Fans shop
trička, šály, nálepky..  
Kalendář chachara
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Chachaři na YouTube
Poslední zápas na Bazalech v roce 2011, nevole fanoušků kteří se dozvěděli o prodeji Bazalů. Sliby majitele klubu o snahu rekonstruovat Bazaly vzali rychlý konec a zaroveň s ní i SR(správní rada).
Nahrál: chachari.cz
Zobrazení: 6150
36 hlasů
Čas: 02:18 Sports

 



Výjezdy
Brno - Baník 1:1 „BULVÁR SI NEUŽIL..."
CNL · 94 Komentářů · 9155 Přečteno · Tisknout

Co všechno výjezdu do Brna předcházelo již bylo v minulém týdnu zveřejněno v článku „Cizinci, ti tu nemaj nárok!", tak pojďme přímo ke včerejšímu dění. Hlavním spojem do Brna vyrazilo asi 300 chacharů s již tradičním nechtěným doprovodem v podobě čety revizorů a policejního praporu. Až do přestupu do autobusů ve stanici Brno - Slatina proběhlo vše v poklidu. Zde vzbudilo velký zájem více než dvacítky novinářů teatrální zatčení dvou baníkovců pro neuposlechnutí výzvy. Kamery točily, foťáky cvakaly a hlavní zprávu dne měla většina zpravodajství. Dotyční si na bengárně poseděli do konce zápasu a byli bez pokuty propuštěni na vlak. Na cestu dokonce nafasovali mapu, aby se lépe dopravili na nádraží.   

 

Před sektorem probíhaly důkladné osobní kontroly, problémem byly propisky, kosmetika, izolačky, kabel k notebooku a další nebezpečné předměty. Nepotvrdily se obavy z represí vůči polským občanům. Oba příznivci GKS, kteří dorazili před vyprodáním sektoru, se na stadion dostali. Narazilo naopak několik fanoušků, kteří neprošli testem na alkohol - hodnoty 1,5 nebo 1,9 promile přišly pořadatelům nebezpečné. Celkově bylo do hostujícího sektoru vpuštěno 584 chacharů, což je o padesát více než pořadatelé dopředu avizovali (přinesli vstupenky z jiného sektoru) a poté byl sektor uzavřen. Před branami zůstalo 40 - 60 baníkovců, které přes snahu FCB i policie pořadatel zápasu do sektoru nevpustil s odkazem na loňské nafouknutí sektoru a následné události.

 

 

Drtivá většina z 584 chacharů v sektoru byla efektně vybavena modrobílými čepicemi a předvedla solidní support, jehož úroveň měla ve druhém poločase stoupající tendenci. Ve dvacáté minutě předvedli choreografii s nakresleným logem Chacharů uprostřed, které po stranách doplnily modré a bílé balónky. V přestávce pak byly z předního plotu sundány vlajky, které nahradil nápis „Cizinci, ti tu nemaj nárok!" se stopkou a brněnským městským znakem na bocích, reagující na události v minulém týdnu. Při upevňování nápisu se bez zabavených izolaček muselo improvizovat, když musely být použity nálepky z vlajkové série. Druhým problémem byla nemožnost vyvěšení posledního písmena a znaku Brna, protože ochranka požadovala volnou branku v rohu sektoru.

 

 

 

 

 

Po závěrečném hvizdu a asi dvacetiminutovém čekání v sektoru jsme byli autobusy opět převezeni do stanice Brno - Slatina, kde následovalo nekonečné čekání na vlak, který na Svinov dorazil až půl hodiny před půlnocí.

