Fans shop trička, šály, nálepky..
Chachaři na YouTube
FC Baník Ostrava - AC Sparta Praha 1:1 2.5.2010, vyprodáno bouhžel jen jednou v této sezoně, na úvod prvního polačasu kartoniáda s jasným vyjadřením kde se má stavět nový stadion, atmosféra byla průměrná na to že byl plný dům. Fotbal se hrál na vysoké úrovni a Baníku nevyšel útok na čelo tabulky a tím si myslím, že naděje na titul se začala ztrácet v nedohlednu, ale nic ještě nebylo ztraceno.
Zobrazení:
10771
20
hlasů
Čas:
03:06
Sports
|
Srp
02
Baník – Zbrojovka 3:0 „Tříbodová nadílka“
Ondra · 77 Komentářů · 5223 Přečteno
·
Po dvou remízových ligových duelech si dělalo mužstvo Baníku konečně zálusk na plný bodový zisk. V pozici trenéra se poprvé od loňského vyhazovu objevil na Bazalech, tentokrát na hostující střídačce, trenér Večeřa s týmem Brna.
Utkaní přihlíželo v ochozech 5.980 chacharů a chacharek. Opět další prachbídná návštěva a zdá se, že navazujeme na trend návštěv z minulé sezóny. Kdo přišel jistě nelitoval. Tři branky do sítě soupeře, bojovnost či množství standardních situací bylo tou nejlepší možnou pozvánkou na důležitý čtvrteční zápas s Mogilevem.

Co se tyká prezentace v hledišti, tak byly připraveny ze strany chacharů dvě představení. První ovšem končí nezdarem díky slepení jednoho z připravených nápisu, který odsoudil celou akci k nezdaru. Druhá choreografie přichází na řadu s úvodem druhé půle. K modrobílým vlajkám na tyčích je roztažena plachta s heslem „Pyrotechnika není zločin“ a siluetou postavy držící v ruce zapálenou raci. Ve stejný okamžik je odpáleno 50 červených ohňů na CH1.


Když už jsme u baníkovců, kteří se sešli na tribuně pro chudé. Ti na sebe upozornili vyvěšením tří vlajek, dále pak ještě odpálením 6 hirošim a svůj počet sami ohodnotili na 400 přítomných.
Hlasová podpora bylo přeci o něco lepší než při utkaní se Slavii i přes neustálé problémy s funkčností megafonu. Přesto to stále není ono. Kotli chybí jakási potřebná jiskra pro strhnutí zbytku stadionu. Zlepšení přišlo až v závěru při oslavách jasného výsledku. Také nutno zmínit že ochozy „probíhala“ mexická vlna či v závěrečných minutách obnažený kotel do půl pasu.

Příznivců Zbrojovky dorazilo do hostujícího sektoru okolo dvou desítek. Fandění se věnovali jen zřídka a svůj repertoár omezili v podstatě jen na pokřik „Český fotbal pro fanoušky“.
Komentáře
, 02.08.2010 17:52:30
K problémům s megafony: způsob jejich opravy je nezapomenutelný  |
, 02.08.2010 18:14:36
Jo ty megafony neměly chybu chtěl bych se zeptat co bylo napsáno na nezdařeném choreu? |
, 02.08.2010 18:26:03
=D jo megafon si dělal co chtěl =D hodně me bavilo ze ho opravily vyzkoušeli a předali a v tu chvily prestal fungovat =D asi byl na něho zlej =D jinak taky bych se chtěl zeptat jake bylo to prvni choreo diky  |
, 02.08.2010 18:45:34
Chce to sbírku na nový megafon  |
, 02.08.2010 18:48:47
Co mu jééé?    |
, 02.08.2010 19:53:48
poznamka ke kotli a jeho snaze rozjet choraly i v ochozech:kotel zpiva cim dal rychleji a ochozy nestihaji-potom je stoho ubohe prekrikovani a nekteri se radsi na to vyserou nez by spivali ..... |
, 02.08.2010 20:27:55
Jebat megafon, tu ku**u, jebat megafon... Ondro, co bylo na choreu?! |
, 02.08.2010 20:31:48
Ja vim, ze se to nebude asi moc lidem libit, ale zkusil bych jeden zapas doprovodit fandeni bubnem - tak a kamenujte me   |
, 02.08.2010 20:33:10
diky tez asi 10 GKS co prijeli podporit |
, 02.08.2010 21:11:50
přesně tak , dokud kotel bude chorály pořád takhle štěkat ( při tom by měl jít ,příkladem) , tak se zapojováním ostatních tribun to bude čím dál horší... |
, 02.08.2010 22:18:44
Přesouval jsem se mezi kotlem a P1 a kotel je v chorálech rychlejší než zbytek stadionu. Je třeba si udělat pořádek v kotli.   |
, 02.08.2010 22:32:13
Dirigent je jenom jeden! My zpíváme pomalu, ale jen pro svou radost. Kotel chorál dozpívá a my jsme teprve v půlce... ale jebat.
