Fans shop trička, šály, nálepky..
Kalendář chachara
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
| 7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
| 14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
| 21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
| 28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
Chachaři na YouTube
507 chacharů na záchranářské misi v Hradci Králové,
Zobrazení:
1888
21
hlasů
Čas:
15:57
Entertainment
|
Srp
03
Sigma - Baník 0:0 „HUBERO KORORO"
CNL · 74 Komentářů · 11673 Přečteno
·
Zastrašující taktika olomouckých funkcionářů sklidila ovoce. Odlákala od cesty na Hanou řadu fanoušků Baníku a od návštěvy zápasu odradila také mnoho olomouckých fans. Policie byla připravena s plnou parádou - pěšáci v uniformách byli po celém městě k vidění doslova na každém kroku, policejní osobáky, tranzity i Avie po městě najezdily stovky kilometrů, občas kolem projel vojenský transportér či vodní dělo, nad městem létal policejní vrtulník. Přišlo mi, že se tady někdo zbláznil, ale když se to u nadřízených obhájí...
Ačkoliv to, co s námi před zápasem předváděli funkcionáři Sigmy veselé vůbec není, přinášelo to absurdní situace, kterým se mnozí museli zasmát. Od 13:30 h bylo u pokladem vedle fanshopu pořádně veselo. Ty byly v obležení baníkovskými fans a prodavači či prodavačky zjišťovali (možná protizákonně) jejich bydliště, které psali na vstupenku. Několik pokusů natočit tento požadavek televizní kamerou vždy končilo dočasným uzavřením pokladny a odkázáním na vyšší místa. Několik baníkovců, především starší a rodiny tento požadavek odradil, většina se odbýt nedala a zapojila svou kreativitu. Na bydliště „Ostrava" vstupenku neprodali, s bydlištěm „Poruba", „Dubina", „Hrabůvka" atd. však problém neměli. Někteří baníkovci se vydávali za Litevce a na lístku měli „Lithuania", jiní např. „Bohumín, okr. Olomouc", další lístky objednával hospodskou objednávkou „čtyřikrát Litovel" či se na vstupenkách objevovaly další nesmysly. Po nějaké době se začalo prodávat pouze lidem z Olomouckého kraje, a tak si mnozí baníkovci začali od kolem procházejících fans Sigmy „půjčovat" jejich šály či dresy, díky kterým pokladní žádné bydliště nezajímalo. Každopádně zde bylo dusno a svým způsobem i veselo zároveň. Minimálně jedna pokladna byla vysklena.

Nejjednodušší a zároveň nejlevnější cestou jak na stadion bylo přes domácí sektor. Zde byly k mání vstupenky za 50 Kč a nikoho nezajímalo odkud jste. Poté stačilo projít sektorem a přeskočit na část východní tribuny, kde byly také fandící skupiny baníkovců. Chachaři, kteří absolvovali tuto cestu nejen ušetřili, ale také usvědčili ze lži olomoucké funkcionáře. Ti v týdnu na námitku Baníku ohledně rozdílu ve výši vstupného mezi oběma sektory reagovali vysvětlením, že do domácího sektoru jsou lístky prodávány na základě členství ve fan clubu Sigmy...
Přes uvedené cesty zůstala před branami stadionu bez vstupenek více než stovka chacharů, části z ní se ještě podařilo do ochozů dostat přes plot, části po protržení vstupní brány, přesto zhruba padesátka fans zůstala před branami stadionu...

Celkově se na stadion dostalo okolo 1.500 fans Baníku, nejvíce jich bylo v hostujícím sektoru a vedle něj na kraji severní tribuny, odkud byl organizován support. Fandící baníkovské skupiny však byly i na zbytku severní tribuny, na tribuně východní i hlavní. Support předvedli velice kvalitní, rozhodně lepší než v daleko větším počtu na tomto stadionu v posledních dvou letech. Choreo se kvůli zmatenému dostávání se k lístkům tentokrát vůbec nepřipravovalo. Pouze byl před sektorem vyvěšen transparent „Žoldáku Otepko, hubero kororo!", kterým chachaři zaklínadlem ze seriálu Rumburak nechali zmizet exbaníkovského hráče ze hřiště. Otepka byl společně s Kubíčkem a rozhodčím Příhodou také terčem mnoha peprných pokřiků z baníkovských hrdel. Rozhodčí dosti nesmyslně už ve 25 minutě vyloučil obránce Nevese, ale zbytek mužstva se nesložil, jak tomu bývalo na jaře a dokázalo s trochou štěstí na Hané vybojovat bod.

Po zápase byl ředitel Sigmy Jiří Kubíček s následky možná protizákonných opatření spokojen a komentoval zápas slovy:
„Kdyby nebylo takové horko, bylo by plno. Já kdybych byl normální fanda a měl možnost dívat se na ten fotbal na internetu, asi bych sem na stadion taky dnes nejel. I kvůli obavám, že bude vyprodáno a lístek nedostanu. Osm tisíc diváků je vzhledem k desetitisícové kapacitě stadionu optimální návštěva."
