Kalendář chachara
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
Chachaři na YouTube
FC Baník Ostrava - FK Mladá Boleslav 2:2 8.5.2010. Po vítěztví na Kladně byl Baník neustále se stejným bodovým ziskem jen o skóre horší jak Sparta. V tomto utkání, ale nevyužil šanci a gólem v posledních minutách přišel o vítěztví a tím io možnost se dostat do čela tabulky(letenští taky jen remizovali v Liberci). Vynikající dramatický zápas se smutným koncem pro Baník. Po tomto zápase měl Baník jistotu 3.místa a tím i poháru.
Nahrál: chachari.cz
Zobrazení: 571
6 hlasů
Čas: 02:35

 



Výjezdy
HOST DO DOMU, HŮL DO RUKY!
chachari · 68 Komentářů · 12517 Přečteno · Tisknout

Přesně podle tohoto hesla se chovají již delší dobu, za aktivní spolupráce policie, některé naše fotbalové kluby, když se blíží zápas s Baníkem. Dalším v pořadí je FK Mladá Boleslav, která požaduje vstupenky pro hosty prodávané v ostravském předprodeji na občanky, přestože zbytek stadionu si může vstupenky pořídit bez této povinnosti. Vyzýváme tímto všechny chachary, kteří nesouhlasí s těmito diskriminačními podmínkami, aby si tyto vstupenky „na jméno" v Ostravě nekupovali a lístky si pořídili, ať už v předprodeji nebo v den zápasu, jako svobodní občané přímo v Mladé Boleslavi.

 

Je možné, že se nám pokusí PČR nebo domácí klub tento záměr narušit. Tímto bychom všechny chtěli upozornit, že jsme za stejná práva jako mají ostatní fanoušci připravení bojovat. Jsme připraveni se proti diskriminaci bránit v souladu se zákony České republiky. Některé kluby už bojují s dozorčími institucemi, které nám v této diskriminaci dávají za pravdu.

 

Komentáře
dudlajs , 13.11.2009 19:17:45
j přesně tak...budem bojovat za tuto diskriminaci...ja myslel ze zijem v demokratyckem statě ale hovno...
Lubomir FCB , 13.11.2009 19:27:54
smileysmileysmileyPŘESNĚ
centos , 13.11.2009 19:29:45
Výborně. Toto má šanci na úspěch, když to bylo vyhlášeno v předstihu. smiley
Ještě bych apel na nekupování lístků hodil přímo do nadpisu, ten současný je přece jen trochu neurčitý a všimne si toho pak více lidí než takhle z textu, kde to nijak nevyčnívá.
chacharjd , 13.11.2009 20:17:55
jak sem už dřív psal v jednotě a jen v ní sme silní tak kurva ale všichni!!!!
žádné povišování na vyjezdáky veterány a na vandráky všichni za fcb a jednotně
martin22 , 13.11.2009 23:37:23
ale jestli se má tohle podařit tak si ten lístek nesmí fakt nikdo koupit v tom předprodeji bo když si 150lidí lístek koupí a 150 ne tak si myslím že to bude mít nulový účinek, stejně jako v olomouci tam se mělo fandit před branami, ještě bych pochopil že ti co se dostali tak že neodešli (což by ale mohlo mít nějaký účinek) ale ani ti co se nedostali tak místo aby se udělal jakýsi kotel tak za bránou bylo asi 20 lidí na obou stranach a zbytek rostroušení po hospodách po celé olomouci.................no a jak nás znám tak se stejně najdou lidi co si ten lístek koupí v předprodeji nakonec to dopadne tak že tam bude 50lidí na stadioně, a zbytek co se nedostane tak pude do hospody a bude to mít zase nulový efektsmileysmileysmileysmileysmileysmiley
RobasFCB , 14.11.2009 00:25:01
Dobrý nápad, ale orpavdu je třeba aby lístky v ostravě zustaly bez zajmu... což si myslim se nepovede... Chtělo by to aby nás jelo 500 a lístky jsme měli na domácí tribunu... Myslím, že každý si to může zařídit, buď přes známé v Boleslavi, nebo okolí... při nejhorším přijet včas a partizansky si listek k domacim koupit... pojdme do toho!!!smileysmiley
Jareck , 14.11.2009 00:35:55
Martin22: Tak ono se to podařilo třeba loni proti budějicím pokud se nemýlím...
martin22 , 14.11.2009 00:49:54
ano v budějovicích jo ale tam byla snad jenom stovka lidí ale bylo už spoustu výjezdů kde se říkalo že se bude fandit před bránou a nakonec nic z toho třeba slavie minulý rok a nebo třeba letos SPARTA, nechápu proč nemohli odejít uplně všichni a zůstat až do konce
prostě kde je víc lidí (vandráků, ale já to označení nemám moc rád protože kdo znás může říct že vandrák není ) tak tam se nikdy to nepodaří takový protest uskotečnit bo někomu je milejší vidět zápas ikdyž se neuvědomuje že tím poškodí všechny hlavně ty co jezdí furt
Andy , 14.11.2009 08:21:29
Nevidím problém v tom, že si koupím lístek v předprodeji a pak pokud to bude nutné demostrativně zůstanu s ostatníma před stadionem. Není to sice můj případ (já si ho v předprodeji nekoupím), ale i tak se to dá vyřešit. Myslím, že do Bolky pojedou rozumní lidé, kteří by se tak i zachovali.
smileysmiley
WARRIORS , 14.11.2009 09:37:12
jo mas pravdu jedem bez listku A ja sem tu byl prvni smileysmileysmileysmiley
chachari , 14.11.2009 09:47:52
Andy a spol: Článek rozhodně nevyzývá, aby se nešlo na stadion. Pouze k tomu, aby si ti, kteří s diskriminačními metodami, které jsou na nás uplatňovány nesouhlasí, lístek na občanku v OV nekupovali. Do jiných sektorů stadionu tato povinnost není, tak proč si lístek nepořídit tam. Článek žádá rovné zacházení, tím že si lístek koupíš v OV přistoupíš na tyto nerovné podmínky, proti čemu pak chceš demonstrovat?

