Fans shop
trička, šály, nálepky..  
Kalendář chachara
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Chachaři na YouTube
Sestřih fandění a choreografií chacharů při sobotním výjezdu na Slovácko.
Nahrál: chachari.cz
Zobrazení: 6797
32 hlasů
Čas: 14:38 Sports

 



Baník zápas
FC Baník - Sparta Praha 0:0 - Jsme pořád Baník?
Paul · 46 Komentářů · 6839 Přečteno · Tisknout

Co napsat ke včerejšímu zápasu bez emocí? Je jisté, že včera byla překročena linie za kterou už se bude těžko vracet zpátky. Z baníkovců se asi brzo stanou malé rozhádané skupinky a navzájem si budou nadávat do vandráků a kotelníků. No, krásné vyhlídky.


Z fór jsem jsem pochopil, že tu máme dva hlavní názory:


1. Co se stalo bylo úplně v pořádku, komu se to nelíbí ten je vandrák

2. Za všechno můžou Poláci, zrušte družbu


Jako obvykle je pravda někde uprostřed.


Asi jsem nebyl sám, kdo si nedělní zápas představoval podobně jako mecz przyjazni jako loni v Katovicích, což byl zážitek pro každého kdo tam byl. Od desáté minuty bylo zřejmé, že všechno bude úplně jinak.


Je jasné, že takové věci se na stadionech občas dějí a vznikají z různých důvodů. Jak to bylo včera nevím a nechci spekulovat. Problém vidím v tom, že se celá akce odehrála ve chvíli, kdy na Bazaly zavítala tak velká skupina fanoušků z našeho družebního klubu. Došlo by k tomu, kdyby tu nebyli?

Nedošlo? To jsou už jen spekulace. Další problém je v tom, že došlo na ty nešťastné sedačky..


Každopádně se stalo to, že to velká většina návštěvníků (a neříkám vandráků, to slovo už nepoužiju) ztratila sympatie ke GKS ať už zaslouženě nebo ne. Ve chvíli, kdy zmizela polovina sedaček z bočního ochozu se jim asi těžko může někdo divit.


A´t už se na to díváme jakkoli, včerejší akce určitě naruší vztah vedení a aktivních fans, takže nám možná přibudou nové ploty, budou větší restrikce,zkrouhnutý vánoční turnaj..


Na druhé straně urážení Poláků jako celku bylo více než trapné. Nejen z principu (kolektivní vina je ta nejjednodušší věc), ale protože většina z nich má ostravské přátele, kterým muselo být opravdu dost stydno.


To že se pak postavili baníkovci proti sobě je už jen vrcholem všeho. Od doby co se rozdělujeme na vandráky, normály, sběratele známek, holubáře a už nevím koho všeho, to k tomu spělo. Jedni fandí, druzí nefandí, bo se jim to zdá podřadné, třetí jenom něco, další celý zápas nadávají. Diskuzní fóra se číst nedají, jak jeden nadává druhému. Jsme ještě pořád Baník?


Kdo byl v Katovicích, ví jak tam jsou baníkovci vždycky vítáni a chování domácích k nim je víc než dobré (a to mluvím i o úplně normálních fans co chodí na tribunu). V oficiálním (!) buletinu je dokonce vyhrazená stránka pro Baník.


Včerejšek byl z mého pohledu hodně nešťastný a bude trvat dlouho než se z toho dostaneme. Pevně věřím, že to bude společně Baník a Gieksa a na nějaký ten mecz przyjazni zase dojde..


Jo a fotbal skončil 0:0, občas dobrá akce, atmosféra poplatná náladě.



FCB: Vašek - Řezník (22. Tchuř), Pavlík, Bystroň, Čoupek - Rajtoral, Marek, Otepka, Metelka - Magera (82. Varadi), Svěrkoš.


Sparta: Grigar - Pospěch, Řepka, Kadlec, Zabavník - Rezek (82. Petržela), Kisel (90. Sylvestre), Kladrubský, Horváth, Matušovič (68. Limberský) – Slepička.


Rozhodčí: Jílek – Ondo, Goňa.


Diváci: 14 603.




