby a U21
pueblo , 16.02.2011 16:34:15
navrhuji pred radnici prijit s nasima rodicema,prarodicema...protoze do vitkovic nechteji ani rodice s detmi smiley proste akce Premluv babu at jde protestovat ;]]
ChujZVyskovic , 16.02.2011 16:35:52
pueblo říkáš, že bojkot je k ničemu a já se ptám k čemu by bylo skandování protestních hesel?smiley koho to bude zajímat a čeho se tím docílí?
pueblo , 16.02.2011 16:44:24
ChZV: stejne bych se mohl ptat i ja na bojkot....ja zatim nejsem pro bojkot protoze politici a spekulanti bojkot casem budou povazovat za nezajem divaku a podle toho prizpusobi podminky pro klub...ze vstupneho klub nezije......pro nezajem se FCB stehuje do frydku...ale mozna se mylim ja...v hlave mi to vre, jsem vztekly,blbe se mi premysli....bojkot jedine s masivni akci v ulicich
CHACHAR-JUNIOR , 16.02.2011 17:06:39
kdyby nikdo nechodil na stadion ale kolem nej by se fandilo popijelo a tak podobne v poctech treba kolem 3000chacharu tak by nikdo o nicem nespekuloval.....kdyz bojkot tak vsichni anosmiley
Kacer67 , 16.02.2011 17:08:56
PROČ SE TEDA ZA TY PENÍZE KTERÉ CHCE MĚSTO VLOŽIT DO OPRAVY VÍTKOVICKÉHO STADIONU NEVLOŽÍ DO OPRAVY BAZALŮ?ASI PROTO ŽE MĚSTU NEJDE O FOTBAL ALE O ZLATOU TRETRU!!!!JE TO BANDA LHÁŘŮ TI NAŠI RADNÍ.A BOJKOT DOMÁCÍCH ZÁPASŮ NAŠEHO BANÍČKU-JÁ JSEM PROTI!NA TO ONI ČEKAJÍ,PAK ŘEKNOU NENÍ ZÁJEM O FOTBAL A NENÍ TŘEBA NIC STAVĚT.ALE JE TO JEN MŮJ NÁZOR A NĚKDO SE MNOU NEMUSÍ SOUHLASIT.V OSTRAVĚ BANÍK PANUJE.......smiley
WARRIORS , 16.02.2011 17:11:42
JSEM PRO BOJKOT mam pernamentku tak bych sel normalne na zapas a pak jak by prichazeli hraci na hraci plochu tak bych opustilů Bazalysmileysmileysmiley
pueblo , 16.02.2011 17:11:54
hlavni je abychom se nehadali....ted uz je jedno kdo je ultras,normal,ch1,vandrak....obelhali nas vsechny....je cas se zase sjednotit a nemyslet na rozdily mezi sebou...zle casy vzdy davaji lidi dohromady
Krony , 16.02.2011 17:17:25
Já jsem pro protest jak před radnicí, tak přímo na stadionu. Nebo v době zápasu kdekoli v Ově. Ale souhlasím s tím co už tu bylo řečeno, když budemem bojkotovat zápasy, tak tomu moc nepomůžeme. Leda by nešel na zápas nikdo a toho se nikdy nepodaří docílit...
dzandra , 16.02.2011 17:17:36
Jak pravý warrior - na zápas, odzpívat hymnu a odchod
pampersman , 16.02.2011 17:18:38
jsem pro protest před zápasem se sraltou, jsem pro chodit na domácí zápasy. kdo vás uslyší za plotem na bazalech?? a ještě když první dva zápasy jsou v tv, že... Za baník život dej
ChujZVyskovic , 16.02.2011 17:21:46
pueblo: tím, že si mi neodpověděl na otázku je mi odpověď celkem jasná..protože skandování nikoho k ničemu nepřiměje.Někdy to nejlepší co můžeš udělat je nedělat nic, v tomto případu to nědělání nic je právě bojkot utkání.Bojkoty ve světě fungují a věřím, že by i tady napomohl k řešení.Ona sice ta návštěvnost není největší a ty ztráty by možná vedení oželelo, ale baník má uzavřené smlouvy se sponzorama, partnerama a ty jsou postavené právě na návštěvnosti.Jak už jsem psal výše, myslím že by dlouhodobý bojkot přiměl vedení začít jednat.Ono když se chce tak to jde, ale ta vůle chtít ze strany vedení zatím moc vidět nebyla, ať už je to neposkytnutí konkrétních informací proč nejdou bazaly přestavět a nebo jednání o novém stadionu, kde vlastně až s přehnaně velkým klidem souhlasili se stěhováním, jako by to bylo jasné už roky, ikdyž původní plán zněl jasně - nový stadion ve svinově.Možná se mýlím a bojkot povede jen ke zhoršení hráčských výkonů, ale i ty teď musí stranou, ikdyby to vedlo k pádu do 2. ligy bylo by to pro fans vlastně malé vítězství, protože bychom tak mohli zůstat tam, kde patříme a opravdový fanoušek by i na tu 2. ligu chodil. smileysmiley
Vogel , 16.02.2011 17:23:47
To je tady zase samý bojkot, bojkot a bojkot. Už jsem na to slovo alergický. Situace se mi asi jako každému fandovi Baníku nelíbí, už podzim stál za nic a mám tušení, že na jaře to bude ještě horší. Může mi někdo napsat, čeho se zatím bojkotováním domácích zápasů dosáhlo? Myslím, že věci se jen zhoršily. Když už bojkot, tak až zápasů ve Vítkovicích.
mike79 , 16.02.2011 17:24:12
Jsem pro bojkot domácích zápasů.Na protestech se vyřádí akorát ACABi.
ChujZVyskovic , 16.02.2011 17:27:40
vogel: bojkotem se zatím nedosáhlo ničeho, protože se vlastně pořádně nebojkotovalo. Když část fanoušků bojkotuje a druhá ne, je jasné že to je k ničemu..
pueblo , 16.02.2011 17:27:40
ChZV: tohle je na delsi rozhovor...po internetu to asi nema cenu resit...respktuju tvuj nazor i kdyz mam momentalne trochu jiny....kdyz se vetsina spoji a rozhodne se pro bojkot a protest v ulicich, zucastnim se...
ChujZVyskovic , 16.02.2011 17:29:36
pueblo: máš pravdu, sám jsem zvědavý jak celá situace dopadne..
solit4ry , 16.02.2011 17:29:57
Neví náhodou někdo, co se bude dělat v ČEZ aréně za půl miliardy? FC Vítkovice nechali spadnout do bankrotu, Baník nemá kde hrát (i když teď už podle radních ano), ale do multi-haly, která je na hokej na hovno a cokoliv jiného se tam děje 5x do roka se prachy sypou.
pueblo , 16.02.2011 17:33:23
solit4ry: takovy ostravsky tunel Blanka...a Kajnar je nas Bemsmiley
Vogel , 16.02.2011 17:35:14
CHZV: No právě, o tom to je. Byl bych rád, kdyby se k bojkotu připojili všichni. Ale jelikož to je nereálné, tak to podle mě postrádá smysl a Baníku to jen škodí.
Hrozen , 16.02.2011 17:36:27
Pro představu kolik se sype do ČEZky http://moravskoslezsky.denik.cz/zpravy_region/20100625_cez_arena_dalsi_rekonstrukce_ostrava.html smiley
bulano , 16.02.2011 17:39:20
jebar radnicismileysmileysmiley
CHACHAR-JUNIOR , 16.02.2011 17:44:52
CHZV ma o bojkotu padu do 2ligy a celkove navstevnosti uplneou pravdu...smiley
Kuncja3 , 16.02.2011 17:45:47
smiley Hlavně pičo neomdlívej
KkarlosS , 16.02.2011 17:46:33
Vogel: Zkus se možná zamyslet, proč jsou lístky zase levnější, prostě zkus přijít na důvod, co je k tomu vedlo. Toť ode mě vše.
solit4ry , 16.02.2011 17:47:48
Děkuji, Hrozen smiley... Zajímavost:
"Stavbu už nelze reklamovat
ČEZ Arénu před šesti lety rekonstruovalo sdružení firem pod hlavičkou společnosti Tchas (dnes Eiffage Construction). Z plánovaných 440 milionů korun se cena za rekonstrukci vyšplhala na 700 milionů. Investorem byla akciová společnost Vítkovice Aréna, v níž hlavní podíl mělo město Ostrava. Tehdejší ostravští radní seděli v jejích statutárních orgánech."
solit4ry , 16.02.2011 17:51:02
PS: To jenom pro ty, kteří neví jak to tady s investicemi chodí ...
dtzdk , 16.02.2011 17:55:05
Tak jsem si přečetl tento šílený článek a jakožto Klokan musím konstatovat, že se ostravská radnice snaží zlikvidovat tradiční fotbalový klub. Jako Klokan vím až moc dobře jaké myšlenky se teď každému správnému Chacharovi honí hlavou. Vás ojebává radnice, nás zase majitel. Po zkušenostech jaké máme v Bohemce bych Vám všem chtěl poradit jednu věc. Je velice důležité neztratit jednotu. To se nám v otázkách kolem Ďolíčku bohužel nepodařilo. Doporučil bych Vám bojkot, protože chozením do Edenu jsme Ďolíčku nijak nepomohli. Když budete chodit do Vítkovic, mocipáni si budou myslet, že je vše OK... . Vyjadřuji Vám tímto podporu v tomto těžkém boji. Fotbal fanouškům!
Hody , 16.02.2011 17:59:50
dtzdk: ČESKÝ FOTBAL PRO FANOUŠKY
dtzdk , 16.02.2011 18:10:32
Ještě bych chtěl dodat, že Ti mocní si neuvědomují co pro fans znamená ztotožnění se s identitou resp. místem, kde chodíme rádi. Oni nechápou, že nám ani tak nejde o polstrovanou sedačku, o ten jejich "komfort". Fandovství je o něčem jiném a to jistě čtenáři těchto stránek dobře vědí! Přitom důkazy z Brna, Bohemky a snad tomu tak nebude u Vás, už mají!
lama97 , 16.02.2011 18:14:06
¨Demonstrace u radnice by mnoho vyřešila ale bojkotovat zapasy je pekna hovadina co si budoiu myslet buzeranti reknou si co jsme to za fandy "ZA BANÍK ŽIVOT DEJ FCBFCB" česká politika stojí za hovno to vsecy ví ale co uz kdyyby nesrali ty prachy do vitkovic ale ddo bazalu tak by se nemuselo nic bourat .Přizval bych i katowičáky když už tak už!smileysmileysmiley
Harty FCB , 16.02.2011 18:14:25
RADNICE BANDA ČURÁKŮ Všichni v čele s Peterou a Kajnarem jsou akorát prolhané kurvy, co jenom slibujou a hovno z toho!
fanfan , 16.02.2011 18:14:51
Protesty ano, ale během zápasu fandím klukům na hřišti! Rok a půl eště vydržím tu kartu buzeranta (když chci permici, nic jiného bohužel nezbývá smiley) a na Vítkovice, kde bude probíhat přestavba během ligové sezony a kapacita staveniště 4000, výhled na hovno odevšud a střechu budou stavět od roku 2016 - možná, kašlu!!! smileysmiley
klokan1960 , 16.02.2011 18:16:34
Chachaři držím palce ve Vašem boji o stadion a Baník.
lama97 , 16.02.2011 18:17:36
zajímalo by me kam se ztrácím prachy z hráčů - Svěrki,Vydra ,Lička ,Otepka ,Mičola apod..
lama97 , 16.02.2011 18:19:07
a ještě vyjebanci z ČMFS kteří zavedli ty vyjebané normy ktaré bazaly nesplňují
fanfan , 16.02.2011 18:21:47
Nejlepší by bylo postavit stadion jako má Slovácko a kašlat na Vítkovice. Ať kua Petera koupí někde pozemek a začne hned stavět a vykašle se na město! Ale to by musel chtít investovat, ne jen prodávat hráče...
fanova22 , 16.02.2011 18:28:44
Bojkotovat domácí zápasy je vážně hloupost... Prostest před radnicí?...ANO.. Bojkot?.. NE.. Chceme se podobat Sparťanům?.. Kteří se chystaj na svůj tým vysrat a nechodit na zápasy?..Baník potřebuje fandy.. potřebuje...smiley
silo , 16.02.2011 18:38:03
Ve vítkách mě nikdo neuvidí
Borisovic , 16.02.2011 18:45:21
Byl bych pro aby na zapas se na jarni domaci zapasy v kotli (bo tam je na to asi nejlepsi misto) vyvesila v prvnim polocase plachta s napisem BAZALY a fandilo se jak o dusu a na druhy polocas se tato strhla, misto ni se dal napis MESTSKY STADION VITKOVICE a cely stadion (v realite jen kotel a hafo fans z ochozu) se odebral za brany stadionu, at uz fandit za plotem, do hospody nebo dom... Prijde mi to jako kompromis mezi bojkotem a nic nedelanim. K teto forme protestu bych se na 100% pripojil....
pampersman , 16.02.2011 18:45:54
Na Bazalech ANO, ve vítkovicích NE!!!!!
lama97 , 16.02.2011 18:49:17
dokud se hraje na bazalech jdu na kazdy domaci zapas a na vyjezdy jak kdy
LordikBanik , 16.02.2011 18:53:31
souhlasim s bojkotem Vitkovickych zapasu, ale kdyz se na to podivam z druhe strany, tak ti nasi kluci na hristi za to nemuzou. Holt, podrazilo nas samotne mesto ve kterem mnoho z nas zije smiley. Ji me spatne
kubajs , 16.02.2011 18:58:15
V JEDNOTĚ JE SÍLA... a my by sme to měli potvrdit. souhlas s BORISOVICEM. možná by i toto bylo řešením dát nesouhlas vitkovicam. smiley smiley
lama97 , 16.02.2011 18:58:21
bojkotovat domaci zapasy je hovadina -viz. Baníčku "myjsme s tebouneopustíme tě nikdy tě nezradíme bo my ti veříme"
TommyFCB , 16.02.2011 19:04:24
Můj návrh - nahlásit protestní akci na město a během části zápasu protestovat poté se přesunout za brany stadionu ať CH1 či kterýkoliv plot i kdyby jsme měli blokovat silnici nad Bazalama nebo stát před sparťanským kotlem a fandit tam, mezitím bych poslal 5-6 lidí do kotle aby natáhli přes celý kotel plachtu - Nenecháme si srát na hlavu- Vítkovice NE!!!
chach , 16.02.2011 19:30:40
to co tam dneska ten arogantní korytář kar(j)nar předved..okamžitě opusťte prostor, nemáte tady co dělat..namyšlenný čůrák, mluvil jako bychom byli největší lidský plebs..jak může jen tak nějaký kravaťák od stolu odškrtnout, že se klub jako Baník prostě přestěhuje do nějakých vyjebaných železáren..v Srbsku, Polsku atd by takovýto kokůtek ještě dnes večer visel pověšen na plotě svého domu..Žádný bojkot, tohle vypusťte z hlavy, ale totální ofensiva vůči radnici...Kdo tady bude komu kázat? 80 ti letou historii bude měnit nějaký namydlený úchyl? Jací radikálové? jak může takto neznalý člověk problematiky o této vůbec rozhodovovat? sračky sračky sračky, jde jen o pozemky a o prachy...předvolební sliby..po dnešku už vím, co to doopravdy znamená...doufám a věřím, že do tohoto boje půjdem všichni, spolu a jednotně..takové zametání radnici nesmí projít...tohle je totální urážka tradice, historie...tady se abslotuně vytrácí jakákoli hodnota a úcta. Je vůbec trágédie, že se o něčem takovém uvažuje a že má někdo takovou odvahu.
lama97 , 16.02.2011 19:37:12
chach - tvůj názor podporuju na 120% kdo naslibuje hory doly a nedodrží ani jeden slib tak si sám šlape po hrdosti a cti tomu kreténovi vůbec nezáleží na Ostravě jenom si chce namastit kapsu jak už jsem psal přizval bych sem katowičáky tohle se tomu vyjebanci nevyplatí příště se doufám zvolí inteligentnější člově s tolerancí k baníkovcům udělal bych 1.Ostravskou defenestraci přímo z vršku radnice ať třeba zahučí do dolu ale takového kreténa ,my,baníkovci dlouho nestrpíme!!!smiley
solit4ry , 16.02.2011 19:43:34
lama97, uklidni se prosím Tě...
chachar306 , 16.02.2011 19:43:44
smiley
chach , 16.02.2011 20:09:07
prý se s tou výstavbou unáhlili..tak bychom se taky mohli nějak unáhlit...
paax , 16.02.2011 20:14:13
Tak a je to doma, někdo bláhový snad čekal něco jiného? Bohužel blíží se konec Baníku tak jak jsme ho znali, vezmou nám , klub bez svého svatostánku je jen parodie.
RodneyFCB , 16.02.2011 20:22:32
Kurva lidi chce to akci ! To si dělají prdel?! Bazaly jsou můj domov !!! Je to více než domov !!! Skurvené Vítkopiče !!
solit4ry , 16.02.2011 20:29:08
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10...h-ostrava/
Hned první reportáž, takže to asi máme do r. 2016, minimálně...
kubajs , 16.02.2011 20:32:18
Vítkovice za to nemůžou.... za to může kajnar.... kdyby mu šlo aspoň trochu o ostravu nebo o obyvatele ostravy tak se snaží...smileysmiley
zabkafcb , 16.02.2011 20:33:27
No hlavně musíme teď Baníček podporovat co v největším počtu na Bazalech a to každý zápas jelikož po další sezoně 2012 se tam už nedostanem nejspíš .....smiley
dudlik , 16.02.2011 21:17:30
kurwa nekde jsem zaslech ze se chysta tedka bojkot na sraltu..rychlost prodeje listku tomu i celkem nasvedcuje...ja tam jdu chcu konecne videt prazdne bazaly a breciciho peteru jak se smutne kouka ze sveho mista ve VIP sektoru...on nevi co to je stat na ochozech a fandit v desti...a je mi jedno i kdyby banik hral nekde v treskoprskach tak budu chodit dal...navzdy v srci mem BANIK OSTRAVA smileysmileysmileysmileysmiley
dudlik , 16.02.2011 21:19:22
tomiiik17: tvuj napad se mi celkem libi neco na tom bude..!! smileysmileysmiley
klessk , 16.02.2011 21:30:03
Patera za nic nemůže,ale Kajnar !! Chátra z ČSSD nás chce vyštvat. Stydím se za stadion z 50 let,kde nemůžu vzít přátele ze zahraničí ani tchýni. Kajnare podvedl si nás a ještě z nás děláš chátru. ČSSD a Kajnar ven !!!!!!!!!!!!!!!!!
klessk , 16.02.2011 21:36:50
Kainar nás podvedl a prosím fanoušky o jakýkoli protest,místo do Vítkovic,bych chodil fandit na radnici. Myslím to vážně.Do Vítkovic chodit nebudu!!!!
MalyFCB_GKS , 16.02.2011 21:40:08
Ale sem zvědavý kdy se Petera vyjádři na tom jeho blogu
letopisyfcb , 16.02.2011 21:51:34
klessk: pokud sem tě spravně pochopil, tak se stydiš brat kamarady na Bazaly. To s tebe asi nebude takovy chachar, když se stydiš za Bazaly, za stadion, ktery většina s nás ma v srdci, ale jinak s tebou souhlasim ohledně protestu před radnici. Mohli bysme udělat pochod jak minuly rok. Z náměsti až k radnici a tam protestovat.
standa , 16.02.2011 22:31:00
Na baníček chodím fandit 23 let.Do Vítkovic ani náhodou.Představa atletické dráhy mě děsí.smileysmileysmiley
SkSlezskaOstrava , 16.02.2011 22:52:27
At jdou se vsim do pice, prvni dvakrat zlevni vstupne s tim ze permanentakri budou mit levnejsi permice na dalsi sezonu, ted zase takovy ojeb, prvni sezona ve vitkovivich bude moje prvni po dlouhe dobe kdy nebudu mit permici
BanikMaiklBanik , 16.02.2011 22:52:30
Mattes , 16.02.2011 15:29:23
bojkotovat domácí zápasy je kravina, to ty blbečky z radnice nezajímá..
KAJNAR VEN!!!--------------------------

