Fans shop
trička, šály, nálepky..  
Kalendář chachara
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Chachaři na YouTube
Již klasicky v Pondělí, na výletě v Praze, av přímém přenosu ČT4Sport (07.11. 2011, 0:3), . . .
Nahrál: chachari.cz
Zobrazení: 251
3 hlasů
Čas: 05:57 Entertainment

 



Baník zápas
Baník - Plzeň 0:2 - Pláč na Bazalech
Paul · 182 Komentářů · 10564 Přečteno · Tisknout

Na otřesném zápasu s ligovým lídrem jsme si poplakali nejen kvůli výkonu ploužících se hráčů.

Samotnému zápasu předcházela informace o uzavření sektoru CH1 kvůli údajné rizikovosti zápasu (asi dle hesla nového starosty Slezské p. Maštalíře, že nové koště dobře mete). Nakonec tento sektor před začátkem utkání uzavřen nebyl. Hostů z města piva se ukázalo cca 60 a byli po celý zápas aktivní.

 


Hráči na hřišti jako by ze začátku chtěli potvrdit optimistické tipy fans (3:0 + vyloučený Horváth) a ligového lídra přišpendlili na jeho polovině.

V 16.-té minutě však na pokyn hlavního rozhodčího byl zápas přerušen. Štípání očí a slzy postihly celý stadion (údajně kromě tv spíkera, který prý nic necítil). Velitel zásahu údajně vyhodnotil situaci jako velmi vážnou a tak se s logistickou genialitou rozhodl pro aplikaci slzného plynu v kopci nad údolím plném diváků do kterého navíc foukal vítr..
Výsledek nesmyslného rozhodnutí byl pak jasný.

Jak už to tak bývá, tak nic není černobílé a třeba seshora letící race do plzeňského sektoru ve chvíli společného skandování "Český fotbal pro fanoušky" a roztažené plachtě "Karta fanouška - červená karta pro ultras!" nebylo úplně nejlepší gesto. Nechce se mi hodnotit co bylo dříve, jestli slepice nebo vejce z druhé ruky. Kdo má k tomu co říct, tak prosím do komentářů.

 


Ve vynucené pauze se v kotli objevilo pěkné podsvícené choreo "Kdo je pro pyro ať zvedá ruce!"

 



Baník po vynucené přestávce nedokázal navázat na začátek zápasu a zcela přepustil iniciativu soupeři. Plzeň po pěkné kombinační akci otevřel skóre Frantou Rajtoralem, kterého v Plzni údajný únavový syndrom zázračně přešel.

První poločas se díky chodičům v modrobílém dresu (při vší úctě k němu hlavně Lukeš) a dvacetiminutové pauze táhl jako turecký med po záruční lhůtě.

Přestávku nádherně oživily baňky, které se předvedly s transparentem ze skvělého ranního utkání s Pardubicemi. Jakou bídu zažíváme na chlapech, takovou radost nám dělají baňky. Ještě jednou díky za váš přístup!

 

 


Druhý poločas poskytl podobný obrázek - jasná dominance Plzně, která si musela připadat jako na přáteláku, což potvrdila branka důrazného Koláře.

Rozhodnutí o totálním vyklizení CH1 pak spadalo už ze strany PČR do kategorie demonstrativní ukázky síly - po tomto zákroku opustil kotel stadion. Ve stejné chvíli se snažili solidárně opustit sektor i fans Plzně, ochrankou jim to však bylo znemožněno.

Zápas se ze strany Baníku dohrál v naprostém zmaru - doufejme, že nový trenér Marko na tribuně získal představu, že je třeba zavést v týmu nové pořádky..

Po zápase si výherci v soutěži "Propagace Slezské 2010"  vyzvedli ceny za své umístění.

 

 

 


Z Bazalů zklamaní fans vyšli do oblaku padajícího slzáku vstříc mediální hysterii, animacím TV Nova a internetovým hádkám..

Tak zas někdy, snad na lepším zápase..

Komentáře
zeke , 07.11.2010 22:25:51
Povedeny reportsmiley Hlavně PČR přesně podle hesla pomáhat a chránit vylepšila fanouškům přechod přes parkoviště ... k moji smule jsem stal až na konci takže než jsem došel k autu tak jsem si solidně zaslzel ...smiley
Petrus , 07.11.2010 22:29:41
Pravda, animátory mají na Nově profíky! Ale u mě jasně vyhrála Prima.
Tabo-FCB , 07.11.2010 23:16:24
Prima bez konkurence .... " Policisti se ocitli v nebezpečí " ... to jako nemá chybu toto ... Hlavně že Fizli na CH1 mlatili obuškama ženy a Děcka a nikomu to samozdřejmě nevadi ...
Hrozen , 07.11.2010 23:24:15
Tak já nevim proti čemu bojujete smiley ACAB vás na tu vaši tribunu pustil takže tam problém nebyl. Házení pyra na Plzenáky to mi už vůbec nejde do paly, a proti Peterovi, no nevím chyby dělá ale vy jste ted udělali mnohem větší a ta buzerace od všech ted bude zas o něco větší...smiley Chtělo by to opět nějaké vyjádření pana Petery a to ke všemu!
RodneyFCB , 07.11.2010 23:26:02
Tabo - Přesně! Tohle už nikde není!!! Hajzli zasraní!!! smiley Pičo!
Croc , 07.11.2010 23:58:02
Hrozen dej si facku!!nejsem chuligan, ale akci schvaluju.Protože sere mě "karta fanouška" a serou mě ACABové co jsi dělaji co chcou!Podle mě by se měl k bojkotu a protestu domacich zapasu zapojit i více kotel, to by se připojilo i vice lidí z P, S atd. Ale to je muj nazor. Banik Pičo a A.C.A.Bsmileysmiley
Hody , 08.11.2010 06:03:14
k tomu hození: nemyslím si že to bylo hozeno umyslně.
rayuu , 08.11.2010 08:22:47
a to se těším, co se bude dít na Slávii a v Brně.. na Slávii zase vtrhnout na "chuligány" a nechtěně zmlátí vše, co má jen siluetu člověka a v Brně budeme chcát za asistence 3 policistů PČR, aby ten jeden člověk náhodou něco nevyvedl..

