Fans shop
trička, šály, nálepky..  
Kalendář chachara
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Chachaři na YouTube
Již klasicky v Pondělí, na výletě v Praze, av přímém přenosu ČT4Sport (07.11. 2011, 0:3), . . .
Nahrál: chachari.cz
Zobrazení: 251
3 hlasů
Čas: 05:57 Entertainment

 



Chachaři
Chachaři - Vítek to chuje!
chachari · 74 Komentářů · 8958 Přečteno · Tisknout

 

Vitek to chuje!

 

pokračování příště...

 

 

Komentáře
Facab , 14.11.2008 11:02:16
Uz mi to tu docela chybelo smiley a zase se povedl
DadiS , 14.11.2008 12:47:07
smiley
vincek , 14.11.2008 12:47:43
Vítek do chujesmileysmileysmiley
fcb93 , 14.11.2008 13:24:38
v ostravě baníik panujesmileysmiley
ZdenaBP , 14.11.2008 13:54:15
Opět výstížné jako vždy..Vítek Do chujeeesmileysmileysmiley
vladjena from SPH , 14.11.2008 14:02:35
smiley
kubiczek , 14.11.2008 14:36:41
Vítkovice vedou extraligu a výborně reprezentují Ostravu. Jsem za ně rád, stejně jako za Baník. Ostrava panuje!
FRmarkEE , 14.11.2008 14:40:06
tak to tu vidím na další nekonečnou zbytecnou diskuzi smiley) .... dobrý díl smileysmiley
kubiczek , 14.11.2008 14:43:47
Mě by jen zajímalo, jestli vy ultras, nejvěrnější Baníkovci, byste chodili na Baník i kdyby hrál divizi a Vítkovice hráli 1.ligu.
-slozy- , 14.11.2008 14:48:37
vždycky a všude!!!! Vítek do chuje.smiley
eddy , 14.11.2008 15:04:50
comeback ve velkem stylusmiley smiley jen tak dalsmiley smiley
CNL , 14.11.2008 15:07:50
kubiczek - "vedou extraligu a výborně reprezentují Ostravu", což zaujalo celé tři tisíce fanoušků, kteří včera přišli na zápas, kterým se dostali do čela ligy. To zaslouží uznalou gratulaci...
tonczek , 14.11.2008 16:06:06
tak to je jasna vec kdyby menl tak uzasne fans a tak skvelou prezentaci ultras mohly by hrat i mestsky přebor smileysmileysmiley
fanfan , 14.11.2008 16:17:22
kubiczek: jak by to vypadalo v divizi? Stačí se podívat na výjezdy na Baník U21, akorát by byly tak 3x větší.smileysmiley
fanfan , 14.11.2008 16:19:39
Včera jsem zapnul TV na 5 minut na "hokej" Vítkovice-Znojmo, abych se podíval co nás to reprezentuje a málem jsem se poblil... BP FCB!!!
rayuu , 14.11.2008 16:43:52
kubiczek: Ty kryso, zabanoval bych Tě! SI opravdu směšný, jak tady přispíváš věci o kolo hokeje. Prostě ty lidi, kteří Vítkovice nesnáší, tak to tak bude, si snad nějaký bůh, co změní svět? Běž už pryč, díky, že nebudeš odpovídat, čau.
Ostrava Jedem , 14.11.2008 17:28:08
perfekt!
mady , 14.11.2008 18:17:30
smileysmiley
Hody , 14.11.2008 18:22:53
kubiczek: ty jsi povedený exeplář
Rafalski , 14.11.2008 18:32:31
http://mapleleafs.nhl.tv/team/console...?&id=24457
vladjena from SPH , 14.11.2008 19:11:35
Jak trefný komiks přímo na Kubiczka. Není to vlastně ta postavička s oboustrannou šálou. Mluví a myslí, třeba i vypadá, úplně stejně! Vííííííítek to chuje!!!!!!!!
Gio , 14.11.2008 22:07:09
ale z toho spísmenem T jde strach..moc bych se ostravou v noci netoulal....
rayuu , 15.11.2008 00:44:36
Rafalski: pekne interview... presne, jak "rika", Banik je doma vsude!
kacer , 15.11.2008 11:26:40
kubiczek , 14.11.2008 14:43:47
Mě by jen zajímalo, jestli vy ultras, nejvěrnější Baníkovci, byste chodili na Baník i kdyby hrál divizi a Vítkovice hráli 1.ligu.

