Fans shop
trička, šály, nálepky..  
Kalendář chachara
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
YOUTUBE CHACHAŘI

 



Protestní akce - prohlášení
chachari · 185 Komentářů · 30705 Přečteno · Tisknout

Prohlášení Ultras Baník Ostrava

Dnes byla podána elektronickou poštou žádost o schůzku ULTRAS Baníku a vedení klubu ohledně projednání následujícího bodu. Pokud do zápasu se Slavií 25.07.2010 nedojde k dohodě, bude následovat protest, který je níže popsán. Během protestu jsme po domluvě kdykoli ochotni se sejít a jednat o následujících podmínkách.

1.Nepřistupovat na distribuci vstupenek klubem FC Baník Ostrava na venkovní zápasy, s podmínkou vlastnění KF nebo prodejem na OP nebo jiných průkazů totožnosti.

Pokud klub FC Baník Ostrava nepřistoupí na tyto podmínky budeme protestovat tímto způsobem:

 

Na domácí zápas se Slávií odmítáme být na stadióně a dále podporovat to, proti čemuž jsme vždy bojovali - moderní fotbal ve všech formách. Na tento zápas nečekejte žádnou připravenou choreografii, ani žádnou jinou podporu, budeme tam, kde máme být, za stadionem, na takzvané "Tribuně pro chudé".
Stalo se to, co se stalo, na výjezdy našeho klubu musíme být monitorováni, jakýmsi způsobem sepsáni a registrováni, aby jsme se vůbec dostali na samotný zápas. A to buď formou vlastnictvím Karty Fanouška anebo vstupu na stadion jen s prokázáním se občanským průkazem (několikrát vyfoceným, natočeným spolu s jeho majitelem...)


Je to tak správné?


Když si chceme zajít s rodinou do kina na nový film, s ženou do divadla, s dětmi do cirkusu, podívat se na turnaj v badmintonu nebo navštívit hokejový, basketbalový nebo kterýkoliv jiný sportovní zápas, je zde nutnost registrovat se někde do jakési databáze a ukazovat někomu své doklady a občanské průkazy jen proto, aby jsme MOHLI?
Ne... tak proč musíme MY takto naprosto potupně ustupovat (on už to vlastně není ani ústupek jako spíš ostudná rezignace) zrovna, když chceme navštívit zápas fotbalového klubu, kterému fandíme? To musíme mít nějakou legitimaci, aby to bylo možné? V čem je fotbal jiným sportem, zábavou nebo zážitkem, že tomu tak musí být?

Nenapadá nás jediný rozumný důvod...
A navíc, k čemu by nám měla být nutnost koupit si nějaký lístek předem, na občanský průkaz, či nějakou legitimaci fanouška, když ani nemáme jistotu, že se i po koupi vstupenky na stadion dostaneme? Příkladem nám mohou být zinscenované, s prominutím, buzerace policejních složek na fanoušky i ostatních klubů, například


http://www.slaviaultras.cz/t/54146-Ba...a.html

 

nebo


http://spartaforever.cz/ukaz_clanek.php?clanek=1788



a všichni co na fotbal chodí a jezdí na venkovní zápasy častěji, moc dobře ví, že takovéto situace se dějí skoro každé ligové kolo, podporovány nenávistnými a pro ostatní lidi lehce uvěřitelnými reportážemi mnohých médií, které v kontextu skrývají mnohdy naprostou apokalypsu při každém fotbalovém klání. Nutno připomenout, že samotné vedení klubu FC Baník Ostrava se po minulém zápase na Spartě vyhradilo asi takto:


"Vzhledem k tomu, co se událo v sobotu na Letné, klub rovněž zvažuje, zda ještě i při dalších utkáních přistoupí na žádost pořadatelského klubu o distribuci vstupenek fanouškům tzv. "na jméno". I kvůli incidentům na Spartě totiž přestává FC Baník mít pocit, že v těchto případech jde o bezpečnost na stadionu, ale spíše o komplikování možného výjezdu příznivcům FCB."


viz:
http://www.fcb.cz/marketing/aktuality...e.html


Vidíte nějaký postup? Vidíte nějaký boj, zastání za práva nás - fanoušků? Kdo byl v první ligový zápas v Příbrami, moc dobře ví, že tomu tak není...
Požadujeme od vedení, aby za nás bojovali proti zbytečným represím jak ze strany médií, tak ze strany policejních složek. V žádném případě nevidíme, že by se klub pokoušel i jen náznakem odmítnout předprodej vstupenek v Ostravě a už vůbec ne, že by bojoval proti vstupu pouze na občanský průkaz, nebo s kartou fanouška.


Takovéto jednání je pro nás naprosto nepřípustné.


Tento postoj bude trvat dále. Na jakýkoliv jiný, další domácí zápas, dokud se podmínky nezmění a my nebudeme moci chodit na fotbal jako na kterýkoliv jiný sport! Co se týče venkovních zápasů, z principu taktéž logicky odmítáme kupovat si lístky na občanský průkaz a jen v předprodeji, popřípadě nutnost mít nějakou kartu či občanský průkaz a potupně podstupovat při průchodu na stadión focení, točení na kameru jako nějací trestanci či zločinci nejvyššího stupně.
Baník budeme podporovat stále, je to náš klub, kterému mnozí z nás dáváme mnohé, ale odmítáme dále nechávat sebou vláčet mediálním bahnem a nechávat z nás, fanoušku Baníku, dělat jakési zaškatulkované a zaregistrované zločince. Budeme tedy stávat nad stadionem, na výjezdech fandit zpoza plotu, ale na stadionech nás, dokud se nezlepší podmínky neuvidíte!

Pokud smýšlíte stejně jako my, pojďte s námi! A je úplně jedno, jestli se cítíš být ultras, chuligánem, nebo fanouškem - pro jednou a pro vždy, důležité je pouze to, že jsi CHACHAR! Tak tomu vždy v dávných dobách bylo a tak by tomu i mělo být!

