Fans shop trička, šály, nálepky..
Chachaři na YouTube
Po 17 letech se povedlo vyhrát v Brně :).
Zobrazení:
5563
25
hlasů
Čas:
05:55
Sports
|
Zář
29
Baník - Teplice 2:2 „CO NÁS TAK MÁLO..."
CNL · 60 Komentářů · 4794 Přečteno
·
Při slunečném sobotním odpoledni přišlo, po kvalitním pondělním výkonu v Edenu, Baník proti lídrovi tabulky povzbudit pouze 6.456 diváků. Čekalo se určitě více... Míru zklamání z návštěvy pak ještě v neděli umocnilo hokejové hlášení ze Zábřehu, kde na Vítkovice díky hromadnému rozdávání vstupenek přišlo 7.052 diváků. Ale dost už antivítkovické propagandy, vraťme se na Bazaly.
Ti, kteří na Bazaly přišli, nelitovali. Viděli výborný zápas s bláznivým úvodem. Hned po rozehrávce spálil velkou šanci teplický Mahmutovič, z protiútoku po centru Zehera skóroval Strnad a Bazaly jásaly. Po minutě ale oslavy utnula střela Vachouška - 1:1. Po další rozehrávce Mičola ve slibné pozici těsně minul bránu, to běžela třetí minuta zápasu... Tempo neopadalo, obě mužstva přidala ještě po jedné brance, více vyložených příležitostí měl stejně jako na Slavii Baník (střely na branku 9:3, rohy 9:2), ale střelecká nemohoucnost nás znovu připravila o body.
Baníkovský kotel se ve druhé půli prezentoval hornickou choreografií. Uprostřed sektoru byla roztažena plachta s rubajícím horníkem, kolem ní kartóny v hornických barvách, na plotě nad sektorem transparent „Ostrava černá" s hornickými kladivy a celkový efekt umocnily v pozadí odpálené žluté ohně. Již v prvním poločase se kotel díky dýmovničkám zbarvil na chvíli do modra, před koncem zápasu pak díky třiceti bengálským ohňům do červena. Nechybělo také tradiční vhození konfet. Co se týče supportu, tak se v porovnání s minulými zápasy nic nezměnilo, byl podprůměrný a ke změně nepomohlo ani strhující tempo utkání. V hostujícím sektoru se ukázalo čtrnáct fanoušků Teplic, což je u tohoto celku na Bazalech nevídaný počet, první místo asi dělá své.



Komentáře
, 29.09.2009 12:20:10
nechapu co furt mate s tema Vitkovicema.. srovnavat hokej a fotbal? .. jinak byl prodlouzeny vikend mozna proto, skdoa bodu byli jsme lepsi a zase nevyhrali  |
, 29.09.2009 13:25:27
VIs co s nema mame.Vitek to chuje..to s nemam mame.Jinak dobry zapas,ale support na pocet lidi mi pripadal nadprumerny.Jen tak nenajdu tady tu hekou bloncku ktra nas popalila tim pyrem?a ted hura na to Bonzacko  BP |
, 29.09.2009 13:40:48
fish: buď jsi to blbě napsal nebo jsi byl na zápase Baníku poprvé. Nechápu jak můžeš support označit za nadprůměrný. Je to bída, jde vidět, že spousta lidí chodí do kotle hlavně proto, aby se mohli chlubit, že byli na Baníku v kotli. |
, 29.09.2009 13:56:31
Autor evidentně závidí, že na hokeji bylo více lidí. Myslím, že to nemá zapotřebí Jinak souhlasím, že support byl podprůměrný a to i přesto, že přišlo jen 6 a půl tisíce lidí. Rozjelo se to na chvíli, ale celkově to byla bída. |
, 29.09.2009 14:07:26
fish944.....diky za vycerpavajici vysvetleni. Jinak taky nechapu proti komu furt se snazite bojovat, specialne kdyz jde o hokej a Chachary.... |
, 29.09.2009 14:16:08
protože je to jak kdybys fandil spartě ve fotbale a v hokeji slávce to nechápete už kurva?? Vítek to chuje jak ten fotbalový,tak hokejový |
, 29.09.2009 14:58:39
S tím fanděním je to prostě tak-někdo si div hlasivky nevyřve,jiný to má těžce v paži Škoda,protože já si myslím,že když už člověk do toho kotle jde,měl by pořádně fandit