BANÍK NENÍ TITUL, BANÍK JE VĚRNOST!
Facab , 15.11.2008 12:23:14
kacer: plne stebou souhlasim
french , 15.11.2008 19:09:04
Nechapu proc tam neni FC vitkovice?
lalo , 15.11.2008 21:32:48
smiley
Wolf , 16.11.2008 11:18:46
Paráááádní smiley Vítek to chujééééé v Ostravě BÁÁÁÁNÍÍÍK PANUJEsmiley ........... smileysmileysmiley
Wolf , 16.11.2008 11:19:32
smileysmileysmiley
simisek5 , 16.11.2008 12:54:46
smileysmileysmiley
ynezz , 16.11.2008 18:00:23
french: FC nebo HC, jaký je v tom rozdíl? Soupeř jako soupeř...
DadiS , 16.11.2008 23:37:15
ale zase jako vic preju treba titul vitkam nez nake sparte nebo tak
ae446c , 17.11.2008 01:09:03
Mam dotaz, protoze jsem uz zoufaly a nevim si sam rady. Je mi pres 30 let, na Banik i s Banikem jezdim uz hooodne dlouho. Mam ale problem, ze se mi libi jak fotbal, tak i hokej. Kteremu tymu v republice podle vas mam fandit kdyz jsem z Ostravy a vy mi zakazujete Vitkovice.....Kdyby mel Banik hokej, tak to chapu,ale......Bydlim v Porube, tak asi zacnu fandit kvuli vam Slavii,ne?!smiley Jste opravdu jak deti.....sorry.
french , 17.11.2008 02:47:13
ynezz: neni souper jako souper, neni tym jako tym, neni sport jako sport, neni fanousek jako fanousek. Urcite budu fandit HC, upozornuji, HC Vitkovicim a vy co to tady kritizujete, kvuli tomu ze hokej vas nebavi nebo ze vitkovice jsou pro vas malo, by jste meli vypustit hokej od fotbalu a zacit se venovat fotbalovym klubum. HC Vitkovice za nic nemuzou! Ostrava je jen jedna!
ae446c: Vystihl jsi to presne!
CNL , 17.11.2008 10:30:16
Mi třeba více vadí HCV než FCV. Ne, že bych fotbalovým přál (věřím, že svou cestu druhou ligou konečně dotáhnou do úspěšného konce a příští rok půjdeme v MSFL na derby), ale jsou pro mě pouze neškodným tuctovým klubem, který nezajímá lidi ani sponzory.
Hokejisté, pokud se jim daří, dokáží aspoň na play off lidi nalákat (pochvala za krásnou čtvrteční návštěvu 3.160 při postupu na první místo), úspěšně vytahují many z města, od sponzorů i zájem lidí. Vytahují tak many i zájem, na který nemají právo, jsou to prostředky patřící Baníku! Psal jsem to už dříve, pro mě platí jasná rovnice "čím slabší Vítkovice, tím silnější FCB".
french , 17.11.2008 20:48:43
Jezis chachari vzpamatujte se! CNL mluvis hlouposti, fakt sry, ale tohle je kravina!
bubelb , 17.11.2008 23:35:58
muj děd i tata mi ukázal cestu..... BANÍK smileysmileysmiley
CNL , 18.11.2008 07:13:52
french - omlouvat se nemáš zač, stačí mi vysvětlit, že se věci mají jinak
batoh , 18.11.2008 10:01:06
to ti asi těžko vysvětlí,k tomu vysvětlení není!!!
kubiczek , 18.11.2008 10:55:38
CNL: Vysvětlíš mi, proč by neměli mít HCV právo na peníze a zájem od města a jak jsi přišel na to, že peníze, které má město na sport patří jen Baníku? Na tohle se musíš dívat objektivně, Baník není středem vesmíru ani dokonce Ostravy. Máme tu x sportovních klubů, které mají práva stejná jako Baník.
CNL , 18.11.2008 11:18:22
kubiczek: že středem vesmíru je už tady ukazovali jiní, budu se jen opakovat: http://www.chachari.cz/galerie.php?ka...07/nal/mal - č. 23