ULTRAS BANÍK OSTRAVA

Komentáře
_Peter , 21.07.2010 10:49:55
:clap ... Děkuji za tenhle článek. Chachaři, pospolu! Tribuna chudých je dlouhá, pogrilujem? smiley
Kudlas , 21.07.2010 10:52:46
:clap klobouk dolů před ultras..
Hody , 21.07.2010 10:55:25
na rovinu - konečně
Hammass , 21.07.2010 10:55:50
No bylo na čase... Konečně jsme se rozhoupali! smiley
cherry , 21.07.2010 10:58:44
Protest super! Určitě ho podpořím.Jen se ptám proč ted? Proč toto prohlášení nepřišlo hned potom co s KF přišlo vedení? Mohli jsme tu blbost stopnout hned na začátku a ne ted když kartu už má koupenou spousta lidí.
RJZ , 21.07.2010 11:01:46
Ja su štastnej:clap
KkarlosS , 21.07.2010 11:02:09
Konečně......jenom to, že jak jsem před pár měsíci co už byl asi 3tí zápas na občanku já navrhoval ať jsme před stadionem venku, tak se mi každý smál apod.
JimiHendrix , 21.07.2010 11:03:08
:clap
vincek , 21.07.2010 11:08:21
trvalo to hrozně dlouho ...fakt....no hlavně že to přišlo
centos , 21.07.2010 11:08:25
cherry: To jsi věděl, že se bude u vstupu fotit s občankou?
vladjena from SPH , 21.07.2010 11:12:14
Chvályhodný počin, nikdy není pozdě. Doufám jen, že kotel bude v neděli ÚPLNĚ prázdný!
cherry , 21.07.2010 11:27:32
To jsem nevěděl ale jinak je to přesně jak Petera říkal.A kdyby nefotili tak protest nebude?Chci jen říct že šance na úspěch by byla větší na začátku než ted kdy KF má asi 5000 lidí.Těžko budeš přemlouvat k protestu lidi kteří dali za KF a permenentku 1000 až 1500Kč
Jacob , 21.07.2010 11:36:08
držte se já na zápase nebudu a i kdyby tak v kotli ale prostě držte se
Jorge , 21.07.2010 11:38:16
snad ti tam nebude samotnemu smutno...
Petrus , 21.07.2010 11:39:53
KF mám pouze z finančních důvodů. Tribuna chudých bude plnějších než kdykoliv dřív. Vidím to snad i na plnou lávku.
letopisyfcb , 21.07.2010 11:43:31
cherry a dablicek: ja mam jak KF, tak permici do kotla a neděla mi žadny problem se toho zapasu vzdat a jit fandit na tribunu chudych. Myslim, že takovych lidi jako ja bude vic.
Jack , 21.07.2010 11:45:33
Reknu Vam to asi tak: Uz celkem dlouho jsem nechybel na zadnem domacim utkani Baníku, na tuto sezonu jsem si koupil za nemale penize permanentku,ale i po tom co jsem zazil v Pribrami PODPORIM tento bojkot!smiley
JimiHendrix , 21.07.2010 11:54:23
Také mám KF i permici , ale bojkot podpořím!!! Doufám, že nás bude co nejvíc.
cherry , 21.07.2010 11:57:28
Mně taky nedělá problém se toho zápasu vzdát. A co dalších zápasů a co celé sezony? Nebo si snad myslíte že po jednom zápase Petera ustoupí? Jak dlouho vás bude bavit jezdit ven a stát před stadionem kde se dá určitě čekat ještě větší buzerace od PČR a taky ne všude je tribuna pro chudé.Pro vítězství a tím je podle mně zrušení KF bude potřebná velká podpora všech chacharů a ta se ted bude hůře získavat.
Hammass , 21.07.2010 12:07:40
Klidně celou sezónu bojkot!!! Stačí když při zápasech nebude kotel, choreo atd. ...to jsou věci, kvůli kterým se na fotbal chodí, i když ten třeba stojí za howno... Ono si to vedení asi rozmyslí, když bude mít ještě prázdnější tribuny, na výjezdech žádná podpora na stadionu, v tabulce "krásné" 11.místo, žádné poháry, žádné velké přestupy, žádné prachy, o které tady jde až na prvním místě...
JimiHendrix , 21.07.2010 12:13:53
tak tech par desitek tisic za karty a permice ho stejne nevytrhne...
cherry , 21.07.2010 12:18:07
Hammass:souhlasím na 100% snad nám to vydrží!!
Deste , 21.07.2010 12:19:58
Myslíte, že tu někoho zajímá, kdo má a kdo nemá kartu? To tu musíte každý psát jak klaun?
paax , 21.07.2010 12:22:21
Bohužel má každá zasraná mince 2 strany a bohužel ještě jednu tenkou. Nicméně fotit lidi s OP u xichtu je fakt už uvalné. Mám KF a nemám s tím problém, ale tyhle praktiky jsou humus. Bohužel stačí jen malinký incidentek a media udělají svou! Zajímá mě, jak se k tomu postaví klub.
paax , 21.07.2010 12:27:58
Deste: :-))
centos , 21.07.2010 12:34:23
Karta rozděluje fans, protest je vyústěním.
CHACHAR-JUNIOR , 21.07.2010 12:37:06
AGAINST MODERN FOOTBALLsmiley
JimiHendrix , 21.07.2010 12:37:13
MickyVolek: Však tě nikdo do ničeho nenutí, tak proč tak agresivní tón?
Aqix , 21.07.2010 12:39:44
Jsme lidi, Jsme Baníkovci, Jsme Chachaři.... tak všichni spolu !!! Tahle buzerace už přerostla všechno.... Souhlasím a pokud nepřijde naprava na tribuně chudých budu...
bulano , 21.07.2010 13:00:19
:clapsmiley
Tabo-FCB , 21.07.2010 13:06:45
Lepik: s těma vuvuzelama to ani nepiš bo to fakt ktery si přitahne smiley ... a Kartu nemám, nechtěl sem a ted sem za to rád .......
dzandra , 21.07.2010 13:12:13
No a pak se divím politikům, nejdřív kartu tolerujeme, po jednom utkání venku netolerujeme. Stejně všichni víme, že Petera , Brůzl (který mi do dneška neodpověděl ani na jeden slušně napsaný mail) a Lička a spol to nedělají pro lásku ke klubu, ale pro prachy. Však protest se dá udělat i jinak, každý může popslat officiálně stejný dopis vedení, jen tam doplní své jméno. Ale co zkuste prostě do nedělního rána napsat jak to teda dopadlosmiley
Ostrava Jedem , 21.07.2010 13:21:03
Sraz na tribuně chudých!
dzandra , 21.07.2010 13:24:09
Ale myslím, že se tam všichni nevlezeme
centos , 21.07.2010 13:26:58
dzandra: To taky pochybuju smiley
centos , 21.07.2010 13:27:40
MickyVolek: A z toho si ji mnoho lidí koupilo jen kvůli toho, že de facto jinou možnost ani neměli.
dzandra , 21.07.2010 13:31:43
Dasad - jebat facebook
pokud to čte někdo z vedení : už se kurva proberte
FCB FOREVER , 21.07.2010 13:37:13
Chtělo by to občas používat svůj mozek a pak by zde nemuseli být takovéto bezpředmětné diskuze.
Každý snad věděl, co KF přináší a mohl se rozhodnout, jestli si ji pořídí nebo ne. Z většiny komentářů je vidět, že kartu si uživatelé pořídili jen díky levnějšímu vlezu na stadion, ale zároveň její koupí totálně zazdili to, proti čemu se už dlouho vede řekl bych předem prohraný boj. A předem prohraný to je jen díky těmto super výhodným akcím. Na fotbal jdu, protože jsem fanoušek svého týmu a ne proto, že mi ke vstupence dají pivko a klobásku zdarma. Pak to dopadá, že 2/3 stadionu mlčí, protože pivko a klobásu už mají v sobě a ten fotbal je vlastně zas až tak nezajímá, tak proč vytvářet nějakou atmosféru- no, možná za další klobásu. Na výjezdy v několikanásobně větším počtu se jezdí taky jen když je jistota, že bude něco zadarmo ( vstupenka nebo vlak ) a že se o fanoušcích zmíní média ve své hlavní relaci. Nepřijeli jsme fandit, ale kouknout se na televizní štáb a těžkooděnce, které běžně nevídáme. Pro nové herecké tváře přeci nemůže být zajímavý výjezd do takových Teplic ( žádný mediální zájem a kvůli pár kukláčům se ani nevyplatí jet ), ale na Spartu, do Brna apod se přeci musí jet, protože je zde jistota, že můžeme zamávat našim příbuzným do televizní kamery a když budeme mít štěstí, tak si domu dovezeme krásné fotky v ještě krásnějších pózách s robocopama za zády.
A z těchto a podobných akciček se dá snadno přijít na to, proč se ultras snaží bojovat proti nesmyslům, které vedení zavádí. Tyto nesmysly totiž mají ohromný úspěch u lidí, kteří v domění, že tím přeci podpoří hráče, kteří by to odnesli nejvíce, vlastně pohřbívají dlouholeté zažité tradice.
Takže i když je vyhlášen bojkot ( i kdyby měl trvat celou sezonu, je to jen pro dobro věci do dalších sezon ), zúčastní se ho možná pár desítek lidí, protože zbytek raději podpoří synky na trávníku na zápase a to jak to bude do budoucna je jim jedno, protože ono to přeci nějak dopadne a vedení díky tomu může s fanouškama vyjebávat dále. Pak opět nechápavé diskuze na netu a tak to bude pořád do kola.
Jurasfcb , 21.07.2010 13:39:50
Konečne pane bože jak ja se zatodle modlil, dobra prace :clap
dzandra , 21.07.2010 13:41:36
FCB FOREVER - používám mozek a tu kartu jsem koupil jen kvůli permici, jinak na ostatní výhody seru, permici mám už hodně dlouho a nesralo mě, že ostatní chodí zadara nebo k zapoupenému lístku dostanou nějakou pičovinu. Pravdu máš v tom, že celosezoního bojkotu se určitě nezůčastním
centos , 21.07.2010 13:45:36
A stadion na úplně jiné úrovni. Nemá smysl řešit, prostě karta je zatím nepovedený krok, jak je vidět. Těším se na tribunu chudých.
Hammass , 21.07.2010 13:45:54
Emilku, promiň ale jsi asi trošičku trumpetka... Bylo myšleno, a myslím že to tak pochopili všichni krom tebe, bojkot všech celou sezónu, žádné fandění v KOTLI (takový ten sektor, kde stojí ten panáček na barelu a nabádá ostatní panáčky at fandí), žádné choreo (takové obrázky z papírů,kartonů,igelitů, které zvedají panáčci v kotli nabo na jiných sektorech...), žádné fandění na stadioně při výjezdech (takový výlet, kdy jezdí skupina panáčků podpořit svůj klub do jiného města)...jo, a opravdu si myslím, že pokud poklesne atmosféra na stadionu, klesne i výkon na hřišti, a tím pádem i tým v tabulce,a tím pádem žádné poháry a tím pádem i menší zisky pro pana P. ... A pokud mi tady budeš tvrdit, že atmosféra bez kotle na stadioně bude stejně dobrá jako s ním, tak promiň ale howna píšeš ty...Promin, že se s tebou bavím jako s blbínkem, ale ted už je to snad napsáno tak, že to pochopí každý...
dzandra , 21.07.2010 13:54:55
Hammas : jo tak bez kotle si tu atmosféru nedokážu představit, už tak mi to pyro chybí až moc :-(, no a jak jsem se na fotbal těšil přes tu chvilkovou pauzu jak cyp, tak se tak nějak přestávám na letošní sezonu těšit.
FCB FOREVER , 21.07.2010 14:00:16
dzandra: A o to právě vedení šlo a s úspěchem si teď mnou ruce. Ve skutečnosti jim jsou fanoušci u prdele, jde jen o to nakrmit konzumenty a zisk použít na rekonstrukci tenisové haly nebo golfového hřiště. A pokud to nebude stačit, přijdou s něčím novým a taky pro fanoušky zajímavým
Bender , 21.07.2010 14:08:22
Já si sezonu naopak užiju..na tribuně pro chudé si můžu pálit pyrotechniky kolik chci.
paax , 21.07.2010 14:23:32
FCB FOREVER : nevím, ale s první části tvého obsáhlého komentáže nemůžu a ani nechci souhlasit.

Vidím, že se to tady krásně vybarvuje, nejdříve se fandové Baníku dělili na vandráky a ty nejlepší a pak se ti nejlepší rozdělí na kartáře a ti nejlepší z nejlepších? :-)) Pecka.
Protest jsem pochopil jako reakci na potupné focení fanoušků Baníku s OP u xichtu jako trestanci u vchodu aby vůbec mohli koupit lístek. To je maras a s tím nesouhlasím, jelikož to je omezování svobody.
paax , 21.07.2010 14:25:49
PS: V nějaké Příbrami může být u piče všem pořadatelům i jiným kokotům, jestli mám KF, nebo OP... nejsem přece povinnen jim sdělovat svou totožnost!
RJZ , 21.07.2010 14:46:33
skynet:Tak táhni na stadion a tady nepiš, nechápu proč se tady vyjadřuješ a už vůbec ne proč se do některých lidí navážíš. Běž ještě před zápasem podržet fízlovi blbečku!
LosPistos , 21.07.2010 14:46:48
PROTEST je absolutní nesmysl. Nejprve je nutné udělat si pořádek mezi sebou!!!
Při jakémkoli náznaku "davové mánie" dotyčné vyvolávače zmrazit ranou a absolutně nepřipustit rozbíjení sedaček, ničení stadionů či vlaků, atd. Pak nebudou mít média důvod cokoli natáčet, PČR se stane zbytečnou a bude klid. Bohužel je to běh na dlouhou trať a může to trvat třeba celou sezónu, ale jakékoli protesty nejenže nemají cenu, ale navíc uškodí především hráčům. smiley
Hrozen , 21.07.2010 14:50:58
LosPistos: Souhlas
Jednou Ultras kartu respektuje teď zas ne, v Příbrami jsem nebyl, ale přijde mi to hloupé. smiley Nejhorší je jak teď všichni rádoby "Ultras" urážej ty co na stadion stejně půjdou, je mi z toho zle....smiley
RJZ , 21.07.2010 14:51:41
LosPistos: Kdy jsme naposled něco ničili záměrně bez nějákého důvodu? Tobě asi výjezdy nic neříkají že?
Kvetos , 21.07.2010 14:56:51
No,už se nemúžu dočkat Neděle,CHACHAŘI!!! Pojdte i někeří vandraci,at' je nás co nejvíce! Jestli se nevejdem na "Tribunu Chudých",tak to vůbec nevadí,aspon' zablokujem cestu kolem BAZALŮ,zastavíme dopravu,atd atd..... Už někdo tady z nejvyšších vymyslete pokřiky proti kartě,focení a celkové proti té buzeraci! To zas bude mega mejdan,Baníkovců!!!
JimiHendrix , 21.07.2010 14:57:47
Jen tak pro zamyšlení: K čemu je fízlům to, že si nás vyfotí, opíšou, zbuzerují? K ničemu!!!! Vždyť to nemá žádný efekt, stejně se bude robit to co vždycky. A Když tě u toho chytí, tak stejně zijstí tvoji totožnost, na to si tě nemusí opisovat předem. Je to prostě jen způsob, jak otrávit fanouškům fotbal.
paax , 21.07.2010 14:58:29
skynet: Na tom co jsi napsal je kus pravdy... bohužel.
MickyVolek: KF mi nevadí, klidně ji u vstupu ukážu, ale nehodlám se s ní před nikým fotit aby mi bylo uctivě dovoleno zakoupit lístek! OP už vůbec ne!
Tak či onak, jedna i druhá akce je prostě represivní s cílem eliminovat lidi, kteří MOHOU dělat problémy. Copek nesledujete zprávy? Média vysílají polopravdy a lidi co večer čumí na TV Hovna pak vidí, jak TI FANOUŠCI zničili autobus atd. Pravda je jinde. Jeden pošuk, kterému zrovna jeblo vykop třeba sklo... Jak tu už nekdo psal, ten boj je předem ztracen a já to vidím u lidí, kteří na fotbale nikdy nebyli. Vy Baníkovci, jste jedna lůza, jen děláte bordel a ničíte věci a když jim řeknu ať se jdou podívat mají strach, že je někdo zamorduje. Média přátelé a incidenty, které se pak stanou jako v posledním kole jen přilévají olej do ohně.
Hammass , 21.07.2010 15:03:08
ty vole, to jsou perly... sipii, skynet, hrozen, lospistos... pokud znáte výjezdy jen z médií, nevyjadřujte se prosím co, nebo proč se děje ve vlacích či jiných dopravních prostředcích... běžte si povídat na oficiály nebo do diskuzí na seznamu a je klid... vyjádřili jste zde svůj názor, v pořádku, ale asi nemá smysl to tady vámi déle zasírat, pokud tedy nechcete, aby do vás začali ostatní piczowat...i v prohlášení je jasně napsáno "pokud smýšlíte stejně jako my" , vy takhle viditelně nesmýšlíte, proto nám nechte náš protest jako my vám necháme vaše chození na stadion i za těchto podmínek...
RJZ , 21.07.2010 15:03:32
skynet: ty jsi tam určitě byl že všechno víš nejlíp. Není ti tady trapně psát tady ty sračky?
JimiHendrix , 21.07.2010 15:05:07
skynet: to je hnus to tve vyjadrovani. Ty jsi presne ten clovek, ktery veri mediim
Peta 1922 , 21.07.2010 15:13:55
tak se mi zdá že se na náš web začínají přesouvat machři z internetových diskuzí jako novinky.cz atd, kteří rádi píšou komentáře typu jaci nejsme hovada, jak by nas vyhnali ze mest, bla bla bla u článků "řádění na fotbale" atd... že skynet,lospičos...
klmFCB , 21.07.2010 15:16:16
Pro ty co to nechápou....chceme aby na Baník venku mohl každý kdo fandí baníku a ne že jen ten co má kartu(nevim proč by měl být někdo nucen si kartu kupovat když chce jít na fotbal,někdo řekne blbých 300Kč ale stejně mě furt někdo tím vlastně vydírá a tahá peníze a Petera vlastně vzkázal, buď budeš mít kartu a pro mě 300Kč nebo mě 300Kč nedáš a ani ven se nepodíváš).Jaké furt registrace.Já chcu dojet třeba do Prahy a jít na oběd dát pivko a jít si normálně koupit lístek na fotbal a klidně nech si mě natočí u v chodu když jim to udělá dobře.Ale teď to funguje tak že furt musím něco rezervovat, a stejně pak rezervace nefunguje viz. Příbram.Dojedu do Práglu tam tě uzavřou fízli a nemáš právo na nic.Pak dojdeš na stadec a dozvíš se že vlastně nikam nedostaneš bo nemáš KF nebo máš v OP moravskoslezský kraj tak nemůžeš vlastně nikam(Sigma,ČB atd.).Nedělám bordel,nesju napitý ale fandím baníku a nic nemožu.Když mě nezmlátí ochranka nebo fízl za nic tak budu ještě rád.A na závěr dojedu dom a su za čuráka bo všude v mediích se všechno demolovalo.A tak to prostě chodí furt dokola.Jeden rok jsem měl všechny výjezdy tak si myslím že úplně mimo mísu nepíšu.A na tohle já všechno seru.Kartu jsem objednal za podmínek že nebude důvod buzerace venku což se stalo.Jebat media,ACAB a buzeraci se vstupenkama.AŤ žije tribuna chudých!!!!!!!!!!
paax , 21.07.2010 15:17:25
skynet: no, v TV také říkali, že při povodni byl Bohumín téměř zničen velkou vodou a když jsem dorazil do práce úplně v pohodě vlakem, tak se mnou kolegové dělali téměř rozhovor jako s jediným přeživším bohumínskou katastrofu!!! Jen tak pro představu co umí média.
JimiHendrix , 21.07.2010 15:19:11
skynet: prosímtě, už zde nic nepiš, nikdo tě nenutí ať protestuješ, to ty tady pořád vřískáš. Všichni už víme, že máš svoji permici za patnáctset, že jsi nikdy nebyl na vyjezdě a že tě to všechno strašně sere. ušetři nás svých nadávek a tupých zlostných výlevů. děkuji
RJZ , 21.07.2010 15:20:00
skynet:Nevyjadřuj se a KF si narvi do prdele
klmFCB , 21.07.2010 15:27:58
Nejvíc se mě líbí jak se lidi nejvíc bojí o peníze smileysmileysmiley tak buď na to máte nějaký názor ať už takový nebo takový ale proč do toho taháte penízesmileysmiley to jak kdybych se dozvěděl že můj budoucí zamněsnavatel je vlastně mafián ale zas jsem dal už peníze za školení tak u něho dělat budu přece ty prachy nevyhodím.A co tak se na prachy vysrat a spoň na tu slávku taky ať Petera vidí že s náma nebude vyjebávat.!!!!!Prosím lidi co věří novinářovi(člověk jehož pracovní nástroj je lež) ať sem ani nechodí nebo si zajede na jediný výjezd.....
Hammass , 21.07.2010 15:31:32
sipii: někdy prostě musíš udělat pro toho koho miluješ (v tomto případě Baník) i něco co bude bolet jak tebe (neuvidíš svůj milovaný klusmiley tak i toho druhého(baník nebude mít podporu jakou si zaslouží atd.) , ale v tuto chvíli je to asi jediná cesta, aby se Baníku v budoucnu mohlo vůbec fandit a to jak doma tak i venku, bohužel...

