Fans shop trička, šály, nálepky..
Kalendář chachara
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
| 7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
| 14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
| 21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
| 28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
Chachaři na YouTube
Některé lásky se mění, jen jedna zůstává - BANÍK PIČO
Zobrazení:
1718
10
hlasů
Čas:
01:21
Entertainment
|
Kde jsme minulý ročník ukončili, tam ho i začneme. Není určitě třeba povídat, že je nutno FCB od 1. kola pořádně podpořit a začít vítězně! Do Příbrami (začíná se v 15h) se jede v neděli 18.07.2010 v 06:04 h IC vlakem do Prahy, ve kterém bude FCB jídelňák a s FCB menu a FCB pivem! Na konci tohoto IC vlaku bude 5 vagónů, které se budou v Praze-Libni a Berouně přepojovat přímo do Příbrami, takže není nutné nikde přestupovat. Zpět jede 5 vagónů pro FCB obdobně přímo do Bohumína.
V pátek 16.07.2010 v 12:35h jsem volal do Fan shopu a ČD-Nety za 210,- jsou vyprodány. Měli jich jen 100 a jsou fuč (děkujeme a s Kartou fanouška někam odejděte...) To si vedení FCB myslelo, že nás pojede do Příbrami jen 100? Mají jen dražší ČD-Nety za 265,- Kč. Ale pořád v neděli platí výhodná celodenní jízdenka SoNe+ za 480,- Kč a je max. pro 2 dospělé a 3 děti do 15 let a koupíte ji v každé pokladně na nádru.
Co se týče výjezdu do Příbrami, tak můj nároz je, že jsme zde přece proto, že milujeme svůj klub a chceme vždy podpořit hráče a prezentovat FCB! Takže kdo už má kartu fanouška, tak ať si klidně kupuje vstupenky a je evidován, kdo je proti těmto zvláštním praktikám evidování a sledování fans, tak ať jede do Příbrami i na další výjezdy bez lupenu a karty fanouška. Myslím si, že si brzo rozmyslí nás nevpouštět na výjezdech do sektoru hostí bez karty fanouška. Určitě i pro PČR je lepší, když nás má pod dohledem v jednom sektoru hostí, než po všech tribunách nebo v okolí stadiónu. Jde jen o to nepřistoupit na jejich hru...
SMĚR PŘÍBRAM
Hlavní chachar spojení Třinec 4:58 (IC 580 směr Praha); Těšín 5:12; Havířov 5:31; Ostrava hl. n. frýdl. nást. 5:53; O-Svinov 6:04; Studénka 6:15; Suchdol n/O 6:23; Hranice n/M 6:36; Olomouc hl. n. 7:08; Zábřeh n/M 7:34; Č. Třebová 7:58 Pardubice 8:37 Kolín 9:02 Praha-Libeň příj. 9:40 (přepojení vagónů na rychlík směr Cheb) Praha-Libeň odj. 9:50 Beroun příj. 10:40 (přepojení vagónů na osobák směr Protivín) Beroun odj. 11:05 Příbram 11:49 Přípoj z: Karviná 4:57 a Bohumín 5:13 do Svinova; Orlová AN 4:20 do Bohumína, Opava 5:27 do Svinova; FM-Lipina 4:57 na Hlavák; Kopřivnice 4:24 do Studénky; Vítkov 4:58 do Suchdolu, Vsetín 5:20 ValMez 5:41 do Hranic.
Last-minute Třinec 6:53 (EC148 směr Praha); Těšín 7:07 Karviná 7:24 Bohumín 7:50 Ostrava hl.n. 7:59 O-Svinov 8:09 Hranice n/M 8:35 Olomouc hl. n. 9:08 Zábřeh n/M 9:34 Č. Třebová 9:58 Pardubice 10:37 Kolín 11:02 Praha hl.n. příj. 11:51 (přestup na rychlík směr Cheb) Praha hl.n. odj. 12:04 Zdice příj. 12:48 (přestup na osobák směr Březnice) Zdice odj. 13:15 Příbram 13:49 Přípoj z: Orlová AN 6:50 do Bohumína, Opava vých. 7:27 do Svinova; Havířov 7:04 do Svinova; FM-Lipina 6:27 na Hlavák, Vsetín 7:32 ValMez 7:53 do Hranic.
SMĚR OSTRAVA Příbram 18:08 Beroun příj. 18:54 (přepojení vagónů na osobák do Prahy) Beroun odj. 19:00 Praha hl.n. příj. 19:53 (přepojení vagónů na IC do Bohumína) Praha hl.n. odj. 20:11 Kolín 20:55 Č. Třebová 21:59 Zábřeh n/M 22:23 Olomouc hl.n. 22:51 Hranice n/M 23:23 Suchdol n/O 23:37 Studénka 23:46 O-Svinov 23:58 Ostrava hl.n. 0:07 Bohumín 0:15 Přípoj do: NJ 23:41 ze Suchdolu; Karviné, Těšína a Třince 1:41 z Bohumína; O-Kunčic a Havířova 0:21 ze Svinova; Opavy 0:23 ze Svinova; FM-Lipiny v 0:21 z Hlaváku.
Komentáře
, 11.07.2010 21:52:06
jedem :-))   |
, 12.07.2010 00:14:56
us se tesim bude jazda  |
, 12.07.2010 01:44:59
už se nemužu dočkat....  |
, 12.07.2010 03:48:27
cest v pribrami   |
, 12.07.2010 09:17:59
Já doporučuju si zajít do kauflandu pro elfíkovo balení http://www.cd.cz/infoservis/aktuality...ity/-6915/
- 2x sone+ , mapa čr, plyšový slon Elfík , Elfíkovi magnetky |
, 12.07.2010 12:16:30
Pokud ste si ve fanshopu ještě nekoupili voucher na ČDNet, tak teď máte momentálně smůlu. Vouchery jsou vyprodané a neví, kdy jim přijdou další... |
, 12.07.2010 12:31:12
Stuart:si dělají prdel?!!! |
, 12.07.2010 12:39:45
Jede se! Práce nepráce... !!  |
, 12.07.2010 12:47:54
Krásné výhody skvělé Karty fanouška   krásně vás nalákaly a teď to jaksi nefunguje jak má |
, 12.07.2010 12:55:59
to mě s těmi vouchery poser.. |
, 12.07.2010 13:11:48
Příjdou beztak příští pondělí...nečekaně |
, 12.07.2010 13:40:14
však na co jsou vám vouchry, když hrajeme o víkendu a platí tak sone+, nějaký parťák do dvojky se vždycky najde |
, 12.07.2010 14:28:09
Voucher sice nepotřebuji, to je pravda, ale i přesto de tady o pricip, na kartu máš mít výhodu zakoupit si voucher a ono to nefunguje, takže je jasný, že nás chcou mít jenom evidované  |
, 12.07.2010 14:29:16
Jebat Kartu Fanouška... |
, 12.07.2010 15:01:40
A má ty vouchery vůbec někdo? ;-) |
, 12.07.2010 15:16:23
urcite nekdo kdo cestuje tuhle sracku vyuziji nejcasteji lidi co nemaji s fotbalem nic spolecneho jen radi cestuji |
, 12.07.2010 16:45:50