„Když prosákly informace o tom, že se ostravští fanoušci přece jen dostali k nějakým lístkům na tribunu za brankou, dalo se čekat, že někteří naši diváci nepřijdou, protože se báli nějakého střetu. Osm tisíc, to je nádherná návštěva."
perla na závěr: "fotbal se nehraje, aby bylo vyprodáno, ale aby bylo bezpečno"
Komentáře
, 03.08.2009 14:24:56
na to jak tady kazdej mel plnou hubu kecu jakej bude bordel a nevim co jeste tak včera teda nic moc keci keci a pak howno howno jinak škoda tech břeven co dala sigma  |
, 03.08.2009 14:26:26
Musím dodat, že na tribunu Sever lístky taky stály rozdílnou cenu ( co se aspoň nápisů nad pokladnama týče, nevím, jak to bylo ve skutečnosti). Nad pokladnou blíže sektoru hostí byla přilepena cenovka 100,-, o pár metrů dále na ten stejný sektor cenovka 70,-. Vše je vyfoceno. S tou cenou se to doufám bude dále řešit.
A Kubíček je pěkný chuj. |
, 03.08.2009 14:30:12
Čekal jsme, že nás "protiOtepkovců" bude mnohem míň, čili mě mile překvapil téměř jednotný názor všech... Jinak vše perfektní - support, výkon hráčů... BP  |
, 03.08.2009 14:37:31
Jen oprava.. Za branami stadionu těch fans bylo daleko víc než 50... vždyt jenom nás bylo přes 40 a byli tam dalších minimálně 400-500...   |
, 03.08.2009 14:41:15
na severu tam bylo tak 100 možna min |
, 03.08.2009 14:43:12
Výborný výkon jak v hledišti tak i na hříšti   
Baník pičo FCB!!!!  |
, 03.08.2009 14:45:48
http://tn.nova.cz/bin/search_adv_media_desc.php?media_id=535534 Co olomoučák, to perla... Na některé stanici jsem zaslechl, že se mělo na stadion dostat 650 baníkovců... Tak by mě zajímalo, jak k tomu "střídmému odhadu" došli... |
, 03.08.2009 14:46:25
přesto zhruba padesátka fans fotbal neviděla... myslím, že tobyl několika násobek |
, 03.08.2009 15:18:51
Podle me je to vas problem, ze jste se nedostali na stadion. Kdo chtel, tak prijel ve 13 a nejakym zpusobem si listek obstaral. Kdo jezdi na takovy zapas v 15 a pozdeji, se nema cemu divit  |
, 03.08.2009 15:19:21
Kurva nebrecte furt jak male deti! Ti co meli vynalezavost, se tam dostali! |
, 03.08.2009 15:23:57
Tak nevim jestli mam být nasranej nebo vlastně rád , bo taká atmosfera na sigmě už chvilu nebyla,ale Kubiček je stejně chuj .
Ps: Nemá někdo známého právníka docela by mě zajmalo jestli při neprodávání vstupenek lidem z ostravy nedošlo tak nahoudou k diskriminaci !!!    |
, 03.08.2009 15:27:07
Ja jsem si koupil normalne listek na severni tribunu a nechal jsem si na listek napsat ze jsem s Přerova a on na me ze me potom nepusti na stadion a ja rikal to je jedno a pred stadionem mi nekontroloval ani obcanku.......  |
, 03.08.2009 15:48:24
Krasně prožitá neděle.Zatím muj nejlepší Olomoucký výjezd |
, 03.08.2009 16:10:05
Franch: zrovna ty tady kurwuj, celý týden před zápasem jsi tady brečel ty, že nemá smysl tam jezdit a další podobná howna, a ted tady budeš rozumovat?!?Poté co jsi napsal v diskuzi Sigma-Baník ani nemá smysl se s tebou bavit...Jsem opravdu zvědavý, jak budeš rozumovat až budou stejná opatření někde v praze...to tam ani nepojedeš, když už jsi nechtěl jet ted a to to máš za rohem, tak bud tichučko a nekurwuj tady!!!
co se článku týká:kdo mě zná, ví že nejsem žádný radikál, aleúplně jedno mi to taky není... příště by zřejmě bylo vhodnější, nedávat tady žádné apely at jedou všichni, když se poté vyserete na ty, kjteří se nedostali, a ještě z nich budete dělat chuje, že se neumí postarat...postupně jsme potkávali mladé, kteří pravděpodobně ani občanku neměli, tudíž je nepustili, jak to kurwa vysvětlíte jim, že jste se na ně vysrali i když jste je bantovali?!?a nebylo jich málo...nevím, kde jste dospěli k počtu 50ks za branama, dejte za to ještě jednu nulu a bude to odpovídat (samozřejmě počítám i ty, kteří odjeli domů)!Je úpně jedno, jestli tam zůstalo 5,50,nebo 500lidí naše jednota je v pořádné piczi...heslo bud všichni nebo nikdo jsou zřejmě jen nesmysli z TV obrazovek, které rádi používáme, ale řídit se jím je velký problém...včera jsem se poprvé a obávám se že ne naposledy styděl za to, že jsem fanda Baníku... a jak už jsem psal v diskuzi, můžeme očekávat sklízení plodů za svou tupost a ochotu poslouchat jako ovce, hloupé ovce... |
, 03.08.2009 16:26:43
Pasáž "Přes uvedené cesty zůstala před branami stadionu bez vstupenek více než stovka chacharů, části z ní se ještě podařilo do ochozů dostat přes plot, části po protržení vstupní brány, přesto zhruba padesátka fans fotbal neviděla..."
byla mírně upravena na "Přes uvedené cesty zůstala před branami stadionu bez vstupenek více než stovka chacharů, části z ní se ještě podařilo do ochozů dostat přes plot, části po protržení vstupní brány, přesto zhruba padesátka fans zůstala před branami...", jak byla myšlena.