skynet: psal jsem slušně i na tvoji adresu, ale vidím, že jsi opravdu piczus...pokud ti vadí, že tě podělají pražáci a chceš dobrou atmosféru, tak ji zkus vytvářet sám, možná ti to půjde a vytřeš slávistům zrak...k tvému komentáři cos viděl v TV při minulo-ročníkovém zápase v příbrami se nemá smysl vyjadřovat...běž prosím s těmito nova-seznam-novinky nabitými informacemi rozumovat jinde, než tě tady opravdu všichni ostatní nepošlou do picze...
Hammass , 21.07.2010 15:35:14
Paul: taky názor smiley

naní nad receptář príma nápadů nebo rady ptáka loskutáka smileysmileysmiley
RJZ , 21.07.2010 15:36:58
a Ulici a Ordinaci a VKV
Hody , 21.07.2010 15:39:48
tady se zase řeší kraviny
zeke , 21.07.2010 15:42:38
No konečně se něco děje.Každopádně všici i to co mají kartu(jako já)v Nedělu na tirbuně chudých.Rád ji pak s radostí zahodím.Zas tu někteří řeší pičoviny.Pak to jak místo na webu ultras vypadá jak na stránce Justina Bíbra.smiley
RJZ , 21.07.2010 15:43:20
skynet: Ty seš pičovina, už sem nepiš
zeke , 21.07.2010 15:51:37
skynet:Jeden by neřek kolik čuraku jako jsi ty fandi Baniku.Nebyl jsi v životě na vyjezdě a budeš tu kecat pičoviny.Až po tobě bude třeba jako v Brně ochranka chrstat chcanky tak to necháš plavat a ještě jim doplniš kelimek.smiley
tomino-fm , 21.07.2010 15:58:50
Protest celou sezónu je blbost. Hodně lidí tady nadává a ani neví na co. Nelíbí se vám karta fanouška? Prosím, nemusíte si ji kupovat. Já ji mám a do Příbrami jsem si na ni koupil lístek ve fan shopu a nezažil jsem žádnou buzeraci na stadióně. Naopak jsem prošel přes prázdnou pokladnu, ukázal kartu a bylo to. Nikdo mě nefotil, ani nechtěl OP, takže karta zafungovala dobře. Ti co ji neměli, tak buzeraci zažili to je bez pochyb. Co se týče registraci při nákupu karty, tak v podmínkách je napsané, že poskytuješ své data pouze FCB a Fortuně a že s nimi bude nakládáno v souladu s platnými zákony, takže ti maximálně přijde nějaká reklama. Taky se mi nelíbí policejní buzerace, ať našich, tak cizích fans, ale to nemůžete spojovat s klubem. Nebo si někdo myslí, že si Petera, nebo Křetínský objednal na ministerstvu vnitra zvláštní policejní buzeraci, aby se zbavili zlých fans? Naopak si myslím, že KF nám dá trochu klidu, protože Petera ji zřídil podle hesla, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Proto se k protestu nepřipojím, ale dělejte co uznáte za vhodné. Já se budu pořád držet hesla "Za Baník život dej"
Matty , 21.07.2010 15:59:19
Uplně šťastný smiley hurá na tribunu chudých:clap už se nemůžu dočkat:clap:tanec
ČESKÝ FOTBAL PRO FANOUŠKY
CONTRO IL CALCIO MODERNO

p.s. kartu ještě nemám
zeke , 21.07.2010 16:11:39
horst - Jestli tady máš i nick skynet tak jo.Příště se to lepši čti.Mě zas nemusiš oslňovat tim,že jsi stary vyjezďak.Ale pokud je to tak doopravdy tak B.P.:clap
paax , 21.07.2010 16:14:38
tomino-fm: jo, to je OK! Na druhou stranu, proč má trpět represí ten, kdo KF nechce? Třeba chodí na každý zápas, fandí, nedělá bordel, nedojde na zápas nadraný jako dělo a přesto se tak hladce na zápas nedostane? Proč?!
Hrozen , 21.07.2010 16:16:22
Hammas: Jezdím téměř pouze na výjezdy takže vím co se tam děje, vždy se snažím podporovat naše kluky co nejhlasitěji, nedělám bordel, neožírám se abych byl úplně namol jako někteří jedinci kteří pak dělají našemu klubu jen a jen ostudu. A částečně i tento protest chápu ale nerozumím tomu proč by ti co se s ním absolutně neztotožňují měli být terčem nějakých nadávek, to mi hlava nebere. smiley Uvědomte si že všichni fandíme jednomu klubu a ačkoliv se neshodneme ve všem tak stále nás jedna věc spojuje tak proč se vzájemně urážet smiley
KkarlosS , 21.07.2010 16:18:09
honza83: Kdepak, první výjezd na občanku v lize byl na Slavii po tom co se stalo v Brně, jak se vběhlo před zápasem na hřiště. A výmysl to byl Baníku, s tím abychom vůbec na ten stadion mohli, místo aby za nás bojovali!!! Karta Fanouška je taky výmysl vedení, mají to přes Fortunu, kde jsou údaje třeba, tak proč nevlézt svazu doprdele a hned to zkombinovat s monitorováním fanoušků na výjezdu!!!
KkarlosS , 21.07.2010 16:23:20
tomino-fm: Proč na setkání říkal Bruzl: V čem je rozdíl jestli půjdete venku na KF nebo na OP???? Tím se jasně přiznal, že údaje, kdo si zakoupil lístek na hostující utkání budou poskytovat PČR!!! Kdyby to bylo jen pro Fortunu,proč je třeba lístek ven na KF kupovat, nebo si myslíš že ti co nemají KF budou sepsáni a o těch co tam vlezli na KF fízli vědět nebudou???
dzandra , 21.07.2010 16:29:22
No jak to tu tak čtu, tak pokud bude v so hezky, tak tuším, že se tam bude opékat už od sobotního večera. A protože já dojedu až v neděli, tak asi budu čučet dole smiley
dzandra , 21.07.2010 16:35:56
Emilek - já jsem teda normální domácí fanoušek, ale ty jsi osel. A to je můj ázor
Kvetos , 21.07.2010 16:36:00
CHACHAŘI!!! Zítra si dem pořádně zafandit Baníčku a v Neděli zase protestovat,taky problém... ...a někeří si to můžou rozebrat tváři v tvář,či z očí do očí. (Doufám,že příjde i osádka borců,jako sou skynet...) P.S. Kdo má úpal,at' radši nechodí!!!
janinka5 , 21.07.2010 16:49:30
Nejspiš mě s mym nazorem - "Vy praví chachaři" pošlete někam, ale myslim, že komentáře jsou pravě k tomu,aby každy mohl napsat, co si myslí: KF je dobra věc... listky na OP - mno ... budiž! :-/ ale focení??? no ku..afix to je už ale hodně debilni napad!!! ale neni to napad vedeni Baniku,ale idiotů v Přibrami! A mezi nama - kdybych kdekoliv viděla manika trhat sedačky, nebo ničit vlak - nepomahala bych mu,ale jednu střihla! Diky VOLŮM, KTEŘÍ SI ZAPASY A VYJEZDY PLETOU S DEMOLICEMI takle všichni prudí... Zkuste se zamyslet nad tím,jestli je opravdu nutné po zapase svuj nazor vyjadřovat ničením... pak nebude třeba bojkotů. Jedno stare přislovi řika - zameť si prvni před vlastnim prahem. a komu muj komentař přijde mimo misu - jsem ochohtna vše vysvělit F2F kdykoliv! Nazdar smiley
dzandra , 21.07.2010 16:49:38
Možná by bylo lepší, odspívat na bazelech úvodní hymnu a pak hromadný odchod ven.
dzandra , 21.07.2010 16:51:27
jde vidět že je pět a horko, zpívat se s smiley.
dzandra , 21.07.2010 16:59:29
Aaa mocný skynet promluvil, jako it , mám sem tam problém s pravopisem, ale po znovu přečtení si chyb všimnu. Navíc jsem se raději věnoval sportu než se učil, ale dík mé vrozené inteligenci jsem elektroprum odmaturoval nejlépe z ročníku a dokonce mi během základní vojenské služby svěřili to ruky zbraň. A ta tvoje věta by měla být : názor klanu který neumí spisovně psát. Protože psát umím, ale s chybama osle
dzandra , 21.07.2010 17:00:48
kurva už dneška nepíšu, protože to je hrůza, skynet stejně jsi osel smiley. A já dneska idot
Jack , 21.07.2010 17:01:09
skynet: Nikdy predim jsem te tady nevidel cokoliv napsat, a najednou mas k tomuto tematu uz asi desaty prispevek( navic vsechny nesmyslne)..smiley
dzandra , 21.07.2010 17:06:01
jooo dneska naposled , skynete když už mě opravuješ, tak prosím vidět není výjmenované slovo
Kvetos , 21.07.2010 17:12:36
dzandra: fajný nápad stou hymnou!!! Mohli bysme ju zazpívat klidně i před branami a potom celou cestou na tribunu "ČESKÝ FOTBAL,PRO FANOUŠKY"... ...ale já nejsem ten,kdo o tom rozhoduje!
FCBman , 21.07.2010 17:17:14
Skynet: Nezlob se, ale když nejezdíš na výjezdy, tak by ses k tomu tady neměl vůbec vyjadřovat, protože nevíš, o čem mluvíš.. Ušetříš si pak tady ty trapasy, které tady píšeš.. smiley
FCBman , 21.07.2010 17:32:11
skynet: Ano, máme držet při sobě a výše uvedený článek (kterému tleskám a přesně něco takového jsem chtěl - viz. diskuse k článku se spojením do Příbrami) k tomu výslovně nabádá. Jenže všichni chachaři nechodí na stejné zápasy, (ne)zažijí buzerace takové, jako zase někdo jiný a tím vznikají neshody mezi námi, protože ne každý o těch buzeracích ví a takhle ti ostatní když o tom neví, tak pak si domýšlí své názory a tím pádem bohužel zase mohou strhnout několik dalších podobných chacharů, co nejezdí na výjezdy a dvě skupiny s lidmi protichůdných názorů jsou hned na světě.. smiley