SMRT KARTE BUZERANTA!!!!A ja pica uvazoval ze si ji koupim...ze me hned nejeblo kurvaaaa!!!Radci si priplatim fakt...nebo budu chodit na tribunu chudych!!!!Zkurvenci!!!To co vymysleli ted do Pribrami,jak budou distribuovat vstupenky!!!!Zgrcal jsem se!!!Vychcanci zajebani!!! |
, 12.07.2010 16:56:20
Stydim se za to, ze uz jsem majitelem one slavne karty... Zese je to dobry tah jen pro vedeni FCB, aby media a policie vedela, ze klub neco dela s onymi "neslusnymi" fanousky.... fuck off vedeni FCB... A.C.A.B |
, 12.07.2010 17:36:46
KostkaFCB presne tak neskutecny hnus.. jebat to vsecko. delaji z nas stejne cypy. chtelo by to vyzdobit tribunu chudych nejakyma transparentama |
, 12.07.2010 17:37:58
Chuj s nim. Ted si zase napíše článek do svého blogu, aby jeho stádečko bylo uklidněno a bude si říkat, jak není dobrý... |
, 12.07.2010 18:05:32
Hlavne ze ta karta mela byt i jako prispevek na vyhrivani, ktere stejne zaplatilo mesto Ostrava. A jedina mala vyhodicka tehle karty(sleva na vlak) je stejne asi v pici!...Puvodne jsem si ji koupil JENOM na domaci zapasy, takhle mu ji asi poslu zpet... |
, 12.07.2010 18:09:53
Domácí to taky budou mít s občankou, nebo ta buzerace míří čistě do vlastních řad od klubu..? |
, 12.07.2010 18:15:17
Jak muzou byt tyden pred prvnim vyjezdem vyprodane vouchery????Je to KARTA BUZERANTA FCB ne???A ne dalsi sleva CD ne???Kurvy...ruka ruku myje...a asi to Peterovi zase kaplo ;-) tak se naoko domluvil...Proc rovnou nedavali ke KARTE BUZERANTA rovnou tech 20 voucheru???na kterych ma kazdy pravo????Asi to tak slavne stim nebude co Petero??? |
, 12.07.2010 18:21:04
KOSTKAFCB: Pockej si co napise do blogu, treba zase udela ze sebe toho nejlepsiho, kteremu jde hlavne o fanousky... |
, 12.07.2010 22:11:53
Jebat Peteru.. |
, 12.07.2010 22:20:52
Je Libo repete !!! Jedeme . Bez Karty a klidně i bez listku !!! BP |
, 13.07.2010 02:10:25
jn jebat listky ja byhc byl pro to abysme zas jednou vyrazily všici vlakem a bez listku jak kdysi |
, 13.07.2010 10:28:50
VOLAL JSEM TEĎ DO FAN SHOPU A JEDNODENNÍ ČD NETY ZA 210,- KČ BY MĚLY PŘIJÍT DO PÁTKU. JSOU OBJEDNÁNY. KDYŽ TAK SE ZDE INFORMUJTE, KDY JE VE FAN SHOPU BUDOU MÍT. JINAK JEĎTE NA SONE+. BP V PŘÍBRAMI!:fcb |
, 13.07.2010 10:36:30
Co se týče Karet fanouška, mám stejný názor jako většina. Jediná výhoda jsou opravdu ČD Nety, pokud tedy jsou k mání... Doufám, že i přes diskriminační prodej vstupenek do Příbrami vedením FCB se nenecháte odradit a do Příbrami a na další výjezdy pojedete! Jezdíme na výjezdy přece kvůli podpoře FCB a né kvůli podpoře prolhaného p. Petery. Myslím si, že na jinou tribunu na výjezdech se fans FCB dostanou, pokud při vstupu k pokladně a na stadion budou mít FCB věci schovány a budou k nerozeznání od ostatních lidí. Však ono je to přestane bavit, když budou mít na výjezdu několik sektorů FCB na stadióně. Další špatnou věci s Kartou fanouška je bohužel šílené vstupné na Bazaly. Už vidím nadšení hračů, jak uvidí na Bazalech průměrnou návštěvu kolem 3 000 fans... |
, 13.07.2010 11:18:21
To nadšení hráčů, myslím, velmi dobře uvidíme (asi jen někteří) za necelé dva týdny.
Sleva na vlak je vynikající, omezení s lístky momentálně stupidní a nedomyšlené. |
, 13.07.2010 13:36:12
Ja si dnes koupil tu kartu z duvodu abych si mohl někdy v budoucnu koupit permici a abych neplatil šilene ceny za lupeny, ale ven budu jezdit jen s chacharpasem. KF nechavam doma. |
, 13.07.2010 14:21:43
já si ji koupil kvůli slevě na vlak.. a jak koukám mohl jsem i vyhrat zájezd do gruzie.. jinak je fakt ta karta k ničemu. mrdky policejní spolčené s paterou |
, 13.07.2010 14:37:59
Keců a keců to je tu vždy na internetu,ale realita jiná.(viz minulá sezona).Stejně se pulka z vás bez ní ani nevysere... |
, 13.07.2010 15:09:30
Jak tak koukám, tak jsem rád, že co se týče pořízení kf jsem tak váhavý... Jediný důvod proč jsem nad ní uvažoval byly prachy.... |
, 13.07.2010 15:44:33
Prvni vyjezd sezony
To si nemuzu nechat ujit
uz se tesim doufam ze vyhrajem   |
, 13.07.2010 15:53:18
Tak objednal jsem ji když vedení slíbilo, že se bez karty dostaneš i do kotle hostů...to už neplatí????Pokud to neplatí tak je to fízlovská karta nic jiného ještě když není sleva ani na ten vlak....karta je zatím na pobočce a s takovou tam zůstane.Petera si s náma začíná vytírat prdel....jenom čekám kdy se objeví ve zprávách ja s náma zatočil a jak to funguje a do roka takto jezdí celá liga |
, 13.07.2010 16:18:03
Kartu mám,koupil jsem si ji kvuli permici..a nesouhlasím stím,že ji musíme mít,abychom mohly na vyjezdy....ale ted jinak
Píšete tu "jebat Peteru"....nebyli jsme to náhodou my,kdo peteru prosil abychom byli na Bazalech...nebýt jeho,tak ted jedete příští neděly do Vítkovic...a tam by jste mohly jezdit další 4 roky,než se postaví ten stadion....takže ano,taky nesouhlasímn stím,jak se distribuují vstupenky...ale taky tu nebudu psát takové chujoviny na někoho,kdo nám zachránil Bazaly..a říkejte si třeba ted o mě co chcete,ale myslím,že trochu ucty za to co pro nas udelal by bylo na místě.Ale to je pouze muj subjektivní názor. |
, 13.07.2010 16:30:46
kdo z vas taky nema kartu fanouska a jede do pribrami ? |
, 13.07.2010 16:50:10
TroskycFCB: Lístek lze koupit i bez karty fanouška, ale až v pátek (pokud se vykoupí všechny lístky dříve, už to možné nebude). Bez karty fanouška se musí ale musí předložit občanka. |
, 13.07.2010 16:53:54
hlavne ze kazdemu na srazu rikal ze se nebude srat do vyjezdu zmrd.