BP! |
, 29.09.2009 15:01:49
matth3w: co je na tom k nepochopení že se řve vítek to chuje, a panuje nenávist k vítkovicím. Vítkovice sou našim městským rivalem a je jedno jestli de o fotbal nebo o hokej je to pořád jedna a ta samá sebranka. Navíc nikdo ti nezakazuje chodit na vítkovice jestli chceš tak na ně chod a kup si třeba permici a dres ale hlavně to netahej na baník.  |
, 29.09.2009 15:58:20
Fuj! Zakázat komentáře!!! To je hnus!! Vítek to chuje, Ostravě BANÍK panuje!! Jinak support - hnus!! I když se snažím jezdit, co nejvíce i na domácí zápasy, na výjezdy - výlety to prostě nemá!!! |
, 29.09.2009 16:01:54
pro ty co nechapou proc vitek do chuje,tak si to porovnejte treba s fotbalovym fanouskem sparty,ktery taky nebude fandit hokejove slavii, Vitkovice jsou proste cast Ostravy,je to rival, jinak k te navsteve je jasne,ze hodne vandrakum po minulem jaru se proste zhnusilo chodit na fotbal, vandraci zacnou chodit jako vzdy az budou vysledky, tech vernych banikovcu je mozna 2-3 tisice,vic ne |
, 29.09.2009 16:02:08
Myslím, že autor hlavně naráží na "fanoušky", kteří chodí na Baník nebo Vítkovice, podle toho, kdo je zrovna výše v tabulce nebo dokonce podle toho, kde se zrovna dávají lístky zadarmo...
Z hlediska lidského se to možná dá pochopit, z hlediska fanouškovského těžko. A z hlediska "nejlepších fans"?...sorry, ale to už asi nejsme...teda doma URČITĚ NE!!! |
, 29.09.2009 16:11:25
výjimečně jsem byl na L a kotel byl tam slyšet celkem dobře. a co se týč návštěvy? fotbal se hraje přece proto aby ylo bezpečno ne   |
, 29.09.2009 16:45:37
ale kua chlapi ja rivalitu chapu na banik chodim x roku !! ale proc tady tahat kecy o rozdavani listku to je ubohe..., kdyz vas to tak sere tak rozdavejte listky taky, aby byla vyssi navstevnost me to nesere a nake kecy o tom, ze na hokej se rozdavaly listky me nezajimaji me zajima jen   |
, 29.09.2009 16:57:59
do kotle by se melo jit za ucelem poradne se vyrvat a uzit si to!!a ne se tam jit seznamit s new kockama kterym bylo sotva 15 a udelat tak na ne dojem ze si delal co sem chtel a fotbal sem mel .....!Stačily by 2 vyhry zasebou a je zase plno!    |
, 29.09.2009 16:59:37
Sere mě, že nás teď chodí tak málo.... na slovácko by to mohlo být good, alespoň 1500 chacharistů. Každopádně P2 ultras horní řada by měla být v plném počtu jazdááááá...... jo btw, dejte mi se nějaký propoj na lidi ohledně chorea.... taky bych chtěl pro naši partiu nějakou plachtu nebo vlajky.........
Dík
www.youtube.com/chozehej |
, 29.09.2009 18:11:35
Autor narážel především na postavení značky Baník. Ze sportovního pohledu (mnohdy i celkově) mají lidé odjinud s Ostravskem spojený v první řadě Baník a to zcela bezkonkurenčně. Jedna nebo třeba i více vyšších návštěv na hokeji tuto bezkonkurenčnost jen tak neohrozí, ale mě jako baníkovce zamrzí a to bez ohledu na to, zda to je způsobeno rozdávací kampaní nebo zda jde o reálný obrázek. |
, 29.09.2009 18:21:21
Sice nejezdím na výjezdy , ale už dlouho nepamatuju, co jsem vynechal domácí zápas. Co se zýče supportu, myslím S2, stojí to čím dál více za piču a to nechci být sprostý a návštěva, tragoška, na to počasí a to že se dal očekávat pěkný fotbal škoda slov. Hlavně nechápu rádoby fandy, že po takovém fotbálku nepoděkovali za výkon a hnali se pryč jak kokoti, stejně pak tvrdnou na zastávkách nebo v autech.