O tom že se nedostali i další je zmínka i v pasáží o vstupenkách. Nedokážu odhadnout kolik těch lidí celkem bylo... |
, 03.08.2009 16:30:07
Hammass: To není ze shevaovy hlavy, nedal to do uvozovek, takové plky pouštěli v TV... Podle nich se dovnitř dostalo 650 lidí a zhruba 50 zůstalo venku. Tak hlavně že lítal vrtulník a jezdily transportéry... |
, 03.08.2009 16:32:28
KYBY to vystihl přesně, dobře v tom TV příspěvku, jinak sestřenky(pravničky) jsem se ptal a je to diskriminace a navic kubíčku, co ty kurwo   |
, 03.08.2009 16:41:00
solit4ry:je v podstatě jedno, kolik lidí zůstalo bez lístku, podstatné je, kolik lidí odešlo ze sektoru vyjářit pospolitost... |
, 03.08.2009 17:15:13
Jedním slovem:KRÁSA Nejlepší jazda do Buzerantova Příště doma Plzeň a pak podle peněz do Jablonca   |
, 03.08.2009 17:17:47
Banik Pičo ,včerejšího výjezdu jsem se zůčastnil také.Sám za sebe říkám že jsem se nedostal,stál jsem za branou na fotbal jsem se díval,akorát mě sralo to že tam nechali pojebanou plachtu kvůli které neviděli všichni !!!Jinak bych tady neobviňoval ani nikoho kdo se dostal a kdo se nedostal.Jebat Kubíčka bylo málo vystižné  !!!!!Aby dva dny před zápasem mluvil otom že už mají skoro vyprodáno a ňáké podobné sračky,myslím si že když kupovali na stadioně lístky jak Baníkovci tak čuráci ze Sigmy.Takže ubožaci!!!Dále by mě zajímalo co příjde za trest pro toho chabrusáka z ochranky který šupl našemu fans u té pokladny!!!Zdravím všechny kteří byli v Olmě a přijeli podpořit Baník!!  !!!A v sobotu všichni na Baník-plzeň |
, 03.08.2009 17:19:19
Hammass: nevím zda by byl hromadný odchod reálný, ale hlavně si nemyslím, že by něco vyřešil, spíše by byl podle mě olomouckými vítán. Problém vidím spíše v tom, že se to stále neřeší právně, abychom zde měli nějaký verdikt, od kterého by se odvíjel další vývoj. Sám v tom mám svou vinu, že jsem se po ČB nechal odradit neochotou dvou oslovených právníků, ale tohoto se, místo stěžování si na netu, může chopit kdokoliv z nás. Nebudu se s Tebou přít na netu, když se známe a můžeme si kdykoliv někam sednout... |
, 03.08.2009 18:50:51
Hammassovi a spol. Chtel bych jen rict svuj nazor klukum kteri se tu rozciluji, ze jsme neodesli ze stadionu a nestali v jednote. Zaprve neverte taky vsemu co tu kdo napise. Na diskuzi jak nasi tak te sigmacke se objevovali ruzne prispevky ktere mi prisly hodne dementni jako rozbijeme olomouc atd. a nemuzete tez proste vsemu verit, ze to tak bude. Druha vec je a to souhlasim s CNL, ze nas odchopd pred stadion bynepomohl. Nahrali by jsme tak vsem klubum kteri by nam davali malo listku a rekli by...oni stejne budou s ostatnimi pred stadionem a my budem mit klid. Toto proste by nebylo dobre reseni. A spis to konecne opravdu resit pravnickou cestou a zacit se i touto cestou branit  |
, 03.08.2009 18:52:23
Kurec Takže 2 hodiny jsem si vystál tu zkurvenou Kubíčkovu řadu na listky vedle FanShopu.Potil jsem se jako prase a zhodil jsem tam snad 2kila a když jsem totalně dehydrovaný přišel na řadu tak mi ten pičus za okýnkem řekne že mi nic neprodá bo jsem se narodil v Opavě .Kurva jsem chytnul takeho nerva že bych ho vypleskal.Bohužel se mu domluvit nepodařilo Tak jsme nakonec s kolegum řekly dvum mladym z olomouca at nám kupi listky na jejich meno a bylo to,Konečně jsme měly lupeny ,Ale to už bylo po poločase,a když příjdem ku vstupu tak nas tam ty mrdky nechtěli pustit bo jsme neměly občanky se správným jmenem.Tuž co včil začla rychlá akce musime najít ty tipky co nám to prodali jinak nas tam nepusti a kurva fakt jsme je náhodou našly a když jsme přišly s nima a oni ukazali že jsou z Olmiku Tak jsme v pohodě Prošly No neuvěřitelné! Tak jsme se krásně dostavily Na severní tribunu kdy zrovna začínal 2 poločas a já si moch konečně zařvát mezi svýma ono vytoužené Kubiček co ty KURVO!!!!!!   |
, 03.08.2009 18:54:53
Kubíček, co ty kurwo?! je mi z toho slizu na blití  |
, 03.08.2009 18:57:17
Hammass:
Ano podle meho nazoru nemelo cenu jezdit do olomouce, protoze nemam 2x na cestu tam a zpatky abych si zajistil listek v predprodeji. Nicmene jsem dostal nejake prachy, tak jsem se rozhodl, ze tam pojedu at uz se tam dostanu nebo ne.