Tohle je samozřejmě trochu nadsázka, kterou jistě chápeš. Na druhou stranu po zažraném chacharovi nemůžeš objektivně chtít, aby souhlasil s tím, že peníze nás všech (města) šly do žumpy jménem Vítkovice, které zajímají podstatně méně lidí.
To byly v nadsázce jen prachy města o ty tady tolik nešlo. To, že každý úspěch Vítkovic potencionálně ubírá Baníku peníze, ať už od lidí nebo sponzorů, je ale nepopiratelné, ne? Já tady nikomu nezakazuji chodit na Vítkovice, ať každý chodí kde chce, ale... smiley
Pouze zdůvodňuji proč já je nemohu mít rád.
french , 18.11.2008 14:44:37
Plnohodnotne vysvetleni ti dat nemuzu. Takovy svetaznaly zase nejsem, ale na druhou stranu vim, ze smlouvy se sponzory se podepisuji na zacatku sezony. Ty smlouvy maji urcite pravidla a zadny sponzor ba ani klub, nemuze vedet, jak bude v sezone hrat. Co z toho vyplyva? Ze penize, ktere klub dostane od sponzoru se odvijeji od sportovnich vysledku klubu. Pokud hraje dobre, je videt v televizi a propaguje vlastne jejich znacku, sponzori se jen hrnou, ale ti hlavni zakladni sponzori, podepisuji smlouvy na zacatku sezony, prave ti kteri davaji klubu nejvice penez, prave ti kteri do klubu tzv. investuji nejvice. Takze je podle mne naprosta hloupost, ze Vitkovice berou Baniku penize ci sponzory!
Budme radi chachari, ze nevidime do zakulisi fotbalu, jelikoz to s fotbalem nema absolutne nic spolecneho!
Mimochodem si myslim, ze na vitkovice nikdo nechodi, protoze propagace znacky Banik Ostrava, je diky nam chacharum, tak obrovska, ze hokej je v ostrave na druhem miste. S tim naprosto souhlasim, ale ponizovat Vitkovice nebudu ani mi to za to nestoji.
ae446c , 18.11.2008 17:43:00
CNL......neprehanej to. ja pamatuji nedavne doby, kdy na Banik chodilo pravidelne 2.500-4.000 divaku a na hokej daleko vice. Jednou jsi dole a jednou nahore. Myslim si, ze OVA je tak velka a pocetna, ze klidne se tu uzivi 2 silne kluby, ktere navic hraji v jinem sportu....Myslim ze pro spravneho Chachara ktereho bavi jak hokej tak i fotbal je jedina alternativa a to FCB a HCV. smiley
vladjena from SPH , 18.11.2008 19:41:43
Já bych tuhle polemiku defintivně ukončil jedním strohým, leč výmluvným údajem: 3682. Přesně tolik fanoušků sledovalo "chloubu extraligy", "ozdobu města", lídra soutěže a bůhví co ještě všechno, v dnešním extraligovém zápase s Kladnem. Panejo smiley smiley smiley
kubiczek , 18.11.2008 20:28:08
Ono těžko můžeš čekat více lidí, když je úterý, kdy většina pracuje, hraje tu Kladno, které atraktivní není, a hlavně je to základní část. V podstatě o nic moc nejde. Podívej se na údaje z nějakého ročníkul, kdy hrál Baník ve středu tabulky a v posledních kolech mu o nic nešlo, kolik přišlo v posledních kolech na Baník lidí. Až bude playoff, tak bude chodit plný dům a na lístky se budou stát fronty až k ledňáčku 5 hodin před začátkem předprodeje.