Dirigent jednou jedinkrát teď s Brnem dirigoval a povedlo se to! V momentě, kdy se měl ozývat stadion a kotel poslouchal!!! Teď do kotle chodí méně lidí, je šance to potrénovat, musí se na to ale furt upozorňovat je totiž přirozené zrychlovat, nicméně buben rozhodně ne :-))! |
, 02.08.2010 22:38:07
Parádní výhra Baníku.Byl jsem tentokrát sledovat situaci na ochozech.Bylo tam ticho jak v hrobě.Ke konci se už trochu zapojovali,ale byly to jen skupinky kolemsedících lidí.Já chodím do kotle,takže moc neznám ty co chodí na ochozy,ale lidi podpořte prosím trochu Baník i svým fanděním. |
, 02.08.2010 22:39:19
jj..hoši třeba,abychom v tom kotli trochu zpomalili.  |
, 02.08.2010 23:21:04
i obyčejný pokřik "Baník" s tleskáním mi přišel strašně rychlý, sotva jsem stačil tlesknout a ruce už měli všichni nahoře ....... chtělo by to, aby kotelník častěji připomínal, že mají zpívat pomaleji... |
, 03.08.2010 10:55:21
Myslím že největší uznání a klobouk dolů patří MONICE, která koupila pyro pro CH1 za 5000Kč ze SVÉHO!!!.   |
, 03.08.2010 10:56:51
Přesně tak Ali. MYNY    |
, 03.08.2010 11:01:49
   |
, 03.08.2010 11:17:54
JEN JEDNO RYPNUTÍ SI DOVOLÍM ALE TO UŽ JSEM BOHUŽEL JÁ NECHÁPU JAK NĚKDO KDO PODPORUJE MODERNÍ TRENDY TÍM, ŽE SI DOBROVOLNĚ KOUPÍ KARTU FANOUŠKA A JE MU JEDNO ŽE PROTI JÍM V MINULOSTI BOJOVAL JE SCHOPEN ŘVÁT ČESKÝ FOTFAL PRO FANOUŠKY!!! tak buď mi ta moderna vadí a kartu nekoupím, chodím na CH1 a řvu ČESKÝ FOTBAL PRO FANOUŠKY nebo du na V1 v poklidu tam fandím, ale proti ničemu bych protestovat neměl, když jsem tu pičovinu dobrovolně podpořil !!! |
, 03.08.2010 11:31:03
Bender: nechte toho, nebo se bude červenat  !!!