Komentáře
rosfcb , 03.12.2007 22:43:47
Můj poslední příspěvek k tomuto zápasu, skvěle napsané máš u mně velké uznání smiley.
CNL , 03.12.2007 22:56:10
Konečně někdo před psaním uvažuje...
ammy , 03.12.2007 23:01:08
smiley
cOpr , 03.12.2007 23:04:08
Pod tohle bych se podepsal.
tava , 03.12.2007 23:06:17
smiley
masterofkoblov , 03.12.2007 23:18:46
Naprosto výstižný příspěveksmiley ....rozdělování na "kotelníky" a "vandráky" je vážně blbost,jsme přece snad všichni pro baník!,,,-naprostá právda že todle rozdělování vedlo k těm problémům...bohužel...smiley
HanysFCB , 03.12.2007 23:35:22
krasny članek, na giekse jsem nebyl a mrzi me ! snad se nijak druzba nenarusi, z chuliganske stranky si myslim ze urcite ne, ale z celkovych sympatii asi jo smiley

i kdyz se stalo co se stalo nemuze to byt jen na gieksu, pred 3mi lety nebo kdy bylo skoro to same jen ne v takovem rozsahu a tenkrat se na gieksu nemohl nikdo vymlouvat !

pro me stale gieksa + banik
VICE NEZ DRUZBA
smileysmiley FOREVER
FRmarkEE , 04.12.2007 05:47:02
jj paradne popsane smiley ... vystihl si snad cely muj prispevek v min, clanku smiley
UnoOS , 04.12.2007 08:41:59
smiley k tomu není opravdu co dodatsmiley
RascaFCB , 04.12.2007 08:52:56
smileysmileysmileysmiley dobře vystiženo
bob55 , 04.12.2007 09:31:28
Pod tohle se můžu jedině podepsat. Co Baník dělalo vždycky silným, byla míra tolerance a spolupráce mezi těmi jednotlivými částmi soukolí, které jsou sice různorodé, ale zároveň se prolínají o doplňují - hráči, ultras s chuligáni, bývalí ultras a chuligáni, různé další skupiny fanoušků, ochozy a poslední dobou dokonce i vedení. Když o něco šlo, dokázali všichni táhnout za jeden provaz (třeba Zlín v bílém). Teď to podle mého názoru jedna z těchto částí přepískla a ten stroj utrpěl ránu. Samořejmě hools někdo může věřit, že by bylo lépe, kdyby na stadionu nikdo jiný kromě nich nebyl a byl by "klid". Nebo by někdo mohl věřit opačným extrémistům, že by bylo lépe bez kotle. Netroufám si tvrdit, která z těchto dvou blbostí je větší...
french , 04.12.2007 10:47:28
Nadherne napsany clanek. Jen bych mozna mel dodatek. Jasne ze bylo hloupe nadavat na Polaky, ale reknu jednu vec jak jinak jim mame vyjadrit svuj nesouhlas ? Mozna Poslke K*** bylo prehnane ale musim uznat ze jsem se taky pridal, ted toho trochu lituju a tak se dodatecne omlouvam bylo to v afektu
ToncekBP , 04.12.2007 11:42:07
smiley Tak a myslím že tímto výstižným článkem by jsme mohly celou debatu okolo zápasu Baník-Sparta uzavřít.smiley
chacharzona , 04.12.2007 11:44:36
Tento článek vystihl jen polovinu toho co mam v sobě !!!
Je třeba si udělat důkladný pořádek a to i za cenu Fyzického napadání !! Mam namysli jak v sektoru V1 tak i v jiných sektorech !! Je zbytečné to psát na net,nejlépší by bylo kdyby se udělala nějaká schůzka(hospoda a jiné) a vše se probralo od A až do Z. Mam už toho dost a nemyslim tim jen ten zápas se Spartou !! Toto je velmi vážná věc a měla by se co nejlépe vyřešit,protože takhle to už dál nejde !! Myslím, že mi někteří dáte za pravdu !! smiley + smiley
fousek216 , 04.12.2007 12:31:20
Paule,sice Tě neznám,ale za tento článek Ti smiley!A můj pohled na tento mač ?Cením si všech fanoušků GKS,kteří přijeli opravdu ve velkém počtu a fandili spolu s námi,ale nemůžu ocenit tu malou skupinku fans,kteří ničili NÁŠE BAZALY a kvůli kterým hrozilo ukončení zápasu!Co by na to říkali ti,kteří jim tleskali,kdyby Baník prohrál kontumačně?Na druhou stranu ti co řvali Polské k....y,by si měli uvědomit,že jen nahráli pražákům a větší část polských fans si toto nezaslouží!!Věřím tomu,že tento exces nebude mít velký vliv na další pokračování družby s GKS!!smileysmiley
ronson , 04.12.2007 13:22:32