masa15 vyjebava s nama udelal to jen pro to ze ma z bazalu vetsi zisk. seru na neho my fanousci tu byli pred nim a budeme i po nem. Jen me sere ze nekteri lidi mu lezou do riti i z rad fans.. |
, 13.07.2010 17:25:05
tak to je k smíchu s tou kartou, rozumím tomu, že bez ní mi jako neprodají v Příbrami lístek do našeho kotle? Jestli ne , tak jebat no, holt pudu do jiného sektoru, at se z toho pořadatelé poserou. Na strankách Příbrami není ni zmínka o nějakých občankách pro místní(bo už tak tam chodí lidí malo),tož tak. Je to zas buzerace nás fans FCB  |
, 13.07.2010 17:26:13
masa15: Tvůj názor respektuji, ale Petera by stejně musel investovat do Vítkovic a Bazaly ho nestáli ani korunu, trávník zaplatilo město a on nedal nic a osobně si myslím, že to není ani vyhřívání bo jak by mohli fungovat dráty v zemi? Teda pokud tam vubec nějakou jsou, udělali jen nějakou skříŇku a řekli, že je to centrála od vyhřívání! |
, 13.07.2010 17:37:23
masa15:Hrát na Bazalech byla povinnost, nikdo ho neprosil. Fanoušci ukázali jen svůj názor na Vítkovice. Petera se ukázal jako velice dobrý obchodník. |
, 13.07.2010 18:22:26
na tom sezení jsem nebyl,takže věřím vám...
jinak,ono povinnost...Fans bohemky si taky mysleli,že se nemusí o Dolíček bát a najednou jsou v Edenu
jak ale říkám,KF mám,permici taky a oní mi hlavně šlo..pakliže ale bude nějaká akce někdy,jako cesta bez lístku,fandění za tribunou atd..tak se toho učastnit samozřejmě budu..toť asi ode mne vše |
, 13.07.2010 18:27:35
 |
, 13.07.2010 19:18:26
O kartě jsem přemýšlel taky jen kvůli permanentky, ale při pročítaní informací, na co ten kus plastu vlastně je, jsem došel k závěru: bezpečnost. Děkuji, nechci, budu dále žít v tom "krutém" a "zvířecím" fotbalovém světě. O přiblblých 300,- mi vůbec nejde, tolik člověk utratí za jednu návštěvu hospody. |
, 13.07.2010 19:22:31
ČESKÝ FOTBAL PRO FANOUŠKY !!! |
, 13.07.2010 19:33:26
KECY KECY KECY . KF jsem nekoupil ,ani to nehodlám udělat . Nejdřív ať se naučí dodržen slova a sliby ,pak budu o tom přemýšlet. No co ,stadiony mají i jiné sektory než ten hostů |
, 13.07.2010 20:00:50
KF ? Ani náhodou. Přesně loDAF a Gio. |
, 13.07.2010 21:46:36
Oooch toto bylo slávy potom,co se Baník nestěhoval na Bazaly ! zlatý Petera,děkování,až do nebe jste ho vyvyšovali ! bylo to od začatku jasné,že je to kvuli registraci fans...včil je prodáno zhruba 4000 karet,to jest výtěžek 1 200 000 kč ...čili zhruba nějakých 15% ceny vyhřívání ! já kartu mám a na stadionech budu takový jaký jsem byl ode dneška,jen se budu více maskovat a nenechám se chytit,toť vše...domluvil jsem ...howgh |
, 13.07.2010 21:47:16
Jinač ve smlouvě u KF je,že od toho můžete vystoupit  |
, 13.07.2010 21:50:22
Nejhorší je ,že se vyhlašovalo jak to vyhřívání zaplatí Petera ze svého pro fanoušky ,přimtom to zaplatí právě fanoušci a město. |
, 13.07.2010 22:09:28
Petera se zachoval jako "správný" kapitalista dnešní doby a nechal si to od města proplatit,když už to bude na tom novém stadionu,jestli teda nějaký kdy bude ! udělat to "zkušeně" a "dobře" ... pro to,aby Baník měl peníze ! hoší nemelte už tady nic o tom,že jsme proti modernímu fotbalu,když nejsme ničeho společně schopni ! všechno je dnes o penězích,bohužel nebo bohudík??? |
, 13.07.2010 22:15:32
a pro všechny,kdo vyráběli trika Contro il Calcio moderno a podobné a kupovali si je...ty můžete spálit,bo je to pro nás maximální výsměch ! už tím,že jsme nic neudělali se zrušením chachar pasu a s ostatními restrukcemi jsme dali zelenou západnímu komerčnímu fotbalu ! tady tento web sleduje většina chacharistánců,stačilo udělat několik bojkotů prostřednictvím tohoto webu,jelikož chachari,cz mají mezi chachary velkou moc ! ...třeba by to nepomohlo,ale teď už jen můžeme držet hubu a krok,ted už se na nic nezmužem...chtělo to ze začatku,kdy jsme měli ještě neskutečnou sílu...teď jsme hovni ! |
, 13.07.2010 23:02:50
Chachari.cz Mají obrovskou moc a každý to ví .Každý tu čekal na vyjadření ohledně Kf , v němž stálo že pokud budou podminky dodrženy budou ji akceptovat , no a první vyjezd jsou podminky defakto porušeny a co hodláte udělat ? .....Neakceptovat .
Baví vás prezentace klubu ? , baví vás vést lidi co kdy a jak zpívat , ano je to nevděčná uloha a patří vám velké díky ,ale zhostili ste se ji ze všemi důsledky a s odpovědností musí přijít i nepopularní kroky , kterých se věčina z fans s tohohle webu nebala udělat, naučili jste však lidi jednat jednotně a to pod taktovkou hlavně tohohle webu , takže když nebylo vůdce nebyl ani boj !
Teď ? Bojovat v jednotlivcích ví každý že je zbitečnost a škoda promarněných sil , a jediné k čemu by to vedlo je k rozpolcení užtak napjatých vztahů ,ale možná není ještě pozdě . ( Můj nazor a pro ty kteří zas chcou něco blbeho dodat , tak diskuze slouží k vyjadření názoru ) |
, 13.07.2010 23:16:05
Elfíkova krabička v kauflandu slevněna na 500 kč !