Kacer: to je nás asi více...no, co už... |
, 03.08.2010 11:33:42
kacer: takových osob tam je bohužel dost. |
, 03.08.2010 11:54:12
Spoustě z vás tady asi nedochází, že karta je zatím dobrovolná a na stadion se dostaneš bez problémů i bez ní. Proti čemu teda bojuješ, když ji k tomu aby ses dostal na fotbal nepotřebuješ?? Jediná věc s čím nesouhlasím je, že si bez ní nekoupíš permici a taky s tou blbostí o venkovních zápasech,ale to se už přece vyřešilo. |
, 03.08.2010 12:04:10
Tak jak sa říká: "Mezi slepýma, jednooký králem." Vím, že na CH1 je možná teď dokonce víc lidí s KF, než nás, kteří sme si ju vůbec nepořídili, ale myslím, že ač to Peterovi ze začátku žrali, tak je lepší, že aspoň dodatečně prozřeli a nevěří slepě v lepší zítřky, jako zbytek na V1! Otázkou zůstává na jak dlouho jim tato rebelie na CH1 vydrží?!? Každopádně si myslím, že V1 by měla některé pokřiky z repertoáru vypustit, protože momentálně působí dosti nepatřičně....(myslím, že většina si domyslí o kterých píšu)! ...bok po boku svorně jdem, proti KF, proti všem..., kéž by to byla pravda, a ne jenom sen! ČESKÝ FOTBAL BEZ FANOUŠKU !!! |
, 03.08.2010 12:12:40
Tak zrovna pokřik "Český fotbal pro fanoušky" má mnohem více významů a úplně stejně může fungovat proti některým nesmyslným nařízením ČMFS stejně jako proti nesmyslným akcím vlastního klubu. Nevidím žádný rozpor v tom, že se zpívá i na stadioně. |
, 03.08.2010 12:45:01
Chlapi, nejaky clanecek z Mogileva by nebyl? ;-) |
, 03.08.2010 12:49:04
Patik18: Zcela stebou souhlasím taky o tom už přemýšlím dlouhou dobu vyzkoušet to aspoň na jeden zápas.. |
, 03.08.2010 12:52:23
Tak nejdřiv jsme se jak kokoti rozdělovali na vandraky a chachary.Teď zas na lidi s KF a bez.Běžte už do řiti s nějakym dělenim se na skupinky.Kurva všeci fandime Baniku ňi?A to,že se v kotlu řve česky fotbal pro fanoušky - je taky reakce na zákaz pyra apod. ne pouze na KF.Ale jinak souhlasím,že teď to v kotlu stoji za vyliž prdel.Jinak k zápasu první půle děs,druhá na tom už by se dal stavět výkon na Mogilev.  |
, 03.08.2010 13:03:41
FCB2004: bylo tam krásně  |
, 03.08.2010 14:26:57
Vy nevíté co je to ULTRAS
Jestliže ČMFS řekne ne pyro tak vy jste je vy kreténí poslechly. Jak si vůbec můžete říkat ULTRAS. To krásné slovo znamená svoboda. My se neptámé co můžeme a co né. My to prostě uděláme. Ať už s Váma nebo bez Vás. Když budeme chtít fandit, tak budeme fandit a když budeme chtít bojovat, tak budeme bojovat a nepotřebujeme k tomu něčí svolení. A už určitě ne Vaše. A můžete si napsat co chcete. Prohráli jsme bitvu. Jenže válku si začali oni.