Martin22: zmiňuješ Spartu a Slavii, ale tam přece měl lístky na OP celý stadion, nemusíš s tím souhlasit (to asi většina z nás), ale na co a kde si chceš stěžovat?
CNL , 14.11.2009 10:14:13
Tady už se zase předem plánuje postávání před stadionem, kterým se nic nedokáže a jen rozbouří další hádky? Proč raději neuvažujete jak obejít podstatu problému, abychom se vyhnuli nerovným podmínkám, které nám policie a PČR diktuje? Celkově to je dobrý návod pro jiné kluby - dáme jim lístky na jméno, zbytek stadionu bez jména - a oni nám zůstanou před stadionem, policajti si s nimi poradí smiley
Rozmazávejme to v komentářích co nejvíce, dávejme návody policajtům, udělejme pořádný zmatek mezi chachary smiley
radim88 , 14.11.2009 15:31:27
Dobrý nápad, který ma šanci na úspěch pouze ze předpokladu, že do toho půjde FCB oficiálním prohlášením, že je proti takovému systému prodeje a odmítne ty lístky vůbec do prodeje dát...no ale kdyz budou pak ty lupeny k dostani treba v tipsportu nebo v lidlu tak s tim nikdo nic nenadela...u tech sázkovek (tusim ze se tak prodavaly lupeny na zkurweneho kubicka) si jeste troufnu rict ze FCB muze "nejak zatlacit", ale lidl, cedok, giga sport,ticketpro, ci jine picovske mista nikdo neovlivni a je to jen na "nasich" lidech jestli koupi nebo ne...
Stuart , 14.11.2009 16:06:24
výňatek z prohlášení vedení FCB smiley k incidentům na Spartě:
Vzhledem k tomu, co se událo v sobotu na Letné, klub rovněž zvažuje, zda ještě i při dalších utkáních přistoupí na žádost pořadatelského klubu o distribuci vstupenek fanouškům tzv. rna jménor0;. I kvůli incidentům na Spartě totiž přestává FC Baník mít pocit, že v těchto případech jde o bezpečnost na stadionu, ale spíše o komplikování možného výjezdu příznivcům FCB.

