Fans shop
trička, šály, nálepky..  
Kalendář chachara
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Chachaři na YouTube
Některé lásky se mění, jen jedna zůstává - BANÍK PIČO
Nahrál: chachari.cz
Zobrazení: 1700
10 hlasů
Čas: 01:21 Entertainment

 



Ultras
Chachare, vyjádři svůj názor!
chachari · 181 Komentářů · 9279 Přečteno · Tisknout

Možná i vám poslední dobou vrtá hlavou proč se tak radikálně
mění termíny domácích zápasů. Věřte, že nejste sami!



Co si budeme povídat, Baník je zejména díky nám fanouškům gigantickou
značkou, je to prostě Eso mezi kluby a to nejen v ČR ale po celém světe.
Je to jméno, je to respekt, je to Baník!



Proto nechápeme jak je možné, že takové Eso pořád někomu ustupuje, pořád
se někomu podřizuje. Proč by měl Baník ustupovat takovým bezvýznamným klubům
jako jsou HC Vítkovice, nebo mejdanu s Ivetou Bartošovou? Příště to bude Vánoční
akce v Kauflandu? Baník není holubník!

 

 

 

 

Už jste někdy viděli, aby třeba Arsenal změnil termín svého zápasu kvůli koncertu
Spice Girls, nebo kvůli souběžně hranému zápasu West Hamu? Možná si řeknete, že to je
hodně nevhodné přirovnání, ale Baník má u nás stejnou váhu jako má Arsenal v Anglii.
A co třeba Sparta, podřizuje se hokejové Slavii?


Pomyslný kalich trpělivosti už přetekl velice dávno, ale možná až nyní nastal ten
správný okamžik k tomu, abychom dali těm správným lidem ve vedení najevo, že se nám
toto jednání, nekonečné ustupování a hrubé ponižování nás fanoušků nelíbí.

Své názory pište zde do diskuze pod článkem, nebo ještě lépe, posílejte je přímo na

vedení panu Bruzlovi, bruzl@fcb.cz.

 

 

 