A Vy nechcete,a nejste schopní se proti tomu postavit. Bojíte se. KF nebo KP není problém. Problém je u Nás. Ve Vaších zkurvených hlavách. Jediné o co jim jde, je ať jsme doma. Ať chodí lidi co budou mít v jedné ruce hamburger a v druhé coca colu. Kdy už si to konečně uvědomíter30;r30;r30;r30;r30;r30;r30;r30;. |
, 03.08.2010 14:41:28
Fans2264 Lip to napsat nejde. 1* |
, 03.08.2010 15:18:43
No to máš pravdu,že tam chtějí lidi co budou baštit klobasy a daji si pivo.Já osobně se nepočitam mezi Ultras.Banik mam v srdci a vždycky co se tyče hlasivek tam necham všechno. Ale tím,že Ultras opustí stadion a budou fandit mimo stadion dejme tomu na CH1 tím,ale udělají přesně to co Peteta chce.Dostat tyto lidi mimo stadion.Věřit tomu,že teď zruší KF je zbytečné nato už je pozdě.  |
, 03.08.2010 15:25:14
Z některých vyzařuje naprosté češství a neschopnost se postavit čemukoliv už od Bílé hory ! Jak za války...zabere nás Německo a všeci jen mávnou rukou,že nemá cenu bojovat,bo stejně prohrajem-jak typicky české ! to jsem trochu přehnal a víte,jak to myslím ! Zeke,víš hovno,co Petera chce a házet flintu do žita před bojem je srabárna,ikdyž jsme to dřívější činností mohli dokázat ještě víc...počty na tribuně CH 1 se ale zvyšují !jinač myny respekt   |
, 03.08.2010 15:28:54
Augustus:Zato kurde ty maš určitě patent na pravdu.Jo měli jsme bojovat,ale hned jak se přišlo s nápadem závést KF.Myslíš,že ji teď Petera zruší když jich je prodanych 6 nebo 7 tisic.Pro něho je 500 lidi u svodidel přijatelna ztráta.A,když chcem něco změnit co se týče pyra apod. tak to se musi přidat většina ligy sami s tym nic nezrobime.  |
, 03.08.2010 15:46:06
ZEKE:ja myslim ze to az takova prijatelna ztrata pro neho neni...je to 500 lidi u svodidel a dalsich 3000-5000 doma bo tolik za listek nedaji....tuto sezonu se mu to diky KF treba vyrentuje ale pristi uz na tom tezce prodela a urcite neco vymysli zmrd!Protoze pristi sezonu uz se za clenstvi s KF bude jen platit 50kc.....a to mu pak uz tech 5000 bude kurva chybet.... |
, 03.08.2010 15:52:31
ZEKE: já souhlasím s alice a to bych řekl že petera procitne dřív vem si ted léto brno a slávka 6000 lidí kolik příjde v zimě za děště na ústí-příbram-hradec ? nedej bože aby Baník byl kolem 8 místa a níž ted mu to zaplatili KF a ti co jí neměli(dvojitým vstupným) dají za sloty a kvalitě soupeře tolik ? |
, 03.08.2010 16:03:29
Tak doufejme,že to tak bude.Jenže zas si musime řict,že ani loni ty navštěvy nebyly bůhví jak velké a to KF nebyla.Prostě chodí jenom ti skalni což je mezi 3 až 5 tisicama lidi.A zbytek čeka na vysledky a hlavně pěkny fotbal.Chybi tu ta euforie co byla v mistrovske sezoně.A navic pokud budou do kotla chodit jedinci s nezájmem fandit tak se těžko podaři strhnout zbytek ochozu.Ale to už je na jinou diskuzi.Ale respect na CH1 za pyro s Brnem tak by to mělo vypadat na stadionu.Bo fotbal ji živel.  |
, 03.08.2010 17:05:55
s tim pyrem to taky nechapu...prazaci furt odpalujou,doma i venku a pohoda..my jednou odpalime doma a hned pokuty  |
, 03.08.2010 17:18:10
zeke: rekl si to presne 400 lidi na CH1 ale pak jsou dalsi 2000-3000 co nejdou protoze bud jsou proti KF a nebo ji nemaji a nebudou platiti ty premrstene ceny.I kdyz Petera dneska ve sportu rikal ze ty listky by takhle zdrazil i bez KF tak to je blazen.Zlata mistrovska sezona.Fotbal byl vzdy lidova zabava ze si ji mohl dovolit kazdy.Radeji hrat na starem stadione za 50 kč nez na v nejake moderni arene kde nas bude listek stat 500 kč a bude tam chodit 2000 lidi.No jestli bude nekdy stat svinov tak to bude listek stat od 500 kc a parkovani 100.To bude na pobliti. |