Komentáře
CNL , 16.03.2010 17:29:14
Ještě si neodpustím názor na nevpuštění baníkovců, kteří k sektoru přišli, když zápas začínal. Někteří se následně dožadovali opuštění stadionu všemi chachary. Když zjistili, že to nepůjde (přes metrový průchod, který blokovala početná ochranka se jednoduše dostat nedalo), tak aby se sundaly vlajky a přestalo fandit.
Co vyřeší opuštění stadionu nebo sundání vlajek? Proti jakému bezpráví se bojuje? Brno v našem sektoru splnilo vše, co avizovalo a následným prosbám o vpuštění dalších lidí se po loňských událostech a přestřelce s advokáty v minulém týdnu obrazně jednoduše zasmáli. Je to situace hloupá, ale nevím jak řešitelná. Nestala se poprvé a to jak v případě Baníku, tak i třeba u našich přátel z GKS. Šlo se v minulosti v těchto případech ven? Proč se v takovém případě ohánět nějakou nejednotností?
Jednat, stěžovat si, popř. se soudit může ten, komu byl na základě bydliště zmařen vstup na jinou tribunu, která nebyla vyprodaná. Právě tento precedent nám v podobných případech chybí a žádný nicneřešící odchod ze stadionu jej nenahradí.
RJZ , 16.03.2010 17:46:10
CNL:
Kdyby se na stadion nedostali gks tak by se vlajky sundali?Nebo by se šlo pryč ze stadionu? Nebo by to bylo stejné jak v případě baníkovců??
spiel-BOFC Veterans , 16.03.2010 18:09:13
Pod heslem kudy z nudy, jsem si dal při čekání na zpáteční vlak ve Slatině tu šichtu a spočítal kolik těch kosmonautů nám dělalo strážce vesmíru. Stálo jich tam 154 dookola + několik učňů z Antikonfliktního týmu a šoféři v dodávkách, kteří měli nastartované a asi si dobře topili....
Aspoň vím, proč platím daněsmiley
B.P.smiley
CNL , 16.03.2010 18:23:37
Řepa: ven by se nešlo, nebylo jak... Co se týče sundání vlajek a fandění, tak ti odpovědět nedokážu. Jednak o tom nerozhoduji a hlavně by nejspíše záleželo, stejně jako v tomto případě, na okolnostech. Problémy s Poláky jsme očekávali a vynasnažili jsme se, aby nebyly. Prošli bez zbytečných problémů.
chacharjd , 16.03.2010 18:24:58
CNL :
Nejhorší je ale nedělat nic a nereagovat. Ikdyž odchod nic nevyřeší ,tak nic nedělaní taky nepomuže !!! A v jednotě je ,a bude síla. smileysmileysmiley
Hody , 16.03.2010 18:40:37
já myslím že by si měli konečně sednout zástupci ultras a chuligánu a zaujmout jednotné stanovisko. na rovinu si řekněme že jsme rozhádání
Jurasfcb , 16.03.2010 18:53:27
CNL:ven by se nešlo, nebylo jak.. vim ze to neslo ale proste mame snad nejake osobni prava a tohle je omezovani osobni svobody nic se s tim neda opravdu delat ? smiley tak samo vylezeme z vlaku k tem busum a zase nikam to prece neni mozny
AC13 , 16.03.2010 18:55:31
Doslo ke kontaktu s sefem brnenske ochranky a ten odmitl jakekoliv debaty o vpusteni fans FCB...
matescz , 16.03.2010 19:31:55
CNL:
Ale teď tady nějak vyskakujete . Jen si Vzpomeň na zápas na Letné jak nepustili GKS. To jsme se všichni museli posrat a jít to zachraňovat . neprotiřečíš si nějak?
Samozřejmě neudělalo se nic ani to nešlo ale snaha byla. smileysmiley
Deste , 16.03.2010 19:35:12
Mates: Ale tam je nepustili z důvodů, že byli z Polska a né, že byl již sektor vyprodán.
matescz , 16.03.2010 19:38:44
Ja vím v pořádku. Nechci se tady s nikým hádat ale jen pro srovnání.Prostě jsme se o to aspoň pokusili.
Jaký je rozdíl mezi polským fanouškem a českým?Prostě něco se dělat mohlo ale od toho tam jsou jiní co rozhodujou.smiley
Kyby , 16.03.2010 19:39:57
MATESCZ: Neprotiřečí. Na Letné šlo o nesmysl ochranky, která nechtěla vpustit lidi kvůli národnosti. Tady šlo o vyprodaný sektor. Na Letné to aspoň zpočátku vypadalo, že to ven půjde, ted to nešlo...
JURAS88: Dá, dělej...
matescz , 16.03.2010 19:44:20
Jasně Kyby chápu to. Jen mě trošičku zarazilo jak to CNL napsal. přecy český fotbal pro fanoušky ne? i kdyby byl ten sektor plny 10x tak naši chachaři stáli venku!
Je to nspravedlnost kurva stadion prázdný a když tam chce někdo jít tak má stejně smůlu. Nerozumím.
Kyby , 16.03.2010 19:47:02
K OPUŠTĚNÍ SEKTORU: já si myslím, že by to za určitých okolností mohlo pomoci, záleží na situaci. Ale tady to ven nešlo, zkoušel jsem to sám (zjistit co a jak) a bylo to beznadějné. Tvrdit, že se to dalo je to samé jako tvrdit, že se těch 60 mohlo pokusit probít dovnitř= NESMYSL.
K SUNDÁNÍ VLAJEK popř. NEFANDĚNÍ: Tady nechápu smysl...tak vedení FCB se nám v této situaci snaží pomoci, zatímco vedení Brna si postaví hlavu. A my přestanem fandit? Kdybychom fandili Brnu, tak to chápu, ale přestat podporovat Baník? To by mělo jako brněnskému vedení vadit? Vysvětlete mi to někdo, třeba v SZ nebo i tady, mi ta pointa furt utíká...
matescz , 16.03.2010 20:14:43
pokud to nešlo tak je to vysvětleno.Ale nevím jak Nás tam mohli držet není to protiprávní?
RJZ , 16.03.2010 20:16:19
Kyby: ale tady přece nejde o to co by na to řeklo vedení Brna že nefandíme, ale o soudržnosti všech chacharů.
CNL , 16.03.2010 20:17:01
Teď nevím zda já neumím psát, nebo tady někteří číst. V tom komentáři je toho zdá se více, než někteří pochytili... Nebo se vám zobrazuje jen část?

chacharjd: za sebe nemám pocit, že bych nic nedělal. Zkus mi odpovědět na otázku z jakého konkrétního důvodu se mělo jít ven. Pokud by mělo jít o vtáhnutí oné skupinky dovnitř, tak to pochopím, ale reálnost v brněnských podmínkách?