K zápasu: To, že jsme zpívali naproti PČR bylo asi rušení nočního klidu (byla přeci tma) a proto museli použít donucovací prostředky - jupí! To, že teď bude chodit na Bazaly zase méně malých chacharů a chacharek, to už nikdo neřeší, jelikož podle nového hesla p. Haška - český fotbal pro fanoušky!
dalos , 08.11.2010 08:48:20
Petera už dlouho nenapsal blog..smileysmileysmiley Mohl by tam napsat jak odchází do p*če..
vevod , 08.11.2010 08:51:17
Nejsem zastáncem takových manévru ale ani toho co předvedli fans... choreo ano, pyro ano, kata fanouška ne apod... ale Hody nemyslím si že ty ohně do sektoru hostu nebo flašky a kameny na cesu z CH1 padaly samy a neumyslně. ( ještě sem teda neviděl aby někdo něco hodil neumyslně). A co mě nejvíc se.e je to že jsme si ten bord.l doma udělali sami..... a pak chtějme aby na baníček codili mladí chachaři a chacharky.... je třeba se zamyslet nad chovním některých jedinců kteří takové akce vyprovokovávájí... myslím že Baníček potřebuje podpořit a ne hrát před prázdnýma tribunama....smileysmileysmiley
TroskycFCB , 08.11.2010 08:51:37
To Hody:mě je to celkem šumák ale neúmyslně?To to tam jako někom spadlo?smiley
Petrus , 08.11.2010 09:05:38
rayuu - noční klid je, myslím, od 22:00 smiley
Hrozen , 08.11.2010 09:16:05
Croc: Facku si dávat nebudu smiley prostě to co ti chuligáni začali to byla hloupost všech hloupostí. Polici nezměníte a silou už vůbec ne, a co se týče karty fanouška tak ta mě taky sere ale Peteru furt beru jako rozumného člověka takže stále věřím v změnu...
Soplica , 08.11.2010 09:44:30
Paul: Především díky za vcelku objektivní report smiley. Jinak vzkaz pro organizátory CH1 (pokud nějací existujou): Dýmovnice letěly z CH1 hned na začátku - už první krátké přerušení ještě před slzákem naš hráče evidentně vyhodilo z tempa a hned potom bylo házení světlic jak je popsáno Paulem. Za to všechno nesete odpovědnost, protože jako organizátoři musíte počítat s tím, že se na vás nabalí různí kokoti, kteří chtějí jenom dělat bordel. Prostě jste to tentokrát nezvládli a Baník poškodili. Nejsmutnější moment pak byl, když plzeňáci pálili transparent na vaši podporu, poté co jste se jim za ni odvěčili světlicemi. I když rozumím za co bojujete, najděte si jinou formu, protože po sobotě už chozením na CH1 nemůžete nic získat a budou akorát další průsery. Ledaže je to váš záměr...
dalos , 08.11.2010 10:41:45
Hráče to vyhodilo z tempa smiley Někomu je výsledek fotbal! u p*če..
vevod , 08.11.2010 10:48:02
dalos: bohužel máš pravdu... někteří tam jdou dělat jen bordel a tím poškozujou jméno klubu jako takové, a i Ultras které se snaží na stadionu vytvořit co nejlepší atmosféru pro naše kluky...
Bender , 08.11.2010 11:00:19
Válka o Baník právě začala ! smiley
BanikMaiklBanik , 08.11.2010 11:05:26
Na Baník chodím kvůli fotbalu a dění kolem něj.Ale rozhodně si nemyslím že to hráče vyhodilo z TEMPA....Z Tempa už jsou vyhození od začátku sezóny.Petera vensmileyokud to povede Pražák nikdy nemůže být Baník Baníkem.Protože aby někdo kupoval posilu(několik) z Příbramy to jsem ještě neslyšelsmiley.Doufám že tohle čte Petera a dočkám se odpovědi v Blogu.Trenérem to rozhodně není,ale je to v hráčích,když neumí útočník trefit branku tak tam nemá co dělat.------------------------Tohle je realita kádru Baníku--------7 Útočníku dalo celkem 6 branek-----Naproti tomu Neves a Frejlach(obránce a záložník)mají spolu 7 branek.No tak se už konečně proberte pane Petero.smiley
vevod , 08.11.2010 11:12:08
BanikMaiklBanik: Souhlasím s tebou od začátku sezony to jsou až někdy trapné výkony, nechápu proč se za peníze co Baník dostal ( nebo ještě dostane) za Vydru , Ličku a Mičolu nekoupili pořádné adekvátní náhrady. O zeherevi víme všichni že když trefí bránu tak už to je úspěch, Varadi je pes který štěká , bojuje ale taky nekousne, a ten zbytek no coment.
dalos , 08.11.2010 11:18:48
vevod:Baník není titul..dělo se to mimo stadion tak nevím proč to tu řešíte
klessk , 08.11.2010 11:38:20
BanikMaiklBanik Naprostý souhlas s Tebou. proč kupují hráče 5 ks z Příbrami ??? Vždyt Příbram nehrála nic,bojovala o sestup,tak jak ted Baník. Pane Koubku,vy jste čekal něco jiného ?? A karta fanouška,manažerský nesmysl a hooodně hloupý.když jste ji chtěl pane Petero zavézt,tak jedině ,když se baníku daří,ne když je Baník v krizi. To je snad jasné všem !!
vevod , 08.11.2010 11:51:05
dalos: proč to řeším .... protože mě se.e že nejlepší u nás dostal tvrdý úder kvůli pod pás od několika svých neukazněných ( hloupých ) fans. A to by se nemělo stávat...smileysmileysmiley
pinta , 08.11.2010 11:51:52
Nebudu tady řešit ACAB, protože to nemá cenu a nic se nezmění. Navíc přes víkendu jsem se už nanervoval dost. Můj názor ale je, že pokud ještě před zápasem s Plzní existovala minimální šance, že bude zrušena karta fanouška, tak teď už je to definitivně ztraceno.
ros , 08.11.2010 11:54:40
pinta: bouhzel musim souhlasit je to voda na mlyn a nedivil bych se kdyby ji zavedli povinne jak v Polsku.
hodjohn , 08.11.2010 12:17:44
ani nevím, co k tomu říct...podle mého si PČR už dlouho nezarajtovala, a tak využila situace...nemyslím si totiž, že bylo třeba použít slzného plynu...ke zbytku se nevyjadřuji, bo neznám detaily...uvidíme, jestli to rozpoutá něco většího nebo se to rozplyne jako pára nad hrnce
jelikož jsme jako tým posilovali z Příbrami, která hrála o záchranu, tak těžko s těmi stejnými hráči můžeme hrát jinak, i když je třeba podotknout, že proti Plzni hrál jen Koukal, zbytek byl v Béčku proti Orlové
RobasFCB , 08.11.2010 12:27:31
Tak jak píše autor článku, má někdo co říct k těm světlicím? Plzeň roztáhne transparent na podporu zrušení KF a za to od těch, kteří jsou hlavními odpůrci této karty (návštěvníci CH1) dostanou červenou světlicí po pysku... Absolutně nechápu a zajímalo by mě vysvětlení..?smiley Jinak vše kolem bylo dobré, když už se na ten fotbal nedá dívat smiley
KOSTKAFCB , 08.11.2010 12:40:17
Ros:Ze ji zavedou povinne???To si nemyslim!!!Ztratili by na navstevnosti tak polovinu lidi....myslim skoro vsechny kluby...pokud teda chcou at jim tam chodi malo lidi,tak at to zkusi....KF totiz jak to vzali u nas stoji 300 kc...to v Ove a okoli dalo zhruba 5000 lidi v tom podle me kupa lidi jen kvuli sleve na vlak...k tomu si nekdo chce koupit permici a je na 8mi stovkach-dvanacti...cesky fanousek neni zvykly si kupovat permici....protoze nevi,nebo spis vi ze nebude chodit porad....a 2 krat drazsi vstupne uz vubec platit nebude...vzdyt to vidis u nas...kolik myslis ze nalakaji rodin jak chcou???Kdyz te vyjde vstup na Bazaly na 600-800 pro rodinu...k tomu obcerstveni,cesta a si na 1000-1200 za jeden zapas.....
KOSTKAFCB , 08.11.2010 12:41:44
jen to obnoveni za 50kc podle me ubere 2000 lidi...bo jim kazdy na KF jebe..i z tech co ji uz ma!!!
ftblmaster , 08.11.2010 12:53:07
Plzeňáci mě fakt překvapilismiley
ros , 08.11.2010 13:02:56
Kostka: nerikam ze zavedou ale je to proste pro ne"dalsi důvod"( i kdyz se hlavní akce dela mimo stadion) proc by neco takoveho meli delat. A kdyz, uz si u tech poctu, muzou tu cenovou hladinu nastavit jinak a pak nevim proc by fanousek si tu kartu nekupoval. Neustale se ale bavime o nejakych hypotetických kdyby.
toffi , 08.11.2010 13:09:51
To už trošku nekteří magori co si rikaji fans Banku přehanení...Blbečky zakomplexovaní.už by jim mel tem co v zapase proti plzni delali ten bordel natlouc budku!!jsou ostuda Baníku!! toto je mínus Baníku!!!
loDAF , 08.11.2010 13:10:44
Ačkoliv jsem na CH1 byl, tak přes ten dým moc situace nešla vidět. Jestli si dobře pamatuji, pod branami sektoru hostí byli těžkooděnci, většina světlic byla mířená na ně. Jestli to někdo přehodil schválně, to ví asi jen sám vrhač. Nicméně, některé flašky byly hozené úmyslně, některé měly zas nešťastný odraz. Tímto nic neomlouvám, podávám jen subjektivní pohled.
toffi , 08.11.2010 13:12:21
Croc-bež se lečit hlupačku.
TroskycFCB , 08.11.2010 13:12:24
Nedávno byl rozhovor s Haškem a tam říkal že se zavede KF povině všude do 1-2let
centos , 08.11.2010 13:36:45
Jsem velmi zvědav na realizaci těch celorepublikových karet. Nakonec to skončí jako u nás, že to lidi odradí ještě víc.
letopisyfcb , 08.11.2010 14:10:16
ja vas nechapu. Když se nic neděje, tak si stěžujete, kde sou ty stare časy, kdy byly takove boje na denním pořadku a když se něco stane tak si znovu stěžujete. Kurde, tak se rozhodněte, jestli chcete fotbal s emocemi nebo s rodinami a dětmi. a navic se boje odehrali mimo stadion, tak buďme radi, že nemame poškozene Bazaly.
KOSTKAFCB , 08.11.2010 14:10:21
Centos presne tak...a po roce to aspon zrusi....bez karty jako nebudou poustet vubec lidi na stadion jako????Hasek je kokot,co si to predstavuje jak Hurvinak valku....asi si mysli ze kazdy klub ma 100 tisic fans a za 20 000 si ji udela ne???Aby chodilo aspon 5000 vsude....no jebat!!!
KOSTKAFCB , 08.11.2010 14:11:40
letopisy to neres,vzdy se najde par kokotu.....
Hrozen , 08.11.2010 14:45:11
pinta: Přesně tak, tímhle bojem opravdu nic dobrého nedocílili a akorát situaci ještě zhoršili...smiley
pueblo , 08.11.2010 14:52:31
minimalne 70% negativnich emoci, ktere se momentalne odrazi v tom co se kolem Baniku deje ma na svedomi prapodivne vedeni FCB...co cekali pote kdyz zavedli aktivne jako prvni nesmyslnou KF, pokazde prodali hrace kteri prispeli k vydarenym sezonam cimz kratkodobou euforii vzdy strhli do cernych hlubin, a v neposladni rade kdyz z Baniku udelali pribramske becko, a neumi hrace dostatecne motivovat (at uz jsou to udajne dluzne vyplaty nebo proste neschopnost pracovat s hraci kterym se nechce)...s Peterou, jeho tenisovymi kamarady a Lickou (porad ho trochu v duchu chranim bo je to banikovec ale holt na to nema) muzeme sem tam co 3 roky slavit jakz takz uspesnejsi sezonu ale dlouhodobe spis vidim degradaci jmena Banik na cim dal tim nizsi uroven....
paax , 08.11.2010 15:46:20
Nevím, co tu furt brečíte. Je to rok od roku stejné, ehm horší!
1. KF bude zavedena všude a plošně! Myslím si to taky a že příjdou kluby o návštěvu? :-)) Pro většinu týmů z ligy celoroční výdělky z návštěv dle mého ani zdaleka nepokryjí náklady na údržbu stadionů. A atmosféra? O té se dá možná polemizovat, mnohdy to vypadá spíš jako někde na krajském přeboru. Na nás jasně deklarovali to, jak to bude vypadat, rožeštvou fans proti sobě a pak ty malé skupinky budou pacifikovat postupně.
2. Hráči se budou prodávat i kdyby nevím co, motivace každého šikovného mladého hráče je dostat se ven! Tím, že bude hrát perfektně za prvé něco stojí a za druhé atraktivnost cz fotbalu téměř nula. Bohužel, samého mě to sere, ale jiná cesta než aby klub koupil bohatý rus, nebo jiný blázen a nacpal tu obrovské peníze nevede.
3. Sobotní akce a mediální masáž povede jen k přitvrzení a nedivil bych se totálního uzavření CH1. Přesně dle strategie KF. Řekněme sbohem staré časy... vítejte na tenise!
chacharjd , 08.11.2010 15:59:20
My všichni co tu stojíme ! Fízli nenávidíme ! Přesvědčení v každém z nás! Povídá že příjde čas ! Jednou jistě příjde den ! Kdy je od sud poženem ! .... Někteří si asi nevidí do huby ! smiley
GieKSaBaniK8 , 08.11.2010 16:06:28
hej ale nechapu proc tam ti zvrchu hazeli tem plzenakum svetlicesmiley:
centos , 08.11.2010 16:12:52
paax: Co má společného odsun fans (který nastane) s výdělky ze vstupenek?
oggy , 08.11.2010 16:45:13
Blog: To je ta chátra, která prý je s Baníčkem
objektivni , 08.11.2010 16:51:36
Musím se smát co to tady píšete za strašné hovadiny. Místo abyste nadávali na trotly co házeli z CH1 světlice a šutry na kotel hostů nebo na ulici tak nadáváte na PČR. Udělejte si nejdříve pořádek mezi svýma vymaštěnýma hlavama !!!

Zásah PČR byl oprávněný, ale také musím uznat, že takticky nezvládnutý a použití slzného plynu bylo hloupé a zbytečně vyvolalo vlnu agresivity. Zbytečně to odnesli nevinní lidé na stadionu i mimo něj. Za takovéto situace, pokus už chtěli rozehnat dav, zvolil bych šetrnější řešení k okolí - vodní dělo.
FCBman , 08.11.2010 17:12:23
paax: Bohužel máš 100% pravdu.. smiley
centos: Chtěl tím asi říct, že je odliv fanoušků stejně asi nezajímá, když jim to v porovnání s náklady moc nevynáší..

Jinak já sám osobně taky nechápu, proč se na Plzeňáky házely jakékoliv předměty.. Nejspíš to mělo směřovat na zasahující policii, ale představte si, že bychom byli na výjezdu, do toho do nás bušili těžkooděnci a k tomu na nás něco házeli ještě domácí.. To se na mě nezlobte, ale tohle opravdu dotyční z CH1 přepískli..
Samozřejmě se zákrokem policie ať už proti plzeňským nebo s vylidněním CH1 zásadně nesouhlasím, ale nejdříve bychom měli zamést před svým prahem a pak můžeme hrdě nadávat na někoho dalšího..
Nejvíc se mi ale "líbilo", jak všichni skandují ACAB, ale ti se trochu rozeběhnou a všichni skandující najednou utíkají, jak kdyby se na ně chrlila láva.. Samozřejmě těžkooděnci jsou díky svému vybavení jinak odolní proti nárazům, ale tak co mělo za význam tam dělat divadlo všem médiím, která by se nikdy nepostavila na naši stranu? Teď jenom díky tomu budou akorát větší buzerace pro výjezďáky, kteří teď pojedou na Slavii nebo do Brna, ale ti, díky kterým budou ty buzerace, budou sedět doma a bude je hřát pocit, jak si zařádili s Plzní.. A TO SE TEDA OPRAVDU VYPLATÍ!!! smiley
Alien , 08.11.2010 17:12:31
A.C.A.B A.C.A.B A.C.A.B

smiley smiley smiley smiley smiley
gieksa-banik , 08.11.2010 17:38:03
Presne tak...smiley Kdyz se nic nedeje tak nadavate a kdyz s eneco stane tak nadavate do vlastnich rad .... smiley smileysmileysmileysmileysmiley
dalos , 08.11.2010 17:46:12
Buzerace trvá trochu déle, než jen od příštích výjezdů..
Juvak , 08.11.2010 17:46:54
objektivni: Děláš si prdel? Vodní dělo, aby všichni popadali na silnici? smiley
paax , 08.11.2010 17:54:46
centos: jak píše FCBman. Existuje tu jistá úměra, která tě určitě napadne. Jo a neboj se, že když na Bazaly chodilo 12 a více tisíc lidí, že to klub nepoznal na rozpočtu!
Jako fotbal je hlavně o fans, kteří utrácejí své penízky tam, kde to klub potřebuje. To se o naší lize nedá mluvit! Vemte si třeba Plzeň, na to, že hrají jako šílení, je jejich počet smutný! Sobota, druhý den volno, vévodí lize a přijede jich "takový počet"!? :-)) CZ parodie na fotbal!
Proto nevidím důvod, proč nezavést KF plošně a všude. Se ztrátou AKTIVNÍCH fans si kluby hlavu nelámou... až na pár světlých výkřiků do tmy.
Můj názor...
chachar75 , 08.11.2010 18:12:55
Pěkně jste to dojebali,chcete pyro na stadionu a uděláte takovou hovadinu a ještě jim jde kotel na pomocsmiley,máte po pyru a dobře vám tak
AgresiveFCB , 08.11.2010 18:28:00
v Sobotu byl Začátek všeho!!! Jebat A.C.A.B.! Jebat Peteru!!
Pokud vím ty červené světlice byly mířený na Težkooděnce! ne na Plzeňáky to samé i z těmy Kameny,Skleněnými Láhvemi!! Kdyby nás bylo víc tak by jsme je Zahnaly ty KURWY!!!! CH1-Sektor Baníku!!
PČR se v Sobotu vyznamenala slzným plynem! Který jím moc nepomáhal!
PS-> Kdyby Nezavřeli CH1! a kdyby zrušily KF tak se nic neděje!!! smileysmiley