Všechny zde zdravím ; Baník pičo! Na Bazalech sem byl jako vždy, a je mi z toho docela smutno , co se dělo . Je mi 42 let a na Baník chodím od svých 7 let. Nepatřím snad do žádné výše jmenované skupiny a zároveň patřím do každé (heh)! Jen názor na "fandy" co se staví na fotbal 1 -2 do roka je nemněnný: je to lůza která ví o Baníku a jejich fans hovno a jen jdou s davem . Už jen to , že jejich chování se naplno projevilo při napomáhání chytání našich Polských přátel je ostuda co nemá obdoby! Z toho pak vypukly šarvátky ve vlastních řadách a Sparťani pak byli na koni. Snad se nám jednou podaří být konečně jednotní a nerozdělovat se do přihlouplých skupin a odsuzovat jeden druhého. Baník měl odjakživa nejlepší fans , tak to je a tak to bude, proto Baník pičo ...ps.: Paule díky , výborný článek.smileysmiley
Ivo , 04.12.2007 13:27:48
Bez tech lavicek by byla dobra mista k stanismileysmiley
french , 04.12.2007 14:02:08
Mrazik radsi to nekomentuj .... to bylo trapne smiley
bek3 , 04.12.2007 14:42:53
smileysmiley
FCB FOREVER , 04.12.2007 15:21:18
Už jsem vychladl a též bych toto téma uzavřel. Jsme prostě rozdělený a víc lidí má víc názorů. Jen bych chtěl říct, že se nezastávám drancování sedaček, ale vzešlo to ze situace, tak se to prostě stalo. Vybouchl jsem jen kvůli těm urážkám na GKS. A taky souhlasím s Mrazikem, na fotbale radši budu stát než sedět jak někde na módní přehlídce
Valleyman , 04.12.2007 15:34:30
Skvělý článek smileysmileysmiley Ještě bych chtěl vědět, kdo z těch co řvali polské kurvy byl alespon jednou v Katowicich. smileysmileysmiley
mikio , 04.12.2007 15:58:42
takze jak jsem pochopil z novin a banikovskych stranek tak vandraci zautocili 1 na polaky a chteli jim zabranit aby toho nechali aby se nebyli s A.C.A.B.je to skoda ze potom jeste na ne nadavali POL..KE K....VY?GKS si to nezaslouzi ty nadavky od VANDRAKU?GIEKSA+BANIK vzdycky budu jim fandit a ti co to rvali at priste zustanou doma u televize?:
lalo , 04.12.2007 16:04:24
smileysmileysmileysmiley
Bender , 04.12.2007 16:06:10
Pavle skvělý článeksmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
Augustus , 04.12.2007 16:43:22
a zase pořád,dokolečka se rozdělujeme do kast!!Kdo s tim vubec začal s těma vandrakama?Mě je prostě uplně jedno jestli někdo u fotbalu sedí(chodím do ochozu a taky bych radši stál,ale nechci kazit ostatním výhled)nebo stojí,jestli chodí jenom na polovinu domácích zápasu nebo na všechny i venku,jestli se chuligáni porvou někde mimo stadion.TO vše mi je uplně jedno,bo JÁ BANÍK MILUJU A PŘIŠEL JSEM HO DOHNAT SVÝMI HLASIVKAMI K VÍTĚZSTVÍ ANÉ,ABYCH NIČIL NAŠE MILOVANÉ BAZALY
Augustus , 04.12.2007 16:49:27
JO A TO HLAVNÍ JSEM ZAPOMNĚL,ŽE TADY TOTO UPLNĚ ZAHRÁLO DO NOT VEDENÍ,BO TEĎ TVRDÍ,ŽE BAZALY NEJSU BEZPEČNÉ,ALE TEN ZAJEBANÝ(NA TOM SE MOŽNÁ SHODNEM) STADION VE VÍTKOVICÁCH BUDE.smiley
masterofkoblov , 04.12.2007 17:55:59
Augustus: souhlasím s tebou,to rozdělování je pitomost.to vede jen k problémům.....a zdá se mi že někteří tenhle článek ani tak moc nepochopili co tím autor vlastně chtěl říct
ftblmaster , 04.12.2007 20:33:19
jinak k návštěvě,zdá se mi že bylo víc jak 14 500smiley
gorbacofff , 04.12.2007 21:28:10
Co se stalo stalo se mne osobne se to moc nelibilo ale chuj s tim!!! smileysmileysmileysmiley
rossipavel , 05.12.2007 10:46:28
smileyTo co udělali fans GKS tak na to jsem čekal 20 let,naposledy jsem byl u toho, jak jsme zajebaným spart´anům rozbili huby před jejich stadionem. Škoda, že se totéž nepovedlo v neděli. A sedačky? Zbytečné, ale chápu to,nedostali se na zmrdy sparty tak zlost padla na A.C.A.B.smileysmileysmileysmiley
Frankie , 05.12.2007 15:33:32