Komentáře
rayuu , 06.11.2008 10:28:57
Napíšu to sem i rozsáhle panu Bruzlovi. Kdo chce jít na Ivetu, tak ať si jde a kdo si chce užít jízdy na Baníku, tak ať přijde na Bazaly! Předpokládaná účast koncertu radia Čas, či kdo to je, je 13 000 a co když se přesně tolik lidí chystalo v sobotu v 1700 na Bazaly? Měl by v tom být řád a hlavně Baník Ostravě panuje!
CNL , 06.11.2008 10:41:43
Už jsem to psal včera do fóra, přeložení Baníku kvůli nějakému přihlouplému koncertu bolševických rádoby hvězd české pop music je degradací našeho klubu. Zajímalo by mě, kdo za tímto ostudným krokem stojí.
TAUREN , 06.11.2008 10:44:51
No tak co se týče termínu utkání mám rád pozdní hodiny kolem 19:00+. Jsem z Jablunkova a hraju fotbal a ten mi končí kolem 18 hodiny takže fotbalisti se pak na zápasy nedostanou je to dobré tak pro ostraváky a těsné okolí. Jinak mi to je celkem jedno když můžu tak jedu a ještě jedna věc večer je vždy lepší atmosféra. Bylo by zajímavé udělat nějakou tabulku kolik lidí v průměru přišlo na baník v pozdních hodinách a kolik v odpoledních smiley
TAUREN , 06.11.2008 10:47:23
Jinak co se týče toho přeložení kvůli hudby no jak příjde hodně lidí na baník tak mi to vadit nebude jak ale kvůli tomu příjde málo lidí kua gr.....
ynezz , 06.11.2008 10:49:39
Jo taky by me zajimalo, proc musi porad Banik ustupovat. Proc nehraji Vitkovice ve 14.30 kdyz hraje Banik v 17.00? Proc se musi Banik porad ohlizet kolem sebe? Nebo mi snad nekdo chce rict, ze Banik je v takove pozici aby se musel porad podrizovat? A ted jeste kvuli nejakemu trapnemu radiu, slavi 10. let a podrizuje se jim klub s tradici od roku 1922! smiley
vladjena from SPH , 06.11.2008 11:03:04
Pravda je taková, že akci moderuje "náš jedinečný" hlasatel Jiří Basta a zároveň najednou by koncert s fotbalem stihnout nemohl...Si to spočítejte, jak by k tomu ty desítky tisíc lidí dohromady přišly, kdyby přišly o jeho bavičskou a vtipnou show plnou inteligentního humoru smiley smiley
FRmarkEE , 06.11.2008 11:19:54
už jsem to psal na oficialy .... kolik lidí půjde na obě akce ? 300 max ? o kolik Baník horším termínem příjde ? cca 4x tolik smiley. Ono to je vlastně kvůli hráčům smiley oni se chtějí taky bavit smileysmiley "Na Megakoncertu pro všechny bezva lidi se objeví i hráči FC Baník Ostrava. " . No jsem zvědav komu budem ustupovat příště smiley
ludwan , 06.11.2008 11:32:34
Pane Bruzl vinikajci jen tak dále co bude nasledovat přištěsmiley zapas ve 12hod kvuli ja newim čemu...běžte do prdele z nějakym koncertem radia Čas.Banik je Banik a né žadny holubníksmiley
Janec , 06.11.2008 11:40:49
Je to hnus, mozna by nebylo od veci po zapase na tuto akci "zavítat" a projevit nas nesouhlas HROMADNE......!! smiley
JimiHendrix , 06.11.2008 11:58:16
taky me to pekne sere, kdyz prehodi kazdy druhy domaci zapas, je to smutne...smiley
PS: Jiří Basta VEN!!!!smiley
davidxxx , 06.11.2008 12:05:40
Vitkovicím bychom určitě ustupovat neměli!!!!vitkovice je spodina a ostuda Ostravy a hlavně ti nejhorší fotbaliste!!!smileysmiley a dělají jen ostudu Ostravě!!!!a na koncerty stejně chodí jen ti ...,pro opravdového fandu Baníku ma vždy přednost zaps jeho milovaného Baníčku!!!!!
Banikfan , 06.11.2008 12:16:24
Nehoráznost,absolutně nedůstojná věc Baníku aby se kvůli té piče sebevražednici Bartošové která už dávno měla ležet na krchově odkládaly zápasy!!!smileysmileysmiley Navrhuju hromadný bojkot,at nedojde ani noha at si vedení uvědomí že tohle už opravdu ne!!!smileysmileysmileysmiley
hurebytnemuze , 06.11.2008 12:17:59
To uz neni mozne co snama to vedeni dela smiley ,oni nechapoui ze se v sobotu nekdo pracuje smiley a nekde se chachari trapi po patecni kocovine smiley a nejsou schopni se tak brzo dat do kupy smiley, BANIK NAVZDY smileysmileysmileysmiley
ZdenaBP , 06.11.2008 13:24:23
Ten to krát je to hlavně kvůli penězům bo čas je naš sponzor a take tam dou hráči baníku, a vítkovicím by se také ustupovat nemělo jelikož snámy nemají nic psolečného aakorát ěch pár lidí co chodí na fotbal aj na hokej těch vandráků at se rozodnou tuii lidi baník nebo vítky , myslím že většina by dala přednost baniku!!smiley
dasad , 06.11.2008 13:25:06
Připadá my to jako výsměch.....nevím nevím kolik fanoušků Baníčku dojde na tuto akci... pochybuji že jestliže pujdou odpoledne na Baník , vyřvou si hlasivky tak budou mít ještě naládu na nějákou připitomělou ,,show"....ono vedení chce asi poloprázdný stadion.... ale hlavně aby se sponzoři nabažili.... smileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
chachar44 , 06.11.2008 13:25:26
Kdo je Baníkovec tak vždycky bvy dorazil na Bazaly a ne na nějaky vyjebany koncertsmiley!!!A Vítkovice??Vítek do chuje v Ostravě Baník panujééééééééé!!!!!smileysmileysmileysmileyA Basta je kokot ktery se hodi na takove akce a ne na Bazaly!!!!!smileysmiley
SteveMorse , 06.11.2008 13:37:13
Vitek do chuje, ale jen fotbalovy. S hokejistama by si meli uhybat na stridacku vzajemne. Kazdy normalni Ostravak fandi Banicku a HC Vitkovice, uz jen kvuli Lojzovi.... Takze jestli autor bere HC Vitkovice za podradny klub, tak je idiot, sorry.
davidxxx , 06.11.2008 13:46:09
Hc Vitkovicim by se asi melo ustupovat!!!!!jsou to prece nasi!!!!ale FC Vitkovicim nikdy!!!!!napsal jsem to předtím v komentari spatne!!!!smileysmileysmiley
SteveMorse , 06.11.2008 13:48:39
To davidxxx.... Diky za opravu. Ovsem o FC Vitkovice se ani nikdo nebavil, v hlavnim textu je HC Vitkovice. Jelikoz Ostrava nema jiny hokejovy klub a HC Vitky patri k ozdobam Ostravy jako Banik, je potreba je podporovat.
ynezz , 06.11.2008 14:01:23
Vitkovice jsou asi takovou ozdobou Ostravy jako je Chánov ozdobou Mostu. Vy co fandíte Vítkovicím jenom kvůli tomu, že jsou z Ostravy musíte hulit asi dobré modely smiley
vladjena from SPH , 06.11.2008 14:03:19
Kurva jaká podpora Vítkovice!!! Jak to tady někdo může vyzvracet?! Vyliskej se před zrcadlem! Zašlapat do země!!!!!!!!!!!!!!!
SteveMorse , 06.11.2008 14:04:53
ynezz... jsi hnup, sorry. Krom toho hokej je daleko cistsi a zajimavejsi hra, vek ktere je i CR uspesnejsi, ale to je uz na jinou diskusi. smiley
SteveMorse , 06.11.2008 14:07:11
Boze, ja si fakt myslel, ze kdyz jdu pokazde na Bazaly, ze tam jsou inteligentni lide, co fandi sportu. Evidentne ne. Kaslat na Vas a at Vas Venca kopne do kouli a hodi Simickovi na ferovku. Cau, kluci. smileysmileysmiley
davidxxx , 06.11.2008 14:13:01
Hosi,prece Ostravaci by meli fandit ostravským týmum!!!jak v hokeji,ja nevim treba ve volejbale atd,taky mame rivalitu s Opavou a taky jsme jim na dálku fandily at porazi rezervu Sparty!!!tak jsi myslím ze i kdyz nefandíme HC Vitkovice tak by jsme proti nim nemeli nic mit!!!samozdrejme FC Vitkovice je neco uplne jineho!!!!to je spodina a hamba Ostravy!!!ale prece fandime vitkovicim kdyz hrajou v hokeji se spartou!!!a nerikej te mi ze to tak neni!!!smileysmiley
k , 06.11.2008 14:14:28
Hokej je podradna vec..Baníček vždy na prvním místě a Vítkovicím nefandím nikdy i když hrajou proti Spartě. Vítek do chuje v Ostravě Baník panuje!smiley
PUFCK , 06.11.2008 14:17:04
...jo a dvě dýmovnice na koncertě udělají taky názor...........smiley
davidxxx , 06.11.2008 14:17:22
Ja souhlasim ze Baniček je na prvním míste!!!!ale s tim hokejem!!ja si myslim ze kdybyse Hc Vítkovice jmenovali HC Ostrava tak by to nikomu nevadilo,ale ze jsou vitkovice tak nam to vadi!!ale oni prece s tima podradnyma FC Vitkovice nemaji nic spolecneho!!!
vladjena from SPH , 06.11.2008 14:20:34
SteveMorse: máš pravdu, já fandím sportu, za který však hokej nepovažuju...zábava 6, slovy šesti, států na světě jím logicky být považována ani nemůže...kdybys napsal spolupráce klubů v rámci města, dokázal bych to s velkým sebezapřením strávit, ale pak se ptám, proč teda Vítkovice někdy nehrajou ve 14:30, aby Baník mohl hrát ve svých 17:00
davidxxx , 06.11.2008 14:25:20
V tom mas pravdu!!!měly by se asi vedeni obou klubů domluvit!!a at se trteba stridaji!!jednou ustoupi Baníček a jednou Vítkovice!!to by bylo asi fér
SteveMorse , 06.11.2008 14:27:35
vladjeno.... PSAL jsem, ze se maji stridat... Jinak s temi sesti staty souhlasim, ale hokej je vynikajici a mnohem zajimavejsi hra. O to ale nejde. Jak psal davidxxx, asi ti vadi "VITKOVICE" v nazvu, ale to ma aspon opodstatneni, je to porad hlavbni sponzor, o cemz svedi "STEEL" v nazvu. Jinak OK, pisu spolupracu klubu v ramci mesta. V Brne opravdu nehrozi, ze by radoby fans zbrojovky mlatili kometaky atd. Naopak funguje to uzasne dohromady, vcetne spolecnych pokriku.
HanysFCB , 06.11.2008 14:34:50
pro ostatní asi baník holubník je .....
SteveMorse , 06.11.2008 14:38:20
HanysFCB... je to chyba vedeni, co dovoli. Ivetka a spol. je ostuda, ale hokej mi vazne nevadi. A nejen mi. Kazdopadne kdyz uz to nastane, meli by se stridat nebo posunout oba (jeden o hodku driv, druhy o dve naopak atd.)smiley
Janec , 06.11.2008 14:40:51
SteveMorse: jdi uz s tim hokejem do p....smiley
bp5 , 06.11.2008 14:41:34
Haló pánové , mám takový pocit , že se vaše debata stáčí jiným směrem než jakým byla původně nasměrována svou podstatou.
Pravda je taková , že : BANÍK BY NEMĚL SEDĚT V KOUTĚ , jako bezvýznamná cetka a stále se stahovat před všemi méně významnými akcemi . Za chvíli by to mohlo skončit tak, že se budou přesouvat zápasy protože Kajnarovy děti mají svátek....s pozdravem bp5
vincek , 06.11.2008 14:43:21
jebat všechny kokotiny typu hokej apod.
fcb93 , 06.11.2008 14:44:35
já jsem taky pro spoluprácismiley na hokej sice nechodim ale chápu že někteří fasn maji radi oba sporty...ale nechapu proc bychom porad meli ustupovat jenom my!!smileyjsme snad malocenejsi?smiley
davidxxx , 06.11.2008 14:46:06
změnte už téma!!!!diskuze Baníček-Vítkovice už bylo dost!!!!to at jsi sednou pánové z Báníčku a Vítkovic a vyřešíto!!!doufám že vedení Baníčku naše protesty bude brát vážně!!a začne konečně tuto věc konečně řešit!!!!!!!!!!!!a ne jenom aby Baníček ustupoval!!!!je asi třeba dát vedení hlasitě a pořadně vědět že stímto zásadně nesouhlasímesmiley
davidxxx , 06.11.2008 14:49:29
a vedení si musí uvědomit že Baníček není žádný podřadný ale vládce Ostravy a Slezka spolu s Gieksousmileysmiley
rayuu , 06.11.2008 14:54:58
Přece na Vítkovice chodí průměrně cca. 3000 lidí! To je vážně něco, rychle budeme ustupovat, když se na Bazaly chystá např. 10 000 lidí. To má přednost hokej! OK!
aquafresh , 06.11.2008 15:03:58
Omlouvám se, píšu úplně mimo téma. Takový malý spam.
1)Vyjímečně pár vět. Davidxxx, SteveMorse aj. Samozřejmě že žádný jiný klub než Baník není ozdobou, článek je všeříkající a přesný. (vás 2 omlouvá, že jste jen diváci, a ne fanoušci Baníku). V Ostravě existuje jenom jeden tým, a to fotbalový klub z Bazalů a věřte mi nebo ne, že např. HCV je skutečně jedním z mých nejnenáviděnějších klubů co znám. Dokonce více než FCV.
2)Proč to píšu: Bo tím co píšete vy, navádíte lidi k chození na HCV, protože podle vás je to v klidu... Obzvláště nebezpečné je to zde na těchto stránkách. Stačí se podívat do jakékoliv diskuse na chacharech, a člověk zjistí, že většina přispívajících má chování tupého stáda, které hlásá co se mu naočkuje. Takže moje rada zadarmo pro všechny, kdo v tom zatím nemají jasno: Jakékoliv Vítkovice razantně NE!
3) Prosím bez reakcí a tím bych to ukončil.
davidxxx , 06.11.2008 15:14:47
Radsi vitkovicky hokej!!!!!!!nez vitkovicky fotbal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
davidxxx , 06.11.2008 15:17:19
Nechapu jak Aquafresh můžes napsat že máš radsí FC Vítkovice!!!!!!a uz se k tomu nebudu vyjadriovat!!píses bez reakci ale me to nedalo
SteveMorse , 06.11.2008 15:17:27
3)nemuzu Ti vyhovet kdyz pises kraviny... 2) nikoho nenavadim at chodi na hokej, ale kdyz mluvis o tupem stadu na diskusi, tak zas nevim, proc jim diktujes at chodi na fotbal. 1) ze nenavidis HCV je naprosto neopodstatnene i kdyby Ti Jirka Burger nebo Frantisek Cernik vcera ukradl auto, smula.
Zaver. Banik by ustupovat nemel a kdyz uz, tak ferove a jen s necim co ma smysl. A to hokej je. Timto to vazne ukonceme. Diky a v pondeli snad neco urvem v Bolce. KING BANIK !!!!! smileysmileysmileysmileysmileysmiley
rayuu , 06.11.2008 15:19:22
ja bych vas vitkovicaky zabanoval, pa
davidxxx , 06.11.2008 15:23:22
Ukončeme už prosím téma Baníček -Vítkovice!!!!!!!Děkujismileysmileysmileysmileysmileysmiley
SteveMorse , 06.11.2008 15:23:40
rayuu... Ja fakt nevim, co bys delal, kdyby zelezarny Vitkovice sponzorovaly Banik. Asi bys skocil z radnicni vyhlidky. Jak vy to tady rikate, tak pravy Banikovec je ten, kdo jde na pivo, pak na stadion, ze stadionu na pivo a domu. A za 14 dni to same. Kdo chodi na basket nebo nedejboze volejbal DHL je kokot. Tak OK, uz tomu rozumim.smiley
SteveMorse , 06.11.2008 15:24:17
davidxxx... Ano, souhlas a dik za podporu. Jinak se clankem souhlasim!!!! Ahoj.
davidxxx , 06.11.2008 15:24:45
Ukoncete to už!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hody , 06.11.2008 15:32:46
myslím že poslední příspěvky jsou mimo komentáře a patří spíše do fora, jinak konečně nějaký radikalnější postup už se na ten hnus co se svýma fans dělá vedení nedalo dívat. ještě by to chtělo demonstraci přímo pod okny FCB, čím dřív tím líp .BP
FRmarkEE , 06.11.2008 15:39:00
běžte už pi*e s vítkovicema , hlavně ty SteveMorsi ... furt dokola stejně pičoviny ... Baník by v žádném případě neměl nikomu ustopovat !!! ani hokeji , ani šachum a čemukoliv jinému !!! smiley
davidxxx , 06.11.2008 15:42:41
Plně souhlasím s HODY, a navrhoval bych abychom se domluvily a šli dat vědet svůj nesouhlas pod okna FCB,nebyl by špatný termín v pondělí před odjezdem na Boleslav!!kdybychom v 9h se sešli na Bazalech a daly nesouhlas tak snad někdo s vedení Baníčku vyjde a podiskutuje s nama!!!a pak bychom šli hromadně na hlavní nádraží a hurá na Boleslavsmileysmiley
TomiKFCB , 06.11.2008 15:44:16
svatá pravda!!!...jsem rád že se někdo vyjádřil veřejně, i když Vitkam nijak extra nefandim tak si myslim že vzajemna tolerance v časech utkani by tam měla byt, ale co se tyče dalšich věci tak je to hnus!§hnus jak s náma jednaji,ale to se tyka i venkovnich zapasu, utkani se Zlinem dano na neděli večer byl jednoznačny zaměr odlakat co nejvic FCB fans,tento učel jim ale pranic nevyšel!!!...ale azse souhlasim s nazorem,že kdo je spravny chachar,vždy si cestu na Bazaly najdesmileysmiley..nic nás nezastavísmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
TomiKFCB , 06.11.2008 15:46:27
davidxxx : myslim že je to vyborny napad,jenže nevim jak by si s tim uspěl a kolik lidi by do toho bylo ochotno jít..(ja tedy bohužel ne bo mam školni povinnostismiley)..
Hody , 06.11.2008 15:47:45
TOMIKFCB: vedení FCB tohle neovlivní za to může ota černý tak piš jemu. stejně ti neodpoví, jen se zasměje
lukica17 , 06.11.2008 15:48:23
Myslím, že původní téma bylo vyjádřit nesouhlas s ústupky baníku. Pak nechápu, proč sem teda píšou lidi, kteří chtějí aby baník ustupoval spolu s HCV. Tahle diskuze připomíná spíš kecy na www.fcb.cz foru. --/ davidxxx hlavně ty si přečti článek a potom sem piš, dík smileysmileysmileysmiley
TomiKFCB , 06.11.2008 15:51:22
HOdy : já vim ale viděl bych tam menši natlak zlinskeho vedeni na Otika no, nepamatuju si žë by byl někdy zapas Zlin - Baniček v TV.., minuly rok tam bylo 3500 chacharu, ševci se z toho po***** a proto si mysleli že když napišou Otikovi , ktery dal termin jaky dal tak že tam přijede 700 banikovcu,takhle to vidim jasmileysmiley
Dzubox , 06.11.2008 15:58:12
Mohlo by se zrobit něco nějake choreo proti ustupování, nejlépe na eska, aby si toho všichni všimli. For TomiKFCB: zápas ve Zlíně byl v televizi v mistrovske sezoně, tuším že v pondělí
FRmarkEE , 06.11.2008 16:21:31
dzubox : těžko když to tehda ještě vysílala nova a prima smiley.... jinak než choreo by to chtělo pohrozit vedení ,že případně riskuje bojkot toho zápasu smiley na tohle si zvykat nechci smiley
sergio ramos , 06.11.2008 16:53:36
Kurva do piče nehádejte se a myslete na pondělní zápas s bolkou!!!!!BPsmileysmileysmileysmiley
cherry , 06.11.2008 17:05:37
Jestli by se měly střídat termíny pak zhruba příštích 15 let by měly ustupovat ti pitomci s hokejkama bo zhruba takovou dobu ustupoval Banik.Doufám že to jednou skončí protože to jsme my kdo by si měl určovat kdy bude hrát a ostatní by se měli přispůsobit.
dnk , 06.11.2008 18:00:10
Co treba petice? Myslim, ze nikdo nebude cist 6078 nasranych emailu...
Razzel , 06.11.2008 18:20:35
Prostě udělat choreo. PŘEDNOST SE DÁVÁ Z PRAVA - Z PRAVA JEDE BANÍK nebo něco na ten způsob. ale každopádně se s tím musí něco udělat. bo je to děs si pořád vyměňovat šichty a zase rušit a zase vyměňovat atd. smileysmileysmiley
f_c_b_ , 06.11.2008 18:21:29
Kdo opravdu chce jít na Bazaly , tak jde! a je mu jedno jestli je radiočas akce, jestli se hraje hokej jestli prší nebo sněží či svítí slunko jde na BANÍČEK!!!! , ale co tu melou někteří za hlody o hokeji atd. se mi zdá trapné. mě osobně je hokej u prdele, ale jsou tací pro které je to taky koníček. Vždyť i samí hráči FCB tam chodí chodili a chodit budou.! Tak nemíchejte jabka s hruškami.Když někdo dělá atletiku za ssk vítkovice nesmí být velkým fans FCB, nebo pracuje ve Vítkovicích či hraje Hokej za Vítkovice nesmí být opravdovým fans FCB??????? .. faaakt směšnééé. Důležité je co pro něho ve fotbale znamená FC Baník Ostrava. Nic víc nic míň. Aspoň tak to beru já!!! smiley KING BANÍK!!!
Pardal , 06.11.2008 18:26:19
Je to ostuda. Nechapu proc se ma Banik podrizovat hokeji nebo nejakemu koncertu. Proc se ten koncert neporada v nejaky jinci vikend, kdy Banik hraje napriklad venku (nedele, pondeli). Je to velka chyba vedeni, ze takhle ustupuje svym "medialnim" partnerum. Meli by k tomu pristupovat trochu zodpovedneji. smiley
Ali_gator , 06.11.2008 18:52:31
Ja myslím že Baník ustupuje záměrně. Jde jim o diváky.
Fotbal je jen jeden velký byznys. Mi tak připadá že o fans stojí vedení tak maximálně na FCB či Slávii.
janeck , 06.11.2008 19:02:47
Vůbec do ničeho nevrtat hrát v sobotu či v neděli v 17:00 nebo v 19:00 , žadný Vítek ani jeblá oslava s "hudbou" nemá do toho co mluvit ,ale jak se na to dívám někomu nedělá problém přímo z fotbalu jet na hokej do Vítkovic a mají radost z toho že ho stihnousmiley.To je každého věc ,už to tu bylo.
maty04 , 06.11.2008 19:09:56
já takovýhle důvod neberu,co nám je po nějaké oslavě rádia?Jsem zvědavý před čím budou ještě ustupovat když už to je kvůli rádiu,to pak s takovou za chvíli budou přesouvat i zápasy podle toho jak se vedení asi vyspí nebo co,je to drzost k fanouškům,každopádně mě to neodradí od toho abych přijel povzbudit BANÍČEK!!!
Hody , 06.11.2008 19:15:46
a ještě mi vadí jedna věc: proč máme na stadionu Praha olympijská když fest lidi s tím asik nebude souhlasit
Jorge , 06.11.2008 19:35:54
SteveMorse: tobe smrdi nohy, nebo co??? co to prosimte pletes... byl jsi vubec ve vitkovicich nekdy? vzdyt to je des a hruzinec...