Proto to chce vždycky 100% INFORMOVANOST PRO VŠECHNY CHACHARY O VŠEM, aby si i to ostatní dokázali utvořit objektivní obrázek o celé problematice a tím pádem jednodušeji chápali jednání a názory těch, kteří sepisují články jako je tento..
tomino-fm , 21.07.2010 17:35:04
Paax: buzerace všech fans se mi taky nelíbí a je celkem jedno, jestli to jsou chachaři, sparťani nebo opaváci, ale to není chyba našeho klubu
KkarlosS: nejsi trochu paranoidní. Vidíš konspiraci všude. Jestli si byl na nějakém výjezdě, tak víš, že tě A.C.A.B.i za jeden výjezd zkontrolujou třeba 5x a potom už jsi v jejich registru fans. Tak se dostávájí k informacím a ne přes KF. Jestli ti něco říká zákon o ochraně osobních údajů, tak bys mohl vědět, že ani FCB, ani Fortuna nemůžou poskytnout tvé osobní údaje nikomu, bez rozhodnutí soudu.
Hammass , 21.07.2010 17:44:48
Emilek: beru zpět, ty nejsi blbínek, ty jsi hloupá kunda... nejdříve si přečti, co a hlavně jak jsi napsal svůj první komentář na můj přízpěvek, a pak se div že ti to člověk vysvětluje jako joudovi... a jsem přesvědčen, že 3000 návštěvy bez supportu Baník na přední místa (bohužel) nedostanou, v jablonci jsou na takovou "atmosféru" zvyklí, tady ne, proto srovnáváš nesrovnatelné... K člověku kterému ASI bude chybět kotel se už více nebudu vyjadřovat, mám tě v dupě...

skynet: ty máš odvahu někomu vpálit něco o pravopise?!? V každém přízpěvku máš takovou hrubku, že i cikánata ve zvláštní škole by se ti smáli...

Jebat vás...
Jack , 21.07.2010 18:11:08
Presne takhle se hadali slavisti v diskuzi pod clankem, ze budem bojkotovat domaci zapasy. Jedni byli pto bojkot a druzi psali ze pujdou do Edenu fandit a vytvori tak skvelou kulisu i bez ultras..u toho jsem se pousmal a nechapave kroutil hlavou, a ted to vidim i tady! No maras!..radsi zruste ty komentare, je to tu smesne!
Jack , 21.07.2010 18:12:01
ze budou bojkotovat*
Hammass , 21.07.2010 18:16:57
Emilek: řekl jsem že se k tobě nebudu vyjadřovat, ale musím... jsi opravdu takový debil, nebo jen provokuješ svou stupiditou?!? KDE JSI KURWA V MÉM PŘÍZPĚVKU NAŠEL NĚCO O TOM, ŽE BEZE MĚ SE TO TAM NEOBEJDE?!? S tím jsi začal ty, ve své první reakci na můj přízpěvek, tak si to kurwa po sobě pořádně přečti, a přestan si mě tady brát do huby ty kokutku... Jinak brečíš tady, že nás podělají slávisti tím, že nás přeřvou, a pak mě ujistuješ, že tam ticho určitě nebude, a doufáš v parádní atmosféru...tak se kurwa rozhodni, co vlastně píšeš, at to nevypadá, že si sereš do huby...pokud se ti podaří vytvořit parádní atmosféra, jen dobře, budu za to rád...

skynet: ty čuráčku, jelykoš vým, že se opčas zpletu, tak nekrytysuju ostaní...

Jebat vás...
AvaLanchE , 21.07.2010 18:18:11
No tak se tu pohádejte všichni dneska registrovaní... skynet - kolik je ti let? Píšeš,že stojíme při sobě... Tak proč nestojíš při nás ,ale při TV Nova? Ty víš proč to v té Přibrami začlo? Kdyby si pár věci věděl, tak tu nepíšeš takové nesmysly... nebo jinak- přečti si pořádně ten článek.
AvaLanchE , 21.07.2010 18:19:43
Hammass x Emilek - si to vyřiďte přes SZ, ne? :-) smileysmileysmiley
markuz , 21.07.2010 18:38:53
zdar ja si myslím že tady vůbec nejde o nějakou kartu fanouška ale o buzeraci PČR na výjezdech,lživým a zkresleným zprávám v médiích a neochotě vedení klubu jakkoliv se v této situaci fanoušků zastat.takže názory typu že je to protest proti kartě fanouška si myslím že jsou uplně o ničem.já osobně KF mám jen kvůli permici.je to sice blbost ale když bez karty tu pernamentku nekoupím tak mi nic jiného nezbyválo.a čekat jestli se na mě vstupenky dostanou viz.zápas se spartou to radši polknu hořkou slinu a tu kartu si koupím.sice jsem ještě nikdy nebyl na výjezdu ale radši věřím tomu co slyším od chacharů než zasraným mediím.takže pro protest jsem 100% a budu tam.smiley
FCB FOREVER , 21.07.2010 18:39:40
Měním doporučení. Mozek raději nepoužívat, bude to asi přeci jen lepší a prospěšnější
chacharjd , 21.07.2010 18:45:44
No diskuzi sem do konce nedočet , ale svým komentem :
Já si sezonu naopak užiju..na tribuně pro chudé si můžu pálit pyrotechniky kolik chci........ to bendr zabil smiley smiley smileysmiley
Bojkot podpořím ,a myslím že ho chápu dobře smiley
Valleyman , 21.07.2010 18:47:42
skynet: Víš z čeho je mi opravdu smutno? Že lidi jako ty mají nebo budou mít volební právo.

Liberta per gli Ultras, mrzí mne, že se nemůžu připojit ...:clap
zeke , 21.07.2010 19:02:28
Bohužel je pravda,že bez kotle nebude taková atmosféra.Nebo si snad myslíte,že se někdo bude srát s tím vymýšlet choreo a rozjíždět stadion?Maximálně bude hymna na začátek a B.P. Určitě nebude takový support jako kdyby byli Ultras v kotli ať se Vám jejich názory a postoje líbí nebo ne tak to tak prostě je.smileysmiley
Kurri , 21.07.2010 19:27:14
Pro některé tupce- své osobní názory na druhé si pište v sz. Nikoho to tu nezajímá!!!
SkSlezskaOstrava , 21.07.2010 19:27:22
a je to tady, kdyby se to zase neobjevilo na techto strankach, nic by se nedelo. jde videt jak tady vsichni poslouchaji 5-6 lidi. kdyby ultras zarvali, skocime z tribuny chudych dolu na silnici, skocite snad taky?
BazalBub 3 , 21.07.2010 19:35:29
Koupil jsem si KF i permici,ale budu na tribuně chudých,jelikož jezdívám na výjezdy a znám policejní buzeraci a diskriminaci fanouška a to co v poslední době se děje je hnus.Vyděl jsem v Příbrami jak nadržený těžkoděnec zničehonic napadl za mnou po chodníku jdoucího fandouška FCB na vlak.to jsem fakt nechápal.Ze mě jeden obrněný šmejd dokonce strhl šálu.
Jinak pepíci z Prahy půjdou na zápas pěšky,tak by nebylo špatný,kdyby jsme se všichni sešli na náměstí OV jako před pochodem a na tribunu chudých šli pěšo,ať je v neděli větší sranda.:smiley cheerssmiley
centos , 21.07.2010 19:38:52
SkSlezskaOstrava: Trochu blbý příklad. Takové protesty jsou na hovno, když nejsou organizované..
SkSlezskaOstrava , 21.07.2010 19:48:05
centos: nerikam, ze je na hovno, ani nebranim KF, ale uznej, kdyby ultras napsali, serem na to budem chodit dal, tak tady do hodiny skonci diskuze o KF a je klid..
Jorge , 21.07.2010 20:34:12
protoze kdyby jsme vsichni nespokojeni bojkotovali jen vyjezdy... prehlizeli by nas... takhle prehlidnutelni nebudeme...