CH1-Sector Baníkusmileysmiley
ros , 08.11.2010 18:28:58
Kdy zavřeli CH1???
AgresiveFCB , 08.11.2010 18:32:19
Měly v Plánu to zavřít *Oprava* Ale to je v podstatě jedno prostě se začli vrtat do CH1 z debilními Návrhy! Prostě navždy CH1 (Dokud nezruší KF)
AgresiveFCB , 08.11.2010 18:33:39
Pokud jsem dobře četl všude se skoro Píše že Sobota byla Začátek všeho smiley
smiley CH1smiley
kolemjdouci , 08.11.2010 18:35:26
jak jsem se vždy zastával chuligánů Baníku , tak po sobotě už to končí. To co tam předvedli bylo už fakt moc. Taky jsem proti policajtům a taky vím ,že to co dělají je neskutečné. ALE to ,že byl vyhlášen konec CH1 taky byla blbost, ale CH1 popravdě zavřen nebyl ,takže co ? Takže prostě jste chtěli nějaké nepokoje vyvolat nuceně sami. A to tím ,že začnete házet pyro po fans Plzně ,kteří jako jediní nám takhle ukazují solidaritu a podporují nás ? Klidně se policajty bijte , fandil jsem Vám a fandit Vám v tom boji budu , ale nazatahujte do toho lidi ,co s tím nemají vůbec nic společného!a vůbec nemluvím o tom ,že polovina z těch chuligánů na Slavii ani jinam nepojede a je jím jedno co bude s fandicíma fanouškama.a vy chuligánské vlezdoprdelky nezapomente napsat co jsem to za vandáka. POŠKODILI JSTE JMÉNO BANÍKU A JEHO FANOUŠKŮ
vevod , 08.11.2010 18:35:53
AgresiveFCB: Když jste to mířili na těžkooděnce tak proč to odnesla baba s 2 dětmi v autě která projížděla kolem.... ona vám taky něco udělala... že jste ji rozbili auto???


A myslím že i kdyby Vás bylo více tak stejně před těžkooděnci zdrhnete.... umíte jen nadávat a dělat průsery a ktomu už i na vlastním písečku což je nejsmutnější..... s vodním dělem souhlasím aspoň by bylpo 5 minutách klid a nedělali by jste divadlo mediim...
ros , 08.11.2010 18:37:55
OK, ja jen ze tu spousta pise v hadankach, ja to beru ze to byl klasiky atak na fizly a to mi nikdo nepotvrdil nebo nevyvratil, nebo byl jiny duvod ???.
AgresiveFCB , 08.11.2010 18:42:26
kolemjdoucí: Kurwa si tak debilní nebo slepý???? Na plzeň nic mířeného nebylo (Pokud to někdo hodil tak to asi jen přehodil omylem)
ftblmaster , 08.11.2010 18:43:52
Kolik neznamych nicku se vzdycky vyroji po nejake udalosti a jeden za druhym zacne plodit takove kraviny. Zruste diskuzi,protoze jsme maximalne vsem pro smich jak se tady hadaji male deti se staryma a tvrdi internetovi chuligani s normalama.
AgresiveFCB , 08.11.2010 18:45:24
ros: mě je úplně jedno kdo co píše. ti co byly na to stadionu vy o tom HOVN*! Píšou tu co viděli v televizi a nebo co viděly z dálky!
AgresiveFCB , 08.11.2010 18:48:02
ftblmaster: smiley Teď to asi myslíš na mě co???Jo máš pravdu Založil jsem si ten Nick , protože mě nebavilo číst ty vypatlané kecy!!!
ros , 08.11.2010 18:48:07
ftblmaster: zruseni komentaru je na autorovi clanku, ja si zas myslim ze to neni od veci si tady vyslechnout nazory ostatnich, jako nektere prispevky asi nejsou prave orechove ale co uz. AgresiveFCB trhl rekordsmiley behem prvnich peti minut pet prispevku.
AgresiveFCB , 08.11.2010 18:48:52
ftblmaster: Nebo si další tupec co tu mele hovna a viděl vše v televizi nebo z Ochozů???
vevod , 08.11.2010 18:49:38
AgresiveFCB : byl jsem tam skoro od začátku až do konce bohužel a tvrdím že to co jste předvedli byl pokus o něco nesmyslného a jen jste poškodili jméno Baníku
AgresiveFCB , 08.11.2010 18:50:34
ros: Už mě nebaví číst ty jejích pohádky.....
ros , 08.11.2010 18:52:17
AgresiveFCB: a co si videl ty? Zkus nenadavat ostatním a popis co si videl?
AgresiveFCB , 08.11.2010 18:53:19
ros: Viděl sem toho až moc....To bych ti mohl sepsat článek smiley
vevod , 08.11.2010 18:54:12
AgresiveFCB : přesně napiš kde si byl a co jsi viděl.... doma v křesle si toho asi moc neviděl co????
ros , 08.11.2010 18:54:38
Skoda no chtel sem se dozvedet vice kdyz tak PM, at to tady nezasirame.
vevod , 08.11.2010 18:55:02
AgresiveFCB : tak piš myslím že nás to zajíma všechny .... my jsme byli u toho tak nevíme co bylo ve zprávách
Augustus , 08.11.2010 18:56:30
Já se bavil..když se nic neděje na trávníku a atmo stojí za prdel,tak se aspon něco děje na tribunách a mimo stadion.Děcka si to tež myslím užili,bylo tam plno pyra a akčních věcí,takže nasraní jsou asik jen rodiče.Na ch 1 jsem nebyl,tak to nebudu posuzovat...ale při bojích po odejití z kotle s naprostou většinou(cca 76.minutách) jsem při bojích viděl jen málo lidí z naši chuligánky...většinou to byli upe normál fans a nebo absolutní děti.
AgresiveFCB , 08.11.2010 18:57:26
vevod: smiley teď si mě dostal smiley Hele já jsem si poseděl v tom jejích fýzlackém autě! Sice si mě jen sepsali a pustili protože mě neviděly že jsem něco házel nebo tak ale řeknu ti byl jsem u všeho až do konce kdy se to rozpadlo pod mostem u Kotle
AgresiveFCB , 08.11.2010 18:58:37
vevod: a Dodám že sem měl štěstí od velké pokuty smiley
vevod , 08.11.2010 19:09:55
AgresiveFCB : Tak to smekám až takový vůl teda nejsem že bych dělal takový bordel aby mě Cajti naložili do auta... a už vůbec bych se nechlubil že tak poškozuji jméno toho nejlepšího u nás..... Prostě říkám posrali jste to velému FCB , ultras a dalším normálním fans jen tím že pár jedincum přeskočilo v hlavě..... Zásah Pčr neshvaluji myslím že by na vás stačilo jedno vodní dělo a byl by klid.. jak už jsem napsal....smileysmileysmiley
FCB FOREVER , 08.11.2010 19:10:06
Tak si myslím čím dál více, že by Baníku pomohl sestup do druhé ligy. Ti co se špiní navzájem by Baník při sestupu opustili, tůstalo by zdravé jádro a začala by obnova fanouškovské soudržnosti do doby, než by Baník opět postoupil mezi 16. nejlepších týmů v naší zemi. Poté by se opět během několika let mezi fans dostal tento mor a vše by začalo znova- postup do 1. ligy, titul, euforie, nový majitel, nové fanouškovské výhody, nový stadion, nová pravidla, noví hráči, stálé úspěchy, výprodej hráčů, neúspěchy, rozbroje mezi fans, bojkoty, sestup a tak do kola. Zachránit by to mohl snad jen každoroční titul.
vevod , 08.11.2010 19:15:28
jo chtěl jsem se zeptat nemáte někdo nějaké video přímo z místa činu???
paax , 08.11.2010 19:25:25
FCB FOREVER : na tom něco bude...
maykel , 08.11.2010 19:37:07
Takove vyrazy typu "stezujete si, ze se nic nedeje a kdyz se neco deje, nadavate" jsou trochu mimo misu. Celou dobu jsem predpokladal, ze konflikt vznikl kvuli tomu, ze policie obsadila CH1, coz bylo take predem avizovano a fanousci na to zbrojili. CH1 ale byla normalne pristupna, proto mi nejak unika zaminka boje behem prvniho polocasu. Muze mi to nekdo ujasnit?
kolemjdouci , 08.11.2010 19:44:01
maykel : jediný cíl byl zařádit si ,když už se na to tak připravovali ,tak aby to nepřišlo nazmar.
KOSTKAFCB , 08.11.2010 19:54:17
Do prdele zrus ty komentare bo tu pise kdejaky hnuuuuj!!!!Pral bych vam at vas dobijou fizli za nic jako nas nektere po dlouhou dobu...vsude sikana atd....a za ty roky se divite te averzi vuci nim???Si delate uz prdel ne????Kdejaky ocas si usmysli zakaz toho nebo onoho,furt nejaka buzerace...vam se to libi???jste dementi uz???Nebo jste tu sikanu a hrdinstvi panu neohrozenych nezazili???Konecne trochu byli v uzkych...konecne se nasla sila...priste se postavte na stranu fizlu at vime skym je ta cest a koho je treba dolamat...bo jste fakt asi na palu uz!!!Nebo tu pisou ti hnoji co doma se spartou pomahali chytat lidi co utikali z konfliktu???Ty bych chtel taky nekdy potkat.....
LordikBanik , 08.11.2010 19:54:46
Na zapase sem byl a musim rict, ze asi to byl nejagresivnejsi zasah ze strany fans i PCR jaky sem kdy zazil ( ja sem moc bitek nezazil, na Banik chodim aktivne od zacatku minule sezony, predtim to byl spis takovy vandra styl ). Slzny plyn ze strany PCR byl ta NEJVETSI HOVADINA jakou sem kdy zazil. Ten jejich velitel asi urcite mel stredni skolu, protoze i debil by za takovych podminek nevypustil slzak. Z nasi strany se mi akurat nelibilo to, ze sme pry udajne poskodili auto nejake pani s detma. Dale se mi libil i ferovy pristup fans Plzne. Pak opet se ale ukazalo, ze kdyz jde do tuhyho, tak polovina z nas utece a typicka ceska povaha veli, za kazdou situaci zachran svou kuzi a vyser se na kamose. Pak sem ovsem musel z donuceni meho tatky jet domu, takze zbytek nevim. Jen chci pochvalit pristup CH1, ze si prisli ubranit tribunu, ale pak uz se to ubralo trosku jinym smerem, nez se predpokladalo. No co, adrenalin to byl dobry smiley
POPO , 08.11.2010 19:57:15
Ne nadarmo se zpívá ,, ...s policajty na nože.. ". A když to nechápete, tak ..... kurwa nevím smiley
bulano , 08.11.2010 20:11:17
1.3.1.2.smileysmileysmiley
gieksa-banik , 08.11.2010 20:11:42
POPO-presne tak...smiley asi kdyz zpivaji tyto choraly tak si vlastne neuvedomuji co rikaji a projevuji....smileysmileysmiley
frantisek , 08.11.2010 20:40:24
AgresiveFCB: Mě by taky zajímalo co se tam dělo, tak jestli se ti chce tak to sepiš, klidně dlouhý článek smiley
letopisyfcb , 08.11.2010 20:51:50
KOSTKAFCB: Ja bych to neřešil, ale jak vidim ty přispěvky tady a na jinych diskuzich. tak mně to vytači. Si pamatuju, jak se psalo, že chuliganka Baníku nic nepodnika, že by to chtělo nějake oživeni atd. a ldyž se konečně chuliganka projevi tak pičujete do vlastních řad, že to jsou vymaštěne hovada. Tak ať se vzpamatuji.
A nejvic je, že se připojujete ke řvani všichni co tu stojime. A ohledně hazeni pyra do kotle hostu. Jako nwm. Kdysi se psalo a myslim, že to je jěště na nějake nalepce. Fanděte komu chcete, ale taky za to zaplatite. Tak proč kritizujete, že hodili nějake to pyro do kotle hostu. Chapal bych kdyby to hazeli na hřiště, to bych i ja nadaval, ale do kotle hostu. To nejsou fans baníku, ale HOSTE.
LamaSH , 08.11.2010 21:01:02
Jediné co ničí jméno Baníku je tahle diskuse žádám o její vypnutí bo to je o nervy...
rayuu , 08.11.2010 21:47:33
Do psí prdele.. připadám si jako normální fans, nejsem ani chuligán, ani nepomáhám ultras, jezdím jen na většinu výjezdů a chodím na V1 umím také kritizovat, ale..