nebo jsi snad z vitkovic samotnych? jestli ano tak proc fandis baniku a ne fc vitkovicicm? vzdyt to jsou DVA ruzne kluby...uz jsi nekdy ty vole videl aby jeden fandil bohemce v praze ve fotbalu a sparte v hokeji? ne jen my tady mame takove trotloidy, co musi tak kombinovat, ze nemaji zadnou klubovou cest... pac a pusu
cool_mimco , 06.11.2008 19:43:04
taky mě nebaví vyměnovat si šichty pořád dokola,ale co kdyz miluješ není co řešit,ale vůči fans to je bezohleduplné! příště budeme ustupovat komu?? asi vítr máchale, nebo ja nevím!! je to píčovina na ENTOU vycházet nekomu pořád dokola dokolečka vstříc! hlavně kvůli nějakým tupcům,kteří nemají vlastní názor ve vlastním městě a v srdci vlastní nejlepší klub jako je baníček!smileysmiley všichni tupouni mají JEDNIČKU s hvězdičkou! uvažujte někteří nad každým slovem a větou než neco vypustíte z huby! víc k tomu není co dodat a basta ven!!!
haVaj , 06.11.2008 19:52:22
ad SteveMorse , 06.11.2008 14:27:35 :
S tim Brnem se pletes, je to tu stejne jak v Ostrave. Ovsem s tim rozdilem, ze si neustupuji a v tom pripade je plno na komete a prazdno na zbrojovce.
HanysFCB , 06.11.2008 20:06:48
SteveMorse : nebo by jsi nekdy v bohumine v okoli nadrazí ? :-)
Razzel , 06.11.2008 20:23:44
Já jsem s JORGEM za jedno když miluju tak miluju jeden klub co jsi to za fandu když fandíš i jinde. to je k breku toto. baníček nesmí ustupovat protože Baník bude zase letos MISTR. smileysmileysmiley
dzandra , 06.11.2008 20:59:33
Nasrat s koncertem, stejně na něj nepůjdu a basta by alepoň na bazalech chyběl. Nejpitomější termín je ale pondělí 17:15. Nějak už jsem si bohužel zvykl, že ty termíny jsou pokaždé nějak měněné. Ale je mi jedno kdy hraje baník doma, protože na něj půjdu jako vždy. smileysmileysmiley
Wolf , 06.11.2008 21:21:36
Taky s tím nesouhlasím kurňa bo fajně se mohlo hrát baník - Sparta v Sobotu pak mohli byt rozsahle oslavy a vubec každý by byl spokojenější a kvuli nějaké televizi nebo čehosik přusnovat fotbal tak to by NEŠLO!!!!smiley
kubiczek , 06.11.2008 21:32:45
Souhlasím se Stevem, Ostraváci by měli podpořit všechny ostravské kluby ať už jsou to Vítkovice (fotbalové nebo hokejové, to je fuk, vždycky jsem rád, když vyhrají), NH Ostrava, DHL nebo Baník. Prostě Ostrava je Ostrava a všichni bychom měli být rádi, když ostravský tým vyhraje. Měli byste taky nad problémem přesunu zápasu zauvažovat. Hokejové Vítkovice a Baník jsou kluby, na které chodí v Ostravě nejvíce fanoušků, proto by bylo hloupé, aby si navzájem brali fanoušky tím, že budou hrát ve stejný čas. A taky je logické, že ustupuje Baník. Hokejová aréna je asi 100x vytíženější než Bazaly, který patří jen Baníku, a najít volný termín pro sehrání zápasu je prakticky nemožné. Rovněž se nemůžete divit, že se ustupuje tomuto koncertu. Radio Čas je jeden ze sponzorů Baníku, také díky němu můžete sledovat na vlastní oči Vencu nebo Rudu, a je logické, že chce aby se na jeho akci objevili hráči Baníku. Rovněž bude určitě minimálně tisíc lidí, kteří se budou chtít zúčastnít obou akcí a je asi logické, že koncert nebude v poledne, ale že bude pro všechny lepší když si po obědě budou moct zajít na fotbal a pak eventuálně na koncert. Je mi jasné, že 99% se mnou asi nebude souhlasit, protože jsem použil vlastní mozek a taky jsem nad tím zapřemýšlel, a neudělal jsem to, co většina zdejších lidí a nenepsal jsem: Kurva do piče baník je vládce ostravy a baníku by měli všichni ustoupit a jebat zkurvené Vítkovice. Jestli máte nějakou normální kritiku a chcete si na úrovni podiskutovat budu rád. Jestli mi jen zase chcete nadávat jaký jsem cyp tak si to můžete odpustit.
paax , 06.11.2008 21:34:15
Rádio PRDEL pořádá velký TERAkoncert obtloustlých normalizačních hvězd, tím nám vedení Baníku nastavuje svou prdel a my nicotné vedení klubu musíme rádiu PRDEL vlést do řiti tak, až budeme mít krk od hoven...
Pane bože, kam to všechno vede...
kepke , 06.11.2008 21:34:24
vic než iveta a ty posrane vitkovice mě serou ty přenosy česke televize a pondělni zapasy. K.... ja chodim do prace do P.... KING BANIKsmiley
k , 06.11.2008 21:49:37
kubiczku ty si ale strašný šulin..
janeck , 06.11.2008 22:05:40
Tvůj nazor ti nikdo nebere ,ale jsou věci na kterých se na Ultras fóru ( neříkám že patřím k ultras) s lidma v názorech typu Vítkovice a Baník fandím oběma prostě nejde schodnout.A s tím kocertem už jenom proto že je Český rozhlas je sponzor Baníku tak by jsi lidi v něm měli uvědomit co dělají.Potom už je možnost je Argumentum ad baculum smiley ale k té se určitě nebudeme přiklánět smiley(pokus o vtip).
Razzel , 06.11.2008 22:59:36
Kubiczku nezlob se na mě ale ty jsi ale hrozný chuj, strč si do řiti ty tvoje dlouhovětné projevy a představ si že postoupí Vítkovice do 1.ligy jsem KURVA zvědavý na kterou stranu se půjdeš postavit. né sory ty půjdeš do prostřed hlavně že Ostrava vyhrála že. opláchni se studenou vodou vole a začni fandit kdo je v srdci a né komu se zrovna daří. když budou hrát finále volejbalisti tak jdi na volejbal hlavně že Ostrava vyhraje. pičovina. už jsem od tebe četl víc pičovin ale ted jsi jí nasadil i klitoris pac a pusu. smileysmileysmiley
bazzy , 06.11.2008 23:13:50
Já bych to udělal následovně: FC Baník a HC Vítkovice cipi aby hráli ve stejný den a stejnou hodinu. Tím se pak zjistí, kdo má rád hokej a kdo fotbal. Já by jsem šel samozdřejmě na fotbal. Hokej mi nic neříká, podle mě je to sport o piči. Kolik lidí by šlo na hokej, kdyby hráli ve stejný čas? Počítám, že by měli o polovinu míň fandů jež mají teďkom. Hokej je prostě podle mě jen Ostravská bokovka. Každý ví, že fotbal je to. čemu se v Ostravě všichni nejvíce věnují až na pár debilních vyjímek. A je to tak i v televizi. Jak často se mluví o hokeji v televizi? Jednou za Uherský rok. O fotbale se mluví pořád. A to se hokej hraje o mnoho častěji než fotbal. Prostě já volím BANÍČEK a ostatní názory nějakých prý OSTRAVSKÝCH VŠESPORTOVNÍCH FANOUŠKŮ je mi totálně v prdeli. Ať si každý chodí na co chce, ale ať nespojuje fotbal, hokej, volejbal a třeba i golf dohromady. To je ta nejvěětší cipovina, kterou kdy může kdokoli udělat. Prostě Baník je hlavní sportovní hvězdou tohoto města, má v ČR mnohem silnější tón než nějaké zajebané Vítkovice. A věřím tomu, že i když tu milion lidi piše, že by si hokej a fotbal měli vzájemně časově vyhovovat, tak kdyby byly obě akce ve stejný čas, tak by většina šla radši na fotbal.smileysmileysmiley
Razzel , 06.11.2008 23:17:22
Máš pravdu Bazzy fotbal má přednost no Baníček samozřejmě jen aby to i slyšelo vedení.
vladjena from SPH , 06.11.2008 23:27:37
smiley Doporučuju adminům, aby dalekosáhlou "analýzu" exota s nickem Kubiczek uložili do Zlatého chacharfondu.. Nebudu vulgární, ale dementnější blábol se tu snad ještě neobjevil
Jorge , 06.11.2008 23:59:54
kubiczek: tak se nam konecne priznej...kde ty vzorky a odkoho kupujes...a co je nejdulezitejsi...CO TO VLASTNE JE ZA CIZORODE LATKY a ZA KOLIK???
btw. prijde mi dle tveho slovniho vykonu(nekteri by mozna napsali vykalu), ze nejsi zadny fanousek verny baniku...ale obycejny "ostravsky"patriot... je to jedno, jak se jaky tym jmenuje, kdo hraje, kdy a co je vlastne co, hlavne, ze to je na uzemi ostravy a hlavne, ze se tomu onemu klubu nebo muzstvu vede... po tom, co jsi zde napsal v teto diskuzi, mi jako fanousek baniku nepripadas.... jen dalsi z obycejnych sportovnich fanousku (CTI SPORTOVNICH!) kteri si proste zajdou na cokoliv a kdykoliv ve svem pusobisti.... jenze tohle je BANIK PICO!