, 03.08.2010 17:38:13
Já si KF nekoupím.Chtějí diváky a takhle je chtějí obrat o peníze.Vstupné je kurevsky velké.A když přijdou slabší soupeři tak tam nebude skoro nikdo.Toto je důvod tak nízkých návštěv.Televize ani počasí na to nemá vliv.To v Ostravě nikdy v tak velkém neplatilo.Ale ty prachy.A přitom to bylo derby.Já nejsem zajebaný Pražák a prostě to nedám bo nemám a jdu zase na Ch1. |
, 03.08.2010 17:55:04
Petera uz mi pripomyna Ruzicku.ten taky kdysi rekl ze je pro ne vyhodnejsi kdyz prijde 3000 lidi za 300 kč nez aby stal listek 100 kč a bylo tam 6000 lidi.Myslel jsem si ze mame dobre vedeni a ze tot u nikdy nebude jak na Slavii nebo jinde.Banik se vzdycky mohl chlubit dobrymi navstevami i kdyz nemame treba zastreseny stadion takze kdyz prsi tak to je nic moc.Ale bylo to i diky levnemu vstupnemu.Listek je ted bez KF opravdu drahy.Tim divaky nepritahne. |
, 03.08.2010 18:04:50
..........no tak už toho nechme CHACHAŘI! A pod'me sa připravit na čtvrtek! Ikdyž nás příjde třeba jen 3286, nebo i 5892 - všeci by zme měli vydat ze sebe, co to dá. Na kurvu, ale hlavně POMALEJI, bo to je ted' téma, kere by se mělo více řešit!!! Mr. Supporter nám to každou chvilou gestikulací naznačuje! Stačí se dívat a poslouchat, jinak nás jako druhá strana fakticky nepodpoří! A s tímto trendem spějem k záhubě fandění na BAZALACH! Takže v klidu - pomalý, žádna honička, však nikam nespěcháme! Ale k BUBNU se radši odmítám vyjadřovat.......... Bo sami vidíte co s náma BANÍKOVJECAMA zrobil jeden vyjebaný protest/neprotest!!!!! Takže celý stadion za ramena, at' si Ultras, Chachar, Baraba, Chuligán či hodný Baníkovec a Baník Pičo, Baník Pičo FCB,neeééé? Hmmm? |
, 03.08.2010 18:29:34
Proč furt řešite tu KF. Prostě se smiřte s tim, že KF tu bude jěště dlouho a jednou si ji taky kupite. |
, 03.08.2010 18:42:22
NÁVRH NA NOVÝ CHORÁL : chlapi, jestli tu má někdo básnický střevo, ať se pokusí přetextovat a hodit na YouTube refrén Věry Špinarové z písně FERNANDO :
Pláštěm dýmu jsi mou láskou šel,
tou výhní střel, Fernando,
vzduch se v sálajícím žáru chvěl,
s tou písní zněl, Fernando.
I když nepřiznáš, že jsi se bál,
stejně jak já.
Z tvého strachu mohou v stínu cest
dnes růže kvést, Fernando.
Před naší penaltou by se tedy zpívalo toto ...
SVŮJ BANÍČEK V SRDCI MĚJTE !!! |
, 03.08.2010 18:55:45
Půlka kotle není schopna se naučit lehkou propagaci, natož aby zpívala ještě něco takového. Snahu osobně cením, ale moc se mi to nelíbí. Bylo by fajn, kdyby se lidi naučili stávající chorály. |
, 03.08.2010 18:57:52
pro Myny
pro Koprssona ... budem zpívat o lásce, růžích a strachu?  |
, 03.08.2010 20:56:23
Nekupujte lístky.. |
, 03.08.2010 21:02:32
drve se prodavali listky bez niceho a dala nam jich sparta i 2000 ted kdyz je to na OP nebo KF tak nam jich daji 1010.Nejlepe bude asi jezdit inkognito a pak si clovek koupi listek kam bude chtit. |
, 03.08.2010 21:19:19
Nekupujte lístky v předprodeji !!!!!!!!!!!    |
, 03.08.2010 21:37:54
Mam dotaz :-) bude možnost koupit lístek aj na letné v den zápasu ? ? nevyčetl jsem to z toho díky BP :-) |
, 03.08.2010 21:44:53
Ekipa 1922
Pokud nebude kvóta 1010 lístků pro fanoušky Baníku vyčerpána, zástupci klubu budou pak prodávat vstupenky i přímo na stadionu na Letné, ale rovněž zde formou adresného ticketingu, tzn. na Kartu fanouška FCB nebo při předložení průkazu totožnosti rna jménor0;.
ono to fakt není těžké, zkus to z toho odstavce nějak pochopti |
, 03.08.2010 21:52:53
jo bude ,ale na OP.