Jak se zdá, tak se klub rozhodl, že tento typ buzerace bude i nadále podporovat smiley
centos , 14.11.2009 17:00:11
Ještě mají dva dny čas, tak snad ukážou, že mají koule a nemluví do větru.
martin22 , 14.11.2009 19:52:30
chachari: na spartě měli všeci lístek na op to ano ale přeci nechtěli pustit na stadion kluky z smiley to sem měl na mysli a poté část lidí odešla do útrob stadionu ale bohužel jenom část místo toho aby sme byli jednotní a chtěli odejít všeci, navíc se za chvilku skoro všichni vrátili, tohle sem myslel, a to nejsou rovné podmínky a co se týká slávie minulý rok tak tam nám nabídly jen 600 lístků což taky nebylo od nich zrovna fér bo zájem byl
sladin , 14.11.2009 20:15:17
jesi vůbec mají nějaký kotel..tak bych nekam odešel se skupinou..šály skoval pod bundu..potom bych si koupil lístek šly by všeci do jejich kotle a všichni baniček smiley...
radim88 , 14.11.2009 22:59:05
Zítra napíšu Igorovi (at to ma v pondeli rano v mejlu) a poprosim ho at ty lupeny z fanshopu stáhne s odkazem na tento clanek resp. prohlaseni ktere tady postnul Stuart...to je tak max. na dany moment co muzeme udelat...

martin22...tu spartu sme si posrali sami...kdyby tam ti CURACI nesmyslne nehodily ten plot tak by nas pri odchodu ze stadionu nemela sanci ochranka zadrzet a a ni by nesmela, uz tak je dost sporne jim ukazovat OP (bylo jich 30 a PCR byla vne stadionu) a PCR by nemela duvod vlezt na stadion (a podle toho noveho zakona ani nesmela) protoze by lidi zacali normalne ze stadionu odchazet a neni opora v zakone ktera by zamezovala svobodne opustit kdykoliv stadion ...(stejny pripad jako kdyz se de v kordonu...kdo v nem jde, jde v nem DOBROVOLNE a muze kdykoliv z neho odejit)
Suchynho , 15.11.2009 19:36:47
si pripadam jak Zid za dob Hitlera ... vecne utlacovani a diskriminovani ... fakt at tije Cesko smiley smileysmiley
CNL , 16.11.2009 11:10:06
Mladá Boleslav na naší iniciativu reagovala rychle: http://fkmb.cz/clanky.php?article=4752ticle=4752
centos , 16.11.2009 11:24:49
To se mi nelíbí..
radim88 , 16.11.2009 12:13:46
Vážený pane Bruzle,

připomenu Vám část prohlášení po zápase se Spartou (..." Vzhledem k tomu, co se událo v sobotu na Letné, klub rovněž zvažuje, zda ještě i při dalších utkáních přistoupí na žádost pořadatelského klubu o distribuci vstupenek fanouškům tzv. rna jménor0;. I kvůli incidentům na Spartě totiž přestává FC Baník mít pocit, že v těchto případech jde o bezpečnost na stadionu, ale spíše o komplikování možného výjezdu příznivcům FCB...."smiley

budu stručný, přestaňte zvažovat, odmítněte distribuovat lístky a pošlete je zpět do MB.

Věřím, že se nenajde moc fans, kteří by Vám zazlívali, že jste jako klub nezajistili předprodej vstupenek na tento zápas.