TO JE JEN TROCHA Z MÁLA CO JSTE TADY ASI VŠICHNI PSALI-(NEMÁM NA TO NERVY ČÍST TO)určitě to stejné jako všichni ostatní!!!!!!!NENÍ TO V MAGISTRÁTU ,ALE VE VEDENÍ BANÍKU OSTRAVA především pana (č....a) Petery.Kurva jestli ho to nebaví a má Baník jako pračku na prachy tak doufám že to někomu prodá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!smileysmileysmileysmileysmiley!!!!!!!!!Ždíme jen prachy a vede Baník do řádných sraček!!!!!!!!!!!Prodat hráče a brát k....y z Příbramy a držet v Baníku č....y typu VARADI,ZEHER!!!!!!!!!!!ODSTUP A PRODEJ BANÍK NĚKOMU KOMU PŮJDE O BANÍK A NÉ O PRACHY JAKO TOBĚ TY MRDKO!!!!!!!!!!!!!!!!tvůj HOUBA!!!!smileyDĚKUJI
Gio , 16.02.2011 22:55:28
Jasně , že Petera za to může. Jemu se náramně hodí ,že Baník půjde do Vítek ,aby mohl zbourat Bazaly ( to se tak těžce píše) a prodat pozemky a byty.
solit4ry , 16.02.2011 23:10:00
Peteru nechte, dokud se k tomu nevyjádří. Ten pozemek nebude zase tak lukrativní, když to sídliště postavené u haldy nemohli developeři rozprodat dlouho jak cyp. Jsem sám zvědavý, co k tomu řekne. Navíc by mě zajímalo, co je pravdy na tom, že objížděl Havr atp.
centos , 16.02.2011 23:16:22
solit4ry: Souhlas. Petera v tom, co se děje, není nevinně; tahle záležitost je ale fakt spíš městská. A ad objíždění měst v okolí - proč? Baník mimo Ostravu nebude Baník.
paax , 16.02.2011 23:19:53
solit4ry: "Ten pozemek nebude zase tak lukrativní" Ale bude... zbytek je jen spekulace. Petera může tak akorát držet hubu (cokoli napíše bude jen plané žvanění a vymlouvání se), bo co nás podvedl s KF, jde vše do prdele. Cokoli řekne, bude hovno... co on může vykládat, jak na nové Bazaly nemá ani floka? Může jen snít a poklepávat si na rameno, za to, že se mu povedlo poštvat chachary proti sobě a snížit tím tak domácí návštěvnost, atmosféru, vytvořit smysl CH1.
Je mě smutno z toho, že už Bazaly nebudou.
solit4ry , 16.02.2011 23:39:14
paax: jak na tom vydělal, že jsou lidé proti němu, to mi řekni? smiley... Zkus se na to podívat z druhé strany. Před zavedením KF byl pod tlakem, musel PČRce ukázat nějakou snahu ke spolupráci proti "výtržníkům". Já se ho nezastávám, jen říkám, že některé kroky prostě byly nevyhnutelné a zrovna KF je nastupující trend. Pořád je aktuální, že ji zavedou celoplošně. Já k němu byl vždy jakž takž liberální. Jsem zvědavý, s čím příjde teď (i když to možná budou opět jen tlachy).
centos: Baník v Havířově, nebo jinde poblíž, by mi byl milejší, než ve Vítkovicích (a to bydlím 200m od stadionu). Je to stejně nereálné, ale i tak, já bych mu snahu neupíral, pokud hledá alternativy.
solit4ry , 16.02.2011 23:42:09
PS: Zítra má představenstvo schůzku s Peterou, tak jsem zvědav.
matess88 , 17.02.2011 01:06:25
HYENISMUS...zůstat na Bazalech i za cenu sestupu do 2.ligy!!!smiley
Drobekcz , 17.02.2011 01:42:06
Bojkot a nechodit? To zde píše několik z Vás. Ano je to jednoduché raději nejít, než ukázat, že se na Bazaly chodí v 17.tis i mimo mistrovské sezóny. Hlas 17.tis ukáže více než 300. Petera je úplně na dně s prachama a nikdo v životě mu nepostaví nový stadión za podmínku propagace města, nebo Vám někdo postaví barák, aby ostatní viděli? Sjednotit se o tom jsem zde psal v minulém čase a některým z Vás se to opět nelíbilo! Gratuluji, přišli jste na to opravdu brzy. Osobně si myslím, že několik velkých protestních akcí přivolá medium a to jak všichni víme má v dnešním čase velkou moc, ale opět nemusíte souhlasit. Když se loni hrálo na Vítkovi, tak jste tam všeci lezli, tím jste jim nalili vodu na mlýn, ale to si taky nikdo neuvědomí. Svým způsobem si za to můžeme sami. Opět čekám reakce, podpořil jsem baník tak co sem měl dělat ( v tom případě by mě zajímalo co Vám na tom vadí nyní)?
Drobekcz , 17.02.2011 01:44:31
Ukažme jakou máme sílu. 28 máme možnost od 14-17,20 ukázat radnici co je to Baník.
skslezska , 17.02.2011 06:56:31
Proč zde nikdo nemluví o spekulantovi s pozemky soudruhu Peterovi. Tomu by bylo jedno, i kdyby jsme se měli přestěhovat do Opavy! Hlavně, že konečně dostane Baník z Bazalů a prodá jedny z nejdražších pozemků v Ostravě. Navíc rovných pozemků (3 hřiště) přímo připravených na stvabu bytových domů... Samozřejmě že na soudruhy (ODS+ČSSD) z magistrátu finančně nezapomene jako dík za stěhování do Vítkovic. Pamatujete si jak soudruzi Kahoun a Petera několik let nás krmili řečmi, jak na Bazalech není ani na 10% možné docílit úprav na Stadióny 2010 a pak se to udělalo za 1 měsíc během přestávky... Pro mne Baník za 1,5 roku stěhováním navždy do Vítkovic končí a myslím si, že nejem pro mně. Hlavně kvůli toho, jak soudruh Petera udělal vše proto, aby se nabalil na drahých a výhodných pozemcích na Bazalech za účasti soudruhů z magistrátu! A tom, že se dají Bazaly upravit za 1,5 roku není pochyb, o tom mluvil nedávno i p. Hadamczik.
lionk , 17.02.2011 06:58:05
Doufám, že tahle fotka s primátorem bude jako nálepka. Už vidím tu originální výzdobu magistrátu a magistrátních aut
dzandra , 17.02.2011 08:26:19
Tak už je o tom jednání s Havířovem dneska článek v deníku.
KRYSTOF SYSEL , 17.02.2011 09:31:19
Ostravská radnice-DEFENESTRACE!!!!!!!!!!Evžen Hadamczik se musi obracet v hrobě.ČEST JEHO PAMÁTCE.smileysmileysmiley
TroskycFCB , 17.02.2011 10:08:09
Kéž by se Loiza Hadamczik smiloval a koupil nás.....nevěřím že by nás tak dojebal...
pueblo , 17.02.2011 10:08:23
proc tu nekdo pardonuje Peteru? Je jasne ze vcera hlavni pojeb udelalo mesto, ale proste se mi nechce verit ze Petera a spol byli tak naivni a spolehali na SLIBY CESKYCH POLITIKU, celych 5 let....nenene...v tom je daleko vic nez Kajnaruv podvod...Kajnar ted slizne vetsinu kritiky ale velkou zodpovednost za situaci ma predevsim klub...za tech x let nemaji v zaloze variantu stavby stadionu soukromym investorem, protoze tak by to melo byt...proc by to melo stavet mesto?? Politici toho akorat vyuzili a krome volebnich hlasu si tak zajistili dobrou malou domu....NEVERIM ze by tohle Peteru nenapadlo...soucasna situace jde i na jeho vrub a bojim se ze je to i jeho zajmem
pueblo , 17.02.2011 10:09:48
Lojzu, vsechna cest jemu ze Banik postavil na nohy a za titul, nechapu, ze kolem toho viril s nejakou studii o rekonstrukci bazalu ale nezverjnil ji....ale mozna ze ma jeste neco za lubem lisak jeden smiley
MickyVolek , 17.02.2011 10:13:21
pueblo: Ty o nějakém takovém investorovi víš? Nebo o jekémkoli klubu v ČR, kterému by soukromý investor postavil stadión. Já akorát o Slávii, a ta, i díky tomu stadionu, míří do 2. ligy.
Takže Petera může za to, že nesahnal žádného miliardáře, který by postavil v Ostravě stadión, dále bych mu ještě připsal na vrub děravé silnice, protestující doktory a ke všemu drahé rohlíky v Kauflandu.
MickyVolek , 17.02.2011 10:16:19
Lojza je pěkný lišák, to zas jo:-( Jednou klub prodal, tak má držet hubu.
Přijde mi to, jako by bývalý zaměstnanec přišel zpět do fabriky a začal Ti vykládat, že tu práci děláš špatně a měl by jsi dělat tak, jak si myslí on.
Stuart , 17.02.2011 10:32:21
[url]http://moravskoslezsky.denik.cz/fotbal_region/ostrava-muze-prijit-o- posledni-fotbal-banik-jedna-.html[/url]
pueblo , 17.02.2011 10:33:09
MickyVolek: treba Olomouc si nove tribuny postavila sama, mesto prispelo jen na upravy infrastruktury...pojala projekt tak ze penize investovaly firmy ktere nove stavby budou vyuzivat ke komercnim ucelum...neni treba jeden mega investor, klidne i vic mensich...