v sobotu jsem také odešel na protest z kotle a šel jsem před stadion.. jediná má aktivní činnost, byl zpěv chorálů na A.C.A.B. a odměnou mi bylo hození pod nohy dělobuchy a slzný plyn - v pohodě, už jsem na něco zvyklý.. jenže po tom, co se nic nedělo, tak PČR začala útočit na ženské a dokonce řvali po našich Baňkách s kterýma jsem se v podstatě mimo dění bavil a byly vystrašené, jako prase, tak jsem ty kameny podával taky a těm provokujícím policistům, jsem pěkně od plic nadal.. a odpověď mi bylo.. pojďte, jdeme nažrat ty hovada.. říkají mi hovado a když to budu srovnávat s platem, tak já stávkovat rozhodně nemusím.. ať jde do prdele celá PČR, nikdy nechci jejich pomoct, to radši budu věřit v Boha, ale spíše v Baník! Nazdar vy kybernetové krysy, co tady dělají jen ramena!!!
NormalFan , 08.11.2010 22:59:28
jenom jeden malej postřeh z CH1...
Kdyby ta policejní akce (myslim jenom CH1, o tom u stadionu nic moc nevim) přisla třeba v prvním poločase, sice stěží, ale pochopil bych to. Jenže absolutně mi nejde do hlavy, proč najednou taková agrese od policajtů v druhým poločase... Přilítlo tam sice na ulicu pár flašek (já sám viděl asi tři), ale posílat kvůli tomu kordon těžkooděnců...
navíc ve druhém poločase byl obsazení CH1 úplně jiné než v prvním a nebylo tam moc lidí, kteří by měli na to se rvát s těžkooděncama, proto ten útěk. A když vidíte kosmonauta jak mlátí do mařky, která leží na zemi, těžko pochopíte někoho, kdo píše o stupidních fanoušcích!! A jen přeju všem hodně zdarů v tomhle boji. Ať žije CH1 smiley
Werusacka , 09.11.2010 08:42:10
Mrzí mě, co se stalo. A zvlášť, protože jedním z obviněných je můj muž, který Baník miluje srdcem a ne pěstí... Nikdy by navíc na ochránce veřejného pořádku nevztáhl ruku ba ani kámen a teď je totální chuligán a podle médií i fašoun / v reálu je buddhistou/, protože se při sledování připletl mezi úúúžasnou bandu... Teda, jak chceme pomoct Baníčku??? Asi jej totálně ušlapat díky podobným úžasně chytrým lidem, kteří na druhé vojenskou pyrotechnikou, kameny a hlavně svojí hloupostí, protože se nechají vést někým, komu vůbec o samotný fotbal nejde. A navíc mě mrzí i chování policistů, protože ona čestnost a morálka je pošunuta na vedlejší kolej. Pláču, že lidskost z většiny lidí se vytrácí a stávají se pouhými ovcemi, pláču i bez slzáku... A Baník, jeho podstatu, tu miluju i bez boje... Vy, kteří jste se nezůčastnili, prosím nesuďte, protože netušíte, jaké to je
Werusacka , 09.11.2010 09:16:30
rayuu: vnímám to podobně, co si tady budem psát...
A souhlasím s názorem, že když Baník nemá na to, být v první lize, ať jde do Béčka a uvidí se, kdo má Baník opravdu v srdci a ne jinde.
Záměr těch, co vyvolali tu "bitku", byl jasný- útočit na PČR. Záminky, kam se podíváme, fair play nikde. A navíc- PČR prostě touží míti hlavy a že nejde o hlavy, které tohle všechno vyprodukovali, to nehraje pramálo žádnou roli. Myslím, že pokud nebudu dráždit "systém", tak tohle se mi prostě stát nemůže- a kdo ho dráždit chce, tak ať je trošku chlap a neshazuje vinu na druhé, kteří o tom houby ví.... Taky nechápu, proč PČR nezačala s akcí dřív, ale nechala si čas až skoro na závěr, kdy se kápové a ti velechatří "činorodí" pěkně vypařili. Jako první bych je brala, a zvlášť ty, kteří měli záměrně škrabošky, aby se je nepodařilo identifikovat.
dominika , 09.11.2010 12:20:57
skurvení vykurvení acabi šli jsme normálně z ch1 nás napadli a ted je z toho problém že kámoš napadl naše "milé" těžkooděnce takže má ted menší problém A.C.A.B.!!smiley
KOSTKAFCB , 09.11.2010 16:07:10
A jeste jim vsem vyjebane vedeni a spol vsem lezou do prdele!!!!BOJ!!!Co chteli to maji,cemu se furt divi kurva???
RobasFCB , 09.11.2010 16:19:57
Jinak ještě jeden postřeh, dlouho po utkání před bránou Petera telefonoval... slyšel jsem jen úryvky... "Kdo tomu sakra velel?!"... "Vždyť je mohli nechat"...
martinmates , 09.11.2010 16:25:34
Tak ještě jednou.. na plzenaky utok namiren nebyl ale na tezkoodence, ta baba s deckama proste byla ve spatnou dobu na spatnem miste(a nic se jim nestalo protoze utok na ne mireny nebyl, jen tam cosik spadlo) .. a kdyz to bylo za stadionem, tak co vas vzrusuje.. kdo chtel sel za stadion.. kdo chtel tak dale zustal na stadione (a nic se mu nestalo) jak budhovi od Werusacky (co cumi.. ma jit bojovat a nebo jit do pice) a jak pise KOSTKAFCB at se priste ti co se velmi zastavaji ACABů pripoji na jejich stranu, at dostanou taky na hubu.
kopr , 09.11.2010 16:28:04
Okamžitě podat žalobu na policii ČR,vždyť k vůli ní byl zápas přerušen-vedení je k smíchusmiley
AgresiveFCB , 09.11.2010 16:51:25
Řeknu to takhle...I když tu CH1 nechali otevřenou tak jsme dělali bordel! hodně lidí se ptá proč? Tak za 1. Boj proti KF! Dokud jí nezruší boj bude pořád!!!A za 2 neměly vymýšlet Píčovin* z CH1!! např. Že ji uzavřou! Neuzavřeli , ale chtěly! To je podstatné

smiley smiley Vládne!

CH1->Sektor Baníku!
Jebat KF!
centos , 09.11.2010 17:07:35
Teď už ji ale asi fakt uzavřou..
Alfac , 09.11.2010 17:08:26
Centos - Je to tak smiley smileysmileysmiley
TommyFCB , 09.11.2010 17:21:14
Byl jsem v kotli a otamtud neslo moc dobre videt co se deje a jak to zaclo... Muzu se zeptat jak to teda cele doopravdy zacalo a proc nekteri hazely pyro do sektoru hostu ??? smiley
Hrozen , 09.11.2010 17:31:10
AgresiveFCB: Tak jestli si myslíš, že tím že budeš házet po policajtech cokoliv co máš po ruce, tak vedení Baníku zruší KF smiley to seš hodně naivní a sorry ale i naprostý blbec...
vevod , 09.11.2010 17:35:54
martinmates : pár let zpět hodilo pár jedinců několik šutru do jedoucího vlaku na olomoučáky.. asi si to všichni pamatujeme... ta baba byla dle tvého názoru taky ve špatnou dobu na špatném místě že, stejně jak ta baba s děckama v autě pod CH1.... Měli tě Ti ACABI pořádně jebnout po pale cipe.... Normálni člověk by toto nikdy nevypustil z paly....
TommyFCB , 09.11.2010 17:59:11
Chapu boj proti KF, chapu transparenty pochody ci demonstrace proti KF, chapu to ze se chodi na CH1, ale nechapu proc jste z niceho nic zacaly hazet na plzenaky dymovnice a svetlice, to opravdu nechapu, ono a pak se divit ze tam jdou tezkoodenci muze jen magor... Celou dobu jsem myslel ze to cele zacala aktivni Policie a tak jsem jako cely kotel opoustel misto pod hodinami, nyni kdyz vim ze to cele vyprovokovali "fanousci" kteri jen tak hazeli lahve na hlavni cestu a svetlice na fanousky plzne kteri nas zrovna podporovali uznavam, ze to byla chyba a mel jsem tam zustat, byt bych tam byl treba sam...
AgresiveFCB , 09.11.2010 18:02:10
Hrozen: Prosím tě raději choď na posraný stadion z posranou KF!
Banicek 4ever , 09.11.2010 18:14:04
Kolemjdoucí: prvně napíšeš že už se nebudeš zastávat chuligánů a o pár řádků méně napíšeš že jim fandíš a fandit budeš ...????
Hrozen , 09.11.2010 18:15:23
AgresiveFCB: Jen nechápu co jste tím chtěli dosáhnout a jestli ti ještě nedošlo že jste tím tu situaci ještě zhoršili tak už opravdu nevím co s tebousmiley
martinmates , 09.11.2010 18:30:10
vevod: to jsem presne cekal ze to nekdo bude vytahovat.. promitni si ty situace jeste jednou ty tajtrliku (nezapomen ze jsem psal ze to nebylo vubec smerovane na babu s deckama), a dooufam ze tu nebudu muset slovickarit a vysvetlovat ti to, pokud tomu neporozumis.
A jinak podle debaty zrusime jednou jiste prijde den, mi je odsud pozenem.. jak to tady tak vidim tak budem zpivat mi je radi poslechnem..
DEMENCE
NormalFan , 09.11.2010 18:32:48
tomiiik17: To je teda pecka názor, i když rozmlátim v centru města deset výkladních skříní, nepošlou na mě komando kosmonautu...
Vím, že to není to stejný, ale ten zákrok prostě nebyl zapotřebí, zvlášť, když nás na CH1 byl v druhým poločase jen zlomek...
martinmates , 09.11.2010 18:38:56
tomiiik17: cetl jsi tu debatu od zacatku celou nebo jen prvnich par prispevku... tak si to precti a nemel
boro , 09.11.2010 18:44:47
myslím, že nejen tato diskuse ukázala komu jde o fotbal a o Baník, a komu jde jen o dělání bordelu a provokování Policie......tudíž mi vychází, že tak KF jen oddělí zrno od plev, nejhorlivější bojovníci proti KF totiž do normální společnosti nepatří a je dobře, že se na Bazalech už nikdy neobjeví, a tam to pak zase bude jen o fotbale a o Baníku....
NormalFan , 09.11.2010 18:55:08
boro: to je názor na pár facek a docela bych ti je přál od toho "asociála" jak říkáš...
Třeba ti někdy dojde, že celá slavná KF není vůbec o fotbale a o Baníku...
Micky , 09.11.2010 19:02:11
Doposud jsem CH1 tak nějak respektoval,chápal. Ovšem teď už je to k smíchu :-) Bojovníci protim modernímu fotbalu .. a tlačite nás ostatní " Petera boys " do něj.Tak nevím kdo tady potom komu pomáhá.
boro , 09.11.2010 19:03:54
to NormalFAn - a o čem je KF? Pro mnoho mých známých je třeba o výhodném cestování českými dráhami, tudíž vládne s ní spokojenost, a proto že tito mí známí mají Baník skutečně rádi, nemají ambice se prát s Policií, a vědí, že své údaje dnes dáváš k dispozici i obchodnímu řetězci když si tam zavedeš zákaznickou kartu, tak s tím nemají problém..........ale známí zase chápou, že pro asociální živly ta KF bude asi určitým omezením, takže chápou rozhořčení té chátry, a jsou rádi, že způsob jakým se chátra proti KF vymezuje ji definitivně vyžene z Bazalů......
centos , 09.11.2010 19:09:04
Takže pro známé jde především o levnější vlak.. K tomuto byly i dotazy od fans jiných klubů a nedivil bych se, kdyby se KF pyšnili i oni. Samozřejmě to nic neznamená, jen pojedou levněji.
NormalFan , 09.11.2010 19:12:22
boro: celej princip KF je špatnej, přece si nebudu pořizovat průkazku na to, abych mohl jít na fotbal... Když to přeženu, na návštěvu kina, koncertu, festivalu, divadla a já nevím, čeho ještě taky stačí lístek...
A vážně si myslíš, že lidi z CH1 apod Baníček nemilují???? Jen to prostě není stádo, který si nenechá všechno líbit. A upřímně, i pro mě jako pro "normála" jsou tihle lidé stokrát sympatičtější...
TommyFCB , 09.11.2010 19:17:23
NormalFan - kurde tys tomu dal korunu...Me zajima duvod proc jste to udelali ze jste hazeli na Plzenaky ohned atd... To ti prijde normalni ??? Jsi zdravy clovek ??? Prijde ti normalni po nekom hodin jen tak lahev nebo ohen a to este ve chvili kdy te podporuje ??? Tak samo prislo by ti normalni kdyby jen tak nekdo sel a rozbil 10 vykladnich skrini ???(jak sam pises)Asi jo v tom pripade kdyz to prirovnavas k sobe a asi by ti prislo logicke kdyby za nim neprisli ani policajti a nechali to byt ze ??? Tak samo sli zavama a proc jich slo tolik ??? Proc asi...Kdyby sli dva tak by jste je jen tezko poslechly ze ??? Nebo se pletu ? Kdyby prisel jeden Policajt a rekl ti neco polsechlo by ho i kdyby 20 lidi ktery jen tak hazi po lidech veci ???Proto tam mozna prijela zasahovka...Ja sam jsem proti Policajtum, nektery jsou obvzlast kokoti, jsme proti tomu aby se mlatily baby a slusni lide, ale ti co hazeli ty ohne a ty flasky si zaslouzili dostat i kdyby tim teleskopem...Jsem i proti KF, ale toto opravdu nechapu toto nema nic spolecneho s KF ani Banikem !!!
boro , 09.11.2010 19:19:07
tak na fotbal snad můžeš jít i bez KF, ta tě v tom nijak neomezuje, já to chápu tak, že když jsem "registrovaný" fanoušek, tak mám s tím klubem o něco větší pouto, a za to mi klub poskytuje určité výhody - slevy, výhody na cestování - tudíž nemám problém tu kartu přijmout, beru to podobně jako zákaznickou kartu v obchodňáku (je to samozřejmě jen příměr, ale princip je víceméně stejný).............a to že klub díky tomu bude vědět i o těch, kteří mu svým chováním škodí, tak to já osobně beru jako velké pozitivum....