Jurasfcb: ano, máme nějaká osobní práva a jde o omezování, souhlasím! Tohle je další věc, která je ve vzduchu dlouho a čeká se na precedent. Tak jednoduché to ale není. Neznám právníka, který by se do toho pustil, ale pokud někoho máš / máte, tak je to ideální příležitost pomoci všem baníkovcům a českým fanouškům. Pokud se někdo skutečně najde, nabízím pomocnou ruku, jako první a pro podobné věci udělám co bude potřeba.

matescz: zásadní rozdíl v situacích zmínil Kyby i Deste. Rozdíl mezi Čechem a Polákem nevidím, o tom to u mě není ani náhodou. O možnostech a případném nevpuštění do jiného sektoru jsem psal. O tom že tady v minulosti podobné případy byly také, nevím že by někdo před šesti lety na protest vybíhal ven, ani že by si na podobnou pasivitu někdo stěžoval.
matescz , 16.03.2010 20:21:32
Na spartě si chtěl taky GKS vtáhnout dovnitř?
matescz , 16.03.2010 20:26:34
Jen si myslím že bojujete na nesprávném místě klobouk dolů za ty právnické tahanice ale nejdříve je FCB fanoušek.Je to můj názor tak se nezlob.
CNL , 16.03.2010 20:34:22
mates: nejde mi o Čecha nebo Poláka, pochop to! Jde jednoduše o diskriminační kroky. Tady ty kluky u vstupu do sektoru nikdo nediskriminoval, prostě bylo vyprodáno. Právnické tahanice přece nebyly jen teď kvůli GKS, řešily se ČB, makalo se na problémech v Olomouci. Pochopíš to nebo to jen házení čočky na zeď?
bulano , 16.03.2010 20:37:13
bylo nas tam daleko vic nez jak je tu psano 60 lidi...pokud vim,tak na Sparte nechteli pustit nejen Poláky ale i chachary a chacharky..vcera asi nebyla jina moznost,jak psal Kyby,probit se nesmysl,ven se dostat neslo,jak rikate a vsude tolik acabu ze bych blilsmiley..
ČESKÝ FOTBAL PRO FANOUŠKY
sampi13 , 16.03.2010 20:52:11
Chybí nám to že nejsme jednotní,je to smutné ale je to tak...Zlost už mě přešla ale docela to zamrzí.Vím že ti lidé co byly venku by ve vaší situaci určitě pro vás přišly...Snad příště smiley
chachari , 16.03.2010 20:56:27
reakce z pošty:
Oni jsou jak malí! Tak proč nešli ven, proč nezavolali právníkům, proč si nestěžují na brněnském klubu? Brání jim někdo? Chápu, že je mrzelo, že nejsou všichni uvnitř, ale když je vyprodáno? Jsou nějaké kapacitní limity, které z hlediska bezpečnosti překročit nechtějí. Proč by je mělo Brno znovu porušovat a riskovat zranění a bůh ví co, kvůli nám? Haha. Já osobně bych teda v narvaném sektoru být nechtěla, Sheffield na mě zanechal dost výrazný dojem....
V mistrovské byly Bazaly taky vyprodané a na koho se nedostalo, taky nebrečel, že má celý stadion odejít...
FCBman , 16.03.2010 21:07:37
K FANS PŘED BRANAMI: Nechápu, co řešíte.. Bohužel se všichni do sektoru nevešli a kdyby otevřelo Brno další sektor, tak by si akorát tak zadělávalo na problémy (jak od svazu, tak policie), takže jiná reakce se z jejich strany ani nedala čekat... To je jako kdybyste chtěli všichni na protest opustit Bazaly, když je vyprodáno a několik set fans by bylo ještě před stadionem. Prostě bezpečnostní parametry tohohle pitomýho stadionu jsou daný a můžeme být vůbec rádi, že přidali ještě nějaké lupeny navíc (vůbec je přitom přidávat nemuseli)..