proc by to tak neslo i u nas? Verim ze Petera se partnery sehnat ale nepodarilo se, takze je to jeho neuspech...mel se spojit s dalsimi vlivnymi lidmi, slibit podily apod...

vi se ze Svetlik chtel Banik koupit ale nedopadlo to protoze Petera chtel prilis moc penez....nejspis si k cene klubu pripocital hypotetickou cenu pozemku pod Bazalama + nejakou tucnou marzi aby to Svetlik neprijal



druhy odstavec nekomentuju bo je ubohy
pueblo , 17.02.2011 10:34:25
MickyVolek: at je Lojza jaky chce, urcite neni svaty, ma ke klubu osobni, citovy vztah...ano prodal klub, ale muze k tomu rict co chce tak jako ty nebo ja
pueblo , 17.02.2011 10:42:34
jenom pro porovnani.... nasi partneri http://fcb.cz/marketing/nasi-partneri/-partneri/ versus partneri olomouce http://www.sigmafotbal.cz/cs/index.ph...nu=13-6-1- je tam vic zalozek od generalniho po mensi partnery.... a pak si vem Olomouc a porovnej to s ekonomickou silou a poctem obyvatel ostravske aglomerace vcetne prilehlych mest....marketing fail jak prase podle me
vevod , 17.02.2011 10:45:45
nechci říkat co už bylo řečeno.... ale Petera a Kajnar jsou jedna banda... podle mě to ušili společně dohromady.....to si jen myslím