obsahuje 2 x sone +
mapu a sloníka
při 4 dospělych vyjde jizdenka každeho na 125 kč
- je třeba si v kauflandu na informacich nechat potvrdit poukazky na sone
- budte na nádraží trochu dříve výměna poukázky za sone pry par minut trvá |
, 14.07.2010 01:19:37
tady je celkem zajimavy clanek o tom samem problemu , ktery maji v italii http://hooligans.cz/view.php?cislocla...2010070007 nauc se pouzivat aktivni link. |
, 14.07.2010 07:15:06
Vsem co tu pisete jakou chachari.cz maji(meli) moc a ze by vsichni poslechli, jste naivni a nemyslim si to. Vzdyt i ta agitace KF je na pytel (a to ta ofic web chodí 5 x vic fans FC ,pulka lidi co chodí na Baník nevi že něco takoveho existuje. Proc jste kur.. tak vsichni aktivni v psani prispevku a kdyz ma dojit k cinum tak to tahne pár lidí, co chcete ted rešit, kde jste byli jak bylo sezení na Bazalech, a ti co tam byli odchazeli vicemene srozumeni a smireni s timto stavem. A napiste mi presne co ten Petera nesplnil??? udelal presne to co rekl. Ja tu kartu nesnasim  akorat to zas rozdrobi tech par lidi co jeste meli zajem na prezenteci Baniku a dopadne to stejne jak v Italii, coz je vlastne horsi nez o co jsme se snazili my a to bylo udrzet to. Co si myslite ze kdyby byl vyhlasen bojkot ze by nikdo nechodil? Nevím proste nejsme v Polsku kde mimochodem vsichni fans maji takovou KF, ale mozna se mylim a mate pravdu, ale proc nejste tak aktivni jak na webu i jinde a tím padem by jste mohli mít tu odpovednost za ostatní fans a rozhodnout to. Berte to jako můj osobní názor. |
, 14.07.2010 14:53:57
ja chapu ze z psychologickyho hlediska a nejake ideologie je ta karta typicky ,,moderni fotbal" a neco proti cemu se bojuje, z praktickeho myslim ze realny dopad na ultras mit nemuze protoze kontroly ACAB jsou bezne s obcankou. Mrzi me jestli ultras vymeni podporu Baniku za protest proti karte a zvlast na vyjezdech rapidne klesne pocet lidi v kotli ale co nadelam.Dusledek bude ale rekl bych opacny nez o co se tady usiluje. Chceme zachovat atmosferu, fandeni srdcem a ne kyblem popcornu, chorea, ale pritom zbude jen poloprazdny sektor hostujicich a doma sedici ti nejvernejsi fandove a ,,slava" banikovskych vyjezdu pohasne. Jak rikam, realny dopad a zmena oproti stavu kdy nas kontroluji ACAB bude minimalni. Fandime prece kvuli Baniku. A to nam v tomhle prece nemuze zabranit a nesmi nas odradit. Jinak sami pohrbime Banik. |
, 14.07.2010 15:30:42
bob marley: Reálný dopad bude konec Ultras, stejně jak Lazio. Říkejte si co chcete, ale pokud se nezačne něco dít (fandění za stadionem, nekupování lístků v předprodeji,atd.) tak takle fakt dopadnem. Nevím jestli je přednější podorovat Baník nebo snažit zachovat si časy bez KF a podobných pičovin. Mělo se začít fandit před stadionem už když zavedli lístky na jméno a na OP. A bylo tady dosti lidí co se shodlo že zůstanou před stadionem, bohužel nedopadlo to. Nechápu. Teď přijdou horší věci, jde to postupně do piče.
Ač nerad to píšu, ACS taky kdysi měli problémy s vedením, nechodili do kotle skoro celou sezonu a vyplatilo se, vedení ustoupilo.
Já tady pořád nedokážu pochopit vztah mezi ultras a vedením FCB. |
, 14.07.2010 15:49:41
Už tady jednou odkaz na tento článek je, ale pokusím se Vám nevěřicím, stálým zastáncům represí a ač si to nechcete přiznat, tak i moderního fotbalu vysvětlit situaci slovy Ultras Lazia. Oni to toťiž vystihli přesně a lépe bych to ani nenapsal. Pokud někteří tvrdíte, že karta nemá s moderním fotbalem nic společného, tak jste asi toho na výjezdech s Baníčkem ještě moc nezažili a nebo máte hodně krátkou paměť.
Bob Marley, ono je úplně jedno, jestli je to karta a nebo OP, represe je to tak i tak a dopad na ultras to může mít takový, že se jich hodně na stadion už nikdy nemusí dostat, to toťiž klub, policie a ČMFS si teď budou vybírat kdo na ten stadion smí a kdo ne. A Ať se Vám to některým líbí a nebo ne, někteří jsme prostě zlobivci a to se nezmění. Některým z Vás se tím určitě značně uleví, že ti co tak špiní dobré jméno Baníku už na stadionu nebudou, tak asi budete mít to co jste chtěli  
Výtažek z prohlášení ULTRAS LAZIA SE KTERÝM se plně stotožňuji a snad i některým Ultras na Baníku otevře oči.
Vždycky jsme byli ultras! A jsme jimi také jako osoby, které milují svobodu. Jeden čas systém vyhnal mladé z ulic a náměstí a přemístil je na stadion, aby je mohl kontrolovat a omezovat jejich touhu po rebelství. Dnes ten samý systém kompletně vymítil mladistvé masové hnutí z ulic našich měst, pro mnohé mladé ztratilo smysl vyhledávat společenství v sídlech, sekcích, či třeba i v obyčejném baru. Dnes se snaží zavřít mladé doma u playstationu, x boxu, počítačů, sociálních sítí, placené televize atd. K vymícení tak zůstala jediná zdravá a svobodná forma agregace mladých na našem územír30;tribuny stadionů osídlené ultras.
Odtud pochází rbrilantnír0; idea průkazu fanouška. My, z pohledu svobodných lidí, nikdy nepřijmeme, aby někdo rozhodoval i o tom jestli můžeme jít na stadion podporovat naše Lazio. !!!!!!!Nikdy nepřijmeme, že se našim kamarádům zakáže koupit si permanentku!!!!!!! Nikdy nepřijmeme celkový fakt, že někdo bude rozhodovat za nás samé.
Těší nás myslet na to, že absolutní většina lidí má stejný pohled na věc jako my, uvědomujíc si velice vysokou cenu své vlastní svobody jako ultras, jako fanouška a v neposlední řadě, jako obyčejného občana. Nikdy nepřijmeme preventivní registraci!!! Nestačili snad kamery, směrované mikrofony, odposlechy mobilních telefonů, zabavovaní pamětí počítačů pro registraci a kontrolu nás všech ?!?!
Ultras se rodí svobodný a svoboda je nezbytná podmínka v duchu které se narodil. V důsledku tohoto my, ultras lazia z curva nord , na tuto špinavou hru nehodláme přistoupit. Nebudeme jíž dále maso na porážku.
Pokoušeli se nás přesvědčovat, že důvodem prázdných stadionů je násilí páchané samozřejmě jen a vždy ze strany ultras. Bohužel si asi nepamatují sedmdesátá, osmdesátá a devadesátá léta, kdy bylo násilí mnohem rozsáhlejší a horší a přes to byly všechny stadiony plné. Ne pánové, stadiony jsou prázdné, protože jsou zde placené televize, jsou prázdné, protože lístky stojí více než si průměrná rodina či student může dovolit zaplatit, jsou prázdné, protože jsou zastaralé a je nemožné najít místo k parkování, jsou prázdné, protože jsme každou neděli na zápase nuceni být registrováni a lustrováni, jsou prázdné, protože ti co dnes dělají zákony o fotbale a o fanoušcích sami nikdy na stadion nevstoupili, nikdy nemávali vlajkou, nikdy nezapálili světlici, nikdy nejeli s kamarády vlakem na výjezd, šálu kolem krku nikdy nenosili.
Nezmizíme, protože Lazio (BANÍK) jsme My!