je na case po letech vyjebavani zacit jednat, myslim ze tech potupnych foceni, opisovani obcanek a listku na jmeno uz bylo dost ne??
Kudlas , 21.07.2010 20:43:08
pro lidi typu skynet: tvé názory ti neberu, ale mě osobně jsou k smíchu a mužeš komentovat můj pravopis, barvu očí nebo procento alkoholu v krvi! Zaregistroval ses dneska a na kolika si byl výjezdech, kolikrát si zažil buzeraci od a.c.a.b.? ale na vlastní kuži, ne že sis to přečetl v pondělním deníku sport, blesk, aha a další podobné plátky! Až to párkrát zažiješ zjistíš, že karta není dobrá věc a vzomeň si pak na nás, nikdo tě nenutí se akce zučastnit, ale to co dnes ultras udělali bylo to nejlepší co mohli a já jim za to skládám dík!
Thomas , 21.07.2010 20:44:45
Tak pod tohle "SE PODEPISUJI" !!! ČESKÝ FOTBAL PRO FANOUŠKY !!!!:clap
Thomas , 21.07.2010 20:46:37
misilysmileyrávě proto že když ven nejezdíš a nechápeš tak se ktomu rači ani nevyjadřu!!! Jinak a líp to napsat neumím !!!
Kudlas , 21.07.2010 20:50:44
misily: ukvapené řešení? smiley tohle je dneska nejvíc vtip, ta karta nás omezuje už pěkně dlouho a řeší se to hodně dlouho!!! slovo ukvapené tady je apsolutně nemístné..
Thomas , 21.07.2010 20:53:19
misily:Ty se probuď nevíš vůbec očem píšeš,si úplně mimo a v minimálně dvou bodech píšeš pravé nesmysli a opaky !!! Karta fanouška zpomaluje prodej lístků a o těch vouchrech na vlak asi moc nevíš zjevně tak se ktomu pls ani nevyjadřuj,a už vůbec nemluvím o otom zda nám může být jedno či nemůže že na výjezdu předkládáme občanky či KF,nevím jak tobě by se to líbilo !?!?!? Asi mnoc ne,nejezdíš tak nemluv !!! Nevíš nic co se tam děje,jak snáma zacházejí !!! Tohle co si právě napsal mě dokáže vytočit na nejvyjší míru a v pár bodech píšeš úplné sračky například stou podporou a Opavou !!!
Thomas , 21.07.2010 20:57:43
Ta karta má asi takové výhody jak jezdit vlakem bez jízdenky (lepší přirovnání asi nenajdu) Kdo se zamyslí pochopí smiley
Thomas , 21.07.2010 21:00:03
misilysmileyodívej se ty,nemusíš se do té akce připojovat,di si sednou na ochozy,dej si klobásku,pivo,dívej se hezky na fotbal,pohodlně se usaď a byť v klidu a fandi ty jestli chceš .) ale nám dotoho prosímtě nekecej když si proti !!!smileyA ani nejezdíš na výjezdy kterých se to z velké většiny týká !!!
Thomas , 21.07.2010 21:05:18
MISILYsmileyIVEJ SE TY MÁŠ SVÉ NÁZORY NA FOTBAL A JÁ SVÉ,TY SI TIPYCKÝ MODERNÍ FANOUŠEK JÁ JSEM ZAS ZASTÁNCEM STARÉHO DOBRÉHO FOTBALU A SNÍM VŠE SPOJENÉ TAKŽE ASI TAK,VTOMTO SMĚRU SE NIKDY NESCHODNEM !!! Sorráč za Caps lock,nechtěně přepnuto,znova už to psát nebudu a du takže vše odemně ktomuto ématu
paax , 21.07.2010 21:06:37
Ještě to furt řešíte? :-))))))
Kudlas , 21.07.2010 21:07:11
misily: tvůj názor ti neberu, ale po pár výjezdech pochopíš v čem je problém, uźkus se dívat kolem sebe a ne jen na fotbale.. smiley tím bych to utl, přeji ti spokojený ničím nerušený fotbal čau!
Thomas , 21.07.2010 21:07:14
S trávníkem vyhřívaným to taky vypadalo bledě a jak to dopadlo ? A co se říkalo ? A o to přesně de,nepočítám stím že by to zrušil ale de aspon o to přehodnocentoho prodeje lístků smiley
Thomas , 21.07.2010 21:08:42
Nechápeš o co bojujeme,tak se ktomu ani nevyjadřuj !!! KONEC SKONČIL JSEM !!! Čus a neber si to zle,jen čistě můj názor smiley
rajli , 21.07.2010 21:08:58
misily: jake vyhody mas na mysli?? vouchery na vlak kterych vedeni objedna 10? nebo slevu na prespani v hotelu? slevu na nejake jidlo? k cemu mi to prosim te je? kdyby sis koupil minuly rok permici mel by si vstup na stadion i proti sparte a taky by si nemusel cekat na listky. proc nam vedeni dava vyjezdy na kartu? uz tak nas buzeruji fizli, novinari, vedeni jinych klubu jeste nam dava take nesmyslne represe vlastni vedeni... jebat kartu fanouska na vyjezdech nema co delat
AvaLanchE , 21.07.2010 21:09:19
Jen mě mrzí ,že tohle všechno nastalo.. doufám, že to nebude rozdělovat fans... každý přece můžem mít svůj názor a doufám ,že jedni ani druzí nebudou do sebe piczovat.. Jen Vás Chachaři žádam, myslete sami hlavou, MYSLETE! a nenechte sebou manipulovat jako stádo ovcí :-) uvažuji dost reálmě ,že na tribunu chudých půjdu, ikdyž i to mi kazí celkový dojem z toho,že tam potkám hooodně lidí,kteří by tam sami ez své vůle nepřišle...
FCBman , 21.07.2010 21:09:43
misily: Tato protestní akce chce především poukázat na buzeraci na výjezdech, resp. prodej vstupenek na jméno, která se týká jak OP, tak KF a tvorbou nějaké zápasové databáze fanoušků pouze Baníku jako bychom byli nějaká zvěř.. Pokud nejezdíš na venkovní zápasy, tak chápu, že to asi nevidíš, ale já se nechci dožít toho, že někdy dopadnu jak sparťani po zápase v Hradci, aniž bych cokoliv trestného provedl..
-> pokud klubu za něco stojíme, tak nás má také svým způsobem chránit a ne že nechá např. Příbram natáčet a fotit fanoušky s OP apod.
Kudlas , 21.07.2010 21:10:45
my se otáčíme zády? aha a proto voucher, celý týden nebyl!!! proto musíme být lustrování ať příjdeme kamkoli, jeť co nejdřív na výjezd sháněj voucher a tam se pořádně dívej kolem sebe! a pak tady napiš jaké máš z toho pocity do té doby konverzace s tebou je ztráta času..hoj
Kudlas , 21.07.2010 21:19:39
misily: opravdu debilní výmluva na věk a na školu a na peníze, můj věk je stejný jako tvůj, chodím na dost prestižní střední školu, navíc mi rodiče Baník zakazují a došlo to tak, že mi nedávají ani korunu tal chodíma přividělávám si, poslední výjezd mě třeba přišel hodně levno!!!
Matty , 21.07.2010 21:20:18
misily: ty seš typický prodkut fanouška, lterého chce Uefa. Přijít sednou tna zadek dát si pop-corn a mávat vlaječkama sponzorů klubů, či je mít uvedeny něgde na dresu.Na fotbal jdeš jenom kvůli hře tým není pro tebe to nejdůležitější a fotbal verš jako zábavu. Na výjezdy většinou nejezdíš a vlakem? no to radši ne..Ultras si tohleto nemohou nechat líbít(viz.maniffesto COntro il Calcio moderno, které vydali Římští Ultras), protože se jedná o prvek moderní fotbalu a dělání fotbalu pouze pro peníze smiley fanoušci sou jim něgde u řytě smiley.. Pro svůj klub objetují hodiny času, peníze, problémy na výjezdy s A.C.A.B. a nikoho to nezajímá naopak jsou to největší vyvrhelovésmiley
Proto Petera nerovná se Baník a rozhodně není nej.. a dělá chyb tak mu přesťan léz do zadku ajko mamince, když si byl ve školce
metylovicefans , 21.07.2010 21:21:31
Chtěl bych říct, že vím, jaké sviňárny se na výjezdech (nejen) dějí, ale přesto mám 2 dotazy - A) Nejprve vydali ultras prohlášení, že je jim šumák, jestli si karty koupíme či ne. Teď když kartu má plno lidí, přijde se s tím. Proč tak pozdě? smiley Myslíte, že nám Petera ustoupí? Jak dlouho to chcete (chceme) provozovat? Napořád? Nejprve děláme pochody, aby se dále hrálo na Bazalech, a když je to zařízené, tak teď naopak z nich utíkáme. Příště se na nás majitel vysere, toť můj názor. Chválím sice, že se konečně začíná něco dít, ale moc nevěřím v lepší zítřky a doplatí na to jen mladý celkem nezkušený tým. Ach jo ... smiley
FCBman , 21.07.2010 21:27:52
misily: Tady jde hlavně o to upozornit vedení na tohle (viz. článek): "V žádném případě nevidíme, že by se klub pokoušel i jen náznakem odmítnout předprodej vstupenek v Ostravě a už vůbec ne, že by bojoval proti vstupu pouze na občanský průkaz, nebo s kartou fanouška."
Po zápase, kdy hrál Baník na Spartě jsem si teda myslel, že udělají víc.. neudělali ale nic..smiley
K Baníku prostě patří také výjezdy v nadprůměrných počtech fans, tudíž je třeba tento trend už jen z tradice zachovat a chránit tyto fanoušky, kteří jsou ochotni jet přes celou republiku za svým klubem, což je myslím krédem českého fotbalu (přilákat lidi na stadiony), ne? Takovým způsobem se to ale opravdu nedělá.. TOHLE JE TEN PROBLÉM!!!
ftblmaster , 21.07.2010 21:31:45
metylovicefans: však tenhle protest není proti kartě jako celku,ale jen proti její "klauzli" s předkupním právem vstupenek na venkovní zápas pro majitele karty a s tím související ukajení pořadatelů s foťáky na těch,kteří ji nemají. Alespoň tak jsem to pochopil. Tuším,že o tom Petera vůbec nemluvil a pak tam tu cypovinu o výjezdech narval.
UltrasMarwy , 21.07.2010 22:14:34
Ano, budeme protestovat!! Už dlouho jsem neviděl tolik komentářu a chacharu, co drží při sobě. KF je rozporůplný projekt, rozhodně si kritiku zaslouží a to, že peníze půjdou Peterovi na vyhřívaný trávník, to je ten největší blud, gor když na přestupech vzdělal takový balík peněz!!!smiley
KkarlosS , 21.07.2010 22:45:33
tomino-fm: Tak zaprvé jsem vysvětlil tím příkladem co říkal Bruzl, že je jasné, že ty informace poskytovat budou, proč by jinak porovnával vstup na KF a OP, že je to to samé??? Už chápeš??? Myslíš, že je zajímá nějaké soudní povolení nebo podobné sračky?? Ona policie asi nikomu neřekne odkud mají seznamy přítomných fanoušků. A za druhé když si mě opíše fízl, který na to má narozdíl od securitas povolení, nemůže si mě hnedka přiřadit, že jsem v tom hostujícím kotli, mluvím o monitorování vždy na konrétní zápas, to je jasné, že seznam mnoha fans FCB už dávno mají. Ono jde o to, že fízli jsou a budou zmrdi, ale, že na to přistoupí vedení na sepisování přítomných fans a ještě policii dopomáhá, to je hnus!!!
KkarlosS , 21.07.2010 22:50:49
honza83: Ne neprotiřečím si, špatně jsi mě pochopil: Slavia nechtěla Baník vůbec pustit na stadion a tak Baník vymyslel, že si nás můžou sepsat, a tak Slavia teda za této podmínky ustoupila tady si počti, kdo vlastně co vymyslel a kdo na co přistoupil http://www.fcb.cz/a-muzstvo/aktuality...jmeno.html
FCBman , 21.07.2010 23:03:05
KkarlosS: tvůj výše uvedený odkaz si tedy s tímto odstavcem vyloženě protiřečí (když to sám Baník zavedl): "V žádném případě nevidíme, že by se klub pokoušel i jen náznakem odmítnout předprodej vstupenek v Ostravě a už vůbec ne, že by bojoval proti vstupu pouze na občanský průkaz, nebo s kartou fanouška."
..hm, tak nevím teda, jestli se tím bojkotem něco vyřeší.. smiley chtělo by to si to prostě vyříkat s vedením, co nás na něm štve, jak bychom si to představovali apod., oni zase řeknou svoje a snad se obě strany pochopí..
KkarlosS , 21.07.2010 23:03:12
honza83: A je pěkná blbost, že představitelé Příbrami požadovaly ty občanky nebo karty což je to samé, když už dávno předtím, než byl vůbec známý los, bylo jasné, že budou takhle lístky v prodeji............mimochodem, pamatuju si ze setkání, že zmiňovali, že i když venku KF nebude třeba, stejně ostatní lístky budou na občanku, takže výmysl Baníku
KkarlosS , 21.07.2010 23:06:59
FCBman: Sorry, ale tvůj příspěvek jsem nepochopil, odkud máš tu citaci?? Ta v mém odkaze není, já jsem poslal odkaz na to kdo vymyslel poprvé výjezd na občanku
KkarlosS , 21.07.2010 23:10:18
FCBman: Jo odstavec odtud, jak jsem již napsal, odkaz je na zavedení na OP, ale i tak bych neřekl, že si protiřečí, já jsem tenhle článek nepsal
KkarlosS , 21.07.2010 23:12:01
FCBman: Byla to reakce na tohle honza83 , 21.07.2010 14:14:26
Řekl bych, že v té nutnosti nákupu lístků ven jen na OP či KF je Petera nevinně, toto je výmysl Příbrami, Sparty apod. a Baník na to musí chtě nechtě přistoupit, jinak by Příbram na stadion nepustila ani jednoho fanouška Baníku na základě místa bydliště
matess88 , 21.07.2010 23:21:55
:clap:clap:clap
FCBman , 21.07.2010 23:22:41
KkarlosS: Promiň, blbě jsem to napsal, jak jsi sám řekl, odstavec je odtud (je mi jasné, že jsi ho nepsal ty), chtěl jsem jen poukázat na to, že když se vedení rozhodlo pro zavedení lupenů na OP (jak je v tom tvém odkaze), tak to asi těžko teď najednou bude samo od sebe rušit.. (bojkot měl být už na prvním zápase po vydání tohoto článku, teď už asi bude pozdě..).. ale zas jak říkáš, bůhví, jak to je, jestli nebyl Petera pod nátlakem ze strany ostatních klubů nebo svazu.. taky doufám, že bude v brzké době schůzka ultras a vedení a všechno nakonec dobře dopadne nějakým kompromisem..
KkarlosS , 21.07.2010 23:23:58
FCBman: Bylo by to hezké, ale bohužel už nevěřím ničemu
UltraSpawn , 22.07.2010 00:40:08
KURVA...uz jsem lezel,bo vstavam do prace,ale nedalo mi to...
1)Blbci typu skynet...to je fakt sila...az Vam jednou v prosinci ve zpravach na TV HOVNA nekdo rekne,ze je leto,tak rychle do plavek a valte k rybniku, bo je prece leto...
2)Absolutne nechapu lidi, kteri se tady ohaneji lonskou Spartou a nejakym 4 hodinovym cekanim na listek, kdyby jste meli loni pernametku,tak jste nikde necekali...takze to s tou vasi vernosti tez nebude tak zhave...
3)Nikdo,kdo nejezdi na vyjezdy,by se nemel vyjadrovat k udalostem, ktere se na nich deji a nikdo kdo nebyl na konkretnim vyjezdu a u konkretni situace by o ni nemel mlit hovna na netu!!!Jen pro predstavu ted z Pribrami nez zacal problem v Praze s fizlama,kdo tam byl a vi co se delo a ze fizli porusovali zakon tim,ze nas nenechali vystoupit z vlaku a nenechali vystoupit ani TEHOTNOU holku!!!kdo na Banik jezdi, tak vi co se deje...
4) KF jako takova neni spatna vec,nicmene ma jeden zakladni a hruby nedostatek JE NA JMENO A kazdy kdo jeste pochybuje o tom zda je dobra ci spatna, by se mel ptat PROC???
Proc neni na karte pouze nejake registracni cislo?Koupim si kartu,dostanu uctenku s reg. cislem karty,kterou schovam pro pripad,ze kartu ztratim aby ji mohli bloknout a hotove...Vsechny vyhody karty muzou zustat zachovany!Jizdenky na vlak nemusim mit na jmeno,obed v restauraci nemusim mit na jmeno,kartu do fortuny,ktera uz na jmeno bude si muzu udelat na zaklade vlastniho SVOBODNEHO rozhodnuti a kdyz budu chtit zarezervovat listek na vyjezd,tak na reg.cislo karty, v Pribrami chteji vedet kolik dorazi Banikovcu...fajn,vedeni jim rekne,ze podle reg.cisel si listek objednalo 100 lidi,prijdu tam na stadion,vytahnu kartu reg.cislo sedi,dostanu listek a hotove!Proc by mel nekdo v Pribrami vedet,ze tam jede Ignac Veverka a Tonicka Kurburtova?!?!
JEDEN ZE ZAKLADNICH BODU USTAVY JE SVOBODA POHYBU!!!
To budeme casem nekde hlasit,ze se chystame do obchodu a bez karty fanouska Tesca se tam nedostanem?
5) Lidi OTEVRETE OCI a zacnete se divat kolem sebe a mit na veci vlastni nazor i kdyz nebude zrovna stejny jako rikaji v televizi!
POLICIE A CELE NASE VEDENI JSOU VYJEBANCI KTERI SE SNAZI OPRAVDOVE FANOUSKY Z FOTBALU VYHNAT A CO NEJVIC JIM TO ZNEPRIJEMNIT!
A pro zajimavost v Pribrami bylo na 290 fans FCB nasazeno 300 fizlu a policejni vrtulnik + nasi fizli z Ov.(zdravim chabiho) a kdo myslite,ze to plati z dani...
chacharzona , 22.07.2010 08:29:26
ČESKÝ FOTBAL PRO FANOUŠKY !!!
kaltz68 , 22.07.2010 08:48:34
Já si koupil KF kvůli permici.Na Baníček chodím nějakých 25 let a nebavilo mě stát několikahodinové fronty kvůli rádoby fanouškům,kteří chodí jen když se jedná o atraktivní duel nebo když se jede na titul.Proto si permici kupuji od mistrovské sezony pravidelně.Do Příbrami jsem měl lístek na KF a u vchodu po mě nechtěli ani KF ani OP.Nemluvím o ACABech,kteří nás natáčeli bez rozdílu všechny.Co vůbec dělali ti zmrdi na stadioně,když mají stát venku?Jejich buzerace se mi taky vůbec nelíbí(věčné kontroly,pokuty za špatné přecházení silnice či kolejí,nemluvě o bezdůvodném fizické napadání),ale s tím Petera asi nic neudělá.Na druhou stranu by vedení mohlo více bojovat za své fandy vůči medialním vylízancům,kteří z nás dělají zločince.Kdo byl v Příbrami vlakem ví,že zprávy o zdevastování 5 vagónů je jen bulvární výmysl jak nás opět a zase očernit před veřejností a zajistit si prodej.Proto se nedivme,že tu potom čteme takové pičoviny,jaké tu píše skynet a jemu podobní.Nechápu taky některé fans,když jim pózují nebo dokonce dávají rozhovory.TO UltaSpawnsmileyři vyřizování jakékoliv karty poskytuješ své osobní informace a na KF tyto údaje nejsou,tam je právě jen to registrační číslo.Taky nesouhlasím s prodejem lístků na výjezdy na KF nebo OP,vždyť určitě ani ostatní kluby k nám nejezdí(pokud jezdísmiley)na OP.Doufám,že se Ultras s vedením na něčem dohodnou a mi budeme moci v klidu povzbudit náš milovaný Baníček.TO lucassinho84:cestu kolem Bazalu nezablokujeme,protože bude i tak uzavřenásmileyBP:gksmiley
rajli , 22.07.2010 09:27:05
proc se treba hodku pred zapasem nesejdeme pred hlavni tribunou neodzpivame nejake choraly a nejake prostest songy a pak bychom se presunuli na tribunu chudych?smileyKF na vyjezdech je pekna picovina.smiley
dzandra , 22.07.2010 09:50:52
No třeba na to Patera přistoupí a protest nebude, ale to budou dříve prasata létat.
ftblmaster , 22.07.2010 10:45:30
UltraSpawn: Naprosto ve všech bodech s tebou souhlasím.Jen bych možná dodal, že ani to jméno by nemuselo být problém s podmínkou,že karta nijak zásadně neovlivňuje vstup na domácí zápasy(což splňuje,ale s tím,že bez karty si nekoupíš permici což je její první chyba) a s podmínkou,že nebude zasahovat do výjezdu (což nesplňuje,druhá chyba).Jinak je karta pořád(zatim) svobodná volba,ale má dve zásadni chyby,jak už jsem napsal.
Kudlas , 22.07.2010 11:19:46
ano protest je jak píšetš proti distribuci, ale karta má více chyb, o kterých se tu píše, ale lístky na výjezdech je prostě error přes který nejede vlak, to je to, na co nikdy nepřistoupíme a co nebudeme tolerovat.. pak tu je sousta dalších chyb, které jsme (já osobně jsem) ochotní akceptovat. A mylsím si, že nejsem sám, bo na schuzi s Peterou tohle samé řeklo několik lidí!
KkarlosS , 22.07.2010 12:56:24
Harty FCB: Skutečně to tak je