Ale co vím určitě pokud se baník bude stěhovat na cizí stadíón ( ne svůj nový )
tak z fotbalové mapy zmizí... jak dopadly Vítkovice... kde je havířov.. a podobné týmy... jak Nebude Baníček tak nebude nic...
toffi , 17.02.2011 11:26:35
Brečím.smileysmileysmileysmileysmiley
zidane , 17.02.2011 11:32:15
ČTVRTEK, 17.02. V 16:55 NA ČT4- BESEDA S PETEROU A KAJNAREM.
dzandra , 17.02.2011 11:33:12
Světlík to nekoupil hlavně proto, že za baník chce petera 900mil
Aqix , 17.02.2011 11:54:16
Dle zpráv které jsem na netu našel bylo vedením města řečeno že stadion ve Vítkovicích projde první rekonstrukcí teď a další k roku 2016 jako je zastřešení stadionu a tudíž k roku 2016 dojde k dalšímu pumpování peněz do Vítkovic. Z tohohle je jasné že když náš přestěhujou tak na furt. NE VITKOVICÍM!!!
vladjena from SPH , 17.02.2011 12:17:11
nebudu se pouštět sáhodlouhých debat, byť to ve mně vře... Žádný bojkot ničemu neprospěje, naopak. Je třeba, aby se už opravdu všichni semkli, vyrazili do ulic a ukázali politikům, jakou hru rozehráli. Nevím kdy jindy než teď, kdy jde našemu klubu o život...Mimochodem už v roce 2009 vznikla tato facebooková komunita, kterou možná jen "čirou náhodou" založili mladí sociální demokraté, kteří se nyní dostali do vedení radnice
http://www.facebook.com/pages/Ostrava...871?v=wall
horin , 17.02.2011 12:23:49
zdar chachaři, tak kromě toho, že nás podrazilo město(Kajnar),tak bych jako další příčinu,proč to takhle dopadlo, viděl neschopnost vedení FCB(Kahoun) prosadit výstavbu loni na jaře. Jinak ja na Bazaly pujdu a budu fandit a zapojim se i k protestnim pokrikum a take k pripadne demostraci pred radnici pred zapasem.
vevod , 17.02.2011 12:45:44
Pořád přemýšlím proč se vymr.á 400 mil korun na rekonstrukci kvůli jedné akci za rok ( zasr.á tretra) ..... my chceme NÁŠ STADIÓN , NÁŠ Kde budou doma i fans....
pueblo , 17.02.2011 12:51:13
vedeni ma maximalne rok na ziskani soukromych penez na novy stadion nebo na prestavbu bazalu..jinak s nama budou politici vyjebavat do nekonecna a Banik budou tak dlouho smykat smradlavyma dirama az zanikne uplne
baki , 17.02.2011 12:51:20
Podle mě bychom měli chodit na fotbal a užít si poslední chvíle na Bazalech,než Nám je zavřou. A před každým domácím zápasem protestní pochody. Vylepování plakátů proti té kurwě Kajnarovi. Aby se pořád něco dělo,aby se pořád o tom mluvilo. Jak přestanem bojovat tak jsme v prdeli. Smrt Kajnarovi aPeterovi. Baníčku my jsme s tebou,neopustíme tě,nikdy tě nezradíme.....smileysmileysmileysmiley
Youth_Casual , 17.02.2011 13:14:26
Držte huby chovejte se jak ovce sedte na prdeli nakupujte pičoviny = Fanoušek
Fandete mejte uctu k tradicím klubu bojujte proti modernímu fotbalu= Extremista terorista,fašista,asocial,sociopat chuj ví co ješte smiley je mi z toho do breku
:/
zeke , 17.02.2011 13:45:42
Zopakovat květen ale tentokrat před radnici 4 tisice chacharu jen tak nepřehlednou.
david 025 , 17.02.2011 13:48:31
Prostě žádný bojkot ??? Poslední zápasy na BAZALACH by neměly být prázdnéé ale praskat ve švcech !!! Teďka to chce jenom pořádnou reklamu na BANIK PIČOOO !!smileysmileysmiley
mArOoo , 17.02.2011 14:15:56
david 025: naprosto souhlasim na co nam bude bojkot? na nic nikomu nepomuze akorat ti buzeranti se budou smat no serem na to stejne nikdo nechodi na banik na co stavet vetsi stanek? musime ted jak uz tu psalo hodne chacharu musime drzet jednotu (a jednota je nase sila) vsichni do jednoho a ukazat jim silu skandujicich bazalu BANIK PYCO FCB!!!!! nake akce mitinky pochody prostestni akce ano ale bojkoty na bazalech to je podle me blbost az budem na vitkach pak se muze o tom uvazovat ale ne ted ted banik potrebuje plne bazaly smileysmileysmileysmiley
pueblo , 17.02.2011 14:20:07
http://www.rozhlas.cz/zpravy/fotbal/_...ji--852299

tak to je mazec!! hlavne prvni audio ...cas 1,42 smeje se nam do ksichtu
mike79 , 17.02.2011 14:28:10
mArOoosmileyodívej se co udělala Legia Warszawa,když nesouhlasila s majitelem.Přišla na zápas a pak hned odešli.Takže bojkot je taky cesta.A Petera a ty lukrativní pozemky v tom je háček nerekonstruování Bazalů.
solit4ry , 17.02.2011 14:29:27
pueblo: Tak to je humus, no co čekat taky od soc. dem. porytáře s krátkou pamětí...
pueblo , 17.02.2011 14:32:43
http://www.desitkaprodomaci.cz/t/Vole...i-program/

je to realne v ostrave?
Matty , 17.02.2011 14:37:11
http://moravskoslezsky.denik.cz/fotba...10217.html
Kajnar co? ty kurvo!!!! smileysmileysmileysmileysmileysmiley
oldkeschni , 17.02.2011 14:38:17
Sice jsem se k tomu nějak nechtěl vyjadřovat, ale asi tak. Taky nejsem zastáncem bojkotů a podobných věcí a docela by mě zajímalo, jakým způsobem by vedení FCB řešilo třeba úplně opačnou situaci? Co kdybychom si jako fanoušci koupili třeba 10 000 permanentek??? To by asi stěhování neproběhlo, protože další takový stadion kromě Bazalů tady prostě není... smiley
pueblo , 17.02.2011 14:48:00
matty: no ted se mi udelalo regulerne spatne...takova demagogie, sprostota a totalni vysmech ... ja jen doufam ze ty tisice fanousku co snad Banik ma v pristich volbach nebude volit CSSD ani ODS...to je stejna pakaz..viz prazska radnice...kdyz jde o prachy domluvi se vzdycky....no fakt se tesim na demonstraci...doufam ze prijde aspon 5000 zakomplexovanych nezamestnanych....
solit4ry , 17.02.2011 14:48:25
Matty: Pěkná arogance, co dodat. I s novinářema si vytřel prdel. Kdykoli mu chtěli vpálit, že je vlastně lhář, skočil jim do řeči.
Matty , 17.02.2011 14:55:58
pueblo: ... je mi z teho co řekl na zvracení smileysmiley prolhaný chuj Kajnarovskýsmiley
Augustus , 17.02.2011 15:01:50
http://politika24.cz/politici/profily/politik-petr-kajnar/?veta=Hlasov%C3%A1n%C3%AD%20prob%C4%9Bhlo%20%C3%BAsp%C4%9B%C5%A1n%C4%9B%2C%20d%C4%9Bkujeme%2323%23 ude muzete hlasovat,jak moc máte "radi" petra kajnara.
pueblo , 17.02.2011 15:12:36
radeji link

http://politika24.cz/politici/profily...me%2323%23

klikani nas slo vzdy dobre ne? ;]]
Paul , 17.02.2011 15:24:21
Ten rozhovor je fakt výživný. Že se dokáže popřít ve dvou následujících větách fakt nemá chybu. A pak věta: "Fotbalový stadion se bude stavět někdy okolo roku 2016, tedy pokud se stane, že ve Vítkovicích hrát Baník nebude moci."
Co dodat..
solit4ry , 17.02.2011 15:37:14
Vyjádření vedení Baníku vlastně nic nevyjádřilo. Jako obvykle. Tak si počkáme.
pueblo , 17.02.2011 15:40:16
http://moravskoslezsky.denik.cz/fotba...ii-ca.html

obsahuje vyzvu...musime ukazat ze je nas hodne a jsem jednotni....


O možných protestech fanoušků Baníku

Martin Štěpánek: Na 24. 2. máme svolanou tiskovou konferenci, kde budeme představovat společný projekt (s FC Baník Ostrava) k tomu, abychom rozdělili tu fanouškovskou obec na dvě části. Těm, kteří opravdu chtějí fandit a podporují fotbal, město nabízí nový stadion, kulturnější zázemí, to že budou mít kam chodit, že tam opravdu můžete jít s dětmi, že tam nebudou slzné plyny a podobné věci.