Díky

Radim
centos , 16.11.2009 16:23:11
Radim: odmítnutí klubu distribuovat ty lístky je imho nejlepší možná volba. Klub si musí být vědom toho, že má Baník fanoušky i jinde než v Ostravě a je proto nesmysl přistupovat na tyhle podmínky. Bohužel to vypadá, že se zase nic dít nebude, a i by mě překvapilo, kdyby ti Bruzl odpověděl..
SkSlezskaOstrava , 16.11.2009 16:36:42
sel sem dnes kolem fanshopu asi v 15:30 a ptal sem se kolik prodali vstupenek. meli popsany jeden papir A4 a rikala ze jich maji jeste dost. my jedem asi bez listku.smiley
Gio , 16.11.2009 23:14:29
Nekupujte to ! To je moc ,když už i do Boleslavi to chtějí na občanky.To opravdu chcete ,aby se z toho stala rutina ?!
bolka , 17.11.2009 10:48:57
tak knam nejezdete,aj tak vyhrajem.BOLKA FOREVERsmiley
bolka , 17.11.2009 10:49:50
BOLKA JE NEJLEPSI A NATRHNEM VAM PRDEL VY CHACARI POJEBANY.BOLKA FOREVER
juridzy , 17.11.2009 10:55:38
Kteří to jsou ti chacari?Nějaká nová prajzácká skupina fandící Baníku?smileysmiley
19VG22 , 17.11.2009 11:06:28
Bolka : jen co sem si ten tvuj komentař přečetl, už mi de z tebe strach. Pro všechny, kteří chtějí jet do boleslavi - NEJEZDĚTE, JEŠTĚ VÁS BOLKA ZBIJE smileysmiley
ADIS , 17.11.2009 11:26:26
HOŠI CO BUDEME DELAT KDYZ SE PUDE JEZDIT VSUDE NA OP JAKO NIZOZEMSKU
MuglFans , 17.11.2009 11:50:33
Pokud jsem správně sledoval články a komentáře, šlo o to, že jsme byly oproti zbytku stadionu znevíhodněni a proto se plánovala koupě do domácích sektorů. Podle informací na fkmb.cz je již prodej na celý stadion na OP a za 150,- (ikdyž to může být jen další lež vyslaná směrem k nám...) Pokud to je ovšem pravda, pak se vlastně dosáhlo toho, aby byly rovné podmínky pro nás i pro domací smiley Taky by se mi více líbilo kdyby nám vstup slevnili a OP nevyžadovali, ale je vidět že radši znepříjemní jeden zápas domácím fans, než aby nám nendělali potíže... Opravdu "Český fotbal pro fanoušky!"
pavi , 17.11.2009 12:56:28
smileynasratsmiley BANÍKsmiley PIČOsmiley ALELUJAsmiley
pavi , 17.11.2009 12:57:58
NIKDO NIC KUPOVAT NEBUDEsmileysmiley
pavi , 17.11.2009 13:00:51
BOLKA: NEDIVOČsmiley
POPO , 17.11.2009 13:16:11
Doufám, že Ti, co tady píšou komentáře a strašně to tady organizujou, tam pojedou smiley
bedotseven , 17.11.2009 15:32:52
zdravim, jede nekdo z phy autem a ma volne misto?? volejte 608-404-114. rad se svezu. diky.
radim88 , 17.11.2009 16:52:38