Myny :  |
, 03.08.2010 22:25:43
už sem pochopil  dík |
, 03.08.2010 22:57:46
nemam kartu fanouska!!!! a kvuli toho mam drahe listky!!! a diky tomu sem nebyl na obou ligovych domacich zapasech!!!!! aspon na UEFU se nejak dostanu kdyz je ta akca!!!!!   |
, 03.08.2010 23:08:11
Uz se nemuzu dockat na 10.7 kdy dostanu konecne jeke poradne loove a v ten moment ficim do fans shopu pro permicu, protoze uz s tim mam celkem vazny problem aji v praci a v soukromi ani nemluvim!!a je mi celkem jedno ze budu mit v kapse nejakou kartu za 300 protoze diky ni se doastanu na????!!!BANIK!!!   |
, 03.08.2010 23:14:33
david 025 naprosto souhlasim!! mam taky kartu fans a perimcu do kotla sice sice s ni nesouhlasim ae jinac bych se na banicek nedostal a tech 150 kc me fakt nezabilo.. BANIK PYCO!!!    |
, 03.08.2010 23:36:39
nekteri mate asi v hlave fakt nasrano.... tu nikomu nejde o penize kdy uz to konecne pochopite tady jde o ten princip... PS: PETERA je ZKURVYSYN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
, 04.08.2010 01:22:49
mimo misu, ale...proc ne buben? |
, 04.08.2010 03:03:13
V bubnu bych viděl jedinou možnou vyhodu, pokud by bubenik bubnoval podle spravne rychlosti chorálů, možna by se ho kotel držel a chorály se zpívaly správně.., nevim... |
, 04.08.2010 09:58:35
doufam, ze myslenka s bubnem byla jen hloupa sranda, ale co mi je vlastne do toho , na Bazalech pro me stejne neni misto  |
, 04.08.2010 10:25:36
ČESKÝ FOTBAL PRO FANOUŠKY !!! |
, 04.08.2010 13:00:58
mArOoo: Ještě napiš jsem na holky, ale mrdám doma kluky    |
, 04.08.2010 18:16:37
mikulicm : Princip? Princip nepodporit baniK?!!Zajimavy ale nechapu ho!!A asi nepochopim!!!BP!!!!! |
, 04.08.2010 20:09:58
Petera chtel Kartou fizla naznacit ze si bude fanousky vybirat tak ja jelikoz si kartu nekoupim a listek mne bude stat nehorazne penize budu vybirat zase jen atraktivni zapasy.Protoze na vsechny nebudu mit.Takze az mu na Banik-Usti prijde 2000 lidi tak si muze na PCR vymahat usly zisk.Drive by mne to mozna sralo ale jelikoz je ted fotbal porad v TV tzn. i banik tak se ten bojkot da docela prezit. |
, 04.08.2010 21:16:47
david 025: Fanoušci moderního fotbalu jako jsi ty tohle nikdy nepochopí |
, 04.08.2010 22:25:18
david 025: to totiž chápou jen ti jediní správní,věrní,neomylní, nemoderní a praví ultras jako KkarlosS, pro nás ostatní to zřejmě zůstane navždycky tajemstvím. Možná to ten jeho tajný "princip" tají abychom nebyli tak skvělí jako on |
, 05.08.2010 06:53:11
dr_tOOOm: registrace fans je moderní fotbal, a proti tomu my bojujeme, chápeš? A když to jde ze strany klubu, tak je hold bojkot |
, 05.08.2010 13:26:40
jednu dobu se tu řešilo něco o rodinách s dětmi, jak budou na své tribuně s popkornem....a šup-"praví" ultras mají svou tribunu CH1 a je tam i stánek s popkornem a dalším občerstvením-tak se nediv že mám zmatek v tom co je a co není moderní fotbal.