Jinak ještě že jsem vyban lepkama, bo ta opavska na banikovském znaku v carferu, byla na poblití. Hned jsem ji tam přemajzl.
Ještě dneska jsem nasrán z tak malé návštěvy.  |
, 29.09.2009 18:24:48
jako ja si myslím že my jako fanoušci jsme zklamali a navíc ten naš kotel nejde vubec slyšet musíme stim něco delat!!!a jěště v tom kotli fandí jen třetina tech co tam jsou lidi tam chodí jen aby to měli za 60kč!!!!a to ne!!!na vyjezdech jsme dobře slyšet ale na bazalech no hoši tak to dal nejde.i když my je 12 tak chodím na baník do kotle ale fandím jak cip proti spartě jsem si vyřval hlasivky asi aby chodili lidi tak nějake slevy nebo akce ja prostě nevím ale banik hraje dobře.,ale i kdyby baník byl 1 tak by lidi nechodili!!!a ten stadion novy ktery ma byt tak bude na hovno na co 30tisíc když tam bude necelych 6tísic my se strapnujem před jinyma soupeřama hlavně spartě tak co budem všichni delat chodit na Gieksa Baník!!!! : |
, 29.09.2009 18:37:36
pro mě to byl jeden z "nejkvalitnějších" zápasů za poslední dobu, který se musel líbit snad všem...(nemluvím o výsledku, ale o hře, kromě "zaváhání" brankáře), ale rád bych řekl něco málo k obsahu článku...celou dobu jsem si myslel že když se řve "vítek do chuje", že se myslí fotbalové vítkovice, sice to dost dobře nechápu, protože vítky hrají o soutěž níž a i tam sou v hajzlu, ale budiž...,když ovšem autor textu srovnává návštěvnost hokeje a fotbalu v jednom městě s odstupem 24 hodin tak tomu opravdu nerozumím...co má proboha hokej společného s baníkem? To že nechodí lidi na Baník, za to nemůže, náké rozdáváni lupenů na hokej, ale je to tak jak napsal Kamiflot:"tech vernych banikovcu je mozna 2-3 tisice,vic ne" jinak Kamiflote je jasné, že spartan nefandí slavce, bo ma sparta i HC...já sem tam na hokej zajdu bo Baník hokej nehraje...jsem z Ostravy a je to Ostravský extraligový tým...,kdyby mě bavil basket, volejbal, florbal, tak tam chodím taky a nevidím v tom žádný problém...
to se teď bude řvát "BK NH Ostrava, VK-DHL, SC WOOW, DO CHUJE V OSTRAVĚ BAAANIK PANUJE!!!???
a psát o tom článek, když na jiné Ostravské extraligové kluby přijde víc lidí než na Baník???
Mě je třeba u prdele nějaký basketbal, v životě sem na něm nebyl, není pro mě ničím zajímavý a v podstatě o jeho existenci vím bo nejsem úplná lopata a čtu noviny...
Fotbal má jedinečnou atmosféru, kterou nemá žádný jiný sport a je jen na lidech, jestli zvolí Bazaly, nebo zkurvenou komorní atmosféru na hokeji.
...a teď do mě chlapi (CNL,fish944,maras,martin22, rayuu, a jiní) |
, 29.09.2009 18:41:12
píšete tu nekteri že support jde dolu, tak jsem si vzpomnel kam se vubec podel Hrnek? Vidívam ho jen na vyjezdech... |
, 29.09.2009 18:42:09
To je hrůza číst po vás z 90% ty komentáře.. Že já hloupý osel nikdy neodolám, a vlezu sem..  |
, 29.09.2009 18:50:45
na Slovácko lístek 140 Kč??? me z toho jebne, už me to okradání fanoušku nebaví, ČMFS vyda njaky nesmysl o vstupnem a stejně to nikdo nedodržuje tak k čemu tu vubec jsou?? oni jsou snad pořad zkouřeni ebo ja nevím! ae co Jebat slovácko Baník pičo! |
, 29.09.2009 19:03:16
to aqua: no jsi celkem sebekritický 
Kurňa, když nemožete byt bez hokeja, tak choď te na Porubu!!! I když souhlasím s tím, že hokej a fotbal nemají nic moc společného, bo znám několik hokejových slávistů, kteří by na fotbal vživotě nepáchli a to platí i naopak!