Druhý lístek k permanentce (jen v předprodeji)

Tribuna T r11; 240 Kč
Sektory S r11; 173 Kč
Sektory L a P r11; 120 Kč
Sektor V1 r11; 106 Kč
(Majitel permanentky si bude moci na každé domácí utkání koupit s třetinovou slevou ještě případně další jeden lístek pro fanouška, nevlastnícího ani Kartu fanouška FCB, ovšem tato nabídka bude možná pouze při nákupu lístků v předprodeji, nikoliv už v den zápasu přímo na pokladnách na stadionu)

http://www.fcb.cz/fan-zona/vstupenky/...ve-zapasy/
klmFCB , 22.07.2010 13:07:47
Hážu to sem protože je to teď nejčtenějšísmiley nejede někdo po zápase Baník-Slavia do Brna autem?Po zápase už nic nejede smiley Na benál přispěju Tel:739201693
Quasimodo193 , 22.07.2010 13:18:03
Žádám, aby se tato diskuse okamžitě smazala, nechala se jen informace o bojkotu - bez komentářů, je mi na blití. A.C.A.B.
shedya , 22.07.2010 13:21:18
A vedení mlčí a mlčí
KkarlosS , 22.07.2010 13:43:00
honza83: Já nevím, ty jsi asi sám Petera, jak ho tu furt obhajuješ, kdyby žádné seznamy pomocí KF netvořil, nic by nemusel odevzdávat, dopředu řekl, že venku jen na KF nebo OP, určitě Baníku před tím než byla zveřejněna KF, že bude, nevolala celá liga, že chcou tento systém pro nás na svých stadionech, už se prosím tě vzpamatuj!!
KkarlosS , 22.07.2010 13:46:11
skynet: Neodjebou, ale koupíš ji s menší slevou.
kaltz68 , 22.07.2010 13:57:50
To honza83:KF by měla zvýhodnit věrného fanouška na domácích zápasech.Nevidím ale důvod,proč toto upředňostvování má platit i na výjezdech,když na výjezdy stejně jezdí jen ti opravdu věrní.Prostě by si měl mít možnost si koupit lístek u vchodu.Co se týká výjezdů na spartu,slavii,olomouc atd.,kde jezdí i sváteční "výjezďáci",kteří,jak tu někdo napsal,se jezdí jenom zviditelnit,platí bohužel kdo dřív přijde....anebo můžeš navštívit sektory hostí(nesmíš být ovšem ověšen symboly Baníčku),pokud ale neplatí ta pičovina jako je vstup do sektoru podle bydliště.BP smiley
KkarlosS , 22.07.2010 14:18:41
skynet: Bude to 173 Kč, to je po slevě k permici, normál cena je 260 Kč, s KF je za 130 Kč
Kozak92 , 22.07.2010 18:31:18
Přesně tak,souhlasím ze všim!!!!At se nam to chachaři podaří!!!smileysmiley
dzandra , 22.07.2010 21:55:28
sipii : Kurvaa tak nevím, 19:01 a čumíš na telku, v tom případě ti může být u prdele jak to dopadlo. Myslím, že jsi měl být dneska v 19 někde úplně jinde.
Aqix , 22.07.2010 22:02:12
morcos: protest nebyl nikdy proti KF jako celku ale proti buzeraci na vyjezdech foceni na občenky a nutnosti byt registrovany....smiley smiley
centos , 22.07.2010 22:32:22
skynet, omg.
RJZ , 22.07.2010 22:33:11
skynet:Vzpamatuj se! Pojeď sám na nějáký výjezd frajere a pak něco mluv o focení a natáčení s OP
kaltz68 , 23.07.2010 00:42:07
skynet :už se konečně prober a nevypouštěj z tlamy takové nesmysly.Pojeď aspoň na jeden výjezd a potom pochopíš o co jde.Zatím si jenom ubohý pisálek,který píše aniž by věděl o co se jedná.Vrať se na seznam.cz a podobné stránky,kde si určitě za jedničku.BP smiley
_Peter , 23.07.2010 00:48:13
Nebuďte na něj takoví, prostě neví, takových je smiley... skynete, opravdu vyjeď a uvidíš, stojí to za to.
dzandra , 23.07.2010 06:17:45
sipii , 22.07.2010 22:37:01
jde někdu zvas na slavii