ps. uvedu jeste jednou zminenou prahu a kluby v ni... zkus popremyslet, jestli by bylo normalni, kdyby ses narodil a zil v praze a chodil na zapasy sparty, bohemky, slavie, zizkova, dukly... a ja nevim co za hnisy tam jeste maji... chodil by jsi? nikdo by nechodil... jsou to toiz rozdilne kluby... zda se mi ze ty a tobe podobni nevite nic o lasce ke svemu klubu...nadavat ti nebudu, spis mi te je lito, ze prichazis o to, co my citime s ostatnimi vernymi fanousky baniku jako samozrejmost smiley JEDINE BANIK!
brummkreisel2000 , 07.11.2008 00:45:57
KDYBYCH BYL ADMINEM, PRED VSTUPEM NA TYHLE STRANKY BYCH DAL:
smiley
"VCHAZIM NA TYTO STRANKY, JELIKOZ JSEM FANOUSEK BANIKU OSTRAVA, PROTO ZE SRDCE PREJU HC VITKOVICE TERORISTICKY UTOK NA SVUJ STADION V DOBE, KDY TAM BUDE UPLNE KAZDY, KDO MA S TIMTO SMESNYM KLUBEM COKOLI SPOLECNEHO, CI JE JEHO PRIZNIVCEM".
cherry , 07.11.2008 06:40:02
Kubiczek ja jsem z Bohumína a jak hrají hrají jiné ostravské kluby mně fakt nezajímá
kubiczek , 07.11.2008 07:59:55
Ano, jsem sportovní fanoušek, mám rád všechny sporty, všechny ostravské kluby, ale kdyby hrály všechny ostravské týmy najednou tak jdu na Baník, protože fotbal mám nejradši. Kdyby hrály ligu i Vítkovice, tak pokud by nehrály s Baníkem, tak bych fandil i jim a často si na ně i zašel. A věřte mi, že kdybyste se na Bazalech zeptali všech lidí jaký na to mají názor, tak zjistíte, že 90% má stejný názor jako já. Jen vy si myslíte, že když budete chodit pouze na Baník a všechny jiné kluby budete nesnášet, tak o to jste větší Baníkovici. Faktem je, že by 80% z vás nedalo ani dohromady sestavu v jaké hrál Baník poslední zápas.
Razzel , 07.11.2008 08:56:49
Vašek-Řezník,Neuwirt,Marek Tchuř,MIČOLA,Galásek ,Otepka,Lička,SVĚRKOŠ, Střihavka Trenér: Večeřa ještě střídali Rajtoral, Zeher a Pavlík ale už nevím za koho to jsi nepamatuju. Doufám PANE STATISTIKO že se ti tam vlezu do těch %smiley Kubiczku ty jsi teda kabrnák. mám akorát pocit že jsi spartan který tu kalí vodu. máš v tom bordel měl by jsi se nad sebou zamyslet milovat jde jen jeden klub a to je BANÍČEK !!!!! Komprendéééé Amogo!!! jen ti strašně moc přeji at se nehraje Bowling nebo šprtec ve stejnou chvíli když bude RUDA na radnici spívat BANIK PIČO aby jsi to neprošvihl. smileysmileysmiley
Katschenka , 07.11.2008 09:12:34
kubiczku, tebe sleduju už dlouho....co názor, to totální hovadina. A tady fakt perlíš. Tebe bych fakt chtěla vidět, ať vím, který chuj to tu píše. Stejně jako Jorgeho by mě zajímalo, jak bys to kutil v Praze...Žižkov, Střížkov, Bohemka, Slávka, Sparta, k tomu hokejové kluby a kdo ví, co ještě. Hlavně že by Praha vyhrála. Ty jsi fakt borec na konec smiley