Lístky na slovácko jsou fakt poděl ......  |
, 29.09.2009 19:22:18
i v USA plnoletý Radim: proč bych se do Tebe pouštěl? Podstatu svého pohledu jsem vysvětlil 26 minut před Tvým příspěvkem... |
, 29.09.2009 19:26:32
kurva nevim proc tu furt resite nejake pojebane vitkovice.. je to stranka chachari.cz a ne vitkovice.cz nebo jak... tak tu nemelte hovna.. |
, 29.09.2009 20:45:02
Seru na nějaké Vitkovice. Zaráží mě spíš jiný fakt, který se čím dál víc rozmáhá. Připadám si v kotli jak někde na Marsu. Minule mi asi 14 letá prcina chtěla namluvit, že to místo kde se chci postavit je vždycky pro ni a její kámošku. Haha .... zasmál jsem se. Teďka byla přede mnou skupinka pubošů. Když jsem jím v dobré víře naznačil ať třeba zpívají hymnu, řekli mi že to neumí. Vrcholem bylo, že když jsem měl raci tak jestli bych nemoh jít bokem. Tak jsem mu řek, že nemoh a rázně ho upozornil že i race může být zbraň. A kde to kuva jsme... Co dalšího mám čekat příště?????    |
, 29.09.2009 21:02:14
Smutné, že musím souhlasit s Andym. Stačilo by, aby speaker párkrát zařval, že kdo míní stát a držet hubu, ať jde do <>, o takové v kotli bohužel nouze není. Převážně mladší ročníky jsou v kotli skutečně jen ... vlastně nevím proč. Nicméně zářným příkladem bylo, když se zpíval nový chorál a skupina 30 lidí jej musela neustále udržovat v chodu, aby si jej dvojnásobný počet vandráků alespoň vsugeroval a do přístě minimálně zčásti zapamatoval. Co se těch Vítkovic týče, je to už stokrát omleté, já osobně hokej mám rád, chodím na něj co pamatuji, stejně jako na fotbal, ale nemísím jedno s druhým. Každopádně je smutné (jak podotkl autor) že vandráčci jsou tam, kde se platí méně. |
, 29.09.2009 21:24:10
Jak už někdo psal, fanoušci chodí, ale chybí diváci. A může to trvat ještě dlouho, bo já být divák (ne fanoušek) nějakého týmu, který by se mnou celé jaro vyjebával, tak bych se taky nehnal hned zpátky na novou sezonu. Ale může se to zlepšit, ostatně tak dobrý fotbal jsem Baník neviděl hrát od podzimu a trojzápasu Sparta - Boleslav - Spartak..
Kotel na svůj počet opravdu bídný, kolem mě na P2 taky žádná sláva. Nutno dodat, teď to byla výjimka a jindy tam fandí víc lidí. Co mě nasralo, bylo hromadné zpívání hymny po vedoucím gólu Baníku, kdežto po vyrovnání už zpívala tak polovina. |
, 29.09.2009 21:43:08
nevim proc se tady porad resi nejake vitkovice, za sebe rikam ze mam k nim naprosty neutralni vztah - da se rict ze zadny, ne ze bych citel k nim nejakou nenavist ale tento klub je mi cizi a totalne ukradeny a jeho vysledky a uspechy jdou naprosto mimo me, ale nechapu ty kteri prijdou z baniku, vymeni saly a jdou na vitky...tohle pochopit nedokazu...jasne ..starsi generace a nasi dedove to berou jinak ale bylo by mi teda proti srsti zpivat banicku my jsme s tebou...a pak jit do Electro Čez Mega Areny a podporovat druhy klub ...   |
, 29.09.2009 21:48:38
Hody:
svata pravda!! ze ses nebal na tom eLku ze se nestanes obeti brutalniho fotbaloveho nasili v podani teplickych hools (urcite meli choutky na nejakou tu srandu) |
, 29.09.2009 22:32:43
haha radime, stejně vítek to chuje!! Já myslím, že ČNL to vystihl správně a nebudu řešit další věci.. každý má na to jiný názor.. já hokej taky sleduji, ale jen když mám ba běj vsazeno  |
, 30.09.2009 12:27:47
návštěva z pohledu z pohledu takového fanouška co chodí pravidělně je strašná ...bavil sem se o tom s pár lidma a ti mi říkali no však co si čeka však je prodloužený víkend a teplo  .... a jak tady někdo psal že by mohl jarek zařvat na lidi co nechtěj fandit at jdou do <> nemyslím si že to pomůže |
, 30.09.2009 13:03:01
Banicek 4ever: imho rozdíl, pokud to člověk zařve do větru, nebo pokud to zařve na konkrétní skupinu, i kdyby byla jen jedna z mnoha. Je fakt, že tu situaci v kotli neznám důvěrně, bo tam nechodím, ale pokud je to tak, jak tady někteří píšou, tak je to něco strašného a stále se to zhoršuje. |
, 30.09.2009 13:49:37
Pravda poslední dobou čím dál horší v kotli, jsem zklamaný z toho jak málo lidí zpívají chorály, nebo když už začnou tak druhou polovinu vypustí a dozpívává to jen několi málo lidí, to stojí pak zahovno..... Fakt poslat takové fans co chodí do kotle někam.......... |
, 30.09.2009 14:57:04
Pstronk: Hrnek bývá na každém zápase, jen v Opavě chyběl (i když někteří jej viděli i tam )
Nevím, jestli se mit to jen zdá, ale poslední dobou se tu jen nadává... když ne na Baník, tak na Vítkovice, když ne na vandráky, tak na chuligány, když ne na důchodce, tak na mladé, když ne na černocha, tak na Korejce... Někomu se nelíbí, když je nás málo, jinému zase, když moc, lístek je příliš drahý a nebo ho zas jinde dávají zadarmo... Když fandím BANÍKU, tak mě nic z toho nezajímá a prostě fandím a propaguju! Mám permici na S2, ale chodím do kotle, protože si ráda zvednu šálu a zazpívám hymnu i jiné chorály, občas dostanu konfetou do hlavy, klidně si nechám propálit tričko rácí, polít se z radosti Chachara pivem, zaskáču si při Baník p..o a PROČ? Bo BANÍK PIČO!!! Na Slovácku navidělou |
, 30.09.2009 15:25:51
Se chcu zeptat, na zapase se prodavali trička KONFLIKTNÍ TYM, tak jestli nějake zustalo?? Sem si ho chtěl kupit, ale bohužel od vyjezdu v Opavě nemam cashe .
Když tak, kdyby se prodavalo dalši zapas na Bazalech tak bych ho kupil, prachy nějak přece sehnat musim, nie |
, 30.09.2009 16:08:56
TAk ale ja stal tak asi 3 rady nad Hrnkem a ten zarval sotva 2x .Me je 15 a vzdy na Banik jezdime z Karvine cca 10 hlav a ja i mi kamosi tam vzdy nechame hlasivky.Ja bych ty vandraky co sou v kotly a nervou fackoval at si rozmysli jestly maji rvat nebo ne.a jedete nekdo na slovacko z Karvíne jestly jo tak mi piosnete    |
, 30.09.2009 16:18:17
fish944: Myslím, že Hrnek už má své odřvané! |
, 30.09.2009 16:57:59
Jak napsal jeden expert na nejmenovaném webu...