...mě by jen zajímalo kam "zmizela" zvýrazněná výzva v článku 1(2).info o výjezdu o tom aby se prodej lupenu ve fanshopu bojkotoval...nechci rýpat, ale i v tomto krátkem článku je to jen tak jakoby mimochodem zmíněno na konci prvního odstavce...nehlede na to ze po prohlaseni FKMB z 16.11. pusobi veta: "...jako svobodní občané přímo v Mladé Boleslavi." dost komicky...,ale to neni samozrejme utok na autora clanku, ktery ma spoustu jinych povinnosti...
takze to shrnu...4 a pul hod ve vlaku...2 hodky pred stadionem a 4 a pul hod ve vlaku...smiley
POPO , 17.11.2009 16:58:25
radim... zkus už to nekomentovat smiley navíc blbýma kecama. Raději si di emailovat s Bruzlem smiley
Smooki , 17.11.2009 23:38:26
...je to dojeb ... už nás kontrolujou ... jako by sme byly vězni .. xD!!...230 lístku pak se divme co nás tak málosmiley ...!!! PČR ...do pyč...!!!smileysmiley
Smooki , 17.11.2009 23:40:29
Radim ... najdi jiny spoj ... mno .... xD ....smiley
chachari , 18.11.2009 10:26:40
radim: jak to souvisí s jinými povinnostmi? Měl jsem to opravit na "jako polosvobodní občané", když se přizpůsobili naší výzvě a na jednu občanku dávají v předprodeji dvě vstupenky? Podle telefonátů do MB nejde ani tak o prodej na jméno (se vším co k tomu známe z Letné či Edenu), ale cílené omezení, abychom lístky hromadně neskupovali. V tomto případě přece jde především o to, že jsou lístky nesmyslně v OV na jméno, když ani MB v podstatě neví, co to obnáší.
Stále tady nabádáš, aby se stálo před stadionem, čímž můžeš polovinu lidí od výjezdu odradit. Já naopak doufám, že nejlépe všichni lidé na stadion půjdou. Tyhle (nejen tvé) komentáře jsou naprosto zbytečné a nadělají více škody než užitku.
Vyser se prosím na to, dělá to více škody než užitku, pojď to když tak probrat v SZ.
Augustus , 18.11.2009 13:23:48
Aha takže super...takže další házení klacku pod nohy od klubu!!!!Já jen doufám,že s něma v neděli absolutně vyjebem a mimo sektor hostí nas bude aspon 400!...v sektoře hostí,co nejméně a před stadionem snad nikdo stát nebude!,bo doufám,že se tam všichni dostanou!
juridzy , 18.11.2009 14:06:14
http://www.zvraceny.cz/video/18900-po...ejni-zasah
smileysmiley
centos , 18.11.2009 14:06:30
Dobrá zpráva je, že by bylo protiprávní ze strany MB odmítnout prodej lístků na základě bydliště v Ostravě a okolí. Bo vyprodáno nebude. Ale jak je to se symboly klubu? Neexistuje nějaká berlička, která by jim umožnila nevpustit do domácího sektoru někoho, kdo je očividně fanoušek hostí?
Monika , 18.11.2009 17:35:39
Jedu a nic mě nezastaví, ani to, že nemám lupen smiley