Jinak Basta ven a jedině BANÍK a GIEKSA!!!
vladjena from SPH , 07.11.2008 09:45:35
Kubiczku, já chci vzorek!! Prosííííím!!!!!
JimiHendrix , 07.11.2008 10:43:45
kubiczek: JEDINĚ BANIK OSTRAVA, ale neboj, z toho vyrostes... snad.smiley
Banik88 , 07.11.2008 11:22:24
Ktěmto komentářum jako jsou kubiczek a jeho tlupa se vyjádřim jen dvěmi slovy: BANÍČEK + GKS !!!
ps:fanděte si komu chcete,ale budete zato pykat
Vedení bysi mělo uvědomit pár věcí pokud nechcou hrát před prázdným stadionem....
smileysmiley
aquafresh , 07.11.2008 11:29:09
Nejsem vůbec překvapen, jak se vyvinula tato diskuse, a hodně by mě zajímalo, zda-li autor článku myslel "chachare vyjádři svůj názor" skutečně vážně, s očekáváním, že se zrovna na těchto stránkách (z tohoto dobrého záměru) vykutí něco kloudného. Netrvá to měsíc (ani dva), co většina "normálních" baníkovců kleje na změny termínů, zatímco běžný divák to má na háku, protože si zajde na cokoliv. Nemyslím si, že je zde potřeba této diskuse. Troufám si mluvit za všechny, že žádné ústupky ze strany FCB nechceme. Toto ví úplně každý už dlouhá léta. Spíše bych řešil co s tím chcete dělat, než jestli to někomu vadí, protože už jenom to, že je zde tento článek dokazuje, že prostě vadí, a to nemálo.
Ještě si neodpustím Kubiczka.. Vidím že je to inteligentní člověk, který má v hlavě jasno, a nezaslouží si nadávky. Narozdíl od většiny napsal alespoň něco kloudného, bez nadávek a blbých keců. Bohužel si pro své názory vybral nevhodné stránky, a na fcb.cz by byl jistě uznávaným odborníkem.(Bez ironie) Jeho jedinou vadou je pouze to, že nemá ten dar, který máme my. Žít pouze svým klubem a dýchat jen a jen pro něj. To není hřích, moje babička i mamka to cítí stejně tak jako on, též fandí komu se zrovna hodí, a stejně je mám rád. Nejspíše nikdy nepochopí, o co jde v článku, ke kterému diskutuje, protože neví a ani nemůže, co doopravdy Baník pro některé lidi znamená.
oldkeschni , 07.11.2008 11:41:53
No tak tahle diskuze posunuje tyto stránky na další level..... Opravdu je vidět, že na Baník chodí extra směs lidísmiley To nám můžou všichni závidět. Lidi probuďte se. Pravdu má Baník88: fanděte si komu chcete,ale budete zato pykat smileysmiley
ToncekBP , 07.11.2008 13:23:41
Přesně taksmiley...Fanděte si komu chcete,ale budete za to pykat!!!smileysmiley ..vic už ani nemá cenu psátsmiley
matusFCB , 07.11.2008 13:36:03
Pokud vím tak tohle mají být stránky ultras FC Baník Ostrava.. tak nevím co tady píšou ti co fandí např Vítkovicím a tak.. nevím tací lidé by měli buď jít na oficíály nebo přímo na stránky oněch jiných klubů a neplést se tadysmiley
Poilop , 07.11.2008 14:28:02
Chtěl sem se k této debatě vyjádřit už delší dobu, ale myslím, že aquafresh to vystihl docela přesně..
Bohužel myslím, že na Bazalech se vyskytuje více lidí jako kubiczek, než si je zde většina ochotna připustit..osobně by mě zajímalo, jak by se projevilo na návštěvnosti, kdyby Baníček ve 2.lize vystřídal FCV..
A k původnímu tématu...podle mě není Radio čas natolik vyznamny sponzor, aby se kvůli němu muselo hýbat začátkem utkáni, kor když se jedná o natolik shitózní akci jako výše zmíněný koncert...a pokud jde o HCV..z čistě subjektivního pohledu by měli oni neustále ustupovat nám smiley ale objektivně řečeno by asi bylo fér to střídat..tímto krokem chce vedení dostat do hlediště diváky,popř.ostravské fanoušky..a ti se rozhodují podle toho,jak zrovna kdo hraje,nějáká věrnost jim povětšinou nic neříká..a proto je snažší je na Bazaly dostat,když jim to zrovna s ničím nekoliduje..
Na druhou stranu,Ti co dají přednost HCV si Baník stejně nazaslouží,takže pokud při souběhu termínů na Bazalech nebudou - žádná velká škoda..
Hody , 07.11.2008 14:46:27
nechcete to dát raději do fóra?
chacharzona , 07.11.2008 16:05:36
Není čas, ztrácet čas......je načase říci DOST a bojovat s tim, jinak si z nás za chvíli udělají poskoky, protože vedení ví, že mi dorazíme vždy a všude smiley
ftblmaster , 07.11.2008 16:30:14
Měnit čas domácího utkání,který je dán a ještě k tomu kvůli takové hovadině,je ostuda.Nezajímá mě nějaký koncert.Nezajímájí mě vítkovice,nemají s FCB nic společněho.Je mi jedno jestli bude na Bazalech 4000 fans,protože ten zbytek se rozhodl dát přednost hokeji nebo koncertu.Hold si musí ujasnit co je pro něj důležité.Je to každého rozhodnutí,ale ten kdo má Baník v srdci přijde!A vůbec ať mají všechny týmy výkop ve stejný den a stejný čas!Nikomu se podřizovat nebudeme,JEDINĚ BANÍK.Contro il calcio moderno!smiley
HanysFCB , 07.11.2008 16:45:43
chacharzona : 100 komentař musí byt perla smiley smiley
paax , 07.11.2008 17:18:25
Mě to je u řiti, kdo si komu fandí... ať si chodí kdo chce, kam chce. Mě už hokej dobrých 10let nezajímá. ALE!!! to je fakt Baníček by měl mít nějaký pravidelný čas, kdy bude hrát utkání a žádné kurva přesouvání kvuli nějakých dalších zmrdů z prahy jako je Bartoška, Gott a Standa Hložek se skupinou Kroky F.Janečka!! Do hajzlu... Baník hraje v tolik a všichni ostatní s tím musí počítat, pokud je jim přednější nějaká kunda z praglu, tak na Bazalech stejně chybět nebude... a Vítkovice ať si to dělají jak chtějí.
CNL , 07.11.2008 17:32:43
Baník ustupuje jako by byl v pozici Fulneku či jiných provinčních klubů, maras... Největší dojeb ale musí přesunutí být pro ostravské rugbisty. Konečně se jim podařilo do Ostravy dostat kvalifikaci nároďáku, dokonce s Polskem a chtěli svazu ukázat, že to byla správná volba. I termín určili tak aby nekolidoval s Baníkem... Mezi lidmi (aspoň se kterými se stýkám) se to setkalo celkem s ohlasem a chtěli určitě na zápas vyrazit. Díky ústupkům koncertu bolševických umělců (Maruško sorry smiley ) o rugby přijdou a vyrazí na fotbal.
w , 07.11.2008 18:03:22
ČNL - jo no to mě taky nasralo. jsem se těšil, že konečně uvidím pořádný zápas a kvůli dementnímu koncertu se to zkurví :-(
Michal Vozar , 07.11.2008 18:24:06
Pro ty, co nadávají na Vítkovice...jeden Hadamczik byl v Baníku a druhý ve Vítkovicích a nadávali si?? Slyšel někdy někdo Evžena, že by řekl "Lojza je z podřazených Vítkovic"??já ne.
Jorge , 07.11.2008 18:33:03
michale vozare...predstav si ze pracujes v tovarne na auta, ktere se zove skoda...mas bratra nebo syna, to je ted jedno, ktery pracuje taktez v automobilovem prumyslu... ale dela treba v tatrovce(vim, ted to neni moc aktualni...) budes brachovi rikat ze je z podrazene tatrovky? ne..nebudes, mas to v pici, protoze tady pracujes a on tam, jde o praci - o prachy, ne o nic jineho... neplet prosim kundicky s dupkama...smiley my tady totiz mluvime o lasce ke klubu a klubove cti..a ne o nejakem zamestnani... a propo kdyz uz..majitel tovarny na skodovky by urcite rad a sam od sebe neprenechal obednavku na nove auta konkurenci od tatrovky...smiley jinak a jednoduseji aby to pochopili i ti co to doted nechapali, to vysvetlit asi uz neumim smiley
kepke , 07.11.2008 19:25:12
tak udělejme bojkot a v sobotu na ten fotbal nepujdem. pak nejspiš uvidime jestli se jim to vyplati ustupovat jinym akcim. každopadně ja přijdu bo mam pernametku kurva a byl sem tam i když nas tam bylo 900 na zapas z opavou a pamatuju že se hravalo i o vikendu 13 30hod. stejně nikdy nebudem mit svuj pevny den a hodinu bo nam to rozmrdava ta posrana televizesmileysmileysmiley
chacharzona , 07.11.2008 20:01:15
kepke......tvůj názor je nesmyslný......popřemýšlej o tom kde se stala chyba.....napsal si prostě blbost !
aquafresh , 07.11.2008 21:15:40
Když už jsem se dnes rozepsal, tak dobře. Nechci přehazování termínů, ani ústupky komukoliv.. Napsal jsem nespokojený email podle výzvy, A CO TEĎ JAKO??? Mám čekat až to kvůli mě někdo změní (což asi ne), nebo jaký je vůbec záměr celé této akce? Čekám nápad na konstruktivní řešení, které mě nenapadá. Momentálně si připadám jako frajer, který píše Klausovi aby legalizoval marihuanu.
sk_slezska , 08.11.2008 12:11:50
Fakt brutální diskuze. No, teď si pod sebou začnu řezat větev, protože vyjádřím svůj názor. smiley

Předem říkám, že hokej mě absolutně nebaví a v žádném případě nejsem vášnivým fanouškem HCV. Na druhou stranu ovšem souhlasím s tím, že patří do dvojky nejvýznamějších ostravských sportovních spolků (BTW proč by hokej nemohl být sport, když do světové špičky patří 6 států? Rozšířenost po světě má snad nějaký vliv na to, že to, co bychom sportem normálně nazvali, neuznáme?). Nejvýznamější a nejvýraznější je samozřejmě FCB, ale hned za ním je HCV. To je prostě fakt.

Rozhodně nesouhlasím s překladem zápasů kvůli koncertu našich "hudebních stálic". Co se týče kolizím s HCV, souhlasil bych s tím, aby se překládání termínu střídalo. Ovšem pravda je taková, že hala Vítkovic JE vytíženější a koná se tam víc akcí, ať už jiné sportovní, kulturní... Proto je určitě snadnější, když ustoupí Baník, který Bazaly může použít kdykoliv (taky se mi to moc nelíbí, ale je to pochopitelné). Až budeme hrát na novém stadionu, určitě se tam bude konat taky víc akcí, nějaké velké koncerty a tak, ale to teď na Bazalech není.