CNL: Nemyslím si, že Vítkovice zajímají mnohem méně lidí, podle návštěvnosti to neber. Já třeba na Vítky chodím jen občas, radši si zajdu na Baník, ale Vítkovice mě zajímají. Kdyby ses na ulici zeptal x lidí, jestli fandí více Vítkovicím nebo Baníku tak podle mě drtivá většina řekne, že oběma stejně.
Rafalski , 18.11.2008 21:18:59
Kubiczek buď si tady hádkami řešíš nějaké své komplexy nebo jsi prostě dyliňák.
Ani jedno ti nezazlívám, prostě každý jsme nějací.
Máš rád hokej, o.k. máš rád Baník taky o.k.
Ale neser nás už tady těma kecama, že každý Ostravák fandí fotbalovému Baníku i hokejovým Vítkovicím. Tak to prostě není. Slovo fandit znamená to, že prostě jsi s klubem naše sounáležitost a prostě ho jedeš podpořit kamkoliv.
Pamatuji si, když byla stávka v NHL a do Zlína v semifinále jelo stova 300 fandů Vítkovic.
To je stávající stav věrných fanoušků HC Vítkovice, kteří jeli povzbudit svůj klub v rozhodujícím utkání sezony, která se opakuje jednou za deset let.
PS: Nechci tady připomínat výjezd Baníku v památné mistrovské sezoně na Letnou, protože to asi není úplně objektivní, ale přece jen. Bylo nás tam více než dneska fanoušků hokjeových Vítkovic na zápase s Kladnem.
Odpočívej v pokoji a dej nám pokoj
kubiczek , 18.11.2008 21:30:29
Ale já se tady nechci hádat, já chci diskutovat. Takový CNL napsal konečně pořádný názor, jak to vidí, bez nějakých nadávek a v něčem měl i pravdu. Já neříkám, že každý ostravák fandí FCB FCV i HCV, ale říkám, že většina, na tom trvám. Zkus se zeptat. Ne tady, ne kamárádů z kotle, ale normálních průměrných ostravských sportovních fandů. Takových fanoušků, kteří by fandili jen a jen Baníku, má Baník stovky.
ftblmaster , 18.11.2008 21:33:08
kubizcek: to je na tom právě to smutné!JEDINĚ BANÍKsmiley
ae446c , 19.11.2008 10:32:11
A ted asi sundam nektere zarputile Banikovce ze zidle! Musim oznamit, ze se mne libi i basket a fandim Nove huti Ostrava!smiley Muzu?? Ale hodne jsem na basketu vidaval i Cika a jine zname stare Banikovce a nikoho vubec nenapadlo o tom nejak priblble diskutovat...
CNL , 19.11.2008 14:16:34
french: pokud žiješ v tom, že se všechny smlouvy uzavřou před sezónou a nemá už na příjmy od sponzorů vliv jak se klubu daří, jaké má návštěvy, jak je medializován, tak nevím zda má smysl o tom debatovat. Tohle vše přece ovlivňuje zájem dalších partnerů a u sponzorů podepsaných před sezónou je třeba dívat se dále, než na blbou jednu sezónu. Pak tu máš další many v bonusech. Máš pravdu, že propagace značky Baník Ostrava, je díky nám obrovská a hokej je druhé koleji, o to více tenhle pohled třeba vnutit dalším sponzorům, třeba i těm, kteří si to neuvědomují a podporují hokej. Nechci Vítkovice ponižovat, pouze je chci pro dobro Baníku zašlapat do země.
O tom zákulisí fotbalu jsem Tě nepochopil. Iluze si rozhodně nedělám, ale jak to asi vypadá v hokeji, kde se po většinu sezóny hraje "jen" o postup do play off a desítky zápasů jsou vlastně jen o čest?

kubiczek: furt jsem měl pocit, že schválně provokuješ, ale teď píšeš rozumně. Přesto nesouhlasím s tím, že kdybych se na ulici zeptal x lidí, jestli fandí více Vítkovicím nebo Baníku, tak drtivá většina řekne, že oběma stejně. Pokud to tak je, tak jsou buď idioti nebo lžou. Tímto je nechci urážet pouze tato tvrzení porovnávám s průměrnými návštěvami na domácích zápasech, s ohlasem s jakým se o těchto klubech hovoří v hospodách, podle počtu suvenýrů na lidech po ulicích na Ostravsku a konče u podpory obou klubů na výjezdech. Opravdu mají oba kluby stejnou podporu?