Když už se to bere takhle, tak nedávno byl herní system obrany založený tzv.liberovi-posledním obránci, který řídil obranu před sebou a nemusel hlídat žádného soupeřova hráče. Ale teď je taktika vyspělejší (modernější) a takovým liberem bývá často brankář....a stejně jste na ten "moderní" fotbal chodili fandit.
A jak několika z vás, např.Benderovi vadí poskytování osobních údajů a proto najednou bojkotuje-ale ne všechny zápasy, jen vybrané. Např. na cestu do Běloruska (už to tu někdo psal) poskytoval údaje mnohem vícekrát než tady a přesto tam jel. Sakra tak když se bojkotuje tak alespoň pořádně.
Já jsem se pro KF rozhodl dobrovolně-mohl jsem si vybrat buď celé prázdniny na brigádě abych vydělal na dražší vstupné, nebo poskytnout Fortuně údaje, které dávám i ve škole nebo které bych dal zrovna na té brigádě...No a klubu bych poskytl údaje při koupi permice-stejně jako minule když to ještě nikomu nevadilo musela být permice na jméno (kromě permic do kotle).
Vybral jsem si snadnější cestu a proto si teď nemůžu zakřičet ani "Český fotbal pro fanoušky"? Proč? Mi taky pyro na fotbale nevadí. A to že mám KF mi tak strašné nepřijde, nijak vás tim neomezuju jako by se to dělo např.kdybych měl vuvuzelu. Když jdu k volbám tak taky má každá strana nějaký bod s kterým nesouhlasím a přesto ji volím. Když si kupuju v obchodě sáček bonbónů s několika příchutěmi tak tam je taky nějaká příchuť co mi nechutná tak sním jen ty ostatní...takže nevidím důvod proč bych si nemohl zakřičet "Český fotbal pro fanoušky!" |
, 05.08.2010 13:39:44
tak k těm udajům ....kdybych je dal jen fortuně a baniku tak to přežiju....ale vždyt banik je poskytuje i všem kdo si řeknou o ně to jset kluby kde jedem na výjez pčr svaz ....a řekněte že to tak není ...proč asi pořád chcou bud KF nebo OP ? nevímk čemu jim to je ale nehodlám dávat udaje jen tak ( i když je dávám jak říkate všude , ale tam jsou taky oštřeni proti uniku ...tady ne)....a jde snad i o buzeraci ne ...kde jinde musíte mít KF na sportovní utkaní ,.nebo si musíte listek koupit na OP ? |
, 05.08.2010 14:21:59
nevím, proč se tady pořád tahá Benderův výjezd do Běloruska...ono už jen to, že tady přirovnáváte potřebné papírování pro cestování do totalitního státu s papírováním kvůli fotbalu a připadá vám to normální...no co už... |
, 06.08.2010 11:51:18
Buben by vubec nebyl spatny,jen by jsme k nim poztrebovali choraly,nepo pisne...a nekoho kdo by na to umel...ne jen bezhlave busit...napriklad CZ,Partizan..dokonce Trnava...kdyz spusti svoje melodicke choraly a zpevy...naskakuje husi kuze..... |
, 06.08.2010 11:51:46
http://www.youtube.com/watch?v=L_WdJvrgjDs&feature=player_embedded#! |
, 06.08.2010 14:48:39
no tky si myslim že se buben k nasim chorálum moc nehodi.tkže by to chtelo vymyslet neco noveho. ae nápad je to dobrý..aspon to skusit. |
, 07.08.2010 12:56:52