K POLICEJNÍMU ZÁSAHU: Z výsledku zadržených mi připadá, jako kdyby chtěli udělat několik (v tomto případě 2) exemplární případy, aby měly ty novinářské splašky co dát do televize a novin.. Připadá mi to už opravdu jako nějaká cílená propaganda, aby se Baníkovci co nejširší veřejnosti ukazovali v nejhorším světle.. Když se nic nedělo, tak aspoň museli vytáhnout pár "rebelů", aby se taky neřeklo, že peníze daňových poplatníků vyšly naprázdno.. Chce se mi opravdu zvracet.. smileysmileysmileysmiley
Kudlas , 16.03.2010 21:12:59
Někdo se tu bavil o tom jestli sme jednotní?..tak já newím asi de těžko udělat, aby třeba 1 000 fanoušků zdílelo jeden názor, ale myslím si, že 99% to myslí v podstatě stejně..pro fanoušky se nedalo jít, hold to musí pochopit, ale tentokrát se musím zastat Brna..klub Brno za to nemohlo ale PČR ano! A.C.A.B. a Hašek to je havěť
Augustus , 16.03.2010 21:45:11
Po hodně dlouhé době je zde k vidění diskuze na úrovni bez vzájemného urážení a zvyšování si Ega jednotlivých diskutujích.Podle infa,co mam byli ti 2 zatčení kvůli tomu,že byli v přeplněnem autobuse a byli natlačení chachary na Policejní těžkooděnce víc než se "strážcům zákona" líbilo.smiley opravdu k pláčí je to,co můžeme za poslední dobu vídět našem "Právním státě" kdy jsme nuceni stát mezi gárážemi,jak Židé,kteří za války čekali na popravu a pak si z rádoby státních televizí a rádii poslouchat,co jsme za zmetky....smiley Jinač vyjit ze stadionu se prostě nedalo a víc se s tím za danych okolností asik dát nedalo...
RJZ , 16.03.2010 21:48:21
FCBman: K tomu zásahu, takle to je přece už strašně dlouho, potřebujou si udělat čárku, ať nejsou v práci zbytečně. Od známé kluk dělá dopraváka a ti musí mít za měsíc několik přestupků napsaných v jakési pojebané knížce a jestli to nemaj tak je prcaj nadřízení či co. Zakže nahaní co se dá, jenže on není asi taková piča jak ostatní a nepokutuje kde koho, takže na konci měsíců má z toho problémy. Takže tak nějak je to u těch bezmozků v černémsmiley
FCBman , 16.03.2010 21:55:18
RJZ: Jasné, však s tímhle problémem se potýkáme už dlouho.. Ale prostě nedivil bych se, kdyby ty podělaný média podplatila policajty, aby jim udělali nějakou akci pro objektivy..smiley
Pierre , 17.03.2010 03:52:43
My sme jeli 4 z prahy(ostravske obcanky) a v brne sme meli sraz este se 4 kamosema z okoli brna a kdyz sme zjistili ze banikvosky sektor je plny tak sme to sli zkusit na tribunu (sektor K) a proslo nam to, sice jak videli ostrava v obcance tak rikali at dem do svojeho sektoru ale kdyz sme rekli ze je sektor plny a ze sme s kamosema s brna tak nak nevedeli co, a za nama byla fronta a vsichni byli nervozni a tak, tak sme proste sli a oni jak byli zmateni tak nas normalne nechali projit, ale chapu ze kdo u brany narazil na duraznejsiho brigose z ochranky mohl mit problem...
KOSTKAFCB , 17.03.2010 07:27:39
Ahoj taky si myslim a vim,ze nas bylo vis nez 60 venku...podle me 90???6é nas bylo a pak doslo tak 30-40 Havirovaku...Co se tyce odchodu ven o.k neslo jit ven,Kyby se snazil,diky...nevedeli jsme o tom,ze se aspon nekdo snazi....vim,ze delat nejake halo v metrove ulicce je skoro nemozne..a asi uvnitr nebylo buhvi kolik bojeschopnych a hlavne takovych lidi,kteri by riskovali pruser tim,ze by se snazili dostat ven...casy se zmenili,represe pribyvaji a kazdy na to jen nazhavene ceka....kurvy!!!Co se tyce sundavani vlajek a nefandeni...nevim proc,taky pravda...Pokud by se ale dolo dostat ven,nevidim problem v tom proc by se nemohlo stat venku a fandit vsichni spolecne prave mezi tema garazeme....kdyz nas jinde nepusti vsechny kompletne!!!To uz by jednotnost byla...A co se tyce one skupiny co byla venku,taky si myslim,ze by se asi snazila o necoa nejake veci proti nevpusteni zbytku by se podnikly...ale jak rikam,kazdy musi vedet,co si muze dovolit a co mu za co stoji.....
pablos13 , 17.03.2010 07:39:16
Videa z kotle Baníku: http://www.youtube.com/watch?v=j_3pUX..._3pUXOYJKg smiley
bart , 17.03.2010 09:47:59
Ahoj, já si myslím že by v tomto směru měli spolupracovat všechny ultras, ať Ostrava, Brno, Praha. Toto je namířeno proti všem a je jedno komu fandíš.
Deste , 17.03.2010 10:42:26
Já pořád nechápu, proč někteří nedokážou po těch všech postech pochopit, že byl sektor vyprodán a už prostě nemohli pustit další smiley
pablos13 , 17.03.2010 12:06:15
FOR DESTE: Zajímavé, že minule v Brně taky slibovali, že pustí jenom 500 lidí a nakonec tam pustili všechny, i přes avizovaný limit..
Deste , 17.03.2010 12:16:26
Jenže minulý rok, se prodávali lístky v Ostravě a tam je ani nikdo nekontroloval.
HanysFCB , 17.03.2010 12:20:31
by mě zajímalo proč na zápase baníku je šála trnavy
Stuart , 17.03.2010 12:26:19
Hanys: co se ti na tom nelíbí? smiley
HanysFCB , 17.03.2010 13:11:03
Stuart : že není družba
KOSTKAFCB , 17.03.2010 13:13:43
smileysmileysmileyHanysFCB:A saly Celtiku,Bayernu,Chelsea,Porta,Manchesteru atd atd ti nevadi???Ty vole To byla poznamka k debate....
HanysFCB , 17.03.2010 13:24:17
http://www.chachari.cz/gallery/images...NZ_017.jpg
přijde mi zvlaštní když družba byla a skončila že se opět vytahují barvy spartaku. Jen jsem se zeptal, nemám v plánu tady něco řešit smiley
já osobně proti trnavě nic nemám, ale to je zase další poznámka k debatě smiley
TJS , 17.03.2010 13:44:02
HanysFCB: nevytahují se barvy bývalé družby. Nikdo ti nepotvrdí, že šlo o oficiální akci, ale o osobní rozhodnutí konkrétního člověka. a na to má každý sám právosmiley

není to družba, přesto vztahy mezi konkrétními lidmi jsou stále velmi nadstandartní