JSME PŘESVĚDČENI ŽE KDOKOLIV JE ULTRAS NEMŮŽE POKRAČOVAT V ZAKLÁDÁNÍ SKUPIN, DĚLAT CHOREOGRAFIE, ROZEŘVÁVAT POKŘIKY BEZ TOHO ANIŽ BY PLIVAL NA 30 LET HISTORIE A TRADICE CELONÁRODNÍHO HNUTÍ!!! |
, 14.07.2010 16:09:00
Syndrom FCB : Každý ví že KF a OP je moderní fotbal, akorát si to nedokáže nikdo přiznat, přesně jak sám píšeš. Až to někomu dojde že je to špatně, tak už zpátky nic vrátit nepůjde. prosrali jsme vstupy na OP a teď celkem slušně prosráváme za nečinného čumění KF. Nechcu si ani představovat co prosereme příště. Jen je škoda že takový postoj máme my, kteří s tím nic moc neuděláme. |
, 14.07.2010 16:18:44
RJZ: ono to asi bude tím, že většina těch zlých chuliganů z bazalů, narozdíl od stále umirněnějších beránků co si říkají ultras baník (ne všech!!!pár výjimek mezi nimi je a ti nezapomněli, že ultas FCB a chuligán fcb je v jádru jedna a tatáž osoba a dříve tohle nesmyslné rozdělení neexistovalo) nezapomněli na hodnoty Ultras. |
, 14.07.2010 16:42:20
Tak lidi co k tomu měli co říct(jde to mimo většinu fans) zaujali postoj ani tak ani tak.Asi nejhorší varianta.Akorát nevim co chcem teď měnit když stejně lezem na stadiony na občanky u ksychtu.Karta už jim jenom ulehčí birokracii ale pro nás je to furt to samé.Pyro se odpalovat nebude bo klub dostane pokutu,výjezdovou kartu máme jako první v republice.....jenom nevim co z těch ultras myšlenek zbylo viz. SyndromFCB. |
, 14.07.2010 17:03:04
Syndrom : To je ten nejzasadnější problem proč sme byly co sme byly a proč jsme co jsme , protože dříve takové rozdělení nebylo , bez jednoty nebude nic |
, 14.07.2010 17:35:43
Ros- Kdo byl smireni stim faktem ze karta bude?a co si jako cekal?ze je natom sezeni s peterou ho premluvime nebo co???vsechno je to jenom o nas.My si zato muzeme sami!!!Znam 100 aktivnich lidi co tu kartu nechtely a chtely ji bojkotovat,myslis ze Vas to zajimalo?? |
, 14.07.2010 18:12:08
Sampi13: Znam taky spousti lidi co tu kartu nechteli, a nekteri si ji koupili mezi prvnima a nekteri ji nechteji neustale, ale chtel sem se vyjadrit za sebe proc a jak vzniklo vyjadreni fans ke KF. Ano je to jak napsal syndrom napsali jsme "nedelame nic proti a nechame to na kazdem", hold jsme se tak rozhodli v tymu ktery se nejvic staral o ultras zalezitosti v te dobe, ale nikomu ten nazor nenutime. A lidem kteri zatim hledaji najakou spojitost Ultras-Vedení muzu napsat jedno,nic takove neexistuje. Diky KF jsme odmitli jakykoli podil na permicich do kotle a tim se aspon castecne ohradili vuci jejimu vzniku. Kdyby v dobe vzniku KF byla vetsina proti tak se rekne ne, ale takhle se napsalo co se napsalo. Jak chces rozhodovat za dalsi stovky lidi kteri se pocitaji mezi ultras ale chorea delas ve 2-5 lidech, jeste v casove tisni, mozna ty si mel hned jasno ze bojkot, vetsina z nas to taky tak videla ale po sezení jsme kartu tolerovali a dali info na web(nebo sme meli radsi mlcet?) a nepsat nic.
A to smireni ber obrazne slo mi o to ze mi ted pripada ze kazdy pise jak to je vse na pytel a na tom sezeni mi to tak neprislo. |
, 14.07.2010 18:48:46
Syndrom: ale tady sám uznáváš že se vlastně díky tomu že už teď lezem přes občanky fakticky nic nemění. A to je to co říkám. Kdyby přišlo nějaké nové omezení, chápu ten rozruch a nasranost všech kolem dokola. Ale tady to znamená jen to že ti nebudou čučet na OP ale na KF. jaký je v tom rozdíl? a i kdyby ti u toho čuměli i na OP a i na KF tak zase-co se mění? OP je desetkrát důležitější než nějaká KF, takže OP je pro mě daleko větší zlo než tahle slavná karta. |
, 14.07.2010 19:11:40
me jen zarazi ze vsude na nalepkach, trickach i choreiich se pise proti modernimu fotbalu a pak ti stejni lide co delaji tohle pristoupi na karty?uz to zacina ze v cesku neni fotbal pro kazdeho a bohuzel to zaclo u nas... |
, 14.07.2010 19:46:29
Na schuzi s Peterou sem taky byl a řeknu vám to takhle, když jeden nejmenovaný řekl, že on si kartu nekoupí a dost možná i další tisícovka co zná, tak Petera div se mu nevysmál do ksichtu. S prominutím člověk, který vlastní fotbalový klub a neohlíží se na fans? Petera moc dobře věděl, že mezi náma je tolik co si tu kartu koupí, aby vymýtili sytuace jako byla třeba v příbrami, co si tu budeme nalhávat máme mezi sebou takové, kterým to prostě vadí a viděli by raději utkání bez těchto osob.
A jak už tu kdosi napsal bez jednoty ničeho nikdy nedosáhneme! Malé skupiny nejsou boje schopné s oraganizacema jako je pčr, čmfs a nebo i Petera a jeho peníze. Ale určitě tu nehážu vinu na ultras to ne, oni se vyjádřili, že budou kartu tolerovat, ale nikomu z nás ji nekoupili, každý sme si ji šli koupit sami, bo sme nebyli schopní vzdát Baníku nebo naše finanční situace to neumožnila.. |
, 14.07.2010 19:50:08
Kudlas: s tim peterou to je fakt.. ale tak at Ultras vsude nedavaji hesla proti modernimu fotbalu aj. karty a take sracky jsou ten moderni fotbal proti cemu porad bojuji a pak reknou ze tohle se bude tolerovat...trosku si to protireci |
, 14.07.2010 19:53:21
rajli: ty hesla jsou trochu nešťastné, ale Ultras mají na sobě nevděčnou ulohu, osobně bych to nechtěl dělat a nezávidím jim, vážím si práce co dělají (chorea, organizace supportu) |
, 14.07.2010 19:58:20
ja si taky vazim prace kterou delaji ale tedkom trosku prestrelili.fans Baniku by meli byt soudrzni co nejvice, jenze prohlasenim fans rozdelili.. bohuzel. jen rikam ze kdyz karty toleruji tak at se nehonosi choreama proti modernimu fotbalu |
, 14.07.2010 20:04:47
z trošku jiné mísy...
Wit Georgia (Tbilisi) - Beneke (Czech) 18,00 live
http://www.1tv.ge/Schedule.aspx?DayID...4&LangID=2 |
, 14.07.2010 20:06:58
bob marley: mě se nelíbí ani chození někam na OP, už to považuji za omezování svobody a za velkou represi. Ale vstup na OP si defakto v současné době může dle příručky Íčka Langera nařídit jakykoliv subjekt co pořádá nějakou veřejnou akci. A stejně by ti tady třeba takový Šampi řekl, jaká je mezi chulošema a některýma ultraskama nevole někde na OP jít a snaha to všemi možnými způsoby obejít a že to i někdy šlo obejít. Pokud se vrátím ke KF, tak je to nehorázná potupa nás všech co bojujeme buď v ulicích nebo za co nejlepší prezentaci Baníku na tribunách, pro ty ctíme nějaké zásady a nepsané zákony ať už chuligánů a nebo ultras. Baníku jsme podřídili veškerý svůj život, o hodně k vůli němu přišli a někteří i hodně ztratili, ale na druhou stranu nám také hodně dal a je jedno jestli byl dvanáctý a nebo první, o to nám v první řadě vůbec nešlo. Šlo nám o to prezentovat se jako ti nejlepší fans, nejoddanější a věrní, ti co mají zásady a také je ctí, nikdy jsme od klubu nic nechtěli a když chtěl přispět, tak jsme ho z díky poslali někam, nikdy jsme nechtěli aby nám dotoval výjezdy či choreo přes to vlak prostě nejel. Vždy jsme chtěli být nezávislí a dělat si to co chceme, SVOBODNĚ!!! Když nám zakázali věšet vlajku CHULIGANI Z BAZALŮ na plot, tak jsme ji drželi v ruce, když byl bojkot kotle, tak byl bojkot. To že jako první v republice jezdíme na OP a jako první v republice máme oficiální karty které nás registrují, tohle všechno zač jsme celou dobu bojovali vlastně zničili a je jen naše slabost, že se tomu jako chuligani a ultras nedokážeme postavit a říct ne! U normálů se není čemu divit, ti to tak necítí a tyhle zásady jim nic neříkají a nai nemůžou, jim bych nevyčítal nic.