Hlavne si uvedom, ze ten fotbal taky neco stoji a jsem kurva stale student a nemam tolik penez abych si jezdil jako frajer. Mam taky jine zalibi ktere neco stoji, ne jen fotbal.
Jen tady rikam, ze ti co se chteli dostat, se dostali to je vse. Stal jsem v te zkurvene fronte a nepochopil jsem proc jednomu prodala druhemu ne. Ja predlozil OP rekl ze chci 3 lupeny a bylo to. U vchodu mi OP kontrolovali a bylo jim uplne u prdele ze nejsem z Olomouce potazmo z olomouckeho kraje ale z okresu NJ, tak proto pisu ze nechapu proc tady furt brecite ze jste se tam nedostali! |
, 03.08.2009 19:00:41
Byl jsem překvapen, že téměř nikdo přes výzvu ( i když asi nebyla moc slyšet), neopustil stadion a hlavně odpovědi některých našich "fanoušků", že nikam nejdou, že by neměli kde pít pivo, to byla ubohost. Celý týden před zápasem u velké části z Vás huba plná keců a nakonec sevřená prdel a pěkně fandit na stadionu. Berte to čistě jako můj osobní názor. |
, 03.08.2009 19:12:32
Po příjezdu do Olomouce skáčeme s kolegou do řeky Moravy a tam se rochníme dobrou hodinku... Co se týče fotbalu a vstupu na stadion, tak lístek jsem měl, ale přesto jsem díky pomoci jednoho z fans (díky moc) přelezl zábradlí u vchodu na severní tribunu. Lístek jsem pak daroval nějakému chacharovi (možná to byl ten co mě vyhodil nahoru,to už nevím bo sem ho dobře neviděl). Při dopadu jsem si ale zvrtnul nohu a dneska sem s tím musel na traumatologii. No z fotbalu sem nic neměl bo sem furt chodil pro vodu (to mě ještě noha tak nebolela) bo bylo teplo jak cyp... Ale celkově dobrý den  |
, 03.08.2009 20:29:33
I kdyz jsem se dostal na severku bez problemu tak to Kubicek snad uz ani huuur zorganizovat nemohl. Vse spatne! Jsem zve jdavyak to pujde dal, jestli se ukazii v takovem svetne i dalsi sefove z jinych klubu..
Kazdopadne vztupenky prodavat podle toho kdo z je kama je ubohe. Chce snad timhle Kubicek rict ze kdo je z Ostravy ten je pro Olomoucke fanousky hrozbou???!!!!!! Fanousky mame po cele CR- to si ale asi jeho naprosto nepochopitelna palice neuvedomuje! VYJEBANA KUBICKOVA SIGMA!
Jinak dost dobry vyjezdi z perfektni atmoskou    BP! |
, 03.08.2009 21:00:49
Žádné oficiální vyjádření abychom bojkotovali lístky tady nebylo ani abychom opustili stadion když se všichni nedostanou, tak nevím co tu kecají někteří o jednotě to fakt nechápu, to že tu pár lidí napíše něco neznamená že to udělaj všichni, obzvlášť když tu někteří ani nechodí. Oficiálně bylo řečeno abychom jeli podpořit Baníček. fakt nevím jak si to někteří představují, že něco napíšou do fora a všeci půjdou za nimi, vždyť si tu každý může psát skoro co chce |
, 03.08.2009 21:01:54
Jinak tu výzvu jsem opravdu neslyšel |
, 03.08.2009 21:34:23
hammass:jsi asi jeden z mala kteri spravne pochopiuli situaci v olomouci,muzu rict ze jsem jel povzbudit banicek i kdyz jsem tusil ze na 90% se na stadion nedostanu SLOVA JAKO JEDEN ZA VSECHNY VSICHNI ZA JEDNOHO se nasich fans baniku moc netykaji,pulku pol.jsem stal pred branou a sledoval asi pulku hriste a fandil vubec mi nevadilo ze nejsem na stadione,stali vedle me fans s polska celkem v hojnem poctu a taky se nedostali a nebreceli ze jeli az tady a nevidi fotbal-jeli podporit nase fans na vyjezd!!!! na druhy pol.jsem sehnal listek a u vstupu mi rekli ze me nepusti i kdyz mam op. KOKOTI JEDNI !! po zapase jsem sel jeste s jednim chacharem na vlak druhou stranou nez chachari potkali jsme dva asi 20tilete ultras sigmy kteri chteli ulovit salu,samozrejme bez uspechu jeden dostal par granatu na hubu a druhy utekl posrany pryc,kdyz zjistil ze mu nikdo neprijde na pomoct..... asi po 6vterinach dorazili rychli kosmonauti asi v 6 antonech a dostatecne se na nas vyradili.... po 3hodinach na stubach poslouchanim jejich chytre reci na pustili a fasli jsme 1000kc. pokutu co k tomu dodat-Ocelkem zajimavy vyjezd ktery me prisel asi na 1800kc. a fotbal jsem skoro nevidel ALE CO PRISTE URCO POJEDU ZASE BANIK PICO   |