Za současné skladby pokřiků by buben vyzněl jako šaškárna. (Aby nedošlo k nedorozumění, tak hned úvodem podotýkám, že si na nic nestěžuju, jsem spokojen, a nepřeji si nic měnit). By se musel úplně překopat styl, kterým jsme se doposud prezentovali - což není zrovna nejšťastnější řešení, a zřejmě ani reálné. Pravdou je, že když se buben umí používat (čímž nemám na mysli to, co tady v okolí smaží na buben většina táborů která ho používá), tak není úplně nejtragičtější. Faktem je, že tábory které neřvou pokřiky, ale zpívají opravdové melodické chorály často doplněné právě bubnem, se většinou pyšní i největšími sektory vlajkonošů. Jít fandit v sektoru např. Partizanu je skutečná zábava, a ne povinost něco zařvat co nejhlasitěji a jedno jak. Hodí se do tranzu a jedou bomby skoro jako na diskotéce včetně "skoro tance", což dokáže zabavit daleko větší a různorodější spektrum lidí, než to co se děje např. u nás. To se potom dá dokonce i opravdu něco zpívat, když se člověk rozhlédne kolem sebe a vidí i normální lidi, kteří se baví a nestahují se s dovršením 18ti let z fandění do ústraní. Řeknu narovinu, že když jsem ještě mohl na stadion a pokusil jsem se zapadnout mezi lidi kteří momentálně "aktivně"navštěvují kotel, připadal jsem si doslova jako píča, bo jsem čněl o 2 hlavy výše než zbytek, a co je horší, zdálo se mi že je kolem mě více zmalovaných holčiček (které by měly správně skákat doma za barákem panáka) než lidí, vedle kterých by mi bylo opravdovou radostí stát a společně se o něco snažit. Sektor CH1 momentálně vypadá tak, jak by měl sektor domácích na Bazalech vypadat. Přijďte se jednou podívat, a zůstanete u nás rovnou napořád. Já se již pro svůj postoj rozhodl..., a ty? Uvažuj nad tím prosím. |
, 07.08.2010 12:58:38
kurva proč je to podtržené  |
, 09.08.2010 14:45:46
nápad s bubne není špatný ale na naše současné chorály se moc nehodí,nedovedu si představit že by se bubnovalo třeba do Nedaleko od Ostravy či Dresy bílé,ještě k tomu když máme problém se sladěním kotle s ochozama |
, 11.08.2010 20:57:55
 |
, 16.08.2010 22:51:26
to Ali_gator a Bender: Vrátím se po dvou týdnech z dovolené a nestačím se divit, co na netu nenabonzujete. 
to Bender: Jsem Ti přece říkala, že to není tak úplně z mého, bo to byly prachy určené pro někoho jiného, nechtěli si je vzít, já si je nechtěla nechat, tak mi řekli, ať to třeba použiju na choreo. Takže jsem to použila na můj nejoblíbenější typ chorea... pyro 
to Hamass: Jak jsi to uhodl, že se budu červenat, když si to přečtu? Asi už mě znáš...  |
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
|
Příští zápas
za
|
 Mladá Boleslav
| vs. |
 Baník Ostrava
|
19.02.2012, 15:00 (Ne) |
Tabulka
| 1. |
AC Sparta |
16 |
33:12 |
40 |
| 2. |
Liberec |
16 |
38:19 |
34 |
| 3. |
Plzeň |
16 |
38:22 |
30 |
| 4. |
Ml. Boleslav |
16 |
27:17 |
28 |
| 5. |
FK Jablonec |
16 |
38:18 |
27 |
| 6. |
Příbram |
16 |
28:28 |
27 |
| 7. |
FK Teplice |
16 |
18:19 |
24 |
| 8. |
Slovácko |
16 |
16:18 |
23 |
| 9. |
Dukla |
16 |
20:20 |
20 |
| 10. |
SK Slavia |
16 |
15:20 |
20 |
| 11. |
Hradec Králové |
16 |
13:20 |
19 |
| 12. |
Bohemians 1905 |
16 |
12:27 |
19 |
| 13. |
Č. Budějovice |
16 |
17:32 |
13 |
| 14. |
FC Baník |
16 |
12:27 |
10 |
| 15. |
Olomouc |
16 |
15:20 |
7 |
| 16. |
Žižkov |
16 |
10:31 |
7 |
|