Sám ač tohle všechno vím a i tak cítím KF doma mám, prostě jsem uvěřil slibům a koupil si ji hlavně k vůli voucherům, ale zařekl jsem se ještě před tím než jsem si ji koupil, že na fotbal ji nikdy nepoužiju, takže pro ty co ji také mají a to co jsem psal jim něco říká, není problém udělat to co já, nechat ji doma ležet a na fotbal nepoužívat. |
, 14.07.2010 20:11:56
   si borec a pravem zaslouzis presne nechat doma uz ted v nedelu a jet bez listku kdyz tak budeme pred stadionem.. jebat nejake rezervace ci predprodeje |
, 14.07.2010 20:15:30
Syndrom FCB: Ano karta je zlo o tom se tu vubec nemá cenu bavit! Ale tak ajk ty si uvěřil slibům, tak tomu věřilo plno dalších a kartu si taktež koupili a teď už je pozdě bojkotovat, když si na ni Petera nahrabal! |
, 14.07.2010 20:21:47
Nejsem prodejná děvka a je mi upřímně jedno jestli Petera ode mě dostal 300,- Jediné co stačí, aby lidi co to takhle cítí a tu kartu mají ji nepouživali. Ta cena toho, že nebudu na stadioně není zas tak velká, jako ta, že ztratím svobodu. Tím že maš KF se nic neděje, jen si přišel o blbé 300 stovky, když leží doma v šuplíku je to jako by si ji neměl. |
, 14.07.2010 20:25:44
ale sme se nepochopili, já psal, že bojkot je zbytečný, ano tu kartu nemusíš používat to je fakt! |
, 14.07.2010 20:30:07
Třeba by jako prvotní část vzdoru stačilo ji nepoužívat a jezdit bez ni... Nemyslíš? |
, 14.07.2010 20:31:34
to nejde takhle říct, ale je to možné, muselo by se to zkusit jako všechno |
, 14.07.2010 20:58:51
me osobne nedela problem jezdit na vyjezdy takovy stylem ze zustanu pred stadionem.
me osobne nedela problem jit na domaci zapas na tribunu pro chude - stejne tam mam plnych znamych a kamaradu, kteri tam byt musi, tak ci tak, pokud chcou fotbal "videt".
tak at si ty svoje stadiony klidne zaplni par lidma s nejakyma prituplyma kartama. ja tam byt nemusim. mam v pici.
a nekde se registrovat do nejake prijeble databaze, kvuli nejake jejich karte, nebo ukazovat obcansky prukaz u vstupu na stadion?
kdyz jdu do divadla, do kina, na dostihy nebo se divat na turnaj v sachach, tak taky musim nekomu ukazovat obcanku, abych mohl vejit?
ne pico... tak at jdou do vyjebane pice jak lev... :-)
a je na jednotlivcich jak se zachovaji... ja svou hrdost mam...
ps. kdyby vsichni ti na netu pokrikujici a nespokojeni, co si kartu koupili, sli zpatky do toho vyjebaneho fanshopu a narvali to tam borcovi za pokladnou do huby, mozna by si ulhany petera, vecne najebany kahoun a ostatni curtaci uvedomili, ze kurva tohle prestrelili vic nez kdy jindy... |
, 14.07.2010 21:11:47
Já osobně si myslím, že je úplně jedno jestli kartu máš nebo ne. Jde o to, jak s ní nakládáš... Pokud sis ji koupil, tak si něco možná podpořil, možná ne. Osobně ji mám jen kvůli permici. Každopádně plně souhlasím se Syndromem. Pokud se na výjezd bude jezdit bez karty, tak k nějaké změně bude muset dojít. Když se několikrát bude opakovat něco podobného jako v Č.B., kdy za branami zůstal solidní počet našich fans, tak se bude muset udělat opatření, které to bude řešit. Přece jen, ne vždy je to pro pořadatele jednoduché mít více jak stohlavé davy pod kontrolou. Na některých stadionech to ani není možné. Nebo druhá varianta, která se zřejmě stane jejich noční můrou, že budeme ve všech sektorech. Takže si myslím, že to je ta správná cesta!!! výjezdy - bez karty |
, 14.07.2010 22:33:07
Přibram bez Karty je pro mě jasne řešení bo ji nemám ... a listek v předprodeji taky seru a doufám že teda bude solidní počet na tom stejně a něco zmužeme  |
, 15.07.2010 00:18:52
A To Teprve 7 Srpna na ZAJEBANOU ACS! Bez kyarty tam nepůjdem a ja tam chtěl jet i do příbrami!Zkurvené Vedení...Zkurvení Fízlové......FUCK OFF
Only Bez Karty Fanouška!  |
, 15.07.2010 00:23:36
Jebááát Všichni Na příbram Bez Karty! A Všichni Do Prahy Bez karty"Vůbec Na všechny Výjezdy bez Karty" A.C.A.B. No mislím si že nás ratši pustí na stadion.Než nás mít před Stadionem(A dostávat se tam násílím)Nebo Nás Nechat po městě a Nebo nás mít po celém Stadionu Mislím že asi budou volit variantu 1. Pustí nás na stadion...  |
, 15.07.2010 00:27:25
Bezpečnostní složky požadují, abychom v sobotu měli definitivně uzavřen počet fandů Baníku, kteří se v Příbrami na stadionu objeví,!!!!! Hm.. Stéto věty my je špatně a stoho celého textu...At počítajiz 2násobkem  |
, 15.07.2010 08:25:04
Zajímá mě kolik lidí přijede do Příbrami bez KF, popř. bez lístků. Dosti lidí tady má plnou hubu keců, tak doufám že se podle nich budou i řídit. Jak už tady kdosi psal- výjezdy bez KF |
, 15.07.2010 08:47:50
nezapomeňte na koupání v příbrami
http://www.facebook.com/event.php?eid...2945460152 |
, 15.07.2010 08:48:48
http://novy-rybnik.cz/gal/obr_09.jpgobr_09.jpg |
, 15.07.2010 08:52:58
KkarlosS: jdu do toho s tebou |
, 15.07.2010 09:51:05
http://hooligans.cz/view.php?cislocla...2010070007 |
, 15.07.2010 10:02:28
!!! TO je výborný nápad !! Kde jinde než na spartě nám tohle nejvíc nahrává , jet bez lístků , bez karty a hlevně jednotně ! zustat před stadionem nebo se rozmistit po stadionu ! TO by dalo za všechny ostatní vyjezdy bez karet 1500 baníkovců před letnou !!! |