Teď už jenom čekám, kolik lidí se tu do mě začne trefovat, že fetuju, a co sem to tu nablil... Nejdřív se ale zkuste sami zamyslet. Baník není středem vesmíru, i když my všichni (i já!) ho máme za svůj nejmilejší klub. Přestaňte si egocentricky myslet, že my jsme kurva Baník, a proto zápas odehraje tak, jak to je domluvené, i kdyby měl nastat konec světa. Jedním dechem ale dodávám, že tento koncert pro mě taky není adekvátní důvod (ale je to zkomplikované tím, že Rádio Čas je partnerem FCB a někteří z Baníku se tam /asi nuceně/ taky objeví).
sk_slezska , 08.11.2008 12:14:12
Ještě bych rád doplnil, že vítkovická hala přecejenom nebude zaneprázdněná konstantně až tak, aby taky jednou mohli přeložit ten hokej... Ale pokaždé to nejde, to pochopte.
Kurri , 08.11.2008 12:22:55
sk_slezska - Vse se toci kolem nas!!!!smiley
http://www.chachari.cz/gallery/images..._07206.jpg
ftblmaster , 08.11.2008 12:33:36
Baník sice není středem vesmíru ale taky to není žádná coura,aby se s ním mohlo takhle vyjebávat.Prostě jednou je dán čas domácích zápasů,který vedení předloží před sezonou a hotovo.Většina lidí už to má nějakou dobu předem naplánované a kvůli tomu,že radio čas pořádá open-air-fet party půjdu dřív abych stihl koncert?Stejně si myslím že by většina dala přednost Baníčku.
kacer , 08.11.2008 13:05:30
Když už něm Vítkovicím fandíte, dobře, je to vaše věc a nikdo vám nemá do toho co kecat. Ale nechápu proč to píšete na web ultras baníku, tady to nikoho nezajímasmiley
metylovicefans , 08.11.2008 13:07:13
sk_slezska: ne snad se do tebe nikdo trefovat nebude.asi nejlepší názor na tady té diskuzismiley
lidi, taky se mi to nelíbí, ale nesmíte být tak slepí. Baníček (tedy naše láska) je sice jenom jedna, ale to tak fakt nejde dělat (jako že v Ově je jenom Baník a bude si robit co chce). Ja bych pochopil semtam nějaký kompromis s HCV ale stupidní koncert? Nikdy! ten by měl být třeba pak v nedělu co já vím? Ne, Baník není žádný hadr na smetáku. Ale nepochopím reakce třeba na Kubiczka - sice je trošku jinačí (slušně řečeno) než my, vyblil tu za svoji kariéru dost kravin, ale čtěte mezi řádkama a rozumní lidé (co mají zájem se v životě na věcech normálně v klidu dohodnout a ne hned rozdat facku jak se jim něco nelíbí) tam objeví něco pravdy (taky blbosti ale to je věc názoru). A hned se ho ptát na vzorky a druh marihuany... smileysmiley toť můj názor. článek se menuje "chachare, vyjádři svůj názor! " tak ho tu máte, adiossmiley
Fandap1 , 08.11.2008 18:19:30
Já chodím na baníček i hokejové vítkovice.At si říká každý co chcesmiley Jinak,stojím za tí mnázorem,že by byník ustupovat neměl,pokud si to nežádá nečekaná a důležitá situace,třeba balet v přímém přenosu na TV smiley
gigo , 08.11.2008 18:23:26
Možná se pletu ale myslím ,že se ještě nikdy nestalo aby v paláci kde HCV hrají ,konali dvě akce za den.Bud ten jejich hokej,nebo koncert ale obojí ve stejný den?Určitě né!!Když už nechcou hrát ve stejný čas,tak jednou hokej a příště baník.Řeči o tomajk mají našponovaný program v hale jsou jenom kecy.Přeložení kvůli koncertu je samozřejmě ůlet .
metylovicefans , 08.11.2008 19:09:19
a jinač mi to připomíná jednu situaci ze sezony 2006/2007 esli se nemýlím. Bylo jaro a Baník hrál se spartou 2:2 a byl skoro plný dům. V dalším domácím zápase sme hráli s jabloncem a přišlo asi 4 000 lidí. Bylo choreo "Baník není holubník". A zároveň v tom čase byl v Ostravě koncert Kabátů, takže většina lidí šla za něčím pro ně lepším... smiley jako Kabáti sou super ale FCB nejlepší smiley od té doby sem na Kabáty trochu háklivý za to že nám odebrali lidi smiley
french , 08.11.2008 19:21:42
Bezvyznamny klub HC Vitkovice? Ty ses asi zblaznil. Ja vitkovicim fandim a vyrostl jsem na nich, tam jsem teprv poznal co to znamena fanousek. Neznamena, ze nename radi FC Vitkovice, ze to musis brat i do fotbalu. Ostrava jako ostravasmiley
french , 08.11.2008 19:22:32
*do hokeju!
Jorge , 08.11.2008 19:34:57
jak jsi na nich vyrost, tak tam i tahni, sorry ze musim byt sprosty, ale tohle je maras...jste na strankach ultras fc banik ostrava nebo na webu nejakych ostravskych sportovnich patriotu? nebo snad fc, nebo kc vitkovice? tahnete s tim

TOHLE JE BANIK!
CNL , 08.11.2008 20:03:36
Nevím proč bych měl podporovat klub, který Baníku škodí nejvíce a odebírá mu nejvíce peněz. Ať už od sponzorů, od města či zájmu lidí. Ta rovnice je jasná, čím silnější hokejové Vítkovice, tím slabší Baník.
Jako fanoušek Baníku chci vše nej jen pro Baník, jako ostravský sportovní fanoušek přeji všem ostravským klubům, ale musím počítat s tím, že se zájem i many rozptýlí do mnoha průměrných celků a skutečně špičkový nebude žádný.
cherry , 08.11.2008 21:38:07
Souhlas s CNL ja taky Vitkovicím fandím ale k tomu aby spadly nebo ještě lépe aby úplně zanikly!!!A French jestli jsi ve Vitkovicích poznal co to znamená být fanoušek pak to nevíš dodnes!
cherry , 08.11.2008 21:45:55
A ještě malá poznámka jak je to s tou jednotnou Ostravou.Za posledních 15 let se fotbalové kluby v Ostravě několikrát dohodly na společné spolupráci.Vždy to bylo v době kdy Vítky byly ve sračkách.Baník tam pak poslal několik hráčů aby jim pomohl a oni prvního dobrého fotbalistu kterého náhodou měli pustili do Sparty nebo Slavie.Tak si kurva uvědomte koho to podporujete.
elniiiq , 08.11.2008 21:46:44
Nejvetsi sranda v tomto clanku je ze s tim totalne nic neudelate jen si tady v tichosti muzete ponadavat. Tohle to nejak zmenit, bohuzel na to jsme vsichni kratci. A jeste vetsi sranda jak se tady vyjadrujou pubertaci vyuzivaji krasna vulgarni slova a mysli si jaci nejsou wanna be fanousci.

V jednom smeru to ze ty zapasy nejsou ve stejnej cas je dobry pac tech "vernych fanousku baniku" a "sportnovich fanousku ostravskych celku" je neporovnatelne cisli.