,, Už dlouho uvažuju nad tím, kde ti co píšou o vandrácích berou jistotu, že oni sami vandráky nejsou.. " |
, 30.09.2009 18:20:52
to co tu čtu je někdy až k smíchu. Ale co naplat, co člověk to názor. Akorád mě tu zarazilo že věrných chacharu bude asi i více než 2-3 tisíce. Spousta lidí se na zápas nedostane kvůli šichtě. Já třeba mám permici a noje docházka je žalostná. Ale co mám robit, vzbouřit se v robotě. V dnešní době většina lidí radějí drží hubu a krok. Ale to jsem dost odbočil od tématu. Sobotní návštěva dobrá, byl prodloužený víkend a spousta lidí toho využila k poslednímu výjezdu na zahrádku. BP |
, 30.09.2009 18:47:35
k těm Vítkovicím, patřím ke generaci, pro kterou bylo zcela normální a přirozené chodit fandit v neděli na fotbal na Baník, potom jít v úterý do kotle na hokej ještě na starý Kotas a tam fandit Vítkovicím a občas si zajít oddechnout do Tatranu na basket - a tam zatleskat NH....a proč? Bo Ostrava! Nechápu, kde se v některých dnešních mladých bere ta pro mně přiblblá nenávist vůči hokejovým Vítkovicím, za "mých" časů - tzn. v 80 létech, bylo normální fandit ostravským celkům v různých sportech, a pokud tady někdo velmi hloupě srovnává fandění fotbalového fanouška Sparty hokejové Slávii s fanděním ostraváka fotbalovému Baníku a hokejovým Vítkovicím, tak ten to podle mně nemá v hlavě moc v pořádku....má snad Baník nějaký hokej?....anebo když se budu příkladně zajímat o nějaký "malý" sport, který Baník nezastřešuje a budu v něm proto přát nějakému ostravskému celku, tak jsem chuj? Přijde mi, že ta umělá nenávist vůči hokejovým Vítkovicím je jen taková hodně vymašťěná póza pár frustrátů, kteří ji jako rakovinu šíří dále....no nic, jasně, chápu to, ať žije čistý fanatismus bez špetky zdravého rozumu....holt, každý jsme nějaký... |
, 30.09.2009 19:20:58
nooo zapas to byl dobry.....!!!!!! skoda ze nefandi jai ochozy ...oni se wzdy ozvou jen jak se rve co ti je !!!!! a nebo zahod pistalku ty kurwo.....ale aby rvali treba obycejne BANIK to ne!!!!! ale ja si myslim ze jak banik porazi slovacko a liberec tak se vrati navstevnost..... a taki me serou v kotlu ty decka kteri tam se idou jen pobavit a za holkama a vubec tam nefandi!!!!! upe odpor!!!!! to at si idou na P1!!!! to je asik tak vse... BP baniiiik!!!!!      |
, 30.09.2009 20:28:51
Aji já se přidám. Situace v kotlu je prachbídná. Nejvíce mi tam vadí fakt ti haranti malí, kteří opravdu přijdou jenom zakuřit, vypít pivo a otravovat s holkama. Příště vám budu ty rovné čepky lámat, esli se nezačnete chovat, jak je v kotlu záhodno. Tím samozřejmě nemám nic proti menším, kteří tam ty hlasivky nechají. Ale stejně tu nic nevyřešíme...  |
, 30.09.2009 21:12:22
a |
, 30.09.2009 21:13:32
Presne tak metylovicefans ja tam jako taky blbnu s holkama i pivko si dam ale nevynecham jediny choral za zapas |
, 30.09.2009 23:29:53
Opravím se. Nerad bych totiž, aby to vyznělo, že tvrdím, že dát si pivo a zakuřit na fotbale, je něco špatného. Ale prostě zbytek sem řekl... Proč tam chodí, když nefandí? Proč radši nejdou na eSka, tam mají lepší výhled... |
, 01.10.2009 00:05:36
CNL s tvym nazorem z 29.09.2009 18:11:35 nelze nez souhlasit, ale stale nevim co s tim maji spolecneho vitkovice...myslim ze Boro to vystihl přesně... |
, 01.10.2009 08:55:30
protože neexistuje HC BANIK OSTRAVAchodím na hokej na vítky...miluji banik a ostravu ale proc na ne nadavat?to mužem rovnou nadavat i na-BK NH Ostrava, VK-DHL, SC WOOW, DO CHUJE V OSTRAVĚ BANÍK PANUJE......trapne! |
, 01.10.2009 09:03:03
Je pondělí, krásný slunečný den a na pracáku je setkání zástupců firem, kteří jsou ochotný nabídnout lukrativní nabídky pracovních příležitostí cikánům. O den později je poblíž stejného pracáku mýtink M. Kocába za přítomnosti televizních štábů a každý, kdo se dostaví dostane igelitku s propagačním materiálem, pořádnou klobásu s čerstvým voňavým chlebíčkem a pivo zdarma. A teď mi zkuste říct, na jakou akci se dostaví více věrných    |
, 01.10.2009 09:18:01
presne proc srovnavat hokej hcv s fcb.. spartansti taky ultras nepisou na stranky srovnani acs vs. slavisticky hokej takze v sobotu na Slovacko  a jebat ( nezjimat se o HCV) Vitek  |
, 01.10.2009 10:32:21
FCB Forever ty srovnavas fans baniku s cikanama? nebo sem to spatne pochopil?