Nekomentuji články na jiných webech, ale tenhle jsem skutečně asi nepochopil. Rozdělení fans na Baníku nevzniklo samo od sebe. Jestliže se najdou kokoti, co jdou na Baník 2x do roka (na Spartu doma a na Spartu ven), přičemž v davu podobně pitomých a ožralých vyřvávají "ACAB", každé holce na ulici nadávají do kurev a dělají tak ostudu Baníku, tak je jinak než vandráky nazvat nedokážu. Nevzniklo to náhodou... Že tihle lidi potom tleskají fízlům, kteří rozhánějí fans a nadávají lidem z GKS už v souvislosti s výše uvedeným beru jako logický důsledek. Ale nedokážu pochopit, proč bych měl být s těmito lidma něco jako "velká rodina". Radši si pokecám s těmi, co třeba nefandí, ale jezdí, narozdíl ode mě, na každý výjezd a Baníkem žijí. A těch pár sedaček...jasně, stojí to peníze, ale copak se za roky tohoto vedení nevyhodilo komínem víc peněz? A kolikrát vyhnali sami hráči diváky ze stadionu svými "výkony" a klub tak tratil na vstupném a naopak kolik lidí chodilo na Baník a platilo tak vstupné jen z toho důvodu, že se podívají na nějakou tu pyroshou a nějaké to choreo, když dvě sezony po titulu z fotbalu bolely oči? Ale jestli chtěl autor říct článkem něco jiné, tak se omlouvám, třeba mám skutečně jen delší vedení...
Paul , 05.12.2007 17:32:12
Frankie: S tím co říkáš rozhodně souhlasím. Taky se mi nechce být s některými jedinci "jedna velká rodina" smiley Jen jsem měl pocit, že takové to škatulkování už docela přebíjí tu prostou skutečnost, že na té tribuně stojíme všichni za jedním klubem - ať už si říkáme jakkoli.
Banikovec41 , 05.12.2007 21:01:43
Fak parádně napsané...Má ucta..smileysmileysmileysmiley
Leny , 05.12.2007 23:00:11
Já bych si tedy nedovolil tvrdit, že zrovna ti lidi, co dělají Baníku ostudu svými ožraleckými excesy, jsou ti samí, co nadávali do polských kurev či tleskali fízlům. Nebo jsi to Frankie počítal nebo nějak jinak zaznamenával? Sleduješ na výjezdech, na které jak sám říkáš nejezdíš, ony lidi a pak jsi ty samé viděl jak tleskají fízlům?
Dalším nesmyslem je že fízlům tleskali lidi, co přijdou 2x do roka na Spartu a Slavii. Vždyť je to hovadina, vzpamatujte se už, tleskaly skoro celé eska, tzn. že všichni diváci, kteří chodili i když se nedařilo. Fízlům tleskali úplně normální diváci!!!! Takoví jako jsou na každém zápase. Tak už si to přiznejme a neobalujme to nějakou aurou vandráků. Jasně, jestli si někdo bude namlouvat, že se tak zachovali jen blbečci, co na výjezdech ožralecky řvou a chodí jen 2x do roka na fotbal, tak je to jeho věc, ale zjevně nemá pravdu.
Frankie , 06.12.2007 10:24:37
Leny: nechci tady způsobovat další tření, už je ho za poslední týdny na Baníku bohužel až příliš, nechci ani říkal, že stejné otázky jako jsi položil ty mně, mohl položit já tobě a výsledkem by byla patová situace (skutečně nemám databázi 14.000 fotek fans a nevím, kdo tleskal a kdo ne - předpokládám že ty jsi na tom stejně) a rozhodně plně respektuji tvůj názor. Přesto si stojím za svým názorem, stejně jako ty za svým. Shodneme se ale možná na tom, že jestliže máš pravdu ty, tak je to daleko horší horší varianta, než kdybych měl pravdu já, protože to by znamenalo, že všchni z eSek jsou sprostí pokrytci, co s kotlem řvou proti fízlům a když fízli rozhánějí fans, tak přejí naopak jim.
MireKing , 06.12.2007 11:47:42
Můj názor na násilí je jednoznačný. Nesouhlasím a nebudu souhlasit. Rád bych, aby na fotbal chodily celé rodiny, a to bezpečně. Doufám, že to byl vyhecovaný úlet, takže nezatracuji fanoušky GKS. Jinak fandy, co pískají a nadávají na své hráče - neuznávám. Podporuji FCB! Forever. Mysleme pozitivně...
Leny , 06.12.2007 14:24:07
Frankie: Také nechci vyvolávat další třenice. Pouze diskutuji. Měla by ale všem lidem nejprve vychladnou hlava, než zase začnou s vandráky apod. Nedá se to takhle kastovat.
kirk5 , 06.12.2007 15:02:55
Celkem povedené, jen škoda,že si článek nepřečtou ti co museli z L utíkat před lúzou (česko-polskou) a na stadión jen tak brzo nepříjdou.
Ta rozhádanost tu je už delší dobu a mám pocit,že právě největší řvouni se považují za nej fanoušky,zbytek - tedy i já (jsem umírněný fanoušek,který neposkakuje a neřve podle toho jak někdo píská) podle nich,patří mezi vandráky. Je jedno jak dlouho chodím na Bazaly a jak moc mám Baník pod kůži - to nikoho nezajímá.Prostě když netančím jak někdo píská,tak mám smůlu a jsem vandrák.A tady někde začíná ta nechuť mezi fanoušky a fanoušky a tak. No,myslím že chacharzona má dobrý nápad - sejít se a vše si vyříkat z očí do očí (bez násilí,jestli by to šlo).