p.s. s chelsea myslím taky družbu nevedem, né a šál je takových na baníku habadějm jak říká KOSTKA
ynezz , 17.03.2010 14:55:53
HanysFCB: A co symboly KSG? To je podle me uplne to same, takze se tomu Spartaku nedivim.
Jorge , 17.03.2010 15:28:56
asi tak..
Thomas , 17.03.2010 15:41:55
Já byl v Trnavě na zápase proti Slovanu v době kdy už družba byla zrušena a jel bych klidně znovu,Trnaváci byli evidentně mile potěšeni kolik ve svém sektoru ten den na tribuně v kotli viděli modrobílích šál (byli jich desítky) a bylo od nich velmi milé přijetí za což dík a nadále s Trnavákamauchovávám jak už tu někdo napsal nadstandartní vztahy a vůbec se na to nestydím jen škoda že družba skončila ale pro mě přátelství trvá dál !!! Čistě za sebe : FCB FCST FOREVER !!!smileysmileysmiley
Thomas , 17.03.2010 15:43:40
A vůbec nevidím problém vtom proč by se nemohla ukázat červenobíločerná šála v kotli FCB za sebe budu jen rád nevím jak ostatní
KOSTKAFCB , 17.03.2010 15:48:49
Thomas:smiley asi tak nejak!!!Trnavu mam v srdci a navzdy tam zustane!!!Pratelstvi je vic nez druzba!!!A zdaleka nejsme sami,je nas hodne!!!druzba zkoncila ale pratelstvi trva...lidi z TT jsou a budou u me vzdy vitani stejne jako si dovolim tvrdit ja u nich..a nejen ja!!!
BFC , 17.03.2010 15:55:56
pablos13: Jo, ale to taky nevedeli, ze nas budeme pobyhat po hristi smiley At chcete nebo ne, muzeme si za to aji sami!! Kdyby minuli rok byl klid, tak nas ted mohlo byt klidne v sektoru vice, a ostatni chachari nemuseli kempit venku...
Thomas , 17.03.2010 15:56:38
Co se týče výjezdu do Brna : tak myslím že pro Brno nemusel být problém otevřít ten ještě jeden prázdný sektor vedle po levé straně myslím (vytvořena bezpečnostní zóna) bohužel tak neudělalo ale svím způsobem se jim nedivím za to co jsme jim tam předvedli minule a druhá věc je i to že jak už tu někdo psal by byli buzerovaní jak ze svazu tak A.C.A.B. a prostě jim to za to nestálo.Myslím si i tak že pro nás Brno udělalo hodně a vytvořilo ještě celkem dobré podmínky oproti tomu jaké peklo nám mohli udělat...i tak ale za sebe píšu email na sekretariát klubu 1.FC Brno k podání vysvětlení určitých věcí co se mi nelíbilo.Co se týče těch policejních bezpečnostních represí a dalšího ze strany těch goril ve vestičkách tak jsem se asi jako každý cítil poníženě jak na nějakém transportu židů.Vyprodáno bylo chlapi se nedostali,myslím že tam není co řešit a vůbec to nejde srovnávat ze Spartou ale s Olomoucí možná jo....ovšem to jsou dle mého asi klubová práva která si vyhrazují koho na stadion pustí a koho ne a jaké jsou kapacitní bezpečnostní limity a proti tomu bychom asi ani v případě protestu nic nezmohli...Přestávat fandit a sundat vlajky může napsát už opravdový vůl to nekomentuju vůbec !!! Co dál rači ani nekomentuju jsou média a nějací ti jedinci co jim dělají přesně to co oni chtějí a chovají se jak cigáni piča kor to co jsem měl možnost vidět na jednom videu...proti těmto mediálním jevům se musí inteligentně postupovat ale nějací primitivové to asi nikdy nepochopí a vlastně tímto svím chováním ubližijí nejvíc své straně...!!!! Mno asi skončím myslím že jsem nenapsal nic nového co by jiní nevěděli takže jen čistě svůj názor...co se týče Poláků tak snad konečně nějaký pokrok celkově výjezd i tak přesto všechno hodnotím plusově
Bender , 17.03.2010 15:57:00
KOSTKAFCB: přesně tak !!!
HanysFCB: chceš být důležitý nebo co?? pokud si dobře vzpomínám tak sme spolu byli na Trnavě před 3mi lety a to už družba nebyla a proti TT si nic neměl, tak nechápu!....
zbynda , 17.03.2010 15:59:03
však i na zápase Trnavy s DAC, které se hrálo teď v sobotu jsem v kotli z fotek vypozoroval modrobílou čapku a pár našich šál...tak proč by ji někdo nemohl mít u nás
Thomas , 17.03.2010 16:00:55
Co se týče pyrotechniky tak je to zcela jasné tam není co řešit,je to na zástupcích ultras kotlů po celé ČR a vzájemné schodě,dohodě,a společnému postupu bo v jednotě je síla a tahle cílená akce je namířena proti nám všem aby někdo nebyl zaujatý proti Spartě tak i oni jsou v poslední době pod policejní represí a mnohem víc než mi možná...tohle je mířeno proti nám všem takže je zapotřebí proti tomu společně taky bojovat !!!! Ať už je to Sparta,Baník,Slovácko,Slávia,Opava,Liberec,Jablonec,Boleslav,Teplice,Bohemka a žižkov možná ještě Plzeň prostě všechno kde něco takového funguje a proti tomu společně postupovat bo je jedno komu fandíš ale tady máme všichni společného soupeře a to ČMFS a tenhle mač musíme vyhrát mi a dost tomu věřím ale musí se proti tomu profesionálním postupem a ne primitivně aby to vůbec mělo nějakou šanci na úspěch !!!
Thomas , 17.03.2010 16:12:31
Vůbec můj názor je takový že nejlepší řešení kdyby to šlo tak na výjezdy už v Hranicích filtrovat obsah vlaku co jede na výjezd aby se tacoví opilí vandráci co FCB dělají akorát ostudu a médiím divadelní šašky pro účelovou kampaň proti FCB vůbec dál nedostali ale bohužel na to nemá nikdy právo někoho vyhazovat
TomiKFCB , 17.03.2010 16:45:18
neco mimo tema pro pametniky http://www.youtube.com/watch?v=YB3wAnxsFI0&feature=related smileysmiley
DaweFCB , 17.03.2010 17:35:17
Kdyby ti volove co to organizovali se poradne podivali do naseho sektoru a zjistili by ze v nasem kotli jsou prvni 2 rady od spodu neobsazeny, tak treba mohli dojit k zaveru ze tech 60 fans na stadion mohli klidne pustit, bez problemu by se vesli !!!! smileysmiley
DaweFCB , 17.03.2010 17:37:27
Mozna by pres vlajky spatne videli, ale to by se vyresilo ... Treba by jsme se stlacili.. Vsechno jde kdyz se chce, ale v Brne to samozrejme neslo .smiley
Martin_FcB , 17.03.2010 19:40:16
hey mě by zajímalo jak to bude v květnu na spartě!!..jestli se bude muset na občanku!!..eště občanku totiž nemám sparta kurva je takže tam chcu jít!!!smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
centos , 17.03.2010 19:51:37
A na zápasy před tím půjdeš?
TomiKFCB , 17.03.2010 19:59:24
a navic se spartou se hraje na Bazalech smiley takze s obcankama nemusis mit starostsmiley
Kyby , 17.03.2010 20:50:13
Sice to tu nepatří, ale když jste s tím začli...
Na Baník by se měly nosit barvy FCB popř.družební popř.reprezentační (snad se shodnem na Českých)...
Myslet si o tom můžete co chcete, ale ani Trnava ani KSG naší družbou nejsou!
O Chelsea, Liverpoolu a podobných nesmyslech ani nemluvím...
Myny , 17.03.2010 20:59:17
to bulano: Na Spartě nechtěli pustit Katowičáky, chachaři a chacharky, kteří s nima byli za branama, na stadión nechtěli jít, právě kvůli tomu, že tam Katowičáky nechtěli pustit.
KOSTKAFCB , 17.03.2010 21:35:23
Kyby souhlas....ja myslel a mluvil jen o pratelstvi a ne o symbolech ;-) at nedojde k nedorozumeni :-)
Kony S-U , 17.03.2010 21:51:35
KYBY: Původně jsem vůbec reagovat nechtěl, ale kdyžs napsal i ty. Na klubových barvách i těch repre se shodnem, co se týká těch ostatních (nemluvím o proprietách různých velkoklubů) tak sám víš, že jednotnost názorů momentálně nepanuje! FCST ani KSG naše družby nejsou, přesto se s nimi někteří z nás ať už z TĚCH, nebo TĚCH důvodů stýkají. Co se týká šály TT v Brně, tak šlo především o to co na ní bylo napsáno, a proto tam taky byla.........(pro nechápavého HanysaFCsmiley. Družby uzavírají chuligáni, ostatní fans v tomhle mají tak trochu smůlu, i když fungují v Evropě i různé Ultras spolčení, u nás je to jinak, beru!Ale o to víc u mě platí: "Přátelství víc než družba", bo ty se někdy mění (viz. Polsko), kamarádi zůstávají..........
HanysFCB , 17.03.2010 21:52:50
na to jsem tak trošku narážel, pouze jsem se zeptal a nechtěl dál rozebírat.
Bender : umíš číst ? napsal jsem že proti spartaku nic nemám
Kostka : já zase mluvil o symbolech, né přátelství, i když už k tomu nedorozumění došlo :-D
Martin_FcB , 17.03.2010 21:57:36
Díky jo na zápasy předtím budu chodit!!!...smileysmileysmileysmileysmileysmiley
HanysFCB , 17.03.2010 22:01:26
Kony S-U : takže já jako slávista si vezmu šálu baníku (na derby S) jenom proto že je na ní napsáno zkurvená sparta ? I když je to trošku extremní přiklad. no jebat, já se budu opakovat, jen jsem se zeptal a vznikla z toho diskuze jara.
KOSTKAFCB , 17.03.2010 22:19:08
Jak nam bylo dobre bez Internetu....rekl bych i bez mobilu...a jak vse fungovalo a klapalo...to je zajimave :-) ted vse je a nic nefunguje a jen probirame picoviny!!!Dalsi tema jara:Bylo lepsi bez tehto veci nebo neee? :-)