to Centos - chápeš to naprosto, ale naprosto blbě
NormalFan , 09.11.2010 19:24:01
tomiiik17, Tak o ohních na Plzeňáky tu už bylo myslim napsáno dost a řekl bych, že už i oni by to za dobu trvání týhle diskuze pochopili... Neříkám, že mi házení flašek na silnici, přijde normální. Ale mnohem víc nenormální mi přijde kvůli těm pár flaškám pořádat zásah...
vevod , 09.11.2010 19:28:46
martinmates : to mi chceš říci že když někoho nechtěně zabiješ tak jsi vlastně neviný..... ty asi toho v hlavě moc nemáš.... no coment na ty co to vyprovokovali... to nejsou praví fans
centos , 09.11.2010 19:37:34
boro: Vyznělo to tak smiley
"tak na fotbal snad můžeš jít i bez KF, ta tě v tom nijak neomezuje"
Já osobně se nehodlám nechat vydírat, takže ano, omezuje.
TommyFCB , 09.11.2010 19:45:13
NormalFan- Proc ??? Protoze ohrozuji zivoty jinych asi proto...Mit ta zenska kabriolet tak mohla byt mrtva, trefit to nekoho kdo jde dole po chodniku tak je v nemocnici...Mozna proto...Na zasahu se mi taky spousta veci nelibila treba teleskopy a slzny plyn, ale to ze zasah byl, je naprosto v poradku...
vevod , 09.11.2010 20:05:35
NO A JE TO TADY MÁTE CO CHCETE....

Teď jsem to slyšel ve zprávách... Rádoby ministr John a rádoby spasitel Hašek se dohodli že na všechny ligové utkáni se budou prodávat lístky na jméno bez vyjímky.... dohodli se tak na základě sobotních události v Ostravě.... ( neříkali od kdy nebo jak se to bude praktikovat ale je to záděr všech normálních a slušných fans v republice)


Hoši děkujem za vaše vypatlané chování dosáhli jste toho čeho jste chtěli ???
martinmates , 09.11.2010 20:09:15
tomiiik17 a vevod: tu babu s deckama zastavili acabove, kdyby ji nechali profrcet, tak je klid.. a presne jsem vedel ze vevod je bud sfetovany nebo co ze nevi o co jde a uz mluvi i o zabiti.. uz to neber
centos , 09.11.2010 20:12:09
vevod: A nepřijde ti to trochu divné, když nikdo z těch, co to rozpoutali, lístky vůbec neměl? smiley To je, jako bych rozmlátil u hospody zahrádku, načež by ministr hospod rozhodl, že vstup do kuchyně bude až od třiceti.
vevod , 09.11.2010 20:12:14
martinmates : no myslím že vím moc dobře o co jde a to zabití byla metafora... pokud tvoje prázdná hlava ví vůbec co to znamená....

to je jedno mysli si co chceš ale já bzt na místě PČR tak nepoužiju ani slzák ani dělobuchy ale vodní děla..... a byl by s váma klid
vevod , 09.11.2010 20:20:52
centos: já to chápu jen mě sere že kvůli pár vypatlaným hlavám to teď odskáčou normální fans... no uvidíme co vymyslí....
TommyFCB , 09.11.2010 20:21:55
martinmates a co ze ji zastavili asi ji nezastavili z nudy ne ??? A to ze ji zastavili znamena ze po ni jen tak mrdnem flasku ??? A s tim zabitim se pripojuji k vevodovi...Myslis si ze sklenena flask hozena silou z takove vysky te nemuze zabit ??? Ja myslim ze jo... Jinak díky vám budou pykat všichni slušní, ale nejen na Baniku, ale i v ostatnich klubech, díky vám budou mit zajebanou KF i na Slavii a dalsich prdelich...Vsak oni vam vsem este podekuji...Ja myslel ze bojujete proti KF, vy ale bojujete proti vsemu, co se da...Tak jak rikate ze nechcete byt cvicene opicky vedeni tak ted jste cvicene opicky par lidi, ktery se rozhodli bojovat proti vsemu a vy ostatni si myslite ze bojujete za dobro, skoda ze si to myslite jen vy...Skoda ze vy jste ti nejchytrejsi a ted kdyz to reknu obrazne zbytek republiky je oproti vam banda tupych hlav...
martinmates , 09.11.2010 20:24:05
jinak jsem se mrkl na plzenske fora a nikdo si tam zatim nestezoval.kolik z vas se o to pokusilo??? tak tu nemluvte blaboly.. spis se tam obevilo dobre dali chachari acabum..
vevod: no kdyz si neumis dat do kupy ty udalosti, tak co s tebou, tak urazej dal a mluv blaboly... to jedine asi umis
martinmates , 09.11.2010 20:32:39
tomiiik17: no vyyborne!!! tak kdyz vidim ze zacina var, tak okamzite uzavru dopravu na dobu nezbytnou a nepustim ty auta tam vubec!!! rikam kdyz to neudelali,tak ji meli nechat profrcet a ne zastovat (to ja jako uprostred valky nekoho zastavit a maly momentik tady padaji granaty, zachvilku to viridime)
dezo , 09.11.2010 20:35:45
To jste tak naivní, že si myslíte, že lístky na jméno budou jenom díky takovýhle akci navíc mimo stadion? Ty zmrdi akorát čekali na nějakou záminku aby to mohli spustit. Prázdný stadiony - nezájem. Tady jde úplně o něco jinýho...
TommyFCB , 09.11.2010 20:38:08
martinmates Ty vazne zijes uplne v jinem svete, takze si myslis ze jste udelali dobre protoze si Plzenaci nestezujou ??? Ale to ze maji lidi ponicene auta kvuli vam, to ze vsichni nadavaji na banik ze se budou bat brat decka na fotbal a Banik klidne muze prijit o sponzory je vam u prdele ze ??? Hlavne ze jsem si hodil sutr na policajta...
martinmates , 09.11.2010 20:52:07
tomiiik17 : auta??? bohuzel jen auto ktere nikdo a nikdo nemel v umyslu sejmout.. je to tezke pochopit!!! (nevim kdo ma v pale vymeteno) a ty tu otacis jak cyp synecku.. jednou tak.. ted tak...(prvni plzenaci tak.. ted tak) ti co tam chodili s deckama, tak budou porad chodit.. nevim co to tady meles.. mozna rozmazlena tribuna.. no a tak prijdem o sponzory a treba i petera si uvedomi co je dobre pro klid, kdyz si chytry tak muzes delat sponzora ty
TommyFCB , 09.11.2010 21:07:27
martinmates Ano vazne jsem napsal auta, jelikoz auta byly objete klicema atd, na nektere spadl treba naky kamen, to nwm...To jedno auto nemel nikdo v umyslu sejmout, ale stalo se, bohuzel, tak samo prisli cajti a pouzili slzny plyn, taky nemeli v umyslu robrecet cely stadion a prerusit zapas, stalo se ze...O Plzenacich si zacal ty ze na diskuzi pisou ze jste dobre dali cajtum a ze jim nic nevadi...Ti co chodili s deckama tak si myslim ze nebudou chodit porad, nerikam vsichni ale ja bych momentalne svoje decko na fotbal nevzal, stacil mi pohled jak zapas skoncil a ti lidi museli prochazet tim slzakem a u noh jim buchaly rozbusky...Vem si 3leteho kluka sebou, ktery este nema rozum a zkus mu vysvetlit proc momentalne nevidi...K tem sponzorum atd se uz ani vyjadrovat nebudu, protoze vidim jak ti zalezi na Baniku jako klubu. Jsi zdrejme jeden z tech co maji Banik jen jako zaminku a je jim jedno kterou ligu hraje a jak hraje...
martinmates , 09.11.2010 21:26:58
tomiiik17 s tim slzakem jsi zajdi na nejblizsi PCR stanici a tam si stezuj, ze jsou tak dementni a pouzivaji to u stadionu. Jsou prece profici, tak meli predpokladat co se stane, tak to na ostatni nehazej.. ze za to muze CH1smiley
TommyFCB , 09.11.2010 21:34:07
martinmates Ja to nehazim na CH1 jen rikam ze to mohla byt takova nahoda asi jako ze nekdo trefil flaskou auto...
FCB FOREVER , 09.11.2010 21:48:48
Koukám, že se komentáře poněkud zvrhly. Připadá mi to jako bych se ocitl ve školce, kde se děcka hádají, jestli je lepší bijec Stallone nebo Van Damme. Pánové, nejlepší bude, když si to vyříkáte v hospodě nebo na dalším zápase a nebudete zasírat svejma extra výplodama web pro fanoušky chachari.cz. Členů je zde bezmála 3,5 tis. a ne každého zajímají vaše nesmyslné dohady, které se opakují stále dokola. Další variantou prosazování svých osobních názorů jsou soukromé zprávy
FCB Oderberg , 09.11.2010 22:52:28
Už je to jedno všechno.KF se nezruší ale během doby zavede všude.Lístky na jméno už odklepli.Takže v každém případě kdo bude chtít na fotbal.Tak o něm budou vědět.Celou dobu jsem byl proti KF.A už dali najevo že všichni mají jen dvě možnosti.Mám rád Baníček a chci ho vidět hrát.Dám vám za to svoje jméno.Druhá možnost:Mám rád Baníček.Chci ho vidět hrát.Ale jméno jim dát nechci.Proto budu čekat až ho uvidím v televizi.Žádná jiná možnost tady neexistuje.To by si měl uvědomit každý.Je už v podstatě zbytečný boj proti KF když lístky budou na jméno.A věřte že se časem přikloní většina k první možnosti.