FCB FOREVER , 06.12.2007 15:21:26
MireKing:Ale vždyť na fotbal můžou chodit celé rodiny, to jim nikdo nezakazuje, můžou jít přece na hlavní tribunu. Tam budou schovaný, je tam vetší klid a nemusí mít strach z nějakého násilí.Jestliže si ale vlezou do sektoru, který je tak trochu rizikový, tak je to jen jejich věc. Navíc si myslím, že chodění na zápasy s dětma nemusí být vždycky výhra. Uvedu příklad:synek či dcerka je tam jen z donucení rodiče,který z nich chce mít buď hráče nebo fandu. Takové dítě to pak nebaví, akorát se nudí, chce jít domů, ve špatným počasí mu je zima, hrozí nachlazení a vy pak místo sledování zápasu, všemožnými způsoby děcko ukecáváte, ať to ještě vydrží. Kdyby za mnou přišel syn a řekl rázně, že chce jít na fotbal, tak je to něco jiného. Naštěstí nepropadám módním trendům a nehlásím se k tomu co chce prosadit svaz i jednotlivý kluby. Mám rád, když se na fotbale něco děje, ať je to pořádné fandění, či fotbalové násilí, jak tomu dnes říkají. Fotbal bez tohoto násilí by byla nuda, každý se chce bavit jinak.Někoho baví jen sedět a čumět a jiného zas baví nahánět soupeře a bitkařit se s acabama, někoho baví jen fandit a někdo dělá tak nějak všechno.
masterofkoblov , 06.12.2007 15:50:28
FCB Forever:no nevím,tady bych soouhlasil s mirekingem,,,,tady se nabízí jednoduchá ale trefná odpověd,::::když někoho to násilí baví,tak at si to jde vyřídit někam na pole ale na stadiony to nepatří,v ligách které za něco stojí se to na stadionech neděje,,,fotbal přece není sport o násilí.....
Hackiest , 06.12.2007 19:20:51
to kirk5: vsak nikdo po tobe nechce, aby jsi rval co rve kotel, pokud se ti to nelibi tak to nervi, pokud se ti nehce skakat tak neskakej...ja treba chodim do kotle, ale pokrik Ukaz pi*u nervu, proste pro me to neni pokrik, pro me to neni nic..ale nejde, aby jednou clovek rval Vsichni co tu stojime a za 10 minut tleskal policajtum..to je proste podle me clovek bez nazoru, ktery se prisposobuje podle ostatnich
FCB FOREVER , 06.12.2007 22:01:47
masterofkoblov: Tak je mi jasný, že komu se nelíbí, že se na stadionu občas něco stane, tak bude pořád omílat do kola oblíbenou frázi o chodění s rodinou na fotbal. Ale já třeba nechci aby se došlo k tomu, že na fotbale budou upozorňovat fanoušky na to, že nesmí používat vulgární slova, protože jsou všude děti a všichni musí být slušní, aby se jim nekazila morálka. Myslím, že fotbal je i o fanatismu. A mám rád třeba Turecko, Srbsko apod, tam se pořád něco děje a to se mi líbí. Odpůrci to ale nikdy nepochopí. Dokonce i moje žena to nechápe a to už jsem jí to vysvětloval tolikrát-marně. Jinak aby nedocházelo k nedorozuměním-nejsem hools, ale chuligánství miluju
jerry fcb , 06.12.2007 23:07:52
Fakt super souhlasim s Paulem. Fakt skvel clanek ma uctasmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
kirk5 , 07.12.2007 15:09:58
to hackiest: Jasně,nemám taky rád,když se všichni chovaj jako ovce (lepší oslovení mě zrovna nenapadlo) a nemám rád, když mě někdo k něčemu nutí. Jenže když se nechovám podle davu (kotle) tak už tím jsem pro mnohé vandrák a podobně - a tohle to mě přímo sere...
gorbacofff , 09.12.2007 06:08:10
ta rozhadanost je tu uz hodne dlouho pred par lety jsem jel na vyjezd a z kupecka mne vyhodily chuligani ze to kupe i cely vagon zabiraji oni. kdyz jsem rekl ze sem taky banikovec tak mi rekli ze sem jen wandrak a ze takove na vyjezdech nepotrebuji,coz mne naprosto vyvedlo z miry protoze jezdim na vyjezdy skoro porad uz peknych par let.smileysmileysmiley
Doktorbanikovec , 11.12.2007 11:07:34
smileysmileyBanik pičo na ně !!!Když se jim nelíbí násilí na stadionech tak ať si chodí na vodní polosmileysmileysmiley
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Hodnocení
Musíte být přihlášeni, abyste mohli hodnotit.