Hanys nebud madar!!!Nepatri to tam....at teda pochopis!!!
Presto pratelstvi je vic nez druzba!!!......at te to trosku zase zmate :-)ha,ha,ha
HanysFCB , 17.03.2010 22:29:34
Já právě chápu, proto ta otázka:-)
Pratele tam mam tez, ale i tak jsem už z cele diskuze zmatený :-D
takže vypínám internet, mobil, a budu doufat že bude vše fungovat smiley
dobrou smiley
TJS , 17.03.2010 23:04:53
tak jsme se do toho zamotali všichnismiley
Kurri , 17.03.2010 23:31:42
To tu jsou zase perly. Zapoměli jste ještě řešit, že v sektoru hostů byl nedostatek klobás!!! Asi to bylo vpuštěním více chacharů do sektoru. Ale zase tam byli nějací vegetariáni (3?), tak to mohlo vyjít. Bych příště bez klobás a piva bojkotoval všechno co se dá.
Hanys FCB: Barvy ksg Ti nevadí, nebo je nevidíš? (nechceš vidět) Nebo snad nikoho takového neznáš?
Je plno lidí co má nějaký oblíbený klub, ale nechápu proč by měl někdo nosit na Baník jinačí barvy než Baníku, nebo družebních GKS. Když Já budu fandit i Spartě, tak snad budu chodit v barvách ACS?
Bender , 18.03.2010 08:15:53
HanysFCB: umím číst, ale stejně mi přijde, že kdyby si proti TT nic neměl, tak nenapíšeš to co jsi napsal. Konec diskuze.
aquafresh , 18.03.2010 10:37:09
Na Baníku mají být samozřejmě jen barvy Baníku a OFIC. družeb. Nic na tom nemění ani fakt, že kamarády v TT navštěvuju několikrát do roka, a stejně tak je v Ově několikrát do roka hostím.
Přátelství nemá nic společného s taháním symbolů na fotbal, ať už je smír, "lehká výpomoc" nebo se tomu říká jakkoliv. Chápeme to my, chápou to oni.
Samozřejmě je třeba rozlišovat rozdíl mezi symbolem TT nebo Vítkovic. Pokud někdo v dnešní době jede do TT reprezentativně s FCB šálou (jak jsem četl výše), tak z nás dělá před celým Československem akorát šašky.