Musím se podívat přeci, jak si odvezeme 3 body domů... smiley
trevor20 , 18.11.2009 18:15:54
No jasně moní, dáme sraz před stadionemsmileysmiley
dr_tOOOm , 18.11.2009 19:23:44
takže teď jak-když změnili podmínky a kontroly budou i pro domácí i pro hosty?! Teď už je to jedno? Bylo by dobré kdyby na jejich změnu reagoval někdo ze zdejší "rady starších"smiley Každý registrovaný tady tomu chce velet, a já pak nevímsmiley
Jinak asi kupuju lístek ve fanshopu-šlo o nerovné podmínky, a ty už se změnily.
centos , 18.11.2009 19:31:15
No nevím, my si koupit lístky u stadionu nemůžem, a to je to, co mě na tom sere nejvíc..
fcbtomasfcb , 18.11.2009 20:02:32
centos nikde není napsané že by jsme si nemohli koupit lístky u stadionu akurat tam nebudou lístky do našeho sektoru....
centos , 18.11.2009 20:19:28
Pak viz moje předchozí otázka.
Augustus , 18.11.2009 21:30:03
aj když jsou "rovné podmínky" ,tak nepojedu,jak ocas do ovy pro lupen z Hranic na Moravě...su chudy student a su rad,jak dam finančně cestu tam a nákup lupenu!smiley
Augustus , 18.11.2009 21:31:40
Ikdyž pochybuju,že v MB davaj na lístky vepsane jméno pro všechny lidi...smiley
Valleyman , 18.11.2009 22:29:43
trevor20: jak z prahy? SZ
NewbornFCB , 19.11.2009 01:28:31
Já mysim, že sem to na bolce pročet pozorně a pochopil jsem to následovně: občanka se bude jen kontrolovat, takže tam není nic o vpisování jména, patrně půjde jen o kontrolu bydliště. Navíc tyhle podmínky jsou jen pro předprodej, nikoli pro samotný prodej před zápasem. Navíc po předchozích osobních zkušenostech určitě nebude vyprodánosmiley
chachari , 19.11.2009 09:42:52
dr_tOOOm: oni přece jen přitvrdili podmínky (dva lístky na osobu) pro prodej do ostatních sektorů a to zjevně na základě naší výzvy, abychom jim neskoupili lístky jinam.
Lidi, nebuďte posraní, že se nedostanete na stadion a nechejte nákup lístků do MB. Nedělejte z této aktivity kočkopsa a pokud se vám zamlouvá, respektujte ji. DOHRAJEME TO DO KONCE, JDE O NÁS!
chacharjd , 19.11.2009 15:32:13
Rovné podmínky ? Co je rovného na tom když fanoušek baníku z prahy nebo třeba s Brna buhví odkud (bo 100% pokrití) nemůže koupit listek !
I za ně všichni musíme ! At už bez lístků nebo snimi ale hlavně jednotně jinak nikdy ničeho nedosáhnemsmiley
radim88 , 19.11.2009 18:24:41
Rad bych uvedl na pravou miru me komentare...
...po tom co po zapase se Spartou vydalo FCB prohlaseni, ve kterem se mimo jine pise o vstupenkach na jmeno, me "potesila" vyzva v clanku 1. info o vyjezdu at se bojkotuje prodej lupenu ve fanshopu (nemuzu si pomoct ale stale mi pripada dost picovni, ze nemuzu kamkoliv v ČR prijed a pred zapasem si v klidu koupit lupen a ani nikdo jiny kdo fandi FCB a neni z Ostravy)...v pondeli dopoledne jsem zasel do fanshopu s tim jak by se dalo veci jeste "pomoct" a zjistil jsem ze uz je o "to" postarano...pak ale pravdepodobne doslo k nejake zakulisni dohode mezi FCB a ultras a nastal (nazorovy)obrat o 180 stupnu (aspon tak to chapu ja ale mohu se mylit) a vyzva k bojkotu byla stazena...
Pozorne jsem si precetl svoje komentare a nikde jsem nikoho "NENABADAL" aby stal pred stadionem...a uprimne pochybuju ze by me (a nejen me) nesouhlasne komentare mohli nekoho odradit od vyjezdu...naopak jsem podle me daval jasne najevo ze ac lupenem nevybaven, do MB pojedu...
...zaverem...priste uz budu "opatrnejsi" ve svych reakcich, protoze reagovat na neco, co se pak muze kardinalne zmenit se zjevne nevyplaci...smiley
Takže Vas všechny snazne prosim, neberte si ze me priklad!!! Sheva, chachari, spokojeni?
Nevšiml jsem si ze by byl nekdo posrany z toho ze se tam nedostane a Kočkopes je z toho proto protoze jednou je napsane nekupovat, pak to zmizi a ted opet "nekupovat" (mysli se tim v Ostrave) aspon tomu tak rozumim ja kdyz ctu posledni prispevek od chachari "...nechejte nákup lístků do MB" TAK PROC KURWA BYLA STAZENA TA VYZVA???
...ale co jebal to pes...v nedeli v MBsmiley
CNL , 19.11.2009 18:43:37
radim88: Žádná zákulisní dohoda neexistuje, nevím o žádném názorovém obratu, dokonce nevím ani o stažení či nestažení výzvy ve zmiňovaném článku, ale to je má chyba, že všechno nečtu. Od začátku do teď tady vidím výzvu, aby si ti, kteří nesouhlasí s diskriminačními podmínkami vstupenky na jméno v Ostravě nekupovali a lístky si pořídili až v MB.
radim88 , 19.11.2009 19:27:39
CNL...tak potom je vina na me strane, spatne jsem celou situaci pochopil a omlouvam se...
dr_tOOOm , 19.11.2009 20:25:28
Prodaných lístků ve fanshopu něco málo přes 90
Neutitscheiner , 20.11.2009 14:01:49
zdar,