, 15.07.2010 10:04:05
chacharjd:Snad to tak dopadne a objeví se tady na webu oficiální postoj k tomuto výjezdu |
, 15.07.2010 10:17:42
Na domácím zápase se Slavii proběhne bojkot proti zavedení karty fanouška, ten kdo bude chtít ať se dostaví na tribunu chudých. Nebude chybět pyrotechnika, transparenty a fandění. Upozorňuji, že tato akce není bohužel žádnou oficiální akci ultras. |
, 15.07.2010 10:19:03
Bender     |
, 15.07.2010 10:29:19
http://www.facebook.com/?ref=home#!/event.php?eid=136790506343467&ref=mf |
, 15.07.2010 11:04:38
Bojkot na Slávii rozhodně podpořím!!! |
, 15.07.2010 11:13:09
A já pořád říkám radši na baby nebo béčko než se účastnit klauniády s Kartou Fízla |
, 15.07.2010 12:19:04
Nějak se mi zdá, že ultras ohledně karty nejsou jednotní, a nemám z toho moc dobrý pocit. Tuto sezonu to imho půjde do sraček :/
Já sám nevím, co si o tom mám přesně myslet. |
, 15.07.2010 12:30:12
už je tady o tom napsáno dost a byla by škoda aby se to po vložení dalších článku ztratilo. A tak dizkuzi přenáším do fóra OBECNÁ DISKUZE, tam se pojďme bavit a říkat otevřeně své postoje a jestli jsme ochotni začít bojovat za NÁS VŠECHNY. |
, 15.07.2010 14:49:08
Baníkovci, přestaňme se už hádat ohledně KF a domluvme se na nějakém řešení. Věřím, že spousta lidí si ji koupila, aby přispěla na vyhřívání, jak bylo z počátku prezentováno vedením FCB, prostě finančně podpořila náš milovaný Baník. Že vše dopadne jinak,nikdo nemohl tušit. Též jako centos, nemám z té nejednoty vůbec dobrý pocit. Po vyjádření Ultras ohledně karty na chachari.cz, jsem vůbec nečekal takový rozkol mezi námi, BANÍKOVCI. No, snad se situace brzo změní a najde se společná řeč. KING BANÍK!!!!!! |
, 15.07.2010 15:01:10
centos: nejsme jednotní, to máš pravdu... |
, 15.07.2010 19:34:46
ale to mě tak překvapilo že s kartou nejsou vyhody ale stal se z ni jenom čip pro idioty  vedeni dosahlo sveho |
, 15.07.2010 20:10:29
Tak 90% lidi si podle mě koupilo kartu kvůli kurevsky zdraženým lístkom a nemožnost koupit permicu.V podstatě jsme byli donuceni.... |
, 16.07.2010 08:25:24
TroskyFCB to vystihl úplně přesně! Tuto kartu byli donuceni si koupit fanoušci - hlavně permanentkáři, ne příležitostní návštěvníci Bazalů! Když někdo jde na 15 zápasů doma + český pohár + evrop. liga a nemá takový příjem, aby mohl každý zápas platit 200 Kč, tak mu prostě nezbývá nic jiného... Na venkovní zápasy samozřejmě kartu používat nebudu, protože abych hlásil do sobotního poledne, jestli jedu na výjezd ať nás mají spočítané, tak to je opravdu k:     |
, 16.07.2010 13:33:13
Kartu fanouška mám i permici využiju ji na listek do příbrami ale lístek na stadion si pres rezervaci nekoupím !!! |
, 16.07.2010 13:34:00
lístek na vlak myslím  |
, 16.07.2010 13:57:58
Jadymy na výjezd, Příbram volá, KF sice mám i lístek, ale nic to nemění na tom, že klidně budu stát za branou (nebylo by to poprvé), než trhat partu. V jednotě je síla, takže nás PČR a dementi na svazu zlomit nesmí... |
, 16.07.2010 15:52:36
když je v jednotě sila tak proč všichni nabirate ty vyjebane karty |
, 16.07.2010 16:55:14
Pro ty, co KF nemají, tak je to svým způsobem diskriminuje, ale...
Já KF mám, údaje jsem poskytl Fortuně de facto pro účely Fortuna Klubu Plus a mám k tomu ještě slevu na vstupným (především o ni a ČD Net mi šlo..). A že někomu poskytnu svoje údaje, tak se z toho nepodělám, protože jenom třeba teďka na blbou brigádu na 2 měsíce v tescu jsem vyplňoval kupu papírů, musel jsem jít na lékařskou prohlídku + jsem dokládal výpis z rejstříku trestu a celou směnu mám za prdelí kameru -> TOMUHLE ŘÍKÁM BUZERACE!!! Až takové kroky budou, když budete chtít na fotbal, tak se opravdu naseru a k bojkotu se přidám, ale za současných podmínek (když si to srovnám s vlastními zkušenostmi) mi to přijde ještě únosné.. Je to prostě jen na Vás.. buď se přizpůsobte a choďte na fotbal, jinak se na vás každý vysere.. stejně tak jak to mám já v práci.. vyplň kupu papírů, naval údaje, smiř se s kamerama, jinak si peníze u nás nevyděláš.. peníze jsou prostě všude a nic s tím nenaděláte.. je to bohužel dnešní doba..
Já chci taky svobodu na fotbale, ale svoboda znamená zodpovědnost a pokud jsem zodpovědný za své chování, tak nemám důvod neposkytnout Baníku své údaje (navíc platí zákony na ochranu osobních údajů).. Navíc když bude nějaký policajt (nebo security, který vás posléze odevzdá policii) chtít, tak si vás vytáhne, bude chtít OP a údaje budete muset vyklopit tak jako tak.. A u soudu vám taky přišijou zákaz vstupu na stadion i bez KF (i když jste se třeba jen nechtěně do něčeho připletli). Já vím, anonymita v davu (trochu si projděte sociologii) je příjemná, ale musíte se smířit s tím, že pomalu končí.. Začalo to už vstupenkama na OP, pak všelijakýma kamerovýma systémama apod. Bohužel je to tak, ale dokud jsme obyčejní občané, tak s tím asi jen těžko něco naděláme, protože nám to budou furt obhajovat tím, že je to v zájmu bezpečnosti rodin s dětmi..