Určitě bude nějaké radikální jádro fanoušků, já si nemyslím, že bude tak početné, tisícové, které prostě fotbal nezajímá, spíš je to záminka pro nějaké chování. Tyhle na stadionu nechceme, to říkám na rovinu. Těm ani neříkáme fanoušci, těm říkáme vandalové nebo chuligáni a na stadionu pro tyto lidi prostě místo není, ale pro fanoušky ano. My chceme jít cestou slušných fanoušků, nabídnout prostředí, nabídnout stadiony, nabídnout možnost, že ten fotbal tady bude, těm, kteří se chtějí rvát a ničit majetek, těm ustupovat nebudeme.
FCB_ACI , 17.02.2011 15:40:39
kdyz zapalime cez arenu tak tech 500mega padne na fotbalovy stadion a ten zbytek uz by mohli vyhrabat ne ??smiley
Paul , 17.02.2011 15:58:43
Hm, tak Štěpánek získáva první cenu v soutěži o ignoranta roku (aneb mluvím o čem nic nevím).
sarmice , 17.02.2011 16:15:12
Lidi tak co bude s tím protestem? marne to určitě není, horší už to být nemužesmileysmiley
Hody , 17.02.2011 16:17:03
24.2 je za týden je fajn že to dali aspoň dopředu vědět - takže hlásíme D
toffi , 17.02.2011 16:27:30
Vyrobte šaly s npisem:ZKURVENE VEDENI OSTRAVY.dík
xbrckox , 17.02.2011 16:38:54
Chachaři a chacharky,měli bychom vyrazit do ulic a demonstrovat před radnicí,jak to tady navrhli už jiní chachaři. Před zápasem se zkurvenou ACS je to ideální,pač více fans na žádný jiný zápas nepříjde!!! Měli bychom dát hlasitě najevo,co si myslíme o stěhování do Vítkovic!!! A pak všichni na Bazaly a udělat ohnivé choreo s transparentem přez celé Bazaly!!! smiley Nikdo nás kurva nedonutí stěhovat se do te řitě!!! Baník FOREVERsmileysmiley:smiley
lama97 , 17.02.2011 17:41:46
xbrcox: Souhlas!!!
Augustus , 17.02.2011 17:54:15
Každý mluví o tom,co by se mělo dělat...ale já sám chci dělat ! bohužel nepatřím o ty lidi,kteří o tom rozhodují,ale kdyby se dělalo nějako choreo,rozlepování letáku atd. ...rád pomohu.
lama97 , 17.02.2011 17:59:32
http://www.youtube.com/watch?v=mQQz_tsAl6M prý že bude určitě stát a pod bazalama se sesouvá půda--->kurvy!!!
tominho79 , 17.02.2011 18:07:26
Protest před zápasem se spartou??? Nevím, možná si to spousta z vás neuvědomuje, ale je to pracovní den a hodně lidí bude mít problém vůbec stihnout výkop, natož ještě předzápasový protest... smiley
MalyFCB_GKS , 17.02.2011 18:21:38
xbrckox Taky stím souhlasím smileysmiley
lama97 , 17.02.2011 18:33:57
si vemem volno pro baník vše!!! ja bych se taky mohl vysrat na školu
loDAF , 17.02.2011 18:45:48
lama97: Až budeš chodit do práce, poznáš rozdíl mezi tím, nejít do školy a nejít do práce.smiley
zeke , 17.02.2011 18:46:39
lama97smileyráce není základní škola ...
frflal , 17.02.2011 18:47:32
v jedné věci musím s Kainarem, ač nerad, souhlasit.V SOUČASNÉ době krize město miliardu a půl na nový stadion prostě dát nemůže, to buďme soudní.Ale to ten šmejd moc dobře věděl už před volbama, v době kdy se tady poplácával po zádech s Haškem.Navíc o tom probému věděli už od roku 2004, tzn.za sedm let udělali pouze projekty které stály podle dnešního tisku dohromady cca 30 milionů.A teď to honí na poslední chvíli.Jinak si tam s Peterou celkem hezky notovali, jako dobří kamarádi.smiley
michal18 , 17.02.2011 18:53:33
at de do piče skurvy syn jeden smileysmiley:
frflal , 17.02.2011 18:55:59
michal18: oni ho tam zvolili lidé, občané Ostravy.To je na tom to nestrašnější.smiley
lama97 , 17.02.2011 19:31:17
zeke:střední
zeke , 17.02.2011 19:41:24
lama97: No to je celkem jedno ... To že nepujdeš do školy tak z tebe chachara ktereho budou všichni obdivovat neudělá ...
lama97 , 17.02.2011 19:49:50
to neni ucel at si kazdyrika co chce ale na banik bych sel tak i tak smileysmiley
Augustus , 17.02.2011 20:10:12
Zeke ... ačkoliv se tu nerad hádám,tím,že zesměšňuješ někoho,že je teprve na střední a chce jít místo školy protestovat,zatímco ty jsi starý pracant,je celkem ubohe.
solit4ry , 17.02.2011 20:17:16
Ještě se tu hádejte jak pastevci. Nikoho nezesměšňuje, jen řekl, že je jedno na jakou chodíš školu, vždy se z ní omluvíš snáze, než z práce. To chce snad někdo popřít? Na přípravu takové akce je poměrně málo času a pondělí je také velký problém.
solit4ry , 17.02.2011 20:21:03
PS: s tím "chacharem" má svým způsobem taky pravdu, někteří byste si měli uvědomit, jaký je věkový průměr nejradikálnějších pisatelů tady na článku, nebo fóru. Nejostřejší jsou ti nejmladší, protože je to "cool" a přece se mi nemůže nic stát, když tu napíšu, jak bych Kanjara vyhodil z okna, upálil, vyvrhnul, znásilnil pohrabáčem a znova upálil.
WIKINGOS , 17.02.2011 20:27:18
synci bude možná líp nebo i hůř je zbytečné se rozčilovat už jsme jen to co z nás udělali naši pánismiley

od bíle hory to jde snáma zkopce a směrem do (_y_) někdy mám pocit že jsme jí už projeli několikrát a pořád se vracíme asi začarovaný kruh bez koncesmiley
vládli nám habsburkové nevadilo nám to
vládli nám němci nevadilo nám to
vládli nám rusáci nevadilo nám to
šupnou baník do vítek vadit to taky nebude smiley jasně že nás to bude srát ale neuděláme stím nic jelikož to vlastní pepík nejvymrdanějšího kalibru a ten ten klub muže i rozpustit cokoliv je to jeho tak si stím udělá co chce smiley


ted nám vládnou mutace kdy člověk at je u jakéhokoliv koryta má pocit že se musí nažrat tak aby se pozvracel a nadruhé nezůstalo nic natož na chudé podané co ho krmí rozkrást a ožebračit však ti chuji mě zvolí znova a odrbu je znova a víc to si oni říkají a je jim fuk sport kultůra cokoliv
nám nezbívá něž držet hubu jasně že si lidi na poli zanadávali nebo v hospodě nebo ted v dnešní době na netu snad příjde několik tisíc lidi na protest před radnici (oni budou už ale na chatách nebo někde s kurvama za naše love a hlasy tančit a hodovatsmiley takže je to nebude zajímat nějaký protest při nejhorším ho nechají rozprašit PČR a občanský jouda s lessym řeknou že jste tam chtěli vraždit a polovina z vás byla extrémistů

je to smutné co se tu děje spíš bych to bojkotoval přijít a nefandit což si asi moc nepomohusmiley
LordikBanik , 17.02.2011 20:28:03
ac nerad, tak musim s Kajnarem souhlasit a to v bode, ze Ostrava ted opravdu nema 1.5 miliardy Kc na stadion. Kazdopadne, mohli to delat jak Olomouc a zacit se stavbou treba v roce 2004 a investovat do toho po troskach a dnes uz mohl byt klidne hotovy stanek i pro 50 000 lidi. Holt, kdyz neco chces, udelej si to nebo vyrvi sam. A neverim Peterovi, ze pozemky Bazalu maji hodnotu pouze kolem 1 000 000Kc.
lama97 , 17.02.2011 20:32:04
dokud je baník na bazalech nemeli bysme bojkotovat!
centos , 17.02.2011 20:32:18
Hlavně nevím, kde berou těch 1,5 miliardy. Stadion Slavie stál o dost méně a věřím, že tady by to šlo ještě levněji..
solit4ry , 17.02.2011 20:33:15
Lordik: Tady nejde o to, jestli ty peníze jsou v daném místě a čase, nebo jestli je správné, aby se město podílelo na stavbě stadionu. Tady jde o to, že to slíbil. Dal před volbami lidem své slovo. A to, že má pozemek hodnotu milion mi příjde xmíchu. Vždyť za pozemek pro rodinný dům a záhon s rajčaty dáš několik set tisíc smiley...
Scholes , 17.02.2011 20:48:06
Tak mu ten milion za to dejme, co na to řekne zas za cypovinusmiley
zeke , 17.02.2011 21:05:03
Augustus: solit4ry ti to vysvětlil za mě.Stary pracant nejsem ale návštěvník VŠ ... Jenom jsem reagoval na potřebu některých udělat ze sebe na internetových fórech velké borce oproti realitě.