K incidentu se vyjadřovat nebudu.
Pstronk , 10.11.2010 07:47:24
Nevím zda mám nad námi brečet nebo se smát. Každopádně se stydím za sobotní akci, která se stala mimo stadion at je na vině kdo chce. Zdaleka je mi je u piče kdo mi bude psát at se profackuju. Je zde doba, kdy vaše hrdinské postoje alá Robin Hood již neplatí, tak se bud přizpusobte nebo si dále hrajte na pohádkové hrdiny co všechno zachrání. Snad Vám někdy dojde, že vaše činy nevedou k uspechu ale pouze k tomu, že ukojíte své ego, že jste ALESPON proto neco udelali. DĚKUJEME HRDINOVÉ smileysmileysmiley (ironie, pro ty co to nepochopily).
WIKINGOS , 10.11.2010 07:56:34
synci dobrý záhul škoda že nešli všichni do toho(jinde by šli polsko nebo balkána pak to mají ACABové dost těžké)ale fízli ví že jsme jen ovce proto z nás pan džon a jeho reprsesivní bezmozkové komando má čurynu ví že se zmůžem jen na max. natočení kamaráda na mobil jak mu stojí 6 fízlu na hlavě škoda no bude hůř ale spíš pro ty normáli a vás uvědomělé co tu plkáte kydy -- jde to ale vidět na zdejších komentech smiley

časem jak to už avizuje svaz a pan šizunk petere na oficiálu je třeba přitvrdit a jak to bude probíhat
1.karta kde budete mít napsané od osobních údajů i ty neosobní
2. oblek
3. vše na sezení kdo by se zvedl nebo chtěl stát bude vyveden-předtím zlynčován aby věděl že porušovat džonův řád není (_y_)
4.před sedícíma fans kteří budou ticho a připraveni na borce co jim dá povel nadepsaným transparentem (na baníku to bude ze začátku dělat bruzl a poveli budou do začátku asi ty to TLESKÁME - MÁVÁME - NEMÁVÁME - NETLESKÁME - PATERA JE NEJLEPŠÍ - DŽON JE BŮH - AT ŽIJE PČR - a jeden sprostější pokřik HANBÁ !!!
5. u turniketů bude namátkové dle čísla KF vybrán vždy jeden co bude nevpuštěn na stadion odveden kousek bokem aby na něj bylo vidět a bude pro výstrahu ostatní co by vnich byli zbytky starých fans pěkně promasírován asi 10 fízlů do něj bušících a kopajících tak 15 minut vkuse
6.pití ondrášovka (komfort budou všechny příchuti i pro diabetes bez cukru) jídlo popcorn
7.žvýkačky u vchodu budou zabaveny v divadle se taky nežvýká

jinak je to spíš reakce na tomiiik17 ten mě baví asi ted nejvíc v komentářích asi nepochopil o co tu jde petera i PČR dosáhli svého rozdělení fans na stadioně jen pár fans těch slušných takže atmosféra nulová (bude se hrát dobře našim hráčům) a na výjezdech pokud ti slušní vyjedou budou dobrá potrava pro chuligánky soupeře smiley
to jsou ale kecy já bych ty komentáře zrušil beru vše z humerom co jsme napsal tak se omlouvám předem těm co by je to pobouřilo smiley i gramatika je zoufalásmiley
PS: pokud kometáře nechat tak by mohli jen ti co maji KF+ by se prokázali videm nebo fotkama z mobilu že tam očumovali na těch místech kde se něco dělosmiley
Werusacka , 10.11.2010 08:10:13
Wikingos: Pan P. potřebuje penízky, kdo by je dnes nepotřeboval... Navíc v situaci, v jaké se dneska Baník nachází..
Kdo chce, zajde si na fotbal i s udáním svých osobních údajů- ti, kteří přišli sledovat "svůj klub", tak právě pro ně je určitě toto maličkost. A kdo chce sledovat odjinud, bez placení? Tak ten, žel Bohu a HLAVNĚ díky jednání milých (ani nemůžu napsat Hooligans,protože tohle prostě oni nejsou), kteří iniciovali začátek onoho slzného večera a v pravou chvíli se zpakovali, tak hlavně ti dali záminku k zrušení CH1.
NewbornFCB , 10.11.2010 08:53:02
Co se financování týče, tak jsem si trochu započítal a použil údaje z netu a, z nějakého důvodu dlouho nevyšlého, blogu. Petera tvrdí, že rozpočet má nastavený na cca. 90 mil., posilovaním přes léto se zvýšil na cca. 100 mil.. Z jeho struktury příjml vychází 60 mil. z marketingu a 10 mil. vstupne. Zbývajících 30 mil. hradí prodejem hráčů. Konečnou částku za nákup hráčů uvádí 65 mil. (ale tajemně přidává, že je to rozpočteno do dvou sezón). Za prodej 19 golů z minulé sezóny dostal něco přes 120 mil.. Sečteno podtrženo je v plusu 35 mega!!! smiley (je třeba vzít v úvahu, rozdělení do splátek za Vydru a také některé pohledávky z minulosti).