Lets start flameeeesmiley
elniiiq , 08.11.2008 21:53:27
A jelikoz se pohybuju ve fotbale uz nejaky patek a na zmenu terminu utkani podava zadost klub a zda se mi ze nekdopsal ze vedeni za to nemuze...
NoName , 08.11.2008 23:01:18
Když se v republice řekne Ostrava, většině lidí se vybaví těžký průmysl a Baník. Ostrava = Baník. Baník je pro město neuvěřitelná reklama. Baník je v Ostravě číslo 1 (to snad uzná každý). Z toho pohledu by se nemělo ustupovat v termínech pořádání zápasů. Co se týče sponzorských akcí, tak by se měli plánovat tak, aby nekolidovaly se zápasy Baníku Ostrava. Byl by velký problém, kdyby se ten "Megakoncert" konal v neděli???
ToncekBP , 09.11.2008 10:10:16
Mě osobně se doslova hnusí jakékoliv sympatizování s Vítkovicemi,ať už s fotbalovími nebo hokejovími.Jsem odpůrce těchto Vítkovických klubů a o to víc mě sere že jim Baník dělá ůstupky,je mi jedno v jakých situacích nebo co za tím stojí,ale měnit termíny zápasů kvůli HCV mi přijde ponižující.Je to odemě asi krátkozraké ale tak to cítím.
honza83 , 09.11.2008 10:22:43
Nikdo tady asi neví, co vše obsahuje smlouva FCB s Rádiem Čas, může tam být třeba účast někoho z klubu na akcích rádia apod. Jinak kvůli HC Vítkovice se měnil čas jen jednou, bo pánové na hokejovém svazu přesunuli extraligu kvůli NHL v Praze z neděle na pondělí. Jinak jsou ty termíny FCB i HC Vítkovice udělány tak, aby nekolidovali. Osobně mě daleko více serou úchylné časy TV přenosů - neděle 20:00 nevyhovuje snad asi nikomu, pondělí klidně může být, ale začátek tak od 18:00, 18:30 a ne v pět, kdy ještě většina lidí robí.
maykel , 09.11.2008 10:47:00
honza83: jednou mozna letos, ale deje se to uz delsi dobu...
french , 09.11.2008 10:49:11
Ale ja nepodporuju FC Vitkovice, ja podporuju Hokej ve Vitkovich. Ja ze nevim co neni fanousek, ja tam chodil od 6 let, pze muj fotr byl blazen do hokeje a jeste je. Tak nechapu co tady do me mas? Me se proste nelibi ze berete hokej a fotbal dohromady.
ssejr , 09.11.2008 11:48:08
NoName, ono to není jen v republice ale asi v celé střední evropě. Robím ve Stuttgartu a nevěřil jsem kolik skopčaků ví o Baníku. Samo že vyk..vene obě S taky. Jo a chlopi díky za krasnou atmosféru proti rudým kryplům, jel sem extra dom jen kvůli tomudle zápasu a stalo to za to. To co dokáže 16500 chacharů to tady na VfB nikdy nezažiju. No a proti hokejovým Vítkovicím nic nemám, někdy si zajdu na hokej když sem v Ostravě. No ale Baníček je pro mě no.1.
sk_slezska , 09.11.2008 12:50:57
2 Jorge: smiley Tím snad chceš říct, že jenom proto, že člověk náhodou přeje týmu z Ovy i v jiném sportu, než je fotbal, nesmí vstoupit na tyto stránky? To je holubník!
Jorge , 09.11.2008 13:45:15
at si kazdy fandi komu chce.... ale....
chtel jsem tim rict ze tohle jsou stranky ultras fc baniku ostrava...ne nejakych vitkovic..a nikoho tady nejake vitkovice nezajimaji, kdyby hral hokej tym, ktery by mel zakladnu a tradici spojenou s banickem, fandim mu, protoze jsem banikovec, ale vitkovice nemaji s banikem pranic spolecneho a tak jim v ramci "zdrave rivality" preji jen to nejhorsi...jak uz zde nekdo rikal, vsechno je jen o penezich..a cim vic penizku a jakyhkoliv prostredku(pricemz konecne jsou to stejne jenom penize)pujde vitkovicim(at uz jakymkoliv), tim mene pujde penizku do baniku....apropo.. ta diskuze se opet svezla naprosto jinam nez byl puvodni ucel...klasicky
Wykka , 09.11.2008 14:05:41
..Stwe me ze se terminy meni...ale na druhou stranu jde aspon widet kolik lidi si najde cas prijit se zafandit na bazaly zrowna we chwili kdy se deje w ostrawe...pro jine lidi neco duleziteho pro mne wsak neco wedlejsiho protoze banicek je muj ziwot!!...wubec se wedle sebe neda stawet banik a witkowice...Witkowice a hokej je proste jen wedlejsi kulturni akce...BANIK WLADNE OSTRAWE!!!!!!!!smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley!!
Stuart , 09.11.2008 14:19:55
zajímavé je, že lidi, kteří chodí na Baník i na Vítkovice (ty hokejové) tu někteří urážíte, ale to, že baníkovci chodí na hokej na Sarezu vám nevadí (sice se kvůli ní neodkládají zápasy, ale taky nemá s Baníkem nic společného, takže fans kteří chodí na její zápasy i na Baník podle některých komentářů tady nemůžou být normální) ... každopádně co se týká termínu těch utkání, tak by Baník ustupovat určitě neměl!!!
sk_slezska , 09.11.2008 14:21:06
To se všechno odvinulo od toho, že se zápasy Baníku přesouvají občas kvůli tomu, aby nekolidovaly s HCV. Pak tu někteří náctiletí ultras zasypali HCV sprškou nadávek etc. a logicky se HCV někteří méně ortodoxní Chachaři (nebo spíš Chachaři s otevřenější myslí) zastali. Nikdo se tu přece jen tak mimoděk nezačal "chlubit", že přeje Vítkovicím, to pozor.
Stuart , 09.11.2008 14:42:47
tento článek by měl nejspíš mít jiný název, protože když tu někdo vyjádří svůj názor,tak se do něj ostatní začnou navážet a nadávat apod. smiley
french , 09.11.2008 14:55:59
Vy vsichni co tady rikate, ze neprejet hokejovym Vitkovicim, by jste si meli uvedomit o cem tahle diskuse vlastne je. Misto toho, aby jste byli radi, ze Vitkovice jsou v tabulce druhe a propahujou Ostravu, tak tady pisete sracky. Lidi hokej neni fotbal a to, ze se presouvaji terminy kvuli hokeji apod. o tom ja nic nevim a je mi to v celku jedno. Sport by mel byt pro vsechny a mely by se delat vyjimky, protoze jsou taky lide, kteri nejen chodi na fotbal, ale i na hokej do Vitkovic.
Samozrejme kvuli koncertu by se nic presouvat nemelo, to nema se sprotem zhola nic. Takze se zamyslete vy, kteri tady pisete ze Vitkovice jsou sux.
UnoOS , 09.11.2008 15:28:28
Hrdy a ctizadostivy klub jako Banik Ostrava, by si mel pevne stat za terminy svych domacich zapasu, ale nejedna se pouze o ne. Jakmile si nekdo vsimne ( media, sponzori ), ze je Banik ochoten ustupovat, zacne toho zneuzivat. Musime si stat za svym! Pokud se jednou stanovi termin domaciho zapasu, tak to tak proste ma byt. Jak zaznelo v prologu: Banik neni holubnik!!! K HC Vitkovice mam zcela chladny vztah, ale proc musi ustupovat zrovna Banik?! V Ostrave a cele republice ma urcite vetsi jmeno Banicek...spousta lidi v republice ani nevi, ze Vitkovice jsou ostravsky klub!.. presto nase vedeni stale ustupuje, jedna se o urcitou setrvacnost, v minulosti to bylo obdobne. Proc se vedeni drive ptalo fanousku v kolik by jim vyhovoval cas vykopu?! Jednalo se pouze o populisticky krok, aby jsme si rekli, ze vedeni stoji za nami?! Proto je na case rici STOP! Vedeni se nesmi chovat jako prodejna kurva a nechovat se jako nasi politici.
metylovicefans , 09.11.2008 16:25:40
chlapi (a dámy), jenom bych Vám chtěl ještě říct - hokej je u mě až na druhém místě, ale povím Vám - 22. února 1998 jak sme vyhráli na ZOH v Naganu proti Rusákům ve finále 1:0 po gole Petr Svobody, to Vám byla nááádhera a třeba v letech 1999, 2000, 2001 a naposledy v roce 2005 taky - to sme vyhrávali zlato, no prostě krááásné časy ! ale škoda, že místní tak zfanatizovaní fotbaloví fans si to nemohli spolu s našim českým národem vychutnat bo hokej prostě nesnáší..... smiley ale jinač - MILUJU TĚ, BANÍČKU
cipik , 09.11.2008 18:11:23
myslim si,že by se to mělo střídat,když už nastane situace kolize..Baníček a ani vítkovice si z pohledu většiny nezaslouží ustupování. A tohle je možnost...jinak partner Baníku,rádio, by mělo vědět kdy baník má zápas a nedělat protiakci,což beru jako podraz vůči fanouškům FCB!. nejsem z Ostravy,takže mě vaše připomínky ohledně příslušnosti nezajmaj..pro mě je v ČR jensmiley a národáky,bo jsem kurva Čech...ale FCB má přednostsmileysmiley
finchmister , 09.11.2008 18:26:18
matylovicefans: to jsi vystihnul přesně smiley
BTW já jsem si ty časy taky užíval - podle některých zdejších diskutujících tím pádem asi nejsem baníkovec smiley
Stuart , 09.11.2008 18:45:08
Sice mi přesouvání termínu utkání kvůli Vítkovicím vadí, ale uvědomte si, že HC Vítkovice jsou v ČEZ Arené pouze v nájmu, takže je pro ně přeložení utkání asi složitější než pro Baník, který je vlastníkem Bazalů ...
ynezz , 09.11.2008 18:47:31
Diskuzi bych prejmenoval na "Vítkovičáku, vyjádři svůj názor" smiley
Tabo-FCB , 09.11.2008 20:36:46
BP vy tu řešíte přiblble vytkovice když o ně nejde tak moc hlavně se to přesouvá kvuli TV na debilní doby jako nedele 20:00 a pondělí v 17:15 ptž my školou poviní nemužeme jit na fotbal se ktereho se vratime o pul noci a pak jit do školy.... Prostě pokud chce Tv vysilat fotbal tak by si měli udělat čas v sobotu a bylo by všechno v klidu....Zduř I Lowesmiley+smiley
janeck , 09.11.2008 22:35:59
my školou povinní se nevracíme ve po půlnoci pokud si z Ostravy a i když se vrátím kolem 23:00 tak ve škole se to dá dospat smiley
sansom , 09.11.2008 22:43:02
tak přesouvání zápasu kvůli hcvitkovice mi fakt vůbec nevadí. Musíte si uvědomit že těch co chodí na fotbali i hokej je dost. Co se týká toho koncertu tak to mě naštvalo. Chtěl sem jít napřed na rugby ( kvalifikace ČR-Polsko - i když jestli se to vůbec smí když se to hraje ve Vítkovicích, abych nebyl nazván vandrákem některými místními rádobyexperty) a pak na fotbal. Ale na druhou stranu Radio Čas je hold náš medialní partner, takže tam funguje nějaký smluvní vztah do kterého asi neuvidíme. Takže asi je tam nějaká povinost hráčů učastnit se akci radia na uzemi Ostravy. I Radio Čas pomáhá prezentaci Baniku takže je určitě správné se revanšovat.
Razzel , 09.11.2008 23:23:55
nejspíš by jsme se měli zamyslet jestli se dá dělat něco s tím časem než pořád kopat kolem sebe. Kdo se chce postavit na Vítky tak at jde já ho držet nebudu, já půjdu tam kam mě táhne srdce už roky. ted je třeba udělat stopku tomu přesouvání a ustupování. vy školou povinní, když na to příjde tak můžete doma dostat omluvenku ale když já si vyměním šichty tak at mi to vychází jak na výjezdy tak na domácí tak nakonec nějaký chytrák na poslední chvíli přijde na to že to bude super v pondělí tak musím rychle volat do práce že je zase změna. ještě že mám tak super kolegu a vždy pochopí ,, at žijou rybáři" super Máro dík. věnujte se tématu prosím at se z toho něco kloudného vyklube.
CNL , 10.11.2008 08:29:25
Proč se tady furt řeší Vítkovice? Proč se tady řeší televizní zápasy? Experti už argumentují smluvním vztahem s nesmyslným rádiem, které pro Baník dělá piču. Další odborníci vidí nemožnost přesunu zápasů v paláci o pár hodin - fakt musí být ta hala odpoledne před hokejem neskutečně vytížená...
Podstata tohoto fóra byla bohužel úplně někde jinde, než jste ji dostali!
janeck , 10.11.2008 09:24:20
Doma?Omluvneku?Na fotbal?smiley
davidxxx , 10.11.2008 12:04:32
Je jedno město jeden tým-FCBsmiley,ten by měl mít přednost před všemožnýma blbíma akcema!!!!je to přece nejoblíbenější sport na světě!!!!co se týče HC Vítkovic,je to asi druhý klub ostravy!!!akceptuji je!!ale nelíbi se mi pořad ustupovat!!at si sednou pánové s vedení FCB a Vítkovic a projednají tyto nesmyslné posouvání času!!!přece jsou lidi a Ostravaci a určitě najdou nějaký kompromis!??který by vyhovoval fanouškům FCBsmiley a mám stejně takoví pocit až se rozhodne kde bude stát nový stadion Baníčku a nebude to opět ve SLEZSKE OSTRAVE!!!!že už to nebude takové jak náš milovaný stadion na Bazalechsmileysmiley
sk_slezska , 10.11.2008 14:44:29
2 CNL: Ty experte ovšem v tom případě vysvětli, o čem ta diskuze má být? Že tu HCV nemá co dělat, chápu, ale přirozeně to vyplynulo z kontextu přesouvání zápasů, protože kvůli hokeji se některé naše také přesunuly. A smluvní vztah s nesmyslným rádiem patrně existuje, když to rádio dělá Baníku sponozora (taky asi chce nějakou protislužbičku...). Neříkám, že se mi to líbí, ale musíme akceptovat, že když se jednou uzavřela špatná dohoda se sponzorem, teď už s tím asi nic neuděláme. Ještě jednou chci dodat, že samozřejmě s přesunem kvůli té "akci" nesouhlasím, jen se snažím naznačit, že nic není jen černé nebo bílé. smiley
juch , 10.11.2008 14:48:13
kubiczek,french- s váma bych chtěl mít dvojdomek vy volové. smiley
french , 10.11.2008 15:44:27
Nekdy je dulezitejsi se divat na veci jinak, nez jenom jako fanousek Baniku! Proste reseni je stejne v nedohlednu v te nasi posrane byrokracii!
davidxxx , 10.11.2008 19:30:26
Banicek mistr!!!!!!!!!!!!!!!!smileysmileysmileysmileysmileysmiley
french , 10.11.2008 20:29:44
Jorge nehrot to!
At si fandi kazdy komu chce!
Ja fandim Vitkam (hokejovym) i Baniku. Je to pro vas fanousky ostravskeho Baniku spatne? Vas problem. Me to akorat rozciluje. Ostrava neni Praha a nikdy doufam, tak zkurvena, nebude! Ja propaguju Ostravu dvema sporty a jsem na to hrdy, ze Vitkovice a Banik ted tak vali! A vy by jste meli byt taky. Co muze byt krasnejsi nez Ovladnuti republiky, ve dvou nejvyznamejsich sportech u nas? Asi nic!
k , 10.11.2008 21:50:02
Hokej, hokej, hokej... smiley Vítek do chuje a Basta s nímsmiley
CNL , 11.11.2008 02:52:40
Slezská: Mám za to, že téma diskuze bylo jasně dáno - Baník se chová jako bezvýznamný provinční klub, což není hodno jeho jména a postavení. Místo toho se tady ve většině příspěvků diskutuje o tom, zda baníkovec má podporovat i jiné ostravské kluby, což zde nepatří. Slyšel jsem návrhy na založení fóra "Fandíte jiným ostravským klubům" či "Baník vs. Vítkovice", což by nebylo od věci, alespoň by se zde neodbíhalo od podstaty tohoto problému.
Experta jsem si nemohl odpustit, protože asi vidíš více do smlouvy s Časem. Já třeba nikde nenarazil (možná nečtu vše) na odůvodnění, že přeložení zápasu je kvůli nějakému smluvnímu vztahu. Vždy jsem o četl o "vstřícnosti" k fanouškům, aby stihli oboje a Baník nepřišel o diváky... Nerozumím marketingovému názvosloví, ale rovnice Čas = sponzor Baníku mi přijde uhozená. Pro mě je to pouze bezvýznamný mediální partner, ale to už je na jinou diskuzi.
saigon , 11.11.2008 11:10:38
to je trapárna
má se tu psát co si myslíme o přehazování termínu a končí to tu kdo komu fandí.Pravdou je že když hraje Baníček doma je půl O stravy na nohou,což se nedá říct o sfetované Bartošce .Proto jebat tu kurvu ...Kdo chce jít na Baník ten jde,i kdyby tu byl ten opelycháný Gott.Vedení baníku potřebije pořádnou lekci.Nenechme si srát na hlavusmiley smiley
saigon , 11.11.2008 11:14:31
Ono to vedení ještě zdaleka neví čeho jsme schopni a že si hrají s ohněm o tom ani nemluvím ."JEN POČKEJ ZAJÍCI".mYSLÍM ŽE JESTLI SE NEZAMYSLÍ VEDENÍ BUDE DUSNO!!!!!!!!!
Slonpico , 11.11.2008 11:50:39
Se divím že tu tolik lidí řve o nějaké tradici a že Baník je jediné co v Ostravě je. Dyť Baník musí půlroku mít formu aby došlo plno. A to nemluvím o tom aby byl vyprodaný. To taková Bartošová, Gott a podobně to vyprodají hned. I na tu uřvanou čecháčskou chátru Kabát tu bylo víc lidí. Až budou fans baníku takoví, jak se píše že Arsenal a vyprodají Bazaly na 5 roků dopředu, tak pak se může řvát o něčem bavit. Zatím je Baník podle zájmu pod úrovní Bartošové a Času, takže podle toho se taky jedná smileysmileysmiley
dr_tOOOm , 11.11.2008 13:14:13
Slonpico: jesli se divíš že na stránkách Baníku se řeší Baník, tak nebuď zaskočený až v hospodě najdeš např. pivosmiley
a myslím, že na koncert Bartošové chodí z 90% jiné typy lidí než na Baník-takže takhle srovnávat podle úrovně zájmu taky nejde.
Já osobně si myslím že KVŮLI FANOUŠKŮM je zbytečné termín překládat, jak už tu padlo: kdo chce na Baník, půjde na Baník, a naopak. Už vidím jak 35leté matky s dětmi jdou místo Bartošové na Baník a 25letý synek jde místo Baníku na Bartošovousmiley Kdyby tyhle dvě akce byly ve stejný čas, tak si myslím že "vzájemně si odeberou" max.500lidí, proto je blbost že by se překládalo kvůli fanouškům.
Spíše bych řekl že v tom bude něco se smlouvou, ale co, to by mě taky zajímalo
DadiS , 11.11.2008 15:09:30
na picu nosmiley
jano22 , 11.11.2008 16:27:18
Zrovna tenhle zapas. smiley tak sem se tesil na Budejovice a najednou zjistim ze Banicek hraje uz v 14:30 smiley To mi sakra nevyhovuje, bo mam zapas. smiley Kdyby to bylo v 17:00 tak to stiham uplne v klidu. A kvuli blbemu radiu ČAS. Ten koncert Baniku neuvidim smileysmiley Jebat Radio ČAS smiley smiley
CurtCocain , 11.11.2008 16:39:58
Me je docela jedno kdy Banik bude v tu sobotu hrat a ze se to presouva kvuli spicenemu koncertu, ja cas mam. Ale sere me ze se hraje uz v 14:30 protoze jsem se chtel podivat na repre v Ragby. Prijede i 5 autobusu fandu z Polska, tak jsme se chtel mrknout na atmosferu a na hru
kempes8 , 11.11.2008 20:31:43
Chtelo by to nejake choreo, ktere by ukazalo vedeni, ze neni vhodne si terminy zapasu menit jak se jim zachce, protoze zrovna prijede zazpivat nejaka bartosova....a este by melo byt choreo proti tomu sypovi hlasatelovi...BPsmiley
kempes8 , 11.11.2008 20:32:19
*cypovi smiley
janeck , 11.11.2008 21:04:57
Něco už bylo jak v Ostravě hráli Kabáti ,aneb Baník není holubník.
Razzel , 12.11.2008 01:18:31
No je to zapeklitý problém, jak už jsem psal a určitě několik dalších- choreo by nebylo k zahození ale přiznejme si že nic nevyřeší. přinejmenším upozorní, chtělo by to opravdu ukázat natvrdo, že baníkovský fanoušek nechce být jebaný. Každopádně tak jak už napsal dr-tOOOm je to kvůli něčemu jinému, do čeho ani pořádně nevidíme, než kvůli fanouškům. Proč by se měl odkládat, či posunovat zápas. smileysmileysmiley
Razzel , 12.11.2008 01:23:59
Je mi jedno kdy se bude hrát, jestli v sobotu nebo neděli jestli v 5 nebo 6 nebo bůh ví v kolik, jen chci aby to bylo pokaždé stejně. vždy si naplanuju dopředu šichty a nějaká pražská alkoholická mrdka se do toho jebe. smileysmiley
saigon , 12.11.2008 11:40:35
BOJKOT!!!!!!!!!!!!!!!úvodu hry
At už na ty jejich časové zvraty budem reagovat jakkoliv,musí vedení pocítit,že příště jim neprojde ani 5 min.Tady jde čistě o to,aby vedení chovalo respekt k fanouškům,tak jak mi respektujem je!Chtělo by to realné a rozumné návrhy ,jak je na to upozornit. smiley Třeba po hymně baníčku v úvodu se otočit na 2-5min. zády nefandit a kotel by mohl vyrukovat s plachtou upozornující na problém,který jim přerůstá přes hlavu!!!!Je jedno jak,ale učinně.smiley
Razzel , 12.11.2008 21:56:11
To je hodně dobrý nápad s tím otočením ale aspon tak 10 minut pivko cigárko a je to. Dobrý návrch smileysmileysmileysmileysmiley smileysmileysmiley
sk_slezska , 12.11.2008 23:03:54
Nápad to není špatný, ale kolik lidí to udělá? Třetina lidí by podle mě byl optimistický odhad... Jdou na fotbal, zaplatí si za to, tak logicky budou z toho chtít mít co nejvíc. No nevím, třeba se pletu.
Razzel , 13.11.2008 00:01:04
máš pravdu. jen když si vzpomeneš na to kolik přišlo lidí v černém po sprtě.samozřejmě dost ale né všichni že. to samé by bylo ted. takže co ted?
smileysmileysmiley
CNL , 14.11.2008 12:22:03
http://www.fcb.cz/a-muzstvo/aktuality...14-30.html
Razzel , 14.11.2008 14:22:59
fajn že si toho všimly, a to choreo?
smileysmileysmiley
Tabo-FCB , 15.11.2008 22:59:45
Super zase přesunutý zapas s Jabloncem....Dáky ČT zas mužu sedět doma
simisek5 , 16.11.2008 13:00:13
smileysmileysmiley BANÍČEK smileysmileysmiley
malicka , 01.12.2008 23:56:03
No je to pravda ja si kvuli tomu vzala i nekolikrat volno v praci a proc abych se dozvedela ze je to o den pozdeji,tak kde jsme.Banik je hvezda,ktera zari a nas fans se boji hodne lidi.Je to nesmysl aby se to odkladalo.
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Hodnocení
Musíte být přihlášeni, abyste mohli hodnotit.