Souhlasím s tím,že Bazaly mohly být klidně funkční kdyby se začalo s opravami již v roce 2004 za tu dobu udělali hovno.Ale abych jim nekřivdil nechali si za 7 let udělat rozbory na budoucí stadion ...smiley Kdyby to opravovali postupně a po menších částech mohli jsme chodit na Bazaly.Jenže jak je již některým známo pár let,některým až po Peterově akci KF a mazaním medu kolem huby a dalších kroků fro fans je to zmrd,který na Baník zvysoka sere.A tu pičovinu co řekl dneska o hodnotě pozemků ani nekomentuju.Plus co tam opětovně předváděl Kajnar a ty jeho arogantní posměšky hnus.smileysmileysmiley
Syndrom FCB , 17.02.2011 23:10:04
http://nv.fotbal.cz/assets/PROJEKT_20..._2012a.pdf
xbrckox , 18.02.2011 17:02:00
Kurva chlapi,přece nebudeme na stadionu držet huby,pač prachy za vstupné dostanou a zase budou vysmáti jenom oni. Já bych udělál velikou pyro show a hlasité skandování Vítkovice NE!!! Aspoň zaplatí nějakou pokutu za pyrotechniku na stadionech!!! Nesral bych se s tím,měli bychom vyrazit do ulic a vyjádřit svůj pohled na věc!!!smileysmileysmiley Přece nebudeme chodit kurva do Vítkovic,kde jste to vidělismiley A jestli ten pozemek stojí jen mega,tak si ho koupíme ne? smileysmiley Nejsem ten co rozhoduje jestli bude protest,ale tímto chci nakopnout ty,co o tom rozhodují!!! Takže chachaři pojďme dělat rachot,ne bordel,ale rachot!!!smileysmiley Musíme Baníček podpořit. Už tak nás dojebal s KF,ale ať máme na KF jaký chceme názor,tohle je něco jiného!!! Když budeme držet hubu,tak budeme ve vítkovicích už letos kurva!!!smiley
lama97 , 18.02.2011 17:09:34
jj. ta květnová akce taky pomohla a jetli tam přijde vic lidí tak peterovi konečně dojde že baník fanoušky potřebuje!smileysmiley
solit4ry , 18.02.2011 17:16:31
... a v moment, kdy si to uvědomí, se na náměstí zjeví 1,5mld v igelitových taškách! smiley
xbrckox , 18.02.2011 17:16:46
Doufám,že se dočkáme a zítra bude tady napsáno v kolik a kde je sraz!!!smiley A udělal bych delší pochod než v květnu!!! A jestli budeme držet hubu,tak i ta květnová akce byla k hovnu,pač nás stejně pošlou do Vítkovic!!! smileyA půjde to do sraček!!! Baník FOREVER!!!smileysmileysmiley
solit4ry , 18.02.2011 17:18:24
Ježiši vy si to fakt někteří představujete jak hurvínek válku. Květnové akci předcházela mnohatýdenní propagace, vylepování letáků a medializace. Myslíte si snad, že půl Ostravy výjde do ulic, protože je Kajnar lhář?
lama97 , 18.02.2011 17:19:11
bazaly bych zapsal do UNESCA a bral bych dotace na opravy smileysmileysmiley
xbrckox , 18.02.2011 17:22:09
Solit4ry:Tak ne,budeme sedět doma,koupíme si pernamentku do vítkovic a budeme vesele chodit na Baníček a hned z Baníčku si koupíme lístek na hokej a půjdeme fandit vítkovicím... Takhle by sis to nějak představoval??? Tak nás nebude kurva 4000 ale jen 500,no a co??? Nejde o to kolik,ale o to,jestli budeme držet hubu nebo ne!!! Už běž na předprodej permic do vítklovic,možná že budeš mít zlatou tretru zadarmo,je to jak formule jedna v atletice smiley
Thomas , 18.02.2011 17:24:05
Vím že bojkotováním zápasů Baníčku na Bazalech klubu (hráčům) moc neprospějeme ale je to jediná možnost jak na sebe upozornit když budeme za plotem ,-)
Thomas , 18.02.2011 17:25:25
solit4ry:Hurvínku,tenhle článek už si přečetlo víc než šest tisíc lidí nechci vědět kolik to bude za týden,tento web má vliv a sílu ,-) tak se uklidni
lama97 , 18.02.2011 17:31:30
a jestli chces rozlepovat naleply a pochod mit jeste pred sraltou tak jestli se do toho pustime hned zitra tak mysliim ze lidi prijdousmiley
xbrckox , 18.02.2011 17:33:26
Thomas: Děkuji,pač toho solit4ry moc nechápu,ale každý máme svůj názor!!! Co se týče tvého nápadu,byla by to jedna z možností,ale stzejně si myslím,že lidi na stadion půjdou,že ne všichni zůstanou venku. Jestli by nebylo lepší plný stadion a rachot jak nikdy,choreo se vší vervou,pyro jak nikdy. Vím že je to narychlo,ale jen tak sedět bez povšimnutí,to nejde!!!smiley A když zůstaneme venku,tak to bude jen mlýn na vody PČR a TV a udělají znás zase jenom radykály!!! Ale udělat pořádný maras na stadionu,bude to v přímém přenosu a třeba se něco stane!!!smiley
MalyFCB_GKS , 18.02.2011 17:34:09
Myslim že pochod je dobrý nápad ale bojkotovat zapasy na bazalech by se neměli tohle je jen můj názor smileysmiley
xbrckox , 18.02.2011 17:35:43
Souhlas s MalyFCB GKS smileysmiley
Thomas , 18.02.2011 17:41:06
Můžeme na sebe upozornit ledajak,ale při zápase za plotem Bazalů to bude všechny bolet nejvíc a proto očekávám reakce
xbrckox , 18.02.2011 17:46:02
Koho to bude bolet,leda tak naše srdce,pač neuvidíme fotbal ani to nikoho nebude zajímatsmiley Na stadion i tak přijde 4000 fans a jím to stačí. Oni budou mít prachy ze vstupného,budou mít na stdioně jen slušné fanoušky o co jím jde taky a že tam bude klid jak v hrobě,to jim je fuksmileysmileysmiley Takže nevím,já bych to raději udělal naopak!!! Ale kdyby šli všichni za brány stadionu a v TV by viděli prázdn tribuny,to by možná šlo,ale to se nestane,vždycky tam někdo půjde jím to stačísmiley
centos , 18.02.2011 17:46:09
xbrckox: ty jsi dobrý demagog, tahat do toho Vítkovice a bůhví co ještě..
Thomas , 18.02.2011 17:49:27
xbrcboxy:Srry ale si úplně mimo nevíš co mluvíš,sračky
xbrckox , 18.02.2011 17:49:32
Já??? A tebe se tam chce??? Já ti to neberu!!! smiley Přečti si ty kokoty z tiskovky!!! Budeme jak chuji ve Vítkách a tam se budou vrážet prachy každý rok,pač je to levnější. to je jejich pohled a tak to bude když budeme jen čumět jak chujismiley
centos , 18.02.2011 17:54:10
Ale ano, máš pravdu, lepší něco než nic. Ale na tohle solit4ry asi nanarážel. Spíš na to, že ta loňská akce byla fakt velká, bo se chystala dlouho dopředu. Takhle ti tam třeba přijde pár set lidí, ale účinek bude bohužel daleko menší.
Thomas , 18.02.2011 17:56:04
Kurva nesrrovnávej tady fans na slušné a neslušné,tv mám úplně v piči a vše ostatní,jinak na sebe neupozorníme,když budeme poslušně na stadionu,nejde tady oi žádný bordel na stadionu,musíme na sebe znatelně upozornit,abychom vadily,blokovali dopravu,byli tam kde nás nechtějí a ne tam kde nás chtějí jinak na sebe neupozorníme,vím že tím klubu a hráčům bohužel moc nepomůžeme ba naopak ale jinak to nejde smiley
lama97 , 18.02.2011 18:08:26
ale hlavně kvuli toho že je zrovna ted tak zajebana sralta a tak smileysmileysmileysmileysmileyto chce transparenty Vítkovice NE!!!a choreo jak nikdy ted tam sice noc lidi nechodi ale na sraltu tam prijde nejvic za cleou sezonu tak by se toho melo vyuzit
Scholes , 18.02.2011 18:30:27
Za 10 let nechcu litovat toho, že jsem sám mohl před 10 lety udělat něco, aby Baník neskončil ve Víktovicích. Proto je CH1, či stát před stadionem (pokud nepůjde CH1) pro mě jasná volba. Ikdyž tím zřejmě ničemu nepomůžu, ale bohužel nic jiného já sám ani udělat nemůžu, protože z řad ultras nebo lidí co vedou tento web se nikdo neodváží postavit dopředu a něco zorganizovat (samozřejmě chápu, že to asi chce odvahu) - ať už protest před radnicí, pochod anebo protest před stadionem... Ono by stačilo vyzvat všechny chachary k něčemu už jen článkem tady a hned tam máte minimálně 3x víc lidí...

Sračky se kupí... KF, lístky na občanky, vyjebávky s tím, že Bazaly jsou poddolované, nejde postavit vyhřívání, rozprodejem hráčů, Petera si prodává do Plzně, kde má prý podíl, pakty s Příbramí, chce si prodat Bazaly na vlastní kapsu a teď tento podvod z radnice? Jak už někdo psal, stadion na zelené louce se dá postavit dejme tomu za 300-700 mega... Oni chtěji narvat do odporných Vítkovic 400 mega (další roky samozřejmě další), do ČEZ areny (to je další takový ostravský tunel Blanka) dalších 500 mega... Jediný důvod proč říkají, že na nový stadion je potřeba 1,5 mld je, že pokud by to postavili za třetinovou částku, tak by se nemohli pořádně napakovat...