Názor na nedostání se na stadion: Slyším brekot smiley
Pokud se nedostane družební přítel, tak se musí udělat vše pro napravení situace, protože je to náš host, a je třeba se o něj postarat. Když se nedostane někdo z FCB, tak věřím že s kámošema mávnou rukou, protože za 14 dní je další výjezd - a tak dokola. Jak jsem četl někde výše - Pokud se někdo vyjebe na "fotbal", že se 1x do roka nedostane na stadion, tak nejezdí od srdce - pro své přesvědčení, ale proto že ho zajímá obyčejná hra. Takový člověk by stejně nikdy kvůli nikomu ven nevylezl, takže nám vlastně ani nemusí chybět.
P.S. - (Abych nebyl nařčen že se mi to lehko mluví)
V Brně jsem na stadionu taky nebyl, a nefňukám. V roce 2009 jsem nebyl ANI JEDNOU na fotbale a přesto jsem jel téměř všude i za cenu utíkání z práce a zase nefňukám. Celý rok 2010 nepůjdu na fotbal, a přesto pojedu kam jen budu moci - nefňukám... Tak nefňukejte ani vy smiley
havirov , 18.03.2010 11:01:45
že vás to baví. spíše už by se měla řešit sobota. budou už konečně ohníčky?
Dzubox , 18.03.2010 12:18:40
A v sobotu zase v čapkách?smiley
hanis , 18.03.2010 12:35:17
Mě by spíš zajímalo jestli teda těch 584 chachrů aspon zkoušelo vyjít?Nebo se prostě zavřela brána řeklo se to nepujde a konec(krom telefonátů).
Mě to něják se zákazem srát nemusí,ale zpousta lidí co byla před stadionem má odježděné několik let,za to někteří lidi co byli na stadionu mají třeba třetí výjezd,to taky opravdu potěší...
centos , 18.03.2010 13:03:43
Nezkoušelo, hádám většina to nevěděla..
Kyby , 18.03.2010 14:48:49
HANIS: Ještě jednou do Mongolska: VYJÍT VEN BYLO NEMOŽNĚ!!!
tm79 , 18.03.2010 18:42:36
smileysmiley ty vole hanis si děláš prdel ne???smileysmiley kybysmileysmileysmiley smiley
SkSlezskaOstrava , 18.03.2010 19:10:45
nechapu jak nekteri nedokazou po 70 komentarich pochopit, ze sektor byl vyprodany a ze neslo vylezt ven. Pritom podle me ani nebyl duvod vylezat ven, brno svoje podminky splnilo, aspon podle me.
SkSlezskaOstrava , 18.03.2010 19:12:13
Dzubox: jestli mas capku tak ji beru a ani se neptam ne? to je jasnesmileysmiley
Augustus , 18.03.2010 19:14:25
Všichni se hádají a já se smějusmileysmileysmiley už dlouho jsem se takhle nepobavil ! ikdyž by to mělo být spíše k pláči,jak si tu někdo dělá právo určovat druhým,co se má nebo nemá nosit...v Reálu vám stejně k šále KSG či Spartaku nikdo nic neřekne...fakt hodně se smějusmileysmileysmiley
Kudlas , 18.03.2010 19:31:00
newím co je k smíchu na tom, že někdo vytáhne v kotli šálu jinýho klubu než Baníku nebo GieKSe, max co ještě chápu je Spartaku a Unionu, ale tímhle to končí..myslím že naše snaha by měla být jezdit v modro bílém ono by to pak vypadalo lépe smiley
CNL , 18.03.2010 19:38:31
Ohledně těch symbolů jiných klubů musím souhlasit s Aquafreshem...
Žádné jiné barvy než Baníku a léta uznávané oficiální družby tam nemají co dělat. Vlastní přátelství (i když léta fungující jako oficiální) a sympatie nespojujme se symboly na fotbale. Na každý provokativní Spartak může přijít odpověď KSG a naopak, což je zbytečné...