Prosím přihlaste se anebo se zaregistrujte.

Perfektní! Perfektní! 100% [9 Hlasů]
Velmi dobrý Velmi dobrý 0% [Žádné hlasy]
Dobrý Dobrý 0% [Žádné hlasy]
Průměrný Průměrný 0% [Žádné hlasy]
Nedostatečný Nedostatečný 0% [Žádné hlasy]
BANÍK BANÍKU
ZACHRAŇME BANÍČEK
Tabulka
1. Liberec 30 68:29 66
2. AC Sparta 30 51:25 64
3. Plzeň 30 66:33 63
4. Ml. Boleslav 30 49:34 50
5. FK Teplice 30 36:30 46
6. Dukla 30 42:35 42
7. Slovácko 30 29:32 41
8. FK Jablonec 30 54:43 40
9. Příbram 30 44:56 39
10. Č. Budějovice 30 30:51 35
11. Olomouc 30 42:38 34
12. SK Slavia 30 28:34 34
13. Hradec Králové 30 22:38 31
14. FC Baník 30 31:48 28
15. Bohemians 1905 30 20:54 24
16. Žižkov 30 23:55 19
                  
Follow chachari_cz on Twitter

 

Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Nechte si poslat nové.
Právě online
Hostů: 0

Uživatelé
° Nejnovější: Pefr1407
° Nových tento měsíc: 17
° Nových minulý měsíc: 11
° Celkem: 3,888
Vyhledávání
v článcích
v novinkách
ve fóru
v odkazech
v členech
 
Majitel webového serveru upozorňuje, že za veškerý psaný a jiný obsah nezodpovídá on, nýbrž přímý autor. Od jakéhokoliv názoru se distancuje, a rozhodně se s ním neztotožňuje, pouze zprostředkovává prostor pro vyjádření názoru fanoušků Baníku Ostrava na internetu. Stránka na které se právě nacházíte obsahuje materiál, který někteří lidé mohou považovat za kontroverzní. Provozovatelé těchto stránek nejsou dle právní úpravy zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti) a zejména §6 citovaného zákona, odpovědni za příspěvky návštěvníků těchto stránek.
 
Powered by PHP-Fusion 2003-2009 © www.chachari.cz (Privacy policy)
 new
TOPlist