Napadlo by mě i vás asi i spousta dalších věcí, ale myslím, že žádný normální chachar by jich víc ani nepotřeboval na to, aby vyjádřil svůj názor na dění kolem Baníku v poslední době. Ale ano většina z vás si určitě zase necháte opít suchým rohlíkem a zajdete si na Spartičku a odůvodníte si to tím, že hráči za to nemůžou... Jenže my taky ne!
lama97 , 18.02.2011 18:39:28
scholes: petera je svine tomu je jedno ze tam lidi neprijdou
ChujZVyskovic , 18.02.2011 19:14:22
Scholes: tak to se tam spolu potkáme a myslím, že nás bude víc... třeba se ještě dočkáme nějakého vyjádření k situaci ze strany ultras a nějakého razantního postoje, ale moc tomu už nevěřím.
Thomas , 18.02.2011 19:28:49
ROZHODNĚ TO TADY CHCE A NE JEN TADY ALE I NA THORDIVISION.COM OFFICIÁLNÍ PROHLÁŠENÍ A POSTUP K ZÁPASU ZE SPARTOU,SPOLEČNÝ POSTUP !!!CHCE TO JEDNOTU V TÉ JE SÍLA !!!
lama97 , 18.02.2011 19:36:48
thomas: srry ale trochu ti nerozumim ty chces bojkot nebo ne??
centos , 18.02.2011 19:44:07
Jednotu smiley
lama97 , 18.02.2011 19:46:27
no to asi vsichni smiley ale to pujde tezko kdyz pulka chce jit na ch 1 a pulka normalne na stadion
frflal , 18.02.2011 20:08:10
Klapzubáci začínali na poli.My na něm skončíme.smiley
zbynda , 18.02.2011 20:24:15
Vrátil jsem se ze zahraničí a nestačím se divit !!! Podle mého názoru, jestli se nebude něco dělat, bojkotovat či něco jiného teď při zápas Spartou, kdy je vše čerstvě zaryto v paměti, tak to můžem rovnou poslat do kytek...sami si serem na hlavu. Toť můj názor.
lama97 , 18.02.2011 21:04:32
banik nemuže skončit tak potupně ve vitkovicich co by delali banikovci co žili od 1922 myslím že by byli pěkně nasraní !!! petera kajnar ven!!!!
matess88 , 18.02.2011 21:22:44
Kajnare a Petero když chcete rozbijet bazaly,tak jste se měli líp učit a mohli jste rozbijet na šachtě!!!
lama97 , 18.02.2011 21:34:11
ti dva idioti přijdou jak velká voda a všechnos polu s čmfs zničí
lama97 , 18.02.2011 22:22:24
kurva ale lidi měly bysme se sebrat a něco vymyslet dokud není pozdě na smileysmileysmileyvítkovicích se baník pyčo nebude rozléhat jak na Bazalech !!!!
miraluba , 18.02.2011 22:39:01
stejně jako prasečák není domov Bohemky , ten je v Ďolíčku, tak Baník nepatří do Vítkovic , ale na Bazaly. SYMPATIE BANÍKU!!! Nedejte se , držím Vám pěsti a se mnou spousta Bohemáků.
miraluba , 18.02.2011 22:47:14
přeci není možné ,aby se opakovala situace , kdy Brno když hrálo za Zálužámkami , tak chodilo desítky tisíc fandů na fotbal , ale jak je odstěhovali do Králova Pole , tak jich s bídou chodí 1.500 ks. Měli by jsme se spojit :v postupu boje proti modernímu fotbalu a proti pošlapání tradic a domova!!! lubos.marko@volny.cz smiley
solit4ry , 19.02.2011 00:15:56
xbrckox, Thomas: Chlapci, zkusili jste si tady někdy dát refresh? Tenhle článek si nepřečetlo 6.000 lidí, ale 1.000 lidí 6x smiley... Neříkám, že tenhle web nemá sílu, ale podle mě prostě není reálné, abys za týden příprav dostal do ulic tisíce lidí. Hlavní je, že se o tom mluví, musíme být jednotní, více není třeba napsat.
speeza , 19.02.2011 11:45:05
Existují trička s motivem Ne!!!Vitkovicím?
honza83 , 19.02.2011 11:51:05
Bojkot nevyřeší nic, viz věta Štěpánka "Kapacita (Vítkovic) bude vyšší, než je současná návštěvnost." Jediným řešením jsou opakované protesty a protestní pochody před radnicí, skandování proti Vítkovicím na každém zápase, případně sepsání petice proti neplnění memoranda o výstavbě čistě fotbalového stadionu, upozorňování na některé vhodné skutečnosti (majitel pozemků nutných pro rekonstrukci Vítkovic je majitel Tchasu, ze kterým Kajnar uzavřel několik pro město hodně nevýhodných smluv). Pokud by tu petici podepsalo dejme tomu několik desítek tisíc lidí (to se může podařit snadno), musel by se jí zabývat i z..y Kajnar, Štěpánek a Srba.
Petrsvetr , 19.02.2011 12:55:23
řekl bych, že kajnar a spol. svým zkurveným rozhodnutím právě zrušil zlatou tretru. Nové motto Ostravy: OSTRAVA, MĚSTO BEZ SPORTU!!! kajnare, petero jaképak loučení, seber se a táhni!!! smileysmileysmiley
Augustus , 19.02.2011 13:36:54
Vzpomínáte si staří Banikovci na tenisáky vhozené na hřiště,tuším na podporu Martina Lukeše ? (nevím to jistě neboť jsem byl ještě malé chacharče) což takhle při uvodnim hvizdu vhodit na hříště třeba pomeranče?
Augustus , 19.02.2011 15:08:35
Jinač tu máte e-mail pkajnar@ostrava.cz na pana Primátora,mužete mu naspat,co si o stěhování myslíte...radši mu nevyhrožujte ujmou na zdraví atd. ,bo člověk nikdy neví,za co vas dnešní soudruzi na radnicích zavřou.
xbrckox , 19.02.2011 18:13:21
Souhlasím s Honza83,jinak to nepůjde. Bojkot nebude nikdy jednotnýsmiley Když budeme držet hubu,tak už můžeme objednávat stěhováčka,aby jsme to do podzimu všechno stihlismileysmileysmileysmiley
Augustus , 19.02.2011 18:25:30
http://www.sezimovousti.cz/articlepage.php?id_article=49 jestliže petice,pak tu je par rad na sepsání.
xbrckox , 19.02.2011 18:45:36
Tak a poslal jsem tomu kokotovi Kajnarovi mail smileysmileysmiley Vítkovice NE!!! Baník Foreversmileysmiley
WIKINGOS , 19.02.2011 19:22:27
kdyby nám pohohl bůh a pan honzík smileysmileysmiley
Jan Světlík
generální ředitel, člen představenstva Vítkovice Holding, a.s.
Místo narození:
Ostrava
Znamení:
Lev

Práce Jana Světlíka někdy až příliš pohlcuje. Vlastní polovinu strojírenské skupiny Vítkovice Holding, jejíž hodnota je nad hranicí 15 mld. korun. Jan Světlík vlastní továrny v zahraničí. odhadovaný majetek v mld. Kč 12 až 15 kurna kdyby to vzal s někým na půl bylo by vystaráno
by mě zajímalo jestli je pravda že za baník ten zmrd pražský chce 900mega hnůj jeden vše dobré už rozprodal ted nám prodá bazaly a to nejdůležitější značku značku kvality a kus krásné historie : BANÍKsmiley


NEŽ PSÁT TĚM HNOJŮM NA RADNICI NEBO ŠIZUNKOVI PETEROVI NAPIŠTE HONZÍKOVI smiley
RodneyFCB , 19.02.2011 20:35:15
Lidi když se podíváte sem : http://www.ticketportal.cz/predstavenie_javisko_view.asp?IDPred=950024 : a sečtete všechny volné místa které tam jsou ještě napsané, tak to vychází jen na nějakých 2500 volných lístků .. Co se děje? Do Ostravy se zase vrácí těch 10 litrů Sparťanských kurev? Kurva pokud v kotli zase uvidím samé vykuřené emaře, šampony, hopery a podobnou havěť kterou jsem tam viděl minule tak je od tamtud všechny vytřískám ! To je tak vše k zápasu ..

A teď k tématu ! Kajnar je zmrd, to mu nepopřeme .. Petera je další čurák, kterýmu jde jen o to aby si namastil kapsu a na Baníčku mu nezáleží ! Lidi proč bojkotovat zápasy, když můžeme udělat před každým domácím zápasem pochod? Jak už tu několikrát bylo napsáno, Peterovi je u řiti že mu tam nikdo nepříjde .. Ti takzvaní "fans" na hlavní tribuně co jen sedí jak 4 leté děcka a ani neumí zvednout šálu, ikdyž po nich řve celý stadion tam budou chodit pořád .. Ti se jen chodí čumět na fotbal a Baník mají nejblíž ..

Vím, že teď si budu protiřečit, protože jsem tu před chvílí psal že bojkotovat zápasy nemá smysl .. Ale chtělo by to aby i fans z CH 1 přišli na stadion .. A kolem 10 minuty zápasu vyhnat všechny fans z ochozů mimo stadion ! A pak tam poslat pár ultras aby roztáhli nějaký obrovský transparent přes celej stadion .. Něco ve smyslu "Kajnar, od nás už hlasy nedostaneš ! Chachaři ! " Je to sice nic moc, transparent by to chtělo možná s jiným poselstvím .. Prostě nějakou akci jaká dosud na Bazalech nebyla .. Vždyť všem záleží na Baníčku ! A Bazaly jsou můj život ! Je to můj domov ! Mohl jsem se spolehnout že ta úžasná parta v kotli mi vždy zvedla náladu .. A ten fotbal .. Prostě nádhera ! A teď nás chtějí šoupnout na tu Vítkopičskou pláň?!
centos , 19.02.2011 20:51:42
Tam jde myslím jenom část lístků, tím bych se neřídil.
zabkafcb , 19.02.2011 22:07:51
RodneyFCB souhlasím chtělo by to nějaký mega transparent trochu pyra do toho a byl by jak taky menší protest tak aji pěkná šou smiley doprovázena pyrem a na zápas se zkurvenou spartou se to hodí dvojnásob prostě udělat co největší šou jelikož baník je náš život smiley BANÍK smileysmiley
LordikBanik , 19.02.2011 22:59:56
RodneyFCB : V kotli se mela delat ocista uz davno. Kdyz mi bylo 9 let, tak zhruba pred 6 lety, tak sem se do kotle bal i podivat, protoze sem tam videl same 2 metrove hovada co te zabijou na jednu ranu ( tak sem to kdysi videl ) a dnes se do kotle chodi bo je nejlevnejsi. Muj nazor je, ze kdo nebude poradne fandit tak normalne pres plot ven na hriste at si zaplati pokutu taky 50 000Kc, aspon by to mel jako male ponauceni. Jenze problem je v tom, ze vetsina kotla ted chodi na CH1. Absolutne nejvic me jednou dostala hlaska kdy tam taky debilek byl se svou holkou a ona mu rikala Kteri sou nasi a on ji rek Ze je na Bazalech poprve. Tak mi reknete co kurva delaj takovi lidi v kotli ?
K tematu, na tahu jsme my, musime je prekvapit, vidim to tak na zacalovani nake te pyrotechniky, urobit nake chorea kdo muze.
Jo ten transparent je dobry napad, hodit tam obrazek jak se Petera s Kajnarem libaj by taky nebylo na skodu
baki , 19.02.2011 23:08:06
už by to chtělo nějak domluvit čas a místo kde se sejdem před fotbalem. A kudy uděláme pochod. Je třeba to nějak domluvit at se to může šírit mezi fans. At nás je co nejvíc. smileysmileysmileysmiley
RodneyFCB , 19.02.2011 23:08:49
zabkafcb , LordikBanik

Díky za kladný ohlas ..