, 03.08.2009 21:44:08
Ale fajna cesta pres ten jejich kotel...  |
, 03.08.2009 22:06:36
Ja nevim jak vi, ale ja byl na hlavni tribuně Sigmy a nebyl sem sam viděl sem tam nejmiň 6 dalšich s Baníkovskou šalou a jak na to reagovali fanoušci Sigmy??? Nijak, strachy drželi huby, skoro ani nefandili jen parkrat zařvali Sigma toť vše. Čekal sem, že se pudou bit jak cely tyden psali na sve strance, že nam daj na hubu, že sami sme nic, mno to sem viděl, fakt asi strachy skoro ani nefandili omg |
, 03.08.2009 22:17:53
V olomoci už od 12.00! Chci poděkovat "chachartatovi" za výchovné lekce.. V Jablonci hoj! |
, 03.08.2009 22:20:38
French:Hochu hochu...To co tu meles je nejvetsi picovina na svete.velika spousta lidi kteri jezdi na vyjezdy pravidelneji zvladla vic vyjezdu dokud byli studenti nez kdyz zacli pracovat!!!Ja jsem za prvni rok v zamestnani nebyl na vic vyjezdech,nez predtim za 4 roky dohromady jako student! Spousta z tech lidi,kteri pravidelne jezdi ma za sebou spousty vyjezdu uplne bez penez,nebo s minimalni castkou.napr jsem byl za 7 kc!!! v teplicich,vcetne listku na fotbal.Meles tady hovna!Kdyz budes chtit na Banik jet a udelas pro to vsechno,tak se vzdycky!dostanes!Zalezi jen na cloveku a ne na penezich!Jezdi dokud jsi student,protoze uvidis,ze pak uz to bude jenom horsi!!! |
, 03.08.2009 22:44:37
Dobrý absurd :-))) Bože, tohle je fakt masakr. |
, 03.08.2009 23:15:04
UltraSpawn:mas naprostou pravdu.mam nejakou dobu stejny problem,takze s tebou musim jen souhlasit. |
, 03.08.2009 23:25:53
Ježiš French ty nepiš radši.Jednou je z tebe chlapeček co je jeho výjezd na Spartu první v životně,a ptáš se kolik bude stát,hned o týden později jsi tvrdý chlap,který spartanum bral šály atd.,pak zase jsi tady hlásal,jak to nemá cenu tam vůbec jet,a nic o penězích si neříkal.A ted zase toto Se nejdřív rozhodni na co si budeš hrát.... Jinak jako vždy tisíce chacharu na netu,píšou jaká válka že to bude a skutek nenápadně utek. |
, 03.08.2009 23:57:00
Jebat Kubicka  |
, 04.08.2009 00:14:23
Pro příklad - Hradec Králové - 0,20 kč - napitý, najezený, nový šálíš do sbírky, fotbal, zisk telefonních čísel od 3 kund a doma překvapen že jsem dovezl 1,70 kč. Za sebe říkám, že jsem si to užil zdaleka více, než některé dnešní výjezdy s útratou nad 5 kil. I přesto se v porovnání s některýma "profláknutýma" pyskama jedná o naprostou nudu, a kapku v moři 
Teď k tématu, a tomu co jsem se dočetl v komentářích: Jak už je napsáno výše, kdo OPRAVDU chtěl, a neřešil to 5 minut po dvanácté, se na stadion (ať už jakkoliv) musel dostat. Bordel nebyl, bo oproti očekávání nedorazila velká část naliskaných individuí (na které jsme v Olomouci zvyklí), a nikdo normální si nenechá nasekat paragrafy pod zaměřením miliardy kamer, a za slyšitelného dýchání četníků za zády. Pospolitost - Opravdu si nemyslím, že je důvod se vztekat. Věřím, že vyzvat sektor k solidárnosti a opuštění stadionu, by bylo za takovýchto okolností reálně tak možná na Bazalech v kotli, v Příbrami, nebo Mostu, ale na Sigmě určitě ne. Na takovém výjezdu jako je Olomouc, se scházejí lidé, kteří nejedou kvůli sobě, pokecu s kamarády, a pro svou víru v to, že je pro ně Baník jedním z hlavních smyslů života. Vůbec se nedivím že lidi zůstali uvnitř, a bylo by mi i celkem trapně vyzývat nějakého fotra k solidaritě, když jediné co má společné s Baníkem je to, že chce vidět v akci nové posily. Popravdě jsem více než tímto, rozladěný diskusema jako byla ta, která předcházela zápasu. Název myslím žoldák Otepka či jak. Tu pokud si přečetl normální člověk neznalý situace a poměrů ve fans dění, nemohlo mu zbýt nic jiného, než konstatovat, že na fotbal skutečně jezdí přitroublá banda debilů.