pozor: i při nákupu vstupenek přímo ve fanshopu v MB musíte předložit občanku!!! sám jsem jsem si tam včera vstupenku kupoval.

JEDINĚ BANÍK!

smiley
centos , 20.11.2009 15:36:50
dr_tOOOm: dneska jsem tam byl a za tu chvilku chtěli lístky další dva lidi..
Jinak musím pochválit výběr slečen za pult smiley
skslezska , 20.11.2009 18:51:51
radim88: Asi jsi to špatně v mém článku pochopil, já jsem doplnil info o vlacích tam a zpět z MB, že se bude vždy přestupovat jen v Kolíně. O vstupenkách by tam mělo být vše jako v 1. infu o výjezdu.
radim88 , 20.11.2009 23:21:50
skslezska...jak jsem psal vyse...asi jsem to cele spatne pochopil...v podstate mi slo o to co napsal nekolik dnu pred distribuci lupenu centos "Výborně. Toto má šanci na úspěch, když to bylo vyhlášeno v předstihu. Ještě bych apel na nekupování lístků hodil přímo do nadpisu, ten současný je přece jen trochu neurčitý a všimne si toho pak více lidí než takhle z textu, kde to nijak nevyčnívá."
...ale asi jsem se zmylil, kdyz jsem si myslel ze ta vyzva vypadala zpocatku jinaka pak byla zmenena...a za "podrazdenou" reakci se omlouvam...
...paradoxne je to cele k nicemu, pokud si na dnesni den koupilo ve fanshopu cca 100 lidi lupeny a pokud se zbytek fans na stadion nedostane (viz prohlaseni FKMB z 16.11., ktere teda doufam ze MB "zmeni" a bude moznost zakoupit lupen v den zapasu)
presne jak psali na zacatku diskuze centos, chacharjd, martin22,...
dr_tOOOm , 21.11.2009 00:08:45
radim88: no bud uz to zmenili nebo si se zase spletlsmileyna strankach MB je napsano: "Pokud nebudou vyprodány v předprodeji, tak poslední vstupenky nabídnou pořadatelé v hlavní pokladně hodinu a půl před sobotním výkopem." smiley
radim88 , 21.11.2009 00:37:44
...a ja celou dobu myslel že se hraje v nedelismiley
dr_tOOOm , 21.11.2009 01:21:48
smiley aha, tak tam se stala chyba. Snad to mysleli tak že ještě v den zápasu (neděli) prodávat budou
Rachi , 29.11.2009 21:24:20
smileysmileysmileysmileysmileysmiley Plně souhlasím...,je třeba "jim" ukázat s kým mají tu čest.......
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Hodnocení
Musíte být přihlášeni, abyste mohli hodnotit.

Prosím přihlaste se anebo se zaregistrujte.

Žádné hodnocení ještě nebylo zaznamenáno.
Příští zápas
za


Baník Ostrava
Baník Ostrava
vs. Brno
Brno

01.08.2010, 17:00 (Ne)
Tabulka
1. Olomouc 2 6:3 4
2. Ml. Boleslav 2 3:1 4
3. Plzeň 2 5:4 4
4. FC Hradec Králové 2 3:2 4
5. Příbram 2 2:1 4
6. FK Ústí nad Labem 3 3:3 4
7. Slovácko 2 4:2 3
8. AC Sparta 2 3:3 3
9. FK Jablonec 2 2:4 3
10. Bohemians 1905 2 2:2 2
SK Slavia 2 2:2 2
12. Č. Budějovice 2 1:1 2
FC Baník 2 1:1 2
14. Liberec 3 2:3 2
15. Zbrojovka Brno 2 1:4 0
16. FK Teplice 2 1:5 0
                  
Follow chachari_cz on Twitter

 

Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Nechte si poslat nové.
Právě online
RavenFCB Online
banikfc Online
Majk Online
Proky95 Online
Hostů: 0

Uživatelé
° Nejnovější: motaaa
° Nových tento měsíc: 74
° Nových minulý měsíc: 27
° Celkem: 3,127
Vyhledávání
v článcích
v novinkách
ve fóru
v odkazech
v členech
 
Majitel webového serveru upozorňuje, že za veškerý psaný a jiný obsah nezodpovídá on, nýbrž přímý autor. Od jakéhokoliv názoru se distancuje, a rozhodně se s ním neztotožňuje, pouze zprostředkovává prostor pro vyjádření názoru fanoušků Baníku Ostrava na internetu. Stránka na které se právě nacházíte obsahuje materiál, který někteří lidé mohou považovat za kontroverzní. Provozovatelé těchto stránek nejsou dle právní úpravy zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti) a zejména §6 citovaného zákona, odpovědni za příspěvky návštěvníků těchto stránek.
 
Powered by PHP-Fusion 2003-2009 © www.chachari.cz (Privacy policy)
 
TOPlist