P.S. V sobotu fízli nezklamali. A jako vždycky platí, kdyby tam nebyli nic by se nestalosmiley
sampi13 , 10.11.2010 12:11:40
Ros - Nechápu správce těchto stránek jak vůbec může dopustit,aby se to tady tak hádalo jste opravdu k smíchu a jestli už Vy nemáte rozum tak je to s Váma horší než jsem si myslel...
Lukas-NJ , 10.11.2010 12:57:31
Teď už jen aby všichni internetoví(věčně nespokojení) pisálci aktivně jezdili na výjezdy a budeme ta nejlepší fans skupina na světe..smiley Jebat Peteru smiley
ros , 10.11.2010 13:19:52
sampi13-no k tomu nemam co dodat jen zopakuji, ze je na autorovi jestli je chce nebo ne. Muj nazor muze byt odlisny ale to je tak vse.
PS: pokud by ty komentare nebyli tak se to rozjede ve foru, takhle to je aspon po kupe.
Leonidas22 , 10.11.2010 14:55:13
Na Baníček chodím už 25 let, ale co se děje poslední dobou je už moc. Zdá se mi, že někteří na fotbal nechodí fandit, ale vyvolávat rvačky(asi je v práci šéf nase_e a oni se jdou vyřádit na stadion). A silou se nikdy ničeho nedosáhlo. Baník pi_o.
Werusacka , 10.11.2010 14:56:27
Není důvodu nenapsat svůj názor, jedná se přeci o diskuzi (vulgarismy a off topic myslím "ros" smaže nebo nechá, to je to nejmenší a je to jen a pouze na něm..). Žijeme ve světě, kde snad máme právo sdělit druhým svůj postoj k věci, nebo se snad jako člověk mýlím??? smileysmileysmiley
LordikBanik , 10.11.2010 16:03:50
Uzivatel " tomiiik18" a "boro" a jeho znami jsou typickym prikladem uzivatelu KF. Jim nejde u Banik, ten jim je v podstate u pici kdyz se to da tak rict. Oni maji tu super KF, se kterou jezdi levneji vlakem, MHD v Ostrave, maji slevy na koncerty, ale Banik je az druhorady a nake bojkotare muzou jebat. Jasny vy mate KF, ale sou tady lidi, kteri nejsou stejne ovce jako vy, ze zerou vse co jim Petera a Bruzl reknou, sou lidi, kteri vi, ze tento mor by se mel odstranit. Ve vedeni sou ted vyderaci a mafiani jak cyp. Staci se podivat na Bruzla, to je Tlusty Tony jak cyp. Ano, KF ma vyhody, ovsem uvedete se na listinu snadno buzerovatelnych lidi, protoze on vam rekne, ze pokud nebudete chodit s rodinami a budete odpalovat pyro, tak Vam tu KF stopne a uz nebudou zadne slevicky, vlacky, koncerty. Co udelate ? Budete zrat vse co Vam rekne. A to je buzerace a proto nikdy nebudu mit KF. Myslim ze sem to ujasnil dost dobre i pro mentalne slabsi jedince
LordikBanik , 10.11.2010 16:08:25
jo a jeste jedna perla. Aby musely mit KF i legendy klubu a znamejsi lide z Ostravy tak to je moc a Petera je fakt nenazrane prase + jak sem nekde cetl, tak prej za toho Vydru si ty prachy rozdelil s starym Lickou, protoze z klubove kasy tech 25 mega neslo do Jihlavy, tak si pry jako protisluzbu nechal celych tech 100 mega a rozdelil s to s Vernerem. Jestli to je pravda fakt nevim, ale povida se to a ja tomu docela verim, protoze radsi budu verit znamym nez Peterovi. P.S. : Uz se tesim na jeho blog smiley
paax , 10.11.2010 16:42:02
LordikBanik: jak to nevíš přesně a 100%, tak nepiš zprávy typu JBP. Tuším, že sobotní akce byla na objednávku, potřebovali záminku na uzavření CH1, impulz k zavedení KF plošně v ČR a lidé(?), kteří čakají na jakoukoli příležitost si bouchnout sehráli perfektní roli přesně dle plánu. Pak už jen klasická mediální kampaň a je ruka v rukávě. Džon s Haškem si mnou ruce a vy všichni TEĎ už definitivně zapomeňte na pyro, fotbal bez KF, na CH1 atd. Staré časy jsou nenávratně pryč... pro někoho bohužel, pro někoho bohudík.
Tak to prostě dopadne a fanoušek Baníku? Ten si na Baníček cestu vždy najde, ostatním už jen zbude TV, nebo hospa...
Mimochodem, kdybych bydel v těch barácích u CH1, tak bych asi nebyl moc v klidu, kdyby tam hrozilo každý zápas to co v sobotu!
boro , 10.11.2010 17:19:37
to LordikBanik - podívej synečku, když ty jsi byl ještě v kočárku, tak já jsem chodil na Baník, a takové přiblblé pubescentní moderní chuligány, kteří se sami chovají jako ovce a svému klubu jen škodí mám na ocase, vždyť vy - vymaštěné ovce prakticky ani nevíte proti čemu bojujete a co je cílem, no hlavně, že je bordel
FCB Oderberg , 10.11.2010 19:43:12
LordikBanik já jsem tady taky napsal svůj příspěvek.Ty jsi tady jasně vyjádřil svůj názor a postoj.Tak se tě proto rád zeptám.Kterou možnost budeš volit?Jak jsem psal,tak jsou jen dvě!Jiná možnost není!Možná víš o jiné,ale to mě musíš přesvědčit něčím realným.
LordikBanik , 10.11.2010 21:45:09
paax : jiste, fanda Baniku si cestu najde vzdy i bez KF. Me jde o to, ze po koupi ty karty s tvymi udaji mohou delat cokoliv, mohou je davat komukoliv, nikdy se nedozvis, co s nema delaji v tvoji nevedomosti. Proto si myslim, ze KF je celkem zbytecna a bylo tedy hloupe ji zavest ted, kdyz se cekalo, ze Peteraa ZASE rozproda tym a vsechny verne to jen znicilo zevnitr, tim myslim rozpory, staci se jen podivat na tuto diskuzi
boro : ja sem ten bordel v sobotu nedelal tak me do toho prosimte netahej. Sel sem z kotle ven z ostatnima, ale nesel sem delat bordel, tohle nemam zapotrebi, fakt ne. Bitka je sice lakava, ale ne tak abych mel potom nejake problemy z toho.
FCB Odenberg : Ikdyz se mi to nelibi, bohuzel budu muset ukazat na prvni moznost. Na 90% to byl boj s vetrnymy mlyny, ALE byla tu sance. Ted uz neni a listly na jmeno jen potvrzuji, ze uz sme z 99% policejni stat. Vsem hezky vecer
LordikBanik , 10.11.2010 21:47:12
FCB Odenberg : na odlehceni situace, nemusi se vse brat vazne, ale pokud mas helikopteru tak tu je treti moznost smiley
kengurur , 10.11.2010 21:54:38
Promiňte, že jako fans Bohemky lezu mezi Vás, ale chci Vám vyjádřit svojí podporu. ČMFS, A.C.A.B. a security jsou zločiněcké organizace. Držte se.
TommyFCB , 10.11.2010 22:17:30
WIKINGOS Jsem rad ze jsem te pobavil, nicmene na otazku proc jste zacali hazet lahve na cestu a trefili auto a proc jste hazeli plzenakum ohne na hlavu mi nikdo zatim nedokazal odpovedet, ale treba mi to vysvetlis, treba se poucim...NewbornFCB Pekne pocty, fakt ze jo, a kde mas mladez, kde mas vyhrivani, kde mas sekurity sluzbu, kde mas secky pracovniky, udrzbu stadionu atd ??? Navic nikdo z nas snad neni tak najivni a nemysli si, ze z toho Petera nic nema.Kdyby jsi vlastnil Banik, nebo jakykoliv jiny klub, taky by jsi na nem chtel asi neco vydelat ne jen prodelat, ale musi to byt v mezich...LordikBanik Nejsem nakym zastancem KF, chapu ty co proti ni protestuji, dokazal bych to podporit opet nejakym pochodem nebo necim takovym, ale co ma karta fanouska spolecneho stim co se stalo v sobotu ??? Jestli to chapu tak ta flaska co trefila tu babu v aute mel byt ten signal at se ty karty zrusi, jako skoro se to povedlo, skoda jen ze nam ted muze byt cela republika vdecna ze uz to budou mit i v Pribrami kde neni ani ultras ani hools, jen obyc. lidi, ale ucel to urcite splnilo...Jinak k osbonim udajum, vim ze se to rika a opakuje porad dokola, sam nejsem zastance a sam nechci psat vsude sve udaje, ale momentalne i pres sim kartu co mas v mobilu dokazi zjistit kde momentalne stojis, ze by jsme prestali pouzivat mobili ? Pojdme stavkovat proti T-mobilu, ne ted vazne, kdyz sve osobni udaje das na karticku do Tesca, nemusel by byt takovy problem ji dat Baniku, klubu tveho srdce, a pokud vazne nechces uz jen s principu, coz chapu, tak mas ty dve moznosti co se pisi vyse...A este nekdo nwm kdo psal, nebyt policajtu, nic by se nestalo, problem je ze vy jste chteli aby se stalo...Nebo jsi vazne cekal ze si nikdo nevsimne toho ze na lidi padaji ohne a flasky ?...
KkarlosS , 11.11.2010 11:51:29
Pro všechny chytré, co přirovnávají udání osobních údajů Baníku jako udání osobních údajů T-Mobile, obchodu, bance apod.............Je tu zásadní rozdíl, který mi vadí. Banka, obchod atd... NEPOSKYTUJÍ TYTO ÚDAJE TŘETÍ STRANĚ, KTEROU JE V NAŠEM PŘÍPADĚ PČR - BANÍK TYTO ÚDAJE POSKYTUJE!!!! A TÍM JDE PRO NÁM, VLASTNÍM FANOUŠKŮM Pochopíte teda už konečně, proč nám to vadí?? Nebo zas budete psát pičoviny??? Ode mě vše!
Kudlas , 11.11.2010 12:27:41
proč tu všichni polemizují na koho to pyro letělo? to ví ti lidi co ho hodili a ví i proč ho hodili! A já v sobě nenacháyím odvahu je soudit.. mají svůj royum, svůj mozek! tak je nesuďte..
centos , 11.11.2010 12:46:08
Kudlas? To si děláš prdel, ne?
Pstronk , 11.11.2010 12:48:15
KkarlosS = jak muzes vedet co dělá banka s tvýmu udaji. Existuje mandátní smlouva, která může zplnomocnict třetí subjekt, který tvé osobní údaje dostane...takže jestli se ptas zda už to chápeme, že nechcete poskytnout udaje Baniku = tak za mě je odpoved stale NE!
KkarlosS , 11.11.2010 13:46:50
Pstronk: Promiň nevěděl jsem, že máš potíže s mozkem...........Baník poskytuje údaje policajtům, proto je nechceme dávat na KF, chápeš??
TroskycFCB , 11.11.2010 13:56:51
Už se kurva proberte s KF, občankama atd.Na co to jako po mě chcou?Aby to dali PČR a ti pak řekly ty jsi tam byl a sice nemáme důkaz(jenom KF že jsi byl mezi davem na stadioně) ale obviníme tě.Nejsu chuligán ale može mě to někdo vysvětlit na co to je osobní údaje?Buď mě někdo chytí(natočí) při činu a budu odsouzen za něco co jsem udělal nebo jsem nic neuděl a hotovo.Vysvětlete mě na co jsou KF a občanky?Na to aby mě někdo obvinil za něco co jsem neproved jenom jsem tam byl?Buď jsou jasné důkazy a mělo by to být všude tak a jsem souzen a nebo ne.Na co je k tomu dobrá občanka kurva?Akorát aby tě někdo zneužil.Ještě jednou nejsem chuligán ale co zabrání bordelu že je tam někdo opsaný co je to za blbost.Mě z toho vychází že je to akorát na to aby pak mohli udělat z někoho exemplární případ a pomstít se mu.Máme důkaz byl tam.Plus svědectví ACAB ano on to dělal, plus palcové titulky do TV, mobilní soudy a je to na světě.Jedině to může zabránit vstupu lidem co mají zákaz a těch tady moc není....
TroskycFCB , 11.11.2010 14:14:31
a nejlepší John.....byl bordel mimo stadion, tak to kurva ne,všichni co chodíte na fotbal budete chodit na občanky "když nechceš nepůjdeš" , sice to bylo mimo stadion a lidi co si nekupují lístek ale i tak budem Vás jebat.Když vezmu tři vesnikcké zábavy z celé ČR tak je tam víc násilý(mrtvých, na rozdíl od fotbalu kdy žádný nebyl) jak na celém ligovém kole.A těch zábav a bitek jsou tisíce za víkend.Sepisuje si Vás na stodolní někdo?Útočí na Vás komanda policajtů,vrtulníků atd. ?Jo já zapoměl tam nechodí vlastně ti neonacisti co se přesunuly na stadion......už Vám to dochází co se tady vlastně děje nebo jenom ovečky bééééééé.A pro ty výblitky od moralistů....kdy už se konečně zeptáte proč se to děje?Nechvaluju násilí ale viděl jsem x případů na výjezdech násilý na baníkovcoch a nic jenom lži a když nějaký blb dopředu vyhlásí že uzavřou CH1 což byla poslední kapka za X let zavírání a buzerace tak co mohli asi čekat že se stane.Dojde dvakrát víc lidí a pak stačí málo(ten jeden dva se vždycky najdou) a už to jede.Lidi co se pak ptají jak mohl někdo zdavu někde něco házet jsou k smíchu tak to totiž nefunguje a jestli si myslíte že lidi se vdavu, kdy napětí se dá krájet, chovají jako nejrozumější z rozumných ne tak to není.ACAB
Kudlas , 11.11.2010 14:36:16
centos: myslím to vážně, znáš někoho z těch lidí? já některé ano, ale plno ne a proto je nebudu soudit na základě těch co znám, bo vím, že jsou naprosto normální, možná zodpovědnější než víc jak 90% na stadionu! Proto nemám odvahu soudit ty další..
TommyFCB , 11.11.2010 15:46:39
KkarlosS T-mobile muze poskytovat udaje mimochodem taky PCR, priklad strati se male decko, tak ho podle sim karty najdou a najdou i jeho presnou polohu, na KF jen zjisti ze jsi na stadione a pokud neco udelas tak ta daji na PCR, tak samo Banka kdyz budes mit dluh muze dat tve udaja nakym exekutorum nebo PCR, takze co mluvis o tom ze nemuze...TroskycFCB Taky jsem proti KF a kolikrat me serou reci politiku atd, ale diky nam je bude mit cela republika. Jak jsem psal vise schvaluju protesty ale ne takove jake byli v sobotu !!! Mimochodem pekny clanek - http://www.efotbal.cz/index.php?page=clanek&clanek=81228
centos , 11.11.2010 16:08:04
Kudlas: Když je někdo normální a hodí světlici do sektoru hostů mezi lidi, tak co, nemůžeš ani říct, že udělal pičovinu?
kacer , 12.11.2010 09:06:25
Do chuja je snad každého věc, jestli tu kartu ma nebo ne! A každý má pro to svůj důvod! Jen chci říct, že kažému kdo chodí na CH1 nevadí odevzdání údajů, s tím já problém ani moc nemám, protože jsem si několikrát listek na jméno koupil a je mi jasné, že to mé jméno, bydliště a datum narození nezůstalo jen u Baníku a pořadájicího klubu!
Mě více než osobní údaje vadí to, že nas Petera postavil před takovou věc, že pokud si tu kartu nekoupiš, tak si vlastně chuj!
centos , 12.11.2010 11:10:28
kacer: naprosto souhlasím.
Fans2264 , 12.11.2010 13:12:42
Vzpomeň si kdy ti bylo nejhůř a stejně ti bude vždy lépe. Takhle to tady funguje. Ale JÁ jsem silný a dokážu to vydržet. Ti druzí to nevydrží! Jsou slabí a zdechnou na ty jejich sliby. V naší zemi kde se narodily. To je ale jejich smůla že se neumí postavit zlu, které se schovává za tzv. ZÁKONY ČRr30;r30;r30;r30;.. Tak hurá na fotbal. smiley
french , 12.11.2010 19:19:08
tomiiik17: Ježiši ty si chytrý jako rádio. Proč lidi dělají to a ono? Zeptej se psychologa, on ti vysvětlí davovou psychózu. Taky se ho zeptej, jestli nemá něco na přehnanou inteligenci, potřeboval by jsi ji zmírnit.
TommyFCB , 12.11.2010 20:36:54
french Nechapu co se ti nezda, vsichni si tu hrajete ta chudinky, ze vy nic, to policie atd. Ale zatim jediny, jediny clovek na tomto foru mi nedokazal vysvetlit proc se zacali hazet lahve a ohne ! To ze pak prisla policie uz je celkem logicke a pochopi to kazdy normalne uvazujici clovek.(o tom ze sou policajti hovada nemusim psat, jde o to ze neprisli z nudy) I tvuj prispevek ukazuje na to ze tu odpoved sam neznas a proto me posilas k doktorovi, a schovavas se za to...Myslis ze toho chci moc ? Ja si myslim ze kdyz si vsichni stoji za svym tak by k tomu meli mit duvod..
WIKINGOS , 12.11.2010 22:39:08
se stoho stalo tomíkovo vlákno jak tak kukámsmileysmileysmiley
už by mu měl někdo odpovědět nebo zprávce ho bloknout at to pak nemusíme moc rolovat smiley
Soleil , 13.11.2010 03:44:44
If you cannot afford the replica watches actual handbag, you can find knock-offs online as very well. It all depends on how considerably you are ready to spend, and if you might be ready to settle for designer handbags less than the original. No.5 Burberry Suede Leather-based Hobo Bag with Belted Top rated The famous fashion houses press forward to release their A/W09 collections.
french , 13.11.2010 11:05:46
tomiiik17: Seš debil nebo co už.
Jelikož si asi neumíš vyhledat na internetu davovou psychózu, tak jsem ji pro tebe vyhledal.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Soci%C3%...reg%C3%A1t
Snad ti to dá odpověď na tvé otázky. Pokud to stálen nechápeš, tak se běž zeptat na pana Johna, ten ti to vysvětlí s radostí.
WIKINGOS , 13.11.2010 14:51:22
french myslím že tomík to nepochopí a joint(pan občanské joudo) mu to nevysvětlí jelikož ted chytá extrémisty a když je nechytá tak zrovná fajčí dinosaurům takže nemá čas na nějaké cipaté otázky

bude (_y_) až Kanada zruší pro hnědočechy víza a za pár roků je pro bílé občany ČR bude muset zavést až odtud radši půjdem