Prosím přihlaste se anebo se zaregistrujte.

Perfektní! Perfektní! 100% [20 Hlasů]
Velmi dobrý Velmi dobrý 0% [Žádné hlasy]
Dobrý Dobrý 0% [Žádné hlasy]
Průměrný Průměrný 0% [Žádné hlasy]
Nedostatečný Nedostatečný 0% [Žádné hlasy]
BANÍK BANÍKU
ZACHRAŇME BANÍČEK
Tabulka
1. Liberec 30 68:29 66
2. AC Sparta 30 51:25 64
3. Plzeň 30 66:33 63
4. Ml. Boleslav 30 49:34 50
5. FK Teplice 30 36:30 46
6. Dukla 30 42:35 42
7. Slovácko 30 29:32 41
8. FK Jablonec 30 54:43 40
9. Příbram 30 44:56 39
10. Č. Budějovice 30 30:51 35
11. Olomouc 30 42:38 34
12. SK Slavia 30 28:34 34
13. Hradec Králové 30 22:38 31
14. FC Baník 30 31:48 28
15. Bohemians 1905 30 20:54 24
16. Žižkov 30 23:55 19
                  
Follow chachari_cz on Twitter

 

Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Nechte si poslat nové.
Právě online
Hostů: 0

Uživatelé
° Nejnovější: Pefr1407
° Nových tento měsíc: 17
° Nových minulý měsíc: 11
° Celkem: 3,888
Vyhledávání
v článcích
v novinkách
ve fóru
v odkazech
v členech
 
Majitel webového serveru upozorňuje, že za veškerý psaný a jiný obsah nezodpovídá on, nýbrž přímý autor. Od jakéhokoliv názoru se distancuje, a rozhodně se s ním neztotožňuje, pouze zprostředkovává prostor pro vyjádření názoru fanoušků Baníku Ostrava na internetu. Stránka na které se právě nacházíte obsahuje materiál, který někteří lidé mohou považovat za kontroverzní. Provozovatelé těchto stránek nejsou dle právní úpravy zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti) a zejména §6 citovaného zákona, odpovědni za příspěvky návštěvníků těchto stránek.
 
Powered by PHP-Fusion 2003-2009 © www.chachari.cz (Privacy policy)
 new
TOPlist