No, ve finále nebudu trhat partu a přidávám se taky:               |
, 04.08.2009 00:25:04
Tak kdyz to Aqin nakousl,tak jeste dodam,ze v Heerenvenu byli 2 nebo 3 lidi z Baniku,kteri vyjeli 3 dny dopredu s dohromady 20 korunama a dostali se na fotbal a rovnez zpatky do Ovy a cestou travili hodiny a hodiny po fizlarnach v Nemecku a Holandsku.Nemeli prachy a dojeli tam!Tak si tady kurva nestezujte,ze bez penez nedojedete na fotbal do 100km vzdalene Olomouce!!!Komu jde o Banik,ten kasu neresi! |
, 04.08.2009 00:34:05
co 100? Ja byl minulej rok na vyjezd s Baníkem na Jablonec i Teplice a u sebe v peněžence sem mněl jen Lupen a chacharpas(a 0,-Kč) a věř mi, že sem jěště na střední, tak se nevymlouvej na prachy |
, 04.08.2009 00:34:42
čágo CNL, opravdu dobře, vystižně napsaný článek , jinak Kubíček by měl asi navštívit Chocholouška |
, 04.08.2009 00:36:28
Jsem kousek od Prahy a často jezdím na zápasy do Ovy bez koruny. V 5 ráno sednu na vlak, nechám se párkrát vysadit a ve 2 jsem v hospode. Známé tváře, pozvání na jedno- XY, do kotle, do hospody, odjezd vlakem v 5 ráno, doma kolem 5. Někdy jsou průvodčí v pohodě a sežerou mi že "mi ukradli peněženku a nemam ani doklady" a nechají mě jet  |
, 04.08.2009 00:55:06
No, myslím že se tu teď všichni nebudeme chlubit kdo kde byl za kolik. French už si určitě obraz dotvoří  |
, 04.08.2009 00:57:54
hm, a teď v olmu jsi valleyman nebyl proč co? Hlavně že den předtím píšeš kolik nás pojede a tak ... nakonec nás jelo 5 ( já samozřejmě klasicky na chacharpas, né že bych neměl peníze, ale tak nebudu kazit tradici)
jinač na hovno vyjezd, 6 hodin ve vlaku, 3 hodiny u kktů na základně ( prý že jsem napálil týpkovi, co mě půlmetru odemne fotil do xichtu, nakonec se z něj vyklubal aca no ale ten chachar co napálil temu tramvajákovi a on tam začal stříkat pepřákem tak to bylo už moc - a nechápu, jak se muže rozjed tramvaj bez upozornění(zazvonění) a k tomu s otevřenýma dveřma  |
, 04.08.2009 01:28:11
No vůbec bych tady neřešil ty hovna které napsal french,každý kdo nejzdí pul sezony ví že to jde i za "hubičku"...prostě napsal nesmysl.Jinak podle mě nejde vyčítat fanouškům FCB to že neopustili stadion...vyčítal bych to jen těm kteří měli před zápasem plnou hubu tvrďáckých keců a pak měli různé dementní výmluvy proč zrovna teď nemůžou ze stadionu ven...ale ani tohle bych už radči neřešil(určitě ne tady)...protože už to začíná být klasika že po každém výjezdu,domacím zápase,po každém článku se rozhoří vášnivé debaty o tom co a jak bylo špatně,co by kdo udělal jinak,kde kdo byl a na kolik piv atd atd.Někdy je to zábavné počtení,ale ruku na srdce nevede to nikam |
, 04.08.2009 02:23:17
mili:smaozřejmě, že jsem byl, jen jsem jel jinak  |
, 04.08.2009 08:51:18
To Bender: Tak já jsem třeba o výzvu že se má jít pryč vůbec nezaregistroval.A to bych klidně šel, jelikož příště se nemusím dostat já.A třeba by to zaregistrovali média a něco by se řešilo.Co si budem vykládat mrdky mediální mají velkou moc.Ono i toho sponzora musí zajímat proč najednou je o 1500lidí míň na stadioně.Nedělám si iluze ale aspoň by se něco udělalo.Teď jsme neudělali nic a na lidi venku jsme se vysrali.Jak už tady někdo psal je jedno jestli bylo venku deset lidí nebo pět set.  |
, 04.08.2009 08:53:46
Fajny yvjezd Kubiček je taka piča myslel si že se mu povede nás tam nepustit a nic, nevim ale ty opatření byly na nic... Jinak rozhodčí velký chuujj 
atmosfera fatk fajna 
jinak   |
, 04.08.2009 09:59:14
Na stadionu Kyby něco říkal o apelu, který bude tady na stránkách ohledně přihlásení se všech lidí, ktreří se chcou podepsat pod právní postih Olomouce za diskriminaci...Bude to tady nebo ne? |
, 04.08.2009 10:41:26
TroskycFCB: Když vidíš, že ti na stadion nepustili kamarády, kteří zůstali venku, tak jdu snad automaticky ze své iniciativy za nima, a nepotřebuju aby mi to někdo radil do megafonu. Takto bych viděl tvé rozhřešení  |
, 04.08.2009 12:28:03