Bože
lionk , 23.07.2010 07:15:06
Může někdo osvětlit a uvést na pravou míru výroky TP o tom, že 3 podmínky z pěti byly splněny (já viděl jen podmínku jednu hlavní) a na dvou se nelze domluvit (které to jsou). Rád bych znal názor druhé strany.smiley
dzandra , 23.07.2010 09:40:09
skynet : www.fcb.cz/kontakty - a třeba napiš brůůzlovi, ted moc rád neodpovída
klmFCB , 23.07.2010 11:02:30
Dej do kopie petera@fcb.cz v kontaktech sice není ale asi má takový mail, bo když jsem ho dal Brůzlovi do kopie tak mě do pěti minut odpověděl smiley

Nejste jediný, kdo mi poslal email v podobné duchu. Mohu se jenom omluvit, ale tentokrát je v potížích s pivem nevinně i provozovatel občerstvení.
Problém zavinili člověk, který dělal revizi všech stánků a nastavil jim pípy tak špatně, že pivo točili i přes deset minut. Bohužel provozovatel počet stánků není schopni navýšit čistě z hygienických důvodů, na protější straně nelze další stánky připojit k vodě, elektřině a zajistit stabilní stání. Pevně doufáme, že se to při zápase se Slavií alespoň trochu zlepší, ovšem i to je jeden z důvodů, kvůli kterého tak stojíme o nový stadion.
masa15 , 23.07.2010 12:28:10
Zdravím,jelikož nejsem z OV tak se chci zeptat,kdy tady bude uveřejněno jestli budeme bojkotovat zápas se slávií..Vím že se to asi celé řeší,...ale pro mě jako pro mimoostravského je to docela duležité,at vím,jestli si sehnat předražené lístky smiley ....(KF jsem vrátil)
SkSlezskaOstrava , 23.07.2010 12:31:51
jezisi, udelej si z neho treba vlastovku a hod ji z okna smiley
Valleyman , 23.07.2010 13:43:33
masa15: četl jsi tenhle článek?
masa15 , 23.07.2010 14:22:37
"Dnes byla podána elektronickou poštou žádost o schůzku ULTRAS Baníku a vedení klubu ohledně projednání následujícího bodu. Pokud do zápasu se Slavií 25.07.2010 nedojde k dohodě, bude následovat protest" .....ptám se na tuhle část textu...jestli nějaká schuzka byla,popř jestli to nějakým směrem pokročilo nebo ejstli je rozhodnuto už na jisto,že ten protest bude..už se chápem?
CHACHAR-JUNIOR , 23.07.2010 16:04:42
to by me zajimalo kdo na te schuzce vsechno byl??(SZ)
xsiv , 23.07.2010 16:12:57
jestli jde peterovy ot to vyhnat lidi ze stadionu,tak mu to jde dobře,ať už přemrštěnou cenou vstupného tak nějakou stupidní KF,kterou si stejně lidi kupujou jenom kvůli prajsu na tiket
AvaLanchE , 23.07.2010 16:38:38
cholera - Jen dělej to ,co ti ostatní napíšou, to bude nejlepšísmiley JEBAT STÁDO TUPÝCH OVCÍ! To přece nejsme...
AvaLanchE , 23.07.2010 16:41:40
toffi - Řekni mi,kdo uznává anglický model? Jak teda tobě, jako slušnému člověku se líbí to,že tě acab nenechá vystoupit z vlaku...že musíš jít v zástupu lidí s rukama nad hlavou... že se díváš na fotbal a pod nohy ti přiletí slzný plyn... apod?
rajli , 23.07.2010 16:46:00
anglicky model je totalne na chuja. nekteri lide co tam chodi nemaji s fanouskem nic moc spolecneho. ale fotbal se tam asi hraje dobry no.. atmosfera a ostatni na hovno
CHACHAR-JUNIOR , 23.07.2010 17:04:49
2cholera kazdy by se mel zachovat tak jak se sam citi...nikdo ti nemuze nic prikazovat
ale kdyz nekdo celou dobu hlasa jak se nebude ,,bojovat,, proti modernimu fotbalu komerci korupci zakazu pyra a vseobecnemu buzerovani fans,krici se proti tomu spoustu hesel(fuck off uefa,acab,vsichni co tu stojime..,cesky fotbal pro fanousky)dale se na to dela spousta transparentu a jinych choreografiji(fotbal neni divadlo,contro il calcio moderno,atd atd)a pak uplne ti stejni lidi co proti tomu tak moc ,,bojovali,, odsouhlasi a smiri se s hloupou kartou ,,fanouska,, to opravdu nechapu a je mi z toho do place a zaroven do smichu.dle meho vlastniho osobniho nazoru(doufam a zaroven si myslim ze nejsem sam co ma stejny nazor na celou vec) nikdo ale opravdu NIKDO kdo ma aspon trochu soudnosti hrdosti a chce zit svobodny zivot a naopak nechce se citit neustale buzerovany(lustrovan,kontrolovan,sledovan,nahravan,focen medializovan a neustale vlacen spinou) tak se nemuze smirit s necim takovym jako je Karta ,,Fanouska,, a uz VUBEC SE S TIM NEMUZE SMIRIT NEKDO KDO SE POVAZUJE ZA ULTRAS
doufam a verim v to ze lidi/fanousku co premysleji stejne jako ja,je na Nasich tribunach majorita a tak se Nas 25.7. v 19:00 sejde co nevice
CONTRO IL ULTRAS MODERNO
rajli , 23.07.2010 17:52:34
toffi: a ne snad? lidi se tam ani postavit nemuzou bo jim vyhrozujou ze jim vezmou permici, videl si nekdy tam nejake choreo? nebo nejake vlajky mimo tech typickych kapesniku? stridaji se vetsinou pouze dva choraly jinak nic. jedine co dela anglii anglii je kvalitni fotbal.
rajli , 23.07.2010 18:31:53
toffi: hlavni osel se opet ozval...
rajli , 23.07.2010 23:06:41
boro: za tim co sem napsal o anglii si plne stojim. fandeni tam se mi nelbi. cokoliv se nelibi klubu hned jim vyhrozujou ze jim vezmou permici.. ferguson kritizoval fans ze jich je na stadione 70 000 a je tam ticho jak v divadle, proc myslis ze fans manchesteru zalozili vlastni klub a hraji 7 nejvyssi soutez? aby mohli v klidu fandit bez nejakych vyjebanych represi. zda se mi ze fans tam fandi jen to co jim vedeni naridi. jinak tady si na webu ultras a ne na oficialechsmiley
rajli , 23.07.2010 23:11:06
boro: jinak odkaz nuda.. v polsku, srbku ci chorvatsku najdes mnohem mnohem bourlivejsi prostredi
paax , 24.07.2010 09:09:06
rajli: ten odkaz je nuda? :-) Neřekl bych, kdyby se alespoň 75% kotle takhle naučil zpívat naše chorály. V Polsku, Srbsku, Chorvatsku... a co v ČR? V ČR to je nuda až na pár světlých momentů! Ehm... bez ohledu na současné události.
rajli , 24.07.2010 12:04:25
boro: chces mi rict ze sme cigossky tabor??? ze sme pouzivali ohne a spol?? si ted delas prdel ne? vubec nevis nic o fandeni v chorvatsku, polsku a srbsku. je to uplne o necem jinem. zde napr lech poznan na vyjezdu
http://www.youtube.com/watch?v=wMuypctu6sI&feature=related
pry cigossky zpusob.. si malo cyp kdyz tohle pisessmiley
chacharzona , 24.07.2010 20:40:03
ČESKÝ FOTBAL PRO FANOUŠKY !!!
chachar92 , 24.07.2010 20:50:02
ČESKÝ FOTBAL BEZ FANOUŠKU UŽ SE JIM TO POVEDLO !!!!!smileysmileysmileysmileysmiley
linlijiao , 25.03.2016 02:02:59
<P>r0;I levisjeans.org mizuno didnr17;t adidas-trainersuk.co.uk mizuno running shoes know weddingdresses.me.uk lebronjames-shoes.com that kate spade lunette oakley pas cher she gucci bags reebok shoes was bottes ugg pas cher dr dre beats here uggs north face jackets till fitflop michael kors she timberland louboutin spoke; new balance shoes adidas uk and Balenciaga mac cosmetics she christian louboutin shoes louboutin outlet didnr17;t true religion ed hardy look new balance pas cher boots on sale the toms shoes yogapants.eu.com same. true religion outlet ravens jersey I hermes handbags air-jordan.in.net donr17;t rolex--watches.co.uk prada care lebron 10 oakley uk for kobe 9 elite tiffany-and-co.org.uk the cheap oakley sunglasses nike uk pale lebron 12 converse uk people; ugg soldes air max 2015 I tod's kobe 9 low like cartier watches eyeglasses online them ralph lauren outlet burberry outlet online with oakland raiders jersey prada handbags lots adidas trainers mac makeup of houston texans jerseys dolphins jersey blood madrid jersey guess factory in hilfiger uk seahawks jerseys for sale them, tory burch outlet online adidas and pandora uk nike huarache hers jordan shoes gucci handbags had fitflops uk chargers jersey all michael-kors-borse.it mac makeup seemed michael kors rolex to christian louboutin raiders jerseys have redskins jersey asics gel lyte run oakley pas cher jordan out. air max 90 nike mercurial I adidas--superstar.fr ugg australia didnr17;t uggs.org.uk nba jerseys think rolex watches mac cosmetics uk of michael kors handbags sac chanel it tiffany and co louis vuitton uk at buffalo bills jerseys polo outlet the ugg boots clearance michael kors time; louboutin shoes uk yoga pants but beats headphones ugg boots when bulls jersey tennessee titans jersey she mac make up hogan sito ufficiale went Nike Jordan gucci handbags away insanity adidas-zxflux.fr I puma outlet flops began polo ralph lauren outlet marc jacobs to fake rolex air force think, new balance mizuno and dolce and gabbana oakley sunglasses cheap it lebron shoes true religion jeans made omega--watches.us.com oakley vault me michael kors outlet online tiffany--gioielli.it mad designer handbags air max uk to sac--chanel.fr gucci shoes know nike shoes chanel uk that gucci outlet falcons jersey He cardinals jersey real madrid jersey 2015 had guess nike air max 2015 been true religion outlet tommy--hilfiger.fr taking ralph lauren polo montre-femme-homme.fr the hollister-uk.me.uk giants jersey life michael kors puma shoes out ray ban sunglasses gucci shoes of chanel baltimore ravens jersey her.r1; michael kors handbags adidas I lebron james shoes replica rolex could jeremy scott adidas adidas shoes feel burberry outlet jordans that jordan pas cher gucci watches the michael kors outlet converse uk rest fitflops uk pandora charms quivered, burberry bears jersey as uggs outlet tommy hilfiger I new balance football carolina panthers jersey did, burberry nike-free-run.co.uk but michael kors marc jacobs we north face outlet guess canada remained mac makeup uk mac uk otherwise scarpe-nike-store.it jordan uk still. new balance 574 air max 90 r0;So michael kors canada air max when coach outlet stuart-weitzman.org He michael kors handbags nike outlet came m a c cosmetics toms shoes uk to-night james shoes vikings jerseys I scarpe-adidas-superstar.it scarpe hogan was gucci handbags jimmy choo ready bootsonsale.com.co ferragamo for polo ralph lauren ray ban Him. mont blanc pens rolex watches for sale I mulberry uk patriots jersey saw louboutin shoes golden state warriors jersey the dolce-and-gabbana.org chicago bulls jersey mist omega watches bills jerseys stealing bcbgmax.in.net manchester united jersey in, nike kobe 9 reebok-shoes.net and timberland uk jordan shoes I michael kors fitflop grabbed cowboys jerseys asics trainers it asics michael kors outlet tight. cartier love bracelet ray ban pas cher I air jordan replica watches had vans shoes ralph--lauren.fr heard kobe 9 shoes kobe shoes that air max mizuno wave madmen hollister ugg boots uk have manchester united jersey 2015 2016 fitflops unnatural titans jersey jordansretro.in.net strength; asics burberry outlet online and tiffany chelsea jersey as hogan adidas store I fendi tommyhilfiger.us.org knew fitflop chanel bags I seahawks jerseys cheap cheap jerseys was rolex replica tommyhilfigeroutlet.net a james shoes red bottom shoes madmanr12;at hogan outlet uggs on sale times burberry-outlet-online.it new-balance-femme-574.fr anyhowr12;I michael kors outlet online adidasoriginals.org.uk resolved new england patriots jersey hollister clothing store to designerhandbags-outlet.us.com louboutin uk use air jordans kobe ix my polo ralph lauren outlet online tory burch power. nike blazer new balance Ay, gucci flip flop and packers jersey tod's shoes He ugg boots ray ban sunglasses felt jerseys from china chicago blackhawks jersey it tods converse too, cheap oakley arizona cardinals jersey for michael--kors.org.uk jordan 11 He pandorauk.co.uk new balance outlet had fitflops.me.uk new balance football boots to jaguars jersey chiefs jersey come dre beats fit flop out vans outlet hollister-co.it of north face uk burberry the spurs jersey true religion outlet mist dansko shoes dallas cowboys jerseys to airmax-90.co.uk mizuno running struggle seahawks jerseys 2015 christian louboutin uk with new york giants jerseys mont blanc me. jordan eyeglass frames I levi's jeans oakley outlet held nike free 5.0 timberland tight; lululemon cowboys jersey and ray ban sunglasses louboutin I adidas uk prada uk thought oakley sunglasses lunetterayban.fr I kobe 9 high dansko-shoes.org was ugg uk uggs on sale going lebron shoes michael kors uk to jimmy choo shoes marc jacobs uk win, ugg outlet eagles jerseys for michael-jordan.it kobe x I toms shoes texans jerseys didnr17;t hermes bags michael kors outlet online sale mean converse.org.uk philadelphia eagles jersey Him beats solo gucci belts to steelers jerseys oakley sunglasses cheap take love bracelet airmax-90.in.net any real madrid jersey air-max-90.fr more nike roshe run bcbg max of oakley sunglasses outlet christian louboutin outlet her jordan retro cheap basketball shoes life, nike free oakley sunglasses wholesale till miami heat jersey raiders jersey I mulberry lebron shoes saw tory burch outlet lunette-oakley.fr His flip flops rams jersey eyes. rolex replica watches hollister They mizunowave.net toms outlet burned air max 95 burberry sale into air jordan detroit lions jerseys me, new balance trainers tommy hilfiger uk and colts jerseys wedding dresses my gucci uk nike air max strength jimmy choo outlet james shoes became replica watches nike blazer pas cher like nike--huarache.fr cartier water. kobe 10 chaussure-nike-pas-cher.fr He adidas superstar gucci belt slipped polo ralph lauren outlet swarovski-gioielli.it through ugg boots black converse it, fake oakleys gucci outlet and rayban--sunglasses.org.uk cheap-jordans.in.net when insanity workout lebron 12 I kobe bryant shoes denver broncos jersey tried lebron 11 lunette ray ban to seahawks jersey lions jersey cling steelers jersey nike to swarovski bijoux ugg Him, nike mercurial superfly nike-shoes.in.net He uggs outlet online omega watches raised michael kors outlet tory burch outlet online me abercrombie and fitch michael kors up atlanta falcons jersey ugg pas cher and dansko outlet chicago bears jerseys flung coco-chanel.it barcelona jersey me cheap gucci gucci outlet online down. rolex watch nike store There ray ban sunglasses fivefingers was mac cosmetics uk oakley sunglasses a ralph lauren outlet marcjacobs.in.net red guess clothing converse cloud mac make up eagles jersey before green bay packers jerseys nike mercurial me, ferragamo shoes michael kors and chaussures louboutin wedding--dresses.net a kobe 9 louboutin pas cher noise adidas running shoes michael kors outlet like michael-jordan.co.uk insanity workout thunder, michael kors michael kors outlet online and guess factory burberry outlet the cheap oakley sunglasses nikeshoesinc.net mist tods shoes nike roshe seemed mac makeup uk tory burch outlet to sunglasses outlet oakley sunglasses steal ed hardy clothing adidas soccer away lululemon louis vuitton under asics gel oakley sunglasses the orologi-rolex.it hollister uk door.r1; new orleans saints jerseys new balance uk His lebron 11 adidas outlet voice cheap-jordan-shoes.net jets jersey was lebron james shoes abercrombie becoming cheap nfl jerseys hollister fainter eyeglasses frames uggs outlet and chanel bags tommy hilfiger his burberry true religion uk breath ray ban uk north face outlet online more new balance shoes ralph lauren stertorous. michael kors outlet online stuart weitzman shoes Van pandora bijoux gucci shoes Helsing jerseys tommy hilfiger outlet stood discount oakley sunglasses hermes up cheap-jerseys.in.net michael kors instinctively.</P> cartier-lovebracelet.com 49ers jerseys true religion jeans lebron 12 uggs.org.uk salomon boots miami dolphins jersey blackhawks jersey cheapey-eglasses.in.net coco chanel uggs united jersey lululemon.com.co uggs burberry handbags lunette ray ban pas cher cleveland browns jerseys hogan-outlet-online.it browns jerseys 49ers jersey uggs.org.uk lebron 11 kevin durant shoes pandora birkin bag swarovski balenciaga.in.net dolce gabbana mac cosmetics lunette oakley fit flop michael kors handbags north-face.org.uk beats by dre ferragamo.org.uk omegawatches.org.uk guess shoes saints jerseys nike--store.fr nike shoes oakley vault pittsburgh steelers jerseys oakley store timberland uk pandora-bracciali.it stuart weitzman san francisco 49ers jersey cheap oakley sunglasses fitflops airmax-95.in.net cheap oakley sunglasses fendi handbags mac make up fit flops cheap sunglasses hermes uk louboutin mulberryoutlet.me.uk seahawks jerseys fendi belts fendi belt asics-gellyte.fr burberry factory outlet michael kors uk coach-outlet-store.in.net cleveland cavaliers jersey christian louboutin polo ralph lauren true religion montre femme gucci outlet air jordan adidas originals beats by dre clippers jersey wedding dresses chanel bag insanity workout uk mac makeup ny giants jersey oakley vault hermes birkin converse trainers michaeljordan.fr new york jets jerseys mac cosmetics thunder jersey adidas outlet kate spade uk kobe 8 salomon shoes michael--kors.fr jerseys-fromchina.in.net uggs outlet new balance michael kors outlet online sale mac uk basketball shoes chanel handbags buccaneers jerseys bracelet-pandora-bijoux.fr ugg boots clearance timberland boots converse sale cartier love louis--vuitton.me.uk michael kors pas cher new york knicks jersey adidas zx converse shoes five finger shoes guess outlet san francisco 49ers jerseys gucci handbags gucci belts marc jacobs roshe run bottes ugg ferragamo belts nike air force bengalsjerseys.us beats headphones minnesota vikings jerseys chanel handbags packers jerseys panthers jersey fit flops uggs on sale nikefree-5.com lebron james shoes tiffany fitflops asicstrainers.org.uk flip or flop michael kors outlet tiffany jewelry beats by dr dre cheap jordans uggs hermes belt nfl jerseys ferragamo nike store lululemon uk wedding dresses uk rolex watches weitzman shoes air jordan pas cher oakley sale ray ban sunglasses outlet timberland.org.uk burberry uk ray ban outlet adidas zx flux tiffany and co warriors jersey seattle seahawks jerseys oakley glasses tommy hilfiger mercurial superfly ugg-australia.fr kevindurant-shoes.net lakers jersey ray ban oakley sac michael kors flip flops uk dallas cowboys jersey christian louboutin shoes nike free flip flops ralph lauren outlet online lebron 10 flip flops ugg outlet bracelet-swarovski-bijoux.fr gucci belt heat jersey adidas shoes nike pas cher hollister clothing michael kors outlet canada oakley sunglasses cheap ugg broncos jersey north face nike free run boston celtics jersey oakley jordan
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Hodnocení
Musíte být přihlášeni, abyste mohli hodnotit.