ps. mně je to taky líto, ale to dvojnásobný vstupný fakt platit nehodlám..a dokud se na to nevyserou všichni nebo se prostě nevyhlásí nějaký oficiální celorepublikový bojkot, tak prostě budu chodit na Baník s KF, protože takhle jeden bojkotuje, druhý ne a to je pak opravdu k ničemu, když jsou ty názory takhle roztříštěné a kroky některých se dají přirovnat k výkřikům do tmy.. takže buď pojďme zaujmout všichni fans jedno stanovisko (vyhlášením od hlavních tady na chacharech nebo prostě někde, ale HNED, ne až to přeroste nějakou mez), nebo se na to prostě vyserte a laskavě nenadávejte těm, kteří KF mají..!!  |
, 16.07.2010 17:00:47
FCBman: neni to jen u udajich ale i v jinych vecech kdyz mi mas tak ji schovej do supliku a mas |
, 16.07.2010 17:18:04
rajli: a v čem teda ještě jiným, než v údajích? Já tomu fakt asi nějak nerozumím, a proto mám na to takový názor. Rád si to od tebe nechám vysvětlit namísto toho, jak mi někdo další nadával za to, jakej jsem debil nebo co, že obhajuju KF.. (a jako že jsem se s tím už setkal - tohle mi připadá jako by ti lidi to říkali a nevěděli ani proč, nevím prostě proč se někteří nesanží to vysvětlit, ale radši řeknou, jakej je ten druhej kretén nebo piča, hold asi bych chtěl po některých moc, doufám ale, že existují i lidi co nejdřív přemýšlí a pak jednají, díky..) |
, 16.07.2010 17:23:38
no ty mezi ně asi nepatřiš když už si tu kartu nabral |
, 16.07.2010 19:21:14
FCBman myslim ze syndrom to vysvetlil vic nez dobre staci si procist jeho prispevky.. buzeruji nas policajti co vsechno nemuzeme a ted nas zacne buzerovat vedeni ze kdyz neni karta tak neni ani permice hnus.. |
, 16.07.2010 19:40:59
FCBman : Co chceš furt vysvětlovat? Nevidíš sám, že ta karta je špatná? Je tu napsané mnoho názorů od různých fanoušků, co přesně se jim nelíbí. |
, 16.07.2010 21:42:58
S kartou fanouška se smiřte ti co ji nechcou tak na Baník chodit prestanou nebo si jí koupí a vše pujde dál tak to je a nic s tím neudelate ani 30 protesty |
, 17.07.2010 10:56:53
BĚŽTE UŽ DO PIČE S TYMA KECAMA JESTLI KURVA KARTU JO NEBO KURVA KARTU NE!!!POTŘEBUJEME ABY JSME VŠICHNI SPOLEČNÝM FANDĚNÍM POMOHLI BANÍČKU KE TŘEM BODŮM A TO NEJEN V PŘÍBRAMI |
, 17.07.2010 11:00:04
kartu mam a nemam s tim problem a stejne jako nerikam ze jsou curaci ti co si ji nekoupili tak nevim proc mam poslouchat ze jsem curak ja kdo si ji koupil. a jestli mel byt bojkot tak ofic vyhlaseny, tohle je na nic a jak nekdo rekl, budou to jen vykriky do tmy |
, 17.07.2010 11:38:22
FCBman: A co fanoušci co jezdí 20 let ? Nekoupíá si kartu pro "svoje" duvody a razem je provedení lepší fanoušek který byl na baníku 3x ? Copak si tím že si koupíš kartu muže s tebe stát věrný fanoušek , už jen to že se nám vedení snaží tohle nalhat je hnus ! Co lidi s chebu, nebo divize ? Kolikrát nás potpořili na venkovních zápasech a ne v malem počtu ? myslíš že oni si koupí kartu ? vždyť by ji ani nevyužily , a i oni sou snad meně oddanými fandy , jen proto že tu kartu nemají ? Je to drzost a plivanec do tváře pro většinu fans , a k tomu nikdo tě nenutí se bojkotu zuučastnit ! |
, 17.07.2010 14:42:31
a co naši družební přátele?  |
, 17.07.2010 15:35:44
Pokud by se vztahovala KF na slevy na domácí zápasy, permice, lístky na vlak a nějakou tu slevu, problém by nebyl...jednalo by se vlastně o přídavek k permici-kde se mimochodem krom kotle v minuloých letech osobní údaje uváděli také. Razantně však nesouhlasím s aplikací na výjezdy, která je vlastně úplně to samé jako OP. Ne snad proto, že by nějak má osoba utrpěla "ztrátou svobody", ale z důvodu toho, že by došlo k diskriminaci a nevpuštění na stadion těch, kteří ji nemají a na domácích zápasech by ji nevyužili (viz Cheb, Praha, GKS a jiné fankluby). Jinak pro zastánce protestu a bojkotu: tento boj jsme již prohráli v loňské sezóně přistoupením na kontrolu OP. V současné době nikde nevidím potřebnou sílu, která by dokázala stávající stav změnit. Příspěvek je za SCh |
, 17.07.2010 19:41:58
Připadám si jako kdyby byly volby. Každý remcá a nadává na současnou vládu a když mají možnost něco na tom změnit, přijde k volbám polovina obyvatelstva. A ten zbytek, co nedorazí, opět remcá a nadává |
, 17.07.2010 19:47:00
chacharjd: A kdo říká, že ten, kdo má KF, tak je lepší fanoušek? Já jsem to nikde od vedení nečetl.. A nikdy jsem ani netvrdil, že ti, co mají KF jsou jakýmkoliv způsobem v něčem (nevím ale v čem) lepší.. Právě naopak; setkal jsem se už kolikrát s tím, že pokud jsem někomu argumentoval podobně, jak v mém výše uvedeném příspěvku, tak se mi dostalo nadávek, že jsem prodejná kurva apod. Já myslel, že jde všem fans o Baník, bohužel některým asi ne, když mi vyčítají, že jsem Baníku dal nějaké peníze.. Na druhou stranu vím, že jsem tím de facto podpořil moderní fotbal, ale dokud nepřebarvujou sedačky, nemění název a znak, nekurví klubové barvy a jinak nezneuctívají tradici Baníku, nebo dokud po mě nechtějí výpis z trestního rejstříku a vstupní zdravotní prohlídku na fotbal a neříkají mi, jak mám fandit, tak se s tímhle dokážu ještě smířit. A že někomu dám svoje údaje mi taky nevadí, protože za svoje chování jsem zodpovědný (i když vím, že obuchem můžu dostat i jen proto, že fandím Baníku a jsem zrovna na ráně..)
Ano, je pravda, že KF fans z Chebu apod. znevýhodňuje a nějak by se to mělo asi poupravit (i když 300 myslím není pro nikoho tolik) a také jsem proto, aby byla odstraněna ta podmínka s permicemi - tohle je opravdu naprostá pitomost (to měli raději zdražit permice, než takové podmínky )..
Ale jak už jsem říkal, jak začaly vstupenky s OP, tak to bylo de facto to samé, tak nevím, proč se zvedá vlna takové nevole až teď zase po nějakém čase, když přišly KF.. A taky se mi hnusí, když někdo někomu nadává za to, že má KF (přitom tím podporuje Baník a modernímu fotbalu na tom nijak extra nepřidá..)->
CHCE TO PROSTĚ OFICIÁLNÍ STANOVISKO A POSTOJ, JINAK JE TO ZBYTEČNÝ ŘEŠIT, PROTOŽE JEDNOTLIVCI NIKDY NIC SAMI NEZMŮŽOU!! |
, 17.07.2010 22:09:18
Jebat Opavu!! |
, 19.07.2010 09:27:50
KF nemám a žiju vpohodě!  |
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Hodnocení
Musíte být přihlášeni, abyste mohli hodnotit.
Prosím přihlaste se anebo se zaregistrujte.
Žádné hodnocení ještě nebylo zaznamenáno.
|
Tabulka
| 1. |
Liberec |
30 |
68:29 |
66 |
| 2. |
AC Sparta |
30 |
51:25 |
64 |
| 3. |
Plzeň |
30 |
66:33 |
63 |
| 4. |
Ml. Boleslav |
30 |
49:34 |
50 |
| 5. |
FK Teplice |
30 |
36:30 |
46 |
| 6. |
Dukla |
30 |
42:35 |
42 |
| 7. |
Slovácko |
30 |
29:32 |
41 |
| 8. |
FK Jablonec |
30 |
54:43 |
40 |
| 9. |
Příbram |
30 |
44:56 |
39 |
| 10. |
Č. Budějovice |
30 |
30:51 |
35 |
| 11. |
Olomouc |
30 |
42:38 |
34 |
| 12. |
SK Slavia |
30 |
28:34 |
34 |
| 13. |
Hradec Králové |
30 |
22:38 |
31 |
| 14. |
FC Baník |
30 |
31:48 |
28 |
| 15. |
Bohemians 1905 |
30 |
20:54 |
24 |
| 16. |
Žižkov |
30 |
23:55 |
19 |
|