Lordik : To s tím obrázkem není špatný smiley .. Určitě se najde pár slušných grafiků mezi Baníkovci co by to zvládli smiley .. To by chtělo aby ještě před kotlem hlídkovala parta Baníkovců a kontrolovali všechny kdo chtějí do kotle, jestli nemají i lístek z minulé sezóny .. Aspoň jeden .. A ne jako na Sraltu minule když šel Baník do titulu kdy se tam vecpalo tolik zmrdů co najednou ze sebe udělali chachary ..
xbrckox , 20.02.2011 00:43:22
Kdyby se vrátili kluci z CH1,tak věřím tomu,že kotel bude opět důstojný a takoví rádoby jednozápasoví kotelníci by se tam ani neodvážilismiley Ale zase na druhou stranu,každý znás vešel do kotle jednou poprvé a mnoho znás v útlém věku a trochu i vystrašení co se bude dít a zamilovali jsme si ty svoje místečka na těch schodechsmiley Všechno je jednou poprvé!!! Ale zpátky k věci,nedělejme rozepře mezi sebou,musíme se sjednotit a ukázat co v nás je!!! Šel bych možná i dál,že by na transparentu bylo jak Petera kouří čuráka Kajnarovi,místo toho líbání smiley I na tu grafiku by to asi bylo jednoduššísmiley Zápas jako takový bych nebojkotoval,ale opuštění tribůn bych schvalovalsmiley Pochod by měl být každopádně smileysmileysmiley Baníček nejlepší u nássmileysmiley
xbrckox , 20.02.2011 01:10:33
Taky jsem toho názoru,že by se co nejdříve mělo zdělit místo a čas konání pochodu smileysmileysmiley Všichni jsou tu pro,ale nikdo nic nezdělí!!! Takže Ultras my čekámesmileysmileysmileysmileysmiley
solit4ry , 20.02.2011 12:30:26
Převzato z Faceboku "FC BANÍK OSTRAVA" (sťu)
http://i55.tinypic.com/8x1ld0.jpg8x1ld0.jpg
Pro mě osobně velké překvapení tenhle článek...
lama97 , 20.02.2011 14:33:26
jjale s tim ze kajnar huli peterovi nebo petera kajnarovi je uz mozna troch prehnane nebo ten kokot zavede zas neco jako KF nebo jinou pycovinu
RodneyFCB , 20.02.2011 14:52:54
No nic lidi .. Farám na bus ať stihnu ten přátelák smiley .. Všichni dneska na Bazaly !
centos , 20.02.2011 18:17:27
Těch 23 policejních aut kolem CH1 byl dobrý džouk na daňového poplatníka.
spiddy , 20.02.2011 19:44:05
zdar chlopi ,není ten primátor čurááák ? první chce ať ho volíme,slíbí stadion,pak se na to vymrdá,kurva ať nedopadne,jak egyptský a tuniský prezident,debyl jeden,nic chlopi zduř proti spartě,BP smiley
xbrckox , 20.02.2011 19:59:47
To mi řekněte na kterou piču tam dneska bylo tolik A.C.A.Bu??? Přátelák,žádný fans hostí a jich tam jak nasraných!!! Však mi to zaplatíme smiley Jsem zvědavý,kolik jich tam bude v pondělí smileysmiley Jsou to šašci!!! inak match byl v pohodě,i jsme si trošku zakřičeli smileysmileysmileysmiley Už se těším na ligu!!!
zabkafcb , 20.02.2011 20:01:35
Dobrá dneska ch1 sam ACAB kurvy .... Chtělo by to pochod městem až na stadion jak to bylo minule a ty chorea a všecko když výjde byl by to nezapomenutelný zažitek a ukázali bysme co si myslíme a ták jo a ten pochod musí býýt smiley smiley
dudlik , 20.02.2011 20:12:51
ldi jen si bezte na CH1 ale rikam vam ze bude dalsi slzak a dalsi bordel..dneska tam byli vseci ACABi z ostravy...a na spartu ma pry prijet jeste podpora z prahy...tak vam newim ale CH1 nebude nejlepsi napad...ale jinak je mi lito ze se pochodu nezucastnim...smiley budu rad jak to budu stihat na zacatek zapasu...smiley)) drzte mi 3 radu nekde uprostred v kotli..smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
RodneyFCB , 20.02.2011 21:08:38
Kuurva těch tam bylo smiley .. " Český fotbal pro fanoušky ! " smiley .. Tolik A.C.A.B.ů jsem tu už dlouho neviděl smiley .. Tolik jich snad ani nepřijelo proti Plzni a nebo do Příbrami smiley ..
lama97 , 20.02.2011 21:12:58
Asi si myslí že budem zuřit kvůli toho stěhování tak tam číhají zmrdi!!smileysmileysmileysmiley
UltrasMarwy , 20.02.2011 23:28:18
Co to k.... je??????????????! Předvodební sliby mu šly dobře, my chceme nový stadion ve Svinově!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To se zase ukázalo, jak polika smrdí jak žumpa...smiley
Aby pan Kainar nezakopnul a nevypadl z vyhlídkové terasy ostravské radnice...
Zmrd jeden zkur....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
RodneyFCB , 21.02.2011 06:36:03
Lidi pochod před zápasem se Spartou nemá smysl .. Spousta z nás by to nestihla .. Chce to před nějakým domácím zápasem o víkendu ! Šel bych do toho klidně i před tou Spartou ale ve škole končím až v 15:20 a v Ově bych byl tak o 45 minut později .. Takže zpráva pro ultras ! Čekáme na datum, místo, čas a směr pochodu a demonstrací ! Tohle si nenecháme líbit ! Baník pičo !
zabkafcb , 21.02.2011 11:01:09
Jo první možný termín by mohl být až 2 dubna jelikož sou samé domácí zápasy v ponděli do té doby tak snad to ultras naplánuje tak že na spartě lidi čest smiley smileysmiley Baník pičo ! smiley
Petrsvetr , 21.02.2011 11:05:28
když pochod tak hned na co čekat a zakončit ho provalením bran na stadion at se tam dostanou všeci chachaři. když uzavřeli ch1 tak nezbývá nic jiného než zbořit plotysmileysmiley
matescz , 21.02.2011 11:26:23
Ja nechci nic říkat ale myslím si že to všechno bude uplně zbytečné.Říkam to s těžkým srdcem ale je to tak.smileysmileysmileysmileysmileysmiley
centos , 21.02.2011 12:21:01
btw podle Deníku bylo včera vyhřívání zapnuto..
solit4ry , 21.02.2011 12:32:24
Jo, to jsem si myslel...
centos , 21.02.2011 13:44:30
Ono to fakt vypadá, že tam natahali ty zahradní hadice, aby se neřeklo. Akorát včera nefungoval bojler.
UltrasMarwy , 21.02.2011 14:37:53
Tak jak jsem vždy volil Čssd, tak u mě skončili jednou pro vždy!!!!!!!!!!!!!!!!
smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley:smiley
kolemjdouci , 21.02.2011 17:33:20
Hlavně ,že polovina lidí co tady ted nadávají sami volili ČSSD. Kvůli slibům a naději , že ušetří nějaké peníze.
Ostrava Jedem , 21.02.2011 17:35:11
Zdá se mi to nebo Ultras Baníku už na vše rezignovali?
Filipp , 21.02.2011 17:44:29
A co takhle zase zorganizovat nějaký pochod před Spartou a ukázat panu lháři své NE a že né všichni jsou radikálové!!!smiley
centos , 21.02.2011 17:50:24
Bych ho mohl osrat než mu něco dokazovat..
Hody , 21.02.2011 18:49:54
centos: a to je to na co oni spoléhají že se na to všichni vyserou a oni se pak budou placat po ramenou jací jsou kingové
centos , 21.02.2011 19:12:59
Takhle jsem to nemyslel. Já teda netuším, co Filipp myslel tím dokazováním - minulý, mírumilovný pochod jako důkaz evidentně nestačil, naopak byl příčinou toho, proč nás ten blb takhle označil. Představil jsem si k tomu nějaké transparenty typu "my nejsme radikálové", a ty bych mohl osrat smiley
solit4ry , 21.02.2011 19:13:01
Musím se opakovat. Opravdu si myslíte, že když bez předchozí přípravy a propagace ze dne na den vznikne iniciativa á la "NE!!! Vítkovicím" příjde do ulic před Spartou 4, 5 nebo 6 tisíc lidí? Bez masové účasti to nemá smysl. Navíc je teď každý nasraný, ale nikdo neví, co se bude dít. Vyčkejte.
xbrckox , 21.02.2011 19:35:22
Jupííí,tak už jsme se dočkali nějakého vyjádření Ultrassmileysmiley
pueblo , 24.02.2011 12:50:09
jen tak mimo soutez ....

http://aktualne.centrum.cz/domaci/reg...?id=691798
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Hodnocení
Musíte být přihlášeni, abyste mohli hodnotit.

Prosím přihlaste se anebo se zaregistrujte.

Perfektní! Perfektní! 96% [27 Hlasů]
Velmi dobrý Velmi dobrý 4% [1 Hlas]
Dobrý Dobrý 0% [Žádné hlasy]
Průměrný Průměrný 0% [Žádné hlasy]
Nedostatečný Nedostatečný 0% [Žádné hlasy]
BANÍK BANÍKU
ZACHRAŇME BANÍČEK
Tabulka
1. Liberec 30 68:29 66
2. AC Sparta 30 51:25 64
3. Plzeň 30 66:33 63
4. Ml. Boleslav 30 49:34 50
5. FK Teplice 30 36:30 46
6. Dukla 30 42:35 42
7. Slovácko 30 29:32 41
8. FK Jablonec 30 54:43 40
9. Příbram 30 44:56 39
10. Č. Budějovice 30 30:51 35
11. Olomouc 30 42:38 34
12. SK Slavia 30 28:34 34
13. Hradec Králové 30 22:38 31
14. FC Baník 30 31:48 28
15. Bohemians 1905 30 20:54 24
16. Žižkov 30 23:55 19
                  
Follow chachari_cz on Twitter

 

Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Nechte si poslat nové.
Právě online
Hostů: 0

Uživatelé
° Nejnovější: Pefr1407
° Nových tento měsíc: 17
° Nových minulý měsíc: 11
° Celkem: 3,888
Vyhledávání
v článcích
v novinkách
ve fóru
v odkazech
v členech
 
Majitel webového serveru upozorňuje, že za veškerý psaný a jiný obsah nezodpovídá on, nýbrž přímý autor. Od jakéhokoliv názoru se distancuje, a rozhodně se s ním neztotožňuje, pouze zprostředkovává prostor pro vyjádření názoru fanoušků Baníku Ostrava na internetu. Stránka na které se právě nacházíte obsahuje materiál, který někteří lidé mohou považovat za kontroverzní. Provozovatelé těchto stránek nejsou dle právní úpravy zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti) a zejména §6 citovaného zákona, odpovědni za příspěvky návštěvníků těchto stránek.
 
Powered by PHP-Fusion 2003-2009 © www.chachari.cz (Privacy policy)
 new
TOPlist