ae446c: Proč furt můžu nebo nemůžu? Tady Ti je zakazováno někam chodit? Kdo fandí hokejovým Vítkovicím ať na ně prostě chodí, já třeba pouze vysvětluji svůj názor, proč jim přeji jen to nejhorší. Na basketbalové NH také občas zajdu (ne moc, ale stane se), ale tohle je přece trochu neporovnatelná "konkurence", nemyslíš?
french , 19.11.2008 15:40:18
Slovo fandit, neznamena podle meho byt na kazdem zapase a proste mit urcity zatvrzely nazor na jeden klub a na ostatni se vysrat. Slovo fandit ma predevsim definovat urcitou naklonost, urcitemu klubu.
Ja fandim Manchesteru United jiz od malicka, o FCB a GKS nema cenu mluvit, co se tyce fotbalu je to vse. V hokeji fandim, diky otci, HCV a v NHL, diky kartickam ktere byly za meho detstvi tak popularni, Floride Panthers.
CNL: Ja ti nevim, ale pokud by se banik mel spolehat na sponzory, ktere by ziskal behem sezony, tak by to moc daleko nedopracoval. Dulezite je si udrzet sponzory, kteri ti daji financni prostredky na zacatku sezony a podle vysledku ti davaji Bonusy. Ti dalsi sponzori, kteri nabizeji sponzorsky dar behem sezony, jen proto, ze Banik hraje na spici, jsou podle me mrdky. To je to samy jak s vandrakama. Taky chodi na zapasy jen podle vysledku. Otazka je to dobre?
CNL , 19.11.2008 17:30:44
Tak to jsme si to vyjasnili - slovo fandit každý chápeme zcela jinak. Ty jako určitou náklonost, já jako věrnost v časech zlých i dobrých. Takovou tu hospodskou náklonnost, kterou vidím u většiny, za fandění moc nepovažuji.
many - tyhle Tvé mrdky s Tebou podepíšou na základě Tvých dobrých výsledků a mediálního obrazu smlouvu ne na zbytek sezóny, ale delší dobu. Takovéto partnery hledáš a získáváš neustále, o tom to přece jde - pokud je vidět klub, je vidět i partner a je to pro něj lákavější byznys než dát many do klubu jako HCV, který takový zájem zdaleka nevzbuzuje. Pro toho partnera to je prostě byznys, na kterém se snaží také vydělat. Doba štědrých mecenášů, kteří sypou prachy z fandovství je nenávratně pryč.
ae446c , 19.11.2008 17:42:43
CNL.....Ptam se "muzu", protoze to myslim ironicky, nebot hodne banikovcu mi pripada jako stado ovci a ridi se prikazy shora. Nenavidet Vitkovice....a ani nevi proc a nebo papouskuji par jedincu jako treba tebe. Ty to rikas jak to citis, ale vetsina lidi se jen pridava jako stado a bohuzel to skodi ostravskemu hokeji a pohledu na Ostravu. je fakt, ze 4000 lidi na lidra tabulky je malo a je to ostuda prazskych tymu hodna....:-)
Ivo , 19.11.2008 19:09:49
Kdyz je HCV tak ostravsky klub tak proc ten nazev??smileysmiley...Vítkovice-hm at jim treba dava prachy vitkovicka radnice
smileysmiley
french , 20.11.2008 07:35:15
Lol protoze Vitkovice jsou soucasti ostravy smiley?? Taky kdyz se te nekdo v ostrave s kamosu zepta kde bydlis, taky nereknes v ostrave, ale treba v porube, hrabuvce atd. Tady nejde vubec o nazev, tady jde o to, ze jak rika ae446c, ze ostatni paposkuji to co rika CNL, s kterym v urcitych vecech souhlasim, ale v nekterych nesouhlasim smiley. Jelikoz tady na foru jsou jedinci, kteri aby si treba nepokazili dobrou povest, tak se strhnous davem a pisou to, co chce vetsina videt. Malo lidi tady prosazuje svuj opravdovy nazor. Treba kubiczek si myslim to dela z recese nebo nevim, ze pise takovy sracky, nekdy to ctu a rikam si to nemysli vazne, ale zase nekdy ctu dobre nazory od nej.
CNL: asi je pravda, ze hodne zalezi na tom jak Banik hral minulou sezonu apod. ale opravdu si nemyslim, ze by vitkovice nejak ohrozovali klub banik ostrava.
Treba cas 14:30 sobota proti Dynamu, my vyhovoval uplne luxusne, ponevadz nejsem z ostravy, tak je pro me lepsi, kdyz je fotbal ve 3 nez v 5.
Pokud se to presunulo kvuli hokeji, tak me to nevadi, jelikoz hokej je typicky tim ze se hraje v podvecer. Pokud se to presunulo kvuli koncertu, tak mi to pripada jako spis demence lidi, kteri se o tyhle veci staraji!
kocur , 20.11.2008 15:37:58
Odpolední fotbal je super,porád lepší v 14.30 než v 17.00 nebo 20.00,v Italií,nebo v Anglií se tak hraje normálně.A není to náhodou super když dva z jednoho města vládnou celému ČESKU!!!!!!??????smileysmileysmiley
jano22 , 20.11.2008 16:55:32
Fucking Vitkovice aneb: Vííítek do chuje, v ostravě BANÍÍÍÍÍÍÍK panuje, Víííííítek do chuje v ostravě BANÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍK panuje. smiley smiley
jano22 , 20.11.2008 17:01:02
Nechapu ty fanoušky, co jdou na baník a z baníku na vítkovice, teda doufam že jich je jen zanedbatelne mnozstvi smiley Fuck Off Vítkovice.