Radek John (* 6. prosince 1954 v Praze) je český publicista, moderátor, spisovatel, scenárista a BOHUŽEL politik
Rado , 14.11.2010 04:01:19
Zajímavá diskuze. Jestli někdo dočte až sem smiley tak přidávám svůj názor.
1.) Karta fanouška - podle mě nejde o nic jiného, než o převlečenou permanentku. Zejména když v budoucna má být permanentka zrušena a její funkci má vykonávat KF. Proč teda existují 2 karty vedle sebe? Asi proto, že pan Petera potřeboval prachy na vyhřívání (neřeším, jak to ve skutečnosti bylo vzhledem k tomu, že prý měl nakonec obdržet 10 mln dotaci od města právě na trávník). Viz na webu fcb.cz "Výtěžek z prodeje Karet fanoušků FCB přispěje na realizaci vyhřívání hrací plochy na Bazalech, aby se Baník nemusel stěhovat na Městský stadion do Vítkovic." http://www.fcb.cz/karta-fanouska-fcb//co-je-KF/
2.) Údaje poskytované v souvislosti s obstaráním KF (MIMOCHODEM ANO, KF JSEM SI POŘÍDIL) - jestli si to dobře pamatuju tak se poskytují klasické informace: jméno, adresa + nezcela klasicky poskytované, celkem důvěrné informace: rodné číslo a číslo občanky. Ale tyhle údaje už Baník o mně měl, protože si kupuji opakovaně permanentku.
3.) Kdo se k údajům dostane a kdo je použije - takže údaje má Baník. Počítám, že kromě Baníku je budou mít asi i jeho obchodní partneři (min. Fortuna). Jenže stejné údaje poskytujete i bance a myslím, že všichni máte bankovní účet.
4.) Údaje a PČR - a vy si myslíte, že PČR nezná jméno, adresu, rodné číslo a č. občanky všech obyvatel ČR? Že opravdu potřebují Baník, aby jim tyto údaje sdělil. smileysmiley Známému se poštěstilo, že viděl demoverzi PC programu ministerstva vnitra a byste koukali, jak až se dají použít a propojit údaje a jaké vazby z nich lze zjistit.
5.) KF a vstup na stadion - to že máš KF a tvá KF je použita ke vstupu doposud neznamenalo, že na stadionu jsi ty. Občas místo mě jde na domácí zápas brácha. Co z toho plyne? To, že když je použita tvá KF, tak to neznamená automaticky, že jsi na sradionu. Jestli v rámci budoucích opatření bude třeba při vstupu ukázat občanku, tak tohle asi odpadne.
6.) HÁZENÍ KAMENŮ A DÝMOVNIC PŘI UPLAKANÉM ZÁPASE Z CH1 - zeptám se takhle: proč někdo házel kamenem?
a) na policajty - jako odpor proti KF... policista je taky jen člověk (i když někteří jsou sebevíc vymaštění). Jaký je (pro některé osoby) rozdíl mezi tím, jestli to bylo přes 4- proudou cestu a z davů lidí oproti tomu hodit kamenem po policistovi z metru? Opravdu ho chcete trefit a velmi pravděpodobně i zranit (co asi vržený kámen jiného dělá?)? A že chcete policajta kamenem jen postrašit? Kámen pohnutky nerozlišuje, když už jednou letí vzduchem.
smiley vedle policajtů (třeba aby je postrašil a dla najevo vzdor) - každý soudný člověk vrhající kámen (zvlášť z CH1) musí počítat s tím, že ten kámen nalezne nějaký ŽIVÝ cíl. Buď dopadne na cestu... a máme to tady - projíždělo auto s ženou a dětmi. Navíc kameny a sklo na cestě taky není nic příjemného a může vzniknout škoda na autě. Nebo dopadne do kotle hostů z Plzně - já bych teda nebyl nadšený, kdyby mě trefil ten kámen. A že je hozený jako odpor vůči KF a PČR by mě moc neupokojilo. Nebo může dopadnout do úzkého pásu trávy před plotem a nic se nikomu nestane. A teď jaká je pravděpodobnost, že když hodí 50 lidí kamenem, že všichni trefí tam, kam chtěli. Takže je asi jasné, že se někomu něco musí stát.
c) kámen a dýmovnice jako vzdor policejnímu útoku (pokud to teda bylo takhle, já tam nebyl... jako velký vandrák totiž díky své KF a permanentce chodím na skoro všechna domácí utkání - čekám, že mě tady x lidí osere za to, že nejsem kvůli tomu skalní fande a Baníku si nevážímsmiley) - OK, dá se uvažovat, že jde o sebeobranu, ale policajti na CH1 asi těžko útočily přes sektor hostí, takže z tohoto důvodu kameny a dýmovnice z CH1 do sektoru hostí nepadaly.
7.) Co mi z toho plyne? Že silou se asi nic nevyřeší. PČR pozažmo ČR vždy budou schopni vyvinout ještě větší sílu.
- VIZ sektor CH1 - x roků (co teda osobně pamatuji) tam chodí lidi koukat na Baník a až doteď jsem se nedoslechl, že tam došlo k nějakému závažnému problému. Fajn, před tímto zápasem to tam chtěli uzavřít. Po tomhle zápase to tam tím tuplem uzavřou.
- ohledně KF - mně KF nevadí, protože to je karta, která sice za NIC stála 300,-Kč (doufám, že ty prachy šly aspoň na vyhřívání) a poskytuji osobní údaje, ale tyhle údaje už jsem poskytl x subjektům. Navíc PČR už tyhle údaje má; navíc to, že mám kartu (a permanentku) neznamená automaticky, že se nacházím na stadionu... čili za kartu samotnou mě PČR nemůže postihnout (to že kdo nemá KF platí za vstup dvojnásobek je ale sviňárna)
- navíc vše směřuje k tomu, že KF bude za pár let povinná pro všechny kluby v GL
- na ochranu údajů slouží Zákon o ochraně osobních údajů. Nemyslím, že zrovna Baník sbírá údaje k tomu, aby je mohl nelegálně šířit. Opakuji, že PČR všechny tyhle údaje už má.
- čili z těchto důvodů v odpůrcích KF vidím fakt jen týpky, kteří chtějí dělat bordel
- a díky tomu, že proti Plzni byl bordel, tak třeba bude v budoucnu povinné prokázat svou totožnost - čili výsledek je v důsledku fyzického odporu ve finále ještě horší
- pokud se někdo s KF nesmíří, tak mu můžu jen poradit, aby přestal chodit na zápasy A týmů a svou věrnost a lásku k Baníku prokázal tím, že bude chodit podporovar B-tým nebo Baňky. Do budoucna ani nic jiného bez KF nebude možné.
- taky mě baví, že je spousta lidí naštvaných, že na Baník nechodí moc lidí. Proč by taky měli chodit, zvlášť s dětmi. Kde není záminka, není slzný plyn. Pokud zamínku vyvolají policajti, já bych se s nimi být nešel. Proti PČR to silou nevyhrajeme - možná že bitvu ano ale válku ne.

- a co bych doporučil? Nedělat bordel. Tímhle PČR, Novu, Blesk a celou republiku nasereme nejvíce.
- a že PČR nebo venkovní pořadatelská služba dělají problémy a provokují? Tak proč třeba Baník nevyšle na venkovní zápas pár členů vlastní pořadatelské služby, kteří by třeba točili, co se fakt děje (nemyslím tím, aby točili Baníkovské fandy, ale aby točili, jak reaguje PČR a venkovní pořadatelé a aby byl materiál ohledně toho, když někdo z PČR a poř. služby mlátí mařky a týpky, co vážně nic nedělají.) Pokud bude existovat takový materiál a dojde k incidentu, tak už to snad PČR a svaz (v rámci hesla "fandové mají přednost"smiley) nebude ignorovat.
- pyrotechnika na zápase se mi taky líbí. Dokonce si myslím, že je to nedílná součást domácího utkání FCB. Když budeme dělat bordel, moc si jí neužijeme. Podle mě by se zákaz pyra mohl dát obejít... jen je třeba být vstřícný... zejména vůči tomu, kdo prostor, kde má být pyro použito vlastní - čili vůči Peterovi. Možná to bude znít jako byrokracie a přehnaný formalismus, ale proč by nemohlo jít, že x-lidí, kteří budou používat pyro podstoupí nějaký kurz, jak ho používat. To by byl slušný argument vůči ČMFS, že nebude ohrožena bezpečnost diváků. Navíc na každém zápasu jsou hasiči a jen sedí a koukají zadara na fotbal. Takže při použití pyra pod sektory S klidně mohou být nablízku, příp. stát opodál a dělat, že asistují. Asi to zní na první pohled divně smiley(a taky contro il calcio moderno), ale za současné nevalné situace nevidím jiné rychlejší způsob, jak lidem na svazu zavřít pusu a obhájit si používání pyra (i když ti co to budou zapalovat se můžou cítit jako trotli, že je kontroluje nebo aspoň stojí opodál hasič).

- dále si myslím, že dokud nebudeme my fanoušci oficiálně organizovaní napříč celou republiku (čili sdružení zahrnující fandy Baníku, Sparty, Slávie, Brna atd.), tak si moc podmínky diktovat nemůžeme. V Anglii je fanouškovská organizace uvedeného typu (myslím, že sdružuje 150 000 lidí - fakt si nejsem jistý) a má celkem velký vliv, přičemž nástrojem jejího vlivu je hrozba, že budou ignorovat produkty a služby Angliské fotbalové asociace. Když vynásobíte počet členů x rodinní příslušníci + ostatní fandové x jejich rod. příslušníci + lidi kterým se jejich myšlenka líbí a podpoří ji bojkotem, tak dosáhneme velkého počtu osob - to už pak sponzoři ve strachu, že ztratí podíl na trhu, zatlačí na svaz a zkorigují jejich "skvělé" nápady.
To ale asi bude problém, když jen na tomhle vlákně panuje taková názorová roztříštěnost. Taky bude třeba vytvořit nějaké takové sdružení nejprve v rámci fandů Baníku.

Tak díky, jestli jste to četli. Jestli máte jiný názor nebo chcete něco doplnit, uvítá, ldyžm ty připomínky, že jsem ko*ot atd. protože jsem vyjádřil svůj odlišný názor přeskočíme a budete uvádět konstruktivnější návrhy nebo uvedete, že něco v praxi nejde - přeci jen jsem řádový fanoušek Baníku, který se ještě do konfliktu na utkání nedostal.

Díky, mějte se
Rado , 14.11.2010 04:10:43
sorry - produkty a služby sponzrů Angl. fotb. asociace
centos , 14.11.2010 13:37:03
Víceméně souhlasím; to, co se stalo, je kontraproduktivní a povede to jen k dalším represím. Ale KF (nebo i lístky na jméno) odmítá hodně lidí, nejen ti "bordeláři". Když ne kvůli údajům, tak třeba kvůli - jak říkáš - sviňárně s cenou lístků. Cenové zvýhodnění majitelů - budiž, ale proboha ne dvojnásobně. Navíc těch výhod včetně jistého místa na stadionu je i tak dost.
ros , 15.11.2010 09:01:04
Rado: pekne ses rozepsal vicemene je asi vse popsane realne. Co se tyce nataceni na vyjezdech tak nejaka snaha byla kdy se predpokladalo ze by mohlo neco nastat, ale vetsinou pokud byl pritomen kameraman tak se jakoby nahodou nic nestalo.
chachar92 , 15.11.2010 13:08:20
smileysmileysmileysmileyškoda mohli vygratsmileysmileysmileysmileypolicajti zas robili divadlo
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
BANÍK BANÍKU
ZACHRAŇME BANÍČEK
Tabulka
1. Liberec 30 68:29 66
2. AC Sparta 30 51:25 64
3. Plzeň 30 66:33 63
4. Ml. Boleslav 30 49:34 50
5. FK Teplice 30 36:30 46
6. Dukla 30 42:35 42
7. Slovácko 30 29:32 41
8. FK Jablonec 30 54:43 40
9. Příbram 30 44:56 39
10. Č. Budějovice 30 30:51 35
11. Olomouc 30 42:38 34
12. SK Slavia 30 28:34 34
13. Hradec Králové 30 22:38 31
14. FC Baník 30 31:48 28
15. Bohemians 1905 30 20:54 24
16. Žižkov 30 23:55 19
                  
Follow chachari_cz on Twitter

 

Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Nechte si poslat nové.
Právě online
Hostů: 0

Uživatelé
° Nejnovější: Pefr1407
° Nových tento měsíc: 17
° Nových minulý měsíc: 11
° Celkem: 3,888
Vyhledávání
v článcích
v novinkách
ve fóru
v odkazech
v členech
 
Majitel webového serveru upozorňuje, že za veškerý psaný a jiný obsah nezodpovídá on, nýbrž přímý autor. Od jakéhokoliv názoru se distancuje, a rozhodně se s ním neztotožňuje, pouze zprostředkovává prostor pro vyjádření názoru fanoušků Baníku Ostrava na internetu. Stránka na které se právě nacházíte obsahuje materiál, který někteří lidé mohou považovat za kontroverzní. Provozovatelé těchto stránek nejsou dle právní úpravy zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti) a zejména §6 citovaného zákona, odpovědni za příspěvky návštěvníků těchto stránek.
 
Powered by PHP-Fusion 2003-2009 © www.chachari.cz (Privacy policy)
 new
TOPlist