minuly rok byla plzen zadara a prislo 13 tis (o tom co tam bylo za lidi se psalo jinde) a ted po celkem vydarenem vstupu do nove sezony prislo na teplice (tusim ze zadara nebylo nic), ktere sou 1. 6tis...co z toho plyne?
1. kdyz videli ti co na baniku nebyli ve studiu fotbal, ze to byl dobry zapas, tak si rekli ze sou chuji ze nesli na banik a pristi zapas prijdou...mozna...
2. radsi 6 tis, nez to co prislo na bazaly s plzni minulou sezonu...
3. nejlepsi suport bude stejne ted na slovacku a to tam bude 1/10 toho co prislo na teplice
KVANTITA NEDELA KVALITU |
, 01.10.2009 10:59:47
radim88-čekal jsem podobnou reakci. Je to modelový příklad a je zde nastíněna mentalita, která nemá daleko k některým fanouškům Baníku. Bylo to zde mnohokrát probíráno, a stejně se to mele dokola. Rozjela se eféra " Vandrák ", kterou jsem s čistým svědomím podporoval a když jsme se konečně přiblížili na námi požadovaných 5 tis. věrných než 10 tis. Vandráků, tak je zde zklamání ohledně malých návštěv. Chápu to, že stížnosti jsou na místě, když plno lidí dá přednost hokeji před Baníkem. Spíše bych místo počtu fanoušků diskutoval o úrovni supportu. V dnešní době nás totiž ( i když to píšu s velkým zebezapřením ) předběhla Slavia a vypadá to, že na domácích zápasech se jí ještě dlouho nevyrovnáme. Už chápu, proč má např. taková Boleslav kapacitu stadionu jen nějakých 5 tis.- ono by tam stejně víc lidí nepřišlo a pokud přijde jen 2 tis., tak je to pořád necelá polovina kapacity stadionu. Takže pokud se postaví nový stadion pro Baník, máme 2 možnosti:
1. Kapacita nějakých 7.-8. tis a počítat s tím, že pokud Baník od začátku bude hrát o titul, bude pokaždé vyprodáno ( a samozřejmě na zápasy se Spartou )
2. Rapidně zkvalitnit domácí support aby nebylo poznat, když na stadionu s kapacitou nějakých 20 tis. fandí pouze čtvrtina lidí, co zasvětila život Baníku
A vůbec nemám problém napsat zde pravdu, kterou si velká většina stále nechce přiznat. Na výjezdech sice vládneme, ale jen početně a doma už též nejsme jedničkou v republice |
, 01.10.2009 11:10:00
Sheva:jeden z mála názorů, pod který se můžu jen podepsat, trefné...
většina zde:
bla, bla, bla...připadá mi, že je zde opět jen parta internetových uplakánků, píšící komentáře, vesměs jen pro to, udělat se zajímavým tím, že vloží komentář řešení situace, v tomto případě v kotli... X-krát tady byly podobné debaty, ať na chování "vandráků" ve vlaku či stadionech při výjezdech. Také v těchto diskuzích padlo spousta řešení, JAK BY, CO BY, KDYBY, ale do praxe to až tolik lidí nerealizovalo, proto sned jen MÍŇ MLUVIT, VÍCE JEDNAT... pokud vám něco vadí na stadioně, vyřešte to tam! pokud to neuděláte, a přesto píšete o možných řešeních, zní to přinejlepším alibisticky ve většině případů však směšně až trapně... |
, 01.10.2009 13:39:34
Dnešní případ: Jsem v tuto chvíli v Praze, potkal jsem Ostraváka a ptám se: Fandíš Baníčku ne? Baník pičo. A ten na mě čumí jak tele. Když otázku zopakuji, tak mi odpoví: Já ani nevím, kolikátý Baník teď je, ale chodím na něj, když vyhrává. Není co dodat. Snad jen, lepší 5 tisíc pravých fans, než plný stadion nadávajících blbců, kteří pískají na vlastní hráče po každé pokažené přihrávce.