davidxxx , 20.11.2008 18:24:47
jedno město jeden tým!!!!!!!!!!!smiley vladci Slezka smileysmiley a nikdo jiný nemá nároksmileysmiley
Stuart , 21.11.2008 06:43:01
většina lidí nadává na Vítkovice, ale hlavně že když se zpívá chorál Vítek TO chuje, tak to ani nedovedou zařvat správně a řvou Vítek DO chuje smiley já vím, je to je detail, ale zkritizovat sem to musel ...
ae446c , 21.11.2008 10:07:58
Pamatuji si, ze se kdysi chodilo primo z Baniku na Kotas, kde hrali Vitkovice a nikomu to neprislo blbe. Byli mistri, kotel byl lepsi na Kotasu nez na Bazalech a nikdo to KURWA neresil. Chachar rules!!smiley
davidxxx , 21.11.2008 12:08:05
pořád se řeší jedno a to samé a furt Vítkovice!!!!!toto jsou stránky Baníčkusmileysmiley a ne vitkovicsmileysmileysmiley,kdo fandí vitkovicím i Baníčku tak at tu radši nepiše nic a nechá si to pro sebe!!!!!!už jse mě kámoš s čech ptal co to máme na stránkách za debaty,to jse může stát asi jen tady!!!tak už vitkovičaci ani nepište a běž te si diskutovat na stránky těch ostud ostravy vitkovicsmileysmileysmileysmiley
FCBmichal , 21.11.2008 13:26:02
Já osobně proti Vítkovicím nic extra nemám, ale nějak extra jim ani nefandím.
davidxxx:Šance na to, že by se ti co tu blábolí o Vítkách přesunuli je mizivá, ale když budeš psát "těch ostud ostravy vitkovic", tak na tebe zase budou reagovat a zase bude nekonečná debata. Mohl si napsat, ať jsou třeba jinam a bylo by to, teď tu bude zase plno vítkovičáků kecat a nadávat na tebe. Píšeš, kdo fandí Baníku i Vítkovicím, ať si to nechá pro sebe a nekecá tu. Ty čtyři slova sis mohl taky odpustit, protože to všichni víme. smileysmiley
kocur , 21.11.2008 20:22:59
A vzpomína ještě někdo vůbec,že Baník Ostrava hrál i hokej?Pochybuji že si někdo z dnešní mládeže vzpomína,ja osobně jsem za hokejový Baníček hrával a měl jsem na hrudi ten samý znak jak o mají fotbalisti a jsem na ten znak hrdý dodnes,protože chodím na Bazaly!smileysmiley
french , 22.11.2008 12:02:05
davidxxx: zamysli se nad sebou smiley
pepaloska , 25.11.2008 09:39:31
ten jeden typos co tam sedí chodí i do kotle fcb smileysmileysmiley smiley stoho nemůžu smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley vítek do chuje v ostravě bánik panujesmiley
Lukas-NJ , 25.11.2008 16:46:06
smileysmiley
chachar9 , 29.11.2008 12:53:10
je to dobre ale nevim proc chacharum tak vadi vitkovicky HC...at jebou jenom do FC vitkovice ne.....nechapu ja vitkam fandim(v hokeji)ale ne tak jak Banicku!!!smiley
816110 , 04.12.2008 17:18:48
NECHÁPU PROČ VÁM VÍTKY VADÍ,DĚLAJÍ REKLAMU NAŠEMU KRAJI A VY IDIOTI JE POSÍLÁTE DO CHUJE,PŘÍJDE MI TO JAKO ZBYTEČNÁ PROVOKACE!!!!MĚLI BYSME ZA NĚ BÝT RÁDI...FOTBAL JE FOTBAL A HOKEJ,HOKEJ TAK TO NEPLETTE DOHROMADY...NENÁVIST VŮČI SPARTE A PODOBNÝM HOVADŮM CHÁPU,ALE VÍTKY??smileyKURVA VZPAMATUJTE SE...
Micky , 10.12.2008 20:35:07
816110: tak to si vystihl dobre...ja treba hokej u nas ani neresim a soustredim se jen na banicek...smileysmiley
ital , 14.12.2008 06:28:35
je mi 36, baniku fandim od mala. vyjezdy nespocitam, diky klubu jsem nasel kamarady na zivot. 10 let neziji v CR ale vernym jsem zustal. vsechny zapasy, ktere muzu tak sleduji. tehle diskuzi ale nerozumim. my jsme bezne chodili na zapasy Vitkovic, Banik byl pro nas jednicka, ale nikdo nemel problem fandit Vitkovicim. je to ostravsky klub stejne jako FCB a my jsme byli ostravaci.
GeksaBanik40 , 17.12.2008 11:50:00
Banik nepanuje jen v Ostrave..Ale v cele nasi zkurvene republice..Zdravim OCHBBO..smiley
ae446c , 18.12.2008 13:08:51
Ital...dekuji. Naprosty souhlas!!smiley
alanwilder , 27.08.2009 10:09:12
Myslím, že většina má z Vítek strach, hlavně, proto, že jsou na stejné úrovni, nebo ještě lepší než Baník. Proto by neměli dostávat peníze od města. Proto by neměli dostávat peníze od sponzorů. Kdy si už konečně uvědomíte, že je to ostravský klub, který reprezentuje Ostravu stejně dlouho jako Baník a stejně dobře jako Baník? V 80.letech, ale i v 90.letech bylo normální, že když hrála v Ostravě Sparta, nebo jiný pražský klub, tak šli lidi i z kotle baníku povzbuzovat Vítkovice a to nejen na hokej, ale i na fotbal. Ještě v roce 1999, když Vítkovice dostaly v Pohíru ČMFS Spartu se to stalo. Opravdu nechápu, proč se tu řeší podobné kraviny. Sportu zdar a fotbalu zvláště.
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Hodnocení
Musíte být přihlášeni, abyste mohli hodnotit.