Augustus: smát se můžeš jak chceš, ale jde vidět, že do toho zase až tak nevidíš.
chach , 18.03.2010 20:02:19
ještě jednou do MONGOLSKA smiley ...asi se poseru
kdo viděl zápas Bordeaux v LM a jejih úvodní choreo? = modré vlaječky se znakem všude na ochozech..to by stálo za to..ale asi to bude mastné..a pánové prosím vás, noste šály Baníku, případně GKS s čapkou a neřešte kokotiny
TomiKFCB , 18.03.2010 21:29:22
CNL: ja myslim ze mezi nosem saly Spartaku a KSG je hodne velky rozdil, na Cheb byla taky sbirka a nemyslim si ze se jeste jedna o nejakou velkou druzbu ...
Martin_FcB , 18.03.2010 21:32:15
chach:správně!!...jo a bylo by to pěkné ty vlaječky..smileysmileysmiley
Youth_Casual , 18.03.2010 22:05:58
Thomas: Absolutní stím "filtrováním obsahu vlaku" vytěpavat z vlaku ty asociály co dělají ostudu ! smiley .smiley !!! smiley
Valleyman , 18.03.2010 22:53:14
ty vole jak to tak čtu, tak se asi po večerech dobře nudite, že vymyšlate take cypoviny.
Prorose & spol. zavřete ty diskuse někdy, bo to je na blití tohle číst.
ros , 19.03.2010 08:41:55
Pro Valejmana: za diskuzi si odpovida autor clanku a je jeho vec zda povoli nebo nepovoli komentaresmiley, jediná vyjimka jsou informace o vyjezdovem spojení, kde komentare nemaji co delat.
Kurri , 19.03.2010 10:47:48
jen tak, aby tu nebylo číslo mezi 87-89 komentářůsmiley
CHACHAR-JUNIOR , 19.03.2010 11:10:39
smiley
Youth_Casual , 19.03.2010 12:42:46
Skálopevně Pochybuju o tom že se na zápasech KSG žabole vytahujou šály Baníku !!! takže nachapu jedince ze přátele a takže nechápu proč řešíte šálu Trnavy. Spoustu lidí tam jezdí šálama a kličenkama KSGsmiley je to družba Gieksy ne naše ! . K té Trnavě snima byla dlouho družba spoustu lídí tam má družba nedružbasmileymimo jiné se tam oběvují často symboly FCB. Btw je kurva velký rozdíl mezi symboly Spartaku a Gorniku takže asi tak.
hanis , 19.03.2010 13:59:59
No sice jsem to měl na mysli jinak,ale hádat se tu nebudu.Však si tu na příštích výjezdech zase brečte...
TomiKFCB , 19.03.2010 15:10:27
Youth_Casual : souhlas, viz. muj prispevek vyse, ja jsem mel na baniku salu Trnavy 2x od doby ukonceni druzby a neslysel jsem jedine spatne slovo!! stejne tak nevidim problem jestli si nekdo vezme na Banik salu Chebu, taky uz se nejedna o druzbu, jako spis o pratelstvi nebo fanklub banikusmiley., jedno vsak vim jiste - salu KSG na sebe v zivote nevezmu smiley
TomiKFCB , 19.03.2010 15:11:55
a doufam ze to nedopadne jako v opave, kde 15 leti curaci nosi dulezite saly Lechie nebo Wisly, protoze je to druzba jejich druzby smiley
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Hodnocení
Musíte být přihlášeni, abyste mohli hodnotit.

Prosím přihlaste se anebo se zaregistrujte.

Žádné hodnocení ještě nebylo zaznamenáno.
BANÍK BANÍKU
ZACHRAŇME BANÍČEK
Tabulka
1. Liberec 30 68:29 66
2. AC Sparta 30 51:25 64
3. Plzeň 30 66:33 63
4. Ml. Boleslav 30 49:34 50
5. FK Teplice 30 36:30 46
6. Dukla 30 42:35 42
7. Slovácko 30 29:32 41
8. FK Jablonec 30 54:43 40
9. Příbram 30 44:56 39
10. Č. Budějovice 30 30:51 35
11. Olomouc 30 42:38 34
12. SK Slavia 30 28:34 34
13. Hradec Králové 30 22:38 31
14. FC Baník 30 31:48 28
15. Bohemians 1905 30 20:54 24
16. Žižkov 30 23:55 19
                  
Follow chachari_cz on Twitter

 

Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Nechte si poslat nové.
Právě online
Hostů: 0

Uživatelé
° Nejnovější: Pefr1407
° Nových tento měsíc: 17
° Nových minulý měsíc: 11
° Celkem: 3,888
Vyhledávání
v článcích
v novinkách
ve fóru
v odkazech
v členech
 
Majitel webového serveru upozorňuje, že za veškerý psaný a jiný obsah nezodpovídá on, nýbrž přímý autor. Od jakéhokoliv názoru se distancuje, a rozhodně se s ním neztotožňuje, pouze zprostředkovává prostor pro vyjádření názoru fanoušků Baníku Ostrava na internetu. Stránka na které se právě nacházíte obsahuje materiál, který někteří lidé mohou považovat za kontroverzní. Provozovatelé těchto stránek nejsou dle právní úpravy zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti) a zejména §6 citovaného zákona, odpovědni za příspěvky návštěvníků těchto stránek.
 
Powered by PHP-Fusion 2003-2009 © www.chachari.cz (Privacy policy)
 new
TOPlist