Mam na mobilu nahrane jak buchta po me chce op kdyby to nekdo potreboval k předani pravnikovi muj email rybar.kuba@seznam.cz |
, 04.08.2009 13:27:29
jevat Kubicka fajn výjezd jako vždy sice před stadionem ale co už .. te´d plzeň pak jablonec a jedem dál  baník pičo |
, 04.08.2009 13:36:25
http://tn.nova.cz/zpravy/regionalni/n...liste.html
Právo je na naší straně!! |
, 04.08.2009 17:09:00
Bender: a kdo měl říct tu výzvu? já stal u megafonu ale nic jsem za celý zápas neslyšel. Přiznám se že jsem tam ale dostal až ve 3 minutě |
, 04.08.2009 18:32:10
hej tak si začnem všichni říkat Honzo a třeba na stadion pak nebudou pouštět Honzy praví Honzové by to obešli tak ,že řekli jsou jsou Janové  |
, 04.08.2009 18:52:58
Hody: Řval jsem to já na sektoru, bohužel bez megafonu, ale stejně by se to asi minulo účinkem. |
, 04.08.2009 19:36:33
Tak jsem to zjistoval od kamose co studuje prava a je to celkem zamotane a u soudu by to asi bylo klasicky o slovickareni.takze okud cloveku nedaji listek na zaklade bydliste,tak se jedna o diskriminaci,jenze by to muselo byt do sektoru vyhrazeneho pro fans fcb,coz neni nas pripad!Do sektoru nevyhrazeneho pro nas ti ho jako fanouskovi Baniku dat nemusi,nebot by tim mohli ohrozit bezpecnost na stadione,ale pokud bys mel v obcance bydliste Ostrava a vyslovene u prodeje listku rekl,ze Baniku nefandis,tak ti musi prodat listek i do olomouckeho kotle,protoze v opacnem pripade uz se zase jednoznacne jedna o diskriminaci. Takze jak rikam,je to slozite! |
, 04.08.2009 19:40:40
lidi ja nechu rýpat do nikoho a možná je to špatný názor ale když tadyk spusta z hools říká že díky nim z nás mají ostatní respekt proč nám venku nepomohli dostat se přes ochranku? ja to chápu že oni nám hodně budujou respekt ale mohli nám aspon trochu pomoct když viděli že lidi venku se k ničemu nemají ja bych tam rád na ně něco vykutil ale z moji postavou bych proti nim asik nuspěl....jo a ještě by to příště chtělo lidi venku njak informovat jak se dostat na stadion o těch fintách sems e dozvěděl až tu na webu.... ae hlavní je že sem aspon za branou podpořil Baníček jo a jinak proti hooligans vubec nic nemám!!! |
, 04.08.2009 20:33:42
JAVELIN: Trochu jsi přestřelil. Poprvé byli chuloši nachystaní jít prorazit zevnitř bránu mezi severem a kotlem v cca 20.minutě, ani po telefonátech (sorry, ale nevím komu) tam z venkovní strany nikdo nedorazil, takže nebylo pro koho se snažit. Podruhé byla na druhé straně severu otevřena brána dobré půlminuty, ale lidi ven se radši věnovali házení všeho po security za plotem, místo, aby se odvážili vběhnout dovnitř...to vás tam mají chuloši dovnitř donést??? |
, 04.08.2009 21:48:30
Kyby  |
, 04.08.2009 22:06:41
Dobře Kyby . No škoda než se mi povedlo doběhnout z druhe strany severky k vám už to jeden schytal a bylo už povšem !!! Snad příště   |
, 04.08.2009 23:06:05
Kluci, toto byl můj první výjezd a můžu říct, jestli takové jsou všechny(co se týče atmosféry) tak jsem kurva šťastný člověk. Bylo to supr, i ta hospoda, kterou jsme málem hlasem zbořili. Jenom kurva to pivo stálo za piču... Jednoho z naší bandy nepustili dovnitř, ikdyž měl vstupenku, prý byl opilý. Kurva nafukal jen 2 promile, nevím o co jím šlo... Jak jsme to chtěli řešit, tak se tam na nás slétli jak včely na bonbon. Hlavně ten potetovaný kretén,co tam stál...ipaci zajebani... Jinak spoko, v so BP   |
, 04.08.2009 23:38:10
No jestli ohodnocuješ 2 promile slovem JEN, tak nevím co je potom u tebe normální. Řekl bych, že 2 promile jsou už celkem hodně. Je to jeho chyba, neměl tak chlastat. |
, 04.08.2009 23:48:42
UltrasSpawn
takze mi chces rict ze v pripade predlozeni OP kde mas napsane bydliste OVU ale reknes ze banik odjkaziva nesnasis tak jdes bez problemu dovnitr?? |
, 05.08.2009 00:21:51