Jinak ještě k těm 15-cti letým v kotli, holt to jsou puberťáci, ale já začal jezdit na Baník taky od 15-cti let (nyní 32). Nejsem z Ostravy, takže pro mě byl každý zápas výjezd a taky jsem dělal pičoviny. Ale z těch mladých, alespoň ze zlomku můžou vyrůst kvalitní chachari.
BANÍČEK NEJLEPŠÍ U NÁS!!!!!!!!!!!!! |
, 01.10.2009 18:59:06
FCB FOREVER...souhlas...kvalita de do hajzlu...ja uz sem to na S2 vzdal i kdyz tam mam dlouho permici a nedavno sem presel bliz ke kotlu na P2 ...bo to je zatim stale misto kde se vice mene fandi...stale nadavame ze je malo lidi a horsici se suport...ja pred kazdym zapasem kupuju chujum co nemaji permice lupeny, pak je posadim do auta, dovezu na bazaly, po zapase rozvezu dom, na S2 nas rve dohromady par lidi, a kdyz sem druhou sloku hymny dozpivaval sam tak sem to pak taky vzdal a zmenil jsem fleka...nevim co vic bych jeste mohl pro kvalitni suport udelat (samozrejmosti jsou prispevky do capky, samolepky,atd.) |
, 01.10.2009 19:12:49
Presne Quasimodo193 nekdo pak vas duchodce nahradit musi tak ja se taky snazim co nejvic jezdit na Banik letos jsem Byl 4x doma 1x venku vzdy jak mam penize tak jedu,ale me taky serou nactilety ktri nervou fackovat to.BANICEK SE MUSI MIT V SRDCI |
, 01.10.2009 20:09:03
protože neexistuje HC BANIK OSTRAVAchodím na hokej na vítky...miluji banik a ostravu ale proc na ne nadavat?to mužem rovnou nadavat i na-BK NH Ostrava, VK-DHL, SC WOOW, DO CHUJE V OSTRAVĚ BANÍK PANUJE......trapne!smiley |
, 05.10.2009 13:55:17
maras-a komu fandíš ty v hokeji??určite když bude hrat finale ve florbale FBC Pepino Ostrava vs Sparta Pr.tak budeš fandit sparte žee??!!!! (ten florbal byl jenom přiklad) |
, 05.10.2009 22:32:57
Pepino už není FBC Pepino Ostrava, ale FBC BiX Ostrava  |
, 06.10.2009 14:14:05
to je jedno! hlavne že si to poznal    |
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Hodnocení
Musíte být přihlášeni, abyste mohli hodnotit.
Prosím přihlaste se anebo se zaregistrujte.
Žádné hodnocení ještě nebylo zaznamenáno.
|
Příští zápas
za
|
 Mladá Boleslav
| vs. |
 Baník Ostrava
|
19.02.2012, 15:00 (Ne) |
Tabulka
| 1. |
AC Sparta |
16 |
33:12 |
40 |
| 2. |
Liberec |
16 |
38:19 |
34 |
| 3. |
Plzeň |
16 |
38:22 |
30 |
| 4. |
Ml. Boleslav |
16 |
27:17 |
28 |
| 5. |
FK Jablonec |
16 |
38:18 |
27 |
| 6. |
Příbram |
16 |
28:28 |
27 |
| 7. |
FK Teplice |
16 |
18:19 |
24 |
| 8. |
Slovácko |
16 |
16:18 |
23 |
| 9. |
Dukla |
16 |
20:20 |
20 |
| 10. |
SK Slavia |
16 |
15:20 |
20 |
| 11. |
Hradec Králové |
16 |
13:20 |
19 |
| 12. |
Bohemians 1905 |
16 |
12:27 |
19 |
| 13. |
Č. Budějovice |
16 |
17:32 |
13 |
| 14. |
FC Baník |
16 |
12:27 |
10 |
| 15. |
Olomouc |
16 |
15:20 |
7 |
| 16. |
Žižkov |
16 |
10:31 |
7 |
|