Prosím přihlaste se anebo se zaregistrujte.

Perfektní! Perfektní! 75% [3 Hlasů]
Velmi dobrý Velmi dobrý 25% [1 Hlas]
Dobrý Dobrý 0% [Žádné hlasy]
Průměrný Průměrný 0% [Žádné hlasy]
Nedostatečný Nedostatečný 0% [Žádné hlasy]
BANÍK BANÍKU
ZACHRAŇME BANÍČEK
Tabulka
1. Liberec 30 68:29 66
2. AC Sparta 30 51:25 64
3. Plzeň 30 66:33 63
4. Ml. Boleslav 30 49:34 50
5. FK Teplice 30 36:30 46
6. Dukla 30 42:35 42
7. Slovácko 30 29:32 41
8. FK Jablonec 30 54:43 40
9. Příbram 30 44:56 39
10. Č. Budějovice 30 30:51 35
11. Olomouc 30 42:38 34
12. SK Slavia 30 28:34 34
13. Hradec Králové 30 22:38 31
14. FC Baník 30 31:48 28
15. Bohemians 1905 30 20:54 24
16. Žižkov 30 23:55 19
                  
Follow chachari_cz on Twitter

 

Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Nechte si poslat nové.
Právě online
Hostů: 0

Uživatelé
° Nejnovější: Pefr1407
° Nových tento měsíc: 17
° Nových minulý měsíc: 11
° Celkem: 3,888
Vyhledávání
v článcích
v novinkách
ve fóru
v odkazech
v členech
 
Majitel webového serveru upozorňuje, že za veškerý psaný a jiný obsah nezodpovídá on, nýbrž přímý autor. Od jakéhokoliv názoru se distancuje, a rozhodně se s ním neztotožňuje, pouze zprostředkovává prostor pro vyjádření názoru fanoušků Baníku Ostrava na internetu. Stránka na které se právě nacházíte obsahuje materiál, který někteří lidé mohou považovat za kontroverzní. Provozovatelé těchto stránek nejsou dle právní úpravy zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti) a zejména §6 citovaného zákona, odpovědni za příspěvky návštěvníků těchto stránek.
 
Powered by PHP-Fusion 2003-2009 © www.chachari.cz (Privacy policy)
 new
TOPlist