Prosím přihlaste se anebo se zaregistrujte.

Perfektní! Perfektní! 62% [8 Hlasů]
Velmi dobrý Velmi dobrý 15% [2 Hlasů]
Dobrý Dobrý 0% [Žádné hlasy]
Průměrný Průměrný 8% [1 Hlas]
Nedostatečný Nedostatečný 15% [2 Hlasů]
Příští zápas
za


SK Sigma Olomouc
SK Sigma Olomouc
vs. FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

07.06.2020, 17:00 (Ne)
BANÍK BANÍKU
Tabulka
1. SK Slavia Praha 27 55:8 67
2. FC Viktoria Plzeň 27 56:22 59
3. FC Slovan Liberec 27 47:34 45
4. FK Jablonec 27 43:37 43
5. AC Sparta Praha 27 50:35 41
6. 1. FC Slovácko 27 33:30 41
7. FC Baník Ostrava 27 37:30 40
8. Č. Budějovice 27 43:42 39
9. FK Ml. Boleslav 27 44:46 38
10. Bohemians Praha 27 33:39 36
11. SK Sigma Olomouc 27 32:33 33
12. FK Teplice 27 23:44 28
13. MFK Karviná 27 21:36 24
14. FC FASTAV Zlín 27 24:43 24
15. Slezský FC Opava 27 13:44 19
16. 1.FK Příbram 27 17:48 18
                  


Follow chachari_cz on Twitter

 

Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Nechte si poslat nové.
Právě online
Hostů: 2

Uživatelé
° Nejnovější: Petr35
° Nových tento měsíc: 0
° Nových minulý měsíc: 2
° Celkem: 1,787
Vyhledávání
v článcích
v novinkách
ve fóru
v odkazech
v členech
 
Majitel webového serveru upozorňuje, že za veškerý psaný a jiný obsah nezodpovídá on, nýbrž přímý autor. Od jakéhokoliv názoru se distancuje, a rozhodně se s ním neztotožňuje, pouze zprostředkovává prostor pro vyjádření názoru fanoušků Baníku Ostrava na internetu. Stránka na které se právě nacházíte obsahuje materiál, který někteří lidé mohou považovat za kontroverzní. Provozovatelé těchto stránek nejsou dle právní úpravy zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti) a zejména §6 citovaného zákona, odpovědni za příspěvky návštěvníků těchto stránek.
 
Powered by PHP-Fusion 2003-2020 © www.chachari.cz (Privacy policy)
 
TOPlist