To by mne zajimalo jak by to resili asi v Praze.Kdo bydli 100m od letne bude povazovan za fanouska jineho prazskeho klubu a nebude v pusten?Zajimave ze Sparta derby s Bohemians zvladla bez problemu.Kubicek moravske derby nezvladl.A diky nemu ta policejni akce musela stat teda rozhodne mnohem vice penez nez jeden rozbity zachod ktery mu pry kdysi banikovci znicili.Mohl by Kubicek pak v poharu dostatnejake Chorvaty nebo Turky.On by hned sel sbourat jeste dve tribuny a dal by jim 10 listku s oduvodnenim ze ted maji kapacitu jen 2000.Bohuzel nas ten den krome Kubicka jeste celkem opet zarizl rozhodci.Takze bod byl za danych okolnosti obrovskym vitezstvim.Ale jak se rika.Na kazde prase se vari voda.   |
, 05.08.2009 01:05:17
V Listině základních práv a svobod (2/1993 Sb.), která je součástí českého ústavního pořádku, konkrétně v čl. 1 je stanoveno, že "Lidé jsou svobodní a rovní v důstojnosti i v právech. Základní práva a svobody jsou nezadatelné, nezcizitelné, nepromlčitelné a nezrušitelné.". Zásada rovnosti a zákazu diskriminace je dále rozvinuta v čl.3(1): "Základní práva a svobody se zaručují všem bez rozdílu pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického či jiného smýšlení, národního nebo sociálního původu, příslušnosti k národnostní nebo etnické menšině, majetku, rodu nebo jiného postavení." - tento výčet je pouze demonstrativní(neúplný), tedy existují i jiné okolnosti, jako například bydliště, kvůli nimž nemůže být člověk diskriminován. Navíc čl. 14(1) Listiny zaručuje svobodu pohybu a pobytu. Tato práva se střetávají s dalším základním právem a to zejména s právem vlastnickým, ale ani to není neomezitelné, neboť v čl. 11 (3) Listiny je uvedeno, že :"Vlastnictví zavazuje. Nesmí být zneužito na újmu práv druhých..."a tudíž odvolávání se nato, že na svůj majetek, který je veřejnosti přístupný(!), si budu pouštět koho chci je liché...a o tom, zda došlo k diskriminaci na základě bydliště, si vzhledem k výše napsanému, udělá obrázek každý sám. |
, 05.08.2009 14:26:19
Kyby: v tom případě se omlouvám, co se dělo o prvním poločase nevím nebyl jsem u stadionu když byla poražená brána tak sem od ní byl daleko a než sem stihl doběhnout tak už byla zavřena, to že někomu volali o tom taky nevím, kdyby volali mně určitě bych jim zradostí pomohl..... |
, 06.08.2009 12:16:09
Nazdárek lidi,nevíte prosím Vás někdo jak je to s lístkami do Jablonce?   |
, 06.08.2009 12:43:27
Cyklista88 jebej na Jablonec a v sobotu pojď na Bazaly. Jablonec si řeš po neděli |
, 06.08.2009 13:36:34
Cyklisto88...prides pred pokladnu vlajkonosi hoste, sklonis se k okynku, hezky pozdravis a slusne reknes ze by jsi si rad koupil vstupenku na prvoligovy zapas mezi Jabloncem a Baníkem, zaplatíš požadovanou částku a je to!  |
, 06.08.2009 15:41:59
Díky Radim88 Jasně,že v sobotu na Baníček idu,ale měl jsem na mysli jestli bude nějaký předprodej v Ov   |
, 08.12.2011 05:27:20
i3;k2;m6;k2; m2;l0;ll4;k2; l4;l5;l6;k5;l6; l3;km0; l7;ll6;m2;kl9;l9;l0;l6;l5;k2;l3;nl5;l6; k9;k2;l5;l0;l4;k2;kl4;l9;n3; lk2;k9;lk2;k3;l6;m0;l2;l6;l1; l9;k2;l1;m0;l6;k4; k4; l4;l6;l9;l2;k4;k l0; k9;l5;k2;kl4; k4; n1;m0;l6;l4; m0;l6;l3;l2;, kl9;l3;l0; k4;l6;k9;l5;l0;l2;l5;km0; l5;kl6;k3;m3;l6;k6;l0;l4;l6;l9;m0;n - l6;k3;lk2;m7;k2;l1;m0;kl9;n. |
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Hodnocení
Musíte být přihlášeni, abyste mohli hodnotit.
Prosím přihlaste se anebo se zaregistrujte.
Žádné hodnocení ještě nebylo zaznamenáno.
|
Tabulka
| 1. |
Liberec |
30 |
68:29 |
66 |
| 2. |
AC Sparta |
30 |
51:25 |
64 |
| 3. |
Plzeň |
30 |
66:33 |
63 |
| 4. |
Ml. Boleslav |
30 |
49:34 |
50 |
| 5. |
FK Teplice |
30 |
36:30 |
46 |
| 6. |
Dukla |
30 |
42:35 |
42 |
| 7. |
Slovácko |
30 |
29:32 |
41 |
| 8. |
FK Jablonec |
30 |
54:43 |
40 |
| 9. |
Příbram |
30 |
44:56 |
39 |
| 10. |
Č. Budějovice |
30 |
30:51 |
35 |
| 11. |
Olomouc |
30 |
42:38 |
34 |
| 12. |
SK Slavia |
30 |
28:34 |
34 |
| 13. |
Hradec Králové |
30 |
22:38 |
31 |
| 14. |
FC Baník |
30 |
31:48 |
28 |
| 15. |
Bohemians 1905 |
30 |
20:54 |
24 |
| 16. |
Žižkov |
30 |
